***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU

ONNEA NIISKUROUVALLE!!! :D :heart: :hug:

Ihan pikapikaa vaan kerron että lähden möksälle minäkin, poikien kanssa siis, ja pakkaaminen on kuumimmillaan.. Ollaan varmaan koko viikko, joten perjantaina tai viikonloppuna palaillaan!! ..onkohan Jemmakin silloin jo jakaantunut?!

Kiitos paranemisia ja jaksuja lähetelleille, viime yö meni paremmin, ja Vili oli eilen jo ihan kunnossa. Mikä lie pieni pöpö ollut.

Mutta heippaset, armaiset, ikävä teitä tulee!!!!! :'( :D

Laitoin taas galleriaan parit kuvat, eilisistä häistä jne.

Minä ja Sami:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=-Peppi&image_id=62430090

Pojat:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=-Peppi&image_id=62430195

Semmosia.

Hauskaa mökkireissua Hannamarille perheineen! Palailehan taas, kunhan kotiudutte!

Höh, sataa eikä olla päästy ulos. Toivottavasti selkiintyisi edes iltapäiväksi, kahdestaan olen Onnin kanssa kotona kun mies lähti harrastuksiinsa. Kitkuinen poika aamupäivän.

Danjuska on jo monesti pitänyt toivottaa Tatulle pikaista paranemista mut aina olen unohtanut, sori. Kuinka Tatu voi nyt?

Peppi ihania kuvia. Olette oikein kaunis ja komea parivaljakko ja pojat ovat tosi suloisia!

Hannamari mukavaa mökkireissua!

Niiskiksen kuulumisia odotellaan...??

Lumikarpalo
mukava kuulla teidän vauva-taaperoarkea. Voimia ja iloa!
:hug:

Gerbera meillä sitä läpsimistä oli noin parin viikon ajan. Sit tuli tuo mummolareissu ja sit meni noin viikko, että Onni ei läpsinyt ja sanoin jo miehellekin että taisi mennä se vaihe ohi. Mutta eipä ois pitänyt sanoo, nimittäin eilen sit suuttuessaan ja turhautuessaan läpsi kyllä taas. raivostuttavaa. Miten sä reagoit Julbertin läpsyihin?

Oman perheen napaa: Onnista on tulossa kova kalamies, on käynyt monesti isänsä ja mummolassa ukin kanssa ongella/uistelemassa. Viimeisenä päivänäkin kun oltiin kotio päin mummolasta lähdössä, kuljetteli pelastusliivejä että hän kyllä lähtee kalalle eikä kotiin ja suuttui oikein, kun sanottiin että tänään ei kalalle pääse. Eilen sit kun satoi askartelin pojalle kaloja (netistä kuvat, päällystin kontaktimuovilla) ja mies ja Onni tekivät "ongen", koukun paikalle laitettiin teippiä ja poika voi onkia nyt noita kaloja sankosta, tarttuvat teippiin osuessaan hyvin. Hauskan näköistä seurattavaa ja poju tykkää hommasta hirveästi.

Leivoin illalla sämpyläruutuja. Ovat maailman helpoimpia ja nopeimpia, ei tarvitse edes pyöritellä pellille vaan taputellaan vaan levyksi ja taikinapyörällä leikataan paloiksi jotta sit paiston jälkeen saa leikatuksi helposti. Ohje löytyy Nalle Kaura ja Ruis-hiutaleiden purkista. Suosittelen jos haluatte leipoa itse jotain helppoa ja hyvää sämpylää!

Nyt taidan kellistäytyä tuonne Onnin viereen hieman pötköttelemään...

Oikein ihana päivä oli meillä eilen! :heart: Klo 14 siis oli vihkiminen, vartin verran suunnilleen vaan kesti koko tilaisuus. Mieheltä kun kysyttiin, että tahdotko ottaa jne. niin Joonas ehti ensimmäisenä kiekaisemaan, varmisti kai että isi vastaa oikein :D Paikalla vihkimisessä olivat meidän lisäksi mun vanhemmat, sisko ja mun kummit. Mun perheen kesken sitten mentiin tilaisuuden jälkeen Naantalin kylpylään syömään, äiti tarjosi ruuat :p Illalla saunottiin miehen kanssa oikein pitkään, kunhan saatiin väsynyt ja kitisevä Joonas nukkumaan ;) Otin miehen sukunimen, joten nyt on sitten hieman opettelemista, korttien uusimista jne. Eilen jo jouduin uutta nimikirjoitusta harjoittelemaan heti vihkimisen jälkeen :)

Tänään oltiin aamupäivällä koko perhe muutama matto pesemässä tuossa läheisellä mattojenpesupaikalla. Tietenkin melkein heti kun saatiin matot pestyä, niin alkoi satamaan kaatamalla :whistle: No huuhtoutuvat ainakin hyvin, eri asia vaan että koska ne kuivuvat :D Kastuttiin mekin Joonaksen kanssa ihan kivasti, kun käveltiin sieltä kotiin, mies oli autolla :whistle: Iltapäivällä ajellaan taas Naantaliin mun serkun rippijuhliin, joten taas tulee sitten herkkuja syötyä :p ;)

Peppi: Aivan ihania kuvia oli taas teistä kaikista! :) Ihanat hiukset sinulla!

Mäkin voisin käydä yhteisöön pari kuvaa laittamassa meidän vihkimisestä, kunhan saan tämän ensin kirjoitettua :)

Hannamari: Mukavaa mökkireissua! =)

Kuten myös Tanskuliinin poppoolle! :wave: Tulehan tosiaan aina välillä meitä moikkaamaan, ettei meille tule aivan hirveät vieroitusoireet sinusta :)

Lumikarpalo: Aivan omaa napaa saa ehdottomasti kirjoittaa, kunhan vaan käy aina välillä ilmoittautumassa :D

Lillukka: Mäkin olen joskus niitä sämpyläruutuja leiponut. On tosiaan todella helppo ja nopea tehdä ja oikein herkullisia :p

Peppi: Oikein hyvältä tuntuu ensimmäinen päivä rouvana, vaikka eipä se elo tässä nyt kovinkaan paljoa muuttunut :D

Kuusikon äiti: Sen Koivunkävyn ompeleman mekon pääset näkemään esim, kun valitset siitä etusivulta oikeasta reunasta kuvien alta Tiltun kuvat -albumin. On muuten Koivunkäpy aivan ihana mekko, olet sinä kyllä taitava! :)

Äitee: Myöhästyneet onnittelut vihille astelemisen johdosta! :flower: Tulehan sinäkin hää- ym. kuulumisia kertomaan! :wave:

Uneton: Ihanaa matkaa miehesi kanssa! :)

Siru: Ihania kuvia oli sinusta ja lapsista! =) Todella suloisia!

Jemma: Hirmuisesti jaksamista! :hug: Mä en kyllä sitä sun mainitsemaa ohjelmaa katsonut...

Eipä nyt muuta tällä kertaa. Kaikille vielä yhteisesti oikein iso :hug: , reissaajille oikein mukavaa lomailua, kipeille pikaista paranemista :hug: jne.

-Niiskuneiti ja Helmi 29+2-

Molemmat poitsut nukkuu! Tai luulen, että Jonttu on nukahtanu, ei ainakaan mitään ääniä kuulu.

Lillukka: Kiitos *hali* Ihana kalamies-Onni :) Kivan idean olit keksinyt, tuo askartelemasi onkijuttu :D

Niiskuneiti: Olitko jo ehtinyt kotona harjoitella uutta nimmaria? :D Kivalta kuulosti teidän eilinen päivä :) Pitääpä läydä yhteisössä, jos olet ehtinyt sinne jo kuvia laittaa. Ja kiitos sinullekin *hali*

Nyt sohvalle!

Onnea kovasti Niiskis rouvas-tittelistä =) ;)

Mä kirjotin alkuun aina kaupasa oman entisen sukunimen :whistle:

Peppi85 ihanat hiukset sulla :wave:
Ja tosi komea mies siellä kuvan vasemmalla taka-alalla B)

Ja sit on ihmeteltävä, et mistä sä oikein laihdutat...
Oot niin hoikka ja jalkas on niin kaposet, että huh huh :whistle: :whistle:

Hannamarillekiin poikineen mukavaa mökkielämää =)

Me ollaan ukon kanssa pakattu huomista varten, vielä sellaset pikkutavarat pitää kattoa.

Lillukka: ihana Onni :heart:

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:

Ja minä se täällä taas :whistle:

Rasmus kääntyi just äsken ihan itse selältä mahalle!! Ylpeä äiti tuli heti jakamaan tämän asian teidän kanssanne :D Joonatan ei kääntynyt vielä tässä iässä.

Me lähdetään kohta vähän kaupoille. Löysin vihdoin ton 25? lahjakortin H&M:lle :)

Uneton: Pitäis varmaan rajata tota kuvaa, ettei sitä miestä näkyisi... Mut kun en tiedä, et onko meidän koneella nyt sitä kuvanmuokkausohjelmaa :/ Jos en huomenna muista toivottaa niin toivotan jo tänään teille oikein ihanaa matkaa!!!

Nyt menoks, heippa!

Kotona jälleen =)
Muu porukka ruokalevolla.. tultiin Tatun kans yläkerrassa pyörähtämään..

Jos ihan ensin kommentoisin niin vielä muistas :whistle:

Hannamari:
Mukavaa mökki reissua! Hyvä että Vili voi jo paremmin.

Gerbera: :hug: Harmi homma jos joutuuvat kaapimaan ja joudut antibiootti kuurille.. mut eikö pääasia kuitenkin että saat ihtes kuntoon! Mut toivotaan että ois se riekäle tullu itekseen pois!! Mukava kuulla että pikku miehen arvot laskeneet!

Niiskuneiti:Onnea aivan kauheasti!! :flower: :hug:

Lillukka:Tatu kiittää paranemis toivotuksista.
On ollut siitä asti kun keskiviikkona(?) nosti lämmön.. eilen oli illasta 38.6 kuumetta. Mut mitään muita oireita ei oo paitsi tuo iho.. Ja virkeekin on ollut. Onneks tällä hetkellä ei vaikuta kuumeiselta.
Malttaako Onni kuinka hyvin veneessä istua kun noin miellellään kalaan on aina lähdössä? =)

Peppi: Rasmukselle onnea uudesta taidosta! Hienoja kuvia.

Meitä ei oikein sää suosinut reissulla mutta onneks oli sateettomia hetkiä vaikka pilvessä olikin taivas koko ajan. Rannalla käytiin pojan kans muutamaan otteeseen ja ihan tohkeissan juoksenteli rantavedessä.. Lämpöä pojalla oli koko ajan mut annoin pojan mennä kun ei mitään flunssa oireita ole. Ja itseasiassa kuume hiukan laksikin kun kahlasi rantavedessä.

Iltaisin käytiin siskon ja äitin kans koiria juoksettamassa sivurannalla ja voi että Roope nautti! Lähti uiden mukaan kun ei enää jalat riitänyt kun kahlailtiin siellä. Ja jopa porukoittenki koira uskaltautui veteen!

Eilen vietettiin muutama tunti sanifanissa ja lystiä oli. Tatu kävi vielä pitkään yli kierroksilla sen jälkeen kun oli niin hauskaa.. ja hoki vaan että uimaan, uimaan.
Syötii todella hyvin (itseasiassa aivan liiankin hyvin :whistle: :p ) ja ulkoiltiin jonkun verran. Kokonaisuudessaan ihan mukava reissu. Porukat tuli vielä yöksi meille ja huomenna lähtevät kotia päin.

Huomenna jos pojassa vielä kuumetta niin kahtoo jos neuvolaan soittasin.. vai onko tuo ihan normaalia että noin kauan tuota kuumetta pitää??

Nyt lähdetään käymään lenkillä.. olo on kun rantapallolla kun on tullu mässäiltyä niin paljon :ashamed: ihan jo huono omatunto..
mut palailen taas.

ilmottautuu, hengissä (tosin pulikuolleena) lapset oli niin ihania koko reissun että saatiin tuntemattomiltakin palautetta niitten loistavasta käytöksestä niissä häissä.
Pitopvalvelu oli perseestä, tooosi ammattilaisia :headwall: mä jo kilahdin vähän tätille, en pahasti, mutta kerroin ettei heillä ole ammatti taitoa, sitten kun oli puhetta asiasta anopin kans ni se kävi kilahtamassa akalle oikein kunnolla.. :kieh:
Morsio oli kaunis ku kukka, sää oli hyvä mitä nyt illasta alko ukkostaa, mut muuten päivä paisto.

Matkat meni hyvin, molempiin suuntiin ajaessa oli pilvistä..

Niiskikselle oikein paljon onnea avioon astumisesta!

Ja kiitos mekkoa kehuneille, se tosin ei näköjään ollu tarkotettu siihen että lapsi jopa leikkiikin se päällä.

Ja mulle lankes lapsenvahtinakki, olin ainoa joka sai hääparin vauvan pidettyä hiljaa, muuten ihna kiva mutta kun en ollu ihan varautunu moiseen.. Meidän PITI olla kirkossa 13.40, no oltiin melkei ku mä olin arkivaattteissa veil 13.30, onneks olin ehtiny ees tukan laittaa ja pakkeloida naamani, kirkossa jouduin hetkuttaap oikaa kans ni meinas taju lähtä ku olin ehtiny syödä päivän aikana tasan 1,5kuppia kahvia ja 4*4cm pasteijan.. |O

Mut onneks häissä oli aivan loistavat sapuskat vaikka palvelu olikin syvältä..

Heippa täältäkin!

Aikas rauhaisaa eloa täällä vietellään ilman lapsia. Onneksi on töitä vois muuten tulla aika pitkäksi, kun tuota vettäkin tulee joka päivä. tai no sit sitä olis voinu jonkun reissun heittää. huomenna vielä aamuvuoro ja sit yksi vapaapäivä, mies onkin tiistaihin asti saikulla viel. Pojilla mennyt mummolassa hyvin. sieltäkin suunnalta kuulunut että Mikkis on aika vilkas poika. kovasti mietin että tuleeko olemaan adhd hällä. Toivon kyllä kovasti että poika jossain vaiheessa rauhoittuisi, mut eihän noi geenitkään sitä hirveesti auta. ja noi vilkkaus jututkin on jollain lailla periytyviä. :ashamed: :)

peppi, kaunis pari olette. ihania kuvia. =)

unettomalle, hyvää reissua miehensä kanssa. :heart:

käpynen, hyvä että teidän reissu meni hyvin. =)

niiskuneiti, Ihanalta kuulostivat teidän häät. :heart:

lumikarpalo, jaksuja arkeen kovasti. :hug: toivottavasti saisitte joelin itsekseen vaikka nukahtamaan, helpottaisi varmaan kovasti.

mitähän kaizalle, kristiinalle, ametistille, naanulle, minnille ja kaikille muillekin harvempaan kirjoittaville kuuluu??? :wave: :wave:

käynpähän vilkaisemassa teidän kuvia vielä..palailen taas. :wave:

Iltoja vielä täältä suunnalta..

Tiiättekö sain aikaiseksi laittaa yhteisöön jonkin verran meidän häistä kuvia. osa on hiukan sumuisia, mut suurimmasta osasta saa kyllä selvän. ajattelin että kun laitan yhteisöön niin säästyn siltä vaivalta,jos olisin lähetellyt jokaiselle erikseen s.postiin niitä. eihän mulla menny ku melkein 1/2 vuotta tähän hommaan.
toivottvasti saatte selvän. :D

mukavia illanjatkoja kaikille. :hug:

Nyt minä vihdoin löysin kuvan mekosta! Kas en huomannut, että niitä valokuva-albumeita olikin neljä sivua :ashamed: Aikaisemmin yritin vain löytää siitä eka sivulta. Hienon mekon olit ommellut, Koivunkäpy! Mukavaa että hääreissu sujui hyvin! Itsellä ainakin juhliin mennessä on aina pieni jännitys siitä, miten lasten kanssa juhlat sujuvat, mutta onneksi porukka yleensä käyttäytyy juhlissa ihan hyvin.

Peppi, tänään meidän lapset heräsivät yhdeksän ja puoli kymmenen välillä, mutta kyllä joskus saattavat näin kesälomalla nukkua kymmeneenkin. Sitten kouluaikaan täytyy isompien herätä aikaisimmillaan seitsemältä, ja silloin pienemmilläkin on vähän aikaisempi rytmi. Mutta nyt nautitaan lomasta :) Kehuin Elinan yöunia vähän aikaisin, heti viime yönä Elina sitten tietysti heräsi kolmelta, nukahti kyllä pienten tissihuikkien jälkeen aika äkkiä. Elina siis vielä joskus harvakseltaan nukkumaan mennessä tai yöllä herätessään naukkailee tissiä. Harrastaako kukaan muista joulutähdistä enää sellaista?

Lillukka, onko teillä kovasti kasvi- ja kukkamaita, kun kerroit rikkaruohojen hyökkäyksestä? Meillä kasvaa perunoita, porkkanoita, hernettä ja vähän salaattia, tilliä, persiljaa ja punajuurta. Porkkanat ja herneet ovat lasten suosikkeja, lapsilla on omat pienet hernemaat. Mansikoitakin meillä oli, mutta heinittyivät suurena remonttikesänä silloin kun Elinaa odotin niin pahasti, että ajettiin ruohonleikkurilla päältä, täytyy laittaa ne uusiksi joskus kun aikaa ja voimavaroja riittää.

Mummuni joutui illalla sairaalaan, on ollut jo jonkin aikaa hengenahdistusta ja limaisuutta eikä antibioottikuuri ole tehonnut. Saa nähdä, onko se keuhkokuumetta vai jotain muuta. Toivottavasti mummu paranee, mutta aina se pelottaa kun mummu huonommassa kunnossa on, että miten käy, mummulla on kuitenkin ikää jo 83 vuotta. Meidän piti ensi viikonloppuna mennä mummun luona käymään, mutta tuskin se sitten onnistuu. Ehkä menen sitten yksin käymään, jos mummu oikein huonossa kunnossa on :'(

Hyviä öitä kaikille!

Huomenta!

Hemmetti, että yö meni huonosti!! Johtuu ihan varmasti siitä, että Rasmus ei kakannut eilisenä päivänä ollenkaan niin yöllä ähisi vähän väliä sitä sitten. Taas tuntui, että valvoin enemmän kuin nukuin. Että olen huonolla tuulella, väsynyt :ashamed:

Danjuska: No onpas Tatulla ollut pitkään lämpöä :/ Sinuna ehkä tosiaan tänään soittelisin neuvolaan, jos ei ole jo parantunut.

Koivunkäpy: Kiva, että teillä meni häät hyvin :)

Jellona: Ihanaa, että saatte taas olla kahden, tai siis kun pojta ovat mummolassa. Vaikka sulla töitä onkin, mutta kuitenkin. Viihtyvätkö pojat mummolassa? Alkavatko siellä hyvin nukkumaan jne.? Saako udella, että minkä ikäisiä mummoja pojilla on? :) Kiitos *hali* Aivan ihania hääkuvia olit yhteisöön laittanut!! Ihana perhe teillä <3

kuusikon äiti: Oliko jo aiemmin puhe... Nyt en muista, mutta monelta teillä lapset menikään iltaisin nukkumaan? Kun noinkin myöhään aamulla nukkuvat :) Toivottavasti mummullasi ei olisi keuhkokuumetta ja pääsisi pian kotiin ja tervehtyisi!

Mitenhän sitä taas jaksaa tämän päivän :ashamed: Ulkonakin niiiiiin tylsä ilma taas :(

ONNEA NIISKUNEITI-ROUVALLE... Vai mikä muumi-asteikolla on seuraava taso... Muumimamma? Ihanan yksinkertaiselta ja tiiviiltä kuulosti teidän hääpäivä. Mun mielestä tuommoset pienet ja intiimit juhlat on kivoja... Pitää mennä joku ilta kotona (juu mä kirjoitan näitä juttujä täällä töissä, en taas pääse meidän tiedostoihin käsiksi, ne on etäkoneella) katsomaan yhteisöön, josko siellä olisi kuvia.
Kiitos Jellonalle huhuilusta. Mukavaa, kun joku kyselee perään. Ihan hölmöä sinänsä, mut siitä tulee hyvä mieli. Mä kirjoitinkin perjantaina pitkät pätkät, mut sit kone tilttas, joten sinne meni kaikki höpötys, en sitten jaksanut enää uudestaan kirjoittaa.
Uneton, juu oli se pph ollu ihan tosissaan, siitä pottailusta. Kävin hakemassa Matten itse torstaina (mies siis normaalisti hakee) ja näin ekaa kertaa tän sijaishoitotädin. Kysyin, että miten on menny (tarkoitin lähinnä unia, ruokailua, vierastusta jne) niin se vastas vaan et ihan hyvin. Tuli ikävä sitä oikeaa hoitotätiä, se kun aina kertoo kaikkia kuulumisia, niin osaa illallakin varautua, että onko toinen mahdollisesti väsynyt jne. Kyllä tajusin, että kuinka mukava meidän hoitotäti oikeasti on. Onneksi Matias palaa taas ensi viikolla normaaliin hoitoon. Vaikka ei Matias itse ole kyllä mitenkään tähän varahoitoon reagoinut. Ainiin. Ja hyvää "parisuhdereissua"!
Voi Peppi, olittepa te kaunis pari. Ja lapsetkin on niin suloisia. Olit muuten löytäny tosi kivan paidan (mistä se oli, mäkin haluan tuommoisen?)... Niin ja jaksamisia öiden kanssa, meillä kanssa Matias reagoi heti yöunillaan, jos on vatsassa jotain omituista. Nytkin on ilmeisesti syönyt jotain allergisoivaa, kun kakka on limaista ja yöunet on sen mukaiset. Noh, onneksi sadeviikonlopusta on ollut jotain hyötyä... nukuin kumpanakin päivänä kunnon pitkät päikkärit Matten kanssa, joten ei nyt ihan kauheasti väsytä. Käy vaan sääliksi Matiasta.
Matte on taas oppinu vaikka mitä uutta. Yksi ihan hauska on, kun kakka on tullut, niin tulee luo semmosella säälittävällä koiranilmeellä viereen ja taputtaa takapuoltaan. Ja sit on ihan älyiloinen kun saa puhtaan vaipan. Potalle ei silti suostu.
Kuusikon äidille kovasti jaksamista. Tuo mummujen sairastelu on kamalaa.. alitajuisesti aina pelkää, että näenkö enää koskaan. Ja silti usein näkee monen monta vuotta vielä.
Gerbera, tuuthan sitten kertomaan miten meni. Mulla on varpaatkin ristissä (täällä toimistopöydän alla), että kaikki on mennyt hyvin. Kovasti mäkin hehkutan niitä maitohappobakteereita. Meillä ainakin auttoi...
Voi Lillukan pientä kalamiestä. Meillä vastaavaa oiretta aiheuttaa pyöräilykypärä ja SAAPPAAT!!! Ihan hullua, me joudutaan kotona pitämään niitä kaapissakin muovipussissa, ettei Matias hermostu turhista, kun ei saakkaan niitä päälleen... Pelastusliivit on onneksi muutenkin niin piilossa, ettei niitä ihan helposti huomaa.
En sitten saanut aikaiseksi sanoa miehelle mitään. :ashamed: Eilen aamulla kyllä vähän kiehahdin, kun itse nousin lauantai aamulla ja annoin miehen nukkua ja ilmoitin, että sunnuntai aamulla on mun vuoro nukkua... no niinhän siinä kävi, että mies otti vieraiden seuraksi vähän olutta (oikeasti kyllä vaan vähän) ja tyhmänä valvo vielä yksikseen, niin eihän se sunnuntaina herännyt millään. Sanoin sitten vaan, että musta tuntuu, ettei se halua musta kun kahta asiaa... kotitalouskonetta ja... no sen toisen varmaan tiedättekin. Kyllä se taisi johonkin vaikuttaa.. Sanoin illalla, että pitää keskiviikkoillan vapaana, että mennään kahdestaan syömään.. piti sitä sen verran hyvänä ideana, että lupasi tarjota (yhteinen talous meillä kyllä on, ettei se mihinkän vaikuta). Aattelin, että jos silloin sais ihan rauhassa ja hyvässä hengessä juteltua vähän asioista. Onhan tää vähän hullua, kun päällisin puolin menee ihan hyvin, mutta mä en vaan suostu 26na luopumaan siitä rakkauden tunteesta... Tiedän, että ne ihanat fiilikset suhteen alusta (ollaan me jo 9 vuotta oltu yhdessä) jää pois ja tilalle tulee jotain muuta, mutta se jokin muu on jäänyt meiltä pois... Vaadinko mä liikaa?
Jemma, me kanssa katsottiin kanssa live8:ttiä. Oli tosi jees tapahtuma. Olis ollu hienoa olla jossain näistä tapahtumista paikalla.
No nyt toimii taas kone, eli se on käsky töihin...
Voikaa hvyin kultaiset.

