## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

mä oon niin varma että täällä on enempi ku yksi asukas tai sit se on tyttö..
tää on nyt jo ollu kauheempi odotus ku esikoisen..
tänää ollu tosi tosi huono ja oksettava olo koko päivän ja kauheesti oireita ja vali vali ku ei oo mikää hyvin..
 
Onnea uusille plussanneille :flower:

Onko muilla kylmä koko ajan?Ite oon jäässä koko ajan ja pattereita säädän täysille ja mies käy pienentemässä ku meinaa sulaa...
Oksentanut en ole kertaakaan,mutta aamupäivät on kyllä tosi huono olo :x toivottavasti helpottas pian ja samoten tää väsymys.. Pojat 3v9kk ja 2v6kk pitää liikkeessä..
Tuiskulle kiitos minultakin,näyttää hienolta tuo etusivu,ite en osaa lisäillä mitään kuvia tms..no jos senkin oppis tässä vielä..
 
DaylightDancer Niinpä...on joku tuttu paikalla =) Ootko kertoillu viel kellekkää?
Ite jus kerroin puhelimessä hyvälle ystävälle joka asuu ihan erpaikkakunnalla, kaukana täältä, mutta kellekkää muulle ei olla viel kerrottu...Ja sekin viel et mun menkat pitäs periaatteessa huomena vasta alkaa, nii vähän jänskättää ettei tuu kemiallinen :ashamed: Mutta peukut pystyyn nyt bd bd bd
 
Ollaan kerrottu jo vanhemmille, sisaruksille ja parhaille ystäville. Niille kaikille keille kertoisin km:stäkin. Mulla onneks jo 3 päivää siit ku piti alkaa, voi olla yli viikkokin. Mut pelot pois, ja nautitaan tästä haaveiden toteutumisesta :) :heart: :heart:
 
soitan neuvolaan jo huomenna, kun en gynel oo käynyt aikoihin :ashamed: lisäksi mulla terveys ei ole ihan täysin mallillaan, et ois hyvä saada vinkkejä ammattilaiselta miten nyt sitten kun raskaana olen. saatiin siis lääkäreiltä lupa yrittää, mut silti mietityttää hieman pari asiaa. =) sit kun kunnallinen ultra ois vast vkolla 10, niin meen yksityiseen jo rv 8 et sais kuulla sykkeen. :heart:

elä siekään hermoile liikaa, kaikki menee kuitenkin hyvin =)
 
Tervetuloa taas kaikille uusille, joita on jälleen parissa päivässä ilmaantunut ilahduttavan paljon!

Huh tätä huimausta! Onkohan mulla verenpaine tosi alhaalla? Pitäisiköhän käydä mittaamassa, meillä on sellainen itsemittauspiste terveyskeskuksessa. Tietääkö kukaan mitä voi tehdä jos se on alhaalla? Kilo lakua päivittäin? :LOL: Muuten olo on nimittäin ihan kohtalainen, eto pysyy kurissa, väsymyksenkin sietää kun mies välillä päästää nukkumaan ja rintojakin lähinnä kihelmöi, ei niinkään arista. Huimaus vaan vähän ketuttaa, ja huolettaa myös.

Kiva, että Annulilla ultrassa on ollut kaikki hyvin! Itse pääsen vasta aikaisintaan parin viikon kuluttua pientä kurkkimaan, millään ei jaksaisi odottaa. Vuotoja ollut myös Hutzelilla ja Toreylla, eiköhän kaikki silti ole hyvin! Hutzelille :hug: murheisiin samoin kuin Miinalle kipuihin, ihanaa että testi kuitenkin näytti vahvaa viivaa!

Hiipille tsemppiä varhaisultraan ja lohdutukseksi, että mullakin esikoisen aikana oireet saattoivat kadota jopa päiväkausiksi, ja kaikki meni silti hyvin. Melissa, kyllä minuakin aika usein palelee, tosin olen kyllä aurinkoisten kelien innoittamana varmaan liian vähissä vaatteissakin usein ;) .

Hyvä pointti muuten Tinkatar, pitäisiköhän itsekin soittaa neuvolaan vasta varhaisultran jälkeen. Ei sitten tarvitse peruutella, jos ei olekaan kaikki hyvin, eikä sinne neuvolaan tässä alussa nyt niin kiire ole :) . Eli Maria-08, kyllä voit soittaa vaikka hetikin, ne sitten sieltä sanovat koska sopii tulla =) . Yleensä eka neuvola on useimmilla rv 8, tosin mulla esikoisen odotuksessa oli eka vasta rv 12 kun olin käynyt varhaisultrassa. Eihän siinä muuten mitään, mutta se harmitti kun oli esikoisen odotus enkä tiennyt mitään ruokasuosituksista ym. Nyt ei ole niin kiire kun on kaikki tuoreessa muistissa ;) .

