Väsyttää :| Vaikka tulin just kaverin kanssa leffasta ja syömästä, mut ei se silti fyysiseen väsymykseen helpota, vaikka omaa aikaa saakin. Mut kivaahan se oli ja oli hyvä leffa,
Uneton :wave:
Mä oon ollu jotenkin ihan poikki koko tän viikon :ashamed:
Tansku: Hyvin se leikkaus menee!! Vaikka uskon kyllä, että jännittää. Kauan se kestää? Pääsetkö miten pian pois sairaalasta?
Uneton: Kiitos :hug: Ja kiva, kun kävit kirjoittelemassa!
Niiskuneiti: Kiitos! Kiva, kun saat vähän omaakin aikaa, sitä kyllä tarvii, että sit taas jaksaa lapsia hoitaa
Koivunkäpy: Huh, kuinka kylmä siellä on! Tuuleeko minkä verran? Tääl on ollu -3--4 astetta ja oon ollu ihan jäässä
Mut on kyllä tuullut paljon, se lisää pakkasen purevuutta!
Se on kohta taas nukutuspuuhat edessä... Yötkin nykyään vaan hirvittää, kun Rasmus huutaa ja heräilee niin usein :ashamed:
Anteeksi valittava viesti, nyt vaan on semmonen olo, ettei muuta oo mielessä
Mitähän hauskaa kertoisin... Ei tuu yhtäkkiä mieleen mitään
Rasmus meinaa tuolla raivostua, kun isi syö sipsiä, eikä poitsulle anneta
Se kyllä loukkaantuu ihan hirveesti tommosista jutuista, mut laantuu kyllä heti, toisin, kuin isoveli, joka muistaa sitten vaikka loppu päivän kiukutella, jos joku asia menee pieleen
Oonko muuten kertonut sitä tarinaa, jota Joonatan kertoo kaikille ja joka päivä? No, olivat olleet kaksostenrattaiden kanssa isin ja Rasmuksen kanssa liikkeellä, bussilla matkustelivat. Isi oli kääntänyt rattaa sitten silleen, että pojat näkee ikkunasta ulos ja päätti sit yrittää mennä silleen päin ulos, kun jäivät pois... Rattaat menivät melkein nurin ja Sami kompuroi niiden päälle, pojille ei sattunut mitään, eikä edes säikähdyksestä itkeneet! Mut nyt Joonatan kertoo kaikille sitä tarinaa, käsin ja sanoin... Bussista alkaa juttelemaan ja näyttää käsillä, kuinka menivät nurin ja päästelee sellasta hassua ääntä, vähän niinku tarkoittaen "hui hui hui" ja sen jälkeen sanoo: "isi ei saa"
En tiedä, saiko tosta mitään selvää, mutta tota on muistanut tapauksen jälkeen (varmaan reilu kk) kertoa joka päivä, vieraille, mummoille jne.
Ihmiset bussissa olivat kauhistelleet ja huudelleet melkein apua, mut kuitenkaan ei onneksi kuinkaan käynyt ja bussikuski näki ja kuuli tilanteen heti. Eikä isi oo sen jälkeen moista yrittänytkään, "isi ei saa"
Hyvät yöt!