Huomenia!

Täällä herätty herätyskelloon 9.15, Lotta oli yökylässä pikkuserkkujensa luona tossa lähellä ja palautus oli 9.30... Otto heräs sit vasta 9.30 meidän ääniin. Toki nukkumaankin mentiin vasta kympin aikaan, tai minä ja mies myöhemmin toki.

Ihania hääjuhlakuvia Jellona ja Niiskuneiti!! Tosi kauniita morsiamia :) Jellona, vähän nauratti, kun muistin noita kuvia katsellessa, ku näin miehesi Reinot, että teillä tosiaan oli ne jalassa :D Todella hienoja kuvia. Kakku oli myös kiva! Niiskuneidin päivä kuulosti ihanalta. Nyt, jos itse menisin vielä naimisiin (ei ole kyl suunnitelmissa...), ni tuollainen juhla, missä vain lähimmät olis kyllä ihana. Meillä oli silloin 170 vierasta ja silloin oli tosi ok, kun kaikki sukulaiset ja kaverit oli paikalla. Mut nyt 7 vuoden jälkeen ajattelee erilailla. Ehkä vois jossain vaiheessa jonkun vihkivalan uusimisen tehdä. Kun en tosiaan uutta haluais. Vanhassakin on kestämistä. Juuri kyllä sitä alkuvaiheen huumaa välillä haikailen. Useinkin itseasiassa.

Ihania kuvia myös teistä Peppi; kaunis pari olette ja tosi suloiset pojat! Tosi kivat vaatteet löysit juhliin.

Koivunkäpy; hienoa, että juhlat meni päällisin puolin hyvin. Laita säkin kuvia teistä yhteisöön.

Tänään iltavuoroon meno ja huomenna yöksi. Siinä tän viikon vuorot :) Saas nähdä miten mamiksella taas menee. Yleensä kyllä hyvin, kun ei äitiä näköpiirissä. Poissa silmistä, poissa mielestä. Vknlp:na kuulin taas kommenttia, että miten voi olla noin äidin perään :whistle: Mun mielipide on, että kyllä tuon ikäinen saakin olla. Kunhan nyt johonkin hoitoon suostuu jäämään edes joskus. Katotaan, josko mun mielipide muuttuu, kun tulee Oton hoitoon lähdön aika ja se siellä itkee tuntikausia ;)

Nyt lenkille, että ehtii sitten valmistautua töihin menoon siis tehdä ruokaa vielä ennen. Kyllä tuo mieskin tekis, mut kun valittaa muutenkin näistä mun työvuoroista sen loman aikana...

Jemman uutisia odotellessa :)

Heippa vaan kaikille!

Harmi kun en pääse yhteisöön.Jouduttiin asentamaan tietsikka uudelleen ja nyt en sinne sitten enäään pääsekkään :( Kiva olisi teidän kuvia katsella ja lisäillä omiakin.

Tänään kävin kuntosalilla , en pääsekkään enään tällä viikolla salille kun mies lähtee huomenna Tanskaan ja tulee kotiin perjantai yönä. Kaveriaan menevät katsomaan sinne mies porukalla.Vähän hirvittää että miten siellä menee, että ei nyt vaan tapahtuis mitään ikävää.Olen aina tälläinen huolehtia.

Kuntosalista piti kysellä että montako kertaa teette yhtä laitetta ja kuinka kauan.Mä olen tehnyt sellaisia 15 toistoa 3 x per laite. Aluksi 10 min soutua ja loput 50min eri laitteita.Kotona teen vaan 100 vatsalihas liikettä per päivä ja käyn sauvakävelyllä (nyt vaan kerran viikossa) kun on lomaa.Ihannepainoon on vielä pitkä matka :( Sain hommattua koneelle sen painonvartijoiden pistelaskurin niin nyt kyllä ihan tosissani aion nämä kilot karistaa :kieh:

Vera on päikkäreillä ja kun herää niin lähdetään kirjastoon.Meillä on noi kirjat edelleen pop ja kaikki lelulehdet myös.Veraa ei telkkari kiinnosta sitten tippaakaan.Katsoo kyllä mainoksia ja kaikkien lastenohjelmien alku musiikit mutta sitten itse ohjelma ei jaksa kauaa kiinnostaa. Sillä aikaa kun sisko katsoo pikku kakkosta niin Vera lukee mielummin kirjoja tai tekee palapelejä.Sitten tuo mulle kamalan kasan kirjoja ja taas luetaan.

Jokohan Jemma on jo lähtenyt?[color/]

Moikka nopeasti.
Lauantaiset häät olivat ihanat, tuli jopa tanssittua hiukan, ihanaa pitkästä aikaa. Meiheni tosin lähti nukuttaan poikaa jo enne kahvia, minä sit jäin vielä hetkeksi.
Pioka nukkuu ja taidan mennä itsekkin lepäileen, myöhemmin lisää. :hug:

Tervehdys kaikille! :wave:

Kaiza: Kiitoksia! :) Muumimamma tosiaan sopisi mun nimimerkiksi nyt paremmin, kun ei kerta enää neiti-ihmisiä olla...no jos mä olen sitten niiskurouva :D Iso :hug: teille, toivottavasti pian nähtäisiin!

Siru: Kiitos paljon! =)

Jellona: Kyllä oli aivan ihania kuvia teidän häistä, niin kaunis perhe olette! :heart:

Kuusikon äiti: :hug: Toivottavasti mummusi pian toipuisi!

Peppi: :hug: ja jaksamista!

Kiitoksia Uneton, Danjuska ja Koivunkäpy! =)

Danjuska: Voi Tatua, pikaista paranemista! :hug:

Nyt on pakko lähteä syömään, ettei Joonas herää mun mahan murinaan ;)

:wave:

Tatu näki yöllä ilmeisesti pahaa unta kun nukkui tosi levottomasti.. otin aamuyöstä viereen niin nukkuikin sitten kasiin asti ja sitten olikin jo kiire mummo herättämään :D
Nyt tuossa isänsä vieressä köllii ja on vahvasti sitä miletä että nukkuu siinä päikyt, eikä omassa sängyssä, kun vetää peittoo päällesä :heart: Liityn kohta itsekkin joukon jatkoks =)

Koira käytetty piikillä ja porukat lähti ajelemaan kotia. Oon yrittäny ehtiä sadesuojaa noihin matkarattaisiin mut eihän tältä kylältä löydy :| Kurja on ilma kun vettä vaan sataa..

Kuusikon äiti: Miten mummosi voi? Toivottavasti ei keuhkokuumetta. Mulla kuoli ukki tammikuussa keuhkokuumeeseen.. Oli kyllä muutenkin aika sairas.. jaksuja kovasti, :hug:

Pepille jaksuja päivään!! Aamulla soitin neuvolaan ja sanovat että seurata vielä pari päivää ja sitten lääkäriin jos ei ala laskemaan.. aamulla oli vielä lämpöä kun mittasin.

Kaiza: Et vaadi liikaa. Toivottavasti saatte keskiviikkona jutelrua ja vietettyä mukavan hetken kahdestaan. :hug:

Tais mennä tuo miesten nukkuminen pelkäks kikattamiseks :D

=) oo tullu lähtö siis. Mutta kiva kun kyselit kumminkin, Neve..Olo on kuin tynnyrillä, vähintään. Ja jatkuvasti vois nukkua, silloin kun ei syö siis. :D Ei tää varmaan ihan pian vielä synny, mitään tuntoja ei oo ollu.

Kauheasti tekis mieli laittaa vauvalle vielä vielä jotain valmiiksi, mutta lämmin ja kostea ilma verottaa voimia B) . Toki pikkusänky on jo valmiina, petasinkin eilen. Ehkä hiukan ajoissa :ashamed: ;) . Amanda ihmetteli kovasti, kun katosta riippuvaa mobilea ei saanut repiä alas, ja sängyssä odottavaa kirahvi-helistintäkin sai katsoa vaan varovasti. Mitä ihmettä? Muutenhan koko koti on Amandan valtakuntaa. Kyllä taitaa tulla kova yllätys pienelle, kun vauva tuodaan kotiin...

Mukavaa Kaiza, että sielläkin live earthia on katsottu. Mäkin olisin niin mielellään ollut jossain noista konserteista, ehkä mieluiten Sydneyssä =) Mutta mikä vaan olis kelvannu. En toki tämän mahan kanssa, mutta muuten. Mahtavaa, että ihmiset jaksaa yrittää. Huomasitteko muuten, että tapahtuman johdosta on lanseerattu myös maailmanlaajuinen "earth pledge", eli lupaus elää ekologisemmin? Sen saa allekirjoittaa osoitteessa http://www.liveearthpledge.org/.

Niisku on musta niin ihana nikki, ethän vaihda sitä kumminkaan..? Tai siis en asetu poikkiteloin jos tosiaan haluat vaihtaa, mutta se on niin söpö, ja sopii sulle niin hyvin.

:p

Nyt täytyy jatkaa hikoilemista ja ähkimistä, joten kuulemisiin täältä.

Ja ihanaa reissua kaikille matkalla olijoille/lähtijöille. Sekä Pepille jaksamista pienten kanssa, kyllä se väsy siitä helpottaa. :hug:

jemma

Jemma: Juu enhän toki mä nimimerkkiä vaihda, vaikka en neiti enää olekaan, olen ikuisesti Niiskuneiti! :D Kovasti jaksamista sinulle! :hug:

Lisäsin yhteisöön vielä pari kuvaa meidän vihkimisestä. Äiti otti kuvia vielä siellä kylpylässäkin, mutta se kun on vähän vanhanaikainen eli kuvaa vielä tavallisella kameralla, niin niitä kuvia en ainakaan ihan vähään aikaan tule saamaan :whistle:

Nyt pyykkihommiin! :wave:

Moi!

Molemmat pojat nukkuu, on nukkuneet jo yli tunnin ja mä vaan jumitan tässä koneella vaikka olis ehkä ihan hyvä itekin levätä, kun viime yö meni miten meni :/

Kaiza: Olipa taas mukava lukea sun kirjoituksia :) Ja kiitos kovasti *hali* Toppi oli muistaakseni Vero modasta :) Koittakaahan jutella sitten keskiviikkona ja pitäkää hauskaa =)

Neve: Etkö voi liittyä yhteisöön uudestaan? Mulla on alkuun 15min kuntopyörällä polkemista, sitten erilaisia laitteita (kaikki lihasryhmät) 3x15, joitain 2x20. Ja lopuksi kävelymatolla reipasta kävelyä 5-10min.

Niiskuneidille piti jo viime viestissä sanoa, että ihana oli teidän kuva hääpäivästä <3 Ei kovin isolta maha vieläkään näyttänyt :)

Danjuska: Kiitos :)

Jemma: Ihana kirjoitus siitä, että teidän koti on Amandan valtakuntaa :D Ihan samoin, kuin meidän koti Jontun "suurta" valtakuntaa, heh :D Pääsisitpä sinäkin jo pian nyytinhakuun!!

Semmottista...

Mulla ei mahda olla meistä yhdenainutta kuvaa niistä häistä, omallaki kameralla ehdin ottamaan vaan kaks kuvaa hääparista.. onneks eletään dikiaikaa ni saapi sit ku porukka siirtelee koneelle ni niitä kuvia, mä kyllä varmaa onnistuin änkee joka kuvaan mitä kuvaaja otti kirkossa :LOL: mitäs en pysyny paikallaan.. :whistle:

Kaupoilla käyty, eikä oikei mitää löytyny, itelleni ostin kolmet sukat, muutaki toki tarviis vaanku ei löydy :/

Hetken koneella piipahdan;
Juu, kaavintaan sitten jouduin, vaikka se klöntti minkä takia alunperin kaavintaan olin joutumassakin, oli poistunut itsekseen. Uusi klöntti oli kuitenkin jossakin kohdun perällä, joten kaksi lääkäriä oli sitä mieltä, että kaavinta on tarpeellinen. No olihan se, kohtu oli ollut täynnä tavaraa...
Iltapäivällä kotiuduin ja nyt pitäisi sitten olla vaan.
Mies on onneksi kotona keskiviikkoaamuun saakka.

Julius oli kovasti ikävöinyt äitiä :heart: oli itkeskellyt ja kulkenut mun housut mukanaan ympäri kotia :heart: Arveli tietty, että nyt se äiti on lähtenyt hakemaan TAAAAAAAS uutta vauvaa :D

Werneri oli isin ja isojen veljien kanssa kotona. Kaikki oli mennyt hyvin. Korvike oli onneksi kelvannut pullosta, vaikka pelkäsin pahinta. Nyt voin onneksi imettää!

Nyt kutsuu sohva, joten moro!

Yhteistyössä