***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

neve, olikin samoihin aikoihin käynyt kirjoittelemassa. kiva juttu. harmi että pitkä kirjoitus hävis. se on mielettömän veettumaista. nimim. itsekin sen kokenut. :eek: toivotaan että tauti ei vieläkään tulisi. :hug:

siru, kirsikka onkin kiva nimi. juu ja koukuttunut olen minäkin. =)

mut nyt menen. :wave:
 
heips

huh.. alkaa virta olla vähissä :whistle:

vähän ennen kymppiä tultiin pojan kans kotiin kun käytiin serkkun muutto tekemässä.
Tatu sai "reissusta" helikopterin ja sitä esitteli ylpeänä iskälle kun isi tuli äsken töistä lotiin.. siis nyt vasta pojukin nukkumassa. Mut ihan kiva oli pojan kans ajella ja lauleskella. lauleki mukana ja söi banania :D

Hannamarille, Käpyselle ja Tintalle :hug: ja rutkasti hyvää ja pirteää mieltä! Hannamari listasikin oikein hyvin asiat mitä täälläkin stressattu joten et olw varmastikkaan ainut :hug: ;)

Peppi:
Voi pientä Rasmusta! miten on voinut?
Jotain suht yksinkertaista, eikä mitään kovin leveää mekkoa ajattelin.. ois kiva huomenna käydä kattelemassa jos vaan ennätän.

Väsyttää.. mutta kummasti olen saanut itseni tsempattua vaikka joka ilta on mennyt myöhään ja aamulla kuitenkin hyvissä ajoin ylös.. jotenkin kai tämä kesän tulo piristää kun kevät väsymyksestä ohi pääsee :LOL:
oikeestaan olo on ihan jees kaikinpuolin ja mileikin virkeä vaikka välillä pinna kiristyy ja mies ei aina kärryillä pysy että mistä napsuu :whistle: mut onko se uutta??? ;)

taidan vielä raahautua suihkuun ja juoda kylmän siiderin. Huomenna taas toimelias päivä edessä.

öitä kaikille!
 
Huomenta!

pääsinkin sit kuitenkin aamusta jo koneelle. kun mies herännyt millo lie ja pelannut traviania. Mikkis heräs puol 7 aikaan ja kattoo nyt pikku kakkosta, aleksi viel nukkuu. oliskin liian helppoa jos olis vaan aleksi. sais nukkuu mihin saakka tahansa ja päivisinkin vois ottaa rennommin. no siis en mie mikkistä ilman haluis olla, jos nyt joku niin ymmärtää, mut joskus olis kiva nukkuu piiiitkäään tai vaan loikoilla. tiedän kaikilla samat tunteet meillä äideillä. =) onneksi on aurinkoinen ilma täällä niin piristää kummasti. ulos tiemme käy mikkiksen kanssa piakkoin.

neve, oletteko te menossa naimisiin myös? minulta mennyt se ohi täyellisesti, jos täällä aiemmin asiasta maininnut. Onnea! :flower:

kuinkas kaikkialla muualla nukuttu??

mitäs muilla syödään äitienpäivänä? minä oon tilannut lohta paistettuna, lohkoperunoita, itselleni kanttarellikastiketta ja muille ei sienien ystäville bernaise kastiketta lisäksi jonkin sortin kasviksia ja jälkkäriksi suklaamoussea. :p :p

mut nyt aamu hommiin.... :wave:
 
Huomenta.

Rasmusheräili taas yöllä vähän väliä, eikä meinannut asettua takaisin nukkumaan millään |O Annettiin särkylääkettäkin kerran... Heräs sit joskus varmaan ennen klo 7 ja Joonatan kans :| Minkä verran tähtöset nukkuvat vuorokauden aikana? Oon tätä kysynyt aiemminkin, mut aina ne muuttuu ;) Meillä tällä hetkellä yöunia 9-10 tuntia, nyt viime päivinä vaan ton 9h ja päiväunia 1-2h, viime päivinä vaan tunnin verran. Eli tulis 10h/vrk :eek: Mun mielestä se on aika vähän!

Laskin, että me nukutaan Samin kanssa yön aikana vaan 6h ja senkin pätkissä :/ Aika vähällä sitä näköjään pärjää, vaikka ollaanhan me toki väsyneitä, niinku on käynyt jo moneen kertaan ilmi :whistle:

Voi kunpa mä saisin Lillukalta tekstarin sit et mikä typyn nimeksi tuli!! :D Ei olla sit arvattu K-nimeä... Tuli mieleen Krista, onko kukaan sitä sanonut? Ja yks erikoinen nimi on ollut useaan otteeseen mielessä, mut en saa sitä päähäni :headwall: Joku Keera vai mikä se nyt oli?? Itseasiassa täällä KaksPlussalla siihen oon törmännytkin :)

Harmi, kun Neven teksti oli kadonnut! Se ON ärsyttävää, vaika mun kohdalla sillä ei o niin väliksikään, mut varsinkin, jos kirjoittelee harvemmin, kuten sinä :D Onko teillä isotkin häät? :flower:

Jellona; kiitos :hug: Mä niin tiedän noi ajatukset, oon miettinyt, et miten helppoa olis yhden lapsen kanssa, sais nukkua yöt läpeensä ja paljon helpompi lähteä kotoa ja tehdä kaikkea =) Eikä todellakaan sillä, että kummastakaan luopuisin tai vastaavaa, ei tietenkään!

Hyppään toiselle sivulle...

Danjuska, Rasmuksella on edelleen kuumetta :( Tai ainakin lämpöä. Ja yölläkin oli. Mut hyvin jaksaa touhuta ja on iloinen poitsu :heart: Kiitos kysymästä :hug: Ja täällä napsuu kuukaudessa viikon verran ja aina sitä silti ollaan (tai Sami on) yhtä ihmeissään ja kyselee et mikä sulla nyt on jne. :whistle: Mähän sain pms-oireisiin niitä mielialalääkkeitä, joita söisin puolet kuukaudesta, mut mä INHOAN lääkkeitä, niinpä en oo niitä syönyt kun vaan sillon alkuun pari viikkoa :ashamed:

jellona, en yhtään osaa sanoa et mitä huomenna syödään...

Mun mummu pyys mua kirppikselle nyt aamusta! Lähdetäänkin kohta sinne =)
 
kokeillaas uudestaan.. heitti edellisen tekstin jonnekkin ihan keksen kaiken..

Minulla hetki ihan omaa aikaa.. Tatu halus välttämättä lähteä iskän kans tuohon kylälle kun kuuli että isi aikoo auton käyttää pesussa :D :LOL:
Joten lähtivät kylälle pyörähtämään hetkeksi.

uskokaa tai älkää.. MINÄ olin ENSIMMÄISENÄ ylhäällä meidän sakista :D sitä tapahtuu hyvin harvoin niin kun olen varmaan todenutkin.
seiskalta loppu unet, käytin koirat ulkona ja ruokin. sitten tulin vielä pötköttelemään ja Tatu kömpikin sitten viereen.
Kuulu omasta huoneesta että on pissihätä ja menin kattomaan niin istui jo potalla :D
Tatu tykkää hirveästi kölliä ja halia nykyään aamusta. tänään sitten sanoin että tuuhhan vielä halimaan niin on hyvä mieli nousta.. kävi halimassa ja tuumi että nyt lähtee hyvin päivä käyntiin :heart: :D

Ennen aamupalaa kävin Roopen kans lenkillä ja tulipa mukava olo. Hyvää tekee kun vaan tulee lähdettyä ja kerkeää.
kun tulevat autopesusta niin lupasin Tatulle että pääsee pyörälenkille.

Neve:
Multakin mennyt ohi että naimisiin olette menossa! onnea kovasti! :flower: Teillähän ne on jo pian =) tuleeko suuret häät? joko on valmisteluita kuinka paljon tehty?
Meillä heti syyskuun alusta.. 6pv.. on siitä varmaan ollut puhetta että syksyllä mut en muista onko päivämäärästä tarkemmin ollut mitään.

Peppi: Jaksuja kovasti :hug: Jospa kirppari kierros piristäisi :D
Meillä Tatu nukkuu yössä 9-11 tuntia ja päikkäreitä tunnin verran suunnilleen.. vähän aina vaihtelee.

Jellona: Meillä syödään huomenna uunilohta ja pinaatti perunoita. sitten varmaan ostetaan kakku (tai sitten ei :LOL: ) ja jotain jälkkäriä ajattelin tehdä. Mutta mitään suurta ja hienoo en ala laittaa.

oon taas jonkun aikaa tätä kirjottanut kun äitin kans välillä puhelimessa puhuin.. =)

kaiketi lähdettävä vaikka pyykit koneeseen laittamaan..

Mitäs Kattinkan päivään?? Vietähhän ,mukava ja rentouttava päivä =) Oikeesti en voi kun ihmetellä miten sulla viikot vaan menee toistensa perään vaikka lääkäri oli aika varma että tytöt voi syntyä millon tahansa =)

Mites Kävyn yö meni?

no nyt meen
 
Heipskukkuu!

Kiitoksia vaan kaikille tsempeistä. Kattinka, en mä kyllä tätä opparia niin kovin hienosti ole hoitanutkaan. Kokoajan on vaivannut kauhea väsy, aloittaminen venyi sen pahoinvoinnin takia vaikka kuinka pitkälle, pitkittynyt prosessi kasvatti rimakauhua (ja avun pyytämistä) ja sit vileä ajatukset on vielä IHAN jossain muualla. Nälkä kasvaa kuitenkin syödessä, joten kokoajan on pitäny pyrkiä aina vähän parempaan lopputulokseen ja nyt onkin mieli vähän apea kun oppari on valmis ja tiedän, että olisin normaalitilassa osannut tehdä sen paljon paremmin. Eilenkin kun sain kommenttia ohjaavalta, jota siis hain ihan liian myöhään, aloin vaan itkemään kun tajusin mitä kaikkea mulla on päin honkia. Sama tänä aamuna kun luin toimeksiantajan palautteen. Ehkä nää hormonitkin osaltaan vaikuttaa. Minkäköhänlainen hirviö mä mahdan olla loppuseminaarissa, kun LA on just silloin ja se on muutenkin tuntunut olevan aika tunteellinen paikka monille. No nyt on työ tehty, jos jotain jäi tekemättä, se saa nyt sellaisenaan olla. Painoon työn vien siis maanantaina. Nyt pitäis vielä osata rentoutua ja nauttia illalla kaverin 30-sistä ja huomenna äitienpäivästä. Just nyt haluaisin vaan nukkua.

Äitienpäivä meillä menee niin, että ap ollaan kotona ja nukutaan päikkärit täällä. Sit iltapäivästä mennään anoppilaan syömään ja sen jälkeen mun vanhemmille kaffelle. Mun mammalla ei tarvii käydä, kun se joutui nyt sairaalaan osastolle, jossa ei kauheasti saa vieraita käydä, joten jätän vierailut mun äidille ja tädeille. Mun mummia käytiin katsomassa jo viime viikonloppuna ja miehen isovanhempia käydään katsomassa varmaan sitten seuraavana viikonloppuna, eivät hekään jaksa kaikkia kerralla vastaanottaa. Toivon kovasti, että olis stressitön päivä ja mies hoitais oma-aloitteisesti asioita. Lahjan ostamisen kielsin, kun on vähän rahastressi päällä, kun seuraava raha (palkka) tulee mulle vasta kesäkuun lopussa, joten joudun pyytämään mieheltä rahaa menoihini, joka tuntuu tosi pahalta, vaikka yhdessä nää asiat on suunniteltu. Mies lupasi sitten kustantaa mun ens viikoisen tyttöjen illan, kun mennään porukassa syömään palautettujen oppareiden kunniaksi.

Pottailustakin teillä on ollut juttua. Meillä Matte laitetaan joka ilta ruoan jälkeen potalle ja samoin iltapalan jälkeen. Viikonloppuisin useamminkin. Saa kotona olla paljon ilman vaippaa, mutta vahinkoja tulee usein. Pikkuhiljaa harjoitellaan ja esim. sohvalle ei saa mennä ilman vaippaa ennen kuin on edes istunut potalla. Ja joka kerran kun pottaan jotain tulee, niin ykkösestä saa pienen tarran pottakirjaan ja kakkosesta ison tarran. Ylpeänä niitä sitten esittelee. Kesää odotellessa kuitenkin, jos silloin saisi kunnon harjoittelut käyntiin.

Mikäs Lillukan tytöstä nyt sitten mahtoi tulla? Utelias kun olen. Sitten vähän lähempänä syyskuuta saattekin kaikki ruveta auttelemaan meitä tän meidän pikkukakkosen nimenkeksinnässä, kun noin hyviä siinä olette. Tosin jos se on tyttö, niin haluaisin että siitä tulis Mette, jos poika, niin ei sitten mitään hajuakaan. Saa siis haudutella asiaa. :D

Kattinkalle ja Hannamarille jaksuja! Ja kaikille muillekin hyvää mieltä ja ihanaa äitienpäivää!
Nyt on pakko mennä päikkäreille, vaikka haluaisinkin kommentoida tasapuolisesti kaikille.

Haleja.
 
mä nukuin yöllä hyvin, kaikki sen 6h mitä kerkesin nukkumaan..
aamulla koitin siivota, mut eihä siitä mitää tullu ku isäntä ja tyttö läks puusavottaan, pojunki piti päästä ulos, ja sehä mammalle passas :whistle: pitkästä aikaa aurinko paistaa.
Illalla pällisteltiin tunti hirveä keittiön ikkunasta, huvit ne on meilläkin :LOL:

eilen sain ostettua sen mekon yläosan kankaan jos en jo muistanut kertoa, tosin kangas vaihtui kun löyty kivempaa kangasta, kaveri (se poika joka on yleensä mukana kaupungilla vaateostoksilla ;) ) sano et tuo on parempi.

Jaha, taitaa poika nukahtaa sohvalle, jos sen veis kuitenki sänkyyn ni vois vaikka koittaa järjestellä paikkoja.

Huomenna syödään karjalanpaistia näillänäkymin, testaan samalla tuon uuden hienon padan!
 
Lillukan rinsessan nimeä olen täällä käynyt useaan otteeseen vaklailemassa ja nythän sen olitkin käynyt ilmoittelemassa. Kaunis nimi. aika hienostihan me onnistuttiin. :D
tuuhan kun ehdit niin kertoilee kuinka ristiäiset meni?!

meillä ollut mukava päivä. ulkoiltu, syöty ja lepäilty. mie sain jo mieheltä ja pojilta ainakin keltaisen ruukkuruusun, kun kävivät sen aamulla ostamassa. huomenna selviää loput. ei mitään tietoo mitä ne on keksinyt, kun niin nopeasti vielä selvisivät kaupunki reissulta aamupäivällä. =) nyt on tiikerikakku uunissa, kun teki niin älyttömästi mieli jotain hyvää. :p meinasin että silittäisin pyykkejä...kahotaan kehtaanko. :whistle:

nyt mie meen... :wave:
 
Ihana nimi Lillukka!! :heart: Meidän jommasta kummasta pojasta olisi tullut Elli, jos olisivat tyttöjä olleet :) Mun isoisomummi oli Elli =)

Me käytiin kaupassa ja sit mentiin tohon pk:n pihalle leikkimään, ihana ilma ulkona!!! B) Huomenna mennään mun äitille syömään, muita suunnitelmia ei sit olekaan.

Ihana Tatu :heart:

Kirpparilta löysin laukun (semmonen kangaskassi ja ostin sen vähän sen takia, kun oltiin muovikasseja unohdettu ottaa mukaan), hameen ja shortsit ja Jontulle lappuhaalarishortsit, miksä niitä nyt sanotaan :LOL: Ja rahaa meni 3,50 :)

No, ei mulla muuta nyt. Jos sitä rupeais puuroa laittamaan...
 
iltoja

Lillukan neiti sai ihanan nimen :D

Täällä on puuhasteltu yhtä, sun toista.. puoliltapäivin lähdettiin ylivieskaan kiertää kirpparit ja markkinoillakin käytiin =) Tatulle tarttui sieltä halppis croksit.. huimat 5e.. piti heti saada jalkaan :D sitten löytyi pojalle pari paitaa ja farkkutakki.. itselle löysin kirpparilta hameen ja yhden puseron.

Illasta käytiin sitten ongella :D ostettiin vavat ja kaivettiin matoja tuolta vajan nurkalta.
Tatu oli tohkeissaan kun kalaakin jopa saatiin :D hurjat 6 ahventa+säret.. laitoin ahvenet pakkaseen että jos sais joku pv niin paljon kaloja että kukon saisi tehtyä :p
ja peurakin nähtiin.. vai oliko se kauris.. kuitenkin joku bambin sukulainen :LOL:

pikkumies hyytyi kun ei kovin pitkiä päikkyjä nukkunut.. itse lähden telkun ääreen.. ilma on ollut ihana mutta täällä kyllä tulee kovaa.

kävin siinä morsiuspukuliikkeessäkin ja aikaa vaan sovitukseen varata niin alkaa tapahtua.. muutenhan meillä on ruokailupaikka varattu jne..

mut nyt meen :wave:
 
Ihana nimi Lillukan prinsessalla :heart: Suloinen!

Nyt ei jaksa muuta, odottelen miestä iltavuorosta kotiin, lupasi tulla Hesen kautta :p pitkä päivä ollut, menin kasiksi töihin ja 16 jälkeen hain lapset mun vanhempien luota, siellä oli mun pikkusisko miehensä kanssa myös. Lapset oli koko päivän olleet pihalla, ihana ilma täälläkin ollut. Nyt menen, hyvää äitienpäivää kaikille :flower:

Kattinka, laitoin sulle pikku-yv:n, isompi tulee myöhemmin :D
 
Hyvää äitienpäivää kollegat(niinku mun kaveri sanoi)!! :D :flower:

Meillä pojat lähti aamupalan hakuun, en yhtään tiiä, et mitä tuovat :)

Lillukka, meillä oli muuten tasan vuosi sitten samana päivänä Rasmuksen ristiäiset =) Siis samana, kuin teillä, päivää ennen äitienpäivää :)

Danjuska, meillä on pojilla kans feikkicrocksit, ostettiin ne sieltä etelästä, eikä paljoa maksaneet :whistle:

Eipä mulla sit muuta :wave:

Kerron muuten vielä, että 1.22 katoin kelloa, enkä ollut nukkunut yhtään |O Rasmus herätteli monta tuntia vähän väliä :| Sain makoilla sängyssä pidempään, mut enhän mä toki nukkua osaa :/
 
Huomenta!

Mulla oli eilen ihana päivä itseni kanssa. Pääasiassa laiskottelin auringossa dekkaria (ei kuulu mun suosikkikirjallisuuteen) lukien. Kylvin muutaman kesäkurpitsan ja avomaakurkun siemenen. Muuten oon laittanu vähän porkkanaa, punajuurta ja retiisejä. pakko jotain laittaa kun mies rakensi autotallin taakse terassille sellasia 2,5mx1m multalaatikoita pari kesää takaperin. kasvihuoneeseen laitan sitten tomaatintaimia.
Kävin naapurin terassilla kahvilla (en tosin uskalla närästyksen takia juoda) ja illalla innostuin illalla pesemään yläkerran kylppärin seiniä. En saanu ihan valmiiks sitä hommaa, mut kylläpä kiiltää.

Poikien juhlat oli menny hyvin. Otto oli nukkunut mennen tullen autossa ja kirkossa rippilasten sisään tullessa oli li.imautunut omistavasti veljensä. Leikkikavereitakin oli løytynyt Sindren hieman vanhempia serkkutyttøjä sekä Oton kummisedän (Jørnin veljenpojan) 3,5 v tyttø. Sindre oli ollut komea uudessa puvussaan ja kaikki olivat olleet mukavia toisilleen. Minusta on oikeasti ihanaa, että eksät osaavat toimia lapsen parhaaksi ja eksien suvut ovat perhejuhlissa yhtä perhettä.

Ihana nimi Ellillä.

Tatullapa on taas ollut mukavaa puuhaa. Pitäs meidänkin joku päivä hieman kalastela. Tosin näitä täkäläisiä turskia ja makrelleja ei kuulemma mato-ongella napata. Lisäsi varsinkin turskat on mielestäni løtkøjä ja inhottavia perattavia. Voi kun saiskin kunnon ahvenia :p .

Kirpparille oiskin kiva päästä. Pelastusarmeijan kirpparilla tulee käytyä sillointälløin. Viimeks løysin uudenveroisen sitterin 5:llä eurolla.

Täällä tulee taas helle. Taidan käydä pesemässä ne kylppärin seinät loppuun, vaikka mies sanoi et pesee ne loppuun, mut en raaski herättää kun oli eilen niin myøhään kotona ja aamuyøllä nousi viemään veljeään lentokentälle. Saadaanpa sit olla yhdessåä pihalla kun sisähommat on tehty.

Ei tainnu muuten Kävyn uni äitiuenpäivän synnytyksestä käydä toteen.

Ai niin Kaiza täällä ei nyt valitettavasti se kaveri sitä pakkausta tarvi.

Onnellista äitien päivää kaikille.
 
Aurinkoista äitienpäivää tähtimammoille!! :flower:

ihanaa kun sää on aurinkoinen eikä vettä sada. B) Meillä mikkis tuli joskus 5 aikaan viereen, eikä meinannut millään nukahtaa siihen kun on hiukan räkäinen, mut lopulta nukkui vähän vaille 8 asti. mies häipyi jossain vaiheessa kun tila loppui tähän koneelle pelaa. valmisti mulle sit ihanaisen aamiaisen. sain aleksin tekmän hienon kortin ja muumi sarjan vilijonkka mukin sekä murokulhon. :heart:

pakko mainita, että mikkis kävi eilen nurtsi pisulla ja sai siis jotain eka kerran aikaiseksi muuallekin kuin lattialle tai vaippaan. aamullakin kävi yrittää mut oli jo vaippaan yön aikana tullut niin iso satsi ettei enää riittänyt muualle. =)

nyt pitäis lähtä käymään kukkakaupalla ostamassa äidilleni jotain kivaa, kun iltapäivällä mennään heille kahville. joten moro... :wave:
 
:flower:

tämä äiti oli taas korkeassa kuumeessa ja vihdoin pääsin lääkärille jolla on silmät päässä ja löysi vian, eli molemmissa korvakäytävissä tulehdus.
Kuukaus sitten lääkäri katto korvat kun oli sama tilanne eikä nähny mitään.
Eli nyt selvis mystiset kuumeilut, kiitos ihanan lääkärin.

LILLUKAN tytöllä ihana nimi :heart: Toivottavsti heinäkuussa nähdään Elliä ja muuta perhettä.

mie sain aamiaisen nänkyyn, mies oli leiponu teeleipää :p ja lahjaks sain lahjakortin vaateliikkeeseen, nyt saa äippä uusia alusvaatteita.

mutta nyt takaisin perheen pariin

JELLONA uskon että voitte tulla jo tiistaina, viime yönä vielä kuumetta jospa tänään rupeis ab vaikuttaa.
 
Hyvää äitienpäivää!!! :flower:

Täällä on päivä vietetty miltei kokonaan ulkoillen.. aamusta oltiin ja Tatu halusi kävelyllekkin joten siinäkin meni aikaa.

aamulla sain lahjat sänkyyn ja herkullisia voileipiä ja kahvit kun alas menin =)

Äsken juuri tultiin taas järveltä.. huimat 6 ahventa saatiin :LOL: mut poika tykkäs.
Tällä kertaa pikku koira jäi kotiin kun ei eilen meillä oli uiva nakki siellä... :whistle: meinas raukka paleltua mutta onneksi otettiin puku varulti mukaan..

syöty täällä on hyvin ja muutenkin sangen rento päivä vietetty =) harmi vaan että alkaa päivä kääntyä iltaan ja huomenna palattava työn ääreen.
 
Pitkästä aikaa! Löysin todella pitkästä aikaa taas kaksplussan ja aattelin että kurkkaampa vieläkö täältä löytyy vanha "ketju" ja löytyihän se.

Elämä on vienyt sen verran eteenpäin että tietokoneella istuskelu on vähentynyt minimiin ja se minimi on ne pakolliset työt koneella ja sitten nuo uutisten lukemiset.

Meidän Catriina on kasvanut ja tytöstä onkin kuoritunut oikea esiintyjä. Kovasti jo laulelee ja esiintyy joka tilanteessa. Sellainen meidän perheen ilopillerihän tuo on.

Nyt olen viikon verran ollut kotosalla, ku talvi meni töissä. Ja nyt sitten ilmeisesti on vapaa kesä edessä. Kovasti olen suunnitellut reissaamisia lasten kanssa ku tuo ukko kulta varmaan töihin alettuaan viikon tai kahden kuluttua on kiinni niissä taas ensi kevääseen asti.

Kolmatta lasta ei meillä kuumeilla eikä haaveilla ja puolen vuoden sisällä olen saanut kaksi kummilasta, eli vauvoja on lähipiirissä jos vain hoitaa haluaa.

Eli tällaista meille. :wave:
 
Lillukka tulipa "makea" nimi :heart:

Me ollan oltu tää päivä ihan kotosalla. On ollut sen verta kiva sää, että ollaan ulkoiltu, niin pihalla kuin parvekkeella.

Matkakuumetta meinaa pukkaa B) . kuinkahan sitä saa nukuttua? Kun mukamas on 10 tuhatta eri hommaa tehtävänä :eek:

Mutta hyvää äitienpäivän loppuja teille kollegat :flower: :wave:
 
Moi kollegat :D ihana nimitys tuo Peppi =)

Ihana äitienpäivä ollut, ilman puolesta ja muutenkin. Mun mies oli iltavuorossa tänään, me lähdettiin samoihin aikoihin mun vanhempien luokse ja tultiin vasta 20 maissa kotiin. Siellä oli mun sisko miehensä kanssa ja toinen veli perheensä kanssa. Otolla ja veljen tytöllä oli kivat leikit keskenään =) toinen veli oli koko päivän töissä, oli jo eilen käynyt äitiä ja mummua onnittelemassa. Mummulla olikin tosi paljon vieraita päivän mittaan, viiden lapsen äiti ja 16 lapsen mummu ja 9 lapsen isomummu kun jo on :heart: Siellä oli ihan kukkameri, onneksi paljon ulos istutettavia kukkasia myöskin. Aamulla sain aamupalan sänkyyn ja ihanat Lotan ja Oton tekemät lahjat; Lotta oli tehnyt koulussa tosi kivan kaulakorun pikkuhelmistä ja sydänhelmistä ja iltiksessä pikkupussukan, missä oli Lotan kädenjälki ja teksti "Äiti n:ro 1" :heart: Otto oli tarhassa tehnyt kenkäpussukan, missä Oton jalanjäljet :heart: Oli tosi ylpeä, kun olin ihan ihmeissäni, että kuka tämän on tehnyt :) Mies oli eilen käynyt vielä hakemassa mulle uuden kahvinkeittimen, kun mulla on ollut sellainen "rämä", enkä ole malttanut uutta ostaa. Nyt on hyvä termospannu siinä, mikä on kätevää, kun herätään usein eri aikaan, aina töissä ollut/töihin menevä saa nukkua. Periaatteessa olen sitä mieltä, että mä en mieheni äiti ole, eikä tarvi ostaa mitään, kun lasten itse tekemät on ihan parhaita. Mutta itsekin aina ainakin jotain pientä ostan kyllä =) kun on kivaa ostaa lahjoja.

Taivaanvuohi
kiva kun kävit kirjoittelemassa! Koitahan useamminkin eksyä tänne sivuille :)

Kattinka ihana kun sait viettää päivän itsesi kanssa :) se on joskus NIIN ihanaa, kun saa tehdä, mitä lystää. Kivalta kuulostaa teidän kasvimaat.

