JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Tuli sitte puhelinlasku. yli 40?(yleens alle10...) Suurin osa tosta oli palvelunumerosta.. Palvelunumero on tiepalvelu jonne piti soittaa kun kolmen sadan kilometrin kotimatkalla tapaninpäivänä auto hyyty satasen kohalle.

Tiepalvelun setä tykkää että ei hän nyt millään viitsisi kun ei tiedä kuulunko kuitenkaan hänen alueeseensa ja maksaa 43snt kilometri ja jos hän joutuiskin tulemaan TURHAAN?!!! BLAABLAABLAA.
Joo, kuulin kyllä että oli kotona viettämässä joulua ja joyuluahan ei mikään raha korvaa, mutta ihan vaan aattelin pyytää apua kun olen hevon kuusessa miehen ja kahen pienen lapsen kanssa ja auto ei toimi. Setä ohjeisti vastentahtosesti että voisin yrittää jos pääsis liikkumaan niin että pitäis kierroksia korkeella ettei meiän vanha rouva sammu tyhjäkäynnillä esim. risteykseen, no se ei siin vaiheessa enää auttanu, pääsin ajamaan sata metriä. setä sanoi myös että soitan sitte uudestaan ku oon päässy lähemmäs seuraavaan kaupunkiin.

Se mikä mua V*TUTTAA on se, että palvelu ei ole palvelua ja TODELLA vastentahtoista. Mulla akku loppumassa ja jaaritellaan paskaa. Ja mihin ihmeeseen se tartti mun henkilötietoja ja osoitettani? Lähettääkö se laskun EI MISTÄÄN |O |O Ottaa aivoon siis nyt se, että mä sain maksaa siitä avusta sitte puhelinlaskumuodosta. Loppujen lopuksi päästiin kotiin niin että suku ajoi kahdella autolla sen sata kilometriä ja antoi meille toisen auton jotta saahaan ittemme ja romut kotiin..

Anteeks vaan että mua raivostuttaa näinkin turha asia, mutta kun mun mielestä väitetään olevan TIEPALVELU, niin missä hemmetissä se palvelu oikeen on!!

Ja nyt lisätään että toivon todella että saavat myös palautetta niiltä jotka sitä palvelua on saanut, kuten uskon tietysti että suurin osa ja että olen vaan poikkeus
 
Moikka!

töistä pikaiseen muutaman rivin.

ei mulla mitään ihme asiaa ole. Maailman ihaninta on kun lunta satoi viime yönä paljon, meillä oli poikien kanssa kivaa kun saatiin tehdä lumitöitä ja pojat tykkää kun niitä heittää kolalla pitkälle lumikasaan. :D :heart:

pyykkiä tuli pestyä aamupäivällä. äitini onkin hoitanut varmaan homman loppuun, kun tuli meille iltapäiväksi poikia hoitaa. mies pääsi illalla vielä kaupassakin käymään itekseen. :)

smirge, minä en kyllä edelleenkään löydä, mitään verojuttuja sieltä. ei ole kuin vero%laskuri ja sen sellaista. :whistle: kait oon vähän sokee tai jotain.

begemot, aika älytöntä ei palvelua tiepalvelussa. |O

Meillä nukutaan vielä päikkärit ihan sisätiloissa. yksi päivä jäi ennen vuodenvaihdetta ettei mikkikselle tullut uni päivällä ja hyvin jaksoi silti iltaan asti. mut kyllä muuten on ottanut torkut vaikka joinain aamuina on nukkunut 9astikin. :)

sirulle, kovasti paranemisia. :hug: niin ja pomon työ se on sijaiset ettiä vaikka kiven alta, mut ei sun harmi.

peppi, kuinkas teillä yöt sujunut? miten muuten jakselet?

jaahas jos tekis muutaman työjutun ja lähtis sit kotia. huomenna olis viel iltavuoro. mitähän sitä poikien kanssa aamulla keksis...ehkä mäenlaskua. :D

hyviä unia kaikille! :hug:
 
Begemotille vinkkinä että soitas ens kerralla suomentiepalvelumiehille, koska palvelu on vapaaehtoista ja tietääkseni edelleen maksutonta.. niillä on joulusin operatio lumihiutale, ihan niinku tiepalvelullakin, mut meillä se palvelu sentäs on palvelua, jouluna päivystää vapaaehtoiset..

Ukko se vaan sairastaa, itelläki on vetopois olo :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Begemotille vinkkinä että soitas ens kerralla suomentiepalvelumiehille, koska palvelu on vapaaehtoista ja tietääkseni edelleen maksutonta.. niillä on joulusin operatio lumihiutale, ihan niinku tiepalvelullakin, mut meillä se palvelu sentäs on palvelua, jouluna päivystää vapaaehtoiset..

Ukko se vaan sairastaa, itelläki on vetopois olo :/
muistetaan
:D
en kyllä aio vähään aikaan hankkia uutta auto. Tuon hinautin romuttamolle, miltei 450t mittarissa ja vikoja muutaman sadan kilometrin välein.. jos sitä loman jälkeen lähtee opiskelemaan ellei lomaile hieman lisää, niin eipä juuri houkuttele autolaina. varsinkaan kun toi polttoaine maksaa niin paljon.. Tässä kuitenkin asutaan lähellä palveluja ja bussi on ilmainen ja kävellen pääsee..
Vaikka oishan meillä sitten edes se auto :D
 
Huomenta!

Oon ollut nyt jotenkin tosi väsynyt :/ Ihan voimaton. Mulla on ollu tosi runsaat menkat, hemoglobiini on varmaan laskenut paljon, nimittäin ihan samanlainen olo ollut, kun odotin Rasmusta ja hemppa oli 100 :eek: Aina kun nousen niin rupee huippaamaan hirveesti.

Mulla on tänään vapaapäivä, jee! Ihan ite sitä pyysin, kun eilen oli töissä puhetta, että voin lepäillä kotona ihan hyvin, kun kerroin väsymyksestäni. En mee perjantainakaan, kun lähdetään silloin kahden tyttökaverin kanssa Tallinnaan päiväristeilylle B) Ihanaa!

Siru: Paranemisia!! Mikä on vointi? Kiitos :hug: Mä oon kans huono viemään lapsia hoitoon, tai lähinnä yöhoitoon, jos ei ole sellasta syytä :| Tuntuu jotenkin tyhmälle... Ja vaikea kysyä. Viime viikonloppunakin se oli mummo ite, joka oli ilmoittanut, että voi pojat ottaa, sen taisinkin jo sanoakin... Meillä Joonatan nukkuu vielä rattaissa parvekkeella päiväunet! On toki valjaissa kiinni, mutta aina, kun herää niin kiljaisee kyllä heti :D

Smirge: Näin se taitaa myös olla...

KK: Höh, ai ei lääkärille pääse, johan nyt on :eek:

Jellona: Kiitos :hug: Sähköpostin lähettelyä olenkin harrastanut ja aina hyvin tuloksin. Mut nyt vaan tuntuu, että ei viittis asioista enää kauheesti jankata, kun kuitenkin päästiin ihan hyviin tuloksiin, kun kunnolla juteltiin. Kyllä tää menee mullakin varmaan ohi, nää mietiskelyt jne...

Tigru: Niin, mitä juhlapaikkoja...? :) En ollut eilen koneella niin näin vasta joskus myöhemmin sun viestin, jutellaan taas, kun yhtäaikaa sinne osutaan :hug:

Danjuska: Mikä vointi? Paranemisia! Rasmuksen yöt menee hyvin, herää aamuyöstä pari kertaa, vaihdellen kestää nukuttaa se takaisin, joskus nukahtaa piankin, joskus ottaa sen 10-15min, aamuisin herää meidän mielestä turhan aikaisin, klo 6-7 :ashamed: Tai ei mun, kun mä lähen joka tapauksessa töihin niihin aikoihin, mut Samin mielestä ja kyllä munkin mielestä näin vapaapäivinä :LOL: Joonatan herää siinä 7.30-8. Herää usein Rasmuksen ääniin.

begemont: Herranjestas mikä akka |O Mä en ois voinut ihan hiljaa siinä tilanteessa olla :ashamed: Olisin vähintäänkin kysynyt, että mikä hätänä tms. :kieh: Harmi sitä tiepalvelua!

