JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Lillukka: vastattu.

Smirge, paketti postissa, en kyllä tajunnu laittaa lunta mukaan, sikäli mielenkiintosta et postarit tuli laatikon kans melki samaks ku jos oisin laittanu pakettina :eek:

Ei oo jätkän varvas murtunu, mut jos ois menty heti sillo aamulla ni ois voinu liimata sen haavan :ashamed: eihä mulla käyny moinen mielessäkää et se pitäs liimata, ei se nyt NIIN iso sentäs ollu..

Systeri oli eilen yrittäny murtaa jalkasa, oli puottanu semmonsen keven 10kg:n magneetin jalalleen :x no ei onneks menny mitää rikki..

Heh, tänää pidin pika kurssin kestoista tuossa kun käytiin tk:lla ku lapsille sanoin et noni hopi hopi mennään postiin et mää heitän vaipat postiin ni täti kysy hitaasti et miks mä vien vaippoja postiin? piti sit selostaa et mää teen niitä, sit selostaa et kui mä niitä teen, se ei ollu tajunnu viljamin vaippaa kattoo sen tarkemmin enkä jaksanu enää alkaa purkamaan poikaa ni selitin sit huitoen..
 
Koivunkäpy: Mä voisin kanssa olla kiinnostunut niistä rattaista ellei Lillukka sitten niitä tarvitsekaan ;)

Hannele: Jaksamista pahoinvoinnin kanssa! :hug:

Peppi: Jaksamista öihin!!! :hug: Kiva kuulla, että töissä on alkanut hyvin ja mukavaa on ollut :)

Tänne tosiaan voisi Käpynen sitä lunta lähettää tai sitten me tosiaan muutetaan kaikki teille :D Aivan karsea keli :kieh:

Pakko lopettaa, kun pienempi poju hermostuu... Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Täällä ois muuten ok keli, vaan tuulee nii prkleesti ettei mitää järkee |O ei tee mieli ulkoilla ku isoimmilla puuskilla meinaa kipata nurin..

Mut tehää toho pellolle semmosia pieniä mökkejä mihi porukka voi majottua sit lomalle ain välillä :LOL:

Tosin Taivaanvuohen luona vois olla viel enemmän lunta... :whistle:
 
pikaseen..

Oi, tänne on tullut ihania uutisia! Onnea Kaiza ja perhe! Sehän kävi nopsaan :D ;)
Jep, minä vuoden alussa vaihdoin työpaikkaa ja hyvin on alkanut menemään.. päivät menee äkkiä ja eilenkin jäin vähän pidemmäksi aikaa että sain hommat hoidettua.
Ja tosiaan.. työmatka menee joutuin :D 15min ennen töitten alkamista kun avaa ulko-oven ja lähtee töihin niin vielä kerkee vaatteet vaihtaa :LOL:

Tintta:
Voi miten ihanaa :D Se Vili on varmaan todella suloinen :D Tahtoo tännekkin samanmoisen :whistle:
Oliko siis ihan yllärinä sulle varannut?

Tanskulle
toivottelen paranemista ja kivuttomia hetkiä :hug:

Täällä lähti miesväki+koira mummolassa käymään yhden yön. Ma on miehellä sitten se leikkaus niin ei pääse ihan heti könkkäämään.
Kohta pitää alkaa valmistautua töihin..oon ysiin asti ja aamulla ois taas heti mentävä |O

Meillä taas otettiin ma iltana yhteen.. tai oikeestaan kinattiin ja minä vedin hernettä nenään. On taas joku semmonen vaihe menossa jollon tuntuu että mistään ei tule mitään.. kaikki tiuskii ja kiukuttelee jne jne.. nyt on sitten yritetty vähän rauhottaa tilannetta ja olla vaan.. ja se on toiminutkin.
kinan aihekkin oli ihan naurettava ja se saatiin sovittua mutta mulla vaan meinaa olla hermo kireellä. oikeestaan ihan hyvä että lähtivät mut toisaalta taas tiedän että en osaa yöllä nukkua kun ahdistaa.
Eilen illalla mietin että pitäskö jollekkin käydä puhumassa mutta en usko että se helpottaa ja tuntuu että sitten en välttämättä jaksa olla enää vahva.. jospa tämä suvanto vaihe taas menis ohi ja arki jatkus.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
Nyt on pakko lähtee syömään ja koittamaan josko naamalle vois jotaki tehä :whistle:
 
