JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Heippa!

Täällä on taas ihan tylsä ilma. No nyt ei haittaa, kun ei näiden pikkupotilaiden kanssa kuitenkaan ulos päästäisi. Lotalla ei nyt aamulla ollut kuumetta, mutta ääni ei kulje juuri lainkaan ja karmiva yskä, niin että itseäkin sattuu, kun toinen yskii :( Otto ei ole enää oksentanut/ripuloinut, mutta räkä valuu nenusta :| Kiitos kaikille paranemistoivotuksista :hug:

Peppi; tuu kertomaan sitten Jontun mitat =) Piti laittaa jo aiemmin, että Otolla lähti kans vko sitten enkelikiharat ja vitsit, että siitä tuli ison pojan näköinen :heart: :'( Itse oli tosi retee, piti kiireen vilkkaa mennä Lotalle ja iskälle näyttämään uutta kampausta :D En ole vieläkään saanut tarkempaa koulutusohjelmaa, pitää katsoa taas sähköpostista, josko olisi tullut. Toivottavasti viime yö sujui Rasmuksen kanssa jo paremmin :hug:

Kaiza; ilman muuta haet paikkaa! Raskaus ei edes saa olla mikään este, vaikka he tietäiskin siitä (siinä tapauksessa usein on, vaikka se onkin lainvastaista). Saat sitten jalkaa oven rakoon ja jos kerran just olis sulle sopiva työ! Miten sun seminaari meni?

Niiskuneiti; ihana, kun teillä yöt sujuu noin hienosti! Voi pikkukarkulaista :) Olikohan hän vaan menossa auttelemaan isää :D Voisin kuvitella meilläkin moista tapahtuvan, jos ovet ei olis lukossa.

Nyt ruokaa pöytään... moi!
 
Heipat täältäkin. Nautiskelen tässä belgialaista suklaata pikkumiesten ollessa päiväunilla... Suklaan ostin lähikaupasta, kun se oli joulupaketissa ja -70 prosentin alessa. Ja jos suklaa on noin hyvässä alennuksessa, niin sitähän kannattaa ostaa. Eikö kannatakin???? :ashamed:

Meille ei kuulu taaskaan mitään ihmeellistä. Lauri nukkuu ainakin alkuyön omassa sängyssä. Vauva herättelee tissille n. kehdesti yössä. Vauvan nimi on vielä kovasti hakusessa. Onneksi ristiäisiin on vielä 2 viikkoa!!! Vauva on ihana ja Lauri on ihana, vaikka L. välillä hokeekin vaan, että "en halua"...Oltiin viikonloppuna kylässä tuttavilla ja siellä isäntä ei varsinaisesti kiroile, vaan sanoo "Hemmetti". Tämä mukava sana tarttui sitten sieltä meille mukaan ;) . Ja se tulee vielä joka välissä: "Mennään hemmettiin", "äiti laittaa juna hemmettiin".

Hae Kaiza sitä työpaikkaa! Seuraavana aiot varmaan kysyä meiltä, että kerrotko haastattelussa raskaudesta... Tiukka paikka!

Nyt täytyy mennä selailemaan nimisivustoja... Mukavaa suojakelipäivää kaikille!
 
Epeli: suklaata kannattaa ostaa vaikkei se alessa oiskaan :LOL:

Kaiza, toki kannattaa hakea paikkaa!

Jessus mitkä menkat, mä vuodan kuiviin varmasti.. :ashamed: Olo on hemmetin hutera, tuntuu joka mutkassa et taju lähtee, paljon uskalla autolla lähtä ajelee..
 
Heippa!

täällä saikkupäivää vietellään. Minä ja Mikkis ehkä pahiten, vaik ei meilläkään kuumetta ole, mut yskä ja nuha aikamoinen molemmilla. tuolla nuo ipanat riehuu ja äidin hermot on aikas kireellä. :attn: onneksi saa ne kohta päikyille, pistän aleksinkin lepään. ite käyn ihanalle uudelle sohvalle pötkölleen peiton alle. :D

kiitos kaikille jaksuista. eilinen päivä meni pojilla onneksi hoidossa hyvin, vaikka aamulla tulikin hiukan huono äiti fiilis viedessäni kipeän lapsen hoitoon. :ashamed: no reippaana oli jaksanut. illalla vaan oltiin ja käytiin saunassa. yöt menee onneksi hyvin. :)

parisuhde on taas vaihteeksi päin prinkkalaa, mut antaa olla ei miestäkään asia liikuta. se on hiukan pitkävihaista tyyppiä tai ei voi selvittää mitään asioita heti vaan pitää antaa ajan kulua...ja mitä siitä seuraakaan. minkäs sille voi että taloudessa asuu kaksi tulista luonnetta. :|

peppi, jaksuja unikouluun. mites iso Jonttu oli neuvolassa? eikös se tänään ollut?! mitä muuta kuuluu?

tanskuliini, kuinkas kintut jaksaa?mitä muuta kuuluu?

täällä on ihan törkeen liukasta ja muutenkin surkea keli. ei tee mieli ulos liikkua muuta kuin postin haussa.

niiskuneiti, hauskan kuuloinen Joonas. :LOL: harmi unohdusta, mut pistetään joo maitoaivon piikkiin. ihanan pitkää saat nukkua aamuisin. :hug:

sirun lapsille kovasti paranemisia. :hug: kuinkas teillä tänään voidaan? :wave:

tigru, kuinkas katon maalauksen suunnittelu edistyy? harmi teidän yökukkujia. jaksamisia kovasti! :hug:

jaahas, jos menisi hetkeksi kattoo mitä noi tuholaiset tekeevät, vaik autoilla taitavat hetken jopa sovussa ajaa...joten palailen taas.

käpy, onko teillä vielkin lunta? lähetä jooko tänne. =)

kaiza, hae vain sitä paikkaa eihän sitä koskaan tiedä kuinka käy. =)

nyt lähden kattoo mitä noille ipanoille kuuluu..autoilla kuuluvat ajavan, mut siitäkin tulee nopeesti riitaa. hiukan tulisia ovat hekin. palailen taas. :wave:
 
Moi!

Töistä ja neuvolasta palattu. Joonatanin 2v. mitat ovat: paino 11600g (11kg600g) ja pituus 85,5cm. Eipä ole iso kaveri tuokaan, pituus menee -1 käyrillä ja paino pituuden suhteen ok. Korttiin kirjoitettiin: "Iloinen, reipas leikkijä. Kehitys hieno" Oltiin koko perhe paikalla, siellä ne pojat leikkivät ja touhusivat, autoilla lähinnä. Joonatania vähän ujostutti, painokin piti ottaa niin, että ensin poika oli mun sylkyssä ja mentiin yhessä vaa´alle ja sit äiti yksin ja siitä erotus :whistle: Muuten kyllä jutteli ja hassutteli normaalisti :) Ja kun oltiin siellä jonkun aikaa oltu niin meni sit yksinään vaa´allekin seisomaan :D Seuraava käynti onkin vasta 3,5v. Koska muilla? Kiitos kaikille, jotka neuvolakuulumisia kyseli :hug:

Viime yö meni paremmin jo!! Pari-kolme kertaa Rasmus heräsi ja rauhoittui pian!! Jee!!! :D Kyllä tää tästä ;)

Kaiza: Ehdottomasti haet sitä paikkaa!! Mä oon sitä mieltä :)

Niiskuneiti: Kiva, kun et meitä jätä :hug: =) Hienosti teillä nukutaan!! :flower: *Vähän kateellisena* :whistle:

Lillukka: Toivottavasti pimento ei kestä kauaa :attn: Ja palaat HETI linjoille, kun mahdollista :D

Danjuska: Jaksamisia sun miehelle! Toivottavasti lähtee paranemaan pian, kauan saa saikkua?

Tigru: Jaksamisia kukkumisiin :hug: :hug: Ja muutenkin!

Jatkan kohta...

No niin, nyt nukkuu molemmat pojat.

Siru: Joo, on Joonatankin ihan ison pojan näköinen uudella tukallaan :'( :heart: Ja ylpeenä sitä mummolle näytti ja muillekin, kertoo, että xxx leikkas tukan :D Ilmottele, kun tiiät tarkemmat ajan, kun tänne päin oot tulossa!

Epeli:
No tottakai tarvii suklaata ostaa, varsinkin ja etenkin hyvällä syyllä, jos alesta saa :p ;) Millasta nimeä ootte ajatelleet, jotain, joka sopii Lauriin, uutta, vanhaa, erikoista tms.? :)

Koivunkäpy:
Jaksamisia menkkakipuihin!!! :hug:

Jellona: Jaksamisia ihan hirveesti, sekä kipeenä olemiseen, että parisuhteeseen :hug: Voi teidän tulista perhettä, meillä onneksi Sami ja Rasmus on vähän edes vastapainona mun ja Jontun tulisuudelle :ashamed:

Mua kiinnostais kans Tanskun kuulumiset!!! :attn: :attn:

Nyt meen ottaa itelle ruokaa :wave:
 
Äkkiä ajattelin vaan pepille ja teille muillekin kertoa (kun te ette kerro kenellekään), että etunimeksi tulee Aleksi. Mies on puhunut Aleksista koko raskauden ajan ja sitten synnytyksen jälkeisenä yönä tuijottelin vauvaa ja rakastuin taas mieheenkin ja päätin, että vauva voi olla Aleksi. Muut nimet tuottavat pään vaivaa.

Täytyy taas mennä.Lauri aikoo imettää vauvaa :eek: :heart:
 
Kävin äsken juoksumatolla juoksemassa päivän lenkin, nyt jaksaa taas :D

Epelis; ihana nimi pikkumiehelle tulossa :heart: Sopii hyvin Laurin kaveriksi! Söpö Lauri, kun meinas imettää :) Voi tota "hemmetti"-sanan oppimista, miten ihmeessä lapset osaa poimia just ko. sanat??? Lotta oli aikanaan 1.5vee, kun hain tarhasta illalla. Auton takapenkiltä kuului yhtäkkiä "voi s**tana"... olin ihan, että mitä ihmettä??? Tarhassa oli iltavuorossa ollu hoidossa pari jo kouluikäistä poikaa, ilm. sieltä oppi.

Peppi; Jonttu ja Otto on tosi saman kokoiset :D Onnea viime yön johdosta, kyllä se siitä sitten lähtee! :hug:

Unetonta mäkin kaipailen ja Tanskua!

Nyt pitää valmistautua, lähen hakemaan niitä Fröbelin palikoiden konsertin lippuja.
 
Moro :wave:

Kiitos kaipailuista Jellona, Peppi ja Siru :hug: Täällähän sitä ollaan ja voivotellaan... Nyt pistely jaloissa on helpottanut mutta kinttuihin on noussut ihan karseet mustelmat jotka on samperin kipeät :( Kävin tänään pienellä kävelyllä, tarkoitus oli käydä lähikaupassa ostamassa herkkuja mutta puolessa välissä menomatkaa tuli niin huono olo että piti kääntyä takaisin -soitin tuossa miehelle että jos voisi tuoda jotain hyvää, edes ihan vähän... :whistle: Teki joka tapauksessa hyvää saada raitista ilmaa. Ihanaa, ensi yöksi voin ottaa tiukat hoitosukat pois jaloista -jospa saisin nukuttua paremmin... Edelleen joka yö olen joutunut nousemaan noin puolen tunnin välein seisomaan kun jaloissa ei veri kierrä. Ehkä ei enää ensi yönä :D

Höh, Veera taitaa olla tulossa kipeäksi. Tyttö aivasteli eilen illalla aika paljon ja räkäkin valui. On se nyt päiväkodissa mutta saas nähdä huomista, toivottavasti ei kuume nousisi. Veera puhuu muuten aika paljon nykyään, jo pitkiäkin lauseita. Yhdessä siskon kanssa ne pitää iltaisin lauluesityksen ja laulavat kaikki mahdolliset osaamansa laulut -suloista :heart:

Peppi ja Siru: Veerakin on aika samaa kokoa kuin Jonttu ja Otto, se oli 2v neuvolassa 12,2kg ja 86cm :D

Kaiza: totta hemmetissä haet sitä paikkaa!!! :hug:

Jellonalle ISO HALI :hug:

Peppi: meillä on Veeran seuraava neuvola 3-vuotiaana. Hienoa että teidän yö meni hyvin :D

Epelis: kaunis nimi :heart: Vai aikoo Lauri imettää, hassu poika :D

Voih, meillä on taas vesikatko. Toinen tokan kerroksen asunnoista myytiin jokin aika sitten ja nyt siellä rempataan iltaisin. Eilen oli vesikatko klo 16-20 (oli tooosi helppoa olla neljän lapsen kanssa ilman vettä, vessatkaan kun eivät toimineet...). Itseasiassa katkos piti tosiaan loppua klo 20 mutta todellisuudessa vesi alkoi juosta vasta klo 21. Kuulin kun remppamiehet olivat rapussa ja menin sanomaan sedille pari valittua sanaa. Mua veetutti ihan kamalasti kun kaikki kuusi odotimme että kello kahdeksan päästäis vauhdilla vuorotellen suihkuun (ja pissalle ;) ) eikä vettä vaan tullut. Tytöt menivät likaisina nukkumaan enkä mäkään päässyt suihkuttelemaan jalkojen haavoja. Miehet olivat aikas noloja ja sanoivat että joutuvat jatkaan tiistaina (eli tänään) hommia. Mähän räjähdin niille sit ihan täysin. Sanoin että tällaiset hommat täytyy hoitaa päiväsaikaan kun suurin osa asukkaista on poissa asunnoista. Helvata jos tänäänkin menee yhdeksään, tyttöjen on pakko päästä illalla pesulle ja mun myös -tarttee tänään meinaa repiä ne n. 100 haavalaastaria jaloista :eek:

Mukavaa illanjatkoa kaikille! Pitäkäähän huomenaamulla peukut pystyssä, menen klo 8 sinne tokan kierroksen haastatteluun :D
Tansku
 
moikka

on taas semmonen evvk olo työn suhteen.. varmaan johtunee siitä kun en viime yönä nukkunu ja hiukan kipeenä meinaan olla.. ja tatu myös.. aamulla mietin kaks kertaa vienkö hoitoon.. oli raukka niin tukossa ja silmät rähmässä.. oli kyllä vähän huono fiilis sitten töissä mut sanoin kyllä että jos ei helpota niin soittaa töihin niin haen pojan kotia. Mut ilmeisesti vaan aamun tukkosuutta.. nyt on virkee ja räkä vaan valuu.

Epelis:Juu tottakai suklaata kannattaa ostaa.. ja kaksinverroin kun se on tarjouksessa :whistle:
Ihanan nimen vaavi saa. Ihana Lauri :LOL:

Tanskun
kintuille paranemista!! :hug:

Peppi: Hienoa kun teillä meni yö paremmin!
Mies sai kaksi kuukautta saikkua :eek:

Tigrulle
jaksuja! :hug:

:LOL: ei hitsi tuota poikaa.. osottelee minua vesipyssyllä, sanoo pam ja änkää pierun samaan aikaan ja nauraa räkäsesti päälle :LOL: :LOL: vo0i jestas..

Niin ja noista kirosanoista.. täällä kasn Tatu osaa hemmetin ja helkkari.. onneks ei sano muuta kun vaan sillon kun ollaan kavereilla käyty.. sieltä tarttuu.
ja toinen mikä meillä on nyt meneillään niin poika polttaa tupakkaa :whistle:
Ottaa pikkutraktorin mukana tulleen muovi "tukin" suuhun ja sanoo että Tatu polttaa tupakkaa :ashamed: Tieten nähny kun ukki polttaa..

mut taidanpa mennä pojan kans leikkimään.. virtaa tuntuu olevan.. tansii mustankissan tangoa meidän sängyllä... :D
 
Heipä hei vaan :wave:

Peppi85 kiitos vaan kovasti huhuilusta (Siru ja) :hug:

Mä en voi sille mitään, että tunnen oloni ulkopuoliseksi, luen kyllä joka toinen päivä suunnilleen teidän jutut, mutta en saa kirjoitetuksi.
Aina kun kirjoitan jotakin olevinaan hauskaa ja tärkeetä, ni ei sitä sitte ookaan.
Itsekin kommentoin ja reagoin tosi vähän muiden kirjoitteluun, en vaan saa sanotuksi mitään. :/

Tanskulle kovasti tsemppiä ja pitkää pinnaa kipuihin ja lycka till toiselle kierrokselle :wave: :flower:

Kaiza miksi et hakisi sitä paikkaa?
Mä esitän asian niin päin.

Danjuska oletko harkinnut juttuapua, siis että kävisit puhumassa ulkopuoliselle olostasi?

Käpy niin, mä aika harvoin arkisin oon mesessä.
Viikonloppuisin sit enemmälti.

Epelis ihana ja hellyyttävä Lauri :heart: :heart:
Mukavaa että rakastuit uudelleen mieheesi =)

Jellonalle jaksuja työ -ja kotikuvioihin, ei oo aina helppoo :whistle: :hug:

Eilen oli mun arviointipalaveri ja sain hyvän arvosanan K5
:) :) Jotakin siis olen oppinutkin.
Mestarimyyjä-tutkintokin meni putkeen, H4.
Se oli ensikertalaiselle yllätys ja etenkin kun joitain kysymyksiä en edes ymmärtänyt.

Mies on nyt tänään allekirjoittanut uuden työsopimuksen ja aloittaa työt 4.2.
Huomenna käy irtisanomassa itsensä tämänhetkisestä paikasta.

Nyt tuli sitte tarinaa kahden viikon edestä, ehkä helmikuussa tulen taas B)

Hyviä vointeja kaikille, pitäkää ketju ylhäällä :wave:

Ja tekstitkin meni ihan miten sattuu, hyvä hyvä :LOL:
 
Pakko oli tulla vielä kirjoittelemaan :whistle:

Käytiin poikien kanssa mun kaverin luona, sillä, jolla on Joonatania 5vko nuorempi tyttö, lapset leikki keskenään ja sit kitisivät jokainen vuorollansa |O :LOL:

Siru: Piti jo viime viestiin laittaa, että mä tykkään kans Fröbelin palikoista :heart: :D Mun pikkuveli aina kuunteli... Ja mä kans, mut en myöntäny sen ikäsenä sitä ;) Tai ainakaan et olisin tykänny :D Ainakaan kavereille :LOL: Tosin, kyllä me joskus parin kaverin kanssa salaa katottiin veljen videoa, jossa oli laulut ja tanssit ja laulettiin ja tanssittiin mukana :LOL:

Tansku: Voi niitä sun koipia :( :hug: Koitahan kestää! Ja ärsyttäviä tommoset vesikatkokset :kieh:

Danjuska: Toivottavasti ette kunnolla kipeiksi tule. Hyvät saikut sai mies :D Miten on nyt jaksellut jalan kaa? Tuleeko se kauheen kipeeks? Vähänkö nauroin Tatun pyssyllä ampumisia ja piereskelyjä :LOL: :LOL:

Uneton: Mä en kyllä ymmärrä, miten sä voit tunte itses ulkopuoliseksi! :) En pahalla sano ollenkaan!! Mut kun et todellakaan semmoinen ole, kenenkään mielestä! Täysin kuulut kyllä porukkaan. Vau, hyviä arvosanoja, onnea :flower: Laitan sähköpostia takas, mut nyt en ehdi, kun pojilla menee hermot..

Mut nyt pojat jo hermostuu!
 
päätettiin alakertaan muuttua nukkumaan joksikin aikaa kuh niin jyrkät nuo meidän portaat että miehen vaikee kimuta..


Peppi: Kivulias on jalka.. ja tosi jäykkä mut sitä pitää kuulemma vaan jumpata että ei rustot luudu väärin tai jotenki niin se meni... :whistle: Sai jo edellisen leikkauksen jälkeen purkin jotain kolmio lääkkeitä mitkä pistää väsyttämään ja nyt olivat lyöneet toisen reseptin :eek:

Mut vähän luulen että täällä on jo kuukauden jälkeen niin turhautunut potilas että ei järkee...

Ite pääsin käymään pitkällä lenkillä.. Laitoin Tatulle (ja iskälle :LOL: ) muumin pyörimään.. Muuten kivaa mut lenkkarit oli läpimärät kun kotiovelle takas pääsin :/

nyt pitää vielä peitot nakata alas niin pääsee pikku mies köllöttelemään. jos tas paon kerkeis pitkästä aikaa kattoo.

Uneton: Hyviä arvosanoja olet saanut :D :flower:
No tässä viime viikolla kävi mielessä että pitäiskö mennä oikeesti puhumaan jollekkin kun olin taas niin siipi maassa.. nyt on taas mieli noussu ja tuntuu että tällä hetkellkä ei tarvetta.. ja kun toisaalta pelottaa että ne lyö saikkua ja sitä minä en halua :ashamed: parempi olla töissä kun kotonma asioita pyöritellä ja pähkäillä.

mut nyt menoks :wave:
 
Iltaa!

Kävin sitten tänään "naistenlääkärillä" ja kun sitten menin hakemaan Kävyn lähettämää pakettia tosta lähipostista, näin mainoksen Teija Sopasesta ja Tuttiorkesterista. Kävelin lipunmyyntipisteeseen ja ostaa päräytin sitten 4 lippua. Meillä molemmat muksut tykkää katsoa ja kuunnella musiikkia. Se esitys on sunnuntaina Tapiolassa.

Pitäs kirjoittaa yksi pöytäkirja, muttei oikein innosta...
 
Smirge, kelpasko paketti? Annaa harmitti kun hänen Anulle kirjottama kirje unohtu siltä kotio..

Unettomalle pitäny monesti jo sanoo et hyvät arvostelut oot saanu! Ja jaksamista arkeen kun ukko lähtee toisaalle!

Pepistä ja Tanskusta ja Smirgestä näin unta.. vallan hauska oli, oli oikein hyvä mieli kun hräs :LOL:

Tiättekö tytöt, mä oon miettiny et jos vaihtasin nimee? mut osaisitteko te oppia uutta nimee vai kulkisinko mää edelleen käpynä?
 
Smirge, paketti on jo kuopiossa tulossa B) ja kiitos eilisestä!

Jösses, mulla on toinen silmä punanen ja turvoksissa ja sitä kirvelee, mut se ei rähmi, joten peukkuja jottei ois tulehtumassa!

Nimeks mietin ryytimaan rinsessaa, ei se nyt nii vaikee ois, kait.. mut toisaaltaan ku mää niin tykkään tuosta koivunkävystä, vaikka sitä joutuuki selittää et mitä se tarkottaa :LOL:

Danjuskan ukon jalalle pikaista paranemista, jospa se pianäkkiä paranis!

Täällä ootettaan vauva-uutisia, kaverin emännällä on la kuun vaihteessa, edellinen synty liian aikasin toisen sikiöpussin puutteen vuoksi, eli nythän se on jo ainaki liki täysaikanen jos nyt syntys.. jännittää vaan et koska sit ukko soittaa töistä et pitää käydä hakees se kotio ku kulkeevat tiiminä töissä :LOL:
 
Huomenta kaikille :)

Onpas pimeetä täällä,ei ole lunta enää kuin yks pieni nökäre takapihalla :D
oskari sitä eilen ikkunasta tiiraili ja tuumas rikkovansa sen heti kun mennään pihalle ;)
Joten se siitäkin vähästä :D
No itseasiassa ei haittaa mua kun ei ole lunta mutta se haittaa ettei ole yhtään pakkasta,koska meidän eteinen on täynnä kuraa :kieh: :kieh:

Peppi:Mitenkäs sun työt?Onko pojat jossain hoidossa sun työpäivinä?
Olet voinut kertookin mutta multa mennyt ohi
:whistle:

Epelis:Aleksi on kiva nimi :heart:
Meidän Annista olis tullut Aleksi silloin jos olis ollut poika ;)
Ihana Lauri ja imetykset :heart: :LOL:
Niin ja toi suklaa,sitä pitää aina ostaa,vaikkei olis niin alennuksessakaan ;) :whistle:

Voi hitsin pimpulat,mun tartteis tilata aika tuolle ekaluokkalaiselle hammaslääkäriin,edellisessä asuinpaikassa kutsu tuli automaattisesti,mutta täällä ei ilmeisesti tule,tosin sillä on pari reikää joten pakko varata :/
Itse pelkään niin paljon että hyvä jos saan tytölle varattua aikaa ollenkaan :ashamed:
Saati et pitäis mukaan mennä,kauheeta jos alan vaikka siellä raivoamaan jolleivat saa niitä molempia heti kuntoon tai jos tyttöön sattuu vähänkin |O :whistle: :ashamed: :D

Kohta vien Emmin kerhoon ja mennään Oskarin kanssa Yhdelle kamulle siksiaikaa.
Eipä ole koirasta mitään kuulunut :/
Täytyy varmaan itse ottaa sinnepäin kohta yhteyttä :/
Joku kyseli,Danjuskako? et varasko mies koiran ihan yllätyksenä,niin melkeinpä.
Olin jo kauan sellaista puhunut ja yhtenä päivänä sano että sellainen sit olis rouvalle tulossa :D

Nyt pitää mennä,hauskaa päivää tytöt :wave:
 
Heippa!

täällä ihan hyvin nukuttu yö takana ja äsken tultiin kerhosta, mut se nyt ei tainnu niin viisas reissu olla. tietty jotain muuta tekemistä, mut äipän olo ihan karsee edelleen. mietin pitääkö mun olla töistä viel huomennakin pois. ei tietty haittais mua kun yhtään sekään. ei vaan viittis näin tukkoisena olla siellä ja joka välissä saa niistää nenää.
imuroin kyllä äsken, kun pitkästä aikaa oli poikien huoneet siistit leluista, mut muut saa jäädä.

peppi, ei meidän juttelusta mitään tullu. ottanu nokkiinsa siitä lauantaista... :| kiva olla täällä. |O kuinkas teidän viime yö?

koivunkäpy, minä en kyllä oppis varmaan sua uudella nimellä kutsuu, tai kait se olis pakko, mut vaikeeta. :) onks silmä millainen?

uneton, tosi hyvät arvosanat olet saanut. ja en minäkään ymmärrä miks tunnet itsesi ulkopuoliseksi. kiitos jaksuista. :hug:

siru, kuinkas lapset jakselevat? :wave:

mitähän Jonttulille, hannamarille,kattinkalle, lumikarpalolle, kristiinalle, hannelelle ja muille harvemmin kirjoitteleville kuuluu???? :wave:

minä meen auttelee poikia noiden leikkiensä kanssa..aleksi hermostuu noiden pikkulegojen kanssa. :wave:
 
Huomenta!

Voi itku tätä talvea... onko nää nyt aina sitten tällaisia :'( Ihan harmaata ainakin täällä...

Jellona Paranemista sulle! Olet pois töistä vaan, jos yhtäänkään kipeä olet! Ei kannata kipeänä mennä. Meillä ainakin tod. monet (itsekin kyllä sorrun tähän) tulee puolikuntoisina töihin, vaikka ei kyllä saisi... sota ei yhtä miestä kaipaa, vaikka välillä kyllä tuntuu tosi korvaamattomalle, kun meillä ei oikein sijaisia reservissä ole. Kiitos kysymystä, meillä edelleen Lotta kuumeessa. Eilen ajattelin jo olevan parempi pvä, tosin illalla yski niin kovin, että oksensi. Otolla vähäistä räkäisyyttä. Arvelen, että olis influenssa Lotalla ja toivon, että Otto ei ole sairastunut enempää siksi, että sai sen rokotteen. Kouluun soitin aamulla ja ope lupasi laittaa pari poikaa tuomaan läksyjä. Kertoi, että Lotan luokalta 3 on poissa ja tokaluokalta 8. Sekin tukis influenssaepäilyäni. Tossa koulussa ei siis ole muita luokkia, kun on viipalekoulu. Voi harmi sun miehen kiukuttelua :| Meillä mä olen yleensä pitkäkestoisempi kiukuttelija, mies tulee sitten tekemään sovintoa. Ihan näin ollut siitä asti, kun yläasteella seurusteltiin, silloin tosin paljon enempi kiukuttelin milloin mistäkin asiasta... voi niitä aikoja :D

Uneton Wautsiwau sun arvosanoja :flower: Koska sulla on valmistuminen? Voi olla, et olet kertonutkin, mutta sama pää kesät talvet... En mäkään ymmärrä, et miten SÄ tunnet olosi ulkopuoliseksi, ihan alusta asti olet kuitenkin mukana ollut! Kohta sun mies sitten jo aloittaakin uudessa työpaikassa. Miten teidän parisuhde? Onko paremmalla tolalla?

Pitäis laittaa valokuvia kansioihin, on vielä ne meidän kohta vuoden takaiset kuvatkin laittamatta, eilen kävin hakemassa mun kaverilta sen kameralla otettuja kuvia ja nyt pitäis katsoa, että tilaanko jotain vielä lisää. Yks tosi ihana kuva oli Otosta, katotaan, jos saan sen yhteisöön lisättyä. En ole muuten aikoihin siellä käynytkään. Facebookiin olen lisäillyt nyt, kun olen koukuttunut siihen :eek: Oliko teistä kukaan siellä? Taisin jo aiemminkin sitä kysellä, en muista.

Nyt pitää mennä laittamaan pyykit ja pohtimaan, josko imurois Jellonan innostamana :whistle:

Vielä piti laittaa, että katsoiko kukaan ma ykköseltä uutta sarjaa klo 21? Harvoin tarjolla. Vaikutti hyvältä ja hyviä näyttelijöitä =)
 
