***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

Se oli la-su Lahdes messuil ja eilen töissä, kuten tänäänkin ja joka hiton arkipäivä kunnes sit ens viikolla pitää vapaata kun tämä mama lentää Budapestiin B) . Mut periaatteessa sehän o töissä arikpäivisin klo 8-17.00 k-lomaan asti
 
Meillä on täällä ihan intiaanikesä. Olen maannut koko aamun pihalla bikineissä ja sit välillä puuhastellu pyykkien ja siivousten parissa. N. 10-15 min jaksaa kerrallaan ja sit pitää pitää tauko.

Natasha tulee aina n. klo 9 hakemaan Oton puistoon tai milloin minnekkin ja tuo sit takas lounaalle ja nukkumaan. Saan sit tehtyä kotihommia jonkinverran. Kyllä kai se N:kin tekis mut oon ymmärtäny et ei ihan hirveen kiinnostunut oo niistä ja sit toisaalta saampahan tehdä oman mieleni mukaan. Viikkosiivouksen lupas tehä loppuviikosta. maksan siitä sit enempi kun Oton ulkoiluttamisesta.

Kiukkukohtauksia ei juuri ole ollut pitkiin aikoihin ja muutenkin nukkumiset ja syømiset ym. rutiinit rullaa hyvin. Otto on kohtelias kuin mikä oikeestaan aina jotain pyytäessään, mutta johtuu ainakin osittain siitä, että Norjankielessä ei oikeestaan vaan voi sanoa, että anna sitä tai tätä vaan kieleen kuuluu luonnostaan kohteliaisuudet. Huomaan itsekkin käyttäväni Suomeksikin enemmän -ko, kø päätteitä pyytäesäni jotain ja olisitko hyvä- ja/tai kiltti enemmän kun olen käyttänyt vähemmän Suomea. Anteeksi myøs tulee usein js joskus hieman tarpeettomissakin paikoissa. Esim. jos minä pudotan jotain tai joku kolhaisee itseään.

Jellonalle mukavia yøvuoroja toivottelen.

Peppi: Sä oot kyla onnekas kun sulla on noin joustava tyø. Kun pojat vielä oppis nukkumaan niin, et saisitte täysiä øitä. Onnea Joonatanille uudesta pyørästä.

Danjuska: Hurjalta näytti Roope. Vili on ihana søpøläinen. Tollasen mäkin haluisin, jos oisin koiraihminen.

Koivunkäpy laita se osottees niin voin laittaa sulle rahaa.

Nyt on pakko nousta seisomaan kun joku yrittää vääntää mun kylkiluitapois paikoiltaan. Tekee tosi kipeetä.

T: Kattinka rv 34
 
heipsis

Tatu tais nukahtaa.. meillä on nykyään nämä illat ja yöt(!) yhtä hyppyytystä :| :headwall:

Tintta: Vili on baijerinvuoristovihikoiran ja mäyräkoiran sekoitus. karkauspäivänä syntynyt.

Peppi
: http://irc-galleria.net/view.php?nick=^Tau^&image_id=81155447 tuossa osite kuvaan.. jospa toimii. Näyttää oikeesti joltain pedolta vaikka minä olen se joka joutuu viliä komentamaan kun Roopea kiusaa :whistle:

Kattinka: ihanan kuuloinen ilma siellä B) Täällä on ihan sika sairaan kylmä!
Voi vitsit miten ihanasti sulla on jo viikoja =)

pöh se poika nukukkaan.. :headwall: alan olla suht puhki kun viime yökin meni valvoessa.

no jospa se kohta.
 
Öitä!

jospa tänä yönä tää kirjoitus ei niin pahasti tökkisi kuin edellisenä. viime yönä väsytti kyllä pitkästä aikaa mahottomasti. mut siitäkin selvitty ja uni maistui sit eilen päivällä hyvin. tänään menenkin vanhemmilleni nukkuu kun Mikkis ja mies on kotona. mies on saikulla päivän. sit torstaina varmaankin ovat töissä ja hoidossa. :) nyt on ollut paljon pirteempi olo onneksi. =) hiukan rauhallisempaakin täällä töissä.

