***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU

Yhteisö herjaa, että en saa poistaa kuvia enkä lisätä, koska tilani on käytetty. Lopuksi kysyy, haluanko liittyä jäseneksi. Että miten saisin sinne lisää kuvia? Onko pakko perustaa uusi albumi?
 
Täällä voidaan jo hyvin.
A tulloo tänään kotio, illalla iski koti ikävä, ois pitäny 9aikaa lähtee kotio, saatiin sit puhuttuu et tulloo tännään, eiät käy siel kesämaassa vaan meneevät vaan veneilemään..

Minä syntinen tilailin pullia ja pesupähkinöitä, viel pitäis metsästää bambufroteeta ni sais vaipat kondikseen.. :snotty:
Muut tuhlaa vaatteisiin ni mä vaippoihin, tai eiäpä nuo tuu maksaa ku alle 6?/kpl ku ite tekkee..
Tokihan mäki ostelen vaatteita, valitettava tosiasia vaan on että pojille ei oo ihanuuksia, toisin ku tytöille.. Kaupassa oonki muutaman kerran tuumannu et eihä se haittaa jos pojalle pukee mekon?? :LOL:

Ametistista tosiaan mukava kuulla!

Tigrua en oo mahtanu onnitella kouluun pääsym johdosta, jotenka onnea molemmille! j aihana kuva rohviilissa!

JA aamuåalan etsintään käy tie..
 
Sorry, taas ihan vaan pikaiseen... Olen kyllä lukaissut kaikkien jutut.

Peppi, koitin profiiliin vaihtaa kuvan tuossa yks päivä, mut uusi kuva ei siihen vaihtunut, vaiks useasti kokeilin. Kokeilen tänään uudestaan.

Tigru, tulkaa vaan käymään! Kiva olis nähhä!! Ja ihana poikanen sulla profiilissa :heart: Ja onnea teille molemmille kouluun pääsyn johdosta!

Kaiza, mies edustaa asuntomessuilla Securitas aroundio kodinturvapalvelua. On siellä aina to-la tai pe-su väliset ajat.

Hengissä ollaan selvitty, vaiks mies ei kotona ole ollutkaan. Tosin olen älyttömän väsynyt ja pinnaa ei ole juurikaan ja siitä on erittäin paha mieli :'( Muutenkin on huonot fiilikset, kun anoppi itse ehdotti eilen, että tulisivat tänään tänne meille, että saisin levähdettyä pienen hetken ja Julle saisi olla rauhassa ulkona... Noh, tänä aamuna tuossa soitti eikä tänne tulostaan mitään puhunut, toivotteli vaan voimia tähän päivään... Tuli vähän paskafiilis...

Noh, onneksi mies on huomisen ja tiistain kotosalla, jospa malttaisin ottaa silloin rennosti. Huomenna on Wernerin eka neukkarikäynti, jännä nähhä miten on tissimaidolla kasvanut.

Nyt Julle nukahti päikkäreilleen (halusi mennä jo tähän aikaan nukkumaan) ja vauvakin nukkuu toivottavasti vielä pienen hetken, joten jos minäkin kallistuisin soffalle!

Ihanaista sunnuntaita kaikille!
 
Nyt en saa myöskään profiiliin tänne mitään kuvaa!! :eek: Jelppikää poropeukaloa! Tiedot mukamas muokkaantuvat, mutta en itse ainakaan nää mitään kuvaa profiilissa!

Gerbera: Suuuuloinen kuva pikkuisesta :heart:
 
Nyt on reissut tehty ja olo sen mukainen :whistle: :LOL:

Laivaristeily meni mukavasti ja nopeasti.
Tiistaina oltiin päivä Tukholmassa ja saatiin se aika maissa tuhlattua 4-5 liikkeeseen =) :LOL:
Kaikkea ihanaa oli liikkeet pullollaan ja muutamia tuliaisia tuli mukaan.
Käveltiin sinä päivänä niin paljon, että ei tarvinnut unta yöllä paljon kysellä ( se on minulle uutta) :wave:

Ainut asia mikä kaiversi, oli laivan ruokapaikkojen hinnat :eek:
Jatkossa täytyykin säästää ruokarahat erikseen :kieh: :whistle:

Kylpylä-viikonlopulta kotiuduttiin muutama tunti sitten.
Lapset nauttivat todella paljon altaista ja ylenpalttisesta lutraamisesta :heart: =)
Myös meidän Peppi oli vauhdissa, normaalisti hän on ihan lukossa väkijoukossa.

Tessa sai eilen hotellihenkilökunnalta karkkikulhon ja kortin, ihan kiva ele =)
Nyt on tuo vauhtimimmikin jo 3 :heart:

Kiitos Tanskuliini onnitteluista :wave:

Meidän reissut onkin sitten tältä kesältä tehty ja nyt onkin aika alkaa orientoitumaan tuleviin muutoksiin elokuun lähestyessä.

Oih, näinkö tuossa Ametistin kirjoitusta :heart: :wave: :wave:
Olipas kiva =)


Kaikille hyviä vointeja, nyt ei jaksa enempiä "reissussa rähjääntyy" ;)
 
Sunnuntaita!

Menikin eilen sit aika myöhään ja nyt väsyttää :D Mies oli kyllä aivan ihana, lähti poikien kanssa aamulla kaupunkiin, että mä saisin nukkua rauhassa <3

Ens viikonloppuna on ne häät, sen jälkeen ei tarvikaan taas vähään aikaan missään käydä...

Tigru: Olipas suloinen vauva profiilissa, aivan ihana! Oletteko muuten jo nimeä miettineet pikkuiselle?

Ametisti: Täällä yksi lastenvaate-ostelija! Mitään niin kivaa en tiedä ku ostella pojille iiiihania vaatteita :D Ja niitä kyllä meiltä löytyykin, nimittäin mun äitillä on sama ongelma, ostelee pojille kauheesti vaatteita :) Mun mielestä kyllä pikkupojille on aivan ihania vaatteita! Ite en kauheesti tykkää sellasista prinsessahörheilöistä, mitä usein näkee, kun sinne tyttöjen puolelle katselee, on kyllä kivoja tyttöjen vaatteitakin, mut löytyy pojillekin ihania =) Mä vielä ostan aina, jos jollekin kaverille, edes puol tutulle syntyy vauva niin pakko päästä niitä pikkuvaatteita ostelemaan :whistle:

Olipa hauska, kun Jellona ja Ametisti olleet samassa paikassa, olisittepa törmänneet :)

Hannamari: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa, harmi teidänkin mökkireissua tai siis huonoja ilmoja :(

Siru: Saako kysyä, että kuinka paha tämä aivokasvain sun tädillä on? Tosi ikävä juttu :( Ihana huolehtivainen mummu :)

jemma: Voi sua yökukkujaa taas! Saatko sit päivällä nukuttua kun yöllä valvoskelet?

Gerbera: Aivan toooodella suloinen pikku-Werneri siellä profiilissa oli, ihana! Tuleeko Werneristä ihan virallisestikin Werneri? :) Tylsä se anoppi-juttu :(

Niiskuneidille perheineen mukavaa mökkeilyä, vaikkakin jo ehditte mennäkin!

Uneton: Kiva, että teillä oli mukava reissu :) Onnea Tessalle kovasti!!

Tanskun kanssa eilen tekstailin, niillä on kuulemma niiiiiin hidas nettiyhteys, ettei ollut jaksanut sen kanssa taistella ja tulla kuulumisia tänne kirjoittelemaan. Huonoja ilmoja on sielläkin ollut, voi olla, että tulevat ensi viikolla kotiin, jos huonot ilmat jatkuvat, lähetteli kovasti terveisiä kaikille teille!

Pitäisköhän sitä käydä taas vähän ulkona tai jossain, jos se piristäis vähän?
 
Heippa täältä harmauden keskeltä! Mihin se kesä meni?? Ei ole kiva lähteä jazzeillakaan käymään, jos näin sateista ja pilvistä on :| Katsotaan vaan, ni huomenna paistaa arska, kun mulla aamuvro :whistle:

Jemma; voi kiitos ihanista sanoista :hug: mummu on mulle tosi tärkeä, niinkuin mun kolmelle sisaruksellekin, pikkusisko siellä eilen siivosi, kun ennen tosiaan juuri tämä mun sairas täti on tehny kaikenlaisia hommia. Jaksamista sulle viime metreille!! Onneksi palkinto on sitten tosi ihana, kade olen kyllä
=) Mihin teillä pikku isosisko menee, kun synnyttämisen aika tulee? Vai jääkö isän kanssa kotiin? En muista, onko siitä täällä ollu puhetta :ashamed: Kuinka paljon teillä muuten syntyy siellä teidän sairaalassa vuosittain vauvoja?

Peppi; se mun tädin aivokasvain on luokkaa 4, eli pahinta. Leikkauksessa ei saatu kaikkia pois, sädehoito ei oikein tehonnut ja nyt on alkanut uudelleen kasvaa. Nyt saa lääkitystä joka 4.vko, saanut sitä vasta ekan kerran ja sen kesti onneksi. Tosiaan erittäin huono ennuste on, tuon lääkityksen (solusalpaaja) jälkeen ei ole enää mitään tehtävissä :'( Oli nyt tilanteeseen nähden melko hyväkuntoinen, väsynyt kylläkin. Kyllä munkin mielestä poikien vaatteetkin on ihania, tarkoitin vaan, että tytöille on enempi vaihtoehtoja, kun on mekkoja, hameita, tunikoja jne. Mäkään en kovin piittaa hörhelöistä, eikä enää Lottakaan =) kysyy vaan aina kaikista vaatteista, et onks tää muotinen? :LOL: Viimeks ostettiin mustat pillifarkut, on luikkujalkojensa kanssa tosi söpö :D ja ihan innoissaan, kun kuuli, että äidilläkin on teininä moiset ollu :)

Unettoman Tessalle onnittelut :flower: Ja hienoa, että reissut meni hyvin!

Hannamarin kuulumisia mukava lukea, harmi, että mökkeilyä ei aurinko suosinut :(

Gerbera; ihana vauva profiilissa :heart: Suloinen! Jaksamista "yh"-arkeen :hug: Tylsää tosiaan on tuollainen, että lupaa tulla auttelemaan, eikä sit tulekaan :( Höh.

Koivunkäpy; mistä tilaat pesupähkinöitä? Joko Villen mahatauti on taaksejäänyttä?

Apua, kuukauden päästä alkaa koulu... itkenköhän mä sitten saatellessani tota prinsessaista kouluun :) Just oli töissä tällä vkolla puhetta, kun yhden työkaverin ainoa poika lähti inttiin, että miten äiti sai oltua tosi reipas pojan vielä kotona ollessa, mut kun ovi meni kiinni, niin... Että odotelkaamme vaan.

Nyt kotihommia jatkamaan. Plääh.
 
Siru: tilasin myllymuksuilta samalla kun tilasin vaippakamaa..

Isompi kotiutu rampana, olivat tänää siel kesämaassa ni olivat ollu systerin kans pomppulinnassa ku siihe oli tullu jotai jätkiä pomppimaan, anna oli käyny istuu ku oli ollu siel takana, ni olivat sit pomppineet jätkät koko rahan edestä, annal oli retkahtanu niska *paljon rumia sanoja*
Ei tuo pahasti tunnu olevan kipee, vaan sillä kun on taipumusta akuuttiin kenokaulaan niin ei tuomonen oo sit kivaa et retkahtelee muitten toimesta..
 
Heippa!

Voi taivas et meinaa hermo mennä ton isomman kanssa, että osaa olla uhmaa sillä. jotenkin kun Mikkis on nyt suht mukava nykyään niin toi isompi taistelee ihan KAIKKEA vastaan. :headwall: Melkein joka kerta iltapala jää syömättä ja iltatoimet on taistelua ja sanailua. kauheeta uhkailua ja kiristystä.

tää päivä alkanut jo Mikkiksellä ja mulla klo. 6, mut hyvin on kuitenkin mennyt. nukuin itekin päikkärit Mikkiksen kanssa. iltapäivällä käytiin torikahvilassa ja miehen siskolla kylässä sekä kaupassa. ilta vietettiinkin sisällä yllätys,yllätys sateen takia. :) huomenna olis taas iltavuoro.

hannamari, harmitus kun tuota sadetta riittää joka puolelle suomea. mukavaa kuitenkin tehdä jotain normaalista poikkeavaa. ainakin omasta mielestäni. :) Milloinkas sinä muuten aloititkaan työt?

ametisti, tuli eilen illalla vielä mieleen, että siellähän oli kaksi tuttiritarinäytöstä. me oltiin siinä klo.14. kummassa te?

olenkohan onnittelut tigrua ja miestänsä kouluun pääsystä. jos en niin ONNEA! :flower: :flower:

gerbera, kovasti jaksuja. :hug: olipas ajattelematon anoppi. |O

jemmalle, kovasti unihiekkaa, että nukuttais läpi yön. :hug:

Kristiinalle oikein hyvää syntymäpäivää!! :flower: :hug: missähän sie oikein oot? :attn:

Annalle, kovasti toipumis :hug: . olipas idiootteja poikia. |O |O

nyt tuoisompi huutelee..täytynee varmaankin mennä kahtoo josko sen sais rauhoittuu..OIkein hyviä unia kaikille. :hug:
 
Ihan hirmu nopeat vielä päivän päätteeksi.. Hih, quickies.. :ashamed: :LOL:

Gerbsu: Tosi ikävä tuo anopin juttu. |O Mun äiti puhuu aina kanssa kuinka "ottavat ihan lähiaikoina poikia", ja kuinka "olis niin kiva taas ottaa ne yökylään".. ja aina mä olen se joka kyselee josko voisivat ottaa, ja harvoinhan se edes onnistuu. :/ Johtuu äitini sairaudesta, tiedän, mutta vois olla mulle juttelematta noita, huokailis vaikka isälleni ja puhuisivat ääneen vasta jos oikeasti ovat pyytämässä luokseen. :ashamed: Anteeksi purkaus.. :ashamed: :ashamed:

Uneton, olipa teillä kivan kuuloiset kesämatkat! Me ollaan tekemässä vielä Särkänniemireissu (onpa pitkä matka :LOL: ) ja puhettahan oli vaikka mistä ennen lomaa, mutta saa nähä nyt. Kylpylä olis kiva, kun nuokin molemmat on luttaajia.

Käpy: En käsitä miksi jokaisella pomppulinnan pitäjällä ei ole selvää se, että niissä pitää olla isojen ja pienten vuorot erikseen!!!!!!! |O |O :headwall: Arttu on jäänyt jalkoihin kans viime kesänä, ei uskaltanu hyppiä enää ollenkaan kun seiso vaan surkeana seunassa ja yritti pysyä pystyssä kun isommat pojat terrorisoi koko aluetta. :/ Mun sisko kerto että Vesilahdessa on kunnalla (?) oma pommpulinna jota ne vuokraakin, mutta kun se on niitten omissa tapahtumissa, siellä on aina isoille ja pienille omat vuorot.