Uimasta palattu ja pojat jo päiväunilla, tai siis Jonttu yrittää saada unen päästä kiinni parvekkeella. Oli oikein mukava reissu ja kumpikin tykkäsivät polskutella! Suihkussa kun oltiin niin eräs vanhempi rouva sitten jutteli mulle ja Jontulle, jonkun ajan päästä sanoi sit Joonatanille: "Sä oot kyllä ihan tytönnäköinen, vaikka ootkin poika. Oot niin kaunis" :heart: :) Pitäis kyllä edes leikata poikatukka, kun meidän kampaaja jaksais/ehtis :whistle:

Koivunkäpy: Varaa nyt äkkiä meille sieltä pellolta hyvä paikka, ennen ku parhaat ehtii jo mennä :wave:

Lillukka: Toivottavasti ei tuliskaan kuumetta. Miten sä oot hei nyt jaksellut/voinut? Joko sais siitä masusta kuvia yhteisöön vaikka :attn:

Mitä yv:tä te kaikki nyt lähettelette oikeen?? |O Mäkin tahdon :D

Kaiza: Tsemppiä seminaariin! :hug:

Smirge: Meillekin on ihan sama. Arkisin pääsen kyllä päiväunien jälkeen liikkeelle. Onks teillä mitä suunnitelmia ens viikolle?

Jatkan kohta...

Niiskuneiti: Kertoisit aina samalla teidänkin kuulumisianne :hug: Niitä niin mielelläni lukisin! Millasia pojat ovat, heräileekö Jesse usein yön aikana, joskus sanoit, että on vähän erilaisempi, kuin rauhallinen-Joonas, vieläkö on pojat erilaisia? Onko tullu mitään mustasukkaisuusjuttuja tms.? Ootko ite väsynyt?

Danjuska: Onko teijän neuvolantäti millainen? Olisko sille helppo puhua vai helpompi jollekin ihan vieraalle? Kyllä mä suosittelisin nyt jonkun kanssa puhumista, on se sit vieras alan ammattilainen tai jos joku sukulainen, mut jos ei se auta niin sit vaan varaamaan aikaa lääkärille/neuvolaan!! Ei kannata odottaa sitä, että se tilanne tosiaan on sit tosi paha :hug: Vaikka välillä on parempia hetkiä niin pitkään on toi tilanne sulla jo kestänyt. Ihan oikeesti. Ja sit, jos tuntuu, ettet aikaa enää tarvikkaan niin voihan sen aina perua, jos siltä oikeesti alkaa tuntumaan! Lupaathan nyt olla yhteydessä jonnekin, vaikka sinne neuvolaan? Ei se turhaa ole, eikä sitä ainakaan tarvi hävetä, että sen takia jättäis varaamatta. Tai ajatella, että se olis turhaa, en usko, että on :hug: Koita jaksaa!!! :hug:

Nyt meen syömään pitsaa (pitsaperjantai) :whistle: :p Ja lukemaan kirjaa :wave:
 
Peppi, mää sulle mitää yytä laita, sua voi huhuilla mesessä :LOL: ja haluutteko läheltä taloa paikan vai tuolta alapellolta missä ois vähä omaa rauhaa?

Ja tintta, tuo on tuomonen savimaanseisoja ei niin mitään hajua mitä rotuja tuossa on, ainaki belgiä ja mikä se lammaskoira nyt on mitä on babe-urheassa possussa?? ni sitä varmaa on kans..

KAATIINKAAA!!!!


Danjuska
, jutskataan vaik mesessä joku päivä?

Mites tanskun kintut?
 
Peppi: Todella mielelläni aina omiakin kuulumisia kirjoittelisin ja muutenkin useammin, mutta kun tuntuu ettei koskaan ole kunnolla aikaa tai joku aina keskeyttää tms. :whistle: Lupaan kyllä parantaa tapani ;) Jesse on kyllä myöskin todella rauhallinen poika, öisinkin herättää yleensä vaan kerran :) Esim. eilen nukahti klo 21.45, heräsi syömään vähän kahden jälkeen, syömisen jälkeen nukahti heti uudelleen ja aamulla heräsi seitsemän maissa. Mies kävi vaihtamassa vaipan, kun itsekin nousi samalla ja toi mun viereen syömään. Siinä valvoi tunnin verran ja nukahti vielä pariksi tunniksi :) Päiväuniakin nukkuu oikein hyvin, yleensä yhdet pitkät ja kahdet lyhyemmät, eikä oikein koskaan tarvitse poikaa nukuttaa. Todella hyvin siis saan itsekin nukuttua, mutta kyllä silti jostain syystä aika usein väsyttää tai on veto poissa :whistle:
Joonas on todella kiltti veljeään kohtaan, ei mustasukkaisuutta ainakaan häneen kohdista mitenkään. Aamuisin tulee aina heti Jesselle sanomaan "moiiiiii" oikein lempeällä äänellä ja iltaisin antaa monta pusua ennenkuin menee nukkumaan :D Muutenkin halailee todella paljon ja haluaisi koko ajan Jessen syliinsä istumaan :)

Tansku: Miten siellä voidaan??? :hug:

Danjuska: Jaksamista sinne kovasti! :hug: Kannattaisi tosiaan jollekin olostasi puhua, ettei vaan pahenemaan pääsisi :/

Koivunkäpy: Kattinka on Suomessa nyt... Taitaa olla niin paljon menoja, ettei ehdi koneella käymään ;) Joko rattaat on vaihtanut omistajaa? :wave: :)

Kaiza: Oikein mukavaa viikonloppua teille ja tsemppiä seminaariin! =) Koska treffataan??? :wave:

Meidän viikonloppuun ei mitään kovin ihmeellistä kuulu... Mahdollisesti menen taas Tepsin peliä katsomaan huomenna ja illalla tulee yksi miehen kaveri meille varmaankin saunomaan. Sunnuntaina ollaan varmaankin ihan kotona vaan...

Tigru: Kiva että olit päässyt vähän töissä käymään, virkisti varmasti :)

Käpy: Hyvä ettei pojun varvas ollut murtunut!

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:

-Niiskuneiti ja pojat-
 
Heps.

Päikkyjen jälkeen sopii hvyin Peppi. Tehdäänkö niin että soitat kun päset tulemaan?

Käpy varaa sitten kans meille siitä alapellolta meille mökiipaikan. Kaksihuonetta ja keittokomero kiitos ;) :whistle: .

Sitten siihen yläpellolle vois tehdä pennuile aidatun leikkialueen *suunnittelee*

Ai juu pistä käpy yynä kuinka paljon oon velkaa kaiken kaikkiaan, niin pistän tuohta tulemaan.
 
Niiskuneiti, rattaat ei viel oo vaihtanu omistajaa, mut lillukka ehti ekana, joten mahtaa hälle matkata ne kärrit jahka kaivan ne jemmasta ja varmistan et ne toimii..

Smirge, ite saatte rakentaa tuulentupanne, ja onha tuosas tuo grillipaikka ni mitää keittiöö tarvii :LOL: tai jos vaan kato aitais tän pihan loppuun mikä kesällä alotettiin ni ei tarvii peltoa aidata, siellä kun on muurahaisia...
 
voi v... Anoppi ja appi kävivät kylässä ohikulkumatkalla, kun olivat. Sikäli ihan mukavaa, kun sain seuraa ja nähdään aika harvoin. MUTTA Lauri oli just nukahtanut päikkäreille. Molemmat hokivat eteisessä, että onpa harmi kun olit laittanut Laurin nukkumaan. |O . Mua ei harmittanut yhtään, kun olen huomannut miten tärkeät säännölliset päikkärit on. Lauri nukkui kuitenkin vaan 20 minuuttia, kun heräsi ääniin!!!! Yritin sitä vierailun jälkeen nukuttaa 1,5 tuntia tuloksetta... Nyt en enää jaksa. Tästä lähtien taidan irrottaa ovikellon seinästä päikkäreiden ajaksi! Anoppi ja appikin kyllä tietävät päiväuniajan, joten olisivat varmasti eläkeläiset ehtineet tulla esim. tuntia aiemminkin...