Iltapäivällä käytiin hakee miikka hoidosta ja sit oltiin pihalla pari tuntia. minä viimeistelin meidän kivirinteen loppuun. enää tarvii pikkukivet pistellä paikalleen joku päivä. illalla oltiinkin vaan sisällä, mikkis katteli tuomas veturin videolta. ihan rauhallista onneksi, hiukan odotin että saa taas jonkun uhmakohtauksen ja koko ilta menee päin p...tä. illalla soitettiin aleksillekin, nykyään on niin kiva kun poitsu höpöttää kovasti puhelimessa ja kertoilee kaikkia juttuja. soitti yksi päivä papallekin ja höpötti hänen kanssaan jonkun tovin. hyvin on heidän reissu tähän asti mennyt. =)
Meillä Aleksilla on kova kyselykausi, kyselee mikä on pisin kala, isoin kala, nopein eläin, millä on pisin kaula jne. välillä pitää oikein miettiä mitä vastaa. on hiukan tällä äipällä petrattavaa tossa yleistiedossa. pitänee kohta ostaa pojalle sellainen tietokirja mistä löytyis tuollaisiin vastauksia. niin ja kyselee kaikkea tästä maapallosta, mikä on kauimmainen maa, ja meitä lähinnä oleva maa...

danjuska, mielettömän suloinen koiranpentu teillä. minäkin haluun. joka lauantai luen meidän paikallislehden myytävänä olevat koiranpennut ja haaveilen. toivottavasti Tatu tänä yönä nukkuis paremmin. :hug: jaksuja.

peppi, hyvinhän teidän yö on rasmuksen kanssa sujunut. jaksuja kovasti ja sisulla eteenpäin. :hug: tuuhan kertoilee kuinka tämä yö sit taas meni.

tinttamooses, mitäs teille? :wave:

lillukalla taitaa olla kova tohina ristiäisten järjestelyissä. lauantainahan ne olivat. sie voisit tulla kertoo meille että millä kirjaimilla rinsessan nimet alkaa niin me voitais arvailla sit jokainen nimeä.

kattinka, voih teidän intiaanikesä kuulostaa ihanalta. toivottavasti täälläkin paistaisi ensi viikolla arska, kun olen lomalla. B) hyvin olet kyllä noita viikkoja kerryttänyt. jaksuja :hug:

smirgelaine, kiva että olet saanut nukutettua Samin päikkäreille. vaikka hiukan pitkän kaavan mukaan. ihana että pääset ensi vkolla tuulettuu reissuun. =)

gerbera, mitäs teille kuuluu?

eikös uneton muuta tän tai ensi viikon lopulla. mulla on muistikuva 17.5 että olis muutto. korjaahan uneton jos meni mönkään. kuinkas muuten sujuu opparin sun muiden kanssa?

kaiza, mitäs sinne? ihan järkevää ainakin mun mielestä säästää rahaa tuossa matten hoidossa. teillä päin varmasti löytyy paikkoja minne mennä tai viedä mattea päivisin sitten syksyllä vaihtelua tuomaan.

Minä olen hiukan miettinyt jos oltais menty äitienpäivänä yhteen ravintolaan syömään, olis päässy paljon helpommalla. mut täytyy nyt viel miettiä ja ehkä kysäistä onko siel enää edes tilaa. kuinkas te aiotte viettää äitienpäivää?? minä toivon myös saavani aamupalan ekaa kertaa sänkyyn. suuria lahjatoiveita mulla ei ole. katotaan mitä keksiivät. :)

tänään nukun pitkään ja illalla mennään sit Miikan kanssa mun kaverin luo aikaa viettää. ihan rauhaisaa eloa. enkä minä kait torstaina sit siivookkaan. siirrän sen perjantaille. jospa mies hiukan auttelisi. :)

jaahas jos surffailisi hetken netissä ja jatkais hommia sit. ihanaa kun ei väsytä. kaikille paljon :hug: , kirjoitelkaa taas päivällä paljon. palailen ensi yönä.
 
