***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

Huomenta.

Rasmus heräs sit 4 aikaan, eikä meinannut enää millään nukahtaa takaisin :kieh: Meni illalla ihan samaan aikaan nukkumaan ku aina ennenkin.

Smirge, kyllä mä oon suunnitellut et voitais siellä käydä, en vaan tiedä et miten noi pojat siellä mahtaa syödä ku ei kummallakaan toi ruokahalu oo koskaan mikään valtava ollu... Mut joo, käydään silti :) Entäs te?

Tigru, mitähän tohon sanois, hermoja raastavaahan toi on :| Meillä Jontulla on uhmaaminen vähentynyt, mut ei todellakaan loppunut. Sen kummisetä ja hänen tyttöystävänsä (lapsetton pariskunta) oli täällä käynässä (asuvat Saksassa) ja Joonatan sai tietenkin kauheen kiukkukohtauksen, kyllä nolotti, kun kumpikin vuorollaan yritti mennä pojan luo (joka makas maassa) ja kutittelivat jne. johon poika sit reagoi hakkaamalla päätään seinään :eek: Ja huus kovempaa :ashamed: Kun tiiän, että monet lapset rauhoittuu, varsinkin, jos vieras menee luokse ja koittaa keksiä jotain muuta tekemistä yms. Mut ei Joonatan! :whistle: Ihan turhasta taas kitisi, vinkui, huusi ja ei totellut. Eilen sit oli samainen kummisetä käymässä, J tönäs Rasmuksen pois edestä niin, et R kaatui. Mä sit toruin ja sanoin, ettei noin saa tehdä jne. No, J on ruvennut nyt huutamaan vastaan, jos sitä kieltää |O Saattaa joko pää punaisena raivota ja huutaa, siis ihan tärisee samalla, kun huutaa ja tulee naaman eteen sitä tekemään :kieh: Eilen rupes sitten räkimään purkkaa mun päälle, kun sitä kielsin :headwall: Semmonen on RAIVOSTUTTAVAA! Saa kyllä sit mennä omaan huoneeseensa ja saa aika kovasti kuulla siitä :kieh: Tollasta ei vaan tehdä |O Ennen hermoilin noista kuitenkin enemmän, nykyään en edes jaksa :kieh: Jos vieraiden nähden tai vaikka kauppakeskuksessa saa uhmaraivokohtauksen niin mä yritän ja oon tosi rauhallisena siinä, jopa hymyilen vastaantuleville, siinä ei selittelyt (Jontulle) auta ollenkaan vaan pahentavat tilannetta vaan. Kannan sit vaikka väkisin jonkun matkaa (jonka jälkeen huutaa et pois sylistä ja sen jälkeen yleensä sit kävelee edes eteenpäin, vaikkei huuto loppuiskaan). Huh, tuleehan taas juttua. Vähän mua hirvittää se ottaa niihin ylppärijuhliin mukaan, kun ei kuitenkaan tuttuja nää ylioppilaiden muut vieraat oo et jos siellä rupee tolleen raivoomaan :ashamed: Mut en usko, saattaa olla et on aika kilttiä poikaa, kun on niin paljon vieraita paikalla, on kuitenkin semmosissa tilanteissa aika ujo :) Ei tässä mitään vinkkiä/neuvoa tms. tule, mut koitetaan kestää, eikai muu auta :LOL: :hug:

Meil olis kylpyaamu taas tänään, kohta mennään...
 
Heippa!

Heräsin aamulla 4:n aikaan. Lakana oli hieman märkä ja aattelin josko ois alkanu vesiä tiputtelemaan. Laitoin siteen ja takas sänkyyn. En saanu enää unta ja olo oli tosi pirtee. Nousin sit yløs ja siteessä oli vaaleanpunaisia tahroja. Soitin synnärille ja pyysivät käymään. Oon tässä käyny suihkussa ja vetkutellu ja mietiny josko vaan kuvittelen, mut jotain hiljakseen tiputtelee, on niin vaaleanpunaista, et näyttää veren sekoitukselta. Lähden kohta. Arvon tässä vaan et otanko taksin vai ootanko et mies ja Otto herää. Ilmottelen jollekkin tekstarilla jos joudutaan tositoimiin, mut ei tässä nyt mitään hätää tunnu olevan.
 
Moikka!

ihan pakko oli tulla töistä kirjoittelee, kun sain jopa luettua teidän jutut muutamalta viime päivältä.

Jotenkin on niin monilla hirmuista uhmaa havaittavissa, että Jaksuja kovasti lähettelen etenkin tigrulle, pepille ja danjuskalle. :hug: meillä on jotenkin päästy kyllä paljon helpommalla tuon uhman kanssa, vaikka silloin kerran ainakin olen täälläkin yhdestä raivokohtauksesta kirjoitellut, mutta ne on kyllä jäänyt siihen. pieniä juttuja tulee aina välillä, mutta jotenkin niistä on slevitty. pienillä itkuilla.

Tiistaina lähdin illalla 20 aikaan kaverin kanssa lenkille piiitkäästä aikaa niin jäi Mikkis huutaa mun perään ihan täysiä, hyvä että ovesta ulos pääsin. oli mies sitten selvinnyt sen kanssa ja saanut iltapalat menee sekä nukkumaankin ihan rauhassa, mut noin kiinni Mikkis on minussa. en siis ole todella käyny useasti varsinkaan tollein iltaisin missään. :ashamed: ehkä kannattais.

kattinkan uutisia odotellaan täälläkin kovasti. jos joku viittii heittää mulle tekstarin jos nyytit on syntynyt tai syntymässä, kun en välttämättä ehdi täällä käydä kurkkimassa taas hekteen.

iltapäivällä tule mun lapsuudenystävä käymään ja sit mennään illalla aleksin päiväkodin kevätjuhlaan. isäni tulee hoitaa mikkistä siksi aikaa. :)

katbelle, tsemppiä viime metreihin. :hug:

nyt mun täytyy lähtee ite syömään ja sit työjuttuihin.

aurinkoisen lämmintä päivää kaikille. B)
 
Mä olin jo ihan varma, että Kattinka ei enää yksin kotiin tule... :) Kiva, kun tulit kertomaan!

Ulkona on tosi lämmin ja ihana ilma! Lähettiin sit aamusta jo puistoon, Jonttu on nyt kahtena päivänä halunnu lähteä mun mielestä kesken kaiken pois, sanoo, että mennään kotiin syömään :eek: Tänään ehdittiin varmaan tunti olemaan, kun ei vaan enää viihtyny, vaikka oli paljon muitakin lapsia siellä. Lähettiin sit kävellen mun mummulla ja papalla käymään. Tultiin bussilla takas kotiin.

Mulla ei oo tänäänkään töitä ku avustettava on edelleen reissussa. Ihan kiva vaan ;)

Jellona, kiitos :hug: Voi sitä Mikkistä, ehkä sun tosiaan pitäis enemmän jättää sitä isinkin kanssa esim.. Miten suhtautuu, kun jää esim. mummolaan tai kun vaari/ukki/pappa tms. tulee vahtimaan ja sä lähdet jonnekin?

Tosta tuli mieleen, et Rasmuksella on nyt jonkun aikaa ollut semmonen kausi, ettei kovin mielellään jäisi hoitoon... Takertuu muhun/Samiin ja suu alkaa väpättämään :heart: Alkuun ja meidän lähtiessä itkee, mut rauhoittuu sit pian, kun me ollaan menty.

Jahas, se on sit kakkavaipan vaihto taas edessä, kiitos muuten käpyselle aamuisista kakkakeskusteluista :whistle: :LOL: Jonttu taas hädissään kertoo: "hyi, Ahmu haisee kakalta" ja menee haistamaan sen peppua :LOL:

Ihan just laitan pojat nukkumaan...

Niin joo, sain eilen kutsun valintakokeisiin, ne on viikon päästä perjantaina...
 
Piti pepille tulla vastaa ennen kuin töistä poistun...
Mikkis jää siis tosi mielellään mummin tai muun kanssa ja miehenkin kanssa jää, jos on vähän toinen aika. luulen että sillo illalla oli vaan niin väsy, että minä olisin vaan kelvannut. mut oli kyllä ihanaa että ei ollut koko aika mennyt huutaen. ollaan siis parempaan päin menossa näiden asioiden suhteen. =)

mut nyt moro.. :wave:
 
Mä jo kans kuvittelin että nyytit jo syntyis Katinka :heart:

Kyl mä pyrin käymään kerran kaksi viikossa siellä syömässä. Meillä poika kyllä istuu syönnin ajan köytettynä rattissa. Se kun oppinut kuinka sukeltaa pois rattaista turvakaaren alta :whistle:

Ja muutenkin pakko liikkua noitten kersojen kanssa, muuten niitten kanssa kotioloissa hajoo pää. Olenkin päättänyt että noi molemmat saa käydä ukon lomaan asti kerran viikossa siellä puistotädillä :)
 
heips

on taas pikkusen poikki olo...

koko iltapäivä ollaan oltu pojan kans ulkona.. vähän huono omatunto kun en kehdannu ikkunoita pestä :ashamed:
touihuiltiin kaikkee muuta ja käytiin ihan rauhassa kirjastossa.. Tatu oli siis pyörällä.

Nyt poika unilla ja aamulla on silläkin aikanen nousu |O

vielä kun pari päivää jaksas niin sitten ois taas vp. ihme masiksen isi taas päälle.. selvis että meillä ei miehen kans satu ollenkaan lomat yhteen.. sillä loppuu kun minun hurja kuuden päivän loma alkaa :'( ja kun jo odotin sitä kovasti että oltas koko perhe saatu olla yhdessä vähän pidempään kun yksi tai kaksi päivää kerrallaan.. oikeesti on niin paska mieli että sitä taas alkaa miettiä kaikkia vastoinkäymisiä joka tuntuu taas samalta kun takos päätään seinään tai jotain.. :'(

Voi ajattelin että Kattinka olisi tytöt jo saanut kun ekan viestin luin ja jännittyneenä selasin alemmaks löytyykö uutisia! :D

Tigru: Ihanaa kun miehesi tajunnut moista ehdottaa!

Pepille
jaksuja noihin öihin!

nyt taas ajatus karkailee.. ärsyttää.. tuun sitten kun ei tule enää pelkkää natinaa
:ashamed: :snotty:
 
Mulla on täällä siivousurakka menossa. Koko aamun oon touhunnu ja nyt täytyy vähän lepuuttaa selkää kun sain tuon pojankin nukkumaan. Hieman on kumartelu hankalaa, mutta yllättävästi on muuten kunto noussu niitten makuu viikkojen jäljiltä.

Sirulle yv takas.

Missäs muut?
 
Kipeä käpy ilmottautuu, aamu vietetty lääkärissä tutkittavana, diagnoosi oli ööö ja reseptillinen antibiootteja. vatsaontelossa on nestekertymä ja vasemmassa munasarjassa kysta. jos ei kohtutulehdus asetu noilla tropeilla joudutaan kierukka poistamaan.

Annan eskari paprut tuli, ongelmaksi muodotuu että mitäs minä tuolle kakaralle teen maanantaisin kun ei ole eskaria?? tai siis kahtena maanantaina kuussa..
pitänee jotain keksiä.

Katinka vois laittaa minulle sitä siivousintoa, moinen on mulla ihan hukassa :ashamed:
 

Gerbera ilmoittautuu B)

Me nautiskeltiin miehen kanssa kahdesta kahdenkeskisestä vapaapäivästä (poikaset on päiväkodissa, että saadaan hoitopäivät täyteen ja extrana saatiin "hoitaa" meidän parisuhdetta)!! Eilen käytiin aamupalalla sen jälkeen, kun vietiin pojat hoitoon. Kierreltiin etsimässä mieluinen laminaatti ja wc,- ja kylppärikalusteet. Ja huonekaluliikkeissä hengailtiin myös ja vois sanoa, että nyt on homma hanskassa :D Eli kaikki huonekalut on löytyneet ja nyt pitäisi sitten vaan saada varmistus rempan alkamispäivästä ja valita ne maalit seinille...

Tänään käytiin ruokakaupassa heti aamusta (vietiin pojat ensin hoitoon) ja sit minä lähdin keskustaan hyvän ystäväni kanssa shoppailemaan. Käytiin myös terassilla ottamassa yhet siiderit :p Mies kävi sillä välin salilla (mä en voinut lähteä mukaan, kun olen edelleen flunssainen, sitkeä tauti!) ja tuli hakemaan minut sitten tän ystävän luota, kävin heidän uuden kodin tsekkaamassa. Nyt mies lähti asioilleen ja mä huokasen hetken. Ihan pian haen meidän pupuset kotiin :heart:

Huomenna käväisen uudestaan keskustassa, kun tänään löysin ihanat kesäkengät, mut jostakin syystä en tullut niitä sitten ostaneeksi!! :eek: , joten huomenna menen sitten uudestaan ja ostan ne! Samalla koitan etsiä jonkin kivan hameen tai mekon, olen nimittäin huomenna lähdössä terassikierrokselle tän ystäväni kanssa!! *Hyvä minä* :saint:
Siitä onkin pitkä aika, kun radalla olen viimoksi ollunna :D

Poikasilla oli eilen päiväkodin kevätjuhla :heart: Olivat oikein suloisia peikkoasuissaan :D Jullea (!!!) tosin pelotti, kun isot peikot tömisytti ja huudahteli jne, ja istuikin sitten minun vieressä :D Mutta Werneri oli reipas ja istui lattialla hoitotädin sylkyssä :heart: Oikein mukava kevätjuhla oli!

Maanantaina menen taas töihin. Raskas viikko on tiedossa, mies on vaan keskiviikon kotona. Vkl menee sillä sitten Joensuussa, kun siellä on messut. Pitänee keksiä poikasten kanssa jotakin menoa, mennä vaikka käymään miehen siskon luona!

Kattinka tyttösineen pitää meitä jännityksissä!! Tsemppiä sinulle kovasti, kunhan lähtö synnärille tulee!! Huih!

Mutta nyt lähden hakemaan omat peikkopojat kotiin!

Oikein ihanaa aurinkoista vkl kaikille!!

T. Gerbsukka
 
Kattinka näin viime yönä unta että sinä synnytit eilen illalla kaksi tyttöstäsi, ja heidän nimet olivat Maija ja Kaija! Jokos nimet on valmiina, jos on, laitahan alkukirjaimia sinäkin. Meidän lieneekin nyt hiukka vaikeempi arvailla, kun varmana tahdotte nimet jotka käy sekä suomen että norjan kieleen, vai? Ainakin näin muistelen Oton nimestä.

Käpy paranemista!

Danjuskalle parempaa mieltä ja tosi ärsyttävää tuo ettei lomat satu yksiin!

Gerbera ihanalle kuulosti päiväsi!

No mutta nyt Elli herääkin. Meille tulossa mummo (mun äitini) ja siskoni vkl:na. Huomenna ajateltiin jos kävis oman perheen kesken Kitene eläinpuistossa ja su onkin kummipojan 2v synttärit. Hyvää viikonloppua!
 
Alku iltaa!

Kävylle paranemista!

