JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Peppi: Kyllä siinä Lotta ja Otto ja muutakin -albumissa on Sirun matkakuvia... :whistle:

Kiva oli lukea Metkun kuulumisia! :)

Koivunkäpy ja Peppi: Kiva, että olette saaneet hyvin nukuttua! :wave:

Nyt ei ennätä muuta, Jesse kaipaa ruokaa... ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille! =)

Moi.

Peppi85 onnittelut Rasmuksen uudesta taidosta, ne ensi askeleet on ikimuistoisia :flower: :heart: :hug:
Ja kiitos nimpparionnitteluista.

Siru esikko viihtyy edelleen koulussa, etenkin matikka menee tosi hyvin ja lukeminen kiinnostaa.
Tavaroista huolehtiminen ja tietty siisteys/ välittäminen tavaroista on kyll aika hukassa :whistle:
Ja välillä sapettaakin kun vaatteita yms pyörii vaikka sun missä :headwall:

Joo, yllättävän hyvin on nyt mennyt opiskeluun liittyvät asiat.
Mut pahimmat onkin edessä, et en vielä juhli ja oo varma.

Käpy, toivottavasti tulee joku selviö silmääsi
Paranemisia miehellesi.

Tansku tätä kauttakin megaonnittelut työpaikan johdosta :flower: :flower: :flower:

Lillukka
Kylläpä sinunkin raskaus on jo pitkällä :eek: =)

Metku, paljon hermoja ja pitkää pinnaa taloprojektiin :wave:
Kerro jotakin, et mimmonen on tulossa :)

Niiskuneiti ihana Joonas :heart: :heart:

Tinttamooses pelko lähimmäisten puolesta on aina olemassa, sitä pitää vaan koittaa hillitä.
Inhokkeja on hämähäkit, matelijat, hammaslääkäri.

Kaiza80 haitko paikkaa?

Danjuska toivottavasti voit hyvin ja mietit sitä juttelu-asiaa :hug:

Täällä on koko päivän satanut ja myrskynnyt :x

Illalla miehen kaveri tulee meille ja ottavat kuppia.
Häädän ne puolen yön aikaan jos ja kun eivät ole siihen mennessä eestyneet kaupunkimme huikeaan yöelämään B)

Aattelin mennä ens viikolla kuuntelemaan yhtä lempibändiäni, se sattuukin just sopivasti työharjoittelun vikalle päivälle ja mies on vapaalla.

Seuraavaan kertaani voikin mennä aikaa.
Vaan ei oo niin välikskään.

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Hei pitkästä aikaa...

Kaikkea on pieneen aikaan mahtunut. Muutin siis lasten isästä eroon alku keväästä. asumme kuitenkin samalla paikkakuntaa.

weeti on ihana, reipas 2 vee äitin mussukka. On avoin kaikelle uudelle ja kaikille =) , ei ole jätkää paljon ikinä ole ujostuttanu. Venja on nykyään pikkuvanha kohta 4 vee äitin apulainen, kovin tarkka omista leluista ja siitä mitä päälleen laittaa.

Elämässä on myös uusi ukkeli, oikein ihana. tämmöistä parisuhdetta en uskonut olevan olemmassakaan. Tai kohdalleni osuvan. Outoa kun ei tarvitse pelätä toista, mitä seuraavaksi jne. Eikä tarvitse miettiä koska toinen taas pettää. Lasten isän kanssa erotessa selvisi paljon kaikkea siis mikä oli jäänyt minulta täysin pimentoon, ja paljon auttoi kun myönsin vain itselleni ettei siitä vaan tule mitään, oli noustava maasta ja lakata olemasta tallottavana. On kumman vapaa tunne kun on suhde jossa voi, saa ja pitää puhua kaikesta ja voi olla täysin oma itsensä ja saa huomioo ja on täysin tasavertainen toisen kanssa. Olen kovin rakastunut :heart: . Venja ja weeti tulevat toimeen ukkelin kaa todella hyvin, paljon paremmin kuin uskalsin toivoakkaan.

Töissä käyn, viikot kuluu koululla eskari avustajana ja viikonloppusin baarilla....

Wilma koira kuuluu edelleenkin perheeseen. Kovin rauhallinen emäntä on, kova apuri mammmalle, paimentaa venjaa, weetiä ja violaa...

Kissoja on hävinnyt ja kuollut vuoden sisää, Eemeli, Einari, Pultti ja Peppi eivät kuulu enää perheeseen. Yksi tyttö kissa Viola on perheen rakas kissa ja Wilman paras kaveri.

Sellaista elämä sujuu hyvin ja kova on....VAUVAKUUME B) ehkä piakkoin, ehkä ei :whistle: ....ei kerrota liikaa :saint:

Just yks ilta mietin mit kuuluu rinsessanRinssinäidille, ja nythän se selvis..

Lillukka, vov, sain jopa rattaat koottua, siis kankaat paikalleen jne.

Suna lämpeemässä ja Smirgen vaipat puoliksi tehtynä, tosin keksiviikkoon menee postitus ku se hiivatin tarranauha loppu kesken :kieh:

Huoh, me käytiin Helsingin Stockmannilla |O Ihan hirvee ruuhka ja taas todettiin, miten hemmetin sokkeloinen koko paikka oli :kieh: Sinne ei tarvi mennä, kun sen kerran vuodessa ja sekin on liikaa :LOL: Varsinkin näin lauantai-iltapäivänä :whistle:

Rasmus on ollu tosi kiukkunen tänään, onkohan tulossa kipeeks... :( Mummo sano, että yöllä oli nenä ollut tukossa ja lämpimältä tuntunut :|

Siru+Niiskuneiti:
Edelleen jatkan sokeaa linjaani, kun en kyseistä albumia Sirun bookista löydä :ashamed: Vaikka oon kuinka kattonut ja ettinyt :eek:

Olisin voinut yöllä nukkua useammankin tunnin, mut en saanut illalla unta ja sit Sami tuli kolistelemaan :kieh:

Joonatan rupes äsken vaatimaan purkkakarkkia :LOL: :LOL: Mulla kesti hetken aikaa tajuta, "pukkakakki", kun kysyin, mitä? Niin sanoi "kukkakakki", en vieläkään ymmärtänyt niin "PUKKAKAKKI", sit tajusin, että purkkaahan se halus :D :LOL: Sai ja oli tyytyväinen ;)

Uneton: Kiitos :hug: Mikä bändi? Mee ihmeessä kattomaan :attn: Mihin seuraavaan kertaan voi mennä aikaa?

RinsessanRinssinÄiti: Olipa kiva, kun olit käynyt kirjoittelemassa!! Ja ihana kuulla noin ihania uutisia :heart: Onnea vauvanyritykseen, jos ootte aloittaneet/meinaatte aloittaa? :hug:

Mulla alko menkat ja sen kyllä huomaa |O Johan oon taas ollut huonolla tuulella, nää on sellasia aikoja et kaikki suututtaa, mietityttää jne. :/ No, eipä meillä oikeestikaan kovin kummemmin taas mene, parisuhteessa. Mitään isoa riitaa ei ole ollut, mutta kun tuntuu, että onko tässä enää mitään vai asutaanko me ihan vaan kämppiksinä vai missä mennään :ashamed: Sit kun yritän asiasta puhua niin olen valittaja-akka ja Samin vastaukset jokaikiseen asiaan on: "en tiiä" :headwall: :headwall: Helppohan siinä on sit yksin asioita selvitellä... Sit jos vaadin vastausta niin se on jotain luokkaa: "no pitäiskö mun sit muuttaa pois täältä". Joo niin just |O Ei kannata varmaan asioita alkaa selvittelemään, yhdessä ollaan oltu kohta 4 vuotta ja kaksi lasta niin jätkä ENSIMMÄISENÄ ehdottaa tollasta |O |O |O Eikä ole kiinnostunut tietämään, mikä mua harmittaa, mietityttää, surettaa jne. :ashamed: Anteeksi purkautuminen :(

Peppi85 :hug: :hug: :hug:
Miehillä (useimmilla) on jokin ihme kykenemättömyys puhua omasta parisuhteesta ja etenkin sen ongelmista....
Uniklubia oon sitten menossa kattomaan

:wave:
Ja tarkoitan että seuraavaan "uneton lähtee yörientoihin" - menoon voipi mennä pitkä tovi ;)

Kiva ku rinsessanrinssin äiti tulit tänneki puolelle :wave: =)
Kaikkea hyvää uuteen elämääsi :flower:

Käpy
millois sun systeri on menossa Kesälahdelle? Voidaan hakea sieltä ne ihan hyvin. Ja kysyin vanhemmilta, joko 1. tai 2.2. on heidän tulopäivänsä tänne päin. Onko siskos tulossa ennen sitä? Thanks sulle kun huolehdit rattaat kuntoon, oot pessy jne, oisin mäkin ihan hyvin voinut. Onnea V uusista sanoista :), miten paljon Vili juttelee nyt?

