JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

olipa ihana saada miehet kotiin =)
Oli ruoka uunissa kun töistä tulin.

Tatussa ei onneksi muuta kun vaan vähän lämpöä.. väsynyt on ja halusikin jo nukkumaan.
Kunhan nukahtaa niin otetaan hälytin ja lähdetään käymään saunassa.

Ei varmaan kauhean myöhään tule valvottua. tuntuu että vois painua peiton alle saman tien |O

nyt tuli vaan omaa napaa :ashamed: ..

Käpy mie olin kaupungissa kaverin kanssa, olipas virkistävää ja kivaa :)! Illalla oli meillä kokous. Jos viitsit jossain vaiheessa mitata rattaat vähän joka suunnasta, niin ilmoita, niin viestitän veljelle... Mut ei mikään kiire.

Tansku kiitos kysymästä, Onni edelleen vähän nuhassa mut ei muuta joten ihan normaaliin malliin on ulkona ollut jne. Hui kun kuulostaa kipeälle sun jalat
:eek: :( olen seurannut mielenkiinnolla kuvauksiasi kun nyt parin viikon aikana olen huomannut että minä saan näköjään kohjut tän raskauden aikaan kans. MÄLSÄ. "Pelkäsin" sitä jo Onnia odottaessa koska äitini oli saanut kohjut raskausaikaan, silloin kun ootin Onnia mitään ei tullut mut nyt niitä on alkanut tulla, yaks.

Pää tyhjä :/ joten öitä kaikille!

Iltoja!

Iltavuorosta kotiuduttu. ihanaa olla kotona. minä niin inhoan nykyään tuota töissä oloa ja viel tuossa paikassa. miten voikin olla noin outoja ihmisiä ja tapoja tai sit minä oon vaan outo kun en ymmärrä, mut nyt joutuu kohtaa ottaa saikkua. :ashamed:
mies lähti iltarientoihin ja poltin pinnan hänellekin, mut ei vaan kiinnosta. on varmaan täälläkin se aika kuusta, mene ja tiedä. eniten ketuttaa kun kaveri jonka kans oli lähdössä kattoo bändiä niin sen vaimo on aina joka paikassa mukana. Siis niillä on Mikkistä hiukka vanhempi tyttö, mut ne vie sen melkeinpä joka viikonloppu mummolaan hoitoon, joten helppo lähteä. mut tällä kertaa jopa ajattelin että pojat pääsee kaksin, mut olis pitänyt edellisiin juttujen mukaan vaan ajatella ja järjestää meillekin jo suorilta lapsenvahti. kerrankin kun työvuorotkin olis sen verran antanut periksi. mut miestä tää ei vaivaa millään tavoin. mut eivätpähän noi miehet mitään ennenkään ole ymmärtänyt.
juu ja tätä niiden kolmisin baariin menoa oli melkein joka viikonloppu silloin kun odotin aleksia ja kävin 3-vuorotöissä. yleensä pelattiin korttia ja sit kaverit lähti ja siis mies mukana. aika mitätön asia varmaan jonkun mielestä, mut mulle ärsyttävä. |O :( :kieh:

nii ja tällä kertaa yllättäen en olis ehkä sit siksi päässyt mukaan (jos muuten kaikki muu olis onnistunut) kun Mikkis on sen verran röhäinen. viime yönkin nukuin sen huoneen lattialla. mut suht hyvin se nukkui ja jopa minäkin. varmaan tänäkin yönä sama juttu odotettavissa. päivän oli jaksanut ihan hyvin. =)

missähän peppi on?? :wave:

minä menen nyt hiukan surffailee nettiin, josko sais tän pahanmielen pois..vaik parisuhteen tiedän taas olevan tauolla muutaman päivän, mut jos edes oma olo!

jaksuja kaikille, erityisesti tanskun kintuille paranemisia! :hug:

Jellonalle jaksamista! meillä on kans yks pariskunta et "miesporukalla" mennään ja kappas ain tää yks on mukana.. mut tylsää tuomonen.