Siru: Kiitos onnitteluista :D :)

Smirge: Huh, mikä kohtaus :eek: :eek: Ootko nyt kunnossa jo taas?? :whistle: :LOL:

Hannele: Kiitos :hug: Jaksamisia vaan sullekin alkuraskauteen :)

Jatkan...

Jellona: Lumi on ihanaa! Täällä sitä on semmonen haituvainen kerros tien päällä :whistle: Vois enemmänkin tulla! Mut parempi tää, kuin ei ollenkaan ;) Kerroinkin jo öistä ja omasta olosta, kiitos kysymästä :hug:

KK: Paranemisia ukolles, toivottavasti sä et tuu kipeeksi, mikä vointi?

Juup, mut eipä sit kummempia :wave:

Niin, tänään on Rasmuksen neuvola, me käydään siellä nyt tiheään, kun seurataan tota kasvua, joka ollut hidasta... Eilen tuli pojalle 10kk täyteen :heart: Aion pyytää, josko neuvolantäti vois ottaa multa sen hemoglobiinin..
 
Unhoittuipas eilen mainita meidän oikein ihanasta saunareissusta Annan kans, päivällähän me siis käytiin kahdestaan kaupoilla ja kivaa oli, no illalla into piukassa mentiin saunaan, mä jo ihmettelin ku oli nii haaleeta se vesi et ihan pikana vaan kastauduttiin ja mentiin saunaan, sillo honasin et perskeles, meiltä ei tuu lämmistä vetttä |O Olipas se sit melkei virkistävä kokemus kun ei ollu yhtään lämmintä vettä kun pikana huuhtouduttiin välillä, meillä on kylmävesi kaivo kylmää eli +4 astetta.
Onneks ei ollu ku sulake tälläkertaa palanu, ei muuta ku sulakkeen vaihto, ja hetken odottelu et tulis sen verran lämmintä vettä notta passaa hiet huuhtoa..

Pepille voimia, ootko kokeillu vitamiineja/rautaa? mulla oli nyt menkkojen aikaan sama juttu et tuntu ettei hengisssä selvii vaan vuotaa kuiviin.. |O ihanaa olla nainen :kieh:

Uneton
, koskas on keikka?

Smirge sulla tuntuu noit kohtauksia olevan useestikki? :LOL:
 
En mä vielä tiedä mitää tää päivä tuo tullessaan :D . Mulle tulee just tommosia ihme puuskia alotan jonkun homman ja sitten se jää puolitiehen. Elikkäs just saan jonkun kaapin siivottua, mutta en sitten muita ja se ärsyttää :kieh: Käpy kyllä noitä harvoin tulee, mutta se on sitten tommonen ihme kohtaus, jonka laajuus ei ole mitään pientä. Esim. Kotona tämmöinen kohtaus oli marraskusssa kun putsasin ton miedän lasivitriinin, jossa on meiän talon "porsliinit" ja paremman juoman lasit.

Peppi ottaa itse ihan rauhallisesti. Ei touhota liikaa ;)

Tänään ois tytyön eskarissa vanhempainilta. Mä sain eilen myös koulutestin tulokset. Anu selviytyi hyvin annetuista tehtävistä, pystyi tekemään niitä itsenäisesti, ainoastaan sanojen alkuäänteitä pitää vielä harjoitella.
=)

Pitäs ruveta keksiin mitä tekis talvilomalla viikolla 8...
 
keskiviikkoa =)

Jee Tatu tulee tänään kotiin!
Kysy kyllä ukki puhelimessa että tuodaanko tänään vai huomenna.. oltiin molemmat että ehdottomasti tänään..

Peppi: Ei vramaan ois pahitteeks tosiaan jos hempan otattasit neuvolantädillä. jaksuja kovasti ja lepäile aina kun mahdollista!
Kiitos kysymästä, täällä voidaan jo paremmin.
Illalla oli vielä lämpöö ja olo kun jyrn alle jäänyt mut nyt jaksaa jo olla pystyssä.. tuli nukuttuakin lähemmäs 10 tuntia :ashamed: :whistle:

Smirgelaine:
ootteko ajatellu reissuun talvilomalla lähteä?

Koivunkäpy:
Sinne päin rutkasti paranemista!!

Jellona: Hienoa että saitte rutkasti lunta =)
Tatu tykkää kans lumitöitsä.. tosin haluais vaan istua kolan kyydissä :LOL:

Täällä mukava pakkaspäivä.. -11.4 näyttää mittari.
Huomenna menen töihin jos ei enää nosta lämpöä.

Sanokaas miten tuon miehen muistia voi parantaa...??! Siitä on oikeesti tullu ihan lahopää! Eilen unohti puolet ostoksista ostaa.. tänään käpötteli koiran kans ostaa lasagne ainekset niin unohti lompakon :eek:
No sinänsä mitään hätää kun tehdään ostokset tuossa meikäläisen työpaikalla niin haki sitten lompakon kun toi ostokset ja kävi sitten maksamassa.. mut unohtipa koiran kaupan pihaan ja otti sen vasta sitten kun kävi maksamassa :whistle: että silleen..
ainut hyvä asia että tosiaan tuttu paikka ja edttä matkaa ei oo kun parisataa metriä..
Sanoinki että pitäs vähä rueta skarppaamaan..
Mut tieten turhauttaa ja pitkästyttää tuo saikku ja kun pitää kuuulemma keskittyä kävelemiseen kun nyt ilman keppejä kävelee. en oikein tiiä oisko pitäny itkee vai nauraa :LOL:

no, ei tällä erää muuta
 
En nyt tiiä, oonko niin levännyt tai varsinkaan pirteämpi, kun en töissä ole ollut :whistle: Join kyllä just kupin kahvia, että se ainakin vähän piristi :D

Olin äitin kanssa vähän ompussa kiertelemässä ja syömässä tossa aamupäivästä.

Niin ja Rasmuksen kanssa oltiin siellä neuvolassa, painoa on nyt 8650g ja pituutta 71,5cm. Painoa oli tullut jotain 300g (kuukaudessa) ja pituutta ei ekan mittauksen perusteella yhtään, mut saatiin sitten venytettyä puolisenttiä :whistle: Käyrät on mielenkiintoiset Rasmuksella, mut otettiin kuitenkin aika vasta 1v. käynnille, kun R kuitenkin vaikuttaa jo paremmalta, nukkuu suht hyvin ja silleen. Ne 1v. käyrät menee sit Jorviin kans. R jaksoi jutella/hymyillä neuvolantädille, kiipes syliinkin ja vilkutti äitille heipat :LOL: Olis jääny sinne tädin kanssa töitä tekemään :D Aina se hurmaa kaikki hymyillään ja iloisella olemuksellaan :heart: Semmonen mussukka se on :D N

Niin, oma hemppa oli 134, joten siitä ei ainakaan kiikasta väsymys jne. Pitäis ruveta vitamiineja popsimaan, d-vitamiinia heti ensimmäisenä :ashamed:

KK: Joko tulee lämmintä vettä?? Ukolle edelleen lähettelen paranemisia! Haluun sit kuulla, mitä Inexiltä vastataan :attn:

Danjuska: Voi sitä sun miestäs :LOL: :ashamed: :whistle: Pistä se syömään e-epaa, se kai muistaakseni parantaa muistiakin :D Jos en nyt ihan väärin muista :LOL: Mikäs vointi? Olikos Tatulla ollut äitiä ja isiä ikävä?

Pitäis keksiä, miten nää hiukset leikkuutan/värjäytän, kun sinne Tallinnaan mennään ja aateltiin käydä kampaajallakin... Ehdotuksia otetaan siis vastaan!!
 
poika omassa sängyssä nukkumassa =)

Ensin oli minun kaulassa ja sitten hirveetä kyytiä iskän kaulaan juos :D

Itellä taas lämpö nousee.. ei oo kun 37.2 mut koholla selvästi.. ja aattelin jo huomenna mennä töihin kun ois pakko saada hommat tehtyä |O
Ja varmaan menenki ellei yö oo kovin syvältä itellä. Oishan sitä huominen vielä saikkua mut kun aamusta kuitenkaa oo ees lämpöö.

Peppi:
kai sille oikeesti pitäs jotain muisti rohtoo rueta syöttämään :whistle: :LOL:
Tatusta en tiiä oliko ikävä ollut mut ainaki kotiin kun pääs niin sano että äitillä ikävä ollu :D

muuten on poika ollu aika vasta rannan kiiski tämän iltaa.. ihan hyvällä tuulella mutta kysypä mitä tahansa niin vastaus on kielteinen.

Viikonloppuna (jos vaan jaksetaan) niin ajateltiin minun porukoille ajaa. Tatu jo ukille sanoikin puhelimessa että ukin jattojilla puita ajetaan.ukki kysy että mistäs myö niitä niin metästä kuulemma :D Ja sitten selitti että nostuji oottaa. Huukoa ponilla aikoo kans ratsastaa :whistle:

Sitä piti muuten kysästä että jos ostatte alesta ens talveks haalaria niin minkä kokosta?? siis kun ei oo hajuakaan mitä tuo poika vois olla ens talvena :attn:

mut nyt vielä kiekka netissä ja aamun hommat tekemään valmiiks.
 
Useimmat pojat käyttää 104 pukuja 3 vuotiaana.

Mun täytyy nyt tunnustaa. Toisinaan mulle tulee tosi tietämätön olo, koskien tota tyttöä. Mä en aina tiedä kuinka pitäisi reagoida mihinkin tytön kertomaan neg. juttuun. Ja toisaalta sitten miten ragoida siihen kun kaikki muut eskarilaiset tuntuvat osaavan antaa hyvinkin tarkan selonteon päivästä. Mutta tytöstä niitä saa onkimalla onkia.
Toisin sanoen tunnen itseni pieneksi ja hölmöksi joskus koskien tytön asioita. :ashamed:
 
Smirge, et oo ainoa joka tuntee ittesä välillä palikaks tytön asioissa..
Kävin äskö postin hakemassa ja ajattelin muuten sua, sä varmaan oisit ihastuksissas, kun puut kiiltää hangen alla ja täyskuu loistaa pilvettömältä taivaalta, mä oon asunu tääl melki nejä vuotta ja se näky on hemmetin komia edelleen, ihan vaan siks piti se postiki hakee..

Saas nähä mitä huomisesta tulee, Annaa kiusaa yks poika kerhossa, se kiusas jo viimevuonna, nyt sanottiin et jos se poika viel lyö ni lyökööt takasin, ei se nähtävästi muten lopeta, samoin soitan kerhoon et homman on loputtava, tai MÄ otan yhteyttä pojan äitiin ja isäpuoleen |O ja näytän tuolta soittaissani..
Kerhossa kiusaa ja taksissa kiusaa ni ei se tytöllekkään kiva oo..

Mut Annapa pääsee viikonlopuks mun siskon luo! jee!!
 
Voi jessus mikä yö, tuntuu etten oo nukkunu yhtään, väsyttää ihan armottomasti *nukkuu pystyyn*
Meillä ei tule edelleenkään lämmintä vettä, jospa jo tänään kun saa EHKÄ uuden vastuspaketin..

Aijoo, pitää kertoa tapaus kun kaveri sillo lainas eräänä päivänä meiltä autoa, oli sit ollu töistä lähössä ja kattonu et tossahan tuo auto on, oli kiivenny autoon, lyöny sen käyntiin kun oli tullu kamala epäilys et onkohan tää oikee auto.. kojetaulu näyttää samalta jne, mut silti oli epäilyttäny et jotai on nyt pielessä, oli sit pistäny mankan päälle ku oli tietyn kanavan pistäny tiettyyn kohtaan ja todennu et hitto, ei tää oo niitten auto :LOL: naurettiin et oisha se ollu ku ois pihaan pöläyttäny ja me ois katottu hitaasti et hei, ei tuo oo meidän...
 
Töistä tullunna :wave:

Mukava päivä oli, kului shoppailessa ja kahvitellessa :p :whistle:

Danjuska: Menitkö sit töihin? Eikai sinne nyt niin pakko oo mennä, jos kipeenä on? :eek: Ihana Tatu :heart:

KK: Voi hemmetti sitä Annan kiusaajaa, pistää niin vihaks tommonen :ashamed: |O Mä en tajunnu tota auto-juttua :ashamed: Siis miten on päässyt toiseen autoon sisälle ja oliko se vielä käynnistänytkin sen?? :eek:

Joonatan eilen aamulla herätessä tuli mun viereen makoilemaan, aika pitkän aikaa siinä jaksoi makoilla, kunnes sit vihdoin sanoi: "äiti tuu pois nukkumasta" :heart: Toi oli eka neljän sanan lause, jossa kaikki sanat oli selviä ja oikein lausuttuja :heart: Yleensä kun menee joku sana vähän väärin, mut ton ois kuka vaan saanut selvää :)

Rupesin laittaa ruokaa... Nyt odottelen, että se valmistuu, on jo aika nälkä.

Mitä kuuluu Unettomalle ja päättikös hän nyt sit lähteä keikkailemaan??

Kaiza, Hannele: Miten voitte?

Hannamarista olis kiva edelleen kuulla :attn:

Jellona, kuinkas teillä kulkee? ;)

Metku, tuu taas kirjottaa!

Epeli ja :wave:

Nyt meen kattoo tota ruokaa tonne, tulkaa kaikki muutkin kirjoittelemaan!
 
Hellou :wave:

Hyvä että kuosissaan kestää...
2 päivän aikana 2 ystävääni on kertonut odottavansa vauvaa ja jälleen on lasketut ajat kuukauden päässä toisistaan :heart: =)
Aivan mau mahtavaa =)

Omat ankeudet unohtui ihan kokonaan.

Peppi ja käpy huomenna on se keikka ja kai tuota on mentävä vähän tuulettumaan.
Ois nimittäin huomenissa vika työssäoppimispäiväkin :wave:

Yöt on menny valvoessa, lapset kyllä nukkuu, mutta mulla vanhat vaivat nostaa taas päätään :/

On enää 9 päivää ja mies lähtee sinne Hyvinkäälle!
En oikein tiedä mitä ajatella tai tuntea :/

Mutta joo, kaikille mukavaa loppuviikkoa :flower: :wave:
 
Iltapäivää!

pikalukuna luin joten kommentoin lyhyesti.

KÄPY kiitos, oli tarvetta täällä päin ja onnistui helposti

PEPPI ja muut kyselijät meillä miehen kanssa tänä vuonna 3kymppiset joita juhlitaan yhdillä isoilla bileillä! ja sinne tulee n.40 ihmistä ja suurin osa pitäis majoittaa

BEGEMOT meillä hyvää kokemusta tiepalvelusta. auto jätti viime kesänä/syksynä kakskertaa tielle. aka oli päivällä ja toinen puolenyön aikaan. molemmilla kerroilla tulivat nopeasti hakemaan ja hinaamaan auton.

nyt hakemaan esikoinen hoidosta, mikäli haluaa kotia tulla, viihtyy liian hyvin hoidossa :D

täällä on kauhee myräkkä tuulee kovaa, onneks ei vielö kauheesti satele, sen verran on satanu että on saanu kaikki ikkunat märäksi.

palailen

moikkis
 
Hellou!

Jee jee, tänään tule veli kihlattunsa kanssa, saan seuraa ja apuakin, mies lähteekin vkl:ksi Hgiin koulutukseen.

Peppi ihana Jonttu!

Danjuska ei kipeenä saa mennä töihin :eek: !

Käpy heh sitä autojuttua. Joko tiiät siskos käynnistä, vai ootellaanko ensi viikolle, se on vissiin la-ilta kun porukat paahaltaa tänne. Ärtsyä tuo kiusaamisjuttu
:kieh:.

Meille on rantautunut todellinen uhmaikä . Jo heti aamusta alkaen puolen minuutin välein kuuluu "toive/halu" mitä poika haluaa... Mehua, jäätelöö, rusinoita, muroja, karkkia on se ruokapuolen listaus, jota luetellaan... No joo, joskus tulee velliä, leipää, maitoa, voita. Ja huulirasvaa, äiti tänne,äiti pois, äiti laulaa/leikkii sitä/tätä tuota jne... Siis IHAN JATKUVAA kinuamista. Ja sitten tehdään temppuja koko ajan, sellaisia joita ei oikeasti saa tehdä, Onni osaa kyllä "vitsitkin" joille voi sitten koko perhe nauraa. Ja esim. ulkoilut ovat sujuneet tähän asti hyvin, niin nyt sit parina päivänä ollut sellaista, että Onni heittäytyy tahallaan maahan ja huutaa "juuttu, auta!" siis vaikka 100% varmuudella pääsee itsekin ylös. Ja kun kerta toisensa jälkeen totean, että nouse ylös kuuluu vaan hurjaa huutoa EN EN EN. No, jollain houkuttelulla "lasketaan seuraava pulkkamäki kahdestaan jne" hän sieltä sitten kömpii. Aika ei riittäisi kirjoittamaan, millaisia nämä meidän päivät nyt on olleet. No, mainitsen vielä sen, että totta kai tuohon kaikkeen liittyy suuttumista, kitinää kun ei saa minua tietty pomppimaan "turhien" toiveittensa perässä. Lisäksi on edelleen nuhaa ja hammas tulossa, niin siinäkinhän sitä kiukkuamista piisaa... Eilen mies oli aamulla meidän kanssa tunnin ennen kun lähti töihin ja sanoi silloin, että hermo menis jo tätä pitäs kaiket päivät kuunnella. No niinpä, mut mä kyllä olen osannut löytää nekin hyvät hetket ja antaa myös sitä positiivista palautetta, vaikka monesti olen laskenutkin mielessäni ainakin viiteen :whistle: . Tuntuu että hakee nyt joka asiassa rajoja - mutta sitä kai se uhmaikä on. Ei ole aiemmasta kokemusta...

No nyt meen jotain välipalasta itse ottamaan, hyvää viikonloppua kaikille toivotan jo nyt! Ai niin Niisku , kiitos meilistä!
 
Heips.

KK, kyllä mä ainakin käyn täällä vähän väliä lukemassa, että mitä sulle (ja tietty muillekin) kuuluu.. Olo on vaan jotenkin niin puhkinainen ja vetämätön, kun kokoajan ällöttää, että hyvä, et saan ihan perusasiat tehtyä. Loppuaika meneekin sitten semmosessa ihme horroksessa.
Kiitos vaan Pepillekin kysymisestä, olotilakuulumiset tais tossa jo tulla. Oksu on nyt käynyt aamuvierailuilla jo pari aamua peräkkäin, onneksi se helpottaa edes sit hetkeksi olo. Aaamuyöt on aika inhottavia, kun nukuttaa, mut tuntee, et siellä se pahaolo kasvaa ja kasvaa.
Jotenkin sitä on nyt niiii-in raskaana, että oikein huvittaa, kun eihän se ulospäin vielä mihinkään näy ja muutenkin mennään ihan alkuviikoilla. No mies kyllä sanoi, että mulla on ihan selkeä vauvavatsa, mut mä sanon kyllä, että siellä on ilmaa! :LOL:
Oon nyt viime aikoina lukenut tuolla tulevien syysmasujenkin ketjua, kirjoittaminen taitaa tulla vasta myöhemmin. On se ihan hauska lukea kaikkien samoissa menevien kuulumisia... taas!
Huomenna pitää tyhjentää keittiön kaapit (mihin ihmeeseen mä tyhjennän ne kaikki), kun miehet aloittavat iltapäivällä työt sen seinän kanssa. Tosi hölmöä, kun sit jää viikonlopuks kauhee sotku. No, lauantaina on miehen äidin 50v, johon mennään jo aamulla auttelemaan ja sit varmaan mun poruikoille yöksi -> haluan saunaan!!!!!!!! Sunnuntai meneekin sitten varmaan vaan Matten kanssa oleskelussa, toivottavasti olis hyvät kelit.
Täälläkin tuli muuten aamupäivällä ihan kivasti lunta, mut nyt tulee jo räntää, että ei sitä varmaan huomenna enää jäljellä ole. Blaah.
Juu, nyt tuli mun pojat kotiin, joten pitää mennä. Voikaa hyvin!
Halit.
 
