JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Huhhuhhuh :D Nyt se on ohi, onneksi :whistle: Ihan hyvinhän se meni, kait...

Paikalle tuli siis puol ysin maissa yksi kuvaaja ja yksi toimittaja, alkuun kuvaaja kuvas olohuoneessa lasten touhuja ja juttuja jonkun aikaa ja sit aloitettiin yksilöhaastattelut :) Ensimmäisenä vuorossa oli Jonna, Jonna meni Wiltsun kanssa rauhalliseen huoneeseen ja olivat siellä jonkun aikaa, sit olikin mun vuoro, minä ja Joonatan mentiin samaiseen huoneeseen, istuttiin pienelle penkille, Joonatan oli siis mun sylissä ja leluja sillä kädessä, että viihtyi/pysyi siinä sylissä :D Ja aika hyvin pysyikin, kamera ja kaikenmaailman piuhat/uudet ihmiset vähän ihmetyttivät :) Haastattelu sit aloitettiin... Mitähän kaikkea multa nyt kysyttiinkään... En mitään järjestystä muista, mutta laitetaan nyt jotain, mitä mieleen tulee. Eli mm. oli toi Tanskuliinin jo eilen laittama hauska kysymys, eli toimittaja kysyi multa, että mitä olet mieltä, onko palstailu mulle jonkun muun korvike vai lisä... Ja kyllä mä sanoin, että on mulla muutakin elämää, kuin tää palsta :LOL:

Kauhee, kun ei meinaa niitä kysymyksiä muistaa... No, sitä kysyttiin, että miten aikoinani palstalle löysin ja ja ja... Onpa tää nyt vaikeeta :eek: Sit kysyttiin, että mitä mieltä oon siitä, kun sanotaan, että tällaiseen palstailuun voi jäädä koukkuun :whistle: Kysyttiin, että onko se mahdollista/voiko niin käydä... Ja kyl mä taas vastasin, että voi... Ja myönsin, että itekin oon aika koukussa, käyn kyllä usein lukemassa jutut yms. Mut oli mun pakko sanoa, että ei siitä nyt kauheeta paniikkia tule, jos en esim. jossain lomareissulla tietokoneelle pääse :LOL:

Niin, sitä kysyttiin kans, että kuinka paljon käyn täällä palstalla... PALJON :whistle: Niin, se oli kans hyvä kysymys, kun kysyttiin, että mitä tekisin, jos tällaista palstaa ei olisi... Ja kyllä mä vähän nolona vastasin, että varmaan enemmän kotitöitä :ashamed: Ja sanoin sit, että ehkä kävisin jossain perhekerhossa tms. jossa olis sitä aikuista seuraa...

Mun on ihan oikeesti kauheen vaikee muistaa, että mitä kaikkea siinä juteltiin/kysyttiin :/ Täytyy oikein pinnistellä...

Niin, sitä vielä kysyttiin, että jos täältä kysyy jotain niin saako aina vastauksia... Ja mä sanoin, että kyllä täällä joulutähdissä ainakin aina saa ja usein muuallakin ja sit kysyttiin, että luotanko niihin vastauksiin ja sanoin, että kyllä mä ainakin niihin luotan, mihin te olette vastanneet :D Ja sit et jos ei taaskaan olis tällasta keskustelupalstaa, mistä kysyä niin luulenko, että en osaisi sitä vastausta löytää pojan kanssa touhutessa ja poikaa hoitaessa... Tai mistä lähtisin etsimään tietoa ko. asiasta, jos täältä ei voisi kysyä.

Mä en enää muista, enkä jaksa miettiäkään... En edes tiedä, että tuliko noi asiat ihan oikein, mut ainakin suurinpiirtein tollasia asioita kyseltiin, laitan lisää myöhemmin, jos tulee vielä mieleen.

Kyseessä on siis 5min ohjelmapätkä, joten eipä siinä paljoa ehdi näyttää =) En tiiä, että voinko täällä kertoa, että koska ohjelma tulee ulos, jos joku meistä ei halua tietoa julki... Yhteisöön en edes jaksa yrittää mennä, kun on se ollut niin hankalaa ja ennenkaikkea hidasta muutamana päivänä \|O Mutta kyllä te tiedon siitä saatte :) Mun puolesta sen voi täälläkin sanoa, mitä mieltä ootte Tansku, Metku ja Jonna?

Kaikilla oli siis haastatteluissa mukana oma joulutähti sylissä :) Ja haastattelun lopuksi Joonatania, ja varmasti muitakin tähtösiä kuvattiin hetki :)

Juu, Tanskuliinia kuvattiin sit keittiössä koneen ääressä ja Tansku noi edelliset kirjoitukset kirjoitti kameran/haastattelun ollessa käynnissä :D

Huh, en jaksa enää kirjoittaa! Lisäilen siis myöhemmin, jos ko asiasta lisättävää ja kommentointikin nyt jää seuraavaan viestiin :wave:
 
Heippa siskot!

Mitenköhän tähtösten haastattelu sujui? mitä ne kyseli? ja millos se tulee ulