JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Heips.

Meillä oli mun mummu ja äiti aamupäivästä käymässä, päiväunien jälkeen lähdettiin mummun (mun äitin siis) kanssa kävelylle ja mentiin vielä sen jälkeen niille.

Lillukka: Helpottihan se puhuminen, vaikka asiat vielä mietityttääkin, mua siis :ashamed: Paranemisia teille!

Kattinka: Olipa kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Toivottavasti äitisi voisi pian paremmin!! Toivottavasti susta tulisi täti tän reissun aikana ;) Onko Otolla muita serkkuja?

Danjuska: Mulla on mennyt vähän ohi, mihin Tatu menee 2 yöksi, mitä te teette?

Tigru: Hyvin Rasmus jakselee, kiitos kysymästä :hug: On ehkä tavallista väsyneempi, en oikeen osaa sanoa.

Smirge: Toivottavasti löydätte sen lahjan. Ens viikon aikana mun pitäis tulla se juttu hakemaan. Monelta teillä mennään päikkäreille? Mietin vaan et jos tulisin joku päivä suoraan töistä...

Myrskyn jälkeen on poutasää B) Tänään on paistanut siis aurinko!! Eilen myrskysi.

Sami tulee kotiin vasta joskus 21 jälkeen. On ollut koko päivän poissa, onneks meillä on poikien kaa ollu tekemistä.

Mitenhän Tanskun jalat jakselee? :attn:

Mitä kuuluu Epelille perheineen, joko saitte nimen kokonaisuudessaan päätettyä?

lumikarpalon kuulumisia olis kiva taas lueskella!! :wave:

Mitä kuuluu joulutähtien "äidille", Jemmalle?? Tietääkö joku, Katinka?

Kristiinaa ajattelen usein ja Sauli-suloisuutta :heart:

Hannamari vois tulla kertomaan, miten uudessa työpaikassa menee!!!! :attn:

Hannele: Miten oot voinut? Entä Kaiza?

Gerberakin vois kirjoitella taas!

Jonnastakin olis mukava kuulla!

Katoin yks päivä joulutähtien tapaamisista kuvia, mulla on yks huippusuloinen kuva Metkun Atesta!! :heart: Voisko suloisempaa ollakaan :)

Neve, nasuliino, tulkaa tekin kuulumisia kertomaan!

Miten jellona ja pojat voivat?

Nyt tuli Joonatan hakemaan mua koneelta pois :wave:
 
Iltoja!

nyt nipistän hetken teillekin aikaa..viime yön olin kyllä töissä, mut ei vaan tullut sellaista väliä että olisin kirjoitellut kuulumisia. harmillista sinänsä. no nyt on aivotkin hiukan virkeemmät. :)
tänään kävin nukkuu porukoillani aamupäivästä ja sit oli vielä pakko mikkiksen päikkäreiden aikaan kääntyä sänkyyn. iltapäivällä käytiin kaverin tytön synttäreillä. :)

Minä edelleen olen hiukan räkäinen ja mikkiskin, mut ei menoa haittaa. ulkoiltu jo ihan normaalisti. ihanaa kun tännekin tuli vihdoin taas lunta ja ensi vkolla taas toivottavasti lisää. :D

peppi, ihanaa kun saitte puhuttua. niin ja jos joskus toisen kerran tulee taas patti tilanne niin sano samille mitkä asiat susta tuntuu pahalle, et siis syytä ketään tms. vaan susta tuntuu pahalle esim kun ette pysty juttelee asioista. tollein neuvo pappi meille sillo vuos sitten ennen naimisiinmenoa. olen aina välillä yrittänyt käyttää sitä meidänkin parisuhteessa. jaksuja :hug:
onnea Rasmukselle uusista taidoista. kiva että yökyläily onnistui hyvin. =)

kattinka, ihana kuulla sinustakin pitkästä aikaa. :hug: voimia äidillesi. :hug: mitä kristiinalle ja saulille kuului, kun ei tänne asti he ehdi kirjoittelemaan niin välitä sinä jotain kuulumisia. :)

metku, mukava lukea teidänkin kuulumisianne. voimia taloprojektiin. minäkin haluan tietää että onko joku valmis talopaketti tai sen tapainen, yksi-vai kaksikerroksinen yms???
uhma kuulostaa niin tutulta. meillä Mikkis ei voi syödä kuin tietyillä muumilusikoilla. ja ihan suurimmassa hätätapauksessa kelpaa jotkut muut. minä en ole enää laittautkaa niitä muiden ruokailuvälineiden kanssa samaan laatikkoon vaan tarjoan ne ihan omista jemmoista,muutan se lataa ne kaikki pöydälle ja meinaa liata ne kaikki yhden ruokailun aikana. :D

käpysen, silmälle paranemisia :hug:

tanskulle onnittelut työpaikasta. hienoa. :hug: =) kuinka jalat jaksaa?

smirgelaine, mukava jos reissuun pääset. =) minä vain odotan maaliskuista rukan matkaa. :whistle:

rinsessanrinssinäitistä oli mielettömän ihana kuulla. onnea uuteen parisuhteeseen ja vauvahommiin. pidähän meidät ajantasalla. ;) =)

ihania imetyshommia niiskuneidin ja epeliksen sekä kävyn lapsilla. meilläkin aleksi silloin aikoinaan imetti samalla nukkea kun minä miikkaa. sit vielä röyhtäytti sitä olkapäällä. suloista. :heart:

meillä taitaa kohta koko talo nukkuu. huomenna olis tarkoitus saada siivottua, kun seuraava kunnon vapaapäivä on yli vkon päästä. parin vkon päästä oliskin jo meidän 1-vee hääpäiväkin :heart: . vähänkö aika menee nopeaan. mut nyt taidan lähtee sänkyyn kattoo vieläkö mies on hereillä. :)

kipeille paranemisia :hug: ja kaikille kauniita unia :hug:
 
iltoja

Täällä on niiiiiin hiljasta ja orpoo :attn:

Vuokrattiin elokuva ja haettiin pizza :p
kävin lenkillä ja tuntu ihan tyhmältä vaan periaatteessa olla koko ilta :eek:

Peppi: Tatu meni siis pariksi yöksi mummolaan kun mulla on 2 iltavuoroo huomenna ja ti.. ois joutunu olemaan hoidossa niin myöhään kun mies ei vielä pysy viikarin perässä keppeineen.
Tultiin siihen tulokseen että menkööt mummolaan kun oottaa aina millon sinne pääsee ja kun siellä olivat vähintäänkin yhtä mielissään pojan tulosta =) tuovat sitten tiistaina pojan takas.

nyt en muista mitä muuta piti sanomani.. mut palailen linjoille :D
 
puuh, mikä olo :eek:
kurkku kipeä ja oon ihan tukossa... mut töihin mentävä illaks kun ei kuumetta.
Hierojalla kävin ja tuntupas hyvälle!

Tatulla oli yö menny hyvin.. ainut vaan että hivvi oli unohtunut tätin kassiin ja sitä oli illalla kaipaillut :( No onneksi ukinn heijastin ötökkä oli kelvannut sitten lopulta. Vauhtia kuulemma riittää :D

Sain jopa imuroitua ja laiteltua pyykkejä. Nyt ajattelin mennä vähäks aikaa pitkälleen kerta tilaisuus on. jaksaa sitten lähtee töihin.
 
Heips taas. Ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Ensimmäiset pahoinvoinnit iski kunnolla viikonloppuna ja nyt oon täällä kotona heikkokuntoisena ja toosi väsyneenä. Piti vielä aamulla mennä Matiaksen kanssa astma-seuranta lääkäriin, ei ollut kovin helppoa se. Vaikka Matten suhteen meni kyllä ihan hyvin.
Nyt odottelen hetken aikaa, kun pitäis yhteen paikkaan soitella, että pääsis sen jälkeen hetkeks unille.
Meillä tuli viikonloppuna keittiön kaapista (ulkoseinän puolelta) vettä ihan lorisemalla sisään. Sattui vielä olemaan meidän kuivakaappi jauhoineen kaikkineen. Huomattiin siinä hötäkässä, että vettä tippuu myös muutaman metrin päähän, 3cm meidän tietokoneesta. Ja katto on ihan pehmeä. Lauantaina kävi joku setä katsomassa ja tänään oli käynyt joku, kun olin poissa. Kirjoitti vaan, että korjataan myöhemmin, ulkopuolelta. Mitäköhän sekin tarkoittaa?? Jättääkö ne noi vedet tonne seinän sisään homehtumaan... ääh, tuli hiukan stressiä tästä. Siks aattelin soitella ihan tonne asukasyhdistykselle ja kysellä, et mitä tässä ihan oikeasti tapahtuu. Vai tuleeko meille taas uus hätämuutto?? Me ei missään "vesieristeisessä" kämpässä asuta. Nytkin kuuluu keittiöstä tip-tip-tip.
Kerrottiin muuten viikonloppuna sekä mun, että miehen vanhemmille tulevasta pikkukakkosesta. Ihmeellisen rauhallisesti ne sen asian otti. Mut iloisia olivat kuitenkin. Kavereille kerrotaan varmaan sit, kun saadaan vähän isompi porukka kerralla kasvotusten kasaan. Ollaanhan me vielä vasta niiiiiin alussa, että ehkä on ihan hyväkin vähän odotella.
Juuh, nyt pitää mennä kirjoittamaan se työhakemus valmiiksi ja sit lähettää se huomenna.
Voikaa ihanaisesti, kaikki!

ps. oli kiva kuulla katinkasta ja minjastakin...
 
Iltapäivää!

Täälläkin on hiukan lunta maassa *tanssii riemuiten* käytiin aamulla jo kastelee yhet vaatteet ja tehtiin lumiukkoa!

JELLONA kuulin että olit tavannu mun hyvän ystävän :D maailma on tosiaan pieni.

KÄPY iriitti on silmätulehdus jossa silmän johonkin nesteeseen menee soluja joita ei sais mennä. on yhteydessä reumaan, ei parane tavallisilla silmätulehdus lääkkeillä.

käytin perjantaina veetiä lääkärillä korvien takia, oli ihana läääkäri kun selitti hyvin miten tulehdus syntyy, kysyin samalla ohimennen omista korvista kun ne vuotaa paljon, lääkäri sit katsoi samalla mun korvat :D ja totes että poika on terve mut äidillä on ulkoisen korvakäytävän tulehdus :eek:
kuinkahan kauan sekin on on ollu? nyt on sit mulla tipat.
Pojille pitää sit laittaa remowaxia joka irrottaa vaikkua, ali tippoja lisää
meillä on oikein kunnon tippa-tammikuu :LOL:

mut nyt tuo pikkuinen syö tuolinjalkaa joten pitää mennä leikkii sen kanssa

voikaa hyvin siskokullat :heart:
 
Onnea Unettoman esikoiselle nimppareiden johdosta! :flower:

Jellona: Kiitos vinkistä. Noin oon usein tehnytkin...

Smirge: Katotaan, jos joku päivä jaksaisin tulla hakemaan. Pääsen töistä yleensä siinä 12.30 aikoihin.

Danjuska: Paranemisia!

Kaiza: Jaksamisia pahoinvointiin.

Tigru: Paranemisia teillekin.

Oon jotenkin tosi väsynyt. En tiiä, kai mun mieltä edelleen painaa nää kaikki asiat. Sit tuntuu, että miten useamman tunnin saan putkeen nukkua niin sitä väsyneempi olen :ashamed:

 
Hei kaikille!

Nyt olen sitten itse kipeänä, mahataudissa :x alkoi jo lauantai-iltana kovalla ylämahakivulla ja edelleen vatsassa kiertää koko ajan. Jouduin sit olemaan eilisestä aamuvuorosta pois ja tänään yövuorosta. Huomenna toivottavasti olen jo yövuoro-kunnossa, kun kuten olen maininnutkin, meillä sijaiset kiven alla :( Mies iltavuoroissa, eikä oikein mitään jaksa lasten kanssa tehdä, harmi. Ottokin on edelleen vähän räkäinen, Lotta meni tänään kouluun, onneksi on jo kunnossa.

Peppi; jaksamista miehen kanssa, kiva, että saitte juteltua :hug: Meillä on miehellä vähän samansuuntaisia kommentteja heti, jos koitan jostain parisuhteen huonoista jutuista puhua :( Tällä hetkellä menee aika hyvin, mutta enempi tarvis kahden keskeistä aikaa olla. Olen vaan tosi huono viemään lapsia hoitoon, jos ei ole työvuorojen takia syytä tai jotain sovittua menoa. Pitäis vaan koittaa järjestää jotain kivaa kahdenkin. Toisaalta aika aikaa kutakin, että tulee vielä sellanenkin aika, ettei lapset halua viettää aikaa meidän kanssa :LOL: Nytkin jo Lotta mielellään on kavereidensa kanssa aina kun mahdollista :D Kiva, että löysin Facebookista kuvat!

Kaizalle jaksamista pahoinvointiin :hug: Toivottavasti menee pian ohi! Toivottavasti saatte jonkun remontoimaan sinne äkkiä!

Kiva lukea Katinkan ja rinsessanrinssinäitin kuulumisia! Useamminkin olis kiva!

Nyt pitää mennä hakemaan Otto rattaista. Nukkuuko kenenkään muut joulutähdet enää rattaissa? Otto nukkuu myös sisällä välillä, mutta tuntuu, että paremmin ulkona.

Talvista (toivottavasti!!) viikkoa kaikille!
 
Plääh, koitin saada lääkäri aikaa et jos katottas onko mun päässä jotain, kommentti oli et soita ens viikolla uudestaan maanantaina, sit meillä ehkä on jo ens kuun lääkäriajat jaossa :kieh: ja jos olo menee kovin tukalaks ni sit päivystykseen, no hittookohan seki hyödyttää..

En ees saanu nukuttuu päikkäreitä, pötköttelin sit vaan pari tuntia, ehkäpä senkin ajan ois voinu käyttää paremmin mut ku on vähän vielki lämpöö ni ei voi rehkiä enempää, lumityöt onkin jo tänään tehty, tai no, ukkohan ne pääosin teki mönkijällä, ei luottanu mun ajotaitoon sitä vertaa et oisin voinu tehä moiset :LOL:
 
Mää saan palautuksii, mää san palautuksii *rallattaa*

Peppi nyt sun elimistö rupeaa vaatimaan takaisinmaksua valvotuista öistä, joten sen takia mikään uni ei tunnu riittävän. :hug:

Kävylle kans täältä peukutukset paremman olon puolesta. :heart:

Iltatoimia tiedossa |O
 
Smirge, mitä palautuksia? ja onko väritoiveita nyörin suhteen tuohon jumppapussiin?

Kaveri pääs meille, mut meiltäpä se sen auto ei tahdokkaan liikkua enää, pätti laturi pimahtaa, onneks meillä on kaks autoo.. Saapi mun hopan lainaan, mun pitää siis huomenna lähtee mesellä kaupunkiin, en tykkää :ashamed: mä en tykkää yhtään ajaa sillä, varsinkaan kaupungissa kun se on niin iso :kieh:
 
Iltoja!

täällä ihana vapaapäivä takana. huomenna voi taas kotihommien puolesta hyvin lähteä töihin vaikkei muuten kiinnostakkaan. :whistle:

sain imuroitua, vaihdettua petivaatteet kaikilta, pestyä lattiat ja vessat sekä pestyä ne kaikki lakanat+pyyhkeet. kiva urakka, mut pojat oli reippaalla päällä ja kaikki sujui tosi hyvin. ehdittiin aamulla ja iltapäivällä ulkoilla ihanassa lumisateessa. illalla vielä tehtiin tortilloja ja käytiin koko perhe saunassa. nyt on pojat jo unten mailla. :D :heart:

peppi, jaksuja ja puhukaa edelleen. :hug: tai kirjoitat samille s.postia, niin ei tartte suoraan sanoo kaikkee ja toisellakin on aikaa miettiä mitä vastais tai mitä on mieltä mistäkin.
teillä molemmilla on niiiiin paljon univelkoja, että ei se ihme jos ei jossain ehkä näkyis, mut ei se silti maailmaa kaada. pikkuhiljaa. :) pienistä jutuista se lähtee. :hug:

danjuska, kiva kun saitte tatun mummolaan hoitoon muutamaksi pväksi. mukavaa molemmin puolin. :)

sirulle, kovasti paranemisia. :hug:

smirgelaine, voisitkohan hiukan selventää mistä sieltä veroviraston sivuilta noi palautukset tai mätkyt näkyy omalta kohdalta? yritin käydä kattoo mut en mitään viime vuodelta löytänyt vaan vuodelta 2006. :whistle:

tigru, juu samassa työpaikassa olemme ainakin aina välillä. on tämä maailma tosiaan pieni. =) voi teidän tippa-tammikuuta jaksuja. :hug: onko teillä yöt menny yhtään paremmin?

oliskin sit tiedossa kaksi iltavuoroo ja kaks aamu sekä pätkä+yö ens tiistaina olis seuraava vapaa, mut eiköhän toi mee, kun on sit tiedossa pienempi putki ja pidempi vapaa. =)


Hyvät yöt kaikille :hug:
 
Jehaa, tänään päsee kaupunkiin, toivottavasti ukko on siinä kunnossa et vois tuota pienempää kattoa kun pitää siel kangaskaupassa käydä ni ei hirveesti hotsita ottaa viljamia mukaan kun kankaat on alakerrassa eikä sinne ole hissä vaan tajuttoman jyrkät kiviportaat..

Smirge, katon samalla sieltä sitä nyöriä, jos ei löydy kivannäköstä ni letitämpähän vaikka villalangasta moisen tms..

Danjuska, toivottavasti oot osannu nukkua kun tatu ei oo ollu kotona!

Ja kettu, mä aloin pelaamaan traviania, viimeyönä oli tullu eka hyökkäys, mun molemmat falangit (mitälie sotureita ) kupsahti, mut onneks ei saanu resursseja varastettua.. :kieh:
 
aamuja!
Isompi onnelisena hoidossa, jäi keittelee kahvia tyttökavereille :D

JELLONA yöt ollu suht ok, veeti heräilee pari kertaa. tänään aamuyöstä oli levoton kun lääkkeen vaikutus loppui mut nukkui sit puoli kasiin asti.
Hammas vaivaa tällä kertaa.
Tänään vois aloittaa ton jekovitin kokeilun, jos se ei kävis pikkuisen masuun.

meillä on talvi! JEEE!!!!! pari astetta pakkasta ja lunta 5cm!!!!!!!!!!

pitäis taas alkaa ettiä niitä juhlapaikkoja pääsiäiseksi, mut ei oikein innosta mut jospa se tästä lehtee....

lumenvalkoista päivän jatkoa!

Tigru
 
moikka

täällä ollaan saikulla.. siis minä..
Eilen jouduin töissä ottamaan lääkettä ja kun tulin kotia illalla ysin jälkeen niin oli lämpöö.. yö meni palellessa kahen täkin alla.. vielä kahdelta katoin kelloo :/
Väsyttää tajuttomasti ja pää ja lihakset ei anna olla kovin pitkään pystyssä.. pötkötellessä on päivä mennyt.

Peppi: Koittakaahan saada vielä puhuttua. Ei ole oikein että joudut yksin asioita mielessäs pyörittelemään. :hug:
Mites Rasmuksen yöt on menneet?

Tigru: Hienoa kun ei poitsulla ollut tulehdusta! Joko omat korvat parempana??
Saako udella mitä juhlapaikkaa oot ehtimässä pääsiäiseksi?

Käpy: Juu toissa yön nukuin kyllä kun tajuton.. jospa sitä ens yönä sais nukuttua.. pitänee lääkettä ottaa.

Siru: Meillä ei Tatu ole -07 kevään jälkeen nukkunut rattaissa. Heräs aina niin hiljaa kahtelemaan että pelotti millon kumahtaa alas. Nykyäänkin vaikka on hälytin niin kipittää herättyyän portille yläkerrassa ja sieltä hihkuu.. osaa lähtee sängystä toisinaan niin hiljaa ettei hälyttimestä kuule.

mut nyt pikku hiljaa huilaamaan :wave:
 
nuukkuukos ne teiän tähtöset 'vielä' päiväunia. musta kun tuntunu useasti viimisen vuoden ajan että yrittää siirtyä päiväunettomaan rytmiin..

Pakko muuten kertoa kun lenkkeiltiin eilen, tuli vastaan sauvapariskunta. Herrahan yleensä juoksee tulijoita vastaan ja jää 'rupattelemaan' (mitä tuosta nyt selvää saakaan). Tällä kertaa meni kyllä nätisti vaunujen vierellä, vamaan haisto jo kauempaa...

Kun saavutti meitä, täti yhtäkkiä nosti sauvat ilmaan, naamalla kauhun ja inhon sekainen ilme ja RÄMPII ojan kautta meiän ohi ja räkii pojalle että KIITOS SULLE.

minä sitte yhtäkkiä kauheen hämilläni tosta reaktosta alan tekemään näin :LOL: , jolloin myös ikävä kyllä poika tekee saman. Mä kun en voinu uskoa että jotku kammoksuu lapsia kuin koiraa :eek: :kieh: :LOL: B) en kestä
siis olisin ehkä ymmärtänyt jos poika olis kävellyt siihen eteen. tosin silloinkin tasapainosempi tapaus olis ehkä jääny juttelemaan, väistäny siinä ihan tiellä jota oli meiän tuplien lisäk viel n. puoltoista metriä käyttämättä... tai ehkä vaikka sanonu joko mulle että ei oo soveliasta ja tarttee väistää tai sitten pojalle... mutta kun ei tehty sille matamille yhtikäs mitään. mää vielä tuijotin sälliä sen koko ajan ennen naisen kohtausta..

jos hei joku ystävällisesti vastaa, ni mieluiten yv, kos mulla on ihan hirmu vähän aikaa käydä koneella lukemassa koko ketjua, kun tuo vaavi ei tässä viihdy ja isompi on niii mustasukkanen :D
 
Moi!

Täällä edelleen saikku jatkuu :( Kävin tänään lääkäris, kun ei ota mennäkseen ohi tuo ylämahakipuilu. Lääkäri meinas vain, että mahatautia on :eek: Ei kyl koskaan ole tohon ylämahaan käyny mulla mahatauti... jos pe vielä jatkuu, ni uudelleen lääkäriin... Töissä oli kiva vastaanotto, sinne oli jo kuulemma ties kuinka monta soittanut tänään saikusta. Vähän harmittaa, mutta syytön mä nyt tähän olen. Ja sanoinkin meidän pomolle, vähän muuttui ääni kellossa ;) Ymmärrän kyllä, että vaikeaa on, jos saikkuja paljon.

Pepille on pitänyt sanoo, että Onnea Rasmukselle uudesta taidosta :hug: Voi miten varhain on kiire pikkumiehellä :heart:

Danjuska kiitti vastauksesta! Meillä melkein herätän Oton kärryistä joka kerta, nukkuu niin pitkiä pätkiä ulkosalla. Mut kyl hirvittäis, jos itsekseen heräilis, ettei pääsis ponkasemaan pois rattaista.

Pitäiskö mennä sinne veroviraston sivuille kattomaan, et miten käypi viime vuoden verotuksen kanssa.

Moikka!
 
Olipas halpaa mikrofleeseä, n.4?/m :eek: ja viel kivan värisiä, olivvinvihreetä ja sit semmosta oikein kirkkaan oranssia :saint:

Begemotille pakko kyllä kommentoida, etten tajunnu mikä sillä tätillä oli..

