|O |O
Eipä ihan yhtä kivuttomasti ole mennyt tämä uusin unikoulu Rasmuksen kanssa :headwall: Tai siis yhtä helpolla, ei todellakaan. Viime yönä heräili monta kertaa ja parilla kerralla oli varmaan yli tunnin hereillä
Huutaa, kiukuttelee, itkee, pyörii, hyörii jne. Syliinkin ollaan nyt otettu, kun MIKÄÄN ei auta. Pikkusen väsyttää. Ja sit mielessä on koko ajan, että JOS ei olis tullut sitä vatsatautia, JOS oltais aloitettu aiemmin koko unikoulu, JOS meidän lapset, Rasmuskin, olis semmonen, joka nukkuis hyvin. Tyhmää, tiedän.
Joonatanin hiuksia leikattiin eilen, ihanat enkelikiharat läks :'(
Jos Sami joskus asentais ton kameran ohjelmat tähän koneelle ja saisin kuvia laitettua...
KK: Me otettais semmonen paikka, mis ois vähän omaa rauhaa :wave:
Tääl ollaan, hengissä, mutta väsyneinä :ashamed:
Niiskuneiti: KIva, kun kirjoittelit vähän kuulumisiannekin :hug:
Smirge: Mulla ei oo sun numeroa...
Epeli: Harmi, sitä appivanhempien huonoa kyläajankohtaa. Mua aina suututtaa niiiiin paljon, jos ulkona on melua Joonatanin päiväunien aikana |O
Lillukka: Älä pode huonoa omaa tuntoa, ei se sun syy ollut :hug: Miten Onni on suhtautunut pakettiin sormessa? Kiva, kun sait omaa aikaa! Ja hienoa, että Onni on jo melkeinpä päiväkuiva!!
Jellona: Kiitos paranemistoivotuksista ja kaipailusta :hug: Jaksamisia töihin, tosi tylsää, kun et viihdy!! Miks jouduit vaihtaa puolta? Paranemisia Miikalle! Mä ymmärrän TOSI hyvin ton sun ärsyynnyksen :hug: :hug:
Danjuska: Paranemisia Tatulle!
Tansku: Mites jalat? Jaksamisia :hug: Onnea, kun pääsit työhakuprosessissa eteenpäin, hieno juttu :flower:
begemont: Kirjoittelehan enemmän kuulumisia, jos ehdit! Meillä Joonatan touhuaa aika paljon Rasmuksen/Viivin(koira) kanssa tai yksinään, kattoopa tuo hetken verran lastenohjelmiakin tai on isin kanssa, niinä aikoina ehdin tänne kirjoitella.. Tai päiväuniaikaan.
Juuh, eipä nyt sit muuta. Väsyttää aika kivasti. Sami lähtee kohta töihin.