JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Sainpas tääs syötyä ruoan teidän juttujen parissa :p Kiitos :whistle:

Väsyttää ihan kiitettävästi, nukahdin vasta joskus puolenyön jälkeen ja Rasmus heräsi aamulla klo 6... No, pääsinpä aikaisin töihin lähtemään.

Koivunkäpy: Älä nyt ihmeessä mene nikkiä vaihtamaan! |O :D Mitä unta, kerro, kerro! :whistle: Jaksamisia Annan kanssa :hug: Ja hermoja!

Tinttamooses: Töissä viihdyn, aina vaan. Ei oo tullut päivää/iltaa/yötä/aamua, et olis mielessä ollut, etten haluaisi sinne mennä :) Niin, Samihan on poikien kanssa, kun mä aamupäivät töissä oon, sillä on sit töitä su ja illat: ma, ti ja ke.

Jellona: No voi :( Toivottavasti saisitte kuitenkin pian puhuttua!! Ei tollanen kivaa ole :/ :hug:

Siru: Harmaata ja märkää, täälläkin :headwall: Mä oon Facebookissa, tuu mun kaveriks?? Ons sulla mun sähköpostiosoitetta, siinä on mun nimi ;) Siellä on ainakin Kaiza, Hannele ja Niiskuneiti, oliko muita?? Tai siis nämä on mun kavereina ainakin Anteeks, jos unohdin jonkun :ashamed:

Kaiza: Koska aiot hakemuksen laittaa? Onpa kummallinen toi sun veljen tyttöystävä :eek: :kieh:

Jos nyt menis tohon sohvalle pötköttelemään :wave:

Heippa taas!

Ihan selvästi Anna kaipaa enemmän kaveriseuraa. Ikäisiään lapsia ympärille.
En ole vielä kerinnyt aukaista sitä pakettia.

Käytiin tänään pojan kanssa tossa lähi S-marketissa. Meiltä on matkaa sinne vajaa kilsa (peppi ja käpy tietävät mistä puhun ). Mentiin kävellen, niin että pojukin käveli suurimman osan matkasta. Meillä meni sen reissun tekemiseen melkein 2 tuntia :eek:

Sainpahan sen pöytäkirjan tehtyä, nyt vaan huomista oottelemaan, että pääsis ravintolaan syömään :p

iltapäivää!

Kiitoksia jaksuista, täällä voidaan heti paremmin :D

JELLONA ei olla vieläkattoa maalattu mut koitan nyt viikonloppuna innostaa miestä että ostettas maalia ja kokeiltas, uskon että näyttäis hyvältä vaikka olis ihan peittävän valkoinen katto.

KÄPY onneks et vaihtanu nimee, oisin kuitenkin huudellu sinua ja puhutellu sua käpynä :LOL:

saiskos tänne päin lunta, vaatteet on ihan kurassa :kieh:

käytiin aamulla perhekahvilassa, oli kivaa taas juoruta

jaahas nyt isompi heräs pitää mennä....

Smirge, muuten ihan hyvä idea tuo seura, mut ku käy kerhossa/hoidossa ni loppupäivä on miljoona kertaa tuskasempi sit.. ja kettu, pitkään kyttäsin et tulisko paketti tänää, katoin viel ennen kauppaan lähtöä (17.30 ) et oisko tullu, no eipä näkyny, olivat kirjannu sen poistiin 17.54 |O typerää ja lapsellista tiedän, mut ketuttaa kumminki..
Aijoo ja nyt sun on PAKKO hankkia mese, ens kuussa on palstauudistus ja todennäkösesti koko palsta ei toimi muutamaan päivään.

Tämä tiedoksi myös muille, eli kaikki yhteisön osote ylös ni ei nyt ihan hajota kaikki :LOL:

Peppi, siitä mun unesta, jostai syystä oltiin mä, poju ja ukko smirgen luona, käytettiin poikaa siellä asti lääkärissä jostain syystä, tultiin sit smirgen kans teillä käymään, tanskuki tuli sinne.. saitte sit ahaa elämyksen tulla meille, siis sä, Sami, tansku, smirge ja smirgen ukko, anuki otettiin mukaan samoin Sami, joka meni ukkojen kans toiseen autoon, me siis oltiin ukon kans omilla autoilla *raapii päätään* Varkaudessakin pysähdyttin jollai snagarilla, hukattiin Tansku joka oli "pienessä" sievässä, löydettiin se kummiski, teki sit smirgen kans päätitte alkaa kupittelemaan, mä sit jätin teidät tohon joensuuhun kävelemään siihen missä kajaanintie menee lappeenrannantien yli, smirge ehkä hahmottaa paikan, siinä prisman kohdalla.. Peppi sit soitteli omalle ukolleen et käpy kärähti ja kippas teitin autosta pihalle, se sit lainas meijän ukon auton ja kävi hakemassa teijät. Sun eka kommentti oli ku tähä pääsitte et kamalassa metässä asutaan, ei kukaan täysjärkinen voi näin syrjässä asuu, ja mökkiki näyttää siltä et kaatuu akassa tuulenpuuskassa :LOL: nojoo, eihä tuo arviointi niin kovin pahasti menis pieleen..

Ja ihan pikkusen taas tuli romaania.

Kaiza, mä oon sitämieltä ettei haastattelussa tarvi välttämättä kertoo raskaudeta, tosin ite sanoin haastattelussa suoraan et toista yritellään, viljamihan sit tärppäs koeajalla, sanoin heti työnantajalle et ootan, ja ymmärrän täysin jos ei sopimusta jatka, en ois ees riitauttanu asiaa, ku oli jo sillon kutina et kaikki ei mee niinku pitäs, mikä sit osottautu oikeeks se epäily..
Mut jos ois jostai "ei niin luottamuksellisesta" suhteesta ni en ois kertonu ennen koeajan päättymistä, mut tuo homma on semmonen et mun poissa olo aiheuttaa pomolle päänvaivaa..

iltoja!

täältä räkätuvasta ilmoittaudutaan taas.
päivä mennyt ihan mukavasti. miehenkin kanssa kait päästy jo samalle aaltopituudelle. =) aleksi ja mies kävivät uimahallissa iltapäivällä. loppuviikko miehellä onkin vapaata. mulla olis se iltavuoro, mut taidan jättää väliin ainakin näillä näkymin, jos sit perjantaina yrittäis mennä.

koivunkäpy, ihan mielettömän hauska uni sulla. :LOL: hiukan repesin tuossa ku mietin tanskun huppelissa ja kaikkea muuta.hiukan noi unet ovatkin aina sekoja.

tigru, meillä ainakin toi koko valkoinen katto ja viel seinätkin näyttää ihanalle. kiva että olosi on parempi. :hug:

hirveetä jos nää sivut on taas kohta poissa käytöstä, sit täytyy tosiaan yhteisöön kirjoitella. |O

miä meen siivoon nuo tiskit tuolta...ku ei tästä räkäpäästä oikein jutun juurta löydy. :wave: hyvät yöt kaikille, jos en enää palaa. :hug: :wave:

Tahtoo takas unille, poju alko pyörimään jotai 5 jälkeen, sit a räppäs valot päälle tuossa 7 aikaan, no just oli poju nukahtamaisillaan.. saapipahan tänää nukkuu päikkärit.

Kattoko kukaan eilen ykkösen dokkaria öljyvarantojen loppumisesta? oli nimittäin ajatuksia herättävä ohjelma, ukko vaan tuumi et taas mä olin oikeessa tuon luonnonvarojen suhteen, vasta tuossa mainihin et ei mee pitkään kun maailman öljy on käytetty, arvioivat siinä et 50v päästä ei ole enää öljyä.. Mä keksin suoraan montaki paikkaa mistä öljyä vois säästää.. :ashamed:

Huomenta :)

Heh, repesin ihan täysin kun luin Kävyn unesta :LOL: :LOL: Meikäläinen huppelissa :D

Jestas että eilinen oli yhtä tuskaa, jalkoihin sattui niin kamalan paljon :( Ei tainneet tykätä hyvää kun aamulla olin pystyssä pari tuntia kun olin siellä haastattelussa. Saas nähdä pääsenkö töihin ensi viikon jälkeen, nyt se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta. Mutta eihän sitä tiedä jos yhtäkkiä koivet paranevatkin nopeesti :D Se haastattelu meni omasta mielestäni ihan hyvin, saan viimeistään huomenna tietää saanko sen paikan. Tilanne olikin muuttunut niin että hakevat kaksi henkilöä kun se joka nykyään tekee niitä hommia vaihtaa työpaikkaa. Eli mahikset senkuin kasvavat... No, ei nuolaista ennenkuin tipahtaa ;)