Me nyt sitten käytiin aamulla pikakäynnilä siellä pojun tulevassa pk:ssa. Sami meni aivan luontevasti leikkimään sinne muiden kanssa ulkoleikkejä. Sitten käytiin vielä kurkkimassa sisällä minkälaisia paikkoja siellä on. sovittiin että elokuun 6. päivä poju aloittaa harjoittelun :D . Ihan kivalta vaikutti.
Muuten Peppi nykyään ne molemmat ryhmät on sisarusryhmiä.

Ollaan oltu ulkona tänään 4 tuntia B)

Meillään ollaan aloitettu pottailu. Toissapäivänä Sami vaan rupesi yht'äkkiä käymään potalla. Tänään tosin ei olla pottailtu kun ollaan oltu liikekannalla melkein koko päivä. Mutta kuiteskin :)

Sitten mulle soitettiin töistä. Mun esimies oli antanut mulle oikein hyvät suositukset :whistle: Ja mä ehkä saatan päästä sitten syksyllä tohon aika lähelle töihin :whistle:

Että tämmöistä :wave:
 
Nyt minulla sit vihdoin on ammatti, olo on loistava =) =)

Kiitos kysymästä, Peppi85, kuten jo aiemmin kirjoitinkin niin työkaverit ja ilmapiiri on kannustava ja kiva, mut ite työ on sellaista, joka ei oo mun juttu (siis että multa ei löydy sellasta ominaisuutta mitä tossa tarviaa pärjätäkseen hyvin). Etinkin ja siis haenkin ahkerasti koko ajan muuta, enemmän juuri sitä omaa alaa ja sitä missä uskon olevani hyvä :)

Nyt saunomaan ja sitte laittAmaan tytöt maate.

Helteistä ja aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 
No oli ihan pakko tulla edes pikaiseen kirjoittamaan...

Ensinnäkin, ONNEA UNETTOMALLE ammatista!! :flower: :hug: :hug: Meinaatkos jotenkin juhlistaa, sitäkin taisin jossain vaiheessa kysäistä :)

Smirgelle laitan yv:tä eräästä asiasta, josta en kyllä vielä tällä yleisellä puolella halua puhua B) :whistle: ;) Tosi kiva, että pk vaikutti kivalta ja et alkamisaika päätettiin ja et työnantaja oli antanu hyvät suositukset!!

Danjuskalle suuren suuri :hug: Mikäs mieli ollu tänään?

Koivunkävylle paranemisia, toivottavasti lääkkeet pian auttais! :hug:

Lillukka, hauskat nimet sun unessa :whistle: :LOL: Jossain vaiheessahan Kattinka (olit varmaan synnärillä tai vauvahuuruissa niin menny ohi) kertoi mitä nimiä olivat aatelleet, mut mä en toista ainakaan muista :ashamed:

Meillä oli aamulla se aika sinne Jorviin, Rasmuksen tutkimuksiin. Olis pitänyt saada kuvat ja kuvaukset kahdesta eri pissaamiskerrasta (rakko täytettiin katetrin kautta). Toinen kerta onnistui, mut toinen ei, siis Rasmus ei vaan pissannut, vaikka rakko oli täynnä (liian aikaisin lopetettiin se täyttäminen sit kuitenkin). Raukkaparka huusi, piti siis väkisin pitää sitä paikoillaan, lopetettiin sit, kun oltiin aika kauan yritetty. Kutsuvat sit uudemman kerran testiin, jos kokevat sen tarpeelliseksi, nyt onnistui kuitenkin se toinen. Esilääkityskin (rauhoittava) meni vähän hukkaan, kun R sylki sen melkein kokonaan ulos :/

Samin sisko oli meillä Jontun kanssa sen aikaa, niillä oli oikein kivasti menny. Joonatan on ihana kun se on selvästi hiffannut ton hoitoasian, jää mielellään sellasten vähän vieraampien (siis joiden kanssa ei ihan joka viikko ole tekemisissä) hoitoonkin oikein reippaasti :heart: On siis tajunnut, että äiti ja isi tulee aina takas :) Sanookin aina, esim. tänään, että äiti ja isi menee lääkäriin, sitten tulee takas kotiin (ei ehkä ihan noin sanoin, mut kuitenkin).

