## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

Niinpä, miina. Toivotaan todella että kaikki joulutontut löytävät tiensä rakastavien vanhempien luo :heart: Ei pitäisi liikaa maalailla piruja seinille, vaikka onkin vaikeaa olla pelkäämättä. Mitä rauhallisempana pysyy, sitä paremminhan asiat on, niin itsellä kuin pikkuisella. =) Ja mun menkkojen ois pitäny alkaa jo melkein 10 päivää sitten, ja tääl ei oo tippaakaan tuhrua tullut ja kovin vahvaa pahoinvointia. Et ilmeisesti raskaushormonia on paljon, se on varmaan hyvä merkki :D
 
DaylightDancer: Joo kuulostaa kyl hyvältä! hetkonen..onks meil samat viikot meneillää jos sul on 10 päivää myöhäs kans..?? :D Joo mäki viime yönä aattelin et koht lentää väkisin laatta..mut sit taas päiväl parempi.. Onks sul muita oireita ku toi pahvointi?
 
Tervetuloa taas kaikki uudet! On ihanaa, että porukkaa tulee tänne lisää.

Kävin tänään lääkärissä ja onneksi kaikki oli ihan kunnossa =) Tällä kertaa näkyi jo ruskuaispussi, alkio ja sykkeenkin lääkäri oli näkevinään. Selvää kasvua oli siis tapahtunut viime viikosta. Nyt on helpottunut olo, vaikka tietysti pelko kummittelee edelleen taustalla. Ensi viikolla on sitten seuraava ultra, jossa toivottavasti näkyy taas lisäkehitystä.

Annuli81: Onnittelut sinullekin hyvistä ultrakuulumisista! Varmasti sinullakin rauhoitti mieltä. :)
 
DoB
Moi kaikki ja tervetuloa uudet :flower:

Kauheesti tekstiä, tästä tulee nyt vaan omaa napaa :) Tänään käyty ultrassa ja siellä se pieni makaili :heart: Pituutta 8,9mm ja syke säännöllinen :heart: Kaikki oli juuri niinkuin pitikin eli voi huokaista sen suhteen helpotuksesta. Viikkoja oli sama mitä olin itse laskenut eli 7+4. Jännitti NIIN paljon, nukuttiin molemmat ihan älyttömän huonosti viime yö! Tänään soitin myös neuvolaan ja sinne on aika huomiseksi. Suosittelen todella tuota varhaisultraa kaikille, jotka haluavat saada mielenrauhan. Jäi maksamaan mulle 93 euroa kelakorvausten jälkeen. Mies oli mukana, sitä jännitti vähintään yhtä paljon ja oli kyllä aika herkkä hetki kun nähtiin se pieni ja etenkin kun kuultiin se syke.

Huoh. On vaan jotenkin niin helpottunut olo!

Kovasti jaksamisia kaikille! Täällä pahoinvointi ja kamala närästys jatkuu....
 
hups, meni useampi päivä ennenkuinehdin täällä käväistä :eek:
Loppuviikko ja viikonloppu meni oksentaessa, nukkuessa ja Täydellisiä Naisia katsoessa :D Mä oon nyt vasta havahtunut sen sarjan erinomaisuuteen =) Väsyttää edelleen koko ajan, mutta oksentaminen on onneksi jäänyt. Lievää kuvotusta kuitenkin päivittäin, mutta sen nyt kestää.
Torstaihin asti pitäisi vielä odotella että nähdään jotta onhan se salamatkustaja kyydissä varmasti. Tuntuu aika kulkevan niiiiin hitaasti...
Täällä on edelleen ongelmana seksin puute. Mä alan olla ihan neuvoton, kun mies ei vaan halua :( Ei se osaa itsekään selitää, että miksi ei tee mieli, mutta mä oon allapäin kun otan sen niin henkilökohtaisesti, vaikka tiedän että ei ole kyse siitä, ettenkö mä olisi miehen mieleen. Kai se pelkää että rakastelu vahingoittaa asukkia, vaikka oon yrittäny vakuuttaa, että ei lemmiskelystä mitään haittaa ole. Kiva jos synnärillä lentelee lepakoita tuusonista ja kätilö saa putsata ensin hämähäkinseitit edestä, jotta mahtuu ipana ylipäänsä tulemaan :LOL: KAsvan umpeen käytön puutteessa...
Muuten menee aika mukavasti, mutta tuo seksinpuute rassaa ja pahasti, kun muutenkin on mieli herkillä.
 
Tännehän on tullut taas paljon uusia TERVETULOA :flower: , olen kyllä ihan pudonnut kärryiltä, että missä kukakin menee..

