Heippa vaan kaikille ! Eilen kans yrittelin tuonne vanhaan pinoo, muttei auennut viimeinen sivu. No, onneksi nyt löysin tämän uuden, kiitos Tuisku
Mulla on kans ilmaantunut jonkin verran kuvotusta ja ennenkaikkea kans suklaata kohtaan ! Mä olen myös ollut sen suurkuluttaja kuten Alunakin tuossa kirjoitteli. no, ei se kyllä toisaalta mitään haittaa, et jää muutamat suklaapatukat väliin. Mulla on tullut kaikenkukkuraks ihan hirvee yskä ton flunssan kylkiäisenä. Olo on hieman väsynyt, kun ei saa kunnolla nukuttua ja pääkin meinaa haljeta kun oikeen yskittää.
Kuvotuksen lisäks ei oo oikein muita oireita vielä havaittavissa, ei turvota eikä huimaa, rinnat ehkä hitusen arkana.
Äittä -67 kyseli mistäpäin ollaan, Hämeen sydämestä ja synnyttään mennään tuonne K-HKS:aan. Nyty taas kyseli aikaisempien lasten iät. No, mulla on 8 ja 2 vuotiaat.
Tikruliini se meille tulee vauva sivujen laskuri ei ota huomioon kierron pituutta, jos siis on jotain muuta kuin 28. Siks raskauviikot kyl tulee oikein, jos menkat 29.2. niin nyt on 6+2, ja laskurin mukaan jossa voi syöttää tuon keirron pituuden (esim. helistimen sivuilla ) laskettu aika on 17.12. En ite viitti käyttää siks tota meille tulee vauva sivujen juttuu, kun mulle se antaa lasketuks 9.12. ja oikeempi on tuolla 12.12. paikkeilla. Sit kun neuvolassa tai ultrassa vahvistuu voi tehdä sen "laskuri-ilmoituksen" sit sen mukaan.