Nyt iltapäivästä ollaan käyty kaupassa ja puistoissa. Ollu ihan sairaan lämmin päivä!

Rupeen laittaa Smirgelle sitä y:tä.
 
iltoja

väsynyt, väsynyt.. mutta paremmalla mielellä onneksi. työpäivän jaksoin ja sinnillä menee vielä huominen.

Käpy: Toivottavasti lääkkeet tepsii! :hug:

Mkäs Kattinkan vointi? :D

Unettomalle
:flower: Onnea!

Gerbera: hienoa kun olette saaneet nauttia kahdenkeskisestä ajasta =)

Peppi:
Jospa sitä toista näytettä ei tarvii Rasmukselta ottaa vaan se yks riittäs minkä saivat tänään otettua. Onko sulla jotain jännää tekeillä kun et täällä vielä kerro ;) Jos noin on niin ei saa pitää jännityksessä.. vähän utelias... :whistle: :ashamed:
kiitos kysymästä, mieli parempi ja oikeestaan ihan normaali. helpotti kun mies tuli töistä kotiin ja saatiin juteltua.. ja sanoi että ottaa ainakin pari pekkasta että saadaan vaikka joku mukava reissu tehdä.

Huomenna sitten heti töitten jälkeen suunnataan nokka kohti savoa. ootan jo innolla että taas maalle pääsen ja nään porukat sekä ponit :D
ja Tatu odottaa yhtä kovasti että pääsee ukin kans rattorilla ajamaan :LOL:

pysähdytään varmaan matkalla mummoa katsomaan. on tosi huonossa kunnossa eikä pysy pystyssä :'( pelottaa että sitä halvaa taas niin kuin joitain vuosia sitten. vasen puoli havlvaantui kokonaan :'( siitä onneksi selvisi hyvin mutta lääkäri oli vaan antanut jotain lihaksia rentouttavaa lääkettä jota mummo ei saisi edes muitten lääkkeiden kanssa syödä ja laittanut kotiin :eek: siis aivan järetöntä.. että mummon ois pitäny yksin mennä monenkymmenen kilometrin päähän. Jäi onneksi yöksi kuitenkin serkkutytön ja hänen poikansa luo ja minun äiti ja tätikään ei hädän tullen ole kaukana siitä. Mutta se kertoo jo kuinka huonossa kunnossa mummo on kun se yleensä sanoo että kyllä hän pärjää.. ja nyt kun ei pääse edes ite liikkeelle.. sori purkaus mut ketuttaa tuo tk:n toiminta :headwall: |O

Tatun kans meillä on ollut ihan mukava pv. Kun tultiin kotiin niin grillailtiin ja mieskin kävi syömässä pikaseen kotona.. tekee tänään 12 tuntisen päivän.
sitten on pakkailtu, luettu ja koottu palapeliä.. sekä juostu taloa kiekkaan niin että koiratkin vallan villiinty :LOL:
tatu jankuttaa niin kauan että tule juoksemaan äiti minun kanssa, kunnes sen kanssa lähtee juoksemaan.. vaikka arvaatte varmaan että ei aina huvittas kun päivän ollu jaloillaan :whistle: :ashamed:

Eipä tässä tämän kummempia.. Kattinka muistaa sitten kans ilmotella :D ;)

Pojalla lesti eilen yli tunti nukahtaa :eek: siis ei ikinä oo vieny niin kauaa.. nyt onneksi asettui miltei heti. joku ihme vaihe on taas menossa kun nyt parina päivänä kaikesta oudosta sanonut että pelottaa.. siksi olenkin monena iltana istunut pitkään pojan sängyn vieressä ja ollaan lauleskeltu ja luettu että ei ainakaan tunnu pelottavalta mennä nukkumaan..

