JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Höh ja pöh. Nyt oon tyhjentänyt taas vähän tota kansiota, mä oon niin pöljä, etten haluais sieltä mitään viestejä koskaan poistaa :whistle: :LOL:

Pojat on molemmat päiväunilla, Joonatan on taas nukahtanut yksinään päikkäreille, ihanaa!

Ehtisköhän sitä itekin vähän oikaista ennen ku noi apinat herää, tuskinpa vaan enää

Siru: Kiva, että töissä meni mukavasti ja etenkin, että Otolla hoidossa hyvin! Kiitos onnitteluista :hug: :/
 
siivottu ja lenkillä käyty =)

Ihanaa tulla kotiin kun ruoka on pöydässä ja osittain olivat siivoilleetkin jo. Välillä tuntuu etät oon tosi laiska kun en oikein illasta saa mitään aikaseks kun töistä tulen :ashamed:

Siru: Hienoa että oelt niihtynyt töissä ja Otolla alkanut hoidossa hyvin!
Tatu ei ole saanut sitä rokotetta.

Peppi: Onkos sulla yhtään parempi olo?

Huomenna olis iltavuoro ja sitten 2 vapaata =) Voi kun sais aikaseksin jotain :whistle:

Jellonalle mukavaa vapaa viikonloppua!

Mitäs Kattinkan ja Oton suuntaan kuuluu?

Eipähän tässä muuta..
ulkoilut jäi pojan osalta vähäseks kun pakkasta 15. miehen kans käytiin vuoroon kävelemässä.
 
Tulin vielä kertomaan nuo Oton 2vee mitat, nyt kun muistan =) Eli 11620g/86.5cm. Pieni jätkänpätkä, omalla käyrällään kyllä kasvaa, 1.4kg ja 6cm oli tullu puolessa vuodessa :D Jännää on, miten he on mun veljen tytön kanssa ihan samankokoiset, 2 pvää heillä vaan on ikäeroakin. 20g eroa painossa ja 0.5cm pituudessa =) "Iloinen vesseli" kirjoitettiin neuvolakorttiin, touhukkaaksi sanoi Ottoa, sekä paljon puhuu. Rokotteesta ei itkenyt lainkaan, pieni urhea mies :heart:

Ihana lukea, mitä teidän lapset juttelee :D Hauskoja juttuja. Ja se on jännää, miten näin pienillä voi olla jo tosi hyvä huumorintaju. Otto ainakin välillä tahallaan juksailee ja sitten katsoo veikeän näköisenä...

Kaizalle onnenpotku pikkukakkosjuttuun =)

Jellonalle hyviä vapaita!

Vielä Tintalle piti, että hyvän todistuksen sai Lottakin :D Mua ihmetytti, että tässä kaupungissa eri kouluissa on ihan erilaiset todistukset :eek: sanalliset arvioinnit kaikissa, mutta aivan eri tyyleillä. Mites teillä? Millaisen todistuksen Unettoman tyttönen sai?

Nyt sohvalle :D
 
Ainiin..
Peppi: Unohtu aikasemmin sanoa että nimimerkki galleriassa on ^Tau^.. kun sillon kyselit sitä. Sori kun en heti muistanu.. Uusia kuvia en oo kerenny laittaa mut ehkäpä lähiaikoina saisin aikaseks :D

Siru: Meillä kans Tatu sanoo/tekee jotain aina ihan "tahallaan" ja jää muikeena odottamaan ja seuraamaan mitä tuumataan :D

väsyttäs mut en kehtais mennä nukkumaankaan kun aamulla ei tartte herätä kun vasta Tatun kans samaan aikaan. 10.45 pitää olla vasta töissä.


*muoks* vielä muistin aikaan..
eli semmosta on pitänyt jo ihmetellä täällä (mut en oo muistanu) että kun meidän pikku herra aina sanoo yht äkkiä että mahaan koskee, hiejo.
Sanoi noin myös aina silloin tällöin hoitajalle.
Kun noin tuumaa niin otan syliin ja hieron ja silittelen vähän aikaa niin kohta sanoo että helpotti. Eli voiko olla että hakee Tatu huomoita tuolla konstilla??
Toisaalta tuntuu että miks huomoita hakis kun saa olla silmäteränä jatkuasti ja sylissäkin pidän/(pitäisin) niin paljon kun vaan viihtyy.
Sanokaapa kannattaako vielä olla huolissaan? Ei oo lähellekkään joka päiväistä mutta kuitenkin välillä käy mielessä että jos oikeesti on masu toisella kipeänä...
 
Iltoja!

Ehdinpä ja jaksoinpa tulla viel kirjoittelee.

Nyt on kakut ja muffinsit leivottu huomista varten. Mikkikselle synttärilahjat annettu, sai kummiltaan postissa marimekon paidan, meiltä sai muumi palapelin ja sellaisen ison fisher pricen lentokoneen, missä on matkustajia yms. =) päivänsankari väsähti jo 8 aikaan. me miehen kanssa väkerrettiin kakku koristeluja vaille valmiiksi.

mitähän grberalle, oikeesti kuuluu?? tosi huolissaan ollu. :ashamed:

kaiza, onnea pikkusen tekoon. toivotaan että tärppää piakkoin. :hug:

peppi, jaksuja teille. toivottavasti olis yhtään parempi olo sulla. :hug:

Kaikille päivänsankareille tosi paljon Onnea, jotka lähipäivinä, ovat siis synttäreitä viettäneet!!! :flower: :hug:

lunta odotellessa, käännyn pikkuhiljaa tästä sängyn pohjalle ja miehen viekkuun. :heart: oikein ihania unia kaikille siskoille yhteisesti, olette usein mielessä. :hug:
 
Huomenta.

Myöhästyneet onnittelut MIIKALLE!! Ja Eetulle (Tiukuliinin) :flower: :heart: :hug:

Paljon onnea Peppi 2v.!! :flower: :heart: :hug:

Olo on edelleen tukkoinen :( Joskaan korvia ei kutita, kurkkua kuivaa... Kiitos kysymästä Danjuska :hug: Ja Jellona :hug:

Lähdin ex-temporee eilen kahden kaverin kanssa ajelemaan illalla, oltiin kotona vähän kymmenen jälkeen. Oli tosi hauskaa. Näiden kavereiden kanssa oon ihan pienestä asti leikkinyt ja ollut eniten (toinen on se, josta olen täällä puhunutkin). Meillä on tiettyinä hetkinä semmonen ihan oma (tyhmä) huumorimme :D :whistle:

Kiva, kun toi Rasmus heräilee taas öisin USEIN, eikä siinä vielä mitään, mutta kun se ei rauhoitu taaskaan MILLÄÄN muulla ku maidolla |O Ihan hirveetä huutoa, eikä se lopu, jos sitä maitoa ei tule. Pitäis se unikoulu aloittaa, jos vaikka äiti vois ottaa Jontun niille joku yö... Mun on sinne turha mennä sen kanssa, kun se onnistuu paaaaaljon paremmin ilman mua. Ensinnäkään mä en osaa nukkua siellä :|

siru: Joonatanin neuvola on parin viikon (vähän alle) päästä, mut kovin pieni toi on ja on entisestään kutistunut nyt vatsataudin aikana :/ Nyt on kyllä tosi hyvä ruokahalu ja ottaa aina lisää ruokaa/puuroa. Huumorintaju on kyllä tolla pojalla kohdillaan :D Vitsejä kertoo, on jopa vahingoniloinen :whistle: Mummo kertoi, että kun olivta tulituksia kattoneet makuuhuoneesta sängyn päältä ikkunasta ja toinen heidän tytöistään oli vähän horjahtanut niin Joonatan oli ruvennut ihan hirveesti nauramaan :ashamed: :D

Danjuska: Lisäilehän uusia kuvia sinne kateltavaks ;) En usko, että tuosta tarvii huolissaan olla, jospa se Tatu ihan oikeesti vaan tykkää semmosesta hieronnasta, eikä tekis sitä sen takia, että hakis niin kovasti sillä huomiota =) Tiedän kyllä paljon pahempiakin huomionhakuja lapsilla, jotka ihan oikeesti ei sitä huomiota saa :ashamed: En usko, että teillä on kyse tästä :) Oliko hoitaja ollut jotain mieltä asiasta?

Jellona: Jospa joskus satuttais sinne meseen samaan aikaan :) Mukavia synttärijuhlia!!

Uneton: Jospa mekin osuttais joskus samana aikaan koneelle :wave: Aiotteko jotenkin viettää synttäreitä? Onks sulla sitä harjoittelua vielä minkä verran jäljellä vai joko se loppu? :eek: Kovasti ootte mielessä!!

Pitäisköhän sitä itekin ottaa jo jotain aamupalaa...
 
Hellurei :wave:

ONNEA 2-vuotiaalle Pepille :hug: :flower: :heart:

Apua, mua jännittää ihan sikana ensi tiistai ja leikkaus :eek: Olen valvonut pari yötä ja miettinyt mitä kaikkea voi mennä pieleen... Maanantaina en varmaan pysty tekemään mitään töissä :( Pitäisi vaan saada ajatukset jotenkin pois leikkauksesta...

Pojat lähtivät tuossa isälleen, mies lähti autokauppohin katsomaan tila-autoja ja käy samalla ruokaostoksilla ja me tyttöjen kanssa ollaan kotona. En uskalla lähteä nyt ulos vaikka ulkona näyttää olevan kiva ilma -pelkään et vilustun kuitenkin ja leikkaus siirtyy... Mies vie tytskyt iltapäivällä pihalle :) Sain toissapäivänä tietää että olen päässyt siinä haastatteluprosessissa eteenpäin (siis sen hakemani työpaikan)! Mun pitää nyt viikonlopun aikana tehdä kotitehtävä haettavaan työtehtävään liittyen ja ensi viikolla saan tietää että pääsenkö vielä eteenpäin toiselle haastattelukierrokselle. Onpas pitkä prosessi :D

Nyt ei jaksa kommentoida mitään, anteeksi :ashamed: Taidan keittää pannullisen kahvia ja aloittaa tehtävänteon...

Oikein mukavaa loppiaisviikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Kiitokset Pepin onnitteluista, Tansku ja Peppi :hug:

Ja kiitos mua huhuilleille =)
Täällä ollaan, oli ennen ja jälkeen joulun töissä kiirettä pukannut ja illat on menny sohvalla ollessa ja lasten kanssa...

Joululahjoista, meille tuli taa sitä rompetta vaikka ja kuinka...
Poikanukke, autotalo ja ostoskärryt oli ihan ehdottomat hitit, niillä ne on jopa leikkineetkin =)
Esikko sai muumiläppärin ja sitäkin on käytetty.

Siru2006 esikko sai tosi hyvän tokarin =)
Mitäs teillä? :)

Uusi vuosi meni kotosalla, paukkui ja rätisi joka suunnasta :wave:

Tansku kaikki menee varmasti hyvin :hug:
Pidän peukkuja bd :hug: :heart:

Mie oisin kovasti toivonu että oltas viel oltu tää vuosi 1-2 vuotiaiden puolella
:ashamed: :ashamed:

Niin ja ne Pepin 2-vuotis mitat on sen 88cm ja 12kg.

Peppi85 3 viikkoa on viel työharjoittelua jäljellä :wave:
Pienimuotoiset juhlat on tänään.

Ja mies aloittaa työt 4.2. että melko pian :whistle:
Niin ja tsemppiä sinne työhön, hyvin se menee :heart: :flower:

Tosi paljon onnea Kaiza vauvan alullesaamiseen =) :D :heart:

Nasuliino paljon voimia, se on kamalaa, pahoinvointi siis :hug: :snotty:

Mukavaa tammikuuta kaikille :wave:
 
Paljon onnea Peppi 2 vuotta!!! :flower: :heart:

Mahtaako enemmistö olla sitä mieltä, että pitäisi kirjotella vielä taaperoissa...? Seuraava ketjun aloittaja saa mun puolesta itse päättää, että kummalla puolella jatketaan :)

Tanskuliini: :hug: Hyvin kaikki menee!!! Niin ja onnea uuden työpaikan suhteen! =)

Pepille parempaa oloa ja parempia öitä!!! :hug:

Nasuliino: :hug: Toivottavasti pahoinvointi pian helpottaisi!

