Nyt jaksan mäkin taas liittyä jutusteluun, niin armoton väsymys vaivaa, että ei meinaa jaksaa töitten jälkeen yhtään mitään.. Mä puhuin miehelle että näinköhän saadaan toinen poika, kun ei sitten yhtään okseta (poikaa odottaessa ei ollut pahoinvointia, tyttöä odottaessa oksensin runsaasti aamusta iltaan ensimmäiset kuukaudet) niin tänään sitten alkoi se riemu.. kaikki hajut kuvottaa ja aamulla töihin lähdöstä ei meinannut tulla mitään kun kaulailin pöntöä, sitten epätoivoisesti mietin miten saan vietyä tytön tarhaan etten oksenna ja kuinka mä ajan töihin että ei tuu autoon... kurkkupastilli suussa sain pidäteltyä ja onneksi meni ohi tällä kertaa, ettei tarttenut oksentaa enää aamukertojen jälkeen... Mä en meinaan halua vielä kertoa kolmannestamme, en etenkään töissä, joten jos oksennan toistuvasti -nopeasti narahtaisin. Sitä jotenkin vielä on varovainen josko kaikki ei ookaan ok tai päättyy. Mullon neuvola ensivkolla tiistaina, meillon ultra ollut yleensä n.vkolla 9-10, joten muutaman viikon päästä siis sekin pitäisi olla edessä. Aiemmin kysyttiin lapsilukumäärää ennestään, joten meillon mahassa kolmas - aiemmat poika ja tyttö 7 ja 5-v. Synnyttämään mennään MKS.