Vätystys iskee, tarviis varmaa mennä unille, mikä lie ku tuossa poju nii kiltisti nukku muutamana aamuna 8-9 ja nyt on poukkasssu kahtena aamuna ennen 7 ylös |O
Tänä aamuna ukko nous ystävällisesti ku meillä pojun kans meni yö ihan ketuiks, heräili vähintää kerran tunnissa, ei ees särkylääke auttanu :ashamed:

Peppiä mäki huuhuilen!! ku ei ees mesessä oo..

|O |O

Eipä ihan yhtä kivuttomasti ole mennyt tämä uusin unikoulu Rasmuksen kanssa :headwall: Tai siis yhtä helpolla, ei todellakaan. Viime yönä heräili monta kertaa ja parilla kerralla oli varmaan yli tunnin hereillä :eek: Huutaa, kiukuttelee, itkee, pyörii, hyörii jne. Syliinkin ollaan nyt otettu, kun MIKÄÄN ei auta. Pikkusen väsyttää. Ja sit mielessä on koko ajan, että JOS ei olis tullut sitä vatsatautia, JOS oltais aloitettu aiemmin koko unikoulu, JOS meidän lapset, Rasmuskin, olis semmonen, joka nukkuis hyvin. Tyhmää, tiedän.

Joonatanin hiuksia leikattiin eilen, ihanat enkelikiharat läks :'( :) Jos Sami joskus asentais ton kameran ohjelmat tähän koneelle ja saisin kuvia laitettua...

KK: Me otettais semmonen paikka, mis ois vähän omaa rauhaa :wave: :whistle: Tääl ollaan, hengissä, mutta väsyneinä :ashamed:

Niiskuneiti: KIva, kun kirjoittelit vähän kuulumisiannekin :hug:

Smirge: Mulla ei oo sun numeroa...

Epeli: Harmi, sitä appivanhempien huonoa kyläajankohtaa. Mua aina suututtaa niiiiin paljon, jos ulkona on melua Joonatanin päiväunien aikana |O

Lillukka: Älä pode huonoa omaa tuntoa, ei se sun syy ollut :hug: Miten Onni on suhtautunut pakettiin sormessa? Kiva, kun sait omaa aikaa! Ja hienoa, että Onni on jo melkeinpä päiväkuiva!!

Jellona: Kiitos paranemistoivotuksista ja kaipailusta :hug: Jaksamisia töihin, tosi tylsää, kun et viihdy!! Miks jouduit vaihtaa puolta? Paranemisia Miikalle! Mä ymmärrän TOSI hyvin ton sun ärsyynnyksen :hug: :hug:

Danjuska: Paranemisia Tatulle!

Tansku: Mites jalat? Jaksamisia :hug: Onnea, kun pääsit työhakuprosessissa eteenpäin, hieno juttu :flower:

begemont: Kirjoittelehan enemmän kuulumisia, jos ehdit! Meillä Joonatan touhuaa aika paljon Rasmuksen/Viivin(koira) kanssa tai yksinään, kattoopa tuo hetken verran lastenohjelmiakin tai on isin kanssa, niinä aikoina ehdin tänne kirjoitella.. Tai päiväuniaikaan.

Juuh, eipä nyt sit muuta. Väsyttää aika kivasti. Sami lähtee kohta töihin.

Huomenta!

Mikkis leikkii tuolla itekseen autoilla niin käytän tilaisuuden hyväksi. eipä se nyt meinaa millään itekseen kyl näköjään leikkiä..mut jos pikaiseen..

yö meni ihan hyvin sain jopa nukkuu omassa sängyssä koko yön. yskihän tuo poika jonkun verran, mut pärjäsi itekseen. 7 heräsi.

mies ja aleksi lähtivät yeisöluisteluun äsken. ihan kiva että aleksille on jotain tekemistä. loppupäivän joutuuvat kuitenkin olee sisällä, kun mikkis on sen verran kipee ettei ulos viitti viedä ja minä meen iltatöihin.