Kävin minäkin tänään siellä varhaisultrassa. Kaikki oli hyvin. Pieni sydän sykki ja sikiön koko oli 11.7mm eli vastasi viikkoja 7+3(omien laskujen mukaan 7+6)

Onnea vaan kaikille, joilla on ollut hyviä ultrakuulumisia. On se kyllä aika uskomaton tunne nähdä pienen pieni sykkivä sydän.. :heart:
 
Hei vaan kaikki! =)
Vapaapäivän kunniaksi käyttin pojan kanssa kaupungilla shoppailemassa,tai yritys oli kova et hänkin ois nauttinut, mut eihän tuommoinen 4v jaksa odotella... sain kun sainkin vähän "lahjottua" niin et sain ostettua itselleni ulkoilupuvun..Housut on kyllä hiukan isot mutta sopivat jo varmaan syksyllä :LOL: ,ei vaan ei ne nyt kumminkaan roiku, mut on löysät. Takki sopiva. Sitten löysin viel farkat alennusrekiltä 20e,ja kokoa ihmettelin suuresti että meni päälle ;) no niitten osalt ei varmaan kuukautta enempää mene, mut pitää sit käyttää montapäivää putkeen :LOL: Viikkoja ois nyt 5+4. Hitaasti tuntuu menevän, juu.
Tänään menin myös lepäämään heti kun oltiin tultu kaupungilt ja olin saanut ruoan valmiiks ja syötyä; ni johan sohva kutsui..... Huomenna ois tarkoitus mennä suoraan töistä jumppaan,toisaalt ihanaa ja onhan jo aikakin,on taas yli viikko vai jopa kaks viimekerrasta :ashamed: Missäs te käyttesiin varhaisultrassa??yksityiselläkö se tehdään vai? Minult tuli tänään iltapäivällä sellasta "liman tapaista" jossa mukana vähän puneista, mietin vain et mitähän tää on, ja sit ajattelin joskos se olisi valkovuotoa tms? mitään kipuja ei ole.
 
Mullois huomenna neuvola ja pähkäilen pitääkö sinne viedä aiemmat neuvolakortit mukana ? Kokemusta kellään. Mä alan voida niin huonosti taas, että tänään jopa töissä mietin onko mitään järkeä mennä töihin kun koko ajan kuvottaa ja saa piätellä oksennusta? Ja tää väsymys - järkyttävää, mä voisin vaan nukkua ja silläkin, että kun nukkuu ei okseta =) Ja miten kaikki hajutkin voi ottaa nenuun, roskapussi tuntuu haisevan, jääkaapin sisältö :x koira jne... Mä odotan että pääsen nautimaan raskaudesta, eli kokemuksena edellisestä, että nautintoa saa odottaa vielä viikkoja.
 
AnnClaire: Olet ilmeisesti kans pk-seudulta? Mullakin synnäri toi jorvi/naistenklinikka sitten. Hyvä että kaikki ok =)

miina- : Mulla nyt rv 5+1 ja LA 28.12 sittenkin, näin ainakin neuvolan täti puhelimitse neuvoi. Aika lähekkäinhän me mennään silti :D Pahaa pahoinvointia on juu, ja sen lisäks nivussärkyä oikeella puolella, tissit todella raskaat ja niin arat ettei hipastakaan uskalla, nenä hiukan tukossa ja kokoajan kylmä. tietty vessassa saa käydä kokoajan, eli aika oireellinen odottaja olen =) :heart:
 
täällä tosi tosi kuvottava olo koko päivän..neljän jälkee vasta pysty kunnolla syömää ja pääsi ylös sohvalta!
Kaapo on 1,4v eli menoa riittää ni kyl oli itku herkäs tänää ku oksetti ja väsytti ei olisi jaksanu mut pakko oli..sit se kuvottava olo oli hetken pois ja taas tuli takas.kai sitä pitää kohta mennä nukkuu ku se auttaa ja eihän sitä nukuttukkaa ku 2tunnin nokoset päivällä pojan kanssa =)
paranis v'ähä olo ni voisi nauttia osotuksesta...

sini 6+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
Millukka ilmoittautuu kans megeen vihdoinkin.

plussa tuli vihdoinkin yk10 jälkeen ja lask.aika näillä näkymin 22.12 ja paikka TAYS.
viidettä odotellaan.

mulla on jänskästi ku kahdella nuorimmaisella ollu lask.ajat 3.1 sekä 19.12 :LOL: ja nyt taas joulutonttua odotellaan :saint:
:wave: Tervetuloa joukkoon!Meillä kanssa esikoinen on joululapsi,ja nyt sitten jännätään ja ootellaan ultraa,että saatais la selville,että meneekö kuinka lähellä esikon synttäriä :whistle: =)
 


tänään on se jännä päivä eli jos tästä selvitään niin mä alan huokaista.. :D
etoamista on ja rinnat vähän arat.. vatsaa turvottaa niin että töissä jo katselevat.. odottavat tietysti että itse kerron.. =) 4päivää vielä töitä ja sit alkaa viikon loma!!! jee!!!
 

Yhteistyössä