Kerrankin ehdin oikein ajatuksen (minkä?
) kanssa istumaan koneella, ja lukemaan teidän ihanaisten kuulumisia. Olin eilisen poikien kanssa mun siskolla, ja kun siellä muksuilta oli kielletty koneelle meno keskellä kaunista kesäpäivää, en oikein minäkään voinu hiippailla palstailemaan..
Pojat meni kuin heikkopäiset, Arttu hyppi trampalla niin että kun sen otti alas, silmät jatko ylös alas pompottelua vielä hetken, ja Vili taapersim illoin minnekin ja 12v serkkutyttönsä perässä. Kotimatkalle päästiin vasta seiskalta, ja Vili nukahti melkein heti, mutta sain sen unessa sänkyyn ja siitä jätkä nukkui lähes aamuseiskaan, mitä nyt kerran tai kaks joi vähän vettä. Olen antanu sille vettä kupista muutamana yönä kun on herännyt kitisemään eikä rauhotu, ja juo tosi ahnaasti. Meidän mäkkärissä on tosi kuuma, kai sitä jano tulee vähemmästäkin. Toivottavasti en vaan tee hallaa jatkoon.. :/ Nyt pojat on isänsä kanssa appiukkelin mökillä, ja mä olen maalannut aitaa koko päivän!! On oikein aikaansaanut olo!!
Peppi: Ihana tukka! Pitäsköhän munkin ottaa kuva uusista karvoistani ja laittaa yhteisöön.. Minkä kautta meette Pärnuun? Varasitteko jo viime kesänä matkan? Ootteko kauan? Millä porukalla meette tällä kertaa? Olen utelias, utelias Vili
Kaiza, se hoitotäti ei kyllä mistään mitään tienny. Ainakaan pojista ja pottailusta. Meidäb neukkarintäti sanoo joka kerran että herkkyyskausi on 2-4 vuoden välillä. Arttu oppi viime kesänä, 2,5 vuotiaana, eikä sitä ennen meinannutkaan suostua potalle. Oli ihan turha kiljuttaa sitä potalla, kun sit kun se asian tajus, niin oppi kesän aikana täysin kuivaks .
Tansku: Vaude, olet laittanu jo mansikoita! Täällä päin Honeye-lajíke maksaa kans 35e/kilo, mutta onkin sit tosi isoja ja maukkaita ollut. Ollaan syöty monta litraa jo, mutta taidan silti odottaa halvempia pakkaseen laitettavia.. Viime kesänä laitoin 10kg, ja loppu aivan kesken. Tosin ei meilläkään tainnu pakkaseen asti ihan koko satsi ehtiä..
Vili ei kans tykkää manssuista, paitsi metsämansikoista. Meillä kasvaa niitäkin tuolla takapihalla. Omia mansikoita tulee vähän, kamalasta heinittyneestä läntistä, jossa suurin osa marjoista homehtuu.. :ashamed: :x Muttamuttakun se piti hävittää jo tänä kesänä ja istuttaa uudet taimet parempaan paikkaan.. Ihanaa mökkireissua, piipahda vaan välillä täälläkin, tulee muuten meille vierotusoireita sinusta! :hug:
Jemmalle jaksuja helteeseen ja viime metreille, ja
Epelille muuten vaan onnellista toista puolikasta.
Danjuska, mites ite nukuit teltassa? Oliko Tatulla makuupussi vai miten se nukku (muuten kuin hyvin..
)?
Käpäri: IHANA mekko Annalla, ja IIIHANAA kangasta!! Mistä löysit?
Metku: Mitäs se sun mies tällä kertaa on keksinyt? Kyselee ihan pikkuisen vaan kateelliset siskot..
Ou jee, jos veis pyykit narulle ja menis vähän makoilemaan kirjan kanssa takapihalle. Poikien pitäs palata vasta iltasella.. Ai ja meille saa myös poiketa jos täällä päin ajelee!!! Tampereelta kun tähän ajaa sen vartin.. Laittakkee viestiä vaan!
MUOKS, meidän
makkarissa on kuuma, uskoisin että kaikissa mäkeissä on hyvä ilmastointi.. :headwall: