Huomenta.
Rasmusheräili taas yöllä vähän väliä, eikä meinannut asettua takaisin nukkumaan millään |O Annettiin särkylääkettäkin kerran... Heräs sit joskus varmaan ennen klo 7 ja Joonatan kans :|
Minkä verran tähtöset nukkuvat vuorokauden aikana? Oon tätä kysynyt aiemminkin, mut aina ne muuttuu
Meillä tällä hetkellä yöunia 9-10 tuntia, nyt viime päivinä vaan ton 9h ja päiväunia 1-2h, viime päivinä vaan tunnin verran. Eli tulis 10h/vrk
Mun mielestä se on aika vähän!
Laskin, että me nukutaan Samin kanssa yön aikana vaan 6h ja senkin pätkissä :/ Aika vähällä sitä näköjään pärjää, vaikka ollaanhan me toki väsyneitä, niinku on käynyt jo moneen kertaan ilmi
Voi kunpa mä saisin
Lillukalta tekstarin sit et mikä typyn nimeksi tuli!!
Ei olla sit arvattu K-nimeä... Tuli mieleen Krista, onko kukaan sitä sanonut? Ja yks erikoinen nimi on ollut useaan otteeseen mielessä, mut en saa sitä päähäni :headwall: Joku Keera vai mikä se nyt oli?? Itseasiassa täällä KaksPlussalla siihen oon törmännytkin
Harmi, kun
Neven teksti oli kadonnut! Se ON ärsyttävää, vaika mun kohdalla sillä ei o niin väliksikään, mut varsinkin, jos kirjoittelee harvemmin, kuten sinä
Onko teillä isotkin häät? :flower:
Jellona; kiitos :hug: Mä niin tiedän noi ajatukset, oon miettinyt, et miten helppoa olis yhden lapsen kanssa, sais nukkua yöt läpeensä ja paljon helpompi lähteä kotoa ja tehdä kaikkea =) Eikä todellakaan sillä, että kummastakaan luopuisin tai vastaavaa, ei tietenkään!
Hyppään toiselle sivulle...
Danjuska, Rasmuksella on edelleen kuumetta
Tai ainakin lämpöä. Ja yölläkin oli. Mut hyvin jaksaa touhuta ja on iloinen poitsu :heart: Kiitos kysymästä :hug: Ja täällä napsuu kuukaudessa viikon verran ja aina sitä silti ollaan (tai Sami on) yhtä ihmeissään ja kyselee et mikä sulla nyt on jne.
Mähän sain pms-oireisiin niitä mielialalääkkeitä, joita söisin puolet kuukaudesta, mut mä INHOAN lääkkeitä, niinpä en oo niitä syönyt kun vaan sillon alkuun pari viikkoa :ashamed:
jellona, en yhtään osaa sanoa et mitä huomenna syödään...
Mun mummu pyys mua kirppikselle nyt aamusta! Lähdetäänkin kohta sinne =)