RinsessanRinssinäiti: oli kiva kuulla mukavia kuulumisianne!

Metkun kuulumisia oli kiva myös kuulla!

Onnille tuli kova nuha tänään, räkä vuotanut ihan jatkuvaan ja kiukkusta poikaa ollut, ja uhmis pukkaa päälle nyt vissiin kunnolla täälläkin muutenkin, ihan viikossa muuttunut kaikki asiat jotenkin niin hankaliksi. Jatkuva "tahtotila" milloin mistäkin asiasta päällä ja Onni on sellainen kekseliäs vekkulipoika, mutta nyt ne temput todellakin ylittävät sallitut rajat :whistle: . Olen tässä parina päivänä jo ajatellut että huh, että miehellä alkaa kesäloma kuitenkin suht pian vauvan syntymän jälkeen...

Uneton, laitan sulle jonkin kuvasen kohta, sukupuoliveikkausta kehiin ;)? Kiva kun pääset omaan menoon. Mulla ois ollut tänään tyttöjen päivä Kuopiossa mutta mutta nyt en tällaista matkaa lähde ajamaan kun suppareita kuitenkin tullut jne. Muuten kyllä ois tehnyt oma aika ja ystävien seura todella hyvää. Mut "sitten joskus".

Öitä!

moikka

vihdoin kerkeen koneelle =)
eilen olin iltavuorossa ja tänään samoin.
Hyvin oli Tatulla iskällä ja tätillä päivä mennyt.. paitsi että poika oli ollut ihan hirvee viikari ja tottelematon koko päivän :LOL: illalla kun kuuden jälkeen tulin kotiin niin oli ihana kun näki miten nautti kun rupesin riekkumaan poitsun kans :D voi sitä räkätyksen määrää :D
Sitten käytiin lenkillä siskon kans ja saunassa. Nyt meni poika unille..

Meillä on taas onneks yöt menny paremmin. Vaikka itse en oo osannu moooneen yöhön nukkua niin viime yönä nukuin varmaan 8 tuntia :ashamed: :whistle: yhteen putkeen ja olin kasin jälkeen jo niin virkku että en oo aikoihin ollutkaan :D

Uneton:kiitos. olo on taas parempi ja nyt oon päättänyt että jos vielä tuommoisia huonoja "kausia/hetkiä" tulee niin sitten menen juttelemaan. Ja luulen että kyllä niitä edelleen tulee mutta tällä hetkellä on mieli hyvä.
Mukavaa kun pääset tuulettumaan ensi viikolla =)

Pepille
jaksuja kovasti parisuhteeseen :hug:
Multa nyt on menny ihan ohi :ashamed: oliko teillä pojat yötä jossain?? kun äkkiä vilasin sivuja niin olin semosta lukevinani.. mut kun ei enää tässä vaiheessa muista :whistle: :ashamed:

Tinttamooses: Joko on nimi pennulle keksitty???
Täältä laitan ehdotuksina Jami, Jere ja Jaska.

Käpy: Mikäs sulla/teillä on vointi??

prkl!! mulla ei toimi mese! siis muitten tekstit ei näy mulle.. nyt neuvoja kiitos!

pöh. mut nyt menen kun ei kerta suostu toimimaan...

öitä kaikille!

Tervehdys =)

Väsyttää ja kovasti :/
Luulen et siihen vois toi nukkuminen auttaa,mitä luulette :whistle:
Mutta pakko oli vielä tulla tänne kirjoittelemaan :D

Ihana kuulla RinsessanRinssinÄidin kuulumiset :)
Ja onnea parisuhteeseen sekä siihen vauvahommaan ;)
Tule taas kirjoittelemaan kunhan ehdit.

