***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU


Minä taas tosi pikaseen... vauhdilla luen aina teidän kuulumiset ja sit saakin pitää tosi kiirettä, että kerkeää itsekin hieman kirjoittaa :D

Kuusikon äidille oikein paljon onnea!! Ihania uutisia!!

Peppi, Julle pitää pääasiassa 86 cm vaatteita, muutama 80 cm on vielä käytössä ja viime kesältä parit sortsit on 74 cm.

Tigru, mä kävin ostamassa vauvalle rela-tippoja, kun näytti päivänä muutamana, että masua voisi vähän kipristellä. Kallis pikkupurnukka, mut erittäin hyvä on! Itsekin niitä aina otetaan, jos tuntuu, että mahatauti on iskemässä. Jaksuja sulle sinne!! :hug: Meillä oli tässä taannoin tuota tavaroiden heittelyä, nyt se on taas jäänyt. Milloin lie tulee taas takaisin :D

No nyt on Werneri sylkyssä, joten kirjoittaminen on hieman vaikeaa...
 
Huomenta!

Mies makaa vatsanvaanteissa kun syøtin sille eilen jalapenoja. Meilla oli tarkotus lahtea piknikille, mutta katselen tassa viela hetken onko siita lahtijaksi ja sitten meen Oton kans pyørailen, jos ei tuu perheretkea.

Kuusikonaidille: Onnea odotukseen. Harvinaisia nykyaan suuret perheet valitettavasti, silla lapsille on kovasti iloa sisaruksista ja isommat ehka osaavat jo auttaa aitia, niin ettei taakka kay liian raskaaksi. Mun lapsuudenystavan perheessa oli yhdeksan lasta ja siella oli aina niin mukava kayda leikkimassa.

Koivunkapyska Vaatii sit pullaa kans. Mulla on mummo, muttei miesta mukana silla reissulla, joten ei tarvii puhhuu muuta ku suomee.

Uneton: Otto on innostunut duploista. Tein yhella kirpparilla puoltoist kuukautta sitten superløydøn. Duploja ihan hirvea kasa mukana junia, veturi villi ja maalaiselaimia, ukkoja.... Lukee kirjoja ja leikkii mielellaan myøs pikkuautoilla ja sen verran on pehmoisan piirteita, etta kantelee ja halailee joskus jotain pehmoleluja ja koittaa ripustaa pampuloita hiuksiinsa. Ulkona kiipeillaan ja leikitaan hiekkalaatikolla. Kolmipyørainen on myøs tosi kiva, vaikka ei polkeminen viela onnistu. Otto tassa lahettelee flirttiterkkuja teijan Pepille :heart:

Nyt sai poika palapelista tarpeekseen eika aiti saa enempaa seurustella kanssanne.
Mukavaa paivanjatkoa kaikille.

:hug: Kattinkalta
 
No noin lähel en oo karhua sitten koskaan ollutkaan livenä.
Mulla kyllä tuli semmoinen tunne silloin kun oltiin siellä että ettei se otus jota Saku haukkui ollut hirvi. Tuli semmonen karhu fiilis... :/

Poika vääns sitten tänä aamuna ukon silmälasin sangan solmuun. Etittiin sitten tovi entisiä laseja. No löytyihän ne, mut huomenna täytyy kiikuttaa heti rikkinäiset sangat aamusta optikolle korjattavaksi.

Mä oon lounas vahdissa ja meen kohta hakee muksut suihkusta.

Pitäs vielä ettiä kaalilaatikon ohje...
 
No jos nyt jatkaisin kirjoittelemista, kun sain tuon pienemmän ukkelin kans nukkumaan... johan tuo taas 3 tuntia jaksoi hereillä sinnitellä... Ja sen koko ajan sylissäni kulljettelin, ei viihdy hereillä ollessaan muualla. Huoks. Helppoa tehdä ykskätisenä hommia... saan kait luvan kirjoittaa ansioluetteloon, että osaan tehdä paljon asioita yhdellä kädellä :D

Tanskulle isot :hug: Mä tiedän mitä tunteiden myllerrystä käyt läpi! Aleksihan oireili tuolla tavalla talvella ja keväällä, nyt on onneksi ollut seesteisempi aika. Voimia sinulle kovasti!! Laita vaikka yy:tä jos haluat jutskata paremmin! Tai vaiks sähköpostia! Osoitteen saat, jos haluat!
Ihana Saara kun kuivaksi oppi!

Smirgelaine, harmi miehes laseja! Kyllä nää lapsukaiset kerkee joka kohtaan =)

Kattinka, käyttekö täällä meillä päin! Voin tehhä persikkapiirakkaa, jos kaffelle tulette :D

Sit puran vähän ahdistustani, taas vaihteeksi...
Miehen piti jo eilen illalla (yöllä) ajella kotiin.. Noh, ilmoitti eilen aamulla, että pääseekin vasta tänä iltana ajelemaan kotiin (on yöllä sit kotona)... Eli 5 päivää oli poissa kotoa ja ensi viikolla sama homma |O No onneksi on maanantain ja tiistain kotona (pitäisi olla...), silti vaan ahdistaa kovasti. En jaksais enää mitenkään sen työtä... Onneksi nuo messut on pian ohi, sit on taas vähän aikaa vkl edes kotona.