Jelu: Arttu tappelee vastaan kanssa ihan kaikesta! Uskomatonta rissausta. Mikään ei käy ja kaikki muu menee ihan ohi korvien. Pinna on tosi tiukalla, ja huono omatunto on lähes joka päivä jostain (siis mulla). Koitetaan jaksaa.. Voi että olis hauska joskus tavata teitäkin!! Sais nuo mukulat melskata keskenään.. :whistle: Oli muuten aivan ihania kuvia teidän häistä! Työt mulla alkaa 1.9. ja pojat menee muutamana päivänä jo elokuussa harjottelemaan.

Tuosta työasiasta, menen nyt tekemään 2pv/viikko vanhassa paikassa ja 2pv siihen ihan viereen tulevassa uudessa liikkeessä.
 
jumittunut käpy karjuu huomenta.. mulla on selkä ja niskat nii jumis ettei meinaa pää heilua, tosi ihanaa..

ukko läks viemään autoa HUOLTOON :eek: 7vuoden aikana toka kerta kun meidän biili on huollossa, tosin ei oo sama auto ku viimeiks, pitää meseen vaihdattaa syöttöpumppu, itellä ei oo tarvittavaa työkalua, eikä appiukollakaa oo, ni pakko viede ;) Smirge, just se työkalu puuttuu mistä ne äijät sillo puhu..

Ukko oli ahkera, kaks päivää siivos annan huoneita, mut siistiä tuli ja nyt voi villen laskee annan huoneeseen alhaalla! Tosin mä oisin ollu tyytyväisempi jos se ois kattonu pojun perään et mä sään siivottua.. ehkä viel jonain päivänä.

Hannarille lykkyä töihin!
Ja Unettomalle kouluun!
Siru, saas nähä käykö teillä niinku meillä muinoin että äiti saatto ekana päivänä kouluun mut toisena päivänä lähetettiin naapurin pojun kans äitit takas ennen koulua kun nolotti, me sit oltiin ainoot joita ei äitit saattanu koko viikkoo kouluun taikka hakenu koulusta :xmas:

Pitäs tehhä jotai hyödyllistä, alottasko siivoomisen ni vois lopettaa sen siihe ku ukko soittaa et tuu hakee tai jotai..
 
Huomenta.

Mä en ymmärrä, että miks Rasmus nukkuu sillon huonosti, kun mä oon kotona... Tai jossain lähellä. Vielä ku ois kivasti väsyttäny, harmitti aamulla ihan hirveesti, kun heräs, Joonatanku olis vielä nukkunut...

Lähdettiin muuten eilen ihan yllättäen Linnanmäelle!! Ostettiin Jontulle ranneke, käytiin sen kanssa läpi kaikki alle 100 senttisten laitteet, oli ihan hirveen kivaa ja voi että poika nautti! Nauraa hihkui vaan kaikissa laitteissa ja koko ajan piti olla johonkin menossa :) Ja kyllä äiti ja iskäkin tykkäs niissä laitteissa käydä :D Hyvä, ettei riitaa tullut et kumpi saa mennä :D:D

Rasmuskin viihtyy nykyään hyvin vaunuissa ja ette usko!! Nukahtaa aina silloin tällöin autoonkin! Niin ne pikkuiset vaan muuttuu :) Taas pieniä asioita, jotka helpottavat meidän elämää =)

siru: Tosi ikävää tuo tädin syöpä, kun on vielä pahinta laatua :( Eikä leikkauksessa saatu kaikkea pois ja vielä sädehoito kun ei tehoa :(:(

Koivunkäpy: Uskomatonta niitä jätkiä, prkl!!! Jaksamisia ja paranemisia!!

jellona: Jaksamisia sinne isomman kanssa *hali*

Hannamari: Jaksamisia sullekin sinne!

Kristiinalle myöhäiset synttärionnittelut!! Kuulumisia olisi kiva kuulla! Kaveri kattoi meidän valokuva-albumeja, siellä oli kuvia meidän tapaamisesta (Hannamarilta) ja Saulia kovasti suloiseksi kehui :)

Josta tulikin mieleen... Hannamari!! Mä haluaisin sen yhteiskuvan sieltä tapaamisesta, joka taidettiin ottaa sun kameralla (Sami otti), onko sulla meseä, jos joskus voisit vaikka sitä kautta lähettää? Mulla kun ei onnistu tohon sähköpostin kautta lähettäminen, tai siis sit ku oon sitä kuvaa tilaamassa niin sanoo, että siinä on jotkut resolaatiot (??) madaltuneet, eli se kuvanlaatu on tooodella huono :/

Tylsää, kun mies lähti töihin, viime viikon oli sit kokonaan kotona ja oli kyllä IHANAA! Harmittaa, kun sillä ei kesälomaa ole, eikä muuten varmaan ole ensi vuonnakaan :(
 
Oli muuten ihan pakko tulla vielä kertomaan meidän iltainen tapahtuma :whistle: Nimittäin, Joonatan oli jo sängyssään, koitti saada unenpäästä kiinni, siellä jotain touhus ja oli siis jo ihan hiljaista... Yhtäkkiä, siis aivan täysin yhtäkkiä huomasin pojan tossa oman huoneensa oven suulla!!!! Tuli vähän outo olo ja meinasin säikähtääkin, katoin vaan suu auki, toinen siinä virnisteli ja tais itekin olla aika ihmeissänsä ja vähän jopa ylpeänä :whistle: Mä sitten sanoin, että herranjestas, poikakin vähän pelästyi ja alkoi kävelemään takaisin huoneeseensa :D Mä ihmettelin tai me Samin kanssa ihmeteltiin ihan kauheesti, menin laittamaan Jontun takaisin sänkyynsä ja hetihän se näytti, miten oli sieltä pois päässyt... Kiipesi nimittäin toisesta päästä ku pieni apina, tosi vikkelästi, meni hoitopöydän päälle ja jäi siihen makoilemaan :D:D Siis tuolle pienelle hoitopöydälle.. Oli aika huvittavan näköinen! Piti sit ottaa pinnasänkyä vähän kauemmaksi hoitopöydästä...

Mut oltiin kyllä tosi ihmeissämme ja nauratti vielä pitkän ajan päästäkin, meitä molempia, Samia ja mua :D Vielä nukkumaan mentäessäkin sitä hihiteltiin ja kummasteltiin :D

Et sellanen apinatapaus meillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Hannamari!! Mä haluaisin sen yhteiskuvan sieltä tapaamisesta, joka taidettiin ottaa sun kameralla (Sami otti), onko sulla meseä, jos joskus voisit vaikka sitä kautta lähettää? :(
Mese on, mutta onhan se tuolla yhteisössä, mitä jos kopsaat sieltä? Saisko sen suurennettua takas niin että kuvan laatu ei heikkenis? En osaa lähettää mesen kautta, olen ihan käsi siinä. Yrittää voin, toki!!

Jäi vähän kesken eilen illalla mun jutut.. Vili nous itkemään, ja siitä eteenpäin juoksin taas vuorotellen poikien luona yhteen saakka.. |O (haukotus) Kai se kulmahammas nyt puhkes, musta tuntu että eilen siitä näky jo pieni kulma, mutta kiljunnasta päätellen jotain tapahtui viime yönä. Arttu näki unia.. osasin odottaakin sitä, kun käytiin eilen ip uudessa leikkipaikassa Koskikeskuksessa, sen nimi oli muistaakseno Hopstop. Hieno paikka, kiipeilytelineitä, liukumäkiä, pallomeri jne.. Tunnin kun pojat riehu siellä (ja äiti koitti pysyä Vilin perässä, piti kaikkiin mennä mukaan mihin se kiipes.. ) niin ei ihme että meni uniin, kun oli niin ihmeellinen paikka. Ekan kerran Arttukin oli pallomeressä! Aika kallishan se oli, 9e tunti/lapsi, mutta Artun olis voinu jättää sinne, siis siihen sisältyi jo lastenhoitomaksu. Siellä oli tosi kivan ja topakan tuntuisia hoitajia muutama paikalla valvomassa että kaikki sujuu.

Nyt jos sais Artun ylös, vois lähteä puistoilemaan.. Unohdin muuten mainita, näin Hannelenkin siellä markkinoilla launantaina, ja juteltiin että voitas vihdoinkin tavata kun asutaankin melkein naapureina eikä vieläkään ole nähty täällä.. :ashamed: Että moi vaan jos käyt lukemassa, tällä viikolla puistoillaan!!! :D
 