Oikeastaan tarkoitus oli vastata Lillukalle rattaista, että kannattaa hankkia ja näemmä olit jo ehtinyt ne koivunnkävyltä hommatakin. Tarpeelliset varmasti on! Minäkään en aikonut aluksi ottaa, mutta työkaveri onneksi säilytti rattaita meille ja alkuviikosta ne heiltä hainkin! Ihana kun nyt pääsee kotipihaankin kauemmaksi! Me myytiin toinen auto pois ja sain Laurin mahtumaan muskariryhmään, joka on noin 3 km:n päässä. Asutaan pikkukaupungissa, jossa julkinen liikenne ei toimi. Ilman noita rattaita olis turha haaveillakaan esim. muskariiin menosta, kun eihän Lauri jaksa vielä noin pitkää matkaa kävellä!

Että sellasta. Menen nyt tuon isomman kiukkuilijan kaveriksi. Eihän se sen vika ole, että kesken unien heräsi, enkä voinut takaisinkaan sänkyyn käskeä.
 
Käpy, yytä! Mietin mäkin et voidaan saada rattaille kyyti tänne meille, tuttuja ajelee ainaskin loppukuusta JOensuun kautta meille... Onko teille miten vaikee löytää ja pitkäkö matka teidän kotikunnan taajamasta, laita vaikka yynä sekin.

Peppi, mä laittelen ainakin vaan rattaista yytä ;)!

Lähössä just joogaan, teen ne venyttelyt mitkä voin. Meillä heitettiin lääkärireissu, olin laittamassa astianpesukonetta kiinni ja Onnin sormet jäi sit väliin alas saranapuolelle, kun apk on silleen korotettu meillä. Tunsin olevani maailman typerin ja huonoin äiti, kun ei kerkee huomaamaan kaikkea. Pari kyyneltä vierähti itseltäkin kyllä. Onniin sattui niin paljon. Verta tuli kunnolla enkä saanut katottua kotona tarkemmin verenpaljouden ja valtaisan huudon takia, päästiin sit heti tk:n, ensin katto hoitaja et tarvitaan kenties tikki mut murtumaa ei ole, kutsui sit lääkärin paikalle vielä. Lääkäri sanoi et laitetaan sellainen liimateippi, joka korvaa tikin, paketissa nyt sormi, nyt pitää sit olla 4-5 päivää ettei se sormi kastu!!! Mitenhän se onnistuu, sain onneksi välineet kotiin jotta voin laittaa uusiksi sen jos kastuu. Mut huono omatunto jyllää edelleen :ashamed: .

Peppi tiiäkkö, ei olla otettu YHTÄÄN masukuvaa sen jälkeen kun viimeksi asiasta oli puhetta :ashamed: lupaan että ryhdistäydymme asiassa! Laitan kuvan sulle vaikka meilissä ;) tai sit profiiliin.

Nyt mene ettii joogakamppeet. Huomenna meen käymään kaupungissa ja meillä on illalla yks kokous (metästysseuran) joten pitäs siivotakin. Tänään oli tarkotus mut sit iltapäivä meni siellä tk:ssa.


 
Heips!

täällä on ollunna ihanan vilkasta keskustelua viime päivinä. :D ite en edes eilen ehtinyt konetta koko päivänä aukaisee, mut tänään otin urakalla kiinni. ja kun ei nuo pojat näköjään juosten tuonne pihalle ole menossa niin kirjoitanpa nyt pari riviä. mies tuli töistä ja pakkasi isänsä pakun ja lähti lahteen ajaa. vie nyt vihdoin ne vauvatavarat sille veljelleen. =)
Mikkiksen 2-vuotis neuvolassa käytiin tänään, pituutta oli pojalla 88,3cm painoa 13,4kg pipoa en muista. ihan hyvin kasvanut 9kk yli 10cm. painoa tietty vähemmän, mut onneksi on tuota vararavintoa.

epelis, harmi noita laurin päikkäreitä. miksi noi appivanhemmat voikaan välillä olla niin ajattelemattomia. :kieh: jaksuja iltaan ja muutenkin. kiitti muuten kivasta vinkistä yhteisössä. :)

peppi, paranemisia palovammoihin. :hug:

tigru, ihana kuulla että aurinko paistaa teillekkin taas. :hug: jaksuja kovasti. :hug: toivotaan että atenkin yöt rauhoittuisi.

niiskuneiti, ihanaa kun pojat on helpohko hoitoisia. äläkä ymmärrä väärin, vaan ihan hyvällä. on ihanaa kun jonkun lapset nukahtavat ja nukkuvat suurimmaksi osaksi hyvin. jaksamisia kuitenkin kahden pienen kanssa. :hug: eikä tässä pimeydessä kyllä meinaa kellään hirveän pirtee olo olla. voi että kateellisena luen noista tepsin peli jutuistasi. =)

meilläkin on muuten lunta, kun kaikki ootte muuttamassa tuonne kävyn pellolle.. :wave: mut luulen että siellä ne kyl pysyykin viikonlopunkin ajan..täältä ne varmaan tosiaan sulaa taas pois. mut nyt viel kun voi niin lähdetään tekee lumihevonen pihalle ja hiukan lumihommia muutenkin. ah, että tykkään näistä keleistä. minä taidan tosiaan lähtee sinne taivaanhvuohen luo :wave:

nyt mikkis ilmoitti kakan olevan pesu kunnossa, joten palajan taas linjoille myöhemmin...mukavaa perjantai-iltaa kaikille siskoille! :hug: :D
 
noni, kaikki vapaaehtoset tänne, meillä on tullu reilu 20cm 5h aikana lunta ja lisää työntää.. Tuolla tuo ukko mönkijällä koittaa niitä tuuppia, tarvii varmaa syönnin jälkee lähtä lapioimaan seinän vierustat! kyllä nyt on ihan hyvä mieli et se tuon hommas, muute menis kolailuks kun ei jaksa linko tuomosta määrää työnnättää kun on puolinuoskaa..

Jaha, menempäs lukemaan lillukan yyn! tarvii varmaa samalla ettiä ne tuolta ne kärrit ennen ku tuota lunta on oikeesti metri. Ja meille on ihan helppo löytää kysy vaikka smirgeltä tai jellonalta :LOL: eli jos esim. joensuuhu tekis rehvit hakijan kans tai jos tästä ajaa ohi ni tuohon kontiolahden essolle.. en mielellään lähe näillä keleillä opastamaan meille kokematonta, smirge ehkä ymmärtää miks..
 
Noniin nyt on ulkoiltu tän illan edestä. lumikoira saatiin sit aikaiseksi. huomaa että on koirakuume. juu miehen kanssa haluttais hirveesti lenkkeilymotivaatoria..aika kallis sellainen. :LOL:

huomenna olis taas vaihteeksi iltavuoro niinku sunnuntainakin. :ashamed: ei hirveesti nappaa.

onneksi noilla pojilla nykyään sujuu suht hyvin kolmistaan. =)

voih käpy teillä on kyllä tosi ihanan paljon lunta. miäkin haluun. tuli ihan lapsuusmuistot mieleen kun möyrysin tuol maassa noiden poikien kanssa tekee kaikenmoista tosta lumesta. :D
harmi kun ei ole edes kunnon vapaita et pääsis teille käymään. :)

mut nyt meen värkkää jonkinnäköistä ruokaa noille pojille, vaik ei nuo kait kovin nälkäisiä ole. meen ainakin laittaa valkkarilasin lämpii itelleni. :p

:wave:
 
hiukan yksinpuhelua tää, mut..kerrankin kun on mahdollisuus..niin oon riesana.

lillukalle, unohtanut sanoo että Onnille kovasti paranemisia. ja tekevälle sattuu. :hug:

ja danjuskalle, myös kovasti jaksuja. :hug: minäkin ehdottaisin jollekkin puhumista, vaikkakin edes ihan pikkasen. vois kuitenkin helpottaa. liian läheisillekin voi olla vaikee kunnolla purkaa tuntojaan. mukavaa että töissä sujuu mukavasti.

Meillä pojat sängyssä ja Mikkis hiukan nuhaisena jo varmaan nukkuukin. mies tuli tunti sit reissusta. taidan kierähtää itekin sängyn pohjalle...huomenna on kuitenkin työpäivä, vaikkakin aamulla saa nukkuu, mut illalla menee hiukan pidempään sit varsinkin se rauhoittuminen.

no tulkaahan joku muukin jotain kertoilee. kauniita unia kaikille :hug: palailen taas. :wave:
 
Mä muutan korpeen, siis ihan yksin, just semmonen olo et vetää vtun päähän ja pakenee vuorille, nuo kakarat on ihan aarrrggghhhh :headwall: |O ollu tänää.
No onneks ukko ei ookkaan vkl töissä ni saan ees hiukan hengähtää ennen ens viikon iltavuoroa, pakko päästä ens viikolla käymään jossai..
Täällä hetken hiljasuun ukko nukutaa poikaa..
Anna repäs, tuli tuoho olkkariin, sano vaa et mäpä osaan seisoo päälläni ja sikäli ponkas jalat kohti kattoa, pysyhän se siinä hetken mut ukon kans kumpikaa keretty evää väräyttää ku neiti veti suorin vartaloin selälleen :whistle: no, onneks on sentäs tuo paksu villamatto lattialla, mut mahto se silti koskee, vaikka muuta väitti.
Ulkona ku oltiin ni neiti teki n.170cm korkeen lumiukon takapihalle, mä mahdan saada sen kans viel slaagin :LOL: ja isi joutu tekee jumalattoman lumivuoren autotallin viereen, mikäpäs sen kivempaa ku kiivetä sen päälle ja hypätä alas, oopettaa se taito samalla Villelle, saapi nähä koska jonpi kumpi katkoo jalan tms siinä hommassa |O

Joojoo valivalinatinati, ne päivät alkaa olla käsillä ja sen kyllä huomaa :xmas: pipo kireellä ja silleen..

Jee, loppu se lumen tulo, tuulen kans työnti sillee et ikkunan ja maan väliltä seinä on puoleenväliin asti lumessa.. :whistle:

Ja Smirge, lasku maksettu, ens viikolla tulee kankaat!
 
Täällä taas minäkin. Käpy jos mä olin eka rattaiden "tiedustelija" niin sitten varan ne meille! Viikolla 4 on todennäköisesti to-iltana (24.12) ajamassa mun veli tänne sitä kautta, mahtuuko ne vanhan Nissanin takakonttiin? Elä rupea ompelemaan niihin mitään, käytän ilman tai ompelen sit itse. Sovitaan vielä tarkemmin maksusta! Mulle jäi epäselväks, mikä Vili-Vilpertille sattui varpuliin? Enks mä vaan huomannut tuolta aiemmin...
:ashamed:

Jellona ihania lumitouhuja teilläkin, niin Kävynkin kotona! Me tehtiin aamulla tavan lumiukko myös :).

Jippii tai hippii kuten Onni sanoo :). Huomenna tää mamma pääsee kaverin kanssa kaupunkiin ostoksille ja toinen asia :attn: Onni taitaa olla liki päiväkuiva! Päikyillä on mennyt nyt pissiä vaippaan, mut esim. ulkonakaan ei tällä viikolla ole. Kotona ollessa on kaikki pissit ja kakat mennyt pönttöön tai pottaan. Ja hirmu nopeeta homma kävi. Kakalla Onni alkoi käydä potalla ehkä 1,5kk sit ja nyt sit osaa sanoa että on pissihätäkin. Kotona ollaan kokonaan ilman vaippoja :).

Danjuska miekin oon sitä mieltä et mieluummin ajoissa käydä juttelee kuin sit et menee pahemmaksi tilanne, sit kestää pitempään palautuakin... Halit!

Nyt moikkaamaan nukkumattia, öitä :wave:
 
kiitos kaikille jaksuja lähetelleille, :hug: kai tässä tosiaan pitää alkaa jotain tehdä jos ei mieli tästä parane.

Käpy: jutskataan vaan kunhan koneelle ehdin vähän pidemmäksi aikaa! huomenna olis vielä töitä ja sitten 2 vapaata =)

Mies soitti mummolasta ja Tatulla kuumetta :/ oli kerran oksentanutkin :x No huomenna ovat varmaan kotona kun tulen töistä.. ellei sitten iske ihan kunnon oksennustauti etteivät pääsekkään tulemaan..
Harmi vaan kun Tatu oli aamulla niin innoissaan kun kuuli että mummolaan pääsee.. ja kun siellä on moottorikelkkakin josta poika jaksaa puhua... Oli automatkankin istunu niin kiltisti ettei tosikaan.

mut nyt pitää mennä unta houkuttelemaan että jaksan aamulla.
öitä kaikille!
 
Lillukka, voi olla etten kertonu sen tarkemmin, puotti litran mehupullon pikkuvarpaan päähän, ilkee plakeenkieli tuli, sama ois ollu mipsata tk:lla se nahan riekale pois mut en tajunnu sanoo..

Lillukka, eli sulle on kärryt tulossa sit, ja riippuu nissanista mahtuuko..aika matalaks nuo menee, mut luonnollisesti ku ovat vierekkäin istuttavat ni leveethä ne on.. mut siitähä tuon sit kattelee, voin vaikka mitata, meni nii myöhäks tuo ulos meno etten nähny kaivella niitä tuolta, parempi onni huomenna!

Täällä on armoton tuuli, ei mitää järkee :kieh:
 
Lauantaita :wave:

Kiitos vointikyselyistä Peppi, Koivunkäpy, Niiskuneiti ja muut :hug: Olo on edelleen ihan karsea :( Liikkuminen on nyt helpompaa kun jaloissa on vain hoitosukat mutta kun molempiin jalkoihin särkee ihan kokoajan. Inhottava vaan valittaa mutta kun ihan oikeesti sattuu kokoajan :ashamed: Laskin eilen suihkussa että vasemmassa jalassa on 48 viiltoa ja oikeassa 43 :eek: Ja lisäksi molemmissa nivusissa isommat, noin viiden sentin, "pääviillot"... Että aika paljon meikäläistä viilleltiin :whistle: Mutta ihana juttu viime yössä oli se että pääsin vihdoin makoilemaan kyljelläni! Olen aikaisemmat yöt ollut selälläni ja jestas että on inhaa olla samassa asennossa kokoajan. Sain viime yönä nukuttua jopa aina noin tunnin ennenkuin piti nousta pystyyn. Nyt on kivan pirteä olo =)

Mies lähti viemään just pojat mun äidille täksi päiväksi ja tytöt anoppilaan päiväksi :D Sitten se käy kaupassa ja saattaa ehkä tulla Mäkkärin kautta kotiin :p Täytyy kuulemma potilasta vähän hemmotella :D Suunnittelin vähän että jospa käytäis yhdessä pienellä happihyppelyllä ulkona, käveltäis vaikka talo ympäri -olis kiva saada vähän raitista ilmaa.

Smirge; toivottavasti Samin saa paikan toivomastanne päiväkodista! On muuten tosi ihanaa lukea sinun ja Koivunkävyn viestittelyä, teistä on tainnut tulla hyviä ystäviä :)

Kaiza: mites jakselet? Ihanaa kun masussasi on pikkuruinen vauveli :heart: Tässähän ihan herkistyy :heart: Kyselit aikaisemmin sairasloman pituudesta, sain alkuun vain kolmen viikon saikun. Käyn sitten terveyskeskuksessa hakemassa lisää jos tarvis. Nyt tuntuu sille etten tosiaankaan ole vielä 28.1 työkunnossa mutta sittenhän sen näkee lähempänä.

Tinttamooses: Onnea tulevasta hauvavauvasta :hug: :heart: Siteet otettiin jaloista jo keskiviikkona, nyt jokaisen pienen haavan päällä on sellainen haavateippi, ne otan tiistaina pois -elleivät putoile itsestään aikaisemmin. Toivon että putoavat, taidan meinaa pyörtyä jos joudun itse kiskomaan niitä irti :eek: :ashamed:

Peppi: miten sun jalat, sattuuko vielä? :hug:

Lillukka: miten Onnin sormi?! Entä miten nuha, onko paranemaan päin? Muistan muuten kun pojat olivat ihan pieniä, oli kesä ja Valtteri istui parvekkeen oven kohdalla. Santeri meni ja heitti oven kiinni niin että pikkuveljen sormet jäivät saranapuolelle väliin. Voi sitä itkun määrää -taisi äiti tosin itkeä poikaa enemmän :whistle: Kaikki viisi sormea oli ihan järkyn näköiset, ne oli sinipunaiset ja valuivat verta. Mentiin samantien päivystykseen ja sormet kuvattiin. Ei edes murtumaa! Käsi parantui tosi nopeesti. Ihmeen joustavia näiden pikkuisten sormet :eek: :D

Danjuskalle ISO HALI :hug: Tatulle paranemista :hug:

Olipas mukavaa lukea Niiskuneidin kuulumiset :hug:

Epelis: harmi se vierailu juuri päikkäreiden aikaan :(

Ai niin, mä pääsin siinä työnhakuprosessissa taas eteenpäin! Soittivat mulle torstaina ja pyysivät toiseen haastatteluun. Sovittiin alustavasti ensi keskiviikko, soitan tiistaina jos en pysty menemään -voidaan kuulemma siirtää tapaamista vaikka sitten seuraavalle viikolle. Mies lupasi toimia kuskina :) Hyvä minä :D

Huppis, tulipas romaani pitkästä aikaa... :ashamed: Nyt taidan keittää kupillisen kahvia ja katsoa Wallanderia. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Tansku
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Torstaita kaikille :)

.....

Tuli tuosta Kävyn sterilisaatio asiasta mieleeni että myös minä olen moista miettinyt mutta isäntä ei halua,ei kuulemma koskaan tiedä jos vielä yhden haluais joskus,no mä en halua joten se siitä :whistle:
Kuinka monta lasta haluaisitte?
Mä joskus nuorempana haaveilin neljästä tai viidestä lapsesta,mutta nyt tää kolme tuntuu oikealta määrältä meille,mahdutaan niin kivasti autoonkin :D
...
nähtävästi liikaa. mikä lie krooninen raskauskateus ja vauvakuume. kuopuskin vasta 3kk. tosin tiedän että parempi odottaa ja antaa ajan kulua, mikä muuten näköjään menee melkosta kyytiä, ja nauttia täysillä siitä mitä jo on.

mistä muuten saatte aikaa kirjottaa noin 'pitkiä' viestejä?! meillä herra on suunnattoman mustasukkanen puhelimille ja tietokoneelle.. vauvasta ei kyllä ole katkera
 
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
nähtävästi liikaa. mikä lie krooninen raskauskateus ja vauvakuume. kuopuskin vasta 3kk. tosin tiedän että parempi odottaa ja antaa ajan kulua, mikä muuten näköjään menee melkosta kyytiä, ja nauttia täysillä siitä mitä jo on.

mistä muuten saatte aikaa kirjottaa noin 'pitkiä' viestejä?! meillä herra on suunnattoman mustasukkanen puhelimille ja tietokoneelle.. vauvasta ei kyllä ole katkera[/quote]

Lapset viihtyy välillä keskenään leikkimässä, silloin on mamman hengähdystauko.

Saakos udella mistee päi oot ja koska on lapset syntyny?
 
Begemot, mulla on sukua turuus B)

Tän päivän saavutus, kaksostenrattaista kankaat pesty ja kaks fleese kypärämyssyä ommeltu :LOL: nyt on lasten hyvä olla mänkijän kyydissä kun saa lämmintä kypärän alle, ukolle pitää viel tehä moinen..

Missäs kaikki on??
 

Yhteistyössä