***JOULUTÄHDET 2005*** HEINÄKUU

Heips ystäväiset.

Ja oikein suuret suuret onnittelut Jemmalle! Ihania uutisia.
Onnitteluja myös muille sankareille; ainakin Lillukalle ja miehelle, Käpyskän miehelle, Jellonalle ja keitäs muita niitä oli?
Me käytiin eilen asuntomessuilla kaksin miehen kanssa. Oli tosi mukava päivä, meni melkein "parisuhdepäivästä" kun siellä käsi kädessä kuljettiin ja unelmoitiin. Oli mukavaa olla yhdessäkin, kun ei ollu kokoajan joku mustasukkainen pikkuinen repimässä meitä irti. :LOL: Ihan hienoja asuntoja oli, mut paljon kyllä ihan pöllöjä ratkaisujakin, ainakin meidän mielestä. Ja tosi paljon samaa kallista muotimuottia. Ei oltu kauheasti ajateltu ihan oikeita tarpeita, eikä ainakaan ekologisuutta! Kävelin siellä Aroundio systemsinkin ympärillä hetken ja mietin itsekseni hetken, että kukakohan noista on Gerberan mies. :D Mutta just kun olin menossa kysymään, niin mies sanoi, etten mä nyt semmosen asian kanssa kehtaa sinne mennä. Kielsi oikein. Se on vieläkin vähän hassu tän palstan suhteen. Vaikka aina välillä kysyykin, että mitä ne muut on mieltä. ;)
Mut juu, asuntokuume kasvoi entsisestään ja vauvakuume! Voi kun siellä oli niin monia söpöjä pikkuisia kantoliinoissa ja rattaissa. Siitä tuli mieleen, että Tigru, mä ainakin kannoin alussa Matiasta ihan kehtoasennossa, mut samassa ristisidonnassa, kuin myöhemminkin. Jos kaipaat lisäohjeita, voin yrittää selittää tarkemmin. Sillä asennolla on ihan helppo kantaa sinne pari kuukautiseen asti, kunnes saisi ihan oikeasti sääntöjen mukaan pistää vatsa vatsaa vasten. Vaikka mä olen kyllä edelleen sitä mieltä, että enemmän on vauvan rakenteesta kiinni se asento, ei niinkään viikoista. Ja Gerbera, jos haluat, mä voin postittaa mun liinan sulle lainaan. Ihan heti en sitä varmaan tarvitse. :|
Oon muuten huomannut, että siitä kun pari viikkoa sitten oltiin miehen kanssa kaksin syömässä ja kerroin sille mun toiveista pikkukakkosen suhteen, niin on mieskin jo alkanut vähän ilmaista ajatuksia sen asian suhteen. Eilenkin katsoi niitä pieniä ihan samalla tarkkuudella kun mäkin ja huonejaoissa meidän tulevaa kämppää ajatellen puhui kokoajan lapsista monikossa. =) Niin ja silloin harvoin kun me päästään aikuisten touhuihin, niin entistä myöhemmäksi menee lisävarusteiden käyttö, ihan kuin se pieni "riski raskautumisesta" olisi myös miehen mielestä toivottavaa. Nyt kun vielä malttettaisi odottaa muutaman kuukauden, niin saisin valmistuttua ennen mahdollisen kakkosen syntymää.
Koivunkäpy, multa on mennyt vähän ohi, mikä siinä sun lonkassa oikein on? Onko se joku pitkäaikainenkin vaiva vai mikä? Ei tarvii tietty vastata, jos et halua julkisesti siitä puhua...
Jonttuli, jotenkin hauskaa tietää, että meillä on vieläkin taustalla niitä, jotka ovat suht alusta asti olleet mukana, mutta eivät vaan koskaan kirjoita. Tuntuu siis, että meistä on joskus muillekkin jotain hyötyä. Tuttipulloasiaan en oikein osaa mitään sanoa, kun meillä niitä ei oikein ole käytetty, mutta ainakin tutin suhteen osaan sanoa vain yhden asian, ensin vähän vähennystä ja sit kerrasta poikki, eikä siitä lipsuta, edes sairauden tai muun aikana. Meillä Matiaksen tutittomuuteen totuttiin 3ssa päivässä, ja vaikka ensimmäinen yö olikin kamala, on se sen jälkeen ollut vain hyvästä. Juuri kuulin, että hoidossakin Matias käy hakemassa saman ikäiseltä tytöltä (joka on jo kuiva(!) ja puhuukin aika paljon) tutin pois suusta ja laittaa sen aina semmoselle hyllylle... pyörittelee vaan päätään ja selitää siansaksalla jotain. Onneksi tää tyttö ei ole siitä häiriintynyt, antaakin joskus tutin Matiakselle poisvietäväksi.
Huoh, täällä töissä on taas ihan älyttömän hiljaista.
Tohon nukkumisasiaan piti vielä sanoa, että kun meidän illat on ollu niin hankalia, niin nyt ollaan venytetty Matiaksen nukkumaanmenoaikoja tunnin verran ja nukahtaminen on nykyään paljon helpompaa. Edellispäivänä meni ehkä 10min ja eilen 15min. Eli verrattuna viime viikkojen 60-90min itkemiseen tää on jo suuri helpotus. Vaikka jääkin vähemman aikaa itselle, niin on se silti paljon stressittömämpää leikkiä toisen kanssa tunnin enemmän kuin kuunneella sitä huutoa. Pitääkin muistaa kysyä hoitajalta, miten päikkäreille meneminen sujuu nykyään.
Hannamarille ja Vilille vielä tsemppiä. Hyvä, että hoitavat kuitenkin nyt niin nopeasti, vaikka ei olisikaan aiemmin huomattu. Tehdäänkö Vilille nyt siis ympärileikkaus vai halkio?
Oho, nyt tuli töitä. :) Hei siis kaikille!
:wave:
 
Heh, nukuin yön, aamulla tosin oli rapulainen olo :whistle: illalla päätin etten yöllä herää ainakaan siihen että koskee, temapsin saman sekotuksen mitä tääl saa sairaalassa, eli panacodin ja buranan..


Kaiza, mulla on tulehdus tuossa lonkassa siinä kohti missä kolme isoa lihasta yhdistyy... pikkuhiljaa paranemaan päin kun eilisen kävelin kepin kans..

Jonttuli, jos teillä ei onnistu kerralla siirtyminen veteen (eli et jaksa valvoa montaa yätä niin tee niin ku meillä tehtiin jotta maidon sekaan vettä ja pikkuhiljaa vähentää maidon määrää, meillä meni alle viikko et siirty sit kokonaa veteen. Mä oon siis niin mukavuuden halunen etten halua/jaksa valvoa tyhjäntakia yöitä, jos jotai kautta pääsee helpommalla ni sit mennään siitä :LOL:

uneton, juu tajusin sun pointin, mut vasta sit myöhemmin, illalla olin sillä tuulella et varmaan kaiken tajusin väärin mitä mulle kukaa yritti sanoo, sitä se kipuilu ja valvominen teettää..

Ja jellonalle onnittelut! :flower:
 
moiks :wave:

Jonttuli tervetuloa mukaan kirjoittelemaan! Kyllä meille aina tänne uusia mukaan sopii! Mukava vaan. Kerro jotain mitä haluat itsestäsi, perheestäsi? Oletko hoitovapaalla/töissä/opiskelet? Onko teillä muita lapsia? Meillä on iltapullo ja välillä meilläkin otetaan vesihuikat yöllä, että en osaa oikein neuvoa mutta kun et veteen varmaan kandee yrittää siirtyä hampuleiden takia.

Jellonalle
ONNEA!

kaizakuulosti kivalle asuntomessupäivä! Mekin ollaan pari kertaa niissä käyty mutta jotenkin itse saimme aikas vähän vinkkejä aikana ennen rakentamistakin. Tuntui just että ei niitä taloja kovin käytännölliksi siellä oltu tehty. Ja mitä lämmönhukkataloja siellä oli myös...

Käytiin eilen illalla sienessä, kanttarellejä, mies just huikkas että ne on pihalla vielä, eli hipihopi äkkiä laittamaan ne. Unohtui aiemmin
:/ .

 
Heippa!

Kiitos kaikille onnitteluista! :hug: kaikki 22-vee ikää täynnä. :LOL: ;)

Kerrohan käpynen miehellesi onnittelut myös! =)

Tervetuloa Jonttuli vaan enemmänkin kirjoittelee. hirveesti en osaa sanoa tohon pullo asiaan mitään. meillä se jätettiin raa'asti jotain vuoden ikäisenä pois, muutamalla yö huudolla ja ähinällä. meillä ei oikein auttanut noi maito-vesi jutut eikä mitkään. raaka peli, mut se on auttanut. tutti meillä on viel välillä tiiviistikkin, mut aion odottaa tohon et suurin osa hampaista olis puhjennut niin vähentyisi se suurin tarve. sit aion leikata imuosan irti ja sitä voi sit pitää, jos kiinnostaa. :) jaksuja koitokseen. kuis teidän viime yö meni?

kaiza, mukava kun kirjoittelit. sinun pitkiä juttuja on aina niin mukava lukea. Sen kun olisit rohkeesti käynyt kyselemässä gerberan miestä siellä asuntomessuilla. :) mukava kun matten nukahtaminen on helpottunut.

lillukka, ai että kanttarellejä. :p mistähän minä löyäisin/ehtisin niitä ettimään.

nevelle ja danjuskalle tsemppiä töihin. kun en kuitenkaan ensi vkolla muista. :hug:

mulla olis tuolla suklaamuffinsi tarpeet jo valmiina,vatkausta odottelemassa. Mikkis nukkuu ja aleksi leikkii. iltapäivällä mennään kai ettii aleksille sitä sänkyä. sain muuten mieheltä korulippaan lahjaksi. on aikas hieno. =)

uneton, täällä meilläkin on ollut hirmu hiostava päivä. ehkä ulkona kumminkin enemmän kuin sisällä. ootko kokeillut pitää verhot kiinni päivisin? meillä se auttaa tosi paljon, kun ei paahda aurinko täysillä kaikista ikkunoista.

nyt leivonnaisten kimppuun..ja sit jos ehtis vielä levätäkin hetken.
heippa ihanat ystävät. :hug: :wave:
 
Onpas täällä taas hiljaista..

Minä oon ihan itekseen kotona. yritän saaha suolaisia piirakoita tehtyä. pojat lähtivät armeijan apinaradalle touhuamaan, kun miehen veli on siellä hommissa. =) eipä meille ihmeempiä edelleenkään.

kirjoitelkaa nyt joku jotain.. :wave:
 
Käskystä kirjoitelemaan :whistle: :D

Uneton: :hug: Luulin, että siellä oli ulkonakin kuuma, kun kirjoitit, että puistossa posket punotti ja jotain sellasta :D

Kaiza: Kiva, että mies on vähän lämmennyt vauvasuunnittelmillesi :) Ja kiva, kun pääsitte kahdenkesken messuilla käymään!


Koivunkäpy: Hyvä, että sait nukuttua! Onko joku ennustanut, että kauan se lonkka on kipeänä? :/

Jonttuli:
Hyvä, ettei käynyt pahemmin sen silitysraudan kanssa, eikä rakkulaa ilmeisesti ole vieläkään noussut?

Jellona: Suklaamuffinssia, naaaam :p Keitä teille on tulossa?

Ilmoitusluontoinen asia
:attn: :whistle: Mulla alkaa kiinteytys, kuntoutus, laihdutuskausi (12vko) maanantaina 6.8.!! Teen ton kirjan mukaan, jota olen nyt lukenut, siinä on tarkat ruoka ja liikuntaohjeet, vaikuttaa tosi hyvältä :)

Ihan just lähden spinningiin :wave:

Tansku
, tuuhan nyt jotain kirjoittamaan ;)
 

Pikaiseen konneella :wave:

Kaiza, olisit vaan käynyt moikkaamassa mun miestä! Ja olet kyllä tosi ihana ihminen!! On se ihana huomata, että miten meistä kaikista Joulutähtien äideistä on tullut niin läheisiä tän palstailun myötä! Kiitollisena otan tarjouksesi vastaan ja ottaisin sen sun liinan mielelläni lainaan, jos tosissasi sitä ehdotit! Onko se liina millainen? *en yhtään tiedä liinoista*... Onko sen sitominen vaikeaa?

Anoppi tuli iltapäivällä ja ihan hyvin on mennyt.

Nyt iltahommiin!