Tähän väliin pitää kyllä Aleksia kehua! On niin reipas Jullen kanssa! Jos minä olen syöttämässä vauvaa tms niin Aleksi antaa Jullelle välipalat ( ja on seurana siinä), käyttää käsien ja suun pesulla, leikittää ja muutenkin huolehtii, että hommat sujuu! Ihana, kun on noin ajattelevainen poika! Vaikka välillä onkin sitten kaikkea muuta, kuin ajattelevainen...

Mutta nyt Julbertti heräsi, joten mentävä on!

 
kuusikon äiti Paljon onnea vauvan tuloon!! Minkä ikäisiä muut lapsesi ovat? Ihanaa kun tulee vauvauutisia näin usein - kukahan on seuraava??

Peppi Se onkin tosi hyvä että Rasmus viihtyy itsekseenkin! Kiitos jaksuista :) Semmosta piti kysyä, et kun Rasmus on sitterissä tai lattialla, niin käyttäytyykö Joonas aina ok sitä kohtaan, ettei
mene liian kovakouraisesti "leikittämään" veljeä? Meillä tuntuu vielä aika hurjalta ajatus että Hilla olis lattialla, tuo poitsu kun
on aikamoinen jyrä leikkiessään ja vaikkei enää kamalan paljon mustis siskostaan ookaan, välillä sitä näyttää systeri ärsyttävän ja sillon saattaa
yrittää läpsäistä. Joel käyttää 86 vaatteita, uudet ostetaan 92.
Onnistuikin lopulta se kuvan laitto yhteisöön. Löytyikö hyviä hääkappaleita?

Hannamari Kiitos jaksuista :) Minä oisin kyllä vielä valmis vaihtamaan tytön nimen..mut mies taitaa olla siihen jo kovin kiintynyt :D

Koivunkäpy *Glup* karhuja noin lähellä..kannattaa myös laulella tai puhua ittekseen kulkiessaan niin tietää otso väistää :D

Uneton Meilläkään ei Joelia hiekkalaatikko juuri kiinnosta. Lempipuuhaa olisi veden kanssa läträäminen, ihan missä ja minkä
veden tahansa :x Leluista kuorma-auto ja leikki-imuri taitaa olla tämän hetken suosikkeja, vaikkei niin kauheasti omat lelut kiinnostakaan.
Ja ihan parasta on jos leikkikentällä pääsee jonkun toisen lapsen kanssa juoksemaan peräkkäin..

Tigru78 Heittelee Joelkin välillä tavaroita - muutakin kuin palloa. Ja juu..vauvaa ei parane pitää tulilinjalla. Röyhyyn tarvisin kans vinkkejä..ei aina tuu vaikka pystyasennossa pitää.

jellona78 Oliko kiva Oulun reissu?

Danjuska Jaksuja väsymykseen Muistan tuon alkuraskauden väsyn kyllä..tarvi vaan pää tyynylle laskea niin taju lähti. Toivottavasti
vältyt pahoinvoinnilta :hug:

Tanskuliini Ikävää et mökkireissu meni noin. Onnea Saaralle päiväkuivuudesta. Jaksuja murkun kanssa :hug:

Kattinka Kiva lukea kuulumisianne :)

Gerbera Voi en yhtään ihmettele et ahistaa pyörittää arkea yksin katraan kanssa monta päivää peräkkäin. Kyllä se toinen aikuinen käsipari on niin tarpeellinen. Onpa Aleksi reipas poika, minkä ikäinen hän olikaan? Käytätkö sinä muuten kantoliinaa? Mulla vielä tuo oma tossa odottaa "parempaa hetkeä" käytön opetteluun.

smirgelaine Kaalilaatikko on hyvää! Tulee vaan turhan harvoin tehtyä..


Meillepä ei mitään ihmeellistä. Taisin viimeks unohtaa mainita et vauva hymyilee ja jokeltelee nykyään, se on tosi palkitsevaa :heart:
(Mun mielestä vauvan tylsin kuukausi on se noin kaks viikkosesta eteenpäin, kun ei nuku enää koko ajan, mut ei myöskään vielä kommunikoi)
D-vitamiinit aiheuttaa ähinöitä ja kitinöitä yöllä, se saatiin selville kun kokeiltiin jättää pois muutaman kerran..relatkaan ei auta. Jekovitia
käytetään d-vitamiinina, pakko kai sen on tottua kun ei voi pois kokonaan jättää :/

Jeps, täytynee nyt lähteä vaunuilemaan tytön kans kauppaa kohti, huomenna alkaa uusi viikko! :wave:
 
Sunnuntaita!

Kuusikon äidille heti kärkeen hurjasti onnea :hug: :flower: :heart: Ihana juttu! Kyllä hattu nousee suurperheiden äideille! Ja jos jollekin olen kateellinen, ni heille :) Sisarukset on kyllä lapsille niin iso rikkaus, ettei tottakaan. Mäkin olisin aina halunnut paaaljon lapsia, mutta pitää olla nyt onnellinen noista kahdestakin, onneksi olen heidät saanut :heart: Hienoa, että mummusi voi jo paremmin!

Peppi; kiva, kun pääsitte kahden liikkeelle! Miten meni juhlat? Meillä Otolla vieläkin 80cm vaatteita paljon käytössä, joitain 86cm ja vieläpä muutama 74cm shortsipuku :D Oli siis jo viime kesänä hänellä, mutta eipä hänelle ole painoakaan tullut viime kesästä kuin 1.5kg... vartalon malli tietysti muuttunu...Olenkin nyt miettinyt, että tarviikohan ensi talveksi lainkaan uutta talvipukua, kun viime talvena oli pari 86cm pukua käytössä ja tällä tahdilla menee kyllä vielä talvella. Varastossa on lisäksi kyllä yksi käytetty 92cm puku ja sitten 90cm puku, minkä joskus tilasin Hobby Hallista jostain halvennuksesta, joku Storm-merkkinen muistaakseni. Lähtipä taas lipsumaan tää mun juttu...

Lumikarpalo; kiitos :heart: Ihana nimi tuo Hilla :) Kiva, että teillä menee hyvin vauvan ja taaperon kanssa! Kyllä rankkaa varmaan on nyt alkuun, minusta ei olisi tuohon ollut, kateellisena tästäkin :ashamed: (en kyl oikeasti ole kadehtivaisuuteen taipuvainen tyyppi, mutta jos jostain, niin tuollaisista luonteista).

Gerbera; ihana lukea teidänkin kuulumisia! Varmasti on tosi rankkaa, kun mies on reissuhommissa! Jaksamista ihan hirveästi :hug: Onneksi Aleksi on noin huolehtivainen isoveli! En minäkään muista, että minkä ikäinen hän onkaan? Pitäiskö tän maitoaivoisuuden parantua kuinka pian imetyksen lopettamisen jälkeen?? Ei mitään parannusta huomattavissa ja 4kk sitten on jo loppunut :D Onkos pikkumiehellä vielä tiheän imun kausi meneillään, vai joko on pidemmät välit? Se onkin kyllä kumma, että kyllä sitä maitoa aina vauvan imiessä tulee, vaikka ei melkein puristamalla sais pisaraakaan ja olis ihan tyhjän tuntuiset rinnat.

Uneton; meillä Otto rakastaa autoja, traktoreita ja mopoja ihan hirveästi, aamulla heti alkaa senpäiväinen pörinä, että välillä naurussa pitelemistä! Sitten myöskin tykkää työnnellä siskon vanhoja nukenvaunuja ja ostoskärryjä, kyydissä ei tarvi olla ketään. Heiluttaa meille ja sanoo "Heippa" ja taas mennään. Ilmeisesti tuo 4 pyörää alla on riittävä hänelle. Ulkona hänellä on pikkuserkun vanhat auto ja pikkumönkijä, mistä molemmista akkujutskat rikki sekä siskon vanha polkutraktori ja niitä hän lähinnä työntelee pihalla pitkin poikin, välillä käy päällä istumassa. Ei kanssa juurikaan hiekkalaatikolla leiki. Ja kivien pitäminen suussa on nastaa :x ja nuo vedellä läträämiset... Ja nyt on muuten kaimansa tavoin innostunu duploista ja megablockseista.

Koivunkäpy Sä oot oikein meidän petoyhdysnainen :D Onneks teillä on se haukku siellä!

Tansku; harmitus mökkireissua! Onnea hirveästi Saaralle päiväkuivuudesta! Kiva, kun olet back :hug: Jaksamista murkun kanssa taistoihin!

Täällä on tukka ollut aamusta asti melkoisen kipeä, nyt paranemaan päin ;) Itseaiheutettua... Tosi kivaa oli piiiitkästä aikaa olla viihteellä. Pe oltiin jazzkonsertissakin, siellä alkoi loppua kohden satamaan, ni siirryttiin sellaiseen isoon telttaan, missä oli sit kans livemusaa. Syötiin muuten makkaraperunat ja hinta hirvittää vieläkin; 7ekeä pienehkö pahvitötsä!! Siis markka-aikana olis hinta ollu ehkä jazzien aikana (täällä nousee juomienkin hinta aika kiitettävästi, sekä sisäänpääsymaksut baareihin) 15-20mk... juu, ei ole eurot vaikuttanu hintoihin... Kivaa oli kyllä, silloin oltiin kotosalla jo 2.30, mun sisko oli murusten kanssa täällä. Eilen aamulla Lotta lähti siskon mukaan kylpylään Turkuun ja menivät sitten yöksi siskon ja miehensä luo ja Otto oli ekaa kertaa yksin yökylässä mun vanhemmilla! Ja nyt seuraa ylpeän äidin tilitystä; ei itkun itkua, nukkumaan oli mennyt vasta 22.30, huudellut mummua tuomaan vettä vielä sänkyyn ja heränny 9.30. Leikkinyt vaan innoissaan mun veljien vanhoilla traktoreilla. Kotiin tuotaessa oli kyl niin pappan poikaa, äidin syliin ei olis ensin tullu, mut sit tuli halailemaan ja oli sylissä pitkään. Mutta siis tosi ihanaa, kun oikeasti jännitin, kun pikkuäiti meni eri paikkaan, Otto ei juuri ilman Lottaa ole ollut edes missään vähääkään aikaa hoidossa. Eilen tosiaan tuli sitten kaveripariskunta meille iltaa istumaan, pelattiin sitä Suomirokkitriviaa ja sitten lähdettiin jazzkadulle ja sitten sinne baariin. Puol viis kotiin :D Kivaa oli, mut eipä tarvi taas vähään aikaan lähteä yöelämää katsastamaan. Vanha on vanha ;) Pakko vielä mainostaa tota mun uutta suosikkijuomaa; siis Malibua ja karpalomehua :p

Nyt pizzan jämiä syömään...

Niin ja vielä Katinka-salalukijalle; jos tienne Porin ohi kulkee, ni olis ihana nähdä! Mitäs mä sit lupaisin leipoa :D
 
Täällä takana vierasviikko ja häät Lappeenrannassa. Tuntuu että hulinaa on ollut niin, että odottaa jo ihan rauhallisempaa aikaa.

Kuusikonäiti :flower: :flower: ONNEA!

Danjuska onnittelin mielestäni, ainakin mielessäni ;) mutta laitan sullekin vielä onnittelut tulemaan!

Katinka ja meille sit poikkeat myös!! Kuutostieltä on noin 20 km. Koivunkävyn luota meille lienee noin 150km? oisko Käpäri hyvä arvio?, niin on tietenkin jo kahvin ja pullan aika taas, eikös!? Milloin sä nyt oletkaan itärajaa pitkin ajelemassa?

Päätä särkee valvominen joten poistun.

 
Lillukka varmaa aika hyvä arvio tuo 150km..
Katinkan mummo on helisemässä ku pittee pysähtyy joka kohassa :LOL:
Katinka: mä voisin ehkä ostaa sult sit vähä marjoi jos sat paljo hilloja? Minen tuonne lakkasuolle lähe jos tässä kerran alkaa näit nalleja pyörii, tai vaihtoehtosesti on joku vaeltava uros..
Tietääkö kukkaan koska karhuilla on kiima?

Must ois nii kivaa ku meillä ois noita pieniä söpöjä eläimiä niinku vaik pupuja (ilves vissii söi talvella puolet niistä ) hirviä (neki on menny johki ) sit vaikka lumikoita pitämässä hiiret kurissä ja öö... mitäs viel.. Tai lumikoitahan täs on mut niit ei vaa nää, talvella vaa näkyy jälkiä..

Lumikarpalo: meillä sanovat et voi jättää iha pitemmäks aikaa taolle d-tipat ku mahaan kävi, niinpä nää on molemmat ollu liki 3kuisia vasta ku ovat alkanu moisia saamaan ku sitten ei enää oo mahaan käyny..

Nyt kahvin keittoon ku ukko kotiutu.
 
Moi!

Väsyneenä täällä kirjoittelen. Oli ihanat häät, kaikki meni tosi hyvin. Sami löysi paljon soitettavaa, oli ihan kaikenlaista ja kaikenikäistä musiikkia :D Kiitos vaan kaikille kysyneille :) Me oltiin hotellilla jo kahden jälkeen, mut silti väsyttää ihan älyttömästi.

Joonatanilla ja Rasmuksella oli mennyt mummon kanssa hyvin. Tosin mummo ei ollut kuulemma saanut Rasmusta nukahtamaan muualle kuin syliin :eek: Vaikka Rasmus on tosi helppo nukutettava ollut aina. Paria kertaa lukuunottamatta ei ole mun syliin koskaan nukahtanut. Yö oli mennyt hyvin, Joonatan oli nukahtanut hyvin omaan sänkyynsä, kuten myös Rasmuskin illalla. R oli herännyt yöllä 3 kertaa, kahdella kertaa oli saanut maitoa. Joonatan oli herännyt aamulla jo klo 7 (mummo ei ollut varmaan tajunnut tuttia tarjota, yleensä Joonatan nimittäin nukahtaa silleen takaisin, herää kasin aikaan normaalisti). Oli ollut aamulla kuulemma kovin totinen ja jonkun ajan päästä alkanut itkemään :'( Reppana. Oli ollut äitiä ja iskää ikävä ja oli varmaan ihmeissään, kun ei oltu vieläkään kotona. Ei ollut kuulemma kauaa itkenyt. Päiväunia nukkui vaan tunnin. Normaalisti nukkuu 2-3h.

Rasmus on tänään 4kk :heart: Niin se aika vaan menee äkkiä! Ajattelin antaa joko tänään illalla vähän sosemaistiaisia tai sitten huomenna... Jännä nähdä, mitä poitsu tykkää :D

Danjuska: Eipä sitä kauheesti ehtinyt eilen missään välissä hulia :D 12 aikaan lähdettiin täältä ja sen jälkeen olikin koko ajan jotain tekemistä ;)

Tansku: Ihanaa, että oot taas back! :hug: Onnea vielä Saaralle kuivaksi oppimisesta!! Jaksuja kovasti Santerin kanssa :hug: Kiitos :hug:

Tigru: Välillä lentää meilläkin tavaroita, milloin äitin ja milloin pojan toimesta :whistle: :LOL: Äitillä on kerran kuussa sellainen aika, että hyvä et ei ihmisetkin lennä ;) Terkut vaan mun omalle äitille :wave: :D Toi röyhtäisyhomma onkin sitten ärsyttävä. Rasmuksellahan ei ihan pikkuisena tullut röyhtäisyjä ikinä, niitä sai houkutella ihan todenteolla ja vaikka missä asennoissa poikaa pidin, ei sitten tullut ja sitä ähisi ja piereskeli aina nukkuessaan :/ Nyt on kyllä huomattavasti helpottanut, röyhtäsy tulee melkein joka kerta, mut vieläkin haittaa, jos ei ole tullut, silloin ähistään. Mä sanoisin, että aika auttaa tuohon asiaan... Oon miettinytkin, että ihanaa et Joonatanilla luonnistuu nuo asiat jo ihan itsestään, röyhtäisyt ja kakkaamiset sun muut :LOL:

Kattinka: :hug:

kuusikon äiti: ONNEA!!! Ihanaa, voi vitsit :heart: Ja hattu nousee kyllä täältäkin ja korkealle! :) Ajattelin laittaa kyllä tuon sairaanhoitolinjan ykösvaihtoehdoksi ihan suoraan ens kerralla :) Saan sitten ne tärkeät ja mahdollisesti jopa ratkaidevast 5 pistettä :D :D

koivunkäpy: Huh, karhuja :eek:

Uneton: Joonatan tykkää edelleen ihan hirveesti autoista ja muista moottorillisista menopeleistä :D Kuuntelee aina, kun mopo menee tai lentokone, on ihan hiirenhiljaa ja osoittaa ulos ja sitten vilkuttaa ja sanoo: heihei :D Tuolla mopollaan ajelee aika paljon. Avaimet on edelleen tosi kivat, niiden kanssa mennä viipottaa. Ulkona tykkää eniten juoksennella ja laskea liukumäestä, hiekkalaatikko ei kauheesti myöskään kiinnosta. Keinussa viihtyy jonkun aikaa ja tietty kovissa vauhdeissa täytyy olla :D

Gerbera: Jaksamisia. Suosittelen kyllä ihan oikeesti sit kantoliinaa, siinä sulla olis kädet ainakin vapaina... Oonkohan kohta jo ärsyttävä tän kantoliinahömpötykseni kanssa :LOL: Mutta mut se ainakin pelasti :saint: Ihana Aleksi :heart: Eikös Aleksi ollut suunnilleen samanikäinen, kuin mun pikkuveli (tammikuussa 12v.), oliko vuoden nuorempi vai vanhempi...?

lumikarpalo: Joonatan käyttäytyy kyllä ihan hirveen hyvin pikkuveljeään kohtaan, voi ihan huoletta pitää Rasmusta lattialla/sitterissä, eikä tarvi koko aikaa vahtia. Ikinä ei ole Rasmusta (no, ehkä kerran) läpsäissyt tai muutakaan ikävää. On kyllä aivan ihana, kun aina, oikeesti aina, on vaan halimassa ja pussailemassa ja silittelemässä, hellyyttävä :heart: Rasmus se aina saa suukkoja ja haleja, ei me muut läheskään aina, kun pyytää tms. :)

siru: Kiva, että Otolla oli mennyt hyvin hoidossa, ihana juttu :)

Äiti, äitin mies ja pikkuveljeni (+joitain muita) lähti lauantaina Pärnuun, ovat siellä 2 viikkoa. Mitä teille sinne kuuluu? :D

No mut, tästähän on tullut taas piiiiiitkä kirjoitus, jospa jo lopettelisin!! :wave:
 
oi kun pää tyhjeni ihan kokonaan..

Kuusikon äidille ainakin hurjasti onnitteluja!! Meillä taitaa olla la samassa kuussa =)

Siru: Kiva kun teillä ollut mukava ilta!

Peppi: Kerrohhan sitten mitä Rasmus tykkäs soseesta =)

Gerberalle hurjan paljon jaksuja! Hattua sulle nostan kun lasten kanssa noin paljon itekseen olet.. ei multa varmaan ihan heti onnistus.. :ashamed:

Meillä on ollut tosi kiva päivä :D
Aamulla lähdettiin 10 maita kalajoelle.. oltiin rannalla ja Tatu oli aivan tohkeissaan ja mylli hiekassa ja kiipeili.
Oli myös tarkotus mennä sillä pienellä laivalla sinne saarella (olikohan ulkokalla..) mut olis oltu sitten vatsa lähempänä kuutta sieltä pois niin ei lähdetty kun koira yksin kotona.
Käytiin kuitenkin syömässä ihanassa pienessä ravintola pizzeriassa. Sytötiin herkulliset pasta-annokset ja Tatu sai nakkikorin josta söi tosin vaan nakit :LOL: Ja löytyipä myös semmonen ruoka mitä ei meijän poju syö.. nimittäin oliivit. otti tohkeissaan salatista ja sylki samantien pois :LOL: En kyllä itekkään niistä kovin paljon välitä..

Kotiin kun tultiin niin leikittiin pihalla ja käytiin äsken pyöräilemässä..
jos kohta lähtis iltapalaa ehtimään..
 
Sunnuntaita :)

Onpas kivaa taas kirjoitella täällä :D Kiitos kaikille jaksutoivotuksista, olette ihania :heart:

Onpas ollut ihanan lämmin päivä, käytiin pariin kertaan ulkona. Mies on nyt aikamoisessa flunssassa, onneksi ei kuitenkaan ole lämpöä. Muu porukka on entisellään eli nuhaisia. Ihme etten mä ole kipeä :eek: Yleensä sairastun takuuvarmasti samaan tautiin kuin lapsetkin. No, hyvä näin :D

Gerbera: KIITOS :hug: Laitoin sulle yv:tä :) Jaksuja sinulle, olet kyllä teräsnainen kun jaksat hoitaa kodin ja lapset niin usein yksin :hug:

Kuusikon äiti: Mielettömän ihanaa! Onnellista ja turvallista odotusaikaa sinullekin :hug:

Tigru: meillä tavarat lentelee aika usein... Veera on niin pippurinen että se on saanut meidän telkkariinkin jonkinlaisen klommon aikaiseksi :eek: Kirjat, lelut ym lentelee jos tyttö on vähänkin suuttunut jostain. Tänään se sai karseet raivarit, makasi vatsallaan lattialla ja paukautti naamansa täysillä lattiaan. Nyt ylähuulessa on kiva ventti :/

Uneton: Kiitos kauniista sanoista :hug: :heart: Veeran lempitouhua on ehdottomasti nukkien hoitaminen ja työntäminen rattaissa. Tokaksi kivaa on lukea itse ääneen siansaksalla kirjaa ja kolmanneksi kivaa on palikat :)

Peppi: kiva että häät sujuivat hyvin ja pojilla oli mennyt hyvin mummon kanssa :)

Voih, pitäis varmaan raahata itsensä ensi viikolla salille. Miten ihmeessä jaksan tehdä mitään tän herkkupömppövatsan kanssa... :ashamed: Ai niin, olen pitkään miettinyt että hommaisin mp3:n jonka voisin ottaa salille mukaan ja kuunnella musaa rehkimisen lomassa. Noh, päivää ennen kun lähdettiin mökille niin mies yllätti ja toi mulle uuden puhelimen! Sellaisen johon voi ladata musaa, jee jee :) Tänään ja eilen mies onkin lataillut mulle hyviä biisejä siihen.

Nyt tarttee mennä syömään jotain, on taas nälkä... :ashamed:
Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa!
Tansku & poppoo
 
Moikka!

Reissusta palattu. :attn: onnellisena, mut väsyneenä. =) Eilen ajeltiin jyväskylän kautta ouluun ja tänään kierreltiin pitkin maita ja mantuja siis oulusta pyhäsalmelle siitä kiuruvedelle ja Iisalmella pysähdyttiin kahvilla kaveriperheen luona ja sit suoraan kuopion kautta mikkeliin. Käytiin porukoillani syömässä ja kaupassa.
Pojat ovat vielä mummolassa, huomenna vihdoin haetaan kotiin. :D mulla on ollut niitä jo ihan hirvee ikävä.

Häät meni mukavasti. Kaunis morsian ja hyvää ruokaa. ajoissa mentiin hotellille takaisin. mukvan tuntuinen oli oulun kaupunki. ja kaikki muukin välillä kuin 'lapsi lelukaupassa' olo :D

Huomisen työvuoro vaihtuikin yövuoroksi, onkin sitten kaksi peräkkäin.
Kelläs niitä synttäreitä olikaan tuhka tiheään...täällä myös yksi sellainen. Ensi viikko aika hurja, kun mahtuu huomiselle siskon tytön ja miehen siskon synttärit. tiistaina äitini sit olis torstaina omatkin ja aleksilla seuraavan vkon maanantaina. Ensi viikonloppuna Aleksin synttäreitä juhlitaankin. :D

peppi, Ei ole poikien eka serkku. siskollani on kaksi tyttöä, jotka ovat olleet serkkuja alusta asti. ja todella tärkeitä. :D kiva että teidänkin reissu meni hyvin.

kuusikon äidille, kovasti Onnitteluja ja hatunnosto suurperheen äidille. :hug:
suurperheet ovat kyllä tosiaan nykyään tosi harvassa.

gerberalle, tosi paljon jaksuja arjen pyöritykseen. :hug: olet kyllä sitkeä sissi, kun jaksat.

tansku, mukava kun palasit remmiin takaisin. harmi kun ilmat eivät oikein suosineet. :/ Hienoa kuitenkin, että saara oppi päiväkuivaksi. =) Voimia kovasti Santerin kanssa. toivotaan että ymmärtäisi oman parhaansa nopeaan. :hug:

kattinka, kiva kun kävit oikeestikin ilmoittautumassa. Kyllähän me todella yritetään nähdä, kun trelle tullaan. =) jaksuja töihin. :hug:

käpynen, varoo niitä petoja siellä naapurissa. hirmuiselta kuulostaa noi karhu jutut.

uneton, Mikkis rakastaa autoja ja liukumäkiä. lentokoneet sekä kaikki ääntä pitävät koneet kääntää pään heti eikä kohta. keinussa viihdytään 2sekuntia. hiekkalaatikolla hiukan enemmän, jos hänen kanssaan tekee kakkuja sun muita, mut itekseen harvoin leikkii siel. puistossa isohko kiipeilyteline on jo tullut kokeiltua isänsä avustuksella. :D huomenna sitä taas näkee, mitä kaikkea uutta on poika oppinut ja kiinnostunut tekemään.

meillä sauna lämpiää ja sit onkin ihan valmis nukkuu. huomenna on tiedossa imurointia ja pyykin pesua. En ole nimittäin viikkoon tehnyt mitään, kun oli niitä vieraitakin täällä. hiekkaa on melkoisesti. :)

jatkanpa vaikka huomenna..kauniita unia kaikille! :hug:
 
Iltoja!