Hyvää reissua Katherinellelle! Hienoa Tikruliini, onnittelut painonlaskusta! Multakin lähti muutama kilo alkukuusta mutta siihen tyssäsi. Kovasti onnitteluja Maria-83:lle plussasta erityisesti noin pitkän yrityksen jälkeen. Nyt kovasti tarrasukkia!

Sintzi, en ole huomannut vihlaisuja äkkinäisistä liikkeistä, mutta "muuten vaan" kaikenlaisia kolotuksia ja vihlontoja on vähän väliä. Kuuluu asiaan =) . Samoin kuin itkuherkkyys eli Jennae, täällä toinen pillittäjä. Etenkin jos vauvan itkua jossain kuuluu, niin johan purot juoksevat!

t. Grynna 5+0
 



moikka! ja tervetuloa uusille!!
tänään taas yksi viikko täynnä! nyt alkaakin sit piinaviikko kun seuraavaan viikkoon en ole tästä ennen päässyt!! olo on kyllä suht rauhallinen.. tänään kun imuroin niin alkoi kovasti vihloa mahaa ja piti pitää tauko että lakkas.. :( mut ohi se meni..
ei mitään ihmeitä oireita tänään.. pientä etomista ja vatsa turvottaa!! mies naureskelee sitä jo.. :LOL:
niin ja sit toi vatsantoiminta on heikko eli siitä vois johtua myös kun välil kipuilee..
meidän neidillä on ollut tänään joku megakiukkusunnuntai! :LOL: oltiin puistossa niin heitti kengät pois ja käveli sukkasilleen kun suuttu pyörälleen.. voih.. no, kotiin lähtöhän siitä paukahti.. :/ ja sit kotona hajotti kiukussaan aurinkolasinsa.. ihana uhmakas 4v! :heart:
 
MInäkin tulen varovasti kurkistamaan tänne :). Toissapäivänä sain ekan haamun ja tänään aamulla olikin hailakka, mutta selkeä vaaleanpunainen plussa :)!! Laskettu aika täällä olisi myös 29.12.2008 ja synnäri K-SKS.
 
Sunnuntai ehtoota kaikille ! Uusiakin on tullut todella paljon mukaan, tervetuloa =) Itse en ole ehtinyt muutamaan päivään kirjoittelemaan. Nyt alkaa flunssakin jo hieman helpottamaan. Toivottavasti menis pian ohi, niin voisi keskittyä tähän odottamiseen. Tänään haravoin pihalla ja ihan hirveitä yskänpuuskia tuli vielä välillä, mut muuten kun ottaa rauhallisesti niin ei paljoo enää yskitä. Onkin jo kaikki paikat ihan kipeenä yskimisestä.
Pahoinvointia ei oo ollut muutamaan päivään, joten voi olla et johtui tästä flunssastakin. Suklaakin maistuu taas, kun se vielä viikko sitten etoi ihan hirveesti =)
Kahden viikon päästä pääsee vasta neuvolaan. Vaikka tää on jo kolmas niin, ootan neuvola käyntejä yhtä innokkaasti. Meillä on niin mukava neuvolatätikin siellä. Ja jos vaikka kahden viikon päästä kuulisi jo nuo ekat sydänäänetkin, niin sitten tämä alkaisi tuntua todemmalta.
No, huomenna taas töihin ahertamaan.
 
mulla on nyt ollut pari ihan hyvää päivää eli olen pystynyt syömään jopa tavallista ruokaa eikä pahaolo ole niin kamalasti vaivannu =) Mulla ois neuvola 29.4. eli vielä reilu viikko. Jännittää kamalasti, kun jotenkin on sellainen epäilys, että onko tuolla masussa vain yksi vai enemmänkin. Vatsa on kasvanut kyllä jo aika paljon ja etenkin iltaisin se näyttää jo tyyliin esikon odotusajan rv 20 :eek:

Meitähän on tässä ketjussa jo ihan älyttömästi porukkaa...Tervetuloa vaan uusille :heart:

Caffee ja pikkukakkonen 7+3
 
Siis ihan vaan kurkkaan tänne pinoon... :) Moi kaikille ja ONNEA! :flower: Mulla on näyttäny testit plussaa viimeiset viisi päivää, mutten anna ittelleni vielä lupaa tuulettamiseen. Katotaan, jos ens viikko sujuu hyvin, ni sitte ehkä uskaltaudun teidän kanssa pinoilemaan, jos vielä mahtuu. Miehellekin kerron vasta tänään, kunha se kotiutuu reissusta. LA olis laskurin mukaan 23.12., toinen tulossa ja KOKS sairaalana. Nähdään ehkämaybe myöhemmin sitten! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
ootteko te ottanu jo yhteyttä neuvolaan, vai ootatteko vielä?Ja jos ootte ottanu nii millon otitte?
moiks :)

plussasin ite 4+0 ja kävin neuvolalla varaan ajan ku olin 4+5.. Ja se on sitte rv 7+0, 30.4.. Mua sitten niiin paljon jännittää se vaikka tuskin siellä mitään ihmeellistä tehdä.. :)
 

Yhteistyössä