Huomenta.

Joo, meillä on kyl menny ihan kivasti yöt, Rasmus herää 1-2 kertaa, toisella (tai jos herää kerran niin sillä) ei meinaa rauhoittua takaisin nukkumaan... Tänään sit onneks 6 jälkeen vielä lopulta nukahti ja heräs klo 7. Joonatan heräs just ja nyt omasta tahdostaan on yksin tuolla huoneessaan, huutelee isiä...

Mä oon silti tosi väsynyt, kun en päivässä saa hetken hengähdystaukoa :ashamed: Kotona herätään klo 6-7, lähden töihin, kun oon saanut Rasmuksen nukutettua (Joonatania en vaan saa nukahtamaan, tunninkaan nukutuksen jälkeen)... Oon töissä ainakin klo 18 asti, eli 12 tuntia kokoajan teen jotain :| Sit tuun kotiin, eikä täälläkään istumaan ehdi, pian alkaa iltahommat, puurojen laitot jne. Ja Joonatan nukahtaa vasta klo 22 |O Eilen Rasmus ei meinannut MILLÄÄN nukahtaa, nukutin sitäkin tunnin :kieh: En mä kyllä ala, jos päivästä menee nukutuksiin 3h :headwall:

Eilen mulla oli sit avustettavan vauvakin hoidossa klo 20 asti.. Kyllä taas väsytti ja väsyttää edelleen. Ihan poikki oon ollu. Sit vielä kaiken päälle mulla on menkat ja vuodan vasmaan kuiviin |O Sekin varmaan väsyttää vielä lisää.

Kattinka, ihanalta kuulostaa teidän ilmat! B)

Danjuska, sain tosta sun nikin galleriaan ja pääsin kuvia kattomaan, aika hurja :LOL: Jaksamisia sullekin :hug:

jellona: Viime yönä Rasmus heräsi 2 kertaa, tokalla kerralla ei meinannut enää nukahtaa, mut nukahti sit kuitenkin :D Meillä ei äitienpäiväksi oo suunnitelmia.. Varmaan mennään ainakin mun äitin luona käymään, ei kyllä olla siitä puhuttu mitään...

Tänään olis puistotäti päivä... Tekis mieli olla viemättä :ashamed: En jaksais lähteä bussilla seikkailemaan, enkä sit tiiä, mitä teen sillä aikaa Rasmuksen kanssa jne. No, kai se on mentävä.
 
Ei ois pitäny eilen kehua Oton hyväntuulisuutta. Tänään sai taas taistella kaikesta.

Intiaanikesäkin, jonka luvattiin jatkuvan ainakin sunnuntaihin ei pääse merisumunläpi l¨¨ammittämään vaan ilma on tosi kolea.

Âitienpäivää täällä vietettiin (tosin ei meillä) jo helmikuussa. Mä pyysin miehen sillon olla stresaamatta kun olin sillon tøissä. Sunnuntaina vois kyllä käydä ulkona syømässä, jos kunto kestää, mutta muuten ei taideta kummemmin juhlia. En haluu ees mitään lahjaa, kun en oikeen tiijä mitä tarvisin ja viimevuotisen lahjakortinkin kävin väkisin tuhlaamassa lauantaina ettei mee umpeen ja rahat hukkaan. Otto ja mies tekevät varmaan kortin.

Tosin jos Kävyn ennustukset käyvät toteen niin oon synnyttämässä silloin.

Lauantaina oonkin sit ihan omissa oloissani kun Otto ja mies lähtevät ajamaan Sindren rippijuhliin. Menee koko päivä kun matkaa on n. 3 h ajoa/ suunta. Kilometrejä ei varmaan oo ku alta 200/ suunta, mutta vain Albaniassa on huonommat tiet kuin täällä.

Jellona: millanen ivirinne? meilläkin on tosin aika jyrkkä ja Otto kantaa kivet pois. Ollaankin istutelti siihen kaikkee talvivihreetä, mutta rikkaruohot on kasvaa kun kasvit viel on pieniä.