Peppi:Tiedän tunteen kun haluasi puhua parisuhteen asioista ja toinen vaan on :kieh:
Ensimmäisenä meilläkin ukko ehdotti tuota pitäiskö hänen sit muuttaa pois :whistle:
Niin,voishan sitä jollain muullakin tavalla yrittää niitä ongelmia selvittää ja jutella asioista :headwall: :headwall:
Mut me saatiin puhuttua asiat ja ollaankin päästy noista vaikeuksista eteenpäin,onneksi ;)
Toivon että tekin saatte puhuttua asiat.
Jaksuja sulle :hug:

Käytiin tänään jakamassa lasten kanssa mainokset,huomenna jaetaan sit loput aamusta heti,lapsilla oli hauskaa kun saivat tulla kerrostaloihin mukaan :D
Äitin pitäis huomenna tulla meille,kattoo nyt jaksaako tulla...

Ai niin kiitos kaikille koiran nimiehdotuksista,olen kaikki laittanut ylös :D
Nyt maate :wave:

Huomenta.

Uneton: Kiitos ihan hirveesti :'( :hug: :hug: Uniklubi on iiiihana :heart: :D

Niiskuneiti: Kiitos myös sulle :hug: On ihana, kun te lähettelette voimia ja jaksamisia :heart: Löysin nyt vihdoin sen Sirun albumin, kiitos neuvosta :ashamed: ;)

Danjuska: Kiitos sulle kans :hug: Joo, pojat oli pe-la yön mummolla (anopilla). Mummo oli laittanut sähköpostilla aikataulujaan ja siihen parit viikonloput, jolloin pojat voivat mennä yökylään, me käytettiin kyllä tilaisuus :whistle: :D

Tinttamooses: Kiitos :hug: :hug:

KK: Jaksamisia!

Joonatan haluu, että meen pois. Sen vielä sanon, että saatiin Samin kanssa eilen juteltua.. Jospa tää tästä.

Käpy, OK! Ensi vkl:na mulla ei vaan ole omaa autoa, mies on koko vkl:n työmatkalla Hgissä. Tosin veljen auto on sit täällä, et jos sit sais ne rattaat sopimaan ilman koiruutta takapenkille. No, annetaan ajan kulua ja katsotaan.

Peppi tosi kiva kun saitten puhuttua!

Meillä on räkälä :whistle: . Onni niistää koko ajan, pientä lämpöäkin on, ja myös mulla ja miekkosella alkava flunssa-olo...

KK: no eihän kattinka teitä voi jättää kokonaan. on vaan muka niin kiirettä. Mummo on ollut sairaalassa ja ollaan oltu siellä mummon seurana. Nyt ollaan kuitenkin koko porukka koolla täällä mummolassa ja pääsee taas koneellekkin. kiitos vaunu tarjouksesta, mutta sä oot niin kaukana, että mites ne tänne sais. Ei siis kannata mulle säästellä.

Danjuskalle: Oikein iso halaus. En oo käyny kuukausiin yhteisössä, mutta eilen illalla käväisin.

Minjasta. oli kiva kuulla. ihanaa, että sulla on asiat hyvin.

Perjantaina käytiin Artun ja Vilin luona leikkimässä. Kristiina ja Saulikin tavattiin nopeasti viimeviikolla.

Saapas nähdä ehtiikö minusta tällä reissulla tulla täti. siinätapauksessa on kyllä sitten pakko matkustaa espooseenkin, vaikka ei oltu ajateltu missään kierrellä.

Tanskulle vielä onnittelut uudesta työsta.

Hannelelle onnea raskaus uutisten johdosta.

Lillikalle ja Onnille flunssan häätöä.

Kaikille tasapuolisesti :hug: ja :wave:

T: Kati ja Otto

moro

poika päikyilla ja hyvä etten jo kyynelehdi täällä :'(
Miten ihmeessä pärjään kaksi yötä ilman Tatua!?!
Ajateltiin kyllä etä pidettäs jonkun sortin leffa maratoni tälle iltaa.. en ees muista millon olisin salkkareita pidempään istunu telkun ääressä :LOL:

Kattinka:
Kiitos. Tuuhhan aina kertomaan vointeja kun vaan ennätät! onko sulla ollu miten usein ultria/neuvoloita??

Käpy: mites silmät nyt niin?? eihän vois olla joku allerginen juttu?