Smirgelaine: Toivottavasti pääsette turvallisesti takaisin kotiin! ;)

Danjuska: Enpä osaa oikein mitään tohon asiaan sanoa... Toivottavasti olisi kyse vain siitä, että poika tykkää kun hierotaan :)

Tinttamooses, Peppi, Gerbera...: Kiitoksia unikommenteista! Enpä ole Joonasta alkanut aamuisin herättelemään tai muutenkaan rytmiä mitenkään muuttelemaan, ehkä hieman vain tarkentanut =) Oikein hyvin Joonas kyllä tänään päiväunille nukahti kahdentoista jälkeen, vaikka aamulla vasta yhdeksän maissa heräsikin. Eilen ei kyllä nukkunut päiväunia lainkaan ja silti valvoi illalla kymmeneen asti :whistle:

Peppi ja Gerbera: Kumpikaan ei missään nimessä saa lopettaa kirjoittelua! :D

Siru: Kiva kuulla, että sulla töissä ja Otolla hoidossa on sujunut hyvin! =)

Ihana rauha, kun molemmat pojat nukkuu :D Illalla pääsenkin ekaa kertaa Jessen syntymän jälkeen vähän pitemmäksi aikaa yksin johonkin, kun menen Tepsin peliä katsomaan :) Toivottavasti Jesse suostuisi sen verran Tuttelia juomaan, ettei ihan pahaksi rupeaisi ;) Ihan hyvin se on kyllä maistunut, kun ollaan silloin tällöin kokeiltu. Pari muutakin omaa menoa on jo tiedossa, kun parin viikon päästä on yhden kaverin polttarit ja helmikuun 2. päivä toisen kaverin häät :) Se toinenkin kaveri menee naimisiin samana päivänä, mutta ne juhlat pidetään ihan vaan perheen kesken =)

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Kiitos Smirgelle viel kerran seurasta! Oli hirmuttoman kivaa! Tosin hieman väsyttää kun illalla vähän venähti ja aamulla piti aikanaan herätä :whistle: Lapsista huomaa et neki on väsyjä, molemmat jopa nukku päikkärit, viljami kyselee vielki AMAN perään..

Tänne ei muuta, aamulla oli pirteä pakkassää, luonto pisti Smirgen käynnin kunniaks parastaan, kattoo jos huomen saan otettuu tuosta pihasta kuvan ni ymmärrätte.. Aamul oli -19 pakkasta, nyt enää -15 :eek:

Yritin tänää ostaa itelleni toppatakkia, oli tarjouksessa icespeakin takit hintaa alle 30?, mut siinä vaiheessa kun kokeilin kokoa 52 ja sekin oli pieni ni luovutin :headwall: pitäs vissiin kutistaa itteesä tai ettiä vaatteita jotka vastaa kokolappua, annalle katoin kans takkia koko 140cm oli nafti muualta paitti hihoista :eek:

Danjuska, mä löysin uutta makkaraa, ne taitaa olla jopa semmosia mitä Tau vois syödä, ehkä.. en nyt just muista onko niissä vehnää, mut oli lammasgrilleriä, hirvigrilleriä, sörkan grilleriä ja sörkan pekonilenkkiä..
 
Väsyttää :| Vaikka tulin just kaverin kanssa leffasta ja syömästä, mut ei se silti fyysiseen väsymykseen helpota, vaikka omaa aikaa saakin. Mut kivaahan se oli ja oli hyvä leffa, Uneton :wave:

Mä oon ollu jotenkin ihan poikki koko tän viikon :ashamed:

Tansku: Hyvin se leikkaus menee!! Vaikka uskon kyllä, että jännittää. Kauan se kestää? Pääsetkö miten pian pois sairaalasta?

Uneton: Kiitos :hug: Ja kiva, kun kävit kirjoittelemassa!

Niiskuneiti: Kiitos! Kiva, kun saat vähän omaakin aikaa, sitä kyllä tarvii, että sit taas jaksaa lapsia hoitaa :)

Koivunkäpy: Huh, kuinka kylmä siellä on! Tuuleeko minkä verran? Tääl on ollu -3--4 astetta ja oon ollu ihan jäässä :eek: Mut on kyllä tuullut paljon, se lisää pakkasen purevuutta!

Se on kohta taas nukutuspuuhat edessä... Yötkin nykyään vaan hirvittää, kun Rasmus huutaa ja heräilee niin usein :ashamed:

Anteeksi valittava viesti, nyt vaan on semmonen olo, ettei muuta oo mielessä :D

Mitähän hauskaa kertoisin... Ei tuu yhtäkkiä mieleen mitään :LOL: Rasmus meinaa tuolla raivostua, kun isi syö sipsiä, eikä poitsulle anneta :whistle: Se kyllä loukkaantuu ihan hirveesti tommosista jutuista, mut laantuu kyllä heti, toisin, kuin isoveli, joka muistaa sitten vaikka loppu päivän kiukutella, jos joku asia menee pieleen ;)

Oonko muuten kertonut sitä tarinaa, jota Joonatan kertoo kaikille ja joka päivä? No, olivat olleet kaksostenrattaiden kanssa isin ja Rasmuksen kanssa liikkeellä, bussilla matkustelivat. Isi oli kääntänyt rattaa sitten silleen, että pojat näkee ikkunasta ulos ja päätti sit yrittää mennä silleen päin ulos, kun jäivät pois... Rattaat menivät melkein nurin ja Sami kompuroi niiden päälle, pojille ei sattunut mitään, eikä edes säikähdyksestä itkeneet! Mut nyt Joonatan kertoo kaikille sitä tarinaa, käsin ja sanoin... Bussista alkaa juttelemaan ja näyttää käsillä, kuinka menivät nurin ja päästelee sellasta hassua ääntä, vähän niinku tarkoittaen "hui hui hui" ja sen jälkeen sanoo: "isi ei saa" :D

En tiedä, saiko tosta mitään selvää, mutta tota on muistanut tapauksen jälkeen (varmaan reilu kk) kertoa joka päivä, vieraille, mummoille jne. :LOL:

Ihmiset bussissa olivat kauhistelleet ja huudelleet melkein apua, mut kuitenkaan ei onneksi kuinkaan käynyt ja bussikuski näki ja kuuli tilanteen heti. Eikä isi oo sen jälkeen moista yrittänytkään, "isi ei saa" :whistle:

Hyvät yöt!
 
helouskis

huh mikä pv :eek: 18.04 katoin kelloo ja kassa jonoo ja aattelin et ei ikinä päästä pois mut niinpä vaan melkein ajalllaan päästiin kotia :D

kotona odotti kahvit ja saunassakin käytiin jo. Kohta laitan Tatun nukkumaan niin pääsee tuijottamaan sitä hotelli sarjaa.

Joka ikiselle lähipäivien sankareille onnitteluja!! :flower:

Käpy:
siis minkälaista makkaraa?? kun meillä on maito ja vehnä käytössä.
oliko moinen minkä hintasta muistatko?

Niiskuneiti:
Hienoa että sulla hiukan omia menoja tiedossa =) varmaan piristää.

Peppi: Ei hoitotätikään oikein mitään osannut sanoa.. sano kyllä että voi olla huomion hakua ihan hyvin mut vähän ihmetyttää kun sanoo myös kotona noin.. tai sitten vaan haluaa tuolla tavoin saada hierontaa..

Tansku: Hienoa että pääsit "seuraavalle kierrokselle" siinä haussa :D pidetään peukkuja! Kyllä kaikki menee varmasti hyvin tiistaina, :hug:

Jellona:
Mites synttärit meni? eikös ne tänään teillä olleet.. jos en ihan päivä pöllö taas oo :whistle:

Entäs Pepin synttärit miten meni?

jep jep mut nyt poika unisille..

onkin 2 vapaa päivää nyt :D
 
Danjuska, siis se on ihan ruokamakkaraa, voi tehä kastiketta/grillata, sithä se käy teille jos kerran meijän pätkä voi sitä syödä.

Mua väsyttää niin jotta olo on ku ois huppelissa :eek: :LOL:

Täältäkin onnittelut sankareille!

ja mulle on ihan sama missä kirjotetaan, pääasia et kirjotetaan!!
 
Ehtoota =)

Tänään olikin kipakka pakkanen,meinasin jäätyä Turussa kun oltiin äitin kanssa ostoksilla,tai äiti oli,mä olin vaan seuraneitinä ;)
No tarjosi kyllä ruuat ja mukavaa seuraa :D

Illalla saatiin jaettua mainokset lasten kanssa,ihanat pienet jaksoivat istuskella autossa kiltisti kokoajan.
Nauratti kun kyselivät haluaisinko asua kerrostalossa?Sanoin sit että en kauheesti kun kaikkiin kerrostaloihin ei saa viedä meidän kissoja ja koiria.
No keskimmäinen sit tosissaan selitti että "Juu,ainakaan kirahveja ei saa sinne viedä,kun ne on niin kaulaisia". :LOL: :LOL: :LOL:
Olipas hauskaa vähän aikaa :D :D

Peppi:Aika hurjan kuuloinen tuo Jontun kertoma tositarina :whistle:
Ihana pieni mies varmaan mielellään kertoilee sitä kaikille :)

Siru:Täällä vähän sama homma,todistukset joka koulussa erilaiset,ihmetytti myös minua.
Meillä ei esim.ollut lueteltuna eri aineita kun taas toisaalla oli merkitty suoritetut oppiaineetkin :whistle:

Uneton:Mitä sä taas opiskeletkaan?

Vitsit,tänään kun oltiin siellä ostoksilla niin kauheesti olis aina kaikkea ihanaa ostettavaa,onneksi ei taaskaan ollut järin suuresti rahaa tilillä tuhlattavaksi :ashamed:
Päätin että ostan vaatetta itselleni seuraavan kerran sitten kun olen laihtunut toiset 5 kiloa :D
Joten sitä odotellessa...

Nyt menen saunomaan :wave:
 
Moi taas!
Siru oon nyt 25v. Missä sä töissä muuten oot?
Tääl on taas menos pojan nukuttamiset. Ja tuo ei taas millään nuku |O saa taas tunnin nukuttaa.
Mä en alennusmyynneis oo paljon ollut kun en ikinä löydä sieltä itselleni mitään. Pojalle taas löytyy kaikellaista kivaa.
Mikäs pepillä ja samilla on? Täälläkin aina välillä paiskotaan ovia mutta se olen kyllä minä.
Jäi pikkasen lyhkäseksi tää mutta täytyy mennä auttaa miestä nukuttaa toi poika.
Joten kirjottelen taas kun ehdin.

:ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Iltaa taas siskot :D

Onpas tylsää,ei ollutkaan sauna valmis,unohdin että olin ajastanut sen :headwall:
Lapset meni maate,ihanaa...
Koirankin hain tohon tallustelemaan taas ;)
Tarttis mennä lisään pannuun puita...
Peppi missä olet?
Yleensä aina kirjoittelet :D
 
Oli ihan pakko tulla :LOL:

Tintta: Ihana, kun kaipailit, eihän siitä mun edellisestä kirjoituksesta ole kuin kaksi tuntia :LOL: :LOL: En kai mä nyt ihan joka tunnilla kuitenkaan kirjoita :ashamed: :whistle: Meillä oli katsos iltapuuhat menossa, ei sillon ennätä :D Ihana juttu teidän keskimmäisellä :D :D :heart:

Danjuska: Kiva, kun on pari päivää nyt vapaata sulla :)

Koivunkäpy: Jaksamisia. Toivottavasti teillä nukutaan hyvin ensi yönä!

Melina: Ei meillä mitään kummempaa :) En edes enää muista, miksi niitä ovia paiskottiin, varmaan oli taas erimielisyyksiä omista menoista/vapaa-ajoista, ei todellakaan mitään sen ihmeellisempää. Meillä menee itseasiassa tosi hyvin nyt =) Meillä kesti nukuttaminen tänään 1,5h |O Reilukin :headwall:

Mut ei tosiaan ollut muuta. Nauratti vaan toi Tinttamooseksen ihmettely, et missä mä oon ku yleensä aina kirjottelen :whistle: :LOL: :ashamed: :wave:
 
Huomenta :whistle:

Onnea Taivaanvuohen Catariina! :flower: :heart: :hug:

Mun pikkuveljellä on tänään myös synttärit, täyttää jo 12v. :heart:

Huomenna alkais työt :ashamed: Saankohan vaan illalla unta :eek: Edelleen tulee niitä hetkiä, jolloin ajattelen, että teenkö nyt väärin ja et mä sittenkin haluan olla vaan kotona poikien kanssa :ashamed:

Tanskulle
piti jo eilen laittaa, että huippujuttu, kun pääsit haastatteluissa jatkoon! Kyllä sä taas pääset :hug:

Hemmetti, Sami oli ostanut Jontulle tommosia Dailyn housuvaippoja, kun Liberot oli loppu niin noi on niin jättisuuria, et joka kerta sekä päivä- että yöunilla tulee pissat läpi :headwall: Tänä aamuna se tapahtui jo klo 6 |O Ärsyttävää, eikä kaupatkaan ole auki. Ne on vielä mukamas 8-13kg, et Rasmuskin vois niitä käyttää :eek: Niin varmaan, se HUKKUIS niihin :LOL: Niin ja Rasmuksen vaipat on myös loppu, ku Sami oli aatellut, että sekin käyttäis noita. Kyseessä siis housvaipat, niitä ei voi kiristääkään mitenkään. Mitä vaippoja te muut käytätte lapsillanne? Vauvoilla, entäs näillä taaperoilla?

Rasmus on jo ekoilla päiväunilla kun heräs jo tossa 6 aikaan. Joonatan heräsi onneksi vasta vähän ennen 8.
 
Täällä on niiiiin kylmä! :$ Siis ulkona -20 ja tää meidän makkarin lämpöpatteri hajonnut, on siis ihan kylmänä! |O
Arvatkaa vaan oliko raikas nukkua... No, kerrankin Topi viihtyi untuvatäkissään eikä potkinut peittoa pois. Täytyy heti huomenaamulla soittaa putkimies..

Onnea CATRIINALLE sinne pohjoiseen! :flower:

PEPILLE tsemppejä ja positiivisia ajatuksia huomisen takia! Hyvin se menee! =)

Ai joo, noista vaipoista PEPPI kyselit.. Meillä ollaan vannoutuneita liberofaneja myös. Ollaan käytetty niitä melkein koko ajan. Vauva-aikana kokeiltiin kyllä muitakin, mut nää on todettu yliv. parhaiksi meidän hippiäiselle. En itse asiassa muista, että kertaakaan olis tullut pisut tai kakat läpi... Nyt siis käytössä housuvaipat. :)
Muuten tuosta pottailusta- Topia se juurikaan kiinnosta. Kun sen istuttaa potalla, sinkoaa melki heti juoksemaan eikä malta istua. Muutamia pisuja on saatu sentään saaliiksi. No, jatketaan sitkeästi harjoituksia! :D

Topin 2v- mitat muuten 13400g ja 88cm. :heart:

Jahas, jos etsisi toiset villasukat jalkaan ja vetäytyis sohvalle katsomaan ti-ti-nallea Topin kans... :wave:
 
Kettu mikä yö |O

Meillä noita kestoja käytetään, ehkä kerran kuussa tulee pissat läpi yöllä jos on juonu illasta paljon eikä oo kamalasti tullu laitettuu täytettä..

Täällä on -13 ja pieni tuulen vire,eli ei mitään asiaa ulos tänäänkään, plääh.. :/
 
Sunnuntaita

Tänään nukuttiin pitkään,heräsin siihen kun Oskari huuteli huoneessaan,se nukkuu taas pinnasängyssä,kun aloitti sen ramppaamisen sieltä tavallisesta sängystään :whistle:
Illalla nukkuun mennessä laittoi huoneensa oven kiinni ja aloitti leikit kaikessa hiljaisuudessa ;)
Aamuisin saattoi nousta jo ennen kuutta ja tulla meidän sänkyyn höpöttelemään ;)
Koirakaan ei pyytänyt ulos heti aamusta,hyvä piski :heart:

Peppi:Juu,huutelin sua kun yleensä aina jaksat kirjoitella iltasellakin :D
Oskarilla käytän aika paljon just noita Dailyn vaippoja,koska täältä pikkukaupassa maksaa noi liberot ja pampersit lähes maltaita :x
Meille noi dailyt on sopineet hyvin eikä ole tullut pissat läpi.
Itseasiassa korjaan sen verran että nyt olen parina viimekertana ostanut muumihousuvaippoja,ne on kans ihan hyviä.
Mutta jos isosta kaupasta ostan niin ostan mieluiten liberoja,ne on mun suosikkeja :)
Ai niin,multa on varmaan mennyt ihan ohi toi sun työjuttu...eli mihin siis menet töihin?Muistin että joskus meinasit aloittaa opiskelut?

Täällä on vaan -5 pakkasta,ihan kiva niin päästään kohtapuoliin ulkoileen.
Särkee taas vaihteeks pää,tosin ei tälläkertaa ole migreenisärkyä,onneks :/
Kärsiikö täällä muuten joku muu migreenistä?