Meillä on puutarhassa kiusana myøs nuo iberias etanat. tappajaetanankin nomellä tunnetaan. Mies on suolannut niitåa satoja joka ilta. Viimevuonna se oli mun hommaa, mutta nyt ei pysty.

Koitan tässä vielä saada vastattua Sirulle :heart: .


Käykääpäs muutki kertomassa kuulumisianne.


Mukavaa päivän jatkoa kaikille.

T: Kattinka



 
Tervehdys kaikille! :wave:

Kattinkan pyynnöstä tulin kuulumisia kertomaan, vaikka ei tänne mitään kummempia kuulukaan :D

Molemmat pojat nukkuu, ihana rauha! :) Kunhan pojat herää, niin lähdetään varmaankin kauppareissulle ja apteekissakin pitäis käydä. Pitää jotain voidetta hyttysenpuremiin saada, kun niitä on jalat ja selkä täynnä ja kivasti kutiaa :whistle: En ymmärrä, miten ne voi olla niin kiinnostuneita musta, kun ei miehellä ja pojilla ole ainuttakaan puremaa missään :headwall: Eikä hyttysiä ole ulkona edes näkynyt, joten näkymätöntä lajia taitaa olla tänä kesänä tai sitten paukamat ovat ilmestyneet itsestään :attn:

Pepille kovasti jaksamista väsymykseen! :hug:

Kuten myöskin Danjuskalle! :hug:

Jellona: Meidän äitienpäivään ei ihmeempiä kuulu. Mistään lahjoista, korteista tai kukista mä en edes haaveile, mutta saa sentään ihanaa täytekakkua, minkä mies eilen tilasi leipomosta :p Päivällä käyn varmaankin poikien kanssa mun äitiä onnittelemassa, miehellä on kuulemma jotain hommia siksi aikaa...

Nyt taitaa alkaa Jesse heräilemään, joten mentävä on :wave:

Mukavaa päivää kaikille! :)

ps. Profiilissa on muuten uusi kuva pojista =)

pps. Huomenna Jesse pääsee näyttämään seitsemää hammastaan hammashoitajalle :) Mäkin pääsen tän kuun aikana hammaslääkärille, kun multa poistetaan kaksi viimeistä viisaudenhammasta :x
 
Heips :wave: !

Täällä on tosiaan puuhaa riittämiin eli kastajaiset on la. Viehätti tuo Jellonan idea että annan teille tytön nimen ekat kirjaimet eli arvailkaahan minkä nimen neiti saa. En laita näitä kirjaimia järjestykseen, vaan jokainen saa miettiä sit oman vaihtoehtonsa nimistä. Eli kolme nimeä tulee ja nimet alkaa kirjaimilla H, E ja K. :) Kyllä minä joskus palaan vielä kommentoimaankin mut nyt on taas mentävä.
 
Elina Heidi Katariina.

Täältä pikaisesti ompelun keskeltä, kera pään säryn.
Mua potkittiin viime yönä kirjaimellisesti päähän, poika oli tullu meidän sänkyyn ja potki mua päähän |O

Katinka, kuulostaa kivalta tuo teidän keli, täällä sataa lunta/räntää..
 
Essi Heli Kaarina
Helmi Essi Kristiina
Heini Emma Katariina
Emmi... Helinä-Keiju, Keiju-Helinä :D :LOL: Tuli vaan kevätkeijusta mieleen :whistle:

Tuu ny Lillukka kertomaan onko edes yhtäkään oikeaa nimeä tullut, siis mikään noista nimistä, ei järjestyksistä jne. Voi vaan sanoa, että on tai ei, yksi nimi oikein tms. Ja tulkaa muutkin arvailemaan ku vaan mä ja käpy :D