Miten voikin olla viikot näin hankalia aina aluksi. Ajatukset on ihan sekaisin ja mihinkään ei osaa/jaksa keskittyä. Taas se aika kuusta, että vatsa vie kaiken energian.
Meillä oli ihan jees viikonloppu. Perjantaina tehtiin taas viikon ruokaostokset ja pakkailtiin. Lauantaina vietiin ap Matias mun vanhemmille ja lähdettiin itse kaverin luo raumalle, sunnuntaina käytiin sitten hakemassa Matte päivällä kotiin. Koko mummilassa olo ajan Matias oli ollut tosi iloinen ja reipas, kun me tultiin, niin alko kauhea itku, kiukku ja uhma, joka jatku iltaan asti. Olo oli muutenkin vähän väsy, vaikkei alkoholi oikein lauantaina maistunutkaan, ja sit toineen vielä osoittaa mieltään noin, niin oli vähän pinna kireällä. Hauskasti oli ihan mustis, kun mun pikkusisko tai mies yritti halata mua. Kokoajan repimässä lahkeesta irti ja sit itse änki mun syliin ja istui siinä kovasti kiinnipitäen aina 5min. :heart: Illallakaan kun ei meinannut millään nukahtaa (nukkumaanmenemiset on meillä taas ihan pelleilyä), niin kun otin jossain vaiheessa syliin, kun itki ihan hysteerisesti, niin nukahti heti siihen, niin että mun käsissä on nyt mustelmat, kun toinen niin kovin piti kiinni. Mun mielestä se on sekä vähän outoa & suloista, kun toinen kuitenkin niin innoissaan aina lähtee hoitoon, eikä koskaan osoita mieltä, kun sinne jätetään, juoksee vaan nopeasti leikkimään.
Mä en muuten vieläkään ole muistanut käydä siellä yhteisössä, pitäis varmaan vähän skarpata.
Koivunkävyn poikasille tsemppiä ja pikaista paranemista. Toivottavasti Annan niska on jo paremmassa kunnossa ja Villen vatsa normalisoitunut.
Voi Gerberan pikkuinen oli tooooosi suloinen. Mä haluan kanssa!
:LOL: Tsemppiä arkeen. Mites Wernerin neukkarikäynti meni?
Mukavaa, että Unettoman reissu on mennyt niin hyvin. Mitäs kaikkia muutoksia teillä syksyn koittaessa tapahtuu?
Kristiinalle myöhäiset onnittelut. Olis tosiaan mukava kuulla pitkästä aikaa.. :hug:
Noi on muuten hassuja noi omat&appivanhemmat. Kaikissa on omat ihanuutensa ja vikansa. Mun vanhemmat eivät koskaan pyydä Mattea kylään ja viime viikollakin kuulin kun isä vitsillä sanoi, että ensin tehdään töitä ja remontoidaan koko viikko ja sit vielä tuodaan tommonen villi muksu hoitoon, kun pitäis rentoutua. Silti ne aina ihan sydän mykkyrässä riehuu Matten kanssa, pitää vaan kuulostaa "ei-niin-isovanhemmalta-mitä-oikeasti-on".
Joonantanin tempaukset kuulosti pelottavan hauskalta. :D Kiipeekö muidenkin joulutähdet pinniksestä pois jo? Mun pikkusisko kiipeili tän ikäisenä pinnasänkyyn ja pois ihan helposti, ilman mitään apuvälineitä, mutta matte ei vielä ole kyllä osoittanut mitään merkkiäkään, onneksi, siitä.
Käykää muuten katsomassa www.lastenhuone.fi ... oih, mitä ihania juttuja sieltä löytyykään... Mä haluan oman kodin, että voi sisustaa niin kuin haluaa... !!! tahtoo tahtoo tahtoo
:LOL:
Juu, pitää taas jatkaa töiden tekoa. Kahvitauko taas vähän venähti kun tämmösessä toimistossa on tää heinäkuu aikasta hiljaista...
Oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille, ja Jemmalle ekstraterkkuja. =)
 
Pojat nukkuu, pitäis varmaan itekin lepäillä, mutta missä olenkaan? :whistle:

Hannamari: Mä luulen, että sen kuvanlaatu heikkenee, jos rupean sitä jotenkin isontelemaan :/ Tai jos kopsaan sen suoraan tuolta yhteisöstä. Kattinka lähetti sen mulle mesen kautta, katotaan, jospa se olis hyvänlaatuinen ja jos siitä sais teetettyä hyvän kuvan :) Jos ei niin palaan asiaan :D

Kaiza: *hali* Toi onkin jännä juttu, että lapset "kostaa" vanhemmille ton, jos ne on jonnekin hoitoon jätetty, vaikka hoidossa oliskin kivaa ollut ja sinne mielellään jääneet. Kiukku se alkaa meilläkin usein, jos on hoidossa ollut, kun mennään hakemaan.

Ei se taida enää edes kannattaa tohon sohvalle mennä :/ Samantien, kun siihen menen niin varmasti herää ainakin toinen...
 
Äitee-78
Yritän nyt tänne pikaiseen tulla vähän kuulumisia kertomaan vielä kun Dana päiväunilla tovin on, valitettavasti en juuri kommentoimaan taaskaan ehdi :ashamed:

Ollaan sitten tähän kiireen keskelle miehen kanssa saatu aikaiseksi lisää kiirettä, meinaan käytiin tuossa katsomassa ihanaa paritaloa Siuntiosta ja rakastuttiin siihen heti ja jos nyt muutaman tarkastuksen jälkeen keskiviikkona kaikki on kunnossa niin tehdään siitä tarjous !!! Vähänkö mua nyt sitten jännittää jos muutetaan sinne, paikka aivan taivaallinen mutta ajoitus todella huono :( Pojalla kun kuitenkin alkaa se koulu kohta ja tiedä miten tuolta löytyy kouluissa tilaa, vieressä melkein olis yks ihana koulu mut pääseekö sinne vai joutuuko sit jonnekin pidemmälle ?! Ja Danalle kans pitäis hoitopaikka pikaiseen löytää kun mulla kans alkaa koulu 20.08. ! Joutuu kyllä nyt aloittaa hoidon jo täällä Espoossa ja sit alkusyksystä raukka jo vaihtamaan hoitopaikan heti, sama juttu pojan kanssa, just ehtii vähän tutustumaan uusiin kavereihin kun sitten heitetään ihan uuteen paikkaan, on kyllä huono omatunto :ashamed: Mut luotan siihen et tuo lapset pian sitten sopeutuu, ympäristö kuitenkin todella ihana ja siellä olis tarkoitus asua sitten vaikka loppuikä mun puolesta =)
Sanokaa nyt et onko ihan tuhoon tuomittu tämä meidän muutto ajatus ???

