JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

kaiza! :flower: onnea miljoonia kiloja. tuli ihan kylmät väreet!

unettomalle jaksamista miehen kanssa! Toivottavasti tilanne selviää, ennen kuin mies muuttaa!

Ja vielä tanskulle sympatiaa! Toivottavasti suihkureissu onnistui!

kommentoin ja kirjoitan kuulumisia vielä joskus! :snotty:

T.epeli ja piereskelevä vauva.
 
Ja taas kotona :) Teidän juttujen lueskelun aikana söin tonnikalamakaroonilaatikkoa ja olipas hyvää, vaikka itse sanonkin :p :D

Meillä oli tänään lepposa päivä töissä, käytiin vähän shoppailemassa :whistle:

Jellona: Kiva, kun sä viihdyt yötöissä, musta siihen ei välttämättä olis tai sit pitäis lapset olla ehdottomasti hoidossa, en nimittäin vaan pysty edelleenkään nukkumaan, jos ne täällä hereillä on. Kiitos jaksuista ja mukavaa päivää lasten parissa :D Minkäs ikäiset nää serkkutytöt on? On aina ihana lukea muidenkin tähtösten ja sisarusten touhuista ja jutuista :heart:

Voi Tansku :/ :hug: :hug: Jaksamisia, kuinkahan pian helpottaa, sanoko lääkärit mitään? Koita kestää!

Uneton: Kiitos :hug:

Epeli: Mitä teille kuuluu? Muuta ku pieruja... Joko hormoonit on tasoittuneet? :)

Juu, kai sitä pitää käydä vähän pitkälleen, voisin tota kirjaa lukea.
 
Hyvin väsynyttä päivää!

Mutta sitäkin suuremat halit täältä Tanskulle :hug: . Sulla on varmasti kurjempi olla kuin mulla.

Se oli jokin vaan vrk:n kuume. Luulen tosin että sieltä on tulossa toinen tauti. Mutta kyllä me käytiin tänään asioilla tosta aamupäivästä.

Mutta nyt ois tarkoitus mennä iltapivästä uudestaan ulos, kun lupasin vahtia vähänaikaa tytön eskakaveria.

Tigrulle on lähdössä postia :wave: Kustannuksiksi on tulossa vaan postarit plus vaipat. Käytän kävyn laittamaa laatikkoa. Nasu tuli turvallisesti perille.

Pepille ois muuten ruliaisia Kävyltä. Treffataanko Lippulaivan Picnikissä?

Postaanko Anun sinne Käpy? :LOL:
 
Iltaa!
SMIRGE kiitos ja maksettu!

KÄPY ihoshoidosta: mulla on kuivanihon tuotteita, pesen ainaskin kerran päivässä jollain aineella ja saunassa kuorin ihon. aamuin illoin rasvaan naaman. eikä ne kalliit aineet auta sen paremmin kuin halvemmat

Nyt rupee mun olo jo paranemaan, oon nostanu kissan pöydälle ja asiat rullaa.
Kylläpä on kevyt olo pitkästä aikaa :)

KAIZA ihanaa, onnea


:heart:

Meillä on nyt alkanu tuo sängystä pois ravaaminen, istuu oviaukossa ja höpöttelee ja koittaa katsoa telkkaria. Heittelee tavarat sängystä pois :LOL: tänään naurattaa mutta 1,5h tunnin jälkeen :headwall: :kieh: ja nyt tätä on kestäny jo pari kuukautta.
on kai ikään kuuluvaa :headwall: mitä lapsi hakee tälläisella käytöksellä???
Vaikka olis koko päivän meidän kanssa ja ulkoiltas ja kylvettäs ja syötäs hyvin niin ei sekään väsytä. PÄikkäreitä ei voi jättää pois.
Kokeilen sit huomenna että herätän 1h jälkeen, mut sit yleensä on kiukkuinen loppu pävän jos herättää kesken :/

Onneks pienin nukkuu jo, taidan itekin mennä nukkuu kun viime yö oli liian lyhyt.