Joonatanilla oli tänään puistopäivä, huusi kyllä äitiä ja alkoi itkemään ennen ku mä edes ehdin lähteä... Meni sit Seijan syliin ja tosi nopeesti oli rauhoittunut :heart: Siellä leikki ja touhus, kun vähän aikaa piilosta seurasin, ennen ku menin hakemaan :D Rasmus aloittaa varmaan sit syksyllä kans, niin vähän puhuttiin :) Nuorin on kuulemma 1v., mut 1v3kk on hyvä ikä aloittaa, näin sano puistotäti. 1v5kk Rasmus sit syksyllä olis, tai elokuussa. Sovittiin, että kesän alussa voitais yrittää niin, et jättäisin jo Rasmusta sinne ja ite kävisin sillä välillä jossain, harjoiteltaisiin ;)

Ulkoiltiin sit reilu 2h, varmaan 2,5h. Kävästiin kyllä R:n kanssa lippulaivassa, mut ihan pikaseen. Laitoin Smirgellekin tekstiviestiä, mut mä en tiedä et onks mulla vieläkin vanha/väärä numero?

Joonatan nukahti 15 minuutissa päikkäreille! Varmaan siks niin nopeesti ku on ulkoiltu ja on olu puistossa tän aamun. Ku muina päivinähän mä en oo saanu sitä ollenkaan päikkäreille! Sami on sit saanu, mut yhteensä siinä on kestäny semmosta 1,5-2h |O

Kattinka: Toivottavasti oli vaan tollanen yksittäinen uhmakohtaus, eikä jatkuis!

Niiskuneiti, kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja kirjottelehan useamminkin :attn: ihana kuva pojista! On kyllä Jesse ainakin tossa kuvassa aika samannäköinen Joonaksen kanssa :)

Hus pois päänsärky käpyseltä! Ihania vaatteita! Toi keltainen mekko on mun lemppari, tosi nätti!! :)

Tein eilen illalla ruoaksi tommosta tonnikala-spaghettivuokaa, sitä oon joskus aiemminkin tehnyt, mut Joonatan ei oo tykännyt, no, aattelin et kokeillaan uudestaan, jos nyt maistuis... Rasmus söi ihan hirveen ison annoksen, mut Joonatan vaan puolet lautasesta, tai ei edes sitäkään :| Mä ite tykkäisin siitä kauheesti niin harmittaa, kun se ei Jontulle maistu :LOL: Ketsupillakaan 8siis pepalla) ei saa houkuteltua, kun sit syö vaan sen siitä päältä sormin. Meillä ei laitetakaan ruokiin ollenkaan ketsuppia just tosta syystä... Tai siis poikien ruokiin.

Huh, kylläpä taas juttua tulee :ashamed: Lähen tästä töihin kiusaamasta teitä :whistle: Samilta tuli just viesti et nyt lähti ajamaan kotiin.
 
moi

Toivottavasti Käpysen migreeni ois helpottanu :hug:

Pepille jaksuja laittelen! :hug:

Lillukan
kirjaimiin pitää arvata että Henna Emilia Karoliina/Katariina, Emmi Hannele ? :D

Jellonalle jaksuja öihin! Meillä ei varmaan mitään erikoista äitienpäivänä... ensin ajateltiin että mentäiskö lounaalle mutta ei kovin jaksais innostaa.. ehkä ostetaan vaan jotain herkkuja kotiin :p

Meillä taidetaan olla tulossa kipeeksi.. Tatun kummi on kuumeessa nyt, pojan nenä ihan tukossa ja minä aamusin ihan tukossa :| ei kiva.. mut ei tässä nyt olla onneks oltukaan lähiaikoina..

jeps mut jos lähtisin hakemaan sipulia pojan sängyn päätyyn...
 
Käpy ihania vaatteita!

Danjuska toivottavasti teillä ei tulla kipeiksi!

Peppi on pitänyt jo monesti sanoa, että miten ihmeessä sä jaksat kun teidän yöt on noin risaisia. Jaksuja kovasti! Toki sanot että väsyttää jne mutta niin hirmuisen paljon ehdit tehdä ja touhuta poikienkin kanssa, käydä aina vaikka missä että mua ihan heikottaa ;).