Peppi: hyvä kun saitte puhuttua! :hug:

Lillukka: Paranemista räkätaudista! Tatulla vuotaa nokka edelleen :snotty:

mut nyt menen kahittelemään jotain sapuskaa että kerkeevät täti ja Tatu syödä ennen kun viedään junalle..
Siellä mummo ja ukki jo kovasti poikaa oottavat ja olivat jo vaippojakin käyneet ostamassa valmiiks ettei tartte junassa viedä :D
Mies sano että mummo melkein pillastunu kun kuuli että saa pojan yö kylään.

mut nyt pitää mennä..

Iltapäivää myrskyisestä hämeestä!

METKU ihana kuulla teistä! hyvä että ootte löytäny mieleisen talon.
Ei olle vielä maalattu, mutta kovasti mietitään ja ehkä joku päivä yllätän miehen ja aloitan huoneen raivauksen. Tarvii vain lapsen likan maalaus päivälle.

RINSESSANRISSINÄITI ihanaa että oot saanu elämän hyvälle mallille ja löytäny ihanan ukkelin :heart: ja toivottavasti vauvakuume helpottaa kohta ;)

PEPPI miten R jaksaa, onko kipeä? Kyllä tuo miesten puhumattomuus ottaa päähän. miehet ei kai osaa selvitellä tunteita. toivottavasti sami rupee puhuu asioista.

KK onkos iriittiä tutkittu silmästä?? onko teillä reumaa suvussa??

HANNELE onnea :heart:

KATINKA olis kiva tulla käymään, mut on hankala kahen kanssa matkustella

viikonloppu menny hyvin käytiin eilen ostoksilla. mun äiti, isä ja täti on täällä.
ei oo tarvinnu siivoilla kun äiti on ollu kylässä :D

mut nyt tuli kaveri pyykille kun niitten kone hajos

ja kohta alkaa tanssitunti!!!!

Tigru, mikä on iriitti? ja juu suvusta löytyy reumaa, sekä perinteisenä että pehmytkudosreumaa.

Tuli otettuu päikkärit vaikka sanoin etten tänää nuku vaan ku alko palelee ja sit jätkää huus kesken päikkäreitten ni menin peiton alle lämmittelee ja tietäähän sen kui siinä kävi.. :whistle:

Heipu hei!

Terveisiä konsertista. Äiti tais tykätä kaikkein eniten :whistle: . Kyllä pojukin kuunteli tarkkaavaisesti ja tyttökin teki niitä leikkejä, mutta en sitten tiiä oliko tyttö moisesta kokemuksesta häkeltynyt, kun ei juuri sanaa suustaan päästänyt koko esityksestä. Muuten tuo kakara on pulissit koko päivän.

Ei me sitä häälahjaa sitten saatu hankittua eilen. Koko lahjalistalla oli vain yksi asia, jota kukaan ei ollut hankkinut. Tutustuttiin sitten Hesan maanalaisiin reitteihin. Eilen kun oli aivan kurja keli. Eipä sitä lahjaa ollut koko kaupungissa. Käytiin vielä paluu matkalla Isossa Omenassa, mutta ei ollut sielläkään. Jos sitä lahjaa löytyy, niin sitten täältä Espoon Lommilasta eräästä tehtaanmyymälästä.

Plääh. Mä olin nimiitäin päättänyt hankkia sen lahjan eilen ja nyt tuli mutkia matkaan. En sitten tiedä mitä hankkia, jos sitä ei edes ole siellä tehtaan myymälässä.

Smirge, imut on tehty ja vaipat on tarroja vaille valmiit B) ainut että laskin jotta saan niihi rätteihin tuosta froteesta imut, paskanmarjat, olivat ommellu ihan päin seiniä tuon kankaan, ehkä yhteen siteeseen saa siitä froteen :headwall: ja sit se kangas viel kutistu pesussa |O kettu. no Samin vaippoihin on nyt yhteensä 5 imua, neljä isoo ja yks semmonen mistä tulee nelinkertanen juttu.
Ja varaas sun matkalaukusta pieni kolo ni tuun mukaan sinne reissuun toukokuussa...

Hyvä kate sillä punasella pullilla, maksoin siitä reilu 20? ite ja nyt en saa siitä enää itelle yhtään vaippaa (villelle ) ku tuli 4 vaipan tilaus ni sit siit ei saa enää ku pari s-koon vaippaa, mut tokihan mulle hyffe kelpaa :LOL:

Yhteistyössä