Jellona nurtsipisulla käyminen on varmasti kivaa pienistä pojista :D Otto on nyt alkanu käymään seisaallaan potalla, aloitti salaa ja kun huomasin pissaroiskeista sen, ni sanoin, että pippelistä pitää pitää kiinni, niin tänään laski olkkarissa jo housut ja otti kiinni ja huusi mulle, että "kato äiti, mää pidän kii" :LOL: rutisti niin lujaa, että ihme, että pissa edes tuli ulos :D

Otollakin on feikkicrocksit ja hyvin pelittää. Itsellä sellaiset kans työkenkinä ja on tosi hyvät kyllä. Harmittaa, etten sieltä USAsta tajunnu tuoda aitoja, kun oli kuitenkin paaaljon halvempia kuin täällä. No, seuraavalla kerralla sitten :whistle: ehkä menee niin kauan aikaa, ettei niitä ole enää.

Nyt koitan laittaa teille yv:tä vielä, Peppi ja Kattinka :wave:
 
Huomenta.

Huh huh tota Rasmusta. Mä en taas ymmärrä miten se voikin herätä noin usein |O Siis ihan 5-15min välein! Hirveetä :| Aamulla heräs onneks vasta tossa 7.45, mut sai sitä moneen otteeseen nukuttaa takaisin. Jonttu heräs, tietenkin itkien, jo 7 aikaan.

Oltiin eilen aamusta mun äitin ja mummun kanssa taas kirppiksellä ja löysin Joonatanille tosi kivoja vaatteita! Sit mentiin mun mummun luo kahville (sinne tuli myös mun serkku ja täti), oikein ihanaa oli. On ollu ihana nähdä mummu noin pirteenä :heart: Sit mentiin äitin luo syömään, oltiin pihallakin kauan, oli niin ihana ilma!!

Ihanaa, että oot saanut olla itsekses ja tehdö mitä huvittaa, Kattinka :hug: Mä en muistanut, että Sindre on jo noin vanha! :)

Jellona, kiva, että Mikkis on käynyt nurtsipissalla :D

Tigru, pikasta paranemista!! :hug:

Koivunkäpy; hyvässä vai pahassa mielessä liikaa? :whistle: :D

Danjuska, ihanalta kuulostaa teidän kalareissut =)

Taivaanvuohi, kiva, kun kävit kirjoittelemassa, käyhän useamminkin!!

Smirge, koskas sulla nyt taas olikaan se lähtö??

Siru, ihania lahjoja lapsilta :heart: Vatsasin yv:hen ja siitä tuli vähän ylipitkä taas :ashamed: :hug:

Johan on kirjoittaminen kestänyt. Tässä välissä pojat kävivät kylvyssä ja söivät puuron :D Rasmus ei tunnu enää lämpimältä :attn: Olikon jo 3 vai 4 päivää kuumeessa ja ihan tulikuumana melkein koko ajan! 2 viimeisen päivän aikana söi OIKEESTI vaan hedelmäsoseen ja puolikkaan leivän!! :eek: Olikin sit kiukkuinen :| Nyt söi jopa muutaman lusikallisen puuroa..
 
Huomenta!

meillä hiukka ennen 7 herätty. tai Aleksi kyllä nukkuu vieläkin. no onneksi on vasta 10 parturi aika hälle niin ehitään kyllä vaiks 9 nukkuis. Mikkis katto lastenohjelmat ja nyt leikkii tuolla leluillaan. ihanan rauhallinen hetki pitkästä aikaa täällä. =)

me käytiin eilen iltapäivällä siellä vanhempieni luona ja ulkoiltiin sit samalla reissulla heidän pihalla. kotona käytiin suihkussa ja katottiin telkkua. Aleksi katto tanssi kisan kokonaan ja meni vasta sen jälkeen nukkuu, joten siksikin saattaa hiukan nukuttaa. onneksi ei ole kovinkaan yskinyt, jospa tuo tauti alkais helpottaa hänenkin osaltaan.

pyykkikoneen pistin jo hetki sitten pyörimään jos kävis ne kohta pihalle levittää.

tosi mukava taivaanvuohi kun kävit kirjoittelemassa pitkästä aikaa. =) missäs olit talven töissä? yritähän nyt käydä useamminkin kirjoittelemassa. mukava olisi kuulumisianne lukea.

peppi, jaksamisia öihin ja päiviin. :hug:

nyt kaipaa mikkis leikkiseuraa joten mentäväon.. :wave:
 

Yhteistyössä