Ja lauantaina pitäis aamulla klo 6.55 lähteä meidän kone kohti Bulgariaa ja se vasta tässä alkaakin jo jännittää, taitaa olla mun hyvät yöunet olla tuhoon tuomittuja nyt jonkin aikaa tämän stressi määrän kanssa :D Matkalaukku saatiin eilen haettua lainaksi ja toinen pitäisi kans vielä hakea, mun kamat kun vaatii ihan oman laukun (mies meinas et yhteisellä oltais pärjätty :kieh: ) !!! Lapset saavat kans ottaa kumpanenkin omat laukut ja Danalle tietty lisäks rattaat, niille haettiin just viime viikolla lastentarvikkeesta kuljetuslaukku, josko pysyisivät lennon ajan kasassa eivätkä olis monessa osassa niinkuin olen joillekin kuullut tapahtuvan :eek:

Nyt niin kauhia nälkä kun aamupalaa ei ole vielä saanut et pakko mennä syömään, mut yritän tässä vielä ennen reissua tulla kertomaan kuulumisia ja ihan kommentoimaankin, viimeistään ke tai to kun selviää meidän asuntotarjouksen kohtalo :D

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille B) :wave:
 
Kertokaas rakkaat paljon voi pyytää itsetehdystä kestovaipasta? viellä vähän epäselvää et ostaako it evalmiiks kankaat vai hankinko mä ne, mut pitäs kait sitä töillekki jotai laskee??

Anna käytettiin lääkärissä ku th oli sitä mieltä et pitää lääkärinki viel kattoo vaikka melko varmasti on lihasperänen tuo särky, minkä jo ite tiesinkin, omasta kokemuksesta tiedän että jos nikamassa ois jotai ni ei se tuota päätäsä heiluttelis.. jos viel parinpäivän päästä vaivaa ni sit röntgeniin..

Äitee, uskon että lapset saa kavereita mistä vaan, millon vaan. Oisittekos missä vaihjeessa syksyä sit muuttamassa? Ite muutettiin just sillon täysin toiselle paikkakunnalle (joensuusta Kausalaan ) pari kk ennen ku alko ekaluokka, kesän aikana tutustuin pariin tyyppiin, koulussa niit sit tuli enemmän, sit viidennellä kun olin ni muutettiin kesken lukukauden Lahteen, se oliki isompi muutos, isompi paikka, sisäänpäin lämpeevää porukkaa jne.. mut siitäki jäin henkiin. Sit ku olin päässy 7luokalta ni muutettiin takas Joensuuhun sillo kesällä, meinas vaan tuottaa tuskaa eka saada systeri erityis kouluun ja mut johki yläasteelle ku sinne mihi oisin kuulunu ei mahtunu jne plaaplaapla, mut molemmat sentäs päästiin kouluun! Meillä oli viel se onkelma että kun päästiin muuttamaan vasta elokuun puolenvälin jälkeen uuteen kotiimme niin jouduttiin aluks majailee kavereitten nurkissa ni ei koulu meinannu moista hyväksyy et asutaan missä satutaan ja postit tulee posterestantteen, onneks olin Lahdessa yläasteella yhdessä suomen parhaimmista ja edistyksellisimmistä yläasteista ni ottivat sit yhelle koululle mut onnesta soikeena :LOL:
Olipas tyhjentävä vastaus.. Mutta siis jos paikka on ihana niin mikä jottei kannattaa muuttaa!
 
Huomenta!

Yö meni taas vähän ähistessä, siis Rasmus ähisi. Kakkasikin sit heti herättyään :D Joonatan heräs kerran, pissasi yöpuvun läpi, piti niitä sit ruveta vaihtelemaan, mies kyllä hoiti ne hommat :) Ei meinannut nukahtaa takaisin, itki vaan :/

Käytiin eilen Rasmuksen kummeilla, niillä, joilla on ne häät ens lauantaina :)

Ainiin! Smirgelainelle on pitänyt sanoa... Hitsi, kun menit niitä Hesburgerin tortilloja kehumaan, mun on pitänyt nyt kahtena päivänä peräkkäin käydä sellaset ostamassa!! On nimittäin toooooosi herkullisia :p Siis aivan sairaan hyviä, nam!

Äitee-78: No tottakai muutatte!! Siis jos tarjous menee läpi jne. Ehdottomasti! Vaikka oliskin vähän huonoon aikaan, mutta ei se nyt niin kauheeta lapsille varmastikaan ole, kyllä siitä selviävät ;) Mut mä oon kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että jos ihana kämppä on löytynyt niin ilman muuta muutatte!! Kauanko muuten Siuntiosta kestää ajaa tänne? Tai kauan täältä sinne :D

Koivunkäpy: Mä en valitettavasti osaa vastata tohon kestovaippa-kysymykseen, kun en ole niihin yhtään perehtynyt :ashamed: Pikaista paranemista Annalle!

Mut nyt mentävä!
 
Huoh. Heinäkuu töissä on tuskaa.
Miehen vanhemmat tuli eilen käymään. Toivat 5 litraa mustikoita ja ite oli ostanut just 5 kg mansikoita. Tuli siis ihan hyvin pakastettua eilen. Sain jopa imuroitua, kun kerran vauhtiin pääsin. Tänään olis vuorossa jumppa tai lenkki, riippuen siitä, miten kaverin loma sujuu... en jaksais yksin mennä jumppaan, kun siihen menee sit jo matkoineenkin niin kauan. Mä oon nyt ihan hurahtanu tuohon juoksemiseen.
Äitee-78, oon hiukan kade tuosta teidän muuttosuunnitelmasta. Mut mun muuttointo on kyllä varmaan aikaisemminkin tullut ilmi. Ei mun mielestä sun tarvii niistä lapsista murehtia. Muuttoja tulee elämän aikana useita, ja varsinkin jos se on kovin haluttu juttu, ei siitä varmaan mitään haittaa oo. Lapset on ihmeen sopeutuvia! Mä pidän täällä peukut pystyssä tarjouksen suhteen.
Hannamari, ei mulla mitään sen enempää Kristiinan kanssa oo ollu tekemistä, mitä nyt täältä olen lukenut. Mut jotenkin, kun tiedän, että siellä valmistuu Gradu ja mä aloitan opinnäytettä, niin koen, että ollaan jotenkin samassa veneessä. Paitsi että mä saan onneksi asua kotona...
Koivunkäpy, minkä verran sulla menee aikaa sen ompelemiseen?
Meinasin toivottaa hyvää keskiviikkoa, mutta tänään taitaakin olla vasta tiistai, eikö?

:D :D
 
Kaiza, en tiä ,oisko reilu tunti leikkauksineen päivineen, harvoin kun teen putkeen, yllättävää, eikö totta??, eli tyylöiin leikkaan, syötän, neulaan, vaihdan vaipan, leikin, ompelen ympäri, leikin lisää, vaihdan vaipan, vien päikkäreille, ompelen kuminauhat, laitan ruokaa, syön, ompelen tarrat, käyn ulkona, tikkaan ympäri ja se on valmis, meen antaa iltapalaa.. Eli päivässä saan ehkä yhen tai kaks vaippaa ommeltuu, tosin ukolle ilmotin et jahka pullit tuloo postissa ni mulle on annettava ompelurauha koska niistä haluun hyviä!

Ja uskomatonta mutta totta, kestoside on miljoonakertaa mukavampi päällä ku kaupan versio... :eek:
 
Äitee-78
Nyt on tyttö saatu sänkyyn joten oiva hetki piipahtaa täällä :D

Koivunkäpy, Peppi ja Kaiza:
Kiitos teille kannustuksesta, olen tässä tuon muuttoasian kanssa paininut kovasti ja kyllä me huomenna tarjous jätetään jos kaikki tarkastusten jälkeen kunnossa on, olen myös sitä mieltä että lapset varmasti sopeutuu ja seutu heille kuitenkin muuten todella suotuisaa ja varmasti tulevat viihtymään ! Jami ehtii varmaan kuukauden pari (riippuu miten nykyinen asunto menee kaupaksi) olla koulussa kunnes muutetaan, joten sikäli harmi homma ettei ehditä muuttaa ennen koulun alkua ja Dana nyt varmasti sopeutuu uuteen hoitopaikkaan vaikka ehtii kans täällä espoossa jo aloittaa.
Niin ja meillä meni täältä Espoonlahdesta sellaiset 20-25 minuuttia ajaa ovelta ovelle ja ihan sellaista rauhallista kyytiä, joten pitkälle ei muuteta, tuplasti menisi esimerkiksi aikaa jos muutettaisiin Itä-Helsinkiin tai sinne suuntaan. Tuolla niin ihana tuo maalaismaisema kyllä on, meilläkin tontti päättyisi pellon reunaan jos siis tuonne nyt päästään ja kuitenkin Siuntion asemalla kaikki tärkeimmät palvelut ja Lohjalle tuolta ajaa 10 min ja Kirkkonummelle kans joku 15 min, joten kaikki tosi lähellä... Ihanaa !!!
Ei meinais matkallekaan malttaa lähteä kun intoilen tuon asunnon kanssa vaikka mahtavaahan sekin on, eipä varmaan tule moneen vuoteen taas etelän matkalle mentyäkään sitten tämän jälkeen, on niin pirun kallista :/

No mutta nyt täytyy alkaa noita pyykkejä pesemään ettei tartte likasia ottaa mukaan, mutta palailen taas :wave:
 

Yhteistyössä