Tervetuloa taas kaikille uusille, joita on jälleen parissa päivässä ilmaantunut ilahduttavan paljon!
Huh tätä huimausta! Onkohan mulla verenpaine tosi alhaalla? Pitäisiköhän käydä mittaamassa, meillä on sellainen itsemittauspiste terveyskeskuksessa. Tietääkö kukaan mitä voi tehdä jos se on alhaalla? Kilo lakua päivittäin?
Muuten olo on nimittäin ihan kohtalainen, eto pysyy kurissa, väsymyksenkin sietää kun mies välillä päästää nukkumaan ja rintojakin lähinnä kihelmöi, ei niinkään arista. Huimaus vaan vähän ketuttaa, ja huolettaa myös.
Kiva, että
Annulilla ultrassa on ollut kaikki hyvin! Itse pääsen vasta aikaisintaan parin viikon kuluttua pientä kurkkimaan, millään ei jaksaisi odottaa. Vuotoja ollut myös
Hutzelilla ja
Toreylla, eiköhän kaikki silti ole hyvin! Hutzelille :hug: murheisiin samoin kuin
Miinalle kipuihin, ihanaa että testi kuitenkin näytti vahvaa viivaa!
Hiipille tsemppiä varhaisultraan ja lohdutukseksi, että mullakin esikoisen aikana oireet saattoivat kadota jopa päiväkausiksi, ja kaikki meni silti hyvin.
Melissa, kyllä minuakin aika usein palelee, tosin olen kyllä aurinkoisten kelien innoittamana varmaan liian vähissä vaatteissakin usein
.
Hyvä pointti muuten
Tinkatar, pitäisiköhän itsekin soittaa neuvolaan vasta varhaisultran jälkeen. Ei sitten tarvitse peruutella, jos ei olekaan kaikki hyvin, eikä sinne neuvolaan tässä alussa nyt niin kiire ole
. Eli
Maria-08, kyllä voit soittaa vaikka hetikin, ne sitten sieltä sanovat koska sopii tulla =) . Yleensä eka neuvola on useimmilla rv 8, tosin mulla esikoisen odotuksessa oli eka vasta rv 12 kun olin käynyt varhaisultrassa. Eihän siinä muuten mitään, mutta se harmitti kun oli esikoisen odotus enkä tiennyt mitään ruokasuosituksista ym. Nyt ei ole niin kiire kun on kaikki tuoreessa muistissa
.
Hyvää reissua
Katherinellelle! Hienoa
Tikruliini, onnittelut painonlaskusta! Multakin lähti muutama kilo alkukuusta mutta siihen tyssäsi. Kovasti onnitteluja
Maria-83:lle plussasta erityisesti noin pitkän yrityksen jälkeen. Nyt kovasti tarrasukkia!
Sintzi, en ole huomannut vihlaisuja äkkinäisistä liikkeistä, mutta "muuten vaan" kaikenlaisia kolotuksia ja vihlontoja on vähän väliä. Kuuluu asiaan =) . Samoin kuin itkuherkkyys eli
Jennae, täällä toinen pillittäjä. Etenkin jos vauvan itkua jossain kuuluu, niin johan purot juoksevat!
t. Grynna 5+0