JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Ah, taas on päiväuniaika ihan just =)

Oltiin koko aamupäivä mun mummun ja papan luona koko perhe. Sit päiväunien jälkeen mennään äitin luo pikkuveljeä onnittelemaan :D

MM-70: Kiitos :hug: :hug: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!!

Koivunkäpy: :( :hug:

Tintta: :) Henkilökohtaisen avustajan työ, tähän perheeseen syntyy huhtikuussa vauva ja sen hoidossa tarvitsevat sit myös apua =) Joonatanilla on 86 senttiset talvivaatteet. Toinen on Jonathan-merkkinen haalari ja toinen on paksumpi kaksiosainen, Lenne-merkkinen.

Tigru: Jaksamisia :hug: Kiva, kun säkin kävit kirjoittelemassa!

Danjuska: Jaksamisia! Ja toivottavasti yöt tästä lähtien pysyvät hyvinä! Ihana, että sun sisko on nyt hoidossa ja toivottavasti sisu pysyy!

Kiva, kun kaikki oli vastanneet tohon vaippakysymykseen! Ei oo meilläkään Liberot falskanneet varmaan koskaan, tosi hyviä ovat!! Housuvaipat käytössä, olleet nyt Rasmuksellakin, vaikka vähän aikaa sit oli vielä teippivaipat.

Mut nyt laittaa ipanoita päikkäreille ja sit lukemaan kirjaa!
 

Pienen pienesti kerkeän sen verran tässä kirjoittaa ennenkö pizzaa menen vääntämään, että tosiaankin olen ajatellut pienen palstatauon tässä pitää ja palajan taas sitten kun tuntuu siltä. Hengessä olen edelleen mukana ja lukemassa toki teidän juttuja käyn, mut omalta osaltani kirjoittaminen nyt tökkii.
Olette kaikki minulle erityisen rakkaita ja teidän kaikkien kuulumisia on ihana lukea! Ihanan kirpsakoita pakkaspäiviä kaikille!

Toivottelee Gerbsukka poikasineen
 
Loppiaista :)

Huppis, nukuin taas parin tunnin päikkärit -nukuin eilenkin... Miten ihmeessä mua väsyttää nykyisin niin paljon... Töissäkin olis niin mukavaa mennä pitkälleen tuossa puolen päivän maissa :whistle: :D

Gerberasta oli mukava kuulla :) Terveiset teille kaikille :hug:

Peppi: leikkaus kestää 3-4 tuntia, menen siis tiistaiaamulla puoli kahdeksaksi Jorviin ja pääsen iltapäivällä jo pois. Kiitos tsempeistä :hug: Veera käyttää Liberon teippivaippoja.

Tinttamooses: Veeralla taitaa olla Lassien haalari, kokoa 92cm. Ja sitten sillä on joku vanha käytettynä hommattu varahaalari, en muista merkkiä -koko taitaa olla siinäkin 92cm.

Äh, pitäis raahautua ostarille lataamaan poikien matkakortit. En yhtään tajunnut että niillähän tosiaan alkaa huomenna taas koulu eikä niillä raukoilla ole matkakortissa niin mitään rahaa eikä aikaa. Noh, tuleehan liikuttua edes vähän kun kävelen tuon 600 metriä eestaas ;) :LOL:

Hah, mulle tuli yhtäkkiä mieleen yksi hauska juttu Santerin vauva-ajalta... Pojalla oli iki-ihana koliikki ja mä olin niiiin väsynyt ettei tosikaan. Yksi päivä raahauduin sitten pojan kanssa ruokakauppaan. Keräsin ostokset ostoskoriin ja ladoin ostokset kassalla liukuhihnalle. Lopulta otin pojan vaunuista ja laitoin senkin ostosten perään hihnalle!!! :LOL: :D :LOL: Kassaneiti katsoi mua vähän pitkään ja sanoi sitten tyynenä ettei lapset taida kuulua heidän tuotevalikoimaansa :whistle: :LOL: Vähänkös mua hävetti... Olin 18-vuotias ja mulla oli varmaan ihan törkeät silmäpussit kaiken valvomisen takia (poika oli n 3-4kk ikäinen). Ihmiset varmaan katsoivat että siinä menee taas yksi teiniäiti väsyneenä ikuisesta bilettämisestä.... :D :LOL: Onneksi Santerille ei ole tainnut jäädä mitään traumoja tapahtuneesta :D

Niin, ja kiitos kaikille tsempeistä tiistaille =) :hug:

Joo, nyt on pakko lähteä latausreissulle ja sitten tekemään se kotitehtävä loppuun.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Tansku & poppoo
 
Alkuiltaa!

Kiitos kovasti Kävylle ja poppoolle kun saimme tulla. On jotenkin outoa olla kotona. Viittitkö käpu laittaa sen Nasun tulemaan postissa tänne.

Silloin Uuden Vuoden päivänä juna oli aikas tyhjä, mutta eilen kun tultiin kotiin. Niin juna oli tosi täynnä. Sami nukahti mun syliin, kun ei saatu kotimatkalle perhehyttiä. Ja en viitsinyt lähteä nukuttamaan Samia alakertaan rattaisiin.

Itse asiassa mulla on menossa luova tuumaustauko. Ukko osti työkaveriltaan semmosen telkkutaso,lasivitriini,hyllykkösydeemin. Kävi hakemassa sen eilen ja kokosi samantien.
Olen tänään täytellyt sitä, mutta se onkin vaikeampaa kuin kuvittelin (haluan että kirjat ovat tietyssä järjestyksessä ). Tarkoitus olisi että pästäisiin pikkuhiljaa eroon näistä 70-luvun kulahtaneista huonekaluista :LOL:

Tänään olen täyttänyt tytön kouluhakemuspaperin ja pojun päivähakemuspaperin. Pitäisi käydä Kelassa tiistaina ja keskiviikkona toimittaa paperit eteenpäin.

Meillä sataa lunta. Huomenna pitää mennä metsästämään niitä suksia tytölle, koska aikovat pitää eskassa hiihtokoulua :eek:

Meillä poika käyttää öisin Liberon housuvaippoja. Päivisin halppismerkkiä (Daily/ Napero ). Mutta toivoisin että meillä päästäis päivisin käyttämään kestoja.

Mutta paluu arkeen oottaa.

Tanskulle tsemppiä leikkaukseen, Pepille työn aloitukseen. Sankareille onnea ja kipeille parantumista!
 
Moikka!

Synttärit vietetty. ja hyvin meni. Mikkis sai vaatteita ja muutaman lelun. ei onneksi mitään hirveetä tavaran paljoutta. Mikkiksen yksi kummi lapsineen tulee viel ensi vkolla joku ilta. =) viikonloppu mennyt oikein rauhallisesti.
tänään käytiin luistelee taas kaikki muut paitsi minä, joka auttoi mikkistä. Jonkun 15min poika jaksoikin pysyä luistimet jalassa. aika hyvin kuitenkin onnistui, kun piti käsistä kiinni. :D

vaipoista...meillä on käytetty tähän asti liberoja ihan alusta asti, nyt on ollu hetken aikaa pampersia, kun Mikkiksen peppu alko tulee punaiseksi ja kutisevaksi niin kokeiltiin auttaisko. ja helpotti. mut nyt ollaan sit ostettu liberot yöksi, kun pampersit ei pidä yöpissoja. meinaan nyt seuraavasi ostaa dailyn vaippoja päiväksi ja liberoja yöksi. niin tehtiin aleksillakin silloin aikanaan.

puvuista..meillä on molemmilla tällä hetkellä rasavillin toppapuvut Mikkiksellä vielä 80 kait, mut kohta saa 92, joka tuolla aleksin jäljiltä odottelee. aleksilla onkin 110. remun kevytpuvut on myös molemmilla, mut tällä hetkellä niitä ei juuri tarvitse. :)

täälläkin ollut ihana pakkanen..ja huomiseksi onneksi lupasi jo luntakin. ihanaa minä niin odotan lumitöitä, että pääsee kuntoilee. ja tietty laskee mäkeä. :D

gerbera, jaksuja kovasti. :hug: toivottavasti kirjoitusinto tulee pian takaisin. :D

Catriinalle pohjoiseen Synttärionnittelut!!:flower:

tintta, ihana toi teidän keskimmäisen juttu. :LOL:

mua ei sit yhtään kiinnosta enää toi töihin meno...vaihdoin vapaasti tai en vapaasti sama se toiseen yksikköön samassa talossa missä ennenkin...ja ei vois vähempää kiinnostaa työskennellä siellä. huomenna ja tiistaina olis vielä aamuvuorot |O sit yö onneksi. :)

peppi, minä tein mikkiksestä siksi uuden päivähoitohakemuksen, kun haen aleksille tästä meidän läheltä päiväkotipaikkaa ja Miikankin sit toivon pääsevän pois johonkin tähän meidän lähellä hoitoon. enkä viedä tonne kilometrien päähän niinkuin nykyään. ovat siis noin 5km päässä meidän kodista hoidossa, kun tässä meidän omassa kaupunginosassamme ei ollut sillo viime keväänä hoitopaikkaa pojille. nyt toivon kovasti että aleksi pääsis nopeaan päiväkotiin, ikäistensä seuraan. no viimeistään ensi syksynä.
niin ja hyvin ne työ hommat menee. etkä sinä niin paljon poissa kotonta ole, että siitä suurempaa pojille aiheutuisi. jaksatte kaikki vaan paremmin. hyvä vaan kun on mahdollisuus aloittaa työt tuolla tavalla madalletusti. :D

nyt minä meen maksaa laskut ja raivaa noita vaatteita...mukavaa viikonalkua kaikille. :hug:
 
Smirge, koitan huomenna muistaa sen tunkee postiin, vai tungenko vast sit vaippojen kans samaan? Ja jos sää viittit lähettää teijän kakarat tänne ni noi meijän kakarat käyttäytys ihmismäisesti?`???

Puvuista, meillä pojulla on 86cm greenhilli, 98cm remu ja 104cm muumin kaks osanen puku, Annalla on 128cm greenhilli ja 122cm lassie..

Tanskulle tsemiä leikkaukseen, ei se kuulemma niin äärettömän kamala oo mut kannattaa varata särkylääkettä kotio!

Ja eilen poika hajotti pinniksen, jotta ihan sopivaan aikaan kun Smirgen poju siinä nukku täällä ollessaan, pitää pistää ens kerran se sit puulootaan nukkumaan :LOL:

Smirge vois hankkia oikeesti sen mesen!!
Ja mulla on tuomosta ohutta kangasta, teenkö siitä vuoren siihen kassiin sit? väri on vaaleen lila, suunnilleen samanväristä mitä teijän heppapaidassa on..
Ja Gerbera ei oo kauaa poissa
 
iltoja

Pepille
hyvää työpäivää näin etukäteen :D Luulen että sulle tekee ihan hyvää kun saat vähän jotain kodin ulkopuolista tekemistä.. ja tosiaan kun et kovin paljoa joudu kotoa pois olemaankaan.

Juu ja katoin pojan haalarin niskaan.. 92cm E.T.M sports & casual luki lapussa..

Tansku: Juu on siinä varmaan myyjä hiukan katsonut :D oliko Santerilla kuinka paha se koliikki??
Mulla oli kuulemma vauvana olut todella paha ja olin kolme ekaa kuukautta huutanu.. äiti ei ollu enää itkuun heränny niin mummo ja ukki oli vaunuissa lykänneet.. (isä oli armeijassa sillon ja äiti asu sen aikaa vielä porukoillansa niin oli apu lähellä).

Meillä poju unilla.. päikkäreitä nukku huimat 45min nipin napin :eek: Ja ollut aika känkkis koko illan.

nyt jos menis lukemaan vaikka hetkeks kirjaa.. jos vaikka unikin tulis.. meinaa taas olla nukahtamisen kans ongelmia kun työ yms asiat pyörii milessä. Mut luulen että helpottaa kun uusi työ alkaa ruutiinilla ajan kans menemään.
 
Iltoja.

Äiti oli tehnyt Irish Coffee -tuorejuustokakkua :p Pojat alko olemaan aika kiukkuisia siellä ollessa, lähdettiin sit kävelylle, otettiin äitin ja niiden koirakin mukaan. Ihan pitkä lenkki tehtiin ja käytiin puistossakin. Oli oikeestaan tosi ihana ilma =) Lunta on satanut paljon tän päivän aikana, siis kaikki, mitä nyt on maassa. Pakkasta oli varmaan jotain 4 astetta, mut nyt ei tuullut kylmästi!

Gerbera: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa.

Tansku: Voi ei tota ostosreissua :LOL: Ihan sika hyvä :LOL: :LOL: :ashamed: :whistle: Toivottavasti pystyt huomenna keskittymään työjuttuihin, tuu vielä kirjoittamaan ennen leikkausta, jos ehdit ja etenkin sen jälkeen, niin pian, kuin mahdollista!! Laita vaikka tekstaria, miten se meni :attn:

Smirge: Haetko Samille päiväkotipaikkaa? Onko Anu ollut jossain päiväkodissa, missä? Siinä teidän lähellä on ihan kivoja päiväkoteja, eniten oon tykännyt siitä Kipparinkujan päiväkodista, mun veli oli siinä Merenkulkijan (onhan se se, mikä on kirkkoa vastapäätä?) pk:ssa ja sekin ollut vissiin ihan kiva, siellä oon ollu Tetissä 2vko ja tykkäsin kyllä. Koska Sami alottais? Koska meet takas töihin? Kiitos tsempeistä :hug:

Jellona: Kiva, että synttärit meni hyvin. Ihalta kuulosti teidän luisteluhetki :heart: Jaksamisia työjutun kanssa :hug: Toivottavasti saat hyvät hoitopaikat pojille, läheltä, toivomastanne paikasta! Kiitos sullekin tuosta työpaikkavastauksesta :hug:

Me siivottiin äsken! Tää kämppä olikin taas ku räjähdyksen jäljiltä :ashamed:

Huomenna sit töihin, iik :D

Danjuska olikin kirjoitellut samoihin aikoihin, kiitos sullekin :hug: :hug:
 
Puh |O . Tytön eskareppu melkein pakattu osa puuttuvista vaatteista on muksujen huoneessa. Tyttö on ollut Kipparin pk:ssa eskarissa vaan sen eska-ajan.
Ja haluaisin myös Samin siihen tarhaan.

Mä vähän luulen, ettei me voida oottaa niin kauan että vaipat valmistuu. Että jos vaan mahdollista, niin ois hyvä jos Nasu tulisi pian kotiin (pennut nahistelee Vara Nasusta ). Korvaan tok postikulut.

Ville sitten päätti koettaa voimiaan? :whistle: . Meillä tyttö eilen märisi tylsyyttään...

Samilla on semmoinen Lassien uusi G-Tec haalari kokoa 92, mutta tarttis puvun kokoa 98. On vähän piukea masun kohdalta tuo puku. Sitten vielä löytyy kaksi-osainen puku kokoa 92 kauppareissuja varten.

Mut nyt yöpuulle päin... :wave:
 
Huomenta :)

Heti aamusta kauhee päänsärky |O |O |O
No jospa kohta helppais,kun otin troppia :/

Pepille
hauskaa työpäivää :D
Tanskuliini:Tulehan kertomaan leikkauksesta kunhan ehdit :hug:

Tänään alkaa kerho taas,mennään kerhon ajaksi Oskarin kanssa yhdelle kaverille kylään.
Tarttis varmaan tänään koittaa varata se Oskarin neuvola-aikakin :ashamed:

Hei,tulikin mieleeni että joko kaikki tähdet käyvät potalla?

meillä kun tuo ukkeli ei sinne tykkää istua,välillä saattaa käydä nopeasti istumassa mutta nyt ei taas pitkään aikaan :/

Ei vaan,pitää lopettaa ja saattaa koululainen kohtapuoliin taksiin... :wave:
 
Huomenta!

Kele kun ottaa pattiin |O . Nyt sitä lunta sitä sitten tuli, eikä mulla ole tytölle suksia ja tänään ois sitten eka päivä hiihtokoulua :kieh: . Ukko ei ollut muistanut käydä katsomassa niitä hikilautoja, vaikka pyysin. Ja ite en ole kerennyt syventyä asiaan. Helvata kun harmittaa...
Ja ärsyttää. Ketähän vois motata...?

Ei sami vielä ole kiinnostunut pottailusta.
 
Smirge, selvä, nasu koittaa tänään päästä postiin! pistän sit sen seurantakoodin jos sen joutuu pakettina laittaa ni saat hakee sen heti kun postiin tulee!

Poju nukku 11h inahtamatta, tai no, inahti se kerran jotai..
Tänää pääsee hemmoteltavaks, todennäkösesti sammun sinne :LOL: Huomenna ukko saa vakituisen sopimuksen, kyllä on ihanaa!

Tintta, vaikuttaako sulla kierto mitenkää päänsärkyyn ja syötkö pillereitä? toki voi vastata yynä jos ei julkisesti haluu moisia huudella!
 
Heipä hei.

Tsemppiä Peppi85 ekaan työpäivään :wave:

Danjuska tarkoititko meidän Pepin synttäreitä vai Peppi85:n juhlia?!

Toppapuvuista kovasti on tullut tekstiä, kai siis sitä on kysytty.
Pepillä on lassien 86cm toppapuku ja sitten 92cm remuhaalari, sitä remun pukua en ole vielä laittanut koska täällä ei ole lunta ja se on ihan tuliterä...

Meillä on varmaan kaikkinensa liki 30 toppa-asustetta, kun siis laskee kaikkien kolmen kaikki yhteensä.

Tintta :hug: :hug:
Toivottavasti jotakin kautta saisit helpotusta.

Tansku tsemppiä edelleen huomiseen :wave: =)
Me ollaan saatu esikot saman ikäisinä :heart:

Vaipoista meillä käytetään dailyä, paras merkki ollut meitin lasten iholle ja vähiten vuotanut.
Joskus myös päiväaikaan liberon/pampersin housuvaippoja.

Mitäs niiskurouvalle ja pojille kuuluu? :)
Miltä avioelämä on tuntunut?

Tintta meillä Peppi käy hoitopaikassa potalla, kotona ei malta istua :wave:

Kävyn miehelle onnittelut vakipaikasta :flower:

Meillä menee miehen kanssa huonosti, on mennyt jo jonkin aikaa :|
En tiedä mikä on se syvin ongelma, syitä voi olla monia, esim. hänen tuleva lähtö, väsymys, se kuuluisa 7. vuosi lähestyy, kyllästyminen jne jne.
Joka tapauksessa ne muutamat hetket mitä ollaan samaan aikaan kotona, on yleensä naljailua ja riitelyä täynnä ja tällä hetkellä odotankin että hän lähtisi pois :/

No eiköhän se aurinko vielä pilkistä tännekin päin.

Mukavaa viikkoa kaikille :) :wave:

Peppi sai lahjaksi vaatetta ja muutaman lelun.
Ihanaa kun niin pieni iloitsee pienestä :heart:
 
Mukavaa uutta alkanutta viikkoa kaikille!!! :wave:

Peppi: Toivottavasti sulla on kiva ensimmäinen työpäivä! Tulehan sitten heti kertomaan, että miten meni! :)
Meillä on aina käytetty Pamperseja, Joonas nyt housuvaippoja ja Jesse teippivaippoja. Liberoja kun joskus Joonaksella kokeiltiin, niin tuli peppu punaiseksi. Vois nyt kanssa itsekin kokeilla tuota, että ostaisi päivävaipoiksi jotain halvempia vaippoja, jos se vaikka vähän innostaisi käymään enemmän potalla :D

Tinttamooses: Sama juttu täällä, että Joonas ei oikein potalla viihdy, niin että kakan sinne saisi aikaiseksi, pissa kyllä yleensä tulee, kun potalle Joonas viedään, itse ei siis pahemmin ole potalle kiinnostunut menemään :whistle: Pytyllä käy myös joskus, meillä on siihen sellainen pienennin, siitä ei ainakaan pääse heti karkuun ;)
Toivottavasti päänsärky pian taas helpottaisi! :hug:

Gerbera: Toivottavasti pian taas innostuisit aktiivisesti kirjoittelemaan! :hug:

Puvusta: Joonaksella on 92-senttinen Remun haalari.

Tanskuliini: Vähänkö nauroin tuota kauppajuttua :LOL: :LOL: :LOL:

Joonastakin sai taas eilen nauraa... Miehen sisko oli meillä käymässä ja pyysi Joonasta hakemaan paperia. Ennenkuin huomattiin, niin oli vessapaperirullaa vetänyt vessasta jo eteiseen asti eli aikas monta metriä :D Täti sai sitten vähän hommia, kun ei ollut Joonakselle sanonut, että kyllä ihan vähempikin riittäisi ;)

Koivunkäpy: Onnittelut miehellesi vakituisesta työsopimuksesta! :flower:

Eipä nyt muuta kuin :wave:

-Niiskuneiti ja pojat-
 
Ihana lukea teidän kaikkien kulumisia! :flower: . Kiitos niistä! Ja minä kuten muutkin odottelen tietoja mm. pepin työpäivästä ja Tanskun leikkaukseen toivotan tsemppiä! Ja Gerberankin kuulumisia mielelläni lukisin, kun siellä poikasien kanssa touhuilet. Kuten siis kaikkien muidenkin kuulumisia!

Olin lasten kanssa oikeastaan eka kertaa ihan yksin ulkona ja unohdin avaimet sisälle! Onneksi asutaan kerrostalossa ja huoltomies oli lähellä! Ei paljon naurattanut, kun taskusta löytyi pyykkipoika, pari kolikkoa ja auton lämmityspaikan avain...

Vastaan kahteen kysymykseen, jotka muistan. Eli meillä toppahaalarina Lassie 86 cm ja vaippana pääsääntöisesti Libero. Tuo Lassien puku on on ollut päällä vasta pari kertaa, kun tähän asti on mahtunut tuttavalta käytettynä saatu Reiman puku, joka on ollut 80 cm! Meillä 2 v. neuvola vasta tämän kuun lopussa, joten mittoja sitten.

Unettomalle vielä sanon, että meilläkin tärkein synttärilahja on ollut sellainen pieni moottorikelkka, jonka sai ekana ystävältään Annalta. Muita lahjojaan tuskin muistaakaan! Tsemppiä loppuharjoitteluun.

Pienempi kakkapylly pitäisi puhdistaa. Saisinkohan taas kohta suloisen pienen hymynkin??? :heart:

Mukavaa viikkoa!
 
Heips!
Ihana ilma ulkona! Kävin terveyskeskuksessa hakemassa sen lähetteen sitä fysioterapiaa (niskanseudun kipeyteen) varten ja päätin sitten kävellä tuolta pururadan kautta kotiin. Siellä oli ihanan hiljaista ja valkoista. Lumi on ihanaa. Taidetaan tänään illalla ottaa ekaa kertaa pulkaa tänä talvena käyttöön!
Mulla on taas vähän ajatus kadoksissa. Ihan selkeä päikkäri tarve.
Meillä muuten käytetään muumivaippoja ja yritetään hiukan kestoilla. Matias tosin ei suostu millään kestoihin, mut sit kun ekat on päällä niin toisetkin saa vaihtaa. Pitäis vissiin ostaa vähän lisää, kun meillä ei ole kuin kahdet nyt sopivaa kokoa. Tai sit tehdä itse muutamat... tai teettää kävyllä! :D :wave: Muumit on meillä ollu aina, mitä nyt satunnaisia muita paketteja, mitä ollaan jostain saatu. Ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisiä. Pottailua meillä kovasti yritetään, mutta taas on istumis-kieltäytymisvaihe menossa.
Haalareita meillä on nyt kaksi. 92 H&M (joka on kyllä käyttämättömänä tuolla kaapisssa, odottaa sitä tutkimustulosta, että jos se pitäisi vaihtaa) ja 92 reima. 92 toppahousut Matte sai joululahjaksi, mut niissä on tosi tiukka toi vyötärö, että ei kelpaa kyllä oikein muuhun kun pikaisiin kauppareissuihin jne. Takkina ollaan sit käytetty ihan 92 syystakkia, fleecea alle ja sit toppaliivi päälle.
Minäkin odottelen Pepin kuulumisia ja Tanskun leikkaustietoja. Mitäs Santeri on muuten itse sanonut tästä episodista, vai onko kuullut mitään tarinoita?
Voi Joonasta! Ihana vessapaperijuttu. Siinä tais olla vähän hommaa.
Unettomalle voimia ja jaksuja parisuhde-elämään. Melkeinpä jokaisessa suhteessa on välillä ylämäkiä ja välillä alamäkiä. Ja kun jonkin kuopan on päässyt ohi, niin taas ollaan vahvemmalla pohjalla. Tsemppiä teille.
No juuh, nyt meen keittämään kahvia ja vähän venyttelemään, selkä on taas ihan jumissa!
Ihania olette, ihan jokaikinen! :heart:
 
Uneton: En jostain syystä aikaisemmin huomannut sun viestiä... Kovasti jaksamista parisuhteeseen, toivottavasti se siitä vielä iloksi muuttuu! :hug: Meille kuuluu oikein hyvää, kiitoksia kysymästä! Avioelämä on ihan mukavalta tuntunut, vaikka eipä mikään muuttunut olekaan ;)
 
moikkis!
Nautin hiljaisuudesta kahvin ja tiramisun kera :p Kaveri on töissä italialaisessa ravintolassa ja toi eilen kakkua mukana, ihana ihminen.
vahti aamun poikia kun kävin lääkärissä. siitä lisää yhteisössä.

mitenköhän PEPIN päivä on menny??

UNETON kovasti voimia teille :hug:

JELLONA kiva että juhlat oli menny hyvin.

täälläkin satoi eilen lunta!!!! oli ihanaa tehdä lumitöitä! Nyt oottelen että pojat heräilee niin voipi lähteä ulos.

TOPPAPUVUISTA Atella on 92 lotta ja lassi,sillä ollaan pärjätty tähän asti, nyt vois kattoo alesta toisen puvun ja yhen toppatakin lisää.

POTTAILU meillä poitsu käy pöntöllä, ei kyllä aina haluu mut koitetaan käyttää useasti päivässä ja pissa tulee yleensä aina. kakkaa ei suostu vielä tekee.

nyt meen löhöilee sohvalle

ihanaa talvipäivää kaikille :heart:

tigru ja pojat
 
Hei kaikki ihanat! Ja ihania olette, kun ootte kuulumisia odotelleet :heart:

Eka työpäivä on nyt ohi ja tosi hyvin meni!! Tykkäsin ihan hirveesti :heart: Avustettava on todella mukava, rento ja ihana. Kaikki 4,5h juteltiin kaikista asioista ja juttua riittikin :D

Mut tää on kyllä loistotyö, ajatellen tätä tän hetkistä tilannetta, kun pojat eivät ole hoidossa ja ovat pieniä, en oo montaa tuntia poissa ja nään niitäkin kuitenkin paljon.

Nyt nukkuvat vielä kumpikin :)

Hemmetti, kun toi Rasmus heräilee öisin :( On tosi väsyttävää ja Samillakin alkaa jo mennä hermot sen kanssa :ashamed: Kunpa päästäis se unikoulu aloittamaan pian...

Smirge: :hug:

Tintta: Kiitos, ehdinkin aamulla lukemaan toivotuksen, mutten ehtinyt enää kirjoittaa :hug: Joonatan käy potalla, ei tarvi muistuttaa kovinkaan paljoa, menee sinne, kun on hätä, tekee tarpeensa ja tyhentää sen vessanpönttöön :D Mut useammin pitäis pitää ilman vaippaa!

Koivunkäpy: Onnittelut miehelles vakituisesta työsuhteesta!! :flower:

Uneton: Kiitos tsempeistä :hug: Jaksamisia hirveesti! Jospa se tekis teidän suhteelle hyvää, kun mies töihin muualle lähtee :hug:

Niiskuneiti: :hug: Ihana Joonas :LOL:

Epeli: :hug: Varmasti harmittanut toi avainjuttu :kieh:

Kaiza: Kiva, kun säkin kuulumisia odottelit :hug:

Tigru: Jutellaan taas paremmalla ajalla! Ei se Rasmus herännytkään, tai heräs, mut nukahti heti takas. Nyt tällä hetkellä tosin heräs Joonatan... Joten mentävä on :wave:
 
moro

täällä vapaa päivää vietellen enkä oikeestaan mitään oo taaskaan saanu aikaseks :/
No koneellisen pyykkiä pesin ja imuroin molemmat kerrokset mut siinäpä kaikki. Aamupäivä meni kierrellessä kun pitäis tv taso löytää... pojan päivkkäreitten ajan lueskelin ja sitten olikin ruuan laitto.

Tatu leikki samalla omaa leikiiään kun ruokaa laitoin ja oli työmies. Sahaili puita omalla leikki sahallaan ja ajeli rattorilla kuulemma kauppaan ostamaan äitille nameja :LOL: Sitten pikku työmiehelle piti minun aina leikisti kahvit keittää ja tarjoilla maitoa ja sokeria uusista leikkiastioista :D

Uneton:
Teidän Pepin synttäreitä tarkotin =)
jaksuja sinne, :hug:

Peppi:
Hienoa että eka pv meni hyvin! Miten sulla on jatkossa töitä?? onko joka pv?

Käpy: Teilläpäs poika nukku hyvin yön =)
Täälläkin onneks inahtamatta sesikaan asti.

Ihanaa, Täällä sataa lunta!!! :D
Pitää kohta lähetä ulkoilemaan ja keräilemään leluja pois pihalta kun jäävät muuten lumen alla.. Tähän asti ovat saaneet olla pitkin pihaa.

 
Moro :wave:

Jes, siinä oli vika työpäivä vähään aikaan :D Ei tehnyt yhtään pahaa antaa työkännykkä sijaiselle ja sanoa hasta la vista beibit :D Tosin nyt jännittää huominen aina vaan enemmän ja enemmän... Täytyy syödä itsensä ähkyksi ennen puolta kahdeksaa, sen jälkeen kun en saa syödä -vasta joskus huomenna iltapäivällä :eek: Miten mä kestän syömättä sinne saakka?! Se onkin varmaan kaikkein vaikein asia huomisessa, hehee :LOL:

Danjuska: Santerilla oli aika kamala koliikki, sitä kesti melkein puoli vuotta. Ja sitten kun se rauhoittui, Valtteri syntyi ja sillä oli myös koliikki... Saara oli välissä tosi helppo tapaus mutta Veera pisti sitten taas elämän uusiksi 1,5vuoden "koliikilla" :whistle:

Tinttamooses: Ei Veera käy vielä potalla, ei malta istua siinä lainkaan. Tarhassa kuulemma istuu mutta ei pissaa siihen. Kakat tulee kyllä pyttyy jos vaan ehditään nostamaan tyttö pytylle.

Unettomalle ISOT halit :hug: Meinasinkin just kysellä että tuliko paketti perille :D

Kaiza: olen kertonut episodin monta kertaa Santerille, välillä se muistaa nauraa asialle. Enemmänkin pojat muistelevat vauva-aikojaan lukemalla vanhoja neuvolakorttejaan ja vertailevat että kummalla oli vauvana enemmän/vähemmän näppyjä takapuolessa :LOL: Terkkari kun muisti AINA kirjoittaa että näppyjä näppyjä näppyjä... :D

Peppi: kiva että sun eka työpäiväsi meni hyvin! Mun piti tekstata sulle tsempit mutta mä lahopää unohdin :ashamed: Milloin menet seuraavan kerran?

Nyt tarttee mennä ruuanlaittoon ja sitten SYÖMÄÄN, viimeinen ruoka vähään aikaan... Mä kyllä näännyn... ;) :whistle: :LOL:

Palailen huomenillalla kertomaan kuinka kamalaa oli... Jos siis kaikki on ok ja pääsen yöksi kotiin.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Tansku & tytöt
 
TAnsku, lähetä/käy ite joku ostaa nameja huomiselle, mä nimittäin joskus "unohduin" ruokalistoilta, eli mulle ei ollu kukaan tilannu ruokaa eikä sitä kyllä kukaan tullu tarjoomaankaan, eli aamulla oli leikkaus 8.30, iltapäivällä aloin kyselee evästä, täti vaa sano et sit kuha on ruoka-aika, no mullaha maha huus ku hinaaja, ruoka-aika tuli ja meni ja olin siihe mennes syöny varmaan 400g irttareita sit 6 aikaan illalla joku tuli kyselee et hyvinkös ruoka maistu ja et täällä vaa numuja syödään ni tokasin et pakko täs on jotai syödä ku ei kukaa ruokaakaan anna, sit sentäs tuli jo leipää ja jukurttia..
Ja ihan vähän taas ot... :ashamed:

Mää kävin siel kasvohoidossa, no muuten ihan kiva mut mulla kirvelee silmiä jne, eli ei vissii käyny ne aineet mulle, sinne meni 79?, eivät ees tehny sitä hoitoo minkä olin varannu, olivat sitä mieltä et mun lärvi hyötys enemmän tuosta hoidosta, pari tököttiä oli semmosia et tuli fiilis jotta synnytyski koski vähemmän ku hiukan kirveli..
Ens viikolla pitäs mennä vartolohoitoon, tosin mietin kovasti et jos perusin sen ku niille tuntu olevan vaikeeta tajuta et mulle ei voi käyttää punaviiniuutetta..
Ja naamaa kirvelee edelleen vaikka huuhdoin jo nassun.. :kieh:

Peppi hyvä et meni päivä loistokkaasti!

Uneton, huuteles joskus mesessä!

Meillä on tänää vaihdettu vahtivuoroja lennokkaasti, mä nakkasin kersat ukolle kaupunkiin ja nyt ku ite tulin kotio ni ukko läks liki samalla ovenavauksella kattoo kaverin autoo, saapi nähä hinaako tänne vai ajaako vai mitä tekeevät..

Ja tärkein unohtu.. SMIRGE nasu on postissa, lähtee huomenna liikkeelle, tulee maksikirjeenä.. tosin nyt vast hokasin että se täti ei tajunnu ottaa laatikon hintaa :whistle: enkä mene vinkumaan asiasta, varmastikkaan.
 
Kiitos Käpy.

Samilla on nyt sitten kuumetta. Herättyään päikyiltä mentiin ulos ja poju EI halunnut kävellä, vaikka luntakin oli ihan kivasti. silloin jo aloin aavistella että kaikki ei ole ihan kohdillaan. Kauhulla odotan mitä siitä kehittyy, kunhan ei niitä -tiedätte kyllä mitä- tauteja tule :x

Unettomalle voimia parisuhteeseen :hug:

Ja kaikille muille tasapuolisesti hyvät viikon toivotukset.
 

Yhteistyössä