Meidän Veera on kovassa flunssassa, pidän sen kotona tän päivän. Voipi olla että mun toipuminen ottaa nyt vähän takapakkia mutta tuntuu hölmöltä että mies joutuisi olemaan pois töistä vaikka mä olen kotona. Varasin just tytölle lekuriajan, eilen sen silmät alkoivat rähmimään ja aikaisemmin se on ollut merkki korvatulehduksesta :( Tosi huono aika saatiin, klo 13.20, just päikkäriaikaan mutta ehkä tyttö jaksaa valvoa kun se nukkuu nyt vieläkin yöunia. Mennään sitten kahden maissa päiväunille.

Danjuska: miten Tatu jakselee? Iso hali ja jaksuja :hug:

Uneton: kiitos tsempeistä :hug: ONNEA tosi hienoista arvosanoista, vautsi :flower:

Tinttamooses: heh, Saara hokee aina välillä tota hitsin pimpulaa, se tosin sanoo oikein hitaasti ja venyttäen että " hitsi ja pimpula" :D Omista peloista... Mulla on kans hammaslääkärikammo ja myös gyniskammo -molemmissa piinapenkeissä meinaan pyörtyä jälkikäteen :ashamed: Sitten pelkään välillä ihan kamalasti että lapsille sattuu jotain pahaa, joskus näen painajaisiakin että tytöille sattuu jotain tarhassa ja pojille koulussa. Mäkään en tykkää ahtaista paikoista, esim. en tykkää käyttää hissiä. Niin, ja pimeästäkään en tykkää, yöllä meillä pitää olla sälekaihdin vähän raollaan että näen katuvalot. Hups, mähän taidan olla ihan neurootikko, paljon pelkoja :whistle: Meillä tytöt ja pojat tappelevat aina silloin tällöin -siis pojat keskenään ja tytöt keskenään. Poikien tappelu alkaa olla jo aika vaarallista, ne nimittäin ihan oikeasti tappelevat... Ja sitten se ainainen väittely, jestas sentään :headwall: Nyt aamuisin kun olen taas kotona niin joudun kuuntelemaan sitä. Väittely alkaa heti kun tapaavat toisensa aamiaispöydässä ja jatkuu siihen asti että lähtevät kouluun. Varmaan väittelevät koko koulumatkan ja koulupäivän -illallakin se meinaa jatkuu, hohhoijaa... :headwall:

Kaiza, vesi alkoi juosta toissailtana jo kuudelta, jee :D Päästiin koko revohka suihkuun ajoissa. Kääk että noiden haavalaastareiden poisotto sattui vaikka tein sen juoksevassa vedessa :eek: Osasta haavoista alkoi valua verta -hyvä etten kupsahtanut suihkussa :ashamed: :whistle:

Kylläpäs Veera jaksaa nukkua -nukkuu vieläkin :eek: No, hyvähän se vaan että lepää niin paraneekin nopeammin :)

Mukavaa päivää kaikille! Ai niin, mulla onkin Pano-päivä tänään, työkaveri lainasi ekan ja tokan tuotantokauden dvd:t ja ajattelin tänään alkaa katsomaan niitä :D
Tansku

Huomenta!

Jee, nyt vaikuttais olevan parempi pvä täällä sairastuvassa. Lotta on ihan eri oloinen kuin on tässä monta pvää ollut, lämpöäkään ei ollut (kopkop koputtaa puuta) tähän mennessä tänään. Ja ääni kulkee paremmin. En tiedä, laitanko siltikään huomenna kouluun, jos antais parantua ihan kunnolla, niin ei jälkitauteja tulisi. Toki hän kouluun jo haluaisi :) Ihana ekaluokkalainen :heart: Eilen naapurin poika toi läksyjä, jospa se auttais koulueroahdistukseen ;)

Tansku;kiva lukea teidän kuulumisia! Voimia toipumiseen! Otat rauhallisesti sitten Veeran kanssa :) Voi tappelupukareita. Muistui elävästi mieleen kunnon matsit mun vuotta nuoremman veljen kanssa :whistle: Siltikin niin rakas, mutta kyllä teki välillä hyvää ottaa yhteen jonkun kanssa oikein kunnolla :D Ei varmaan loppuviimeksi teini-ikäiselle ollenkaan huono juttu, että on lähellä joku, kenen kanssa voi tapella.

Mulla on muuten kanssa ihan pahin pelko se, että lapsille tapahtuis jotain kamalaa :'( Sitä ei oikein voi edes ajatella sellaisia. Olen sitä mieltä, että ennenkuin naisesta tulee äiti, ei vielä tiedä kunnolla, mitä on pelätä toisen puolesta. Korkean paikan kammo ja ahtaan paikan kammo mulla on myöskin. Hammaslääkärikään ei miellyttävä ole, mutta en pelkääkään.

Peppi ja Niiskuneiti
; kiva, että sain teistä facebook-kamut :heart:

Koivunkäpy; Ihana tuo uni :D Ja hyvä munkin mielestä, ettet vaihtanut nimeä =)

Nyt Otto huusi, että "äiti pois tiakokoneesta" eli menen :wave:

Heips.
Täällä taas yksi päivä käynnistyy kovin hitaasti. Voitteko kuvitella, että eilen nukuin aamulla melkein 11toista asti, sit nukuin päikkärit 1-3 ja menin illalla taas nukkumaan puol 11 maissa. Heräsin sit tänään 7 poikien kanssa, mut taas väsytti niin paljon, et oli pakko mennä nukkumaan. Tän on pakko liittyä raskauteen.. siis nukun mä muutenkin paljon, mut tää on jo ihan outoa. Pitäis viel kauheesti tehdä kouluhommia jne ja mä haluan vaan lämpimään peiton alle... :ashamed:
Käpy, en katsonut sitä dokkaria, olisin kyllä halunnut, mut unohdin pistää sen tallennukseen.. tuliko siinä mitään uutta?
Peppi, ajattelin ens viikolla rykäistä, ja lähettää hakemuksia vähän sinne sun tänne. Oon löytäny pari semmosta työpaikkaa, joihin mulla jopa voisi olla jotain mahdollisuutta, joten kalastelen nyt jokapaikasta. Olishan se ihanaa olla kesällä lomalla, kun mieskin ekaa kertaa on, mut toisaalta, rahaa tarvitaan.
Tansku, kyllä mä ainakin muistan, että tappelin ihan fyysisesti mun veljen kanssa ja joskus aika rajustikin yläasteiässä. Mut se meni ohi ja teki meidän suhteesta vaan syvemmän. Pääasia kait, ettei mitään satu. Kyllä mä vähän mun pikkusiskoa säälin, että kenen kanssa se voi niitä tunteitaan purkaa, kun äiti on aina stressaantunut, isä aina työmatkalla ja mekin jo asutaan muualla. Se olis yks syy, miks haluaisin samalle paikkakunnalle niiden kanssa. Ei siis tappelemaan tietenkään :LOL: , vaan että olisin lähempänä tukemassa... eihän tässä kyllä nytkään oo kun vajaat 30kilsaa.
No juuh, nyt muihin hommiin taas. Pääsen aina mukavasti kirjoittamisen makuun täällä.
-k-
ps. tietääkö joku onko jemma ja kristiina saaneet gradujaan valmiiksi?

Kaiza, eipä siin oikein muuta ollu siin dokkarissa ku et 10 vuoden aikana pohjanmereltä pumpataan öljy loppuun ja seuraavan 50v aikana loppuu koko maailmasta öljy.
Nyt ois korkee aika alkaa tekee jotain asian hyväksi, asim, käyttää kauppakassina kangaskasseja, jättää muoviset kertakäyttöastiat kauppaan..

Ja nyt varmaan kuulostan oikeelta viherpiiperöltä, mut ukko laski et kertisvaippoihin menee yhden lapsen kohdalla 300l raakaöljyä per vaippakausi ja miettikää montako vaippaikästä maailmassa on. Sitä mietin et miks ei kaupoista saa niitä liki täysin maatuvia vaippoja mitä villiankka myy..

Meidän lapsenlapset tuskin tulee lentämään lentokoneella ikinä ja todennäkösesti autoilukin on maailman eliitistä vain prosentin kymmenesosalla, ja sit kun öljy loppuu on arvioitu et maapallo pystyy elättämään vain 1-2 miljardia ihmistä, se on aika vähän nykyiseen verrattuna.
Silloin kun hiili tuli lämmitysmuodoksi, maailmassa väkiluku nelinkertaistui, mutta kun öljy löydettiin niin maailman väkiluku kuusinkertaistui äkkiä..

Lähi-idällä riittää öljy pisimpään, mutta niittenkään tuotanto ei ole ku n.2,5miljoonaa barrelia päivässä, jenkkilän tuotanto on tippunu n.10vuoden aikana 10,9miljoonasta barrelista 6,2barreliin päivässä tai sit luvut oli 10,2 ja 6,9 mut ei oo niin tarkkaa.
Oli oikeesti hyvä dokkari, sai taas pitkäks aikaa ajattelemisen aihetta..

|O haukotus
olipa viime yö syvältä. Veetille tuli räkätauti, oli ja on vieläkin nokka ihan tukossa. ei pysty imee :(
viime yönä heräs puoli 2, ei pystyny syömään tissiä, huuti vaan ja räkää tuli lisää, niistin nenää, laitoin tippoja annoin lääkettä ja poika huutaa ja huutaa, sit rupes leikkii :headwall: mies koitti nukuttaa mut ei onnistunu, olis sit kakat ja pestiin pylly, koitettiin nukuttaa sitteriin , vaunuihin ei missään ollu hyvä. kävin sit puoli kolme ajelee autolla ja nukuttaa poikaa, ei nukahranu vaikka oli ihan väsy :headwall:
noh mies otti taas syliin niin siihen nukahti
otin jossain vaiheessa aamua viekkuun ja annoin maitoa, nukuttiin sit kasiin asti, onneksi.
Veeti ei ole syöny aamupuuron jälkeen mitään, annoin kyllä lääkkeen jospa kohta koittas antaa jotain. ei kai maidon tulo lopu päivässä??
silti veeti jaksaa olla iloinen ja touhukas, reipas pikku mies : )

tunnin päästä alkaa neuvoston kokous ihan kiva päästä pohtii muita asioita.

onneks pojilla ei ole kuumetta, räkä vuotaa molemmilla. Atella on vielä hyvät ruokahalutkin, söi parinakkia ja kks isoo kauhaa muussia :eek: nyt maistuu sit unet.

mut meen vihdyttää nyt pikkiusta heräs juuri

Tigru

Heips.

Kävin töiden jälkeen mummulla, pappa keitti puuron ja mummu oli tehnyt aamusta mehukeittoa, oli kyllä hyvää :p

Nyt täällä nukkuu kaikki muut paitsi minä, kohta kai heräävät jo...

Rasmus otti eilen YHDEN ASKELEEN :'( :heart: :D Alku se on sekin ;) Sohvapöydältä oli liian pitkä matka sohvalle, piti siis askel ottaa, että sinne asti pääsi :heart:

Tintta kyseli peloista... Mua pelottaa kuolema :ashamed: Oma ja läheisten. On aina pelottanut ja mietityttänyt, jos liikaa rupean miettimään niin saan itselleni aikaiseksi varmaan paniikkikohtauksen :eek: En oo kyllä koskaan liian pitkään sitä miettinyt... Mitä sen jälkeen tapahtuu jne. Semmosia oon lapsesta asti pohdiskellut ja pelännyt :/

Smirge:
Hih, ihan hyvän verran kesti matkaa kauppaan, joka kuitenkin on 0,5km säteellä :D

Koivunkäpy: Nauran vieläkin sitä sun untas :LOL: :LOL:

jellona: Kiva, että ootte päässeet samalle aaltopituudelle :hug:

Käpy: Tollaset asiat mua myös pelottaa ja hirvittää, öljystä kun puhuit, en ko dokkaria kattonut.

Tansku: Voi niitä sun jalkojas :( :hug: Kyllä sä sen paikan saat ;) Mitäs lääkärissä?

Siru: Kiva, että teillä ollaan jo parempina :hug:

Kaiza: Tsemppiä työhakuihin!

Tigru: Paranemisia ja jaksamisia ihan hirveesti :hug: :hug:

Se on viikonloppu jo edessä, maanantaina seuraavan kerran töihin. Viikot menee niin äkkiä! Saatais pojat huomenna mummolle (Samin äitille) yöhoitoon, mut en tiiä vielä, mitä tehään. Mun ei tee mieli lähteä "rilluttelemaan" ( :D ), mut jos menis vaikka jonkun kaverin kanssa leffaan/syömään ja nukkuis yön kunnolla... Samilla on joku pokeri-ilta kavereisensa kanssa.

Mitäs muilla suunnitelmissa viikonlopuksi?

Moikkelis

Ihana rauha,mies otti Oskarin mukaansa töihin,käyvät purkamassa kuorman Porissa ja tulevat sit kotiin.
Pieni mies lähti reippaana reppuineen töihin :whistle: :D

Kauheen märkää pihalla,just mietin että täytyy kohta lähteä ulkoileen,ruokkimaan koirat ja siivoamaan tarhatkin ,nyt on hyvä taas siivota kun on sulaa :)

Käpy:Enpä ole ikinä ajatellut tuota öljyasiaa,vasta nyt kun otit puheeksi :ashamed:
Niin ja mulla itsellänikin olisi noita kestoja mutten jostain kumman syystä niitä käytä.
Jotenkin sitä on niin laiska ja pyykkiä on muutenkin ihan sairaasti :ashamed:
Mun ystävä käyttää kestovaippoja ja hän on myös niitä mulle tuonut,mutta olen kyllä huonosti käyttänyt :ashamed:

Peppi kyseli viikonloppu suunnitelmista,mainostenlajittelua huomenna :whistle:
Lauantaina tarttis ne jakaa tai sit sunnuntaina.
Haluaisin käydä äidillä lasten kanssa lauantaina tai sit pyytää sitä meille,kattoo nyt
Ja niiden jakoa ;)

Nyt pitää mennä,palaillaan :wave:

Niin, oli puhetta myös sisarusten välisistä nahisteluista ja tappeluista. Mun isoveljellä ja mulla on ikäeroa 1v9kk ja me tapeltiin aikas paljon! Siis jossain iässä, en oikeen muista. Kouluikäisinä kai. Ihan silleen, että oltiin kumpikin mustelmilla. Sit joskus ala-asteen viimeisillä/ylä-asteen ensimmäisillä luokilla oli semmosta, ettei puhuttu toisillemme yhtään, tai lähinnä mun veli ei puhunut mulle. Sitä kesti varmaan 1-2v. Toivottavasti en ihan soopaa kirjoita, äiti voi sit korjata, jos väärässä oon :LOL: Nyt ollaan tosi hyvissä väleissä :heart:

Niin, tuli mieleen, kun äiti käytti veljeä joskus pari-kolmevuotiaana lääkärissä (kai sillä ne korvat vaivasi) niin oli poika ihan mustelmilla, lääkäri kysyi, että mistä oli mustelmat saanut niin sanoi "sisko puji" (vaikea kirjoittaa, ärrä särähti hauskasti) :ashamed: Tarinaa olen kuullut... Mä olin aina puremassa :ashamed:

JES, sain sen työpaikan!!! :D Soittivat mulle jo aamupäivällä :D Menen maanantaina sopimaan yksityiskohdista, mm. palkasta, ja jos kaikki on ok niin teen työsopparin samantien -aloittaisin sit helmikuun lopulla kun mulla on 1kk irtisanomisaika. Aloitan autokoulunkin kun tuossa työssä on aika paljon liikkumista -saan sit työsuhdeauton. Toisaalta vähän pelottaa et mitäs jos en pärjääkään/viihdykään uudessa paikassa... Toisaalta olen ihan innoissani et pääsen opettelemaan jotain ihan uutta ja erilaista... Hui kun jänskää :D

Tigru: voi pientä, paranemista Veetille :hug: Ei se maito päivässä eikä parissakaan lopu, älä huoli :) Jaksuja :hug:

Peppi: ONNEA Rasmukselle ekasta askeleesta, siitä se lähtee :) :hug: Veeralla on vain silmätulehdus, ei siis onneksi korvatulehdusta. Saatiin tipat. Olipas reissu, yleensä matkaan menee 5 minuuttia (terkkariasema on siis ihan meidän vieressä ) mutta nyt könkkäsin matkaa 15 minsaa -sattui niin helevatan paljon :ashamed: Lekuri ihmetteli kovasti että sain vain kolmen viikon saikun, sanoi että yleensä menee yli kuukausi ennenkuin on työkuntoinen. Pyysi ensi viikolla käymään niin antaa lisää saikkua. Pakko sanoa että nyt ei ole mikään kiirus takaisin vanhaan työpaikkaan kun on uusi tiedossa :whistle: :ashamed: :whistle: Hyi mua :ashamed: Viikonlopuksi ei ole mitään suunnitelmia, pojat menevät isälleen ja me muut ollaan kotona. Mun isä täyttää sunnuntaina 60 vuotta mutta se ei pidä mitään juhlia -vie meidän porukan viikon kuluttua ravintolaan kyl syömään :D

Veera on neiti kiukkuinen, nukkui lekurireissun jälkeen vain tunnin joten nyt lentää lelut ja näemmä sukkahousutkin jalasta :D Täytyy mennä lahjomaan tyttö hiljaiseksi viinirypäleillä... ;)

Se on taas moro :wave:

Linjoilla taas! :attn:

Tansku ONNEA ONNEA ONNEA!!!

Rasmukselle ONNEA ensiaskelista! Vahtiminen ei kun lisääntyy ;).

Täällä ollut ihan paljon erilaista touhua, perhekerhoa, eilen kaveriperheen lapsen 2v synttärit, kampaaja jne. 2-3 seuraavalla viikolla on tulossa sukua kylään :). Eilen sain äitiyspakkauksenkin, tykkäsin enempi kuin v.05 mallista vaikka olen sitä mieltä, etten halua arvostella/valittaa ilmaisesta etuudesta, joka on sentään meillä maailmankin tasolla ainutlaatuista.

Käpy huh, oiskohan tuosta dokkarista uusintaa? Hurjalle kuulostaa :whistle: Veljeni aikoi mittailla takakonttia, ilmoittelen jahka tiiän. Mut ensi torstaina he siinä varmaankin 17 maita, ehkä hieman ennen?, ovat ajelemassa ohi. Jos rattaat mahtuu, onko teillä mahd heittää niitä vaikka olikos se Shelli siinä ison tien varressa? Ei muista enää vaikka ajanut sen tsiljoona kertaa... :ashamed:

Muutenkin olen menettänyt muistini, olen unohtanut milloin mitäkin. Pankin avainlukukortinkin sain lukkoon... luulin että kyse oli näppäinvirheestä. Mut käytinkin koko ajan miehen avainlukulistaa :ashamed: . Viime vkl unohtui parkkikiekko, tiistaina en muistanut ottaa neuvolaan neuvolakorttia jne jne... Lääkäri sanoi neuvolassa että hiljaiseloa jatkettava rasitusten ja nostojen suhteen, mut muuten kaikki mallillaan.

Peppi ja Uneton kaipailitte massukuvia. Yritin laittaa äsken yhteisöön mutta kone ei suostunut lataamaan jotain asennusohjelmaa joka vaaditaan että kuvia sinne saan. Joten Peppi laitan sulle meiliin ja Unetonkin saat jos laitat vaikka yynä meiliosoitteen. Massu on IHAN erimallinen kuin Onnista, olen nyt sellainen levinnyt lättänä ennemminkin, Onnista oli nätti pystymassu. Mutta heittäkää tekin sukupuolesta arvauksia kehiin ;).

Nyt laitan Peppi sulle sen kuvan ja ruuanlaittoon kipikapi!

Lillukka, laiskottaa sen verran et vastailen tässä, eli joo, essolle onnistuu nakata, kajaanistahan hyö tulee? eihä tuosta oo pitkä matka meille tuosta kajaanintien risteyksestä, mut jos kelit jatkuu tämmösenä ni se ei pääse meille kun ei pääse mäelle :whistle: Sunnuntaina oli appiukolla ollu tekeminen et oli mäelle päässy, ja se sentäs on ajanu tuota mäkeä 30v.
Ja mites tarviitko tuota kantokoppaa?
Ja mahan muoto kertos kovasti tytöstä, tosin mulla on molemmat kasvanu tuohon eteen ku mulla on nii tappisekä ettei siinä oo vara levitä sivuille ku alimmat kylkiluut on n. 2cm lonkkaluun kärjestä :LOL: ja millon sulla on la? totaalinen muistikatkos..