Onnea vaan kuusikon äidille :flower: .

Kaalilaatikko onnistui aikas hyvin :p . NEstettä oli pikkasen liikaa.

Onneks ne oli vaan sanka mikä meni, eikä linssit. Miehel on sen verta huono näkö, että niille ois kertynyt hintaa, jos ois pitänyt linssit uusia. Ja ilman laseja ukko ei nää yhtikäs mitään. Sokea kuin yöpöllö päivällä...
 
Vielä pikaiseen Pepille, että laitoin jonkinmoisen kuvan uudesta tukasta yhteisöön... en tiedä, näkyykö siitä nyt malli niin hyvin =) vähän vaan leikattiin jotain huonompia latvoja pois. Ollaan siinä juuri pe konserttiin lähdössä, odotellaan mun siskoa.

Jellona; kiva että teidän reissu meni hyvin! Morsiamet on kyllä aina kauniita! Ja onnea tulevalle tädille :D

Tansku; minkä puhelimen sait? Mulla on toi mp3, lenkillä verraton kaveri, jos Otto nukkuu ;) muuten tietty Otto on parasta seuraa ;)

Nyt nukkumaan :wave:
 
Kyllä te naiset ootte nopeita, vaikka on kesäloma-aika parhaillaan - tekstiä syntyy :D

Onnea kovasti Danjuska ja Maria - plussaaminen on hieno tunne :heart:

Mitenkähän Viiru jakselee :wave:

Tultiin just kisareissulta. Mies voitti ikäluokassaan SM-hopeeta :flower: Pikkuneidit jakso tuulettaa ja huusivat tosi kovaa: hyvä isi! ja saivat muut katsojat taatusti hymyilemään.

Nyt on painuttava pehkuihin, koska ei meidänkään joulutähti kovin hyvin vielä öitään nuku ja herää aamullakin ihan liian aikaisin |O

Hyvää yötä kaikille :hug:
 
Smirge: kaalilaatikkoo :p

Miten kauan kestää mahatauti??? neiti sontii edelleen.. mä tahon nukkuu |O

Hienoa etä reissut on menny hyvin!

Ville leikkii lähes kaikella autoista kattiloihin, nallesta nukenvaunuihin..

Mua ketuttaa taas kaikki, vois lähtee johki hornan kuuseen ja jättää nuo kolme kotio.

Karhut ei oo vaarallisia, ainut vaa kun ei tiedä onko se ukko karhu vai lapsellinen akkakarhu, ne on jo pikkusen vaarallisempia..

Ja ametistin ukolle onnittelut! Saapiko udella mittee hää harrastaa? Oletuksena että maastojuoksua, mut arvelin varmistaa meneekö arvaus kui mettään. Jos et tääl haluu huudella ni kerro vaik yynä tai yhteisössä jos haluut?
 
Huomenta!

Yö olis voinut kyllä paremminkin mennä :kieh: Vielä ku ite olin niin kauhean väsynyt... No, ehkä joskus.

Danjuska: Annoin Rasmukselle mangososetta (sitä meiltä löytyi kaapista) pari lusikallista, tykkäs kyllä ja osas ihan hienosti syödäkin, vaikka välillä sylkikin ulos :D Ihan pari pikkulusikallista vaan annoin. Ehkä tänään sit lisää. Vois kaupasta ostaa vaik peruna-porkkanasosetta, sillä Jonttu aloitti ja siitä tykkäsi :)

Tansku: Paranemisia teidän porukoille! Toivottavasti ei sinuun iskisi!

Siru: Ihanan näköinen tukka sulla! :)

lumikarpalolle piti jo eiliseen viestiin laittaa, että suloiset lapset teillä :heart: Ja Joelilla hirmupitkä tukka, ei meidän Jontulla vaan, vaikkei sitä kertakaan olla leikattukaan :D

Smirgelaine: Mulla on tosta Lostin 3. tuotantokaudesta enää n. 3-4 jaksoa näkemättä :D

Ametisti: Onnea miehelle sm-hopeasta :flower:

Koivunkäpy: Voi hemmetti, eikö se vieläkään ole loppunut?? Mahatauti siis :kieh: Jaksamisia sen kanssa ja toivottavasti paranisi pian, eikä suhun tarttuisi!

Jospa sitä itekin pistelis suuhun jotakin...

Jemman kuulumisia odotellaan! Jokohan ovat sairaalasta kotiutuneet? :heart:
 
En jaksa |O :headwall:

Pitkän nukutaan yöt hyvin-jakson jälkeen Peppi on aloittanut taas yöheräilyn ja huutamisen :/

Aamutkin alkaa entistä aikasemmin ( ei nyt kuitenkaan tarttis 05-5.30) ja se sapettaa.
Tosin eipä tässä ole kauaa, kun pitääkin jo herätä puol kuuden aikaan jatkuvasti :whistle:

Oletpas sinä kaunis, Siru ja ihanat hiukset =)
Olet kovin tutun oloinen, oletko tehnyt tv-töitä? :attn:

Aamulla käytiin puistossa, oli mukavan viileää.
Nyt aurinko lämmittääkin taas täysillä B)

Jeps, päiväunille laittamaan jengiä :wave:

Mitähän Taivaanvuohelle kuuluu?
 