peppi, jaksuja kovasti kaikkeen. ja kiitti ymmärryksestä. :hug:
meillä muuttu koko talon toiminta ja sai periaatteessa ite toivoa, mut ei ne toiveet hirveen paljon vaikuttanut ja minä sanoin et voi laittaa minne vaan, kun ajattelin ettei vuodeosastokaan sen kummempi ole ja tiesin mitä se työ on kyllä, mut ne toimintatavat+ihmiset ottaa eniten päähän. toivon kovasti että pääsen piakkoin takaisin, missä tunnen oloni kotoisaksi. mahdollisuus onneksi nyt on. :)

kävylle, kiitokset myötätunnosta. :hug:

itellänikin hiukan kipeä olo, kurkkuun koskee pikkasen. loppuviikosta vois ottaa ite saikkua. mut täytyy kattoo saako huomenna olla mikkiksen takia poissa. räkä lentää kuitenkin ihan kiitettävästi.

kaikille mukavaa sunnuntaita..miä meen Mikkiksen kanssa tekee hiukan kotihommia ja leikkii...palailen. :wave:

Täällä sataa räntää.. paljon, ja isoja hiutaleita, n.5cm tullu yön aikana ja lisää tulee..
Mun pitäs siivota, evvk :kieh: ylättävää.. no jos vaan tekis semmosen keskilattian kohennuksen ja siivois paremmin sit joskus, ku tekee mieli ommella ennemminki ku imuroida :LOL:

Jellonalle voimia työhön!

Ja Pepille unikouluun voimaa! toivottavasti pian äkiiä helpottaa!

Smirge, annoin pepille sun numeron..

Ei se auta, noustava on..

Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:

Saakos udella mistee päi oot ja koska on lapset syntyny?
Toki, turusta ollaan. Herra 16.12.2005 ja neiti 5.10.2007

:wave:
Meillä onkin sitten aika samanikäiset lapsukaiset :D Esikoispoika syntynyt 27.12.05 ja kuopuspoika 24.9.07 ;) Niin ja me asutaan parisenkymmentä kilsaa Turusta! :wave: Tule muuten toki syysvauvat 2007-kerhoonkin kirjoittelemaan! :)

Yritän myöhemmin ehtiä paremmin kommentoimaan, nyt pitäis alkaa vähän siivoomaan... :whistle:

moi

hohhoijaa kun meinaa vähä väsyttää |O
Tuli illalla vielä yksi tuttava pariskunta käymään ja venähti tosi pitkäks nukkumaan meno.. Mut oli mukava kun kävivät =)

Tatu on aikastanut heräämistä ja on seiskalta jo useena aamuna ylhäällä. Kuumetta ei ole.. räkäinen kyllä on.

Jellonalle
:hug: jaksuja töihin!
Ymmärrän kyllä että tuommonen ärsyttää kovastikkin. Ite kiehusin jo raivosta varmaan :whistle:

Peppi:
Teille lähetän rutkasti jaksuja ja tsemppiä unikoulun suhteen! :hug: Vramasti vie aikansa ennen kun helpottaa mut jattele lopputulosta jos positiivisesti ajatellaan =)
Ja eihän mahataudillekkaan mitään voi. se tulee jos on tullakseen. JOSsittelu on aika lailla turhaa ihtensä kiusaamista.. vaikka harrastan sitä itsekkin :ashamed: :LOL:
Koittakaahan jaksaa :hug:

Täällä tulee vettä :headwall: ja joka paikka niin peili jäällä että ei mitään järkee.

Olin tänään laiska ja käytiin pizzat syömässä päiväruuaksi :whistle:

Tatu on ihana kun osaa (ainakin toisinaan) käyttäytyä niin hyvin tommosissa paikoissa. Vilkuttelee ihmisille ja lähtiessä sanoo niin kohteliaasti että hei hei :D herättää hilpeyttä ihmisissä. Aamulla joku mummo nauro ja vilkutti pojalle asuntoautosta kun Tatu morjesti =) on myös kova moikkaileman traktoreta ja rekkoja.

mut nyt pojan kans leikkimään. pyykitkin pitäs heittää kuivumaan.

Sunnuntaita!

Voi mihin se ihana talvi meni taas täältäkin??? Miksi tällaisia "pikkutalvia" nyt vaan on, just ehditään kaivamaan sukset ja luistimet esiin, niin taas ei päästäkään talviurheilemaan... onneks täällä on kyl tekojää, pitää sinne joku pvä lähteä. Nyt ei voi, kun Lotta on kuumeessa :( kurkku kovasti kipeä ja pää. Onneksi mulla on tässä se 6 pvän vapaaputki, ni ehditään sairastella. Enpä tiedä, olisko jo influenssaa, kun Lotan pari kaveriakin on kipeänä. Heidän piti lähteä tänään nuuttipukkeina kiertelemään, mutta nyt kaikki kolme kipeänä :( Nyt katselee piirrettyä ja Otto leikkii vieressä. Otto on aina Lotan kimpussa lähes koko ajan, kun Lotta vain on kotona. Nyt on vähän vaikea ymmärtää, että Lotta ei jaksa hänen villityksiään.

Peppi; jaksamista kovasti unikoulutukseen :hug: Kyllä se sitten palkitsee, kun yöt sujuu. Ihana, että töissä olet viihtynyt! Vähän nauratti sun stringi-kokkaus, onneksi ei pahemmin käynyt.

Jellona; mäkin ymmärrän varsin hyvin sun ärsyyntymisen :hug: toiset naiset ei vaan voi ilmeisesti päästää miehiään ihan miesporukassa ulkoilemaan ;) nimim. meidänkin kaveripiirissä kokemusta on... ärsyttävää on. Mikkikselle ja sulle itsellesikin paranemista!! Ja jaksamista työjutun kanssa, toivottavasti pääsisit entiseen paikkaan takasin!

Lillukka; Onni ja Otto menee sitten aika samoissa rytmeissä kuivaksi opettelussa :) Otto myös päivisin ilman vaippaa, päikyillä ja ulkona vaippa on, ulkoilun jälkeen usein kyllä kuiva, mut en ole vielä rohjennut laittaa ilman vaippaa ulos, kun kuitenkin talviaika. Turhan omatoiminen Otto on potan tyhjennyksessä, etenkin, kun käynyt kakkalla. Olen sanonut, että huuda, että valmis, mutta aina alkaa kuulumaan kolinaa, kun pottaa tyhjätään pönttöön... ja kiireellä, ettei äiti ehtis tulemaan :LOL: toisessa vessassa käy pöntön pienentäjällä ja siel ei tietty tätä ongelmaa olekaan. Hyvä, ettei pahemmin käyny Onnin sormelle :hug: Paranemista kovin! Ja jaksamista sulle itsellesi raskauteen! Toivottavasti ne suonikohjut häipyis itellään synnytyksen jälkeen!

Tansku; paranemista jaloillesi :hug: Kyllä lopputulos sitten palkitsee =) Säihkysääret :)

Melinalle on pitänyt laittaa, että keskussairaalassa olen töissä =)

Nyt pitää mennä, jos paistais vielä lättyjä, jos Lotta niitä söisi edes vähän.

Täällä on päivän tullu tuota lunta taivahan täydeltä, ulkona kun oltiin ni kaikki näytettiin lumiukoilta kun sit ä oikeesti tuli ihan mielettömästi, semmosia iiiisoja hiutaleita..
Huomenna pitäs pakastua, tylsää kun ois kerranki tarveaineita lumijuttuihin, mut pääseepähän mäkee laskemaan B)

Huomenta!