Nukuin tovin, Tigru arvasit siis mesessä oikein B)

Tintta, no tosiasiahan on et me ei enää keretä kyllä vaikuttamaan tuhoon, paitsi jos lopetetaan luonnonvarojen tuhlaaminen just nyt..
Ja sen verran tarvii kyl sanoo kestoista et mulle oli yllätys miten vähän ne toisaalta vaatii työtä :eek:

Tanskulle onnea kovasti uudesta työstä! mitä siis menet tekemään?

Käpy ok, Essohan se olikin :ashamed: . Joo, Kajaanista tulevat! Annan vaikka sun numeron (laitoitko sä eilen omasta kännystä viestin? eli se on sun nro?) heille, ja toistepäin niin voivat sit soittaa matkalta. kajaanista niin pitkä matka et vaikea ennustaa tarkalleen muuten ja heillä on vielä koira matkassa joka voi tuoda omat pysähdyksensä matkaan. Kyl mä mieluusti kantokopan samaan pakettiin ottaisin. Tosi ihanaa kun saan ne rattaat nyt :). Ootko miettinyt hintaa, minusta ois kiva kun sä määrittelisit nyt vaan jonkin rahasumman ja mä maksan sit sen. LA on 18.4 eli äh ja puh, kolme kuukautta vielä. Nopsaanhan se tässä varmana menee, mut välillä tuntuu et vois olla huhtikuu! Miekin veikkaan tyttöö ite ;) .

Kiitos onnitteluista Käpy ja Lillukka :hug: Musta tulee palvelusuunnittelija, ei siis enää esimieshommia vaan "asiantuntijatehtäviä" kuten haastatteluissa mainittiin :D

Lillukka, mäkin veikkaan tyttöä :heart: Yritähän tähtää vaavin syntymä 21.4 -on meinaa hyvä synttäripäivä ;) :whistle: :D

Jestas että tytöt jaksavat riehua... Mun äiti haki Saaran tarhasta ja mies tulee joskus iltamyöhään kotiin joten joudun nyt pärjäämään niiden kanssa yksin. Molemmat riehuvat ja taistelevat koko ajan, argh... :headwall:

Käpy yytä takaisin!

Ja KAIZAlle piti vastata jo viimeksi että sä kuulostat ihan sille kuin mä raskauden alussa, mikään unimäärä ei tahtonut riittää ja välillä väsymys tuntui ihan ylivoimaiselle sietää, varsinkin jos Onnilla oli takana huonompi yö tai jotain muuta ylimääräistä. helpotti mulla rv11-12. Mut ala syödä jo nyt sitä jotain Raskaus multivita vai plus:ko se on. Kyllä se siitä helpottaakin se väsymys ja kuten kaikilla on tapana sanoa: lepää, nuku aina kun voit!

Ja Peppi kunhan katot kuvan niin odotan innolla sukupuoliveikkausta sultakin :). Tähän asti kaikki kyllä ovat sanoneet tyttöä, ketkä mut tunteneet ja mahan nähneet.

Onni suihkussa isänsä kanssa, hirmuinen kikatus kuuluu...

Tanskuliini: Onnittelut uudesta työpaikasta! :flower: Todella hieno juttu! :)

Lillukka: 22.4 on myös oikein hyvä syntymäpäivä ;) :D Mäkin veikkaan tyttöä!

Tigru: :hug: ja pojille pikaista paranemista!

Uneton: Onnea hienoista arvosanoista! :flower:

Peppi: Rasmukselle onnittelut ensiaskelista! :heart: Kyllä se aika vaan rientää... :whistle:

Koivunkäpy: Hyvä, ettet vaihtanut nimimerkkiä, en varmasti olisi uutta oppinut =)

Jellona: Hienoa, että olette saaneet miehen kanssa asiat selvitettyä :hug:

Viikonloppusuunnitelmista... Lauantaina haluaisin mennä peliin, mut saapa nähdä, että pääsenkö, kun Jesse ei jostain syystä nyt pulloa oikein huoli... :whistle: Sunnuntaina mennään varmaankin mun iskää onnittelemaan, kun täyttää maanantaina vuosia :)

Tinttamooses: Mä pelkään ainakin pimeää, hämähäkkejä ja käärmeitä :x

Eipä nyt varmaankaan muuta tällä kertaa... :wave:

Yhteistyössä