 
Tere :wave:

Jemmalle ja perheelle ihan mielettömän isot onnitteluhalit :hug: Ihanaa :heart:

Niiskuneiti: huomenna lähdetään taas mökille :)

Jonttuli: tervetuloa joukkoon :hug:

Peppi: kiva kun kaipailit, täällähän sitä ollaan =) Tsemppiä kuntourakkaan :hug:

Toissa-aamuna yritin kirjoittaa tänne mutta teksti hävisi jonnekin enkä jaksanut kirjoittaa enää uudestaan... Eilen taas oli niin kiirettä etten ehtinyt lainkaan koneelle. Mies pitää mut kiireisenä :D Tänään oltiin monta tuntia Itiksessä kaksistaan shoppailemassa, oli kivaa, löydettiinkin vaikka mitä. Mun äiti oli hoitamassa tyttöjä.

Innostuin ostamaan vielä 5kg mansikoita ja nyt on hillo kovaa vauhtia valmistumassa. Sitten pitäisi pakata mökkikamppeet ja käyttää tytöt suihkussa. Huh, kiirettä pitää ;) Huomenna lähdetään aamulla Puuhamaahan ja sieltä mökille. Tigru, ei taideta ehtiä huomenna teille... Taitaa jäädä vierailu ensi kesään... :/

Tämä oli tällainen kiireinen viesti, maanantaina lisää kun saan olla rauhassa koneella -mies siis aloittaa taas työt :D

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Tansku & pesue
 
Peppi85 joo, kyllä ulkonakin on ollut koko viikon +25 :D
Että ihan riittävästi ja vähän liikaakin mun makuun.

Wau, on se vaan upeaa että ihmisistä löytyy itsekuria ja halua, mukavaa kuntoilukuuria sulle :flower:

Jellona, kaikki ikkunat sälekaihtimin varustettuna on helteillä kiinni.
Mutta tää on kivitalo, joten varaa tehokkaasti lämmön + iltapäiväaurinko paistaa valtaosaan asuntoa.
Verhoja ei voi eteen vetää, koska verhotangot ovat noin 50-60cm itse ikkunoista etäisyydeltään.

Joo, eipä täs kai muuta.

Tanskuliinille perheineen mukavaa mökkiviikonloppua :wave:
 
moikka :wave:

Jellonalle täältäkin onnittelut :flower:

Pepille tsemppiä tuohon kiinteytys jaksoon! Jaksan vaan ihmetellä miten ihmeessäs ulta löytyy virtaa kaikkeen tuohon :D (ei siis pahalla.. itellä olo ihan vetämätön..)

Tanskun porukalle mukavaa reissua!!

Kaiza: Hienoa että sait silloin puhuttua miehelles ja alkaa miettiä asiaa ;) Kiva kuulla että oli mukava yhteinen päivä.

jos lähtis haukkaamaan jotaki.. vaikka munavoileivän :p
Miehen päästin käymään terasilla kaljalla loman loppumisen kunniaks.. nythän tuo tais ovi käydä kun tuli..

La olis täällä rapu karnevaalit tai jotain.. on myös mietitty että lähettäs jossain päin ajelemaan tai jos vuokrattas tuosta lähikylpylästä hotellihuone vuorokaudeks.. mut taitaa jäädä suunnittelu asteelle..

nyt illan jatkoja kaikille!

 
Moikka!

Onnea Jellonalle kovasti tuon 22-wee täytyttyä :D :flower:

Jonttulille tervetuloa! En osaa auttaa tossa pulloasiassa yhtään, Lotan pulloajasta on niin paljon aikaa ja Otto ei ikinä ole saanu pullosta mitään. Tuo Koivunkävyn vesivinkki kuulosti hyvältä!

Peppi; mitä Rasmuksen masuvaivoille kuuluu? Toivottavasti jo helpottamaan päin! Onnea urakkaasi, vaikka ei sun kyllä tarvis, ainakaan sun kuvien perusteella! :D

Gerbera; kiva kun sait anopin avuksesi! Edes hetken helpotusta kiiruisiin. Miten sun mies on suhtautunut sun toiveisiin hänen työhönsä liittyen? Tulipas hassu lause.

Koivunkäpy; voi harmi tota lonkkavaivaa, kunnon tropit vaan, että edes nukuttua saat.

Voi että, meil on tv auki ja kakkonen päällä, joku iskelmäjuttu tulee ja Topi Sorsakoski laulaa just sitä biisiä, mikä alkaa, et "Olet ilma jota hengitän... jne", ihana :)

Tänään on ollu kiva päivä, oli kaks hyvää työystävääni kylässä, itseasiassa Lotan synttäreillä, kun ei ole missään kohtaa ennen sopinut =) heidän lasten kanssa siis olivat. Kivaa oli. Tein piiiitkästä aikaa Marianne-kääretorttua ja mietin, että miksi en ole sitä pitkään aikaan tehnyt, on helppoa ja hyvää. Ja sit tein mokkapalojen ohjeella piirakka piirakkavuokaan. Illalla grillailtiin vielä perheen kesken, kalaa, kanaa, possua, makkaraa, ananasta ja sieniä
:p juu aika paljon tuli noin niinku pelkälle meidän perheelle :D

Vielä piti Unettomalle, että kiitos itsellesi :) Lotta on oikein vilkas tyttö ja kyllä reipas, että en sitä jännitä, etteikö vähän aikaa kotona pärjäis yksinkin. Enempi nuo, jos meillä iltavuoroja samaan aikaan tai sit toinen yövuoroon ja toinen illassa. Illalla ei mielellään varmaan yksin tule jäämään, kun on melkoisen mielikuvituksen omaava ;) Kyllä varmaan mun vanhemmatkin sit pystyy auttamaan tai sit olen miettinyt jonkun tytön palkkaamista just tollasiksi "väliajoiksi", kun toinen menee ja toinen ei ole vielä päässyt. Mun työ on vähän sellaista, että jos kovin kiirettä on, ni ei pääse välttämättä just työajan loputtua lähtemään.

Nyt pitää mennä saunaan :wave:
 
Jemmalle ja perheelle suuren suuret onnittelut myös täältä! Hienolta kuullosti sun synnytys.

Jellonalle ja muille juhlijoille onnittelut myös.

Pepille tsemppiä kiinteytykseen, kunpa mäkin jaksaisin ryhtyä tuohon... Mut ei nyt viiti kun isäntäkin on lomalla...seli,seli... :D

Myös minä toivottelen Jonttulin tervetulleeksi joukkoomme moninaiseen.

Meillä tutti vierotus on mennyt hyvin ja enää ei tuttia Atte edes kysele. Kovasti tapailee uusia sanoja ja pikkuhiljaa alkaa Eetun kanssa leikitkin sujumaan kun Eetukin ymmärtää mitä Atte tarkoittaa milloinkin. Varsinkin aamuisin kun ovat molemmat hyvällä tuulella saattavat leikkiä pitkäänkin yhdessä :heart:

Hannamarille ja Vilille tsemmpiä operaatioon, kyllä mäkin murehtisin, vaikka kaikki varmasti meneekin hyvin.

Mä sain kuin sainkin sitä lomaa töistä. Ihana pomo antoi mulle reilun viikon mittaisen vapaan! Eli Tigru ollaan tulossa Tervakoskelle silloin 6.8 alkavalla viikolla ja ilmeisesti koko viikko siellä majaillaan, jos jossain vaiheessa sopii että tullaan tervehtimään? Tosin kovasti on suunnitelmia kun Puuhamaahan pitäis ehtiä, asuntomessutkin kiinnostais ja Salossakin pitäisi pyörähtää jossain välissä, mutta kyllä me jostain hetki vierailulle löydetään.

Pojat oli tänään mummolassa että isikin sai hetken omaa aikaa, hyvin olivat siellä taas viihtyneet vaikka Atte itkemään jäikin kun lähdettiin. Mutta illalla olivat molemmat pikkuiset hyvällä tuulella kun mummu oli jaksanut heitä koko päivän leikittää. Mä luulen että on vaan hyvästä meidän pojille kun menevät pph:lle sitten elokuussa.

Mistähän sitä repis aikaa omille harrastuksille? Musta olis ihana taas pitkästä aikaa ommella, neuloa ja lukea, vaan tuntuu että yksinkertaisesti ei tunnit vuorokaudessa riitä mihinkään. Tosin tässä nytkin kulutan aikaani netissä vaikka voisin jotain hyödyllistäkin tehdä :whistle: Mut oikeesti kävin vaan pikaseen vilkaisemassa mitä tänne kuuluu... Joo, nyt meen tästä häiriköimästä, palailen jälleen kun ehdin. Olette tärkeitä!

:wave:
 
peppi: On ollut, siksi en ole kirjoitteleemaan ehtinyt/jaksanut.
Selailen välillä pikaisesti teijän kirjoituksia, suurin osa jää kuitenkin lukematta, harmittaa. Mut kaippa se nukkumaan meneminen vielä joskus helpottaa.
Nyt mekäläinen menee nukkuun. Hyvää yötä kaikille.
 
Huomenta!

Ärsyttävää, kun yt näinä huonoina öinä (joita on vaan jatkunut ja jatkunut), Rasmuksen takaisin nukahtaminen on alkanut kestää |O Ennen nukahti heti takaisin, kun laitettiin sänkyyn, nykyään ei :headwall: Saa taputella selkää ja pitää paikallaan, kun muuten kääntyilis, on nyt oppinut jotenkuten kääntymään mahalta takaisin selälleen. Joonatankin heräsi viime yönä itkemään, ei meinannut heti rauhoittua, en tiiä, että mikä silläkin oli.

Rasmuskin heräsi jo ennen 7 :/ Joonatan nukkuu vielä.

Tansku: Kiitos :hug: Hauskaa mökkireissua, kuinkahan pitkään aiotte nyt olla...? :)

Uneton:
Kiitos :hug: Meillä on kans kivikerrostalo, mutta onneksemme olemme saaneet asunnon, johon ei juurikaan paista aurinko, illalla ilta-aurinko pikkuisen, muttei paljoa. Viileä asunto meillä siis. Inhottavaa, kun teillä on niin kuuma! :/

Joonatankin heräsi...

Danjuska: Kiitos :) Kyllä sitä virtaa löytyy, kun on oikeasti halua saada ittensä takaisin kuntoon ja näköön ;) Mulle on ollut aika kova pala nää kaksi raskautta ja yhteensä 40kg, jotka niistä on tullut :LOL: Ja raskausarvet, riipputissit, löllö maha jne. Ennen raskauksia olin aika hyvässä kunnossa.

Siru:
Kiitos sullekin :) Eilinen päivä oli aika vaikea Rasmuksen masuvaivojen takia :( Tuntui, että nukutin poikaa koko päivän, eikä meinannut vääntelehtimisiltään nukahtaa millään, masusta kuului kauheita murinoita jne. Sitten kun nukahti pitkän nukutuksen jälkeen niin nukkui korkeintaa puolituntia :| Toissapäivänä en antanut yhtään soseita, eilen annoin taas vähän, kun tuntui, ettei sillä ollut vaikutusta, että annoinko vaiko enkö. Ja tuntuu todellakin, että tuolle pojalle ei enää pelkkä maito riitä, on sit koko ajan (varsinkin öisin) sitä juomassa ja kun on kasvanut niin hitaasti niin ajattelin, että olis hyvä alkaa jotain kiinteääkin antaa... Neuvola on nyt joskus elokuun alussa, jos kasvu jatkuu edelleen niin hitaana niin joudutaan kontrolleihin... Kylläpäs taas lähti raiteiltaan tämä vastaus :D Ja d-vitamiinia en ole taas uskaltanut antaa :/ Herkullisilt kuulosti sun herkut :p :D

Metku: Kiitos :) Kiva, että Aten tutittomuus on onnistunut hienosti! Ja ihanalta kuulosti, kun poikien leikit on alkaneet onnistua, meilläkin jonain päivänä sitten... :heart: Mukavaa, kun sait sen loman!

Pirre: Jaksamisia! :hug:

Ihanaa, että on perjantai ja miehelläkin tietty viikonloppu vapaata :) Ja vielä ihanampaa, että se on musta ihanaa, et mies on kotona (vähän aikaa sitten ei ollut niin kivaa...) :ashamed: :heart:
 
Peppi: mitä sosetta oot antanu?

Yö meni kivasti, tosin aamulla oisin voinu nukkuu pitempään :whistle: heräsin ekankerran joskus jälkeen kuus et kello on varmana vähintää 8..

Ja meillä alko säästölinja, kaupanvaipat mahto loppuu jo paripäivää sit, mennään pelkillä kestoilla ku ei nyt olla etes reissuun menossa.. siis ollaan käyty pariki kertaa kaupassa mut ei vaan oo muistettu ostaa vaippoja..

Smirge, laita se pojun mahan ympärysmitta mulle!
 
Koivunkäpy: Peruna-porkkana sosetta oon nyt antanut..

Rasmus tais just nukahtaa, Jonttu leikkii parvekkeella (asutaan maantasalla). Joonatanilla on tullut kiva vaihe, heittelee parvekkeelta kaiken alas :whistle: Meidän parvekkeen viereltä löytyy tuttipulloja, tutteja, kaukosäätimiä, pattereita, leluja, autonavaimia :eek: :whistle: Että sellasta...
 
Heips.

Mukavaa Koivunkäpy, että on jo hiukan parempi olo. Toivottavasti se tästä sitten paranee nopeasti. Mistä tommonen voi oikein tulla? Ihan mistä vaan?
Mulle tuli Lillukka kantarellinälkä!! Oliko hyviä? Oonko muuten koskaan kertonut, kun me pienenä syötiin aika usein semmosia äidin tekemiä hedelmä-, marja- tai mehuhyytelöitä, kun mun veli oli/on niin allerginen, et ne oli helppoja vaihtoehtoja. No me sanottiin niitä aina lillukoiksi, kun ne hytky ja lillu silleen hassusti... :LOL:
Mukavaa Jonttuli, että tulit mukaan!
Gerbera, laitoin yytä. Piti vielä sanoa, että ei ole ollenkaan vaikeaa se sitominen. Samaa sidontaa voi käyttää myös selänpuolella esim. näillä joulutähdillä, mut mä en ainakaan enää jaksa kantaa Matiasta, kun sillä on kokoajan kiire vaan itse kävelemään...
Vink vink: seurakuntien nuorisotyöntekijöiltä voi aika usein kysyä tunteeko ne ketään mahdollisia "lapsenvahtiehdokkaita", esim. isosia jne. Nim. paljon lastenhoitotehtäviä tehneenä ja lastenleirejä vetäneenä
Toinen vink vink: Jos teidän kotipaikkakunnilla on Seppälä, niin käykää seppälän nettisivuilla tulostamassa yks tosi hyvä alennuskuponki, joka on voimassa 1.8 asti.
Nyt pitää mennä.
-kaisa-
 
"Huomenta"!

Kaiza: Kiitoksia vinkistä! :wave: :D Tuliko sulla muuten se kuponki sellaisenaan, kun painoit siitä Tulosta -kohdasta, kun mun paperille ei ainakaan tullut mitään... :whistle:

Jonttuli: Tervetuloa mukaan! :)

Pirre: :hug:

Tanskuliini: Mukavaa Puuhamaa- ja mökkireissua! =)

Metku: Hienoa, että Aten tuttivieroitus on sujunut noin hyvin! :)

Peppi: Tsemppiä urakkaan! :wave: Mäkin olen jo ahkerasti netistä ladannut hyviä biisejä, että pääsen sitten heti synntyksen jälkeen kuntoilemaan MP3-soittimen kanssa :D

Jellona: Myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: Kuten myös muille eilisen sankareille.

Gerbera: Kiva, kun anoppi tuli sinua auttelemaan! :)

Eipä nyt muuta. Illalla sinne illallisristeilylle, mukavaa! :D

-Niiskuneiti ja Helmi rv tasan 32-
 
Moro!

Werneri nukkuu partsilla ja Julle on mummon kanssa puistossa, ja minä saan olla hetken ihan rauhassa! Ihanaa :D

Kaiza, laitoin sulle takaisin yytä!

Siru, miehellä on ihan yhtä paha olla kuin mullakin. Mut sillä on ristiriitatilanne siinä mielessä, että se rakastaa työtään ihan oikeasti, eikä haluaisi työpaikkaansa vaihtaa. Rakastaa toki meitäkin :D , mut onhan se tärkeää, että saa tehdä sellaista työtä missä viihtyy. Katsotaan nyt miten asiat tässä tekeytyy, voihan se olla, että mies löytäisi kivan työpaikan, missä ei tuota reissuamista olisi... Helpottaisi kummasti meidän elämää!

Meillä on nyt kaksi yötä mennyt hyvin! No Julle itkeskeli muutaman kerran viime yönä, mut rauhoittui pian. Illalla mentiin ysiltä nukkumaan ja aamulla herättiin kasilta :) Toki Werneri heräsi muutaman kerran syömään, jos sitä nyt syönniksi voisi sanoa, kun muutaman imaisun vaan ottaa yöllä.