Täällä taas, nyt kyllä meinas tulla liian pitkä tauko, kun en edes kerennyt vkl:na käydä lukemassa kuulumisia. B)

Touhotin koko viikonlopun kotihommia, niin että jopa unohdin että tytön uimakoulu alkoi :kieh: . Kun uimakoulua oli kulunut vartin tajusin, että meidän pitäisi olla uimakoulussa.
Mä vielä perjantaina muistin ja aatteelin että pitää laittaa kännykkään muistutus. Enpä sitten laittanut ja tässä se nähtiin. No onneksi sinne nyt toki vielä pääsee mukaan, mutta siltikkin. Että otti pattiin, verenpaineet varmaan huiteli yläkantissa sillä hetkellä. :LOL:

Käpy mites se lasku?

Peppi soittelee sitten kun pääsee hakemaan tuliaiset.

Begemot tervetuloa joukkoon!

Tanskun kintuille paranemista *puhaltaa*

Vaan nyt pukemaan ja perhekerhoon tiemme käy :wave:

Smirge, lasku on maksettu, oletan että tänää lähtee paketti..

Täällä alko se aika kuusta ja prkl että koskee |O

Ukko oli taas hemmetin hyvällä tuulella aamulla, meinas käämi kärytä..

Sirun Lotalle paranemista!

Mitähä sitä tänää keksis...

Harmaata maanantaita!

Lotta on edelleen kovasti kipeä, kuumetta ja kurkku kipeä, ääni ei juurikaan kulje. Oksensi kerran. Otto taasen alkoi illalla eka ripuloimaan ja sitten on nyt elämänsä ekassa oksutaudissa :x Raukka ei kyl tajua yhtään, kun oksennus jo tulee. Lotta tosi pienestä on osannu sanoa, että "oskentaa" vähän ennen kun laatta lentää. Siis aina, kun on ollu mahataudissa, olisko parivuotiaana ollu eka. Mies oli yövuorossa, otin molemmat meidän makkariin. En jotenkaan uskalla antaa kipeiden lasten nukkua muualla kuin mun lähellä. Yö meni onneks kohtalaisesti, Otto meinas vaan, että nyt noustaan, kun mies kuuden jälkeen tuli kotiin, mutta nukahti onneks takaisin vielä. Nyt katsovat piirrettyä molemmat. Kirjoja ollaan jo luettu ja pelattu Lotan kans Harakkavarkaat-peliä, mitä Otto yritti tuhota kyl koko ajan. Toivottavasti huomenna olis jo lapset paremmas kunnos, kun mulla olis amm.yhd. hallituksen kokous. Ja pitäis hakea sitä ennen Fröbelin palikat-konserttiin liput, mitkä nyt aamulla varasin :D Mennään sen mun jenkkimatkakaverin ja hänen lasten kanssa, sielläkin autossa tuli jonkin verran Fröbelin palikoita kuunneltua :whistle: Tykkään kyl itsekin siitä =)

Koivunkäpy; kiitos! Jaksamista sulle myös kk-kipujen kansssa :hug: Mulla ei koskaan ole ollut kovin kauheat kk-kivut, nykyään jonkin verran yhden päivän sattuu, mut Burana ja kaltaisensa auttavat.

Begemotille piti kans jo eilen laittaa, että tervetuloa! Mä kirjoittelen välillä illalla, kun lapset on menny nukkumaan. Etenkin jos mies on yötöissä, niin en saa aikaisin nukuttua.

Smirge; harmi sitä uimakoulu-unohdusta. Onneks mukaan pääsee vieläkin. Millä tyylillä se on, siis kerran viikos vai useampi pvä peräkkäin? Lotta menee taas maaliskuus niin, että ma-pe iltaisin 1.5h kerrallaan. Menee jatkouimakouluun, kun viime vuonna oppi uimaan.

Pitäis lähteä kaupassa käymään, sitten vasta kun mies herää. Mietin, että jos hakis pizzaa, jos Lotta suostuis sitä edes vähän syömään. Otolla on mainio ruokahalu mahataudista huolimatta... ja olen kyl antanutkin silläkin uhalla, et saan sit oksuja siivoilla... oksennus on kyl hirveintä siivottavaa mistään eritteistä...

Mut nyt taas viihdytysjoukkoihin mars.

plääh.. olo on kun ois jyrän alle jääny :snotty:

Ite oon ihan tukossa ja joka lihasta repii.. poika on kans kivan räkänen :snotty:
Onneks nyt mies kuitenkin vielä terve.. kaiketi ne paraillaan sitä operoivat.

Käytiin Ttuan kans kirpat kiertää ja nyt on pikku mies päikkäreillä.
Ite pitäs jaksaa pyykit lustuta ja imuroida.. huh huh.. ja huomenna töihin mennä. No pitänee kurvata apteekin kautta pussillinen lääkkeitä ostaa niin kyllä se siitä :whistle:

Lotalle
pikaista paranemista!

Tuntuu pieni mies nukahtaneen.. hommat kutsuu..

Siru olikin samalla aikaa kirjotellu.. Otolle myös pikaista paranemista! Kauhea tuo oksennustauti :x

Voi ei, sairatupalaisille jaksamista ja oikein oikein pikaista paranemista.
Täällä ei vaivaa muuta kuin tooooosi kipeät rinnat. Pitää varmaan kaivaa jo pian isommat liivit jostain varastosta, ahdistaa näissä... Sama huomasin, että kun vessassa pitäis juosta kokoajan, niin ahdistaa kireät housut (muutenkin on pari kiloa tullut normaalista enemmän, siis jo ennen raskautta). Kotona olen siis sujuvasti kaikista isoimmissa verkkareissa.
Viikonlopun kavereiden vierailu meni tosi hyvin, meillä oli oikein hauskaa, enkä usko, että kukaan kiinnitti huomiota mun siiderin juomiseen, löysin siis kaupasta kopperbergin alkoholitonta, jota join lasista jo ennen kuin vieraat tuli. Pari lipsahdusta tuli, mut ei tainnu kukaan ihmetellä sen enempää.. Hassua oli, kun tytöt jossain vaiheessa kyseli, että mitkä mun alkuraskauden oireet oli viimeksi (yks kaveri on raskaana ja voi tooosi huonosti ja sillä on kaikenmaailman himoja jo nyt). Meinasin kokoajan sanoa, et no joo, ei tässä mitään. :LOL:
Matiaskin on ollut oikea enkeli viikonlopun yli. Teki varmaan sillekin ihan hyvää, että oltiin vaan kotona, eikä viipotettu ties missä kylässä.
No niin, nyt pitää jatkaa hommia, mulla on huomenna se samperin seminaari... huoh.
Voikaa hyvin ihanaiset!

Heipparallaa! :wave:

Siru: Lotalle ja Otolle pikaista paranemista! :hug:

Koivunkäpy: Jaksamista menkkakipujen kanssa! :hug:

Peppi: Tsemppiä unikouluun, toivottavasti se pian palkitsee! :hug: Mites viime yö sujui?

Tanskuliini: Kovasti jaksuja kipujen kanssa, toivottavasti pian helpottaisi! :hug:

Smirgelaine: Harmi, kun olit unohtanut tytön uimakoulun... :/

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä mäkin aikas lahopää olen... No pitää vedota siihen, että on maitoa aivoissa ;) Olin siis siellä Tepsin pelissä lauantaina ja peli oli juuri alkanut, kello oli vähän yli viisi... Yksi mun kaveri soittaa, että eikös mun pitänyt *****n polttareihin tulla...? En tajua, että miten olen koko ajan ajatellut, että ne olisi ollut vasta tulevana lauantaina! :headwall: No lähdin sitten heti ekan erän jälkeen ravintolaan, jossa alkoi ruokailu klo 18. Sinne sentään ehdin ajoissa, mutta limusiinikyyti jäi multa sitten kokematta, kun se oli viidestä kuuteen...vähäsen kyllä harmitti :kieh: Pari tuntia siellä sitten pystyin olemaan, kun oli jo pakko lähteä kotiin, vaikka muut vielä iltaa jatkoivatkin... Jesse oli täällä melkein tunnin aika kovin itkenyt, kun oli varmaan Tuttelista saanut masunsa kipeäksi :'(

