Hellurei, ja ihanaa että meitä on täällä niin kovin monta :flower: . Itse ehdin palstailemaan aika harvakseen nykyään, kiiruinen työ ja kaksi tyttöstä pitää juoksussa - niin ja mies siinä mukana
.
Pahin flunssa alkaa jo hellittämään, ja samalla muut alun oireet; armoton palelu, rintojen kipeys jne. Vatsa on turvoksissa, työssä kun joutuu jonkun verran istumaan tekisi mieli avata napit levälleen :ashamed: . Ihan ei kuitenkaan viitsisi mammahousuja käyttää pariin kuukauteen
. Täytynee käydä jossain vaiheessa shoppaamassa sellaiset housut joita voi pitää alusta lähes loppuraskauteen asti, ja ei nyt vielä näyttäisi ihan turhan pusseilta.
Itseasiassa molemmissa edellisissä raskauksissa oli se etu että olin kotona 'isomahakaudet', eli esikoisesta viidennestä kuusta eteenpäin ja kuopuksesta koko ajan. Ei siis tarvinnut niin miettiä edustavaa työvaatetusta jne. Nyt sitten sekin edessä, kun joutuu jonkin verran olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ja pitäis näyttääkin siedettävältä
. Kotona saa sitten kiskoa isännän verkkarit tai pyjaman niskaan.
Tosi moni käynyt jo ultrailemassa, itse en ainakaan vielä ole ajatellut mennä. Täällä ei taida vieläkään olla kuin np-ultra - ja saa ainakin näin alkuun riittää.
Monella myös eka neuvola ollut aika ajoissa... tietysti riippuu ihan omista ajatuksista ja neuvolan käytännöstä. Katsoin juuri kuopuksen aikaista äitiyskorttia, ja silloin kävin ekan käynnin vasta rv 10+4. Eli aikas myöhään... ajattelin nyt johonkin tuonne rv 8-9 tienoille varata, riippuu vähän miten saadaan aikataulut yksiin.
Tässä sitä nyt vaan odotellaan kunnon pahoinvointia alkavaksi - pientä ellotusta lähinnä jos on unohtanut syödä, muttei vielä sen kummempaa (yhtä oksennuskertaa lukuunottamatta). Mutta eiköhän sekin sieltä ala, turha luulla pääsevänsä kokonaan ilman :saint:
...ja siis 6+1 menossa nyt :heart: