Sunnuntaita!
Menikin eilen sit aika myöhään ja nyt väsyttää
Mies oli kyllä aivan ihana, lähti poikien kanssa aamulla kaupunkiin, että mä saisin nukkua rauhassa <3
Ens viikonloppuna on ne häät, sen jälkeen ei tarvikaan taas vähään aikaan missään käydä...
Tigru: Olipas suloinen vauva profiilissa, aivan ihana! Oletteko muuten jo nimeä miettineet pikkuiselle?
Ametisti: Täällä yksi lastenvaate-ostelija! Mitään niin kivaa en tiedä ku ostella pojille iiiihania vaatteita
Ja niitä kyllä meiltä löytyykin, nimittäin mun äitillä on sama ongelma, ostelee pojille kauheesti vaatteita
Mun mielestä kyllä pikkupojille on aivan ihania vaatteita! Ite en kauheesti tykkää sellasista prinsessahörheilöistä, mitä usein näkee, kun sinne tyttöjen puolelle katselee, on kyllä kivoja tyttöjen vaatteitakin, mut löytyy pojillekin ihania =) Mä vielä ostan aina, jos jollekin kaverille, edes puol tutulle syntyy vauva niin pakko päästä niitä pikkuvaatteita ostelemaan
Olipa hauska, kun Jellona ja Ametisti olleet samassa paikassa, olisittepa törmänneet
Hannamari: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa, harmi teidänkin mökkireissua tai siis huonoja ilmoja
Siru: Saako kysyä, että kuinka paha tämä aivokasvain sun tädillä on? Tosi ikävä juttu
Ihana huolehtivainen mummu
jemma: Voi sua yökukkujaa taas! Saatko sit päivällä nukuttua kun yöllä valvoskelet?
Gerbera: Aivan toooodella suloinen pikku-Werneri siellä profiilissa oli, ihana! Tuleeko Werneristä ihan virallisestikin Werneri?
Tylsä se anoppi-juttu
Niiskuneidille perheineen mukavaa mökkeilyä, vaikkakin jo ehditte mennäkin!
Uneton: Kiva, että teillä oli mukava reissu
Onnea Tessalle kovasti!!
Tanskun kanssa eilen tekstailin, niillä on kuulemma niiiiiin hidas nettiyhteys, ettei ollut jaksanut sen kanssa taistella ja tulla kuulumisia tänne kirjoittelemaan. Huonoja ilmoja on sielläkin ollut, voi olla, että tulevat ensi viikolla kotiin, jos huonot ilmat jatkuvat, lähetteli kovasti terveisiä kaikille teille!
Pitäisköhän sitä käydä taas vähän ulkona tai jossain, jos se piristäis vähän?