Nyt taidan mennä koirat käyttämään ja syödä hiukan marjoja.. otin pakkasesta sulamaan kun rupes niin kauheesti mieli tekemään :p
 
Huomenta.

Sami sit päätti taas eilen, et nyt jätetään (agen) maito pois öistä. Mua jo alkuun mietitytti ja epäilytti, enkä olis jaksanut :ashamed: Mä laitoin sit Jontun huoneeseen patjan, mä en kestä samalla tavalla kuunnella R:n huutoa ja sortuisin varmaan hetkessä :whistle: No, Rasmus huusi muutamat kerrat ihan kurkkusuorana ja tosi pitkän aikaa |O Musta tuntui, että tunteja... :/ Enkä usko, että ens yö olis yhtää helpompi :kieh:

Tänään on sit ne kahet ylppärijuhlat.

Danjuska, kiva, kun on ollut tänään jo parempi mieli :hug: Tohon yhteen asiaan en vielä mitään kommentoi :whistle:

Uneton, kone on ilmeisesti jääny koko yöksi auki, en siis oo koneella ollut, kun oot mesessä kirjottanu :wave:

Eipä tässä sit taas muuta. Vähän väsyttää.
 
Peppi vastattu.

Grillattiin lounasta aamupäivästä ja sitten käytiin puutarhaliikkeessä ostamassa tohon meiän partsille lisää rehuja.

Ukolta valahti voimat pois ja nyt se koisaa tos sohvalla :kieh: Ihan kun ei maukin väsyttäis |O
 
Myöhäisiltoja!

yövuorot alkoivat taas vaihteeksi. kolme yötä olis putkeen. sitten olisikin 2vkon väli seuraaviin yövuoroihin.

Me ollaan oltu ulkona, kun nää ilmat on olleet niin mahtavat. B) Niin ja töissäkin on tullut oltua ihan riittävästi. torstaina oli ne aleksin pk:n kevätjuhlat. ihanaa oli seurata, kun Aksu esiinty, meinas tälle herkkis äiskälle tulla tippa linssiin välillä. :heart:
Eilen oli Mikkikstä hoitokaveri raapaissu kaulaan, hiukan ennen kun mies oli sitä menny hakee ja muisti vielä mullekin asiasta kertoa siis mikkis. oli aika allapäin tapahtuneesta, vaik ei näkynyt oikeestaan mitään jälkeäkään kaulassa, mutta varmaan oli sit kuitenkin jonkin verran sattunut, halas mua heti,kun tulin töistä ja tihrusti ihan pientä itkua samalla sanoi että 'veera' raapaisi minua. oli siis jotenkin niin hellyyttävä. :heart: välillä kun on tuntunut ettei ole minkäänlaista kipukynnystä pojalla tai sit on enemmän sattunut poikaa se että on iholle tullut. ei ole nyt kyllä enää tänään asiasta puhunut.

Meilläkin on valoa näkyvissä että vaipattomuus voisi joskus onnistua mikkiksellä. :) Tänään oltiin iltapäivä+ilta ihan kokonaan ulkona ja hetki sisälläkin ilman vaippaa. ekat alkkarit ja shortsit kastu, mut sit rupesi sujuu. kävi poika monet kerrat yirttämässä ojan penkalla pissaa ja muutamilla kerroilla tuli tulostakin. ennen saunaakin oli päästävä ulos pissille. sisällä kun ei suostu oikein mihinkään tekeen. ainoastaan seisaaltaan niinkuin muutkin kakslahkeiset meidän perheessä, mut hiukka on miikka siihen hommaan viel lyhyt. jakkaran jos laittais jolla seisois niin luulen että pissii pitkin seiniä ja pönttöä. niin että toivotaan suhteellisen kivoja ilmoja niin olis helpompaa. nyt olen ottanut tavoitteeksi että mikkis olis edes päiväkuiva, kun aloittaa syksyllä siellä uudessa paikassa hoidon. =)

Me vietettiin miehen kanssa eilen huomista 6-vuotispäivää. :heart: Tein helpon ja nopean kinkkupiirakan meille ja salaattia. kauppareissulla ostettiin valkkaria viel seuraksi. :p pojat kun oltiin saatu illalla nukkuu niin nautiskeltiin. ihanaa vaihtelua normaaliin. ja ainakos tuota ravintolaan tarttee lähtee syömään. myö nyt kuitenkin käydään aika usein muuten. niin ja mun ei tartte paljon noita alkoholipitoisia vetään kun tulee jo sellainen kiva olo. :D tänäkin aamuna oli jotenkin jännä olo, vaik peräti 2 lasillista join. no onhan mulla tälläinen pikkuflunssan poikanen, et jos sekin osaltaan aiheutti sen.

Peppi, toivotaan kuitenkin että teidän yöt ei olis ihan kauheita, nyt kun jätitte rasmukselta sen maitopullon pois. toisaalta eihän hän sitä maitoa hirveesti yöllä ihan oikeesti tartte. jaksamisia ihan hirveesti. :hug: mitähän teillä oikein tapahtuu, hiukanko muakin alkoi kiinnostaa, mut kerrot sitten kun aika on sellainen.

käpyselle, paranemisia ja jaksuja. :hug: toivottavasti saisit oloosi pian helpotusta. tän yövuoron takia siis loikoilin sillon illalla sängyllä, enkä vaan jaksanut nousta, vaik ei siinä mitään nukuttuu saanu, kun Mikkis hyppi päällä.

Aleksi aloittaa maanantaina sellaisen yleisurheilu leikkikoulun. tän kaupungin ylesiurheiluseura järjestää sen kesän ajaksi. on joka ma ja ke iltaisin. käypähän nyt ainakin kerran kattomassa kiinnostaako. jalkapallokouluun olisin muuten vieny, mut on niin hulluun aikaan ettei meille sovi mitenkään. tai mun pitäis tehä iltavuoroo joka päivä. :) poika ei kotona tee mitään muuta kuin potkii siis palloo maaliin ja mielellään jonkin pitäis potkii hänen kanssaan. tänään varmaan ekan kerran minäkin sitä illalla harrastin hänen kanssaan. toivotaan että vielä täällä töissäkin jaksais jotain tehdä. :D

kattinka, kiva kun on siivousintoa ollut. masuasukit taitavat ottaa yliaikaa yksiössään, kun ei halua edelleenkään tulla ulos. no onhan niillä nyt vielä aikaa, mut tuntuu että on ikuisuus jo odotettu. jaksuja :hug:

danjuska, piristystä sinullekin.:hug: ihanaa että miehesi pystyy ottaa muutaman pekkasen, että pääsette edes jonnekin reissuun yhdessä. :)

mitähän niiskuneidille kuuluu? mitenkäs Joonaksen päikkärit?vieläkö nukkuu? :wave:

mie taidan hetkeksi mennä hommiin, johan mie oon tätä raapustanut. yritän ehtiä vielä uudemman kerran...kauniita unia kaikille. :hug:
 
Aurinkoista kesäkuuta kaikille!! B) B) B)

En sit juuri hirveesti enempiä ehtinyt kirjoittelee tuon edellisen tekstin lisäksi.
on ollut kyllä ihanan pirteä yö. olis tarkoitus että jaksaisin lähteä jättikirppikselle aamupäivällä siis mies ja lapset mukaan. kävisin nukkuu sit puolen päivän aikoihin. katotaan kuinka käy. nyt vielä ainakin näyttää hyvältä. olis niin kiva jos löytäis toiset sandaalit Mikkikselle ja shortseja+ t-paitoja Aksulle. =)

Illalla onkin polttarisuunnittelu tapaaminen. kaverin polttarit on ensi viikon loppuna. :) kivaa.

mut nyt pikkasen vielä hommia ja sit pääsenkin jo kotia. toivottavasti kaikkialla on nukuttu hyvin. :hug:
 

Yhteistyössä