LILLUKKA soitan joku päivä sulle, otahan rauhassa ja Onni on ihana.
Niin palapelistä tuli mieleen että meilläkin Atte tekee 8 palan palapelin ite ja 15 palan muumipelissä pitää hiukan auttaa mut muistaa aika hyvin kaikki.

Työniloa työssäkäyville, voimia uupuneille, parantumisia sairaille ja kaikille iso :hug:
 
Tigru, ihanaa että alkaa arki näyttää valosammalta teilläkin!
Ja jos sit haluut niit vaippoja lisää ni tuossa on yks mikä ei mee enää pojulle päälle vaik repis kaksinkäsin, ts. se on vyötäröltä tiukka tarrat aukee sikäli jos jäpä liikahtaa.. lisää saap sit jos tarvii jahka nyt se kangaskauppa joskus lähettää mulle kankaita et saan pojulle ommella lisää vaippoja, noista taitaa 4 olla semmosia mitkä viel menee pojulle jonku aikaa, et ne saat sit myöhemmin.

Smirge: oliko se niin että parikerrosta froteeta, ei koskteussulkua ja molemmin puolin trikoo? tänää piirtelin kolme erinäköstä kaavaa ja päädyin siihe et kaks niistä oli sutena syntyneitä, hemmetin vaikeet ois ommella, ompelen siis ovaalin mallisia. ja laitatko ite nepparit? saan nepityskoneen vast loppukuusta/ens kuusta lainaan..
Ja saas nähä kui meijän spiraalin tilauksen käy, oli tänää tullu et loppuunmyyty, muistatko yhtään mikä päivä me tehtiin se tilaus?? Saatan parkua jos en saakkaan sitä..

Ja sit intiimi kyssä jos joku osaa vastata, elikkä voiko hiiva aiheuttaa h*lvetillisen tuskan SEN jälkeen? no toki huomenna koitan saaha neuvolan tätin kiinni, mut tuli vaan mieleen tämmönen juttu, tuossa kun tuli peittoja pöllytettyä kun saatiin kersat unille, hyvä olo loppuki sit, ei onneks kesken kaiken mut ku iski samanlainen tuska ku avautumisvaiheessa ni parku pääs.. ja kaikkia varmaan kiinnostiki :ashamed:

Kuis Tanskun kintut?

Missäs jemma ja muut, hannari kans! entäs katinka???

Katinka, mulla ois teille kaksostenrattaat jos tarvista, erilliset selkänojat ja jalkatuet, vierekkäin istuttavat. tai jos nyt joku sattuu tarviimaan, ihan hyvät pelit ni en kehtais roskiin nakata..

Asiaa asiasta ja asian vierestä taas, nyt koira pialle ja sit ontua nukkumaan.. a hammas lääkäriin pitäs soittaa, hampaasta irtoo paloja |O
 
Moro sairastuvasta :wave:

Huh, elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan... Mun äiti tuli illalla ottamaan sidetaitokset pois -onneksi tuli, osasi ottaa ne varovasti. Sattui silti aika hemmetisti, välillä melkein itkin kun kipu yltyi ihan hirveeksi :( Mutta ette arvaa kuinka hyvältä tuntui saada tiukat siteet ja hoitosukat pois ja käydä suihkussa!!!! Suihkun jälkeen pötkötin puoli tuntia jalat paljaina ja ylhäällä ja sit äiti laittoi hoitosukat takaisin jalkoihin -ja sepäs sattui taas ihan kamalasti... Yö meni aika kivasti, puoli tuntia pystyin nukkumaan aina kerrallaan ja sitten oli pakko nousta pystyyn jotta veri alkoi taas kiertämään jaloissa. Pääsin yöllä jopa yksin käymään vessassa, jee :D Otin aamulla vain yhden Ketorin 50mg:n, ja suurin kipu lähti sillä. Nyt istun sohvalla ja kohta kaadun pitkälle ja alan kohta katsomaan Bridget Jonesia :D Uskon että pahin alkaa olla jo takana -ainakin toivon niin...

Peppi: lääkäri sanoi pahimman kivun kestävän kaksi viikkoa... Toivottavasti ei kuitenkaan näin pahana. Mutta on mulla nyt jo parempi olo kuin eilen joten eiköhän se tästä :D

:heart: Kiitos kaikille tsempeistä ja sympatiapisteistä, olette ihania :hug: :heart:

Huh, vähän huimaa kun istun pitkään -täytynee siis upota sohvalle makuuasentoon. Yritän palata myöhemmin langoille, jos vaikka sit pystyis keskittymään muuhunkin kuin vain omaan napaan :ashamed:

Mukavaa torstaita kaikille!
Tansku
 
Huomenta!

Kävyltä hajosi kone.

Kiva kuulla Tansku, että olo on parempi.

Tigru meillä aikoinaan tyttö harrasti tota iltarumbaa 4 kk. Ja Samihan on tota harrastanut kans jo semmoisen 2 pari kk. Ei toki joka ilta. Silloin kun Sami on oikein väsynyt.
Poju nukkuu päikäreitä tunnista kahteen. Riippuen siitä milloin on mennyt päkkäreille. Ja tämä on riipuvaine siitä mihin aikaan Sami on herännyt ja mennyt illalla nukkumaan. Sami kun ei tartte kuin 12 tuntia unta vrk:ssa.

Kävin sitten viemässä eilen Samin päivähoitohakemuksen. Varmaan tossa huhtikuussa sa tietää pääseekö Sami tuohon Kipparin pk:n vai ei.

Meillä ois tänään ollut puistotäti päivä. Mutta mä olen itte aivan poikki viiem öitten herätysten takia, niin en jaksnut lähteä raahaamaan Samia sinne. Ens viikolla uudestaan.


Torstai on toivoa täynnä siskot :flower: :wave:
 
Kiittelen ja kumartelen täällä edelleen! Olette ihania!
Olo on vieläkin kuin jossain sumussa, mä en vaan oo oikein käsittänyt tätä ja toisaalta se tuntuu niin oikealta, kun vaan oikea voi olla.
Peppi, kysyit, kelle ollaan kerrottu.. No teille (mut teitä on aika monta :LOL: ) ja sit pistin mun kaverille, johon ystävystyin, kun me jaettiin viimeksi synnärillä huone. Sit kerroin vielä yhdelle koulukaverille, joka on vanha työkaveri myös ja hyvä ystävä. Hänellä myös pieniä lapsia. Mä olen tämmönen lörpöttäjä, mut toisaalta haluan, että mua lähellä olevat ihmiset tietää. Puhuttiin eilen miehen kanssa siitä, että koska kerrotaan perheille ja kavereille... ja päätettiin vielä odottaa. Viimeksi jouduttiin kertomaan aika aikaisin, kun jouduin näillä viikoilla tyksiin.
Mut tästä tulee yksi ongelma, johon kaipaan apua. Ollaan jo ainakin puol vuotta kutsuttu miehen siskoa ja veljeä puolisoineen meille illalliselle (yhdessä tehtäis) ja meillä on tapana sit juoda myös vähän viiniä. No nyt ne sit oli soittanu eilen miehelle ja sanonu, et ne tulee lauantaina jos sopii. Muuten tosi kiva, mutta miten ihmeessä mä piilotan sen tosiasian, että mä en juo??? Olisiko vinkkejä kenellääkään??? Me vielä usein juodaan valkkaria niin, että jokainen (tytöistä) tuo yhden pullon ja sit juodaan aina yksi pullo kerrallaan, niin jää sitten kokonaisia pulloja, jos ei maistukaan. No, yks vaihtoehto on tietty, että kerrotaan... noi osais onneksi olla hiljaa, että saadaan aina sopivissa väleissä kerrottua ihmisille. Mut en mä ihan vielä haluais...
No juu, se siitä omasta navasta.
Matias on viime aikoina ollut oikea halipulanalle, se on ihana kun se halittelee ja pusuttelee, hoidossakin vaihtanut (tyttö)kaverin puremisen pusuttelemiseen. :heart: No ne 5v pojat siellä on tietty vähän kauhuissaan, mut tää 2v tyttö oli kuulemma ollu kovin otettu.

Voi Tansku, kuulostaa hurjalta. Onneksi oot saanu apuja äitiltäs. Kuinka kauan sulla sitä sairaslomaa olikaan? Tsemppiä kovasti ja pikaista paranemista.

Oliko se Danjuska kun vaihtoi työpaikkaa? Miten on mennyt? Työmatkat ainakin nopeasti vai?

Ja toivottavasti Peppikin viihtyy töissä hyvin!

Kaikille muillekin oikein mukavaa loppuviikkoa!
Halit.

*muoks* Vielä piti kertoa... arvatkaas mikä meillä laitetaan iltaisin päälle?? kikkelipuku! Toisin sanoen siis yöpuku, jossa on tiikerin kuvia... Kyllä kesti kauan tajuta, että mitä se oikein tarkoittaa! :LOL:
 
joo tosiaan onnittelut täältäkin Kaizalle plussasta :heart:

no joko kerrot suoraan tai sitten käytät hämäystemppua, joka ei välttämättä toimi, eli otat normaalisti viiniä lasiin ja sitten juot ihan pikkipikkiriikkisen kulaukseen. Niin että näyttää että juot, mutta et juo kuitenkaan.

Tai turvaudut valkoiseen valheeseen lääkekuurista, jonka aikana ei voi juoda.

Kinkkinen tilanne ei voi muuta sanoa...
 
Kiitos smirge vinkistä. Mut lääkekuuritemppu käytettiin samassa seurassa jo viimeksi, joten en viitsi sitä uudestaan nyt käyttää... tai ehkä kuitenkin harkitsen sitä. Ne kuitenkin tietää mun kipeästä niskasta jne. No joo, jään miettimään asiaa...
 
Torstaita tytöt :)

Täällä ihanan lumista edelleen,pikkuhiljaa kyllä sulaa taas :kieh:
Saa nähdä pääseekö koululaiset ens tiistaina hiihtämään tai luistelemaan niinkuin oli puhetta :/

Kaizalle onnittelut plussasta :hug:
Mulla ei ole oikein mitään hyvää neuvoa jolla voisit peittää sen ettet juo,itse kans turvautuisin lääkekuuriin tai joihinkin muihin vahvoihin lääkkeisiin :whistle:

Tanskuliinille:Ihanaa että edes vähän kivut helpottuneet :/
Tosi kamalaa varmaan toi särkeminen ja sattuminen.
Toivottavasti nyt pahin olis jo takanapäin,miten kauan niitä siteitä joudut käyttämään?

Koivunkäpy kyseli ihon hoidosta,mä puhdistan illalla puhdistusmaidolla ja yleensä vielä kasvovedellä,mutta nyt se loppui...ja päälle rasvaa.
Joskus pakostakin unohtuu mutta yritän joka ilta hoitaa,meikin alle aina laitan kunnon pohjustuksen,mulla on aikasta kuiva iho,joten näyttää kamalalta muuten ;)

Peppi:Mitenkäs siellä työt on sujuneet?
Oletko ollut väsynyt töitten jälkeen?

Nyt pitää ensin kertoa ihanat uutiset,olen jo pitemmän aikaa teillekin vinkunut miten kova koirakuume mulla on ja nyt sit mies oli mulle koiranpennun varannut ;) :D :heart:
Saan ensi kuussa mäyräkoiravauvan :heart:
Sen nimeksi tulee Vili :D

Tänään olis vielä partioon viemistä ja hakemista :whistle:
Täytyy jäädä sit samalla hetkeks pihalle pienempien kanssa...
Nyt pitää lähtee syömään
:wave:

Ai niin Unettomalle jaksamista miehen kanssa :hug:
 
Hoip!

Smirge yytä!

Tigru soittele vaan :)!

Nyt on mentävä jatkamaan touhuja, eli en ehdi enempiä eikä tänne sen kummempia kuulukaan, tavallista arkea...


Muoks muoks! HELPPIÄ! Käpy tuossa kyseli kaksosten rattaita tartteisko joku. Olen tässä jo jonkin aikaa pähkännyt, oisko niistä meille miten paljon hyötyä vai ei... Ikäeroa tulee reilut 2v3kk. Mitäs luulette?
 
Moi.

Enpä oo aiemmin ehtinyt kirjottaa :whistle: ;)

Rasmus nukkui viime yönä ekat pari tuntia heräämättä, sitten loppuyön heräili alle tunnin välein :ashamed: :(

Hemmetti, tänään tein töissä ruokaa ja isossa kattilassa keitin perunoita, kun ne sit oli kypsiä niin otin kannen ja koitin valuttaa sen KIEHUVAN kuuman veden sieltä pois, tietenkin onnistuin kaataa ne tulisenkuumat vedet päälleni :eek: |O :ashamed: Oikeelle jalalle, reiteen ja jalkapöytään, pikkasen kirkasin ja lähdin juoksemaan, äkkiä riisuin housut alas ja kylmää jalalle, sattu kyllä niin pirusti. Ei kyllä mitään verrattuna Tanskun jalkakipuihin varmasti :ashamed: Siinä sitten jatkoin ruoanlaittoa pikkuhoususilleni :LOL: :LOL: Olin varmaan näky :whistle: Ja jos totta puhutaan niin stringit mulla oli päällä :LOL: Mut ihan luonnollisena koin asian, ei hävettänyt yhtään, tää avustettava kun on niin rento ja mukava :D Kyllä kirveli aika pitkään |O Nyt on jalkapöydässä pari-kolme pientä rakkulaa, punaiset ovat edelleen ja yläreisi pieneltä alueelta kans.

Huomenna en meekkään sit töihin, seuraavan kerran maanantaina. Aateltiin huomenna mennä koko porukalla uimahalliin, eka kerta Rasmukselle (uima-altaalla on kyllä ollu).

Smirge:
Joo, koskas treffattais? Voidaan me ne teiltä hakeakin, ihan miten parhaiten sopii :) Miten se käpysen kone tilttas?? Saahan ne sen pian kuntoon :attn:

Tigru: Ihana lukea tuollaisia kuulumisia :hug: :hug: Jutellaan taas mesessä, kun ehditään, joohan!

Koivunkäpy: Toivottavasti saat selvyyden, miks kipuili vai oliks just sen hiivan takia. Mä en osaa sanoa.

Tansku: Voi sua :hug: Onko olo nyt millanen, joko vielä parempi? Hyvä, että sun äitis oli sua auttamassa :heart: Lepäile nyt sit kaikessa rauhassa!!

Kaiza: Mä oon aina kertonut kaikille heti :ashamed: Rasmuksesta tein testin, ennen kuin menkat ehti olla myöhässäkään, Jontusta sillon, kun niiden olis pitänyt alkaa, sinä päivänä :D Mä siis varmaan kertoisin vieraille ihan suoraan, mut jos niin et halua niin ehkä se lääkekuuri tai Smirgen ehdottama hämäyskikka :) Ihana Matias :heart:

Tintta: Täällä ei oo enää paljoa lumesta tietoakaan :( Tylsää. Oon ollut väsynyt töiden jälkeen, tai en heti töiden jälkeen, vaan iltaisin, ihan poikki :ashamed: Siis niin väsynyt, että oon mennyt samalla sekunnilla nukkumaan, kun lapset, tai Joonatan, on nukahtanut, jos vaan Sami on ollut kotona. Vaikka onkin ihanaa ja rentoa työtä niin en mä siellä kuitenkaan hetkeäkään oo mitään tekemättä =) Tykkään kyllä. Mut toivoisin jopa, että Joonatan nukahtaisi aikaisemmin (nyt nukahtaa 22-22.30), et pääsisin ite nukkumaan :D Kiitos kysymästä :hug: Oi, onnea tulevasta koiranpennusta :heart: Mä tahdon nähdä siitä sit kuvia!! Jos laitat yhteisöön vaikka? Onks lapset innoissaan tulevasta "vauvasta"?

Lillukka: Hmm, mä en oikeen osaa sanoa, hankkisinko tuolla ikäerolla kaksostenrattaita, vai en... Joonatan ainakin nykyään kävelee suurimmat osat matkoista, mut sit taas, jos yksin aikoo tehdä pitkiäkin kävelyreissuja lasten kanssa niin olishan ne sit hyvät olla... Mä ehkä ostaisin sellaset kevyet istumarattaat (meillä on semmosetkin, niitä on TOSI ihana työntää, on kevyet ja hyvät, isot renkaat jne.) ja alkuun pitäisin ehkä toista joko kantoliinassa tai kantorepussa =) Onks teillä sellasia? En mä tiiä, nää oli vaan tälläsiä ajatuksia :) Miten oot voinut?

Huoh, jos nyt sais lähetettyäkin tän :whistle: Sami ja pojat syövät tuolla kaikki porkkanaa :D
 
Kaizalle onnea!!!
Pikaisesti lukaisin läpi ja hienoja uutisia!
Peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Täällä omasta navasta sen verran, että mennään viikolla 8 ja pahoinvointi ajoittui joululomalle. Yhtenä päivänä oksensin, sen jälkeen olen vain voinut pahoin. Nytkin on sellainen etova olo, että ei tiedä pitäiskö just siks syödä jotain vai olla syömättä. Uh!

Siinä pikaiset. Sohvalla köllöttely jatkuu!

Hannele
 
Ehtoota

Partiot käyty,oltiin koko sen ajan pihalla pienten kanssa,elikkä 18-19.30 :)
Meillä on kauheat halogeenit tuolla pihavaloina,kyllä näkee vaikka olis miten pimeetä muuten ;)
Tosi kiva olikin ulkoilla taas iltasellakin.

Nyt tarttis vielä keittää iltapuurot,passittaa koululainen suihkuun ja sit maate koko poppoo,mies tulee peurakytältä varmaan kymmenen jälkeen,joten täytyy sille varmaan jotain murkinaa kehitellä vielä.
Oli onneksi peuran saanut,saadaan taas pakastimeen jauhelihaa ja paistia :p

Peppi:Ajattelin kyllä et voit olla aika kuitti iltaisin kun nukkumaan meno lähestyy,se on yllättävän raskasta käydä töissä ja sit vielä tehdä kotihommiakin sen jälkeen vaikkei itse työ fyysisesti raskasta olisikaan.
Onko sulla miten pitkiä päiviä?Harmi ettei Rasmus nuku kunnolla yöllä,varmaan raskasta välillä jatkuva herääminen :hug:
Koirasta laitan kuvia yhteisöön heti kun saapuu meille :heart:

Lillukka:Mä uskon et teille vois olla kaksostenrattaat ihan paikallaan.
Itse varmaan ainakin hankkisin ;)

Nyt pitää taas kiiruhtaa kyökkiin :wave:
 
Täällä uus kone hurraa, ja näyttäs toimivan.

Tintta: peuraa :p

Ja eilisestä, kyseessä ei ookkaan hiiva, jos uusi ni lääkäriin pikana pääsen.

Mulle ois tehny ihan hyvää et ois koneollu muutaman päivän tiltissä, mut ukko päätti et paree nyt käydä ostamassa, tosin oisin varmaan kärsiny vierotusoireista, teistä :ashamed: :LOL:

mt sain tänää omeltua läjän juttuja, ja suunniteltua lasku/resepti lokerikon minkä koitan huomenna ommella, laitan sit kuvaa siitäkin, ihan ku se ketään kiinnostas.. :saint:

Täällä on tullu lunta urakalla ja ainakin viel huomisen sataa, lauantaille lupaili lumiukko keliä.. Ukko on viikonlopun töissä, tylsää..

Kasvohoidossa, siis siinä missä kävin ni reaktio on laskenu, mut mun poskipäät ja tuo nenän ympärystä näyttää turvonneelta ja ihan sieluttoman ryppyseltä, siis semmosia kunnon juonteita |O arvatkaas tytöt oliko vika kerta ku kävin moisessa???? vanhenin 10v vaikka väittäävät ain et se nuorentaa :'( minäkö turhamainen???

Lillukka: meillä hankittiin kaksosten rattaat sillo vaik ikäeroo tuli se 3v1kk, anna mahtu hyvin niihi vaikka viljami makas kantokopassa vieressä.. tosin useemmin tuli käytettyy niitä kaverin kans jolla on samanikänen poju ku nää tähtöset.

Jaha,. pakko lähtä unille, ei oikein yöllä tullu nukuttuu.

Smirge, vien huomenna postiin mikäli auraus toimii, romontie on aikast tukossa, paripäivää tullu lunta eikä oo käyty auraamassa :kieh:

Ja peppi kertoo sit et kelpasko vaatteet, jos ei ni nakkaa vaikka kierrätykseen, mut roskiin ei saa laittaa :D
 
Iltaa!

KÄPY kiinnostaa vaipat, pistä teille pieneks jääneet tulemaan meille niin laitan rahhoo sinnepäin.

KAIZA osta pullo alkoholitonta valkkaria ja juokkaa se eka ja sit sano että ei maistu enempää. Ja voit sit ostaa alkoholitonta siideriä tai olutta, ne tölkit ei eroa muista kovin paljoa ja jos kaataa lasiin kukaan ei huomaa eroa!

LILLUKKA meillä tuplarattaat ollu sillon hyät kun ollaan käyty kävelee. Atte on kyllä kävelly suurimman osan matkasta mut sit välillä ollu vaunuissa. Näin käytiin syksy puistossa ja pikku lenkeillä.

SMIRGE taidan kokeilla Atelle matkasänkyä. jospa se auttais. voi olla että reagoi tolla tavalla veetiin tai sit onvain ikään kuuluva vaihe :/

PEPPI jutskaillaan lisää mesessä :heart:

Kävin tänään töissä :whistle: kaverin ravintolassa, tuli yllätys keikka, oli ihan kiva päästä pois kotoo :D pienokainenkin pärjäs hyvin ilman tissiä :attn: pitää nyt pikku hiljaa vieroitella tisusta.
Kevään aikana tulossa useita juhlia ja ollaan öitä poissa.

pojat oli tehny lumiukon illan aikana :D nyt vain näyttää että lumet sulaa :(

mut nyt nukkumaan jotta jaksaa huomisen

kauniita unia

Tigru
 
Huomenta.

Lähdetään sinne uimahalliin varmaan tässä tunnin sisään. Rasmus heräili taas tunnin välein, tai 3 lähtien, mut paremmin siis ku viime yönä. Ei tällä silti todellakaan vielä juhlita.

Mitäs suunnitelmia kaikilla on viikonlopuksi?

Hannele: Jaksamisia pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti ei tuosta enää pahene! Mitä muuta teille kuuluu?

Tintta: No ei mulla oo ku 5 tuntia päivässä, neljänä päivänä :ashamed: Mut hyvin on silti iltaisin nukuttanut :D

Koivunkäpy: Huh, onneksi saitte uuden koneen :attn: :D En mä olis kestänyt olla erossa susta pidempää aikaa, jo se teki pahaa, kun Smirge oli teillä ja sä vähemmän linjoilla :LOL:

Tigru: Kiva, että pääsit töissä pyörähtää, sait muuta ajateltavaa, varmaan piristi :)

Täällä on lumet sulaneet, yhyy. Tyhmää.
 
Perjantaita

Tylsää ilmaa täällä,vettä sataa ja lumet vähenee :/
Aikasta liukasta on jo pihalla :x

Mies lähti keskimmäisen kanssa katsomaan jotain polttopuu palstaa,pitäis ruveta kohta puoliin niitäkin metsästä tekemään ensi vuodeksi :whistle:
Mun tarttis alkaa lakanan vaihtoon ja kissojen laatikon siivoamiseen :kieh:
Ei kyllä huvittais yhtään...

Käpy:Millainen koira teillä on? :heart:
Mä kävin kerran tuollaisessa kasvohoidossa enkä toiste mene :x
Musta siitä oli enemmänkin haittaa kuin hyötyä.
Myöhemmin kävin itse sellaisen pienimuotoisen kasvohoito koulutuksen ja siinä nimenomaan painotettiin että kasvojen liiallinen nyppiminen on tosi pahasta.
Toivottavasti se naama siitä tasaantuu :hug: ;)

Nyt hommiin,hauskaa viikonloppua kaikille... :wave:
 
Huoh, ei näin pimeässä maassa voi elää... Mä haluan lunta ja aurinkoa! Voisko joku lähettää sitä vaikka postipaketissa. :LOL:
Meillä tavallinen arkipäivä, teen hommia kotona, mies töissä ja Matias hoidossa. Ajattelin siivota ennen kuin pojat tulee kotiin, mut taidan tehdä sen heti nyt, kun ei täällä muuten herää ollenkaan. Illalla olis tehtävä taas viikon ruokaostokset ja miettiä, mitä teen huomenna meidän vieraille ruoaksi. Ne onneks hoitaa alku- ja jälkiruoan.
La ap mennään käymään mun mammalla. Käydään siellä ihan liian harvoin, mutta se syyllistää mua kaikesta mahdollisesta ja puhuu vaan sairauksistaan, joten häpeäkseni mun on tunnustettava, että käydään siellä vaan sit kun on pakko (eli kun aikaa on mennyt liikaa). Sit toivottavasti päästään huomenn ip vähän ulkoilemaan ja illalla tulee ne vieraat. Sunnuntaina haluaisin mennä katsomaan yhtä taloa, ihan vaan mielenkiinnosta.
Yritän tänään katsoa niitä alkoholittomia pulloja, jos ei löydy sopivaa turvaudun lääkekuuri-valheeseen. Todennäköistä kyllä on, että ne tajuaa silti tai me möläytetään jotain. Mut puhuttiin jo, että mennään tilanteen mukaan.
Hannele, koskas sulla olikaan la? Ihan syyskuun alussa? Mä en tuu kun pari viikkoa myöhässä sitten... Mulla ei vielä muita oireita kun väsymys ja rinnat on toooooosi arat.
Toivottavasti sun pahoinvointi menee pian ohi. Mä en edes muista koska se mulla viimeks alkoi, mutta loppui aika tarkalleen 12 viikon kohdalla. Jännä nähdä onko yhtään samoja oireita..
Kerroin muuten eilen yhdelle kaverille, joka on ollu tosi masentunut ja lähdössä nyt matkalle kotimaahansa... Jotenkin pelkäsin, että mikä hänen reaktio on (35v sinkku, joka haluaisi todella saada lapsia), mut toisaalta halusin kertoa hänelle ennen muutamia muita. oli ihanaa, kun hänkin osasi ottaa sen niin kivana uutisena ja oli tosi onnellinen mun puolesta. Illallakin myöhään tuli vielä "hyvä mieli"-viestiä. :)
Nyt pitää saada jotain aikaiseksi, mulla on ens viikolla seminaari jossa pitää esitellä opparin edistyminen ja mua jännittää se jostain syystä ihan hirveästi. En edes oikein osaa sanoa miksi.
No juu, jos musta ei kuulu viikonlopun aikana, niin hyviä vointeja kaikille ja kiitoksia edelleen. Olette ihania.
Pusuu-tänne-heti! =viimeisin hyvänyöntoivotuksen pyyntö.
:D
:wave: :wave:
 
Me nukuttin pojankanssa kymmeneen. Tosin Sami heräsi kuudelta syömään aamupalaa. Otin sitten pojan meidän sänkyyn, ettei poju herää kun mies menee herättämään tyttöä.

Aivan tööt olo |O .

Lillukka, kyl mä kans suosittelen niitä kaksosten rattaita. Ei 2 vuotias vielä jaksa seisoa semmoisella seisomalaudalla pitkiä aikoja.

Nyt on sitten vuorokauden satanut vettä. Kohta lumista ei ole tietoakaan. Joten Käpy me taidetaan muuttaa teille. Rakennetaan siihen teiän taloon parihuonetta lisää ja ostetaan semmoinen 7-hengen auto, niin päästään kaupoilla käymään. :LOL:

Peppi
ehdota itse toimintatapaa tapaamisensuhteen, kun sulla on nyt nuo työt. Me ollaan viikkosin aika lailla kotona.
 

Yhteistyössä