Peppi: sehän siinä just on ideana et kui se on mahdollista?? se oikeesti lähti myös käyntiin meidän avaimilla :eek:

Ja tuli nukuttuu 3h oäikkärit, nyt on ihan töttöröö olo. :LOL:
Täällä on hervee tuuli, odotellaan koska lähtee sähköt, nyt kun viimein toimii lämminvesivaraja :whistle:
 
moikka

onaps myrsky :D ihan huvittaa kun lunta tulee tuutin täydeltä.. tosin varmaan lakkaa huvittamasta kun pitää lähtee Roope lenkille viemään tuonne tuiskuun.

Ihtee taaaas viluttaa.. lämpö nousee :headwall:

Peppi: Mites teillä yö meni??
Juu olun töissä.. ei sinne atrtteis mennä kun kerta saikkuakin on mut kun itellä joku kumma "tauti" että sitä pitäs vaan töitä paiskia jos yhtään pystyssä jaksaa olla.

Käpy: Ota vaan heti yhteyttä sen pojan vanhempiin jos ei tosiaan lopu kiusaaminen. Raivostuttavaa!!
hupainen auto juttu :LOL: miten voi olla ees mahdollista!?

Lillukka:
Niin kun jo Pepille sanoinki niin olin minä töissä :whistle:
kun aamulla tuntu olo jo niin hyvälle.

Kaizalle jaksuja pahoinvointiin!!

Meillä meni taas yö just niin putkeen kun voi vaan mennä..
ite en saanu unta kun joskus reilusti puolen yön jälkeen.. aamulla ennen kuutta soitti pph että on kipee. no sano että pitää ootella kasiin että toimisto aukee.. minä sanoin että pakko löytää nyt joku numero johon soittaa että käsilta pitää minun olla jo töissä.. No sai Tatu paikan tuosta tutusta päiväkodista täksi ja huomiseksi päiväksi.
Itkien kyllä jäi mutta iloisella mielellä tuli vastaan ja sanoi että kivaa on ollu.
Kovasti kehuivat Tatun kehitystä hoitajat.
Muistelivat kun sillon -05 olin siellä harjottelussa kun Tatua rupesin oottamaan =)

Mitäs muilla viikonlopulle??
Ite meinasin että oltas tosiaan meidän porukoille menty mut sisko on siellä niin ei mennäkkään... sanokaa oonko sydämmetön jos en halua nähdä tällä hetkellä kyseistä ihmistä ja ennen kaikkee viedä Tatua lähellekkään :ashamed: :'( :/
Nyt äsken tuossa serkun/Tatun kummin kans juttelin nin aateltiin että voitas tieten tehdä joukko kokoontuminen taas mummon luo. Tykkäis kun ois lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia ympärillä :D
Ja ennen kaikkee saisin uuden pään :LOL:
en oo kehannu kampaajalla käydä kun haluan että serkku värjää ja leikkaa :D

Niin ja Smirgelle kiitti pukukoko vinkistä!

Jospa lasagne ois sen verran sulanu että jaksas lähtee nuuskimaan koiran kans ulkoilmaa..
 

Yhteistyössä