Nimistä joukossa on yksi nimi oikein, siis yksi kolmesta etunimestä oikein ja Peppi on sen yhden nimen arvannut. Tää on jännää. Ihania nimiä olette kyllä keksineet!

Jellona me mennään ensin äitienpäivänä kirkkoon mummojen ja pappojen kanssa, siellä sanotaan että tyttömme on otettu seurakuntaan ja sytytetään hälle kastekynttilä. Iltapäiväksi ollaan varattu meille ja mummoille+papoille äitienpäivälounas aivan ihanasta paikasta maaseudulta. Ja sitten toivutaan kastajaisista!

Nyt vielä imettämään... Meillä kävi eilen terkkari, tyttö painoi 4650g, syntymäpaino oli siis 3770g ja alin paino 3,5kg eli 3 viikossa on kasvanut alimmasta painosta 1150g
:eek: hän asuukin tissillä ihan jatkuvasti valveillaoloajan et en tiiä miten sit selviin näitten lasten kanssa varsinkin tissittelyajat, kun ei oo enää sukuakaan auttamassa, miehen isyyslomahan jo päättyi. Mut eiköhän se jotenkin mene, eikä ole pitkä aika taas miehen kesäloman alkuun.
 
Mun oli pakko kirjautua kaverilla tänne :whistle: Oon siis mu kaverilla, pelailtiin lautapelejä ja kohta lähenkin kotiin nukkumaan...

Mut me ruvettiin arvailemaan Lillukan tytön nimeä :D Yks kaveri sano, että Emmi Hanna Katariina, toinen sanoi, että Hanna Katriina Elina... Emmi ja Enniä ehdotettiin kans.

Danjuska, toivottavasti ette tuu kipeiksi! :hug:

Vitsit, mua jännittää et mikä Onnin siskon nimeks tulee!! Oon miettiny sitä koko ajan :LOL:

Käytiin ostamassa mulle pyörä yheltä tyypiltä, pientä vikaa siinä on (joko vaihteissa tai ketjuissa..), mut pian pääsen polkemaan töihin, jos vaan jaksan... :|

Kiitos Lillukka noista sanoista :hug: Mä vaan tykkään mielummin tehdä jotain, ku kököttää väsyneenä kotona, tuun vaan huonommalle ja kiukkuisemmalle tuulelle :ashamed: Tehdessä sitä väsymystä ei niin huomaa ;) Kyllä te pärjäätte, siis sä lasten kanssa kolmisin! :hug: Hyvin tullu typylle painoa!

Mut nyt rupeen valmistautumaan kotiinlähtöön..
 
Öitä!

Täällä taas teidän seurassa ja yöhommissa. kiitos taas kovasti paljon monista kirjoituksista päivän aikana. :)
noi lillukan antamat kirjaimet on pistänyt munkin aivonystyrät liikkeelle. ehdottelisin Hanna Emilia Kristiina, Hanna Essi Katriina, Hilda Emilia katriina, Kaisa Hilla Emilia, Ella Hilda Katriina. tässä nyt joitakin mitä keksin. katsotaan synnytänkö yön aikana lisää... :)

Minä nukuin tänään hyvät unet, eikä paljoa väsytä ainakaan vielä. meni kyllä viime yökin helposti. miehellä ja Miikalla oli päivä mennyt tosi hyvin, mutta kun minä saavuin kotiin niin aloitti poitsu kaiken vänkäämisen. käytiin sit siellä kaverin luona illalla. Mikkis otti ja työnsi kaverin auton avaimen leluauton sisään ja jouduttiin hälyttää Meidän mies paikalle ruuvimeisseleineen että saatiin avain pois. :D Kotona ilta sujui onneksi suht mukavasti. ja nyt on ihanaa kun tietää että huomenna saa olla ihan rauhassa siis ei ole hetkeen töitä. :D :D

kattinka, meillä on sellainen pihojen välissä oleva rinne, se on periaatteessa naapurin, muttä on meidän pihaan päin. naapurit antoivat tarpeita ja maksoivat kivikuorman. me sit tehtiin se. laitettiin alle sitä kangasta mistä ei pitäisi niin helposti rikkaruohojen kasvaa läpi sit vaan kivet siihen. yhteen kohtaa siirrettiin muuaalta pihalta vuorenkilpiä, kevennykseksi. nyt kun vaan saatais muuten koko piha kuntoon, mut tarvittavilla työmiehillä ei meinaa löytyä aikaa meille.

