hups, meni useampi päivä ennenkuinehdin täällä käväistä
Loppuviikko ja viikonloppu meni oksentaessa, nukkuessa ja Täydellisiä Naisia katsoessa
Mä oon nyt vasta havahtunut sen sarjan erinomaisuuteen =) Väsyttää edelleen koko ajan, mutta oksentaminen on onneksi jäänyt. Lievää kuvotusta kuitenkin päivittäin, mutta sen nyt kestää.
Torstaihin asti pitäisi vielä odotella että nähdään jotta onhan se salamatkustaja kyydissä varmasti. Tuntuu aika kulkevan niiiiin hitaasti...
Täällä on edelleen ongelmana seksin puute. Mä alan olla ihan neuvoton, kun mies ei vaan halua
Ei se osaa itsekään selitää, että miksi ei tee mieli, mutta mä oon allapäin kun otan sen niin henkilökohtaisesti, vaikka tiedän että ei ole kyse siitä, ettenkö mä olisi miehen mieleen. Kai se pelkää että rakastelu vahingoittaa asukkia, vaikka oon yrittäny vakuuttaa, että ei lemmiskelystä mitään haittaa ole. Kiva jos synnärillä lentelee lepakoita tuusonista ja kätilö saa putsata ensin hämähäkinseitit edestä, jotta mahtuu ipana ylipäänsä tulemaan
KAsvan umpeen käytön puutteessa...
Muuten menee aika mukavasti, mutta tuo seksinpuute rassaa ja pahasti, kun muutenkin on mieli herkillä.