Jaahas, mustikkapiirakka on nyt sen verran jäähtynyt, että sitä kärsii jo ehkä syödäkin :p Pitää muuten vielä hehkuttaa, että lähtöpainossani olen jo pari viikkoa ollunna =) Vitsit, että on kivaa, kun entiset vaatteet sopii päälle!

Hannamarille piti vielä sanomani, että meillä on Aleksi ympärileikattu. Tosin ihan muusta syystä kuin teillä. Aleksilla oli hypospadia (virtsa-aukko väärässä kohti, ihan pippelin tyvessä), joten sen vanhan reiän paikkaamiseen käytettiin esinahka. Ei ole ollut mitään ongelmia tuosta nahattomuudesta, ainoastaan Aleksi oli vähän aikaa sitten huolissaan siitä, kun pippeli näyttää niin erilaiselta kuin muilla. Selitettiin asia sille hyvin, niin ei ole sen jälkeen nolostellut tms. Tsemppiä teille leikkaukseen! Kyllä se hyvin menee!

Nyt menox! Mukavaa päivää kaikille!!

T. Gerbsukka
 
Mää tein löydön: ostin 17kpl imuja pojun vaippoihin hintaan 0,5?/kpl! ja eivät oo kenenkään tsi versioita vaan ihan merkillisiä kapineita :LOL: kerranki meillä on jotai muuta ku mun/jonku muun tsi kipaleita..

Gerberalle ja tigrulle jaksamista vauva-arkeen, samoin toki jemmalle!

Menee ompelee ku vielkää muistanu ostaa vaippoja kaupasta.. :headwall:
 
Jonttuli meillä pullosta annetaan vielä illalla maito.
Ja lopetetaan kun on se oikea aika.
Eli tämän syksyn aikana.
Mutta et sinä huonompi äiti ole pullon takia :wave: :)

Mun mielestä yhtä oikeaa ja parasta tapaa ei ole.
Kaikkea ei voi tehdä vain yhden kaavan mukaan ;)

Peppi85 joo, ei täs muuten ois mittää, mut oon niin kova hikoamaan että se on jo senkin puolesta rasittavaa, jatkuva helle siis.
Kadehdin muutamia tuntemiani ihmisiä, jotka eivät juurikaan hikoa, edes kesällä.

Ja mä inhoan omia löllöjä ja liikakiloja (raskauden aikaiset sain nopeasti aina pois) joista osa tuli viime syksyn lääkityksestä ja suurin osa täysin vääristä mässäilytavoista.
Mutta silti en ole saanut tarpeeksi suurta itseinhoa päälle, vaan olen jatkanut en mä tästä koskaan muutu-sääliä ja syönyt lisää.

Ehkä tuleva syksy ja sen tuomat muutokset auttavat alkuun pitkässä urakassa painonpudotuksen suhteen...
Tai sitten jään tälläseks pullukaks.

Oltiin puistossa, voi jessus et oli taas kuuma.
Kivaa siellä aina on, mutta tuskaisen kuuma kun ei varjoa eikä tuuli käy.

Unista vielä, että meillä tuo pienin käy 19.30-20.30 välillä nukkumaan ja herää 06-07 aikaan.
 
Kiitos uneton minun muistamisestani! :ashamed: En ole tänne kurkkinut aikoihin ja tuntuu että ole aika pihalla jutuista. mutta taidankin alkaa lukasemaan kuulumisianne, kohta. Mutta ensin, meillä tytöt on kesälläkin sairastelleet vuorotellen ja Catriina sai toisen korvatulehduksensa tuossa kuun vaihteessa. Sen lääkekuurin seurauksena tuli sitten hiivatulehdus suuhun ja sen kans ollaan tämä viikko kuljettu tk:ssa. Ensi viikolle olen varannut yksityiselle korva- nenä ja kurkkutautien erikoislääkärille ajan tytölle. Selvitetään on rakenteellista vikaa mikä altistaa tuolle korvatulehdukselle. On toki välissä oltu terveinäkin. Esikoinen on jo 3-4 viikkoa puhunut kuinka olisi kiva jos jo pääsisi kouluun. Mulla paino on pysynyt kurissa. Parisuhdekkin voi hyvin vaikka Juha on kovasti töissä ja tosi vähän saadaan omaa aikaa.

Eli näin meillä tällä hetkellä! :wave:
 

Yhteistyössä