Oikein ihana päivä oli meillä eilen! :heart: Klo 14 siis oli vihkiminen, vartin verran suunnilleen vaan kesti koko tilaisuus. Mieheltä kun kysyttiin, että tahdotko ottaa jne. niin Joonas ehti ensimmäisenä kiekaisemaan, varmisti kai että isi vastaa oikein
Paikalla vihkimisessä olivat meidän lisäksi mun vanhemmat, sisko ja mun kummit. Mun perheen kesken sitten mentiin tilaisuuden jälkeen Naantalin kylpylään syömään, äiti tarjosi ruuat
Illalla saunottiin miehen kanssa oikein pitkään, kunhan saatiin väsynyt ja kitisevä Joonas nukkumaan
Otin miehen sukunimen, joten nyt on sitten hieman opettelemista, korttien uusimista jne. Eilen jo jouduin uutta nimikirjoitusta harjoittelemaan heti vihkimisen jälkeen
Tänään oltiin aamupäivällä koko perhe muutama matto pesemässä tuossa läheisellä mattojenpesupaikalla. Tietenkin melkein heti kun saatiin matot pestyä, niin alkoi satamaan kaatamalla
No huuhtoutuvat ainakin hyvin, eri asia vaan että koska ne kuivuvat
Kastuttiin mekin Joonaksen kanssa ihan kivasti, kun käveltiin sieltä kotiin, mies oli autolla
Iltapäivällä ajellaan taas Naantaliin mun serkun rippijuhliin, joten taas tulee sitten herkkuja syötyä
Peppi: Aivan ihania kuvia oli taas teistä kaikista!
Ihanat hiukset sinulla!
Mäkin voisin käydä yhteisöön pari kuvaa laittamassa meidän vihkimisestä, kunhan saan tämän ensin kirjoitettua
Hannamari: Mukavaa mökkireissua! =)
Kuten myös
Tanskuliinin poppoolle! :wave: Tulehan tosiaan aina välillä meitä moikkaamaan, ettei meille tule aivan hirveät vieroitusoireet sinusta
Lumikarpalo: Aivan omaa napaa saa ehdottomasti kirjoittaa, kunhan vaan käy aina välillä ilmoittautumassa
Lillukka: Mäkin olen joskus niitä sämpyläruutuja leiponut. On tosiaan todella helppo ja nopea tehdä ja oikein herkullisia
Peppi: Oikein hyvältä tuntuu ensimmäinen päivä rouvana, vaikka eipä se elo tässä nyt kovinkaan paljoa muuttunut
Kuusikon äiti: Sen Koivunkävyn ompeleman mekon pääset näkemään esim, kun valitset siitä etusivulta oikeasta reunasta kuvien alta Tiltun kuvat -albumin. On muuten
Koivunkäpy aivan ihana mekko, olet sinä kyllä taitava!
Äitee: Myöhästyneet onnittelut vihille astelemisen johdosta! :flower: Tulehan sinäkin hää- ym. kuulumisia kertomaan! :wave:
Uneton: Ihanaa matkaa miehesi kanssa!
Siru: Ihania kuvia oli sinusta ja lapsista! =) Todella suloisia!
Jemma: Hirmuisesti jaksamista! :hug: Mä en kyllä sitä sun mainitsemaa ohjelmaa katsonut...
Eipä nyt muuta tällä kertaa. Kaikille vielä yhteisesti oikein iso :hug: , reissaajille oikein mukavaa lomailua, kipeille pikaista paranemista :hug: jne.
-Niiskuneiti ja Helmi 29+2-