Danjuska: Paranemis :hug:

Jellona: Tsemppiä töihin, toivottavasti saisit pian osastoa vaihdettua! :hug:

Lillukka: Mites Onni voi? :whistle: Niin ja turhaan tosiaan huonoa omaa tuntoa tunnet... :hug:

On Joonaskin aika vikkelä liikkeissään... Olin lauantaiaamupäivällä yksin poikien kanssa sisällä, mies ja miehen veli oli alavajalla hommissa. Imetin Jesseä, kun kuulin, että ulko-ovi kävi... Ennenkuin ehdin katsomaan, niin Joonas oli jo mäen puolivälissä menossa alavajalle pelkät sisävaatteet päällä, kengät sentään jalassa :D

Eipä nyt muuta kuin oikein mukavaa päivää kaikille! :wave:

-Niiskuneiti ja pojat-

Heippa rakkahaiset!

Viime yö meni huonosti, kiitos kysymästä Niiskuneiti :hug: Rasmus heräili moneen kertaan, ei ehkä tunteja itkenyt, muttei kuitenkaan läheskään heti rauhoittunutkaan. Joonatanilla kesti illalla nukahtaa 1,5h, jonka jälkeen menin itekin heti nukkumaan.

No, jospa se tästä, joskus :kieh:

Olin tänään töissä vähän pidempään tai kauemmin, kun huomenna pitää lähteä Joonatanin 2v. neuvolan takia kovin aikaisin. Haluun kuitenkin tehdä tunnit neljässä päivässä et pe on sit vapaa, kun Samillakin on.

Jellona: Kiitos! Toivottavasti pääsisit takaisin haluamaasi kohteeseen! Mites teillä voidaan?

Koivunkäpy:
Kiitos. Ihanalta kuulosti teidän lumisade, isot hiutaleet... Täällä voi vaan uneksia moisesta, kun vettä vaan sataa |O Jaksamisia menkkakipujen kanssa, ne on mullakin kohta edessä :kieh: Tosin ei ne tommosia oo ku sulla :/

Danjuska: Kiitos. No, mä ainakin toivon, ettei meille vielä mahatautia tule, kun vasta ollaan edellisestä selvitty, nippanappa hengissä :whistle: :LOL: Paranemisia teille!

Siru: Pikaista paranemista teille vatsataudista, se on niiiiiiiiiiiiin inhottava, ettei kenellekään sitä soisi :x Ja kiitos sullekin!

Smirge: Harmi sitä uintikoulun unohdusta :/ No, ens kerralla sit! Harmittiko Anua kovin paljon?

Kaiza: Hyvä, ettette jääneet kiinni ;) Ja jaksamisia oireiden kanssa :hug:

Niiskuneiti: Senkö takia sä et ehdi tänne kirjoitella kun kirjoittelet niitten syysäitien kanssa, yhyyy :'( ;) Älä jätä meitä!! :D Tosi harmi sitä lauantaista!! Hyvä, että ehdit edes syömään, harmi Jessen itkuskelua :( Ihana vikkelä-Joonas :LOL:

No niin, nyt rupeen syömään :wave:

Voi pöh. Haen kesätyöpaikkaa itselleni, mut löysin ihan uskomattoman hyvän toisen pitkäkestoisemman työpaikan (2012 asti, projektityö), joka täyttäis kaikki mun vaatimukset ja mä kaikki niiden vaatimukset. Sanokaa nyt tytöt, että kehtaanko mä hakea sitä, vaikka jäänkin sit syyskuussa äitiyslomalle? Se olis ihan unelmapaikka... noh, toisaalta, vaikka en oliskaan nyt just raskaana, niin kyllä mä kuitenkin ennen sitä 2012 olisin halunnut lapsen... ja todennäköisesti se joka sen paikan saa, niin on nuori naisihminen, eli mahdollisuus senkin raskautumiseen on iso....
Voi ihana Joonas! Onneks ulkona ei oo kovin kylmä. Mitä se sanoi, kun hait sen sisään?
Ja taas heihei!

Peppi: :hug: En tietenkään mä teitä jätä, turha luullakaan! :D Siellä kerhossa mä kirjoittelen vielä harvemmin kuin täällä, luen toki ahkerasti :)

Kaiza: Kehtaat tietenkin hakea sitä paikkaa, jos se kerta aivan unelmapaikka on, siitä vaan! =) Niin ja tsemppiä huomiseen! :hug: Eipä se Joonas mitään sanonut :) Oikein reippaasti tuli sisään, kun mies ja sen veli tulivat yhtäaikaa syömään =) Pitää kyllä jatkossa pitää ovi tiukasti lukossa, jos en vaikka joskus kuulekaan, kun lähtee omille teilleen ;)

ps. Jesse muuten nukkui viime yönä ekaa kertaa koko yön heräämättä kertaakaan! :) Yhdentoista maissa illalla nukahti ja ekan kerran heräsi vasta puoli seitsemältä =) Silloin söi ja melkein heti nukahti uudestaan ja heräsi vasta puoli yhdentoista maissa. Kehtaanko edes tunnustaa, että kyllä me Joonaksenkin kanssa nukuttiin yli kymmeneen... :whistle:

iltoja!

Tatu halus jo heti kasin jälkeen nukkumaan :eek:
Vetää unta ihan täyttä häkää ja ite pitäs kans mennä.. mut eihän se uni tule tietenkään :/
isukkia käytiin illasta kattomassa osastolla.. Ei ollu puudutus onnistunu niin olivat uneen tökänneet :whistle:
Kovin oli väsyny ja sano et kipuja on aika kovasti mut jospa huomenna pääsis kotia.. jotain ruuveja ne kai oli sinne laitellu..

Niiskuneiti: Ihana Joonas :D Kyllä ne on sitten nopeita =) Meillä kans Tatu toisinaan yrittää paukata ulos ihan tuosta vaan ja niin salaa.. mut meillä ovi yleensä lukossa just tuon takia ettei kissaa karkuuttas.

Kaiza: Tottakai kannattaa hakee sitä paikkaa. Ei tommosia tilaisuuksia varmaan ihan joka päivä vastaan tule.

no juu... ehkäpä vielä hiukan netissö pyörin ja jos sitten koittas unta saada..

Huomenta!

Tänään saan nauttia rauhallisesta päivästä, isompi on hoidossa kaverilla. Oli ihan intona kun kuuli eilen että pääsee hoitoon, rupes heti kertoo että millä leluilla leikkii siellä ja soittaa pianoa :D

Atella vain nuo ilta kukkumiset jatkuu :headwall: toissa iltana laitettiin matkasänky huoneeseen eka ilta meni hyvin omassa sängyssä, mut eilen jo sit pomppi omasta sängystä pois ja heitteli tavarat, sit poika nukkui matkasängyssä. ei kyllä rauhoittunu sinnekään heti vaan huuteli sieltä, että tommonen ottaa päähän :kieh:
Veeti ois nukahtanu ysiltä mut atte huuti jotain silloin niin toki pikkuveikka heräs ja sit sitä leikitettiin ja nukutettiin tunti uudestaan :kieh:
oisin niin halunnu kattoo oman ohjelman rauhassa mutta ei tietenkään saanu, onneks sain nauhalle sen ohjelman.

noh, olipas valitusta :ashamed: mutta nyt on ihanan hiljaista kun Veetuska on jo ekoilla päikyillä.

KAIZA hae toki sitä paikkaa!

NIISKUNEITI olipa Joonas ehtiväinen :D

KÄPY puhaltele ne lumisadepilvet tänne päin, pliiis. On niin pimeetä kun ei ole lunta, vettä vain sataa :(

mut jospa tänään sais tuon ompelukoneen laulamaan, siis kankaat esiin...

Tigru

Yhteistyössä