peppi, jaksja kovasti. onneksi menkat on ohimenevä juttu. :hug: onneksi noi yöt on kutienkin hiukan helpottaneet niistä pahimmista jaoista. noi nukutukset teillä on kyllä aikamoinen urakka. :hug: kiva juttu, kun Jontun puisto reissu oli mennyt hyvin.

käpynen, hienoja vaatteita. toivottavasti säryt olis hävinneet yöksi. :hug:

epeli, kiva kun edes ehdit piipahtaa. mietinkin viime yönä että mitä teille kuuluu? mut en muistanut sit täällä asiasta mitään mainita. jospa huomenna ehdit kirjoitella lisää.

mie meen hetkeksi hommiin...yritän palailla. :wave:
 
palailin nyt hetkeksi. loppuyö tuleekin varmasti olemaan melko kiireistä, mutta sen jaksaa kun tietää että pääsee nukkuu ja vapaille. :D aina mie selitän nää samat jutut.

jee suomi voitti jäkis pelin!!! =)

Mie en tiiä vieläkään milloin siivoaisin. tosi suuri ongelma mulla, mutta meillä on likaista. ekaksi meinasin että siivoan suoraan kun töistä pääsen ja käyn sitten nukkuu niin saan periaatteessa nukkuu pidempään tai siis myöhemmin voisin herätä. katotaan miten väsynyt sitä on aamulla. et onko järkee.. vai ei. :whistle:
iltapäivällä haen mikkiksen hoidosta ja mennään kukkakaupan kautta mun kaverin synttäreille. illalla toivottavasti vois vaikka käydä ulkona ja mikkis sais pyöräillä. saunakin saattais maistua. =) Aleksi tulee joskus myöhään illalla kotia.
ensi viikolla minä lähdenkin poikien kanssa pariksi yöksi näillä näkymin tigrulaan, jos kaikki menee hyvin eli siis kukaan ei sairastu. :D

Aleksi oli maanataina päivällä leikellyt päikkäri aikaan hiuksiaan. vasta tiistaiaamuna mummo huomasi että oli etuhiukset yhestä kohtaan hiukan lyhentyneet. hiukka hassun näköiset. ensi maanantaina olis parturi pojalla. katotaan miltä sen jälkeen näyttää. :)

enpä ole lillukalle enempiä nimiarvailuja keksinyt.
ihanat on teillä äitienpäiväsuunnitelmat. :)

juups, mut nyt ei enempiä runosuoni syki, joten kaikille ihanaa torstaipäivää. :hug:
 
Tosi nopeasti kaaoksen keskeltä....

Meillä on podettu 1,5 viikkoa vatsatautia. Vitsit on ollut vähissä kaiken paineen keskellä.
Ylihuomenna on loppumuutto ja ite kipeänä + yksin yritän saada kaiken tehtyä.

Eilen oli opinnäytetyön esitys, en muista siitä mitään, mutta hyvin se oli kuulemma mennyt.

Kevään saldo omalta kohdalta on alkava anemia ja kohonnut verenpaine, mutta voishan asiat huonomminkin olla.
Huomenna työhaastatteluun, maanantaina on kaksi.

En nyt jaksa enkä ehdi kommentoida/lukea. Anteeksi.

Kaikille kaikkea hyvää :flower:
 
Huomenta.

Herättiin sit 6.30 |O Rasmus ei vaan suostunut enää nukahtaa ja alkoi sit huutamaan ja Jonttu heräs siihen. Kumpikin huusi sit varmaan 15min putkeen, Joonatan isiä ja Rasmus ihan muuten vaan :kieh: Olin ihan varma, että kohta joku naapuri tulee valittamaan :ashamed:

Ollaan käyty jo kylvyssä, pojat on syöneet puuronsa ja nyt syövät vielä leipää. Mä nautin aamiaista ja kahvia teidän seurassa :D

Rasmuksella on ollu jo pitkään kiva vaihe päällä... Nimittäin sen pitää saada tehdä KAIKKI, mitä Joonatankin tekee |O Ottaa aivan hirvittävät pultit, jos ei heti saa. Tekee ihan kaiken perässä, mitä isoveikkakin. Jos Joonatan haluaa juotavaa niin pitää Rasmuksenkin heti saada, jos Jonttu ottaa leipää niin haluaa Rasmuskin. Jos Joonatan kiipeää tuolille niin Rasmuskin kiipeää. Jonttu kun haluaa koko ajan ulkona kävellä, ei oo yhtään enää rattaissa niin Rasmuskin haluaisi ja se on kaikkeista rasittavinta |O R nousee rattaissa seisomaan, istuessaan kuikuilee puoliksi ulkopuolella et missä J menee, rupeaa huutamaan ku joutuu ite siellä istumaan ja jos joskus sen sieltä erehtyy hetkeksi pois ottamaan niin juoksee ihan väärään suntaan ja huuto on kamala, kun joutuu takaisin istumaan. Huh huh.

Kotona Rasmus kipeilee, menee keittiön tuolin kautta keittiön pöydälle seisomaan ja heilauttaa vähän lamppua :whistle: Sohvapöydälle pääsee jo ilman mitään apuvälineitä, tv-tasollekin pääsee tosta noin vaan. Vessanpöntöllekin menee ja rämpyttää valoja minkä ehtii.. Ei auta, jos yrittää pitää vessanovea kiinni ku Joonatan saa sen auki... Yhteistyö toimii ;)

Et aikamoista menoa on täällä päin... Rasmuksella ikää 1v1kk ja luulee olevansa niiiiiin iso poika jo :whistle: Mustelmia on otsa aina täynnä, kun niin tohuaa ja kiipeilee, vahinkoja sattuu aika vähän, mut sattuu kuitenkin.

Kiva, kun jellona on taas ollut yössä niin on joka aamu ollut uutta luettavaa :D :hug: Nauti nyt kuitenkin vapaapäivistäsi! :) Mä oon aina inhonnut näitä nukutushommia meillä :ashamed: Mut en oo osannut niistä eroonkaan yrittää :| Toi siivoaminen on muuten ärsyttävää! Siis kun ulkona olis hyvät ilmat niin tekis mieli olla koko ajan siellä, mut sit se kyllä näkyy täällä sisällä, kun ei oo moneen päivään oikein mitään ehtinyt tehä :x |O Onkos Aleksilla ollut koti-ikävää missään vaiheessa? =) Onks Mikkis kysellyt isoaveljeään tai ollut ihmeissään, kun A ei oo ollu kotona?

Unettoman uuden osoitteen haluaisin :attn: Taidan laittaa tekstiviestiä... Jaksamisia ihan hirveen paljon!! Vatsatautia on taas ollu liikkeellä :x Tsemppiä työhaastatteluihin!! Ja ihanaa, että opinnäyte työ on nyt esitetty! :hug:

Outoa, että kello on vasta 8, kun ollaan jo niin kauan oltu hereillä :D

Vaikka tulikin taas ihan hirveen pitkä viesti niin kerron silti vielä tän.. Tosta Rasmuksesta, sillä ei sanoja tuu oikeastaan vielä muita, kuin ANNA ja sehän se tärkein onkin :LOL: Kuvastaa kyllä niin hyvin tänhetkistä luonnettaan :whistle: :LOL:
 
pistin Peppi yytä.

Meil ei mitään uutta. Yritän saada pojua nukahtamaan, on mennyt 2 yötä huonosti, ei ole nukkunut päikkäreitä ja oli tänään puistotädillä, joten olisi ihan suotavaa, että poika nukkuis unet.

 

Yhteistyössä