JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Moikka!

Jee, täälläkin on lunta! Ihanaa! Oltiin Lotan kanssa eilen luistelemassa, Otto nukku kärryissä. Tänään Lotta oli luokkakaverinsa kanssa, me Oton kanssa lenkkeiltiin. Otto alkoi kyllä puhumaan, että Ottokin luistelee. Minkä kokoiset luistimet Mikkikselle olet löytänyt, Jellona? Ja yksi- vai kaksiteräiset? Kiva, kun teidän juhlat meni hyvin! Onnea jälkikäteen, niinku kaikille muillekin sankareille :flower: En ikinä muista erikseen onnitella :ashamed:

Peppi; kiva, kun työt lähti hienosti käyntiin! Kuulostaa ihan sun tyyppiseltä työltä =)

Tanskulle tsemppiä huomiselle, jos vielä käyt lukemassa :hug: Hyvin se menee! Koita kestää ruoatonta aikaa vaan =)

Vaipoista ollut juttua. Meillä on Otolla ollut käytössä melkein koko vaippa-ajan Lidlin vaipat ja on tosi hyviä. Vastaa jonkin verran Pampersin vaippoja ja on voittanut jotain Vauva-lehden testejäkin. Ja melko halpoja on. Meillä töissä monella on vaippaikäisiä ja monet käyttävät juuri Lidlin vaippoja.

Talvihaalareista on myös ollut galluppia. Otolla on kaksi 86cm Reimatecin pukua, toinen saatu ja toisen löysin kirppikseltä (kuin uusi), ne menee vähän aikaa vielä. Sit on yksi Lotan vanha 86cm kevyempi toppapuku. Sit Stormy-merkkinen 90cm puku, minkä tilasin Hobbarista jo silloin, kun Otto oli vauva. Sitten käytettynä saatu 92cm Reiman puku. Odottamassa on myös 98cm Reimatec, minkä ostin työkaverilta, mut tänä talvena ei tod. tarvita sitä pukua. Kauppareissuilla käytössä on melko ohut vuorillinen takki, minkä ostin Jenkeistä muistaakseni hintaan 2ekeä :D Sinne olis niin kiva päästä taas shoppailemaan, mutta ei toivoakaan. Ja on kyllä ollut halvasta hinnastaan huolimatta hyvälaatuisia vaatteita.

Unettomalle kovasti voimia miehen kanssa!! :hug: Välillä ne on kyllä niin Marsista ja naiset Venuksesta, että ei todeksi uskoisi.

Olin viime yön töissä ja nukuin kahteen. Nyt ei tiettykään uni tule vielä. Perjantaina seuraavaksi töihin. Huomenna ohjelmassa parturi, thank God. Ke ja to tulee kavereita lapsineen kylään. Meinaan huomenna pyytää parturikaveriani leikkaamaan myös Oton tukan.

Ai niin, pottailuasiaa on myös kysytty. Otto yhtäkkiä hoksas marraskuussa, että siinähän voi istua. Nyt on päivisin ilman vaippaa, paitsi päikkäreillä ja ulkona. Yövaippa on vielä niiiin märkä, että siitä ei hetkeen taideta päästäkään. Ulkoilun jälkeen vaippa aika usein on kuiva. Hauskaa on, kun riisuu housut puoleen väliin jo olkkarissa ja sitten huutaa "vessanpöntölle, äiti mukaan". Kun pääsee potalle tai pöntölle, sanoo "äiti pois. Ovi kiinni" Kun on valmis, huutaa "Ovi pois kiinnistä" :D Ihana lapsen logiikka =) Pari vessapaperirullaa olemme uhranneet näiden yksinäisten vessassa olojen aikana ;)

Oton rakkaudesta siskoaan kohtaan pakko kertoa vielä yksi juttu. Lotta loukkasi jalkansa jumpatessaan sohvan selkänojalla ja alkoi kovin itkemään. Otto meni lohduttamaan "Akas, älä itke!" :heart:

Nyt koitan mennä nukkumaan. Hyvät yöt kaikille! Ja talvista viikkoa :xmas:
 
Smirge, mulla on kans pientä lämpöö, mua alko sillo la palelee ihan älyttömästi kaupassa, mut ajattelin et johtuu vaan siitä pakkasesta, kaupungissa oli -25 kuitenki, eilen illalla sit mittailin ni 37.3 näytti mittari.. ja toivottavasti se nasu nyt äkkiä tulee kotiin, eka mietin et oisin ottanu semmosen ovelle paketin mut se maksaa jotai 14? :/

Voi hiisi, maksoin itteni kipeeks siitä et mua hemmotellaan, illalal vedin allergialääkettä, naama on ku petolinnun pe*se, kutisee, on ihottumaa yms, ihanaa kun on kemikaali allergioita.. Ja sit viel yrittivät kaupata niitä mömmöjä kotiin, yks purkki maksaa n.60? ja niit purkkeja ois niinku 6kipaletta jos kaikki ois ottanu :eek: kallista, liian kallista mun makuun..
Josta tuli mieleen et kui muut hoitaa naamataulujaan? mimmosilla aineilla jne? ku mä en oo oikeestaa ikinä käyttäny muuta ku vettä, naamioo pitäs käyttää vähintää kerran viikossa ja kuoria kans yhtä usein ja aamuin illoin puhistaa jne.. :whistle:
 
Huomenta!

Olipas muikea yö. Poju heräs ekan kerran 1 jälkeen juomaan ja siitä tunnein välein 4 asti kunnes menin pojun sänkyyn, että sain rauhoittumaan unille. 3 aikaan yöllä kuume nous vissiin 38 yli, mutta annoin siiten särkylääkettä.
äsken kaveri söi vähän leipää ja joi ihan mukavsti vettä ja mehua.

Sun nassuhan on ihan hyvässä kunnossa käpy. Mun vissiin pitäis käyttää järeempiä keinoja omaan pärstään. Se kun tahtoo aina tietyin väliajoin kukkia...

 
Huoh. Väsyttää jostain syystä ihan kauheasti. Yö oli hiukan hankala, mut parempi kuin monena muuna, menin vielä ihan ajoissa nukkumaan. Tunti sitten vasta heräsin ja nyt pitäis saada kroppa herätettyä työkuntoon. Pitäis varmaan ottaa kylmä pikasuihku tai jotain.
Käpy kyseli ihonhoidosta. Mä olen aina ollut aika yksinkertaisilla linjoilla sekä puhdistusaineiden ja meikkien kanssa. Vaan välttämättömimmät, mielellään suomalaiset ja allergiatestatut (ja siis myös hajustamattomat). Pesen joka ilta ja laitan ihan perusrasvaa. Kerran viikossa kuorin suihkussa, mut siihen se sit jääkin. Meikeissäkin mennään meikkipuuteri + ripsiväri linjalla. Mä olen huomannut, että mun ihon laatuun ei niinkään vaikuta aineet, vaan terveellinen ruoka, liikunta, ulkoilu ja uni. Heti, jos tuntuu, että noista jättää huolehtimatta on muutenkin huonompi olo, mut ihokin lehahtaa täyteen jotain pientä ärsyttävää näppyä, joka ei ehkä kauheasti näy, mutta tuntuu sitäkin enemmän. Nyt mulla on yläselässä ollut jo puolisen vuotta jotain ihme näppyä, mut toivon, et ne lähtee kun mun hoitoaine loppuu ja vaihdan toiseen...
Niin ja kosmetologilla oon ollu tasan kerran, mielelläni kyllä menisin.
Voih, ihana Otto. Rakas on ihana sana.
Matias on alkanut huutelemaan illalla sängystä, jos vaan isä peittelee, että äitiiii -pusuuuu! Ja sit on ihan onnesta soikeana, kun saa pusun poskelle ja myös antaa pusun. :heart: Nyt on sit aamuisinkin (kun mies nostaa Matiaksen ja sen vaatteet mun viekkuun, kun menee itse suihkuun ja me siinä sitten rauhassa heräillään ja puetaan) alkanut ensimmäisenä halailemaan, silittelemään ja pusuttelemaan. Sit kuuluu vaan pieniä kuiskauksia äiti, vauva (siis hän itse), kukkuu =nukkuu, yvin=hyvin, peitto... ja kun mä avaan silmät niin kuuluu iso MOI!
On ne vaan suloisia.
Olipa mukava kuulla, että Pepin työpäivä meni hyvin. Toivottavasti arki alkaa sitten lutviutua uomiinsa.
Ja Tanskulle pidän täällä peukkuja.
Nyt hommiiin! :hug:
 
Meillä kone kotona nyt, tosin menee vielä huoltoon vissiin ensi viikolla. Pikapikaa joitain kuulumisia ennen kuin Onnin unille laitto. Täälläkin satoi lunta jeee joten aamulla Onni jo hiihti :) ihmeen hyvin pysyi pystyssä silloin kun ei ollut sauvoja sotkemassa ja tykkäsi kovasti :). Meillä oli eilen neuvola, Onni painoi vajaa 13kg ja oli reilu 88cm pitkä. Nyt en ihan tarkkoja mittoja muista kun ei ole neuvolakorttia tässä. Oli kuitenkin kasvanut 4kk:ssa lähes 5cm ja painoakin tullut yli 1,3kg!! Aika kasvupyräys. Onnilla neuvolassa kaikki ok, kovasti sai kehuja monestakin asiasta. Mulla itselläkin oli nla, hemppari laskenut taas, ilmankos väsyttääkin. Onnistun saamaan kipeitä supistuksiakin onneksi vaan yksittäisiä nyt ollut vaikka kuinka varovasti olen yrittänyt ottaa. Lääkäriaika ensi viikolla. Kahlasin teidän viestit nopsaan ja kommentoin nyt mitä ulkomuistista muistan eli varmaan aika vähän.

Kasvojen hoidostatäällä yksinkertainen linja myös, vettä, perusrasvaa (yövoidetta illalla laitan jos vaan muistan koska iho on kuiva), kuorintaa silloin tällöin.

Puvuista
. Onnilla on Lassien haalari koko 92, mä tykkään noista Lassien puvuista kun pitävät hyvin vettä kun nää talvet on näköjään tällaisia ja sitten toinen kaksiosainen puku, merkkiä en muista, on myös. Sitten on vielä siisti vuorattu fleecetakki joka saatiin lahjaksi, sitä käytetty esim. kyläreissuilla jos ei ulkoilla siellä yhtään. Kaapissa on odottamassa myös joku 98 koon haalari, jonka ostin kirppikseltä vuosi sitten, mut se vasta varmaan ensi vuonna.

Pottailusta. Onni on tehnyt kakat pottaan varmaankin 1,5kk lukuunottamatta kahta kyläreissua, jossa ei ollut pottaan ja pöntölle meno jotenkin jännitti, mut Onni itsekin sanoi sitten että kakka hyi ja heti tuli kertomaan että vaipassa on, eli luulen että normaalioloissa ei Onni kovin helpolla enää kakkaa vaippaan väännä. Pisseistä mennyt tähän asti pottaan ehkä puolet, nyt meillä on sit kokeilu (toivottavasti onnistuu hyvin) et kotona ei vaippoja pidetä paitsi ulkona ja unilla, tänä aamuna on mennyt kaikki pissit pottaan eikä ulkonakaan ollut vaippaan tullut. Äsken kun syötiin, ja Onnia alkoi pissittää, pyysi vaippaa eli ilmaisi hätänsä niin, mutta potalle sitten meni hyvin. Onni tunnistaa pissihätänsä hyvin, jos juoksee alaosa paljaana, niin itsneäisesti potalla käy ja myös kaataa pissat pönttöön, terve vaan PEPPI JA JONTTU!

PEPPI mukava kun eka työpäivä meni hyvin!

UNETON aika varmaan selkiinnyttää parisuhdetta ja toivottavasti saatte keskusteltua myös. Ja varmaan moni asia kirkastuu kun olette viikot miehen töitten takia erillänne.

GERBERA mäkin toivon että kirjoitusintosi palaa!

JELLONA sanoit että Mikkis tekee 10 palan palapelejä. Täällä tämä äiti tunsi itsensä aika typeräksi... Mulla oli jemmassa Onnilta 6 palan palapeli ja pidin sitä piilossa ihan vaan siksi, kun ajattelin että "eihän tän ikäiset vielä tee kun nuppipalapelejä". No sit yks ilta annoin sen palapelin Onnille, tehtiin silloin illalla se yhdessä niin seuraavana aamuna kun hörpin kahvit, Onni kokosi sen ihan itse ja monta kertaa sen jälkeenkin. Vaikka jouluna lelua saatiinkin, nyt Onni taitaa tarvita palapelejä, vaikeampiakin, lisää, joten ajattelin pari hommata.

Paranemisia kipeille!SMIRGEN vierailu KÄVYN luona kuulosti kivalle!

Nyt loppui muisti ja Onni kattoo videota, joten meen.. Paitsi sen kerron Onnista, että kun aina kehutaan onnistuneista jutuista, niin nyt Onni on alkanut aina itse taputtaa itselleen sanoen "hyvä hyvä" kun onnistuu jossain, esim. vaikka saa palapelin valmiiksi. Suloista :heart: !

Kaikille :hug: !
 
HEP! kaveri sano et sillä ois kaks xl-koon fuzzia kera freteeimujen(tsi ) hintaa 13? kipale, ovat tooosi vähän käytettyjä ostettu uutena muutama kk sitten, mut alle 10kertaa pestyt jos oikein muistan, no kuitenki, uuden verosia.

Pärkel, mulla katoo toisesta silmästä näkö |O
 
Heips.

Töistä palattu, nautin lounasta teidän seurassanne :D Nyt odotan, että se jäähtyisi...

Oli tosi mukava päivä tänäänkin, joskin vähän helpompi =) Eilen en koko päivän aikana istunut 2 minuuttia pidempään paikoillaa, illalla olinkin sit niiiiiin väsynyt, ettei tosikaan. Käytiin poikien ja äitin (+Kaapon) kanssa lenkillä iltasella.

Kumpikin nukkui yönsä huonosti, sekä Rasmus, että Joonatan :/ Joonatanilla kesti illalla nukahtaa 1,5h ainakin |O Nukahti sit siinä 23 aikaan, ite menin myös samantien nukkumaan, kun tänään menin töihin jo 7.15.

Danjuska: Töitä on 20h/vko, saan tehdä ne miten haluan. Aion tehdä joko 4h/5pvä tai sitten 5h/4pvä. Aamulla menen töihin 8-9 aikoihin, miten ite haluan. Niissä joustetaan tosi paljon :) Tällä viikolla teen niin, että oon perjantaina vapaalla.

Tansku: Mitähän sulle kuuluu :hug: Toivottavasti voit hyvin!! Syöt sitten kunnolla leikkauksen jälkeen, oikeen herkuttelet :p :D Tällä viikolla oon siis töissä ma-to.

Koivunkäpy: Harmi, että sun naamaan ei sovi kemikaalit ja nää sivuoireet :/ :|

Samille pikaista paranemista!! :hug:

Jatkan kohta...

Siru: :hug: Ihana Otto!!! :heart: :heart: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!

Käpy vielä: Mä en hoida naamaani :ashamed: Toki sitä pesen vedellä/saippualla, mut ikinä en oo varmaan kuorinut tms. :ashamed: Hyvässä kunnossa tuo kuitenkin on pysynyt :whistle: Ehkä kannattais aloittaa niin pysyis jatkossakin :D

Smirge: Jaksamisia :hug:

Kaiza: Jaksuja lähettelen sinne myös :hug: Ihania juttuja Matiaksellakin :heart: :heart:

Lillukka: Kiva, kun pääsit taas kirjoittelemaan :hug: Koitahan lepäillä, hus pois supistukset! Ja joo, lepääminen on hankalaa pienen lapsen kanssa, tiiän :/ Mua melkeen ärsytti, kun ihmiset sanoi, että nyt lepäät ja yritä levätä, helppohan se on suht vaativan vauvan kanssa juu |O Ihana se Onnikin :heart:

Käpy TAAS, mihin se näkö katosi, miks?? :eek:

Nyt rupeen syömään!! Nälkä :D

Pojat on molemmat päiväunilla :)
 
Peppi, aurallinen migreeni, tiedän pitäs pötköttää mut ku sit sammun salettiin ku vedin nappia naamariin, tosin näköpalas ja jysäri alko et saa nähä tuleeko päikkäreistä mitään kun tuntuu et laatta lentää.. soittelinkio jo sinne liikkeeseen missä kävin et perun ens viikon ajan, käytämpähä ne rahat joko hierontaan/vaatteisiin tai neppipressiin joka on viemässä tällähetkellä voiton..

Tarkotus oli tänää ommella pari vaippaa ja hattu, mut taitaa jäädä tekemättä.. arvelin tehä viljamille ruun korvilla varustetun ruskeen hatun, luonnollisesti laitan kuvaa jahka saan ommeltuu :LOL:
 
Heh. En mä osaa olla hiljaa. Vaikka jo huomattavat muutamat tunnit yritinkin. Taisin löytää syyn sille väsymykselle... :) Tuli plussa. Tosin hyvin, hyvin, hyvin aikainen, joten nyt mennään varovaisin aikein... :heart:
 
Kiitos kiitos, olihan se aika äkkiä, jotenkin sitä ei juuri siksi oikein vielä uskokaan. En oo saanu tänään oikein mitään aikaiseksi, kun mietin kaikkia hömppäjuttuja. En edes oikein muista enää, että koska pitää ottaa äitiysneuvolaan yhteyttä ja mitä ruokaa ei saa syödä. Jos tästä nyt sit illanmyötä pääsee vähän miehenkin kanssa juttelemaan (soitin sille kyllä töihin, mut niillä on avokonttori, joten keskustelut jäi lyhyeksi), niin saa vähän "vahvistusta" asialle. Ihan hömpähtänyt olo! :LOL: Ja juu laskettu aika menee syyskuun puoleen väliin... eli siis, kuten sanoin, todella alussa ollaan vasta.
 
Kaizalle onneaonnea kovasti! :flower: :'( ihanaa kun vauva-uutisia tippuu tasaiseen!

Smirge, saano kokeilla teille tehä tuomosen erilaisen vaipan? sain taas uuden vaippakaavan :snotty: vaihteeks juu...

Kakarat tekee mut hulluks, samoin tää naama ja päänsärky..
Josta tulikin mieleen et kuis tintan pää?
 
Täällä iltatoimet tehtynä, pojat viimeisiä touhujaan touhuavat ennen unille menoa.

On se uskomatonta, miten toi toinen lapsi kehittyy tosiaan niin paljon aiemmin, kuin ensimmäinen, vaikka Joonatankin on kehittynyt ja oppinut nopeaan. Rasmus osaa vilkuttaa, taputtaa käsiään yhteen, ymmärtää puhetta ihan hirveen paljon, on piiiiitkään työntänyt taaperokärryä (tai pottaa, tuolia, rekkaa yms.), seisoo jo tosi pitkiä aikoja ilman tukea, silläkin on tosi hyvä huumorintaju :D

Joonatanilla on pylly punaisena, tai se reiän ympäristö, ihan yllättäen tullut, eikä sit vauvaiän jälkeen oo ikinä ollut. Nyt sanoo "pylly pipi" ja koskettaa peppuaan. Laitettiin sinne talkkia, aiemmin päivällä laitoin bebantenia, mut ei se auttanut...

Mun isä ja sen avovaimo kävivät täällä, antoivat Jontun synttärilahjan jne. Kiva, kun oli seuraa ku Samikin on koko illan töissä.

Kaiza: Kenelle kaikille ootte jo kertonu? :heart: :hug: Mitäs mies sano, kun pääsitte kunnolla asiasta puhumaan?

Koivunkäpy: Onks särky helpottanut? Kiva, et uus vaippamalli onnistui!

Huomenna meen taas varmaan aikaseen... Tai ehkä kasiksi.

Eipä mulla sit muuta. Pitäkäähän peukkua, että meillä menis yö hyvin :ashamed: Ja sitä samaa toivon toki kaikille!

Mitenhän Sami voi? :wave: Siis Smirgen.
 
Öitä!

taas kerran yövuorossa, vaikkakin minä tykkään näistä yö jutuista hirmuisesti. :D tällä kertaa onkin yökkö kaveri, kun vaihdoin sitä osastoa.

Kaizalle, ihan hirmuisesti ONNEA!!! ja jarrusukkia matkaan. minäkin haluun. :hug: :heart: :'(

siru, Meillä on Mikkiksellä sellaiset harjoitusluistimet kokoa 24-25, niissä on sellaiset soljet. saa ihan urheiluliikkeistä tai kait prismoistakin. meille ne on tullut mun siskolta niin en tarkemmin tiedä alkuperästä, mut hyvät ja käypäset.

lillukka, mukava kun onnikin tykkää tehdä palapelejä. ja uskomaton into noilla pienillä miten ne jaksaakin tehdä niin monta kertaa peräkkäin. :D

peppi, ihanaa kun työpäiväsi sujuneet mukavasti. =) jaksuja teidän öihin hirmu paljon. :hug:

käpyselle, toivottavasti päänsärky helpottanut yön aikana. ja näkökin palautunut. kiva että kestot onnistuneet. =)

uneton, jaksuja parisuhteeseen. toivotaan että ajan kanssa asiat alkaa korjaantumaan. muistakaa puhua. :hug:

tanskuliini, mitenköhän leikkaus on sujunut? kuinka jakselet? :wave:

Meille ei mitään erityisempää kuulu. tänään saatiin toinenkin uusi sohva olkkariin. ihanan muhkeat (meillä on iso olkkari). käytiin kaupassa illalla ja iltapäivällä laskemassa pitkästä aikaa mäkeä sekä puistoilemassa. huomenna haen pojat hoidosta iltapäivällä ja siskon tytöt meille. mennään kaikki luistelee. Ihanaa. :D

Mikkis on aika hauska tyyppi. se itekseen höpöttää että merkkiä pitää antaa siis kun autot lähtee ajaa rallia tai tekee ite jotain niin ku mäen lasku. sit sanoo paikkoillenne nyt hiukan omilla sanapainoilla. :D ja sit myös hermostuu jos ei joku jaksa sanoa noita sanoja riittävän montaa kertaa ennen hänen mäen laskuaan. vaikee oikeesti selittää, mut ehkä joku ymmärti.
Mikkiskin nostaa välillä käden voiton merkiksi, kun onnistuu jossain. =)
hauska poika nykyään. ja juttuja tulee tosi paljon. ihan hetkessä alkanut selittää pieniä lauseita yms... :heart:

mut nyt täytyy lähteä...hyviä öitä kaikille. :hug:
 
Kaizalle ihanaa ja turvallista odotusaikaa, ihania uutisia :heart: :hug:

Ja sitten suoraan omaan napaan tai oikeastaan omiin jalkoihin... #¤%&"%# että SATTUU!!! Viime yö oli yhtä tuskaa, en nukkunut ollenkaan. Itse leikkaus sujui tosi hyvin, anestesialekuri ehdottikin nukutusta johon suostuin ilomielin -ja se olikin hyvä juttu. Leikkaus kesti 3 tuntia. En tajunnut koko touhusta mitään eikä mulle tullut yhtään huono olo nukutusaineesta. Sain syödä heti herättyäni :p Kipuja ei ollut sairaalassa juuri ollenkaan mutta illalla kotona alkoi kipuhelvetti :( Sain mukaani vahvoja pillereitä ja reseptin niille mutta eipä nuo auta kuin hetkeksi :( Mun jalat on tiukoissa kääreissä ja hoitosukatkin on jossain välissä. Verta on valunut kaikkien läpi joten jalat näyttävät aika hurjilta... Veritippoja on koko jalkojen pituudelta, reisistä nilkkoihin :x Tänään pitäisi mennä suihkuun ja poistaa kaikki tupot ym. Pyysin mun äidin meille siksi aikaa, se kun on sairaanhoitaja :) Mies on nyt käymässä töissä, tulee tekemään duunijuttuja kotiin, en uskalla olla yksin kivun kanssa -en pääse edes vessaan ilman apuja....

Ihan kamala olo, nyt tarttee sympatiapisteitä.... ;) :D
 
Voi tansku! jaksamista kivun kans! otat kato kokovartalopuudutuksen ni kyllä se siitä :hug:

Täällä on kiva keli jos sais raahauduttua kakaroitten kans ulos jossai välissä, väsyttää vaan tajuttomasti, no sen tietää mistä johtuu, menkat alkaa ens viikolla..
 
Täällä minä. vaikkakin just heränneenä ja lapset viel hoidossa. mut kahden jälkeen olis sit ne haettava +siskon tytöt. sit on taas elämää.

harmi kun peppikin taitaa olla siel töissä. :) vois jo päästä kotia.

täällä hiukan väsyny tai siis ei saa itteään liikkeelle äippä. pyykkikoneen pistin sentään pyörii, mut muuta en hirveesti ajatellu tehdä. illalla saa kuitenkin touhuta ihan riittämiin noiden mukuloiden kanssa. :D

huomenna olis tarkoitus mennä yhden lapsikaverin luo päiväksi, sit illalla tulee miikan kummi kylään. perjantaina onkin mikkiksen neuvola aamupäivällä ja jos hakis sen jälkeen työvuorot töistä lapsien kans. muuten saakin vapapäiväillä ihan vapaasti. viikonloppuna oliskin iltavuorot. =)

tanskulle, Ihan hirmuisesti jaksuja ja kivut huspois! :hug: toivottavasti piakkoin alkaa helpottamaan. tulehan sinä kirjoittelee kun jaksat.

mitähän kuusikon äidille kuuluu? :wave:

niin ja siru, mikkiksen luistimet ovat ihan yksiteräiset.

jospa kävisin hiukan surffailee netissä..mukavaa keskiviikkoa kaikille.. :hug:
 
Onnea Kaiza :flower: :flower: :flower: =) =)

Kiitos kaikille myötätunnosta.
Aika näyttää miten käy, toivottavasti hyvin.

Voi tansku :hug:
Paljon tsemppiä ja voimia kipujen kanssa :wave: =)

Kävin eilen hierojalla ja olo on kuin selkään saaneella :whistle: :/
No, ehkä se parissa päivässä helpottaa, muuten oli turha käynti.

Danjuska kiitos kysymästä, pikku-Pepin juhlat meni ihan hyvin, vauhtia oli kyllä huimasti ja touhua piisasi :D

Mietinkin juuri, että millaisen hulabaloon sitä saa aikaan esikon synttäreille ensi kuussa :whistle:
Vuos takaperin hänellä oli 9 vierasta ja meno oli aikamoisen hurjaa ;)

Peppi85 toivon parempia öitä teille :wave:
Mukavaa että olet viihtynyt :) Työssä siis...

Mukavaa viikon jatkoa kaikille :wave:
 

Yhteistyössä