Mun tarttis ostaa uudet toppapuvut sekä keskimmäiselle tytölle että Oskarille,mutta eipä täällä juuri ole ollut alennuksella mitään vielä.
Minkälaiset haalarit teidän lapsilla on ja minkä kokoista haalaria teidän tähtöset nyt käyttää?
Meidän lapsilla on kaikilla haalarit,jopa ekaluokkalaisella,tosin hällä myös kaksiosainen.
Ekaluokkalaisella on tosi hyvä haalari easytec-merkkinen.
keskimmäisellä on lassietec-haalari,on kanssa ollut täysin vedenpitävä ja hyvä,mutta jää kohta pieneksi.
Oskarilla on kaksi haalaria,lassietec-haalari 86 senttinen ja reiman 86 senttinen,mutta se on yleensä vaan autoillessa ja kauppareissuilla,koska ei juurikaan vettä pidä :)

Jaahans,täytyy varmaan vetää vaatteet niskaan ja mennä pihalle paleleen ;) :wave:
 
Aamupäivää!
MEillä ollu ihan kamalia öitä. Veetuska on heräilly miljoon akertaa ja viime yönä suosiolla nukutin pojan viereen, Atte tuli joskus yöllä meidän väliin nukkumaan. en tiedä herättikö kova tuuli sen.
Sit veeti heräs puoli 7 ja oli kolmannen aamu peräkkäin kun tullu pissat läpi :kieh: nyt on siis kesto vaippa. taidan laittaa villahässäkän ens yöksi ja kattoo kuinka käy.
Onneks isäntä oli käyny ajoissa nukkuu niin heräs sit kasilta olemaan poikien kanssa ja mie menin nukkuu pariksi tunniksi, nyt on levänny olo.

Pitäs vaihtaa vielä olkkariin normi verhot.

PEPPI vaipoista, veetillä on saksan kaupan tarravaipat. ovat loistavia, vaikka ovatkin nyt vuotanu :kieh:
Atte käyttää noita daylin housuvaippoja. ovat halpoja ja koitan noiden avulla saada käymään pöntöllä, on toiminu siinä tarkoituksessa.

nyt pienin huutelee päikkäreille joten palaan taas joskus...
 
hoh hoijakkaa mikkä yö :eek:

illasta kun en itse saan unta ja pyörittelen asioita mielessäni niin nukun sitten (kun viimein saan unta) kuin tukki.. en edes heränny siihen kun Tatu oli kömpiny viereen.. joskus aamuyöllä heräsin kun poika puhua pälpättää ja touhuaa jotain siinä minun vieressä. ei asettunu millään joten vein omaan sänkyynsä.. ilmeisesti torkahti ja ite kun nukahin niin seiso meidän sängyn vieressä. Tuumasin että eikö pitäs mennä omaan sänkyyn niin alko itku. Koppasin kainaloon ja siinä sitten tuhistiin aamuun asti jolon sama pälpätys alko.
Mut huomas pojastakin että yö meni harakoille.. oli koko aamupäivän kiukkunen kun ampiainen.. Nyt on päikkäreillä.
Vähän liian hyvin meilä on nyt tähän asti yöt mennykki.. nukkunu melkein 12 tuntia aina heräämättä useempana yönä.

Peppi: Meillä ollaan tähän asti käytetty pääasiassa liberoa.. (joskus vauvana myös pampperssia.. Nyt ostin sitten muumeja.. jotka ei kylläkään oo lähellekkään yhtä hyviä kun liberot, mut niin vähän käytetään kuiteski vaippoja että nekin menee.
Libero on meillä harvoin falskannut mut nuo pirkat ja muumit useemminkin.
Ja siis housuvaippoja käytetään.

Tintta: En muista nyt haalarin merkkiä mikä Tatulla on.. mummo sen viime keväänä alesta pojalle osti ja hyvä haalari on ollut. Pitääpä ihan mielenkiinnosta tarkistaa ;)

Gerbera: Tulisit nyt oikeesti jotain kuulumisia kertomaan. Tai laita vaikka yy:tä. Ois kiva kuulumisia lukea.

Ihana talvinen ilma kun tuo pakkanen antas vähän periks.

sisko on muuten nyt hoidossa ja tekeevät kai jonkunmoisen hoitosuunnitelman.. ite oli hakeutunut mutta saa nähdä riittääkö sisu loppuun asti..

nyt hommiin ennen kun poika kerkee herätä.. ei nuku kun suunnilleen tunnin verran jos sitäkään..
 

Yhteistyössä