Heips!
Kiitos kaikille siitä työnhaku-juttu vastauksista. Olin kyllä jo päättänyt, että haen silti, katsotaan sitten missä vaiheessa kerron raskaudesta, jos pääsen haastatteluun, vai kerronko ollenkaan. Meillä meinas tulla oikein kunnon riita miehen kanssa asiasta, kun sen mielestä se olis tosi väärin hakea sitä paikkaa. Jopa sanoi, että hänen mielestään se laki on väärässä. :eek: :headwall: Voi elämä kun meinas mennä totaalisesti pinna kun yritin selittää sille eri tapauksia kaveripiirististäkin näistä nuorten naisten työhauista ja kuinka vaikeaa se voi olla. No onneks tajuttiin lopettaa ajoissa ja kyllä se mieskin anteeksi pyysi, tosin vaan sitä, että sanoi niin jyrkästi.
Ja kiitos Siru, kun kysyit seminaarista. Ihan hyvin se meni loppujen lopuksi, sieltä tuli just ne kommentit mitä osasin odottaakin. Mutta kyllä mä olin puhki eilen illalla, kahdeksasta viiteen istunut kuuntelemassa ja keskittymässä ja sit vielä Matiaksella oli kiukkuilta. Nyt pitäis sopia pari ohjausta opettajien kanssa asap, niin pääsis taas aimoharppauksen eteenpäin.
Olo on muuten siis ihan ok, väsyttää vaan paljon, rinnat on arat ja muutamana iltana on ollu aika heikko olo. Nytkin oon ihan puhki, vaikka menin takaisin nukkumaan, kun pojat aamulla lähti.
Uneton, olit saanu tosi hyviä arvosanoja, onneksi olkoon niistä. Ja miehelles uudesta työpaikasta. Koskas sä valmistut?
Tanskulle jaksamista jalkojen kanssa, koska vesi tuli eilen päälle???
Jellonalle jaksamista myös perhejuttujen takia. Me just eilen koulussa lounaalla juteltiin tyttöjen kanssa parisuhteen riitelyn vaikeudesta ja todettiin, että melkein kaikilla on jotain samanlaista.
Tintta, varaat nyt vaan sen hammaslääkärin. Mieti asiaa näin päin: Onko pahempi, että sua pelottaa, mut soitat silti ajan? Vai se että opetat sun pelkos myös tytölles, jonka hampaat kärsii? Tämä ei siis millään pahalla... oon vaan itse miettinyt mm. omaa pimeänpelkoani, että en halua sitä opettaa Matiakselle... Pelko kun on useinmiten opittua. Ja nykyään saa tosi hyvät puudutteet jne, verrattuna siihen, mitä meidän lapsuudessa sai...
Mun veli ja sen tyttöystävä on taaaas tauolla.. Mua rupee oikesti nyppimään pahasti, kun tää tyttö on jo 10 vuotta on off käyttänyt (osittain kyllä ihan naiiviuttaaan) mun veljeä hyväksi. Päättää aina mennä ja tulla maailmalle miten haluaa ja sit odottaa aina, että veli on kotona kiltisti odottamassa ja lohduttamassa jos hän sitä tarvii. Joskus jopa sanonut mulle, että ei hän oo valmis vielä sitotutumiseen (vaikkei kun vasta 10v ookkaan ollu yhdessä, huoh), et nyt pitää elää ja kokea ja sit 10v päästä hän haluaa lapsia mun veljen kanssa. Mikä idiootti. Tai siis ihana ihminen se muuten on, enkä hänelle koskaan siitä oo suoraan sanonu, kun veli on pyytäny, että he käsittelee ne asiat itse. Mut nyt on kyllä tosi lähellä, että sanon jotain terävää, jos vielä kuulen noita kommentteja.... Mä oon ihan ylihuolehtiva isosisko. :LOL:
No joo, nyt pitää mennä. Jos vähän liikkuis ja yrittäis keksiä mitä sitä tyhjästä kaapista söis...
Haleja kaikille! :heart:
 
uuuaaarrrgggghhhh |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: Smirge, lähetä se teijän neiti pikapostissa tänne, tunge vaikka junaan tai jotai, mulla palaa ihan just tällä sekunnilla tuohon isompaan käämi. se on kokoviikon ollu ku perseelle ammuttu marjakarhu, ei auta vaik mitä tekis sen kans, mikään ei kelpaa, mikään ei oo hyvä, kaikesta kitistään ja natistaan ja mitään ei uskota |O Annetaan siis sisäsiisti 5vee lapsi koulutukseen n. kuukauden ajaksi, mielellään paikkaan jossa on armeijakuri..

Ja nimen vaihdosta, en mä atida sitä mihkää vaihtaa..
 
Ehtoopäivää :D

Kerhoiltu ja kaupassa käyty,niin ja apoteekista kävin hakemassa koirille matolääkkeet :)

Kaiza:varasin kuin varasinkin ajan,ja tiedän tuon pelkoasian että suurimmaksi osaksi pelko on opittua enkä kyllä tytöille moista hammaslääkäripelkoa halua tartuttaa :x
varsinkin kun(niinkun sanoit)mikään siellä ei edes oikeasti satu :ashamed:

Tästä pääsinkin muuten kysymykseen että mitä pelkoja teillä muilla on?
Jos siis sattuu olemaan...
Mulla on just toi hampilääkäri ja sit sellainen et jos esim.joudun peitonalle(niin et joku pitää peittoa mun päällä,jos nyt ymmärrätte mitä ajan takaa)niin saan hirveän paniikin :x
Onko se nyt sit ahtaanpaikan kammo vai suljetunpaikan kammo...kuitenkin :ashamed:

Laitoin Oskarin pitkästä aikaa vaunuihin ulos nukkumaan :)
Onneksi nukkuu nyt tähän aikaan niin on sit illallakin väsynyt ennen puoltayötä :whistle:
Voi vitsi meidän neidit tappelee jatkuvasti,onko kellään muilla tälläistä riitelyä?
Mä eilen laitoin tyttöjen huoneen puoliksi kerrossängyllä,mutta silti kauhee sota kokoajan.
Mietin jo et siirtäisin Oskarin meidän huoneeseen ja tekisin kummallekin tytölle oman huoneen,mutta toisaalta saisivat opetella yhdessä leikkimään ja olemaan,koska kuitenkin jossakin vaiheessa saavat yhdessä asustaa samassa huoneessa... :kieh: :kieh:

Nyt pitää purkaa ostokset ja laittaa pyykit koneesta kuivumaan :wave:
 

Yhteistyössä