Moikka!

Uneton ja Peppi; KIITOS! :heart: Ihania olette :hug: Yritän nyt kasvattaa hiukan pidempää tukkaa, mutta enpä tiedä, olen todella ohuttukkainen, että ei sellainen hiirenhäntä sit niin kivalta näytä... joudun aina käyttämään aika paljon eri muotoilutuotteita, että tukka ei mene ihan päätä myöden :D En ole tv-töitä tehnyt, Uneton, että jos sitten muistutan jotain sun tuttua? Juuri vknlp:na tapasin ekaa kertaa mieheni hyvän ystävän uuden tyttö/naisystävän, jonka mielestä muistutin hänen lapsuuden ystäväänsä :) Tällä miehen kaverilla on ollu kaikki sen edelliset tyttöystävät ihan erityylisiä, ei olla kenenkään kans ystävystytty harmikseni, mutta nyt tän uuden kans oltiin heti samalla aaltopituudella :) Ehkä asiaan vaikuttaa, että hällä myös yksi lapsi.

Muuten vknlp:na baarissa jouduttiin sanaharkkaan yhden tosi ilkeän muijan kanssa, vieläkin vaivaa mieltä, vaikka ei tarttis. Me siis ystäväni kanssa mentiin istumaan tyhjään pöytään, ei mitään kalja- tai paukkulaseja ollut siinä. No, päästään istumaan, ni kaks muijaa tulee siihen huutamaan, että mitä h*vetin vosuja siinä meidän pöydäs istuu. Me sit yritettiin sanoa, että täs ei kyl ollut ketään jne. He änkes siihen sitten ja tän toisen mies tuli paikalle ja olikin fiksu mies, kävi juttelemaan mulle kaikenlaista, oli menos karaokea laulamaan jne. No kohta tuli hänen vuoro ja sanoi muijalleen, että antakaa näiden naisten sit istua tässä, ni hänen muija vastas, että tottakai me annetaan naistes olla rauhassa :eek: No, sitten paikalle tuli mieheni ja ystäväni mies ja kävivät istumaan ja kerroin (harmi kyllä) tulisieluiselle miehelleni, et miten meitä nimiteltiin ni tämä sitten annatti sille naiselle. Seurauksena, että tämä oli kuulemma vitsillä meille niin sanonut :eek: Me sitten jonkin ajan kuluttua lähdettiin baaritiskille, kun tuli lisää kavereitamme paikalle ja nämä kaks muijaa jäivät sinne voitonriemuisina. Tän rääväsuisen muijan mies yritti kätellä vielä mua, mutta olin jo hänellekin kiukkuinen, vaikka eka vaikutti järkimieheltä. Olipa sekava sepustus, mutta se minkä takia vaivaa, kun mietin, että oli kovin tutun oloinen tämä ilkeä muija... Ja mä en oikeasti kestä tollasta haukkumista ventovieraalta, herkkis kun olen :D

Nyt suihkuun ja iltavuoro odottaa tekijäänsä. Miehellä on vielä tämä ja ens vko lomaa, ni mulla neljä vroa, sitten meneekin mies töihin ja kohta alkaa jo Lotan koulukin, niin hankaloituu entisestään mun työvuorot, ainakin äkilliset keikat.

Aurinkoista maanantaita ja koko vkoa kaikille
:wave:

Ja onnea vielä Ametistin miehelle sm-hopeasta :flower: Muakin kiinnostais laji, että laittaisitko mullekin yynä =)

Ja vielä, tietääkös joku Jemmasta mitään? Heti sitten ainakin Jemma kertomaan, kun tulet :D

Ja edelleen, piti jo eilen laittaa, että ihanat kuvat teidän lapsista, Lumikarpalo :heart: Tosi paljon tukkaa Joelilla, niinkuin Peppi jo totesikin, wau!
 
Pojat nukkuu, vielä toistaiseksi, heräävät varmaan ihan just. Itekin lepäilin tossa sohvalla, mut nousin, kun Joonatan huuteli, halusi kuitenkin jäädä vielä nukkumaan.

Uneton: Jaksamisia huonoihin öihin ja aikaisiin aamuihin :hug:

Siru: Mulla on kans ohut tukka, eikä yhtään intoa/taitoa hiuksia laittaa, usein sitten kuljenkin hiukset päätä myöten liimautuneena :LOL: :x Olipas akkoja siellä baarissa :kieh: :headwall:

Mä en oo taas vaihteeksi jaksanut siivota, vaikka pyykkiäkin pitäis pestä ja tiskipöytä jo melkein täynnä astioita (puhtaat edelleen koneessa). Käytiin kyllä poikien kanssa suihkussa, että me sentäs ollaan puhtaita :D

Mun isoveli tulee kohta käymään, oli eilen illallakin käymässä :) Sitä ei varmaan tää sotku paljoa haittaa :LOL:
 

Yhteistyössä