Sirulle ja Danjuskalle pikaista paranemista!
Mites Tanskun jalat?

Smirge, ei ollu oikein minkäänlaista nyöriä eurokankaassa, siis semmosta mitä tuohon vois käyttää, joten hankitko ite vaiko letitänkö villalangasta? se ei kyl toki oo kovin kestävää..

Olipas kaupungissa porukkaa ku sai 10min ettiä parkkitalosta ruutua :eek:
 
no tee ens hätiin siitä villalangasta, niin käyn sitten itse etsimässä parempaa.

Pelkäskö se täti lapsia begemot?

Mä sain jonkun "hulluuskohtauksen" ja pesin keittön kaakelit, pyyhin lieden yläpuolisen seinän ja ilmastoiontihormin ulko-osan. Sitten vielä kävin mun 3 keittönkaappia, jotka on työtason yllä läpi ja pyyhin ne kaapit ja järjestelin ne. Nyt pitäis keksiä mihin laitan kaikki irralliset ruoka-ohjeet.

Ens kerralla kun moinen iskee, on parempi istua alas ja juoda kuppi kahvia ja oottaa että kohtaus menee ohi ;) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja siru2006:
Hei kaikille!
...........................
Nyt pitää mennä hakemaan Otto rattaista. Nukkuuko kenenkään muut joulutähdet enää rattaissa? Otto nukkuu myös sisällä välillä, mutta tuntuu, että paremmin ulkona.

Talvista (toivottavasti!!) viikkoa kaikille!
ei mellä ainakaan. päikkärit jäi nukkumatta rattaissa kun herr alko nousemaan istumaan. sen jälkeen ainoastaan nukahtanu lenkillä TODELLA hyvällä tuurilla. Ei ole pelkoa että nukkuis vaunuissa, saadaan olla kotona päiväuniaikaan. Siis jos nukkuu kotonakaan..



smirge ei ole tietoa mikä sille tuli. eikai kukaan voi niin kammota lapsia. Tai ilmeisesti voi. Ei hajuakaan. Olis hauska tietää miten se ton 'tilanteen' näki ja koki. Mun olis kyllä tehny mieli purra nilkkaan tai kampata, mikä se semmonen lenkkeilijä on ku syyttävästi sihisee ohikulkijoille. Lisäyksenä vielä että k'veltiin oikeaa reunaa, eli ei kuljettu edes matamin reitillä :kieh:
 
Kattinka: mukavaa kuulla teistäkin, kaikkea hyvää jatkoon!

Minja myös: olen minäkin monen muun tapaan miettinyt mitä teille kuuuluu ja ihanaa oli kuulla, että olet onnellinen ja tulevaisuuden näkymät ihanan valoisat!

Peppi: jaksamista arkeen!

Kaiza: Jaksuja pahoinvointiin! Tää on tylsäämälsää... Mulla vieläkin jokapäiväistä, ajankohdalla ei väliä. Ellen syö tulee äklö olo ja jos syön liikaa, taas on äklö olo. Tiedä sitten mikä ois paras. Mitään ei tee mieli, mutta pakko on sitten illallakin vaan jotain leipää tms. vedellä. Appelsiinimehu maistuisi kyllä!

Niin, viikkoja täällä nyt 9+5 tai sinnepäin. Ens viikolla eka neuvola, sitä odotellessa.
Kellekään ei vielä olla kerrottu uutisia, jotenkin haluaa vaan sitten yllättää muut lähempänä laskettua aikaa... tai siis sitten, kun mahaa alkaa näkyä.
Nytkin on masu välillä jo selkee vauvamasu, mutta töissä kun jännittelee vatsalihaksia ja hieman ottaa rintaa ulos, niin ei kukaan vielä mitään huomaa :)

Tämmöstä meillä.

Hannamari: Tosiaan, mites sulla työt ja arki tällä hetkellä? Ei olla edes törmätty. Ei me olla Ransupuiston suunnalla hirveesti käyty, kelit on olleet syvältä. Nyt onneks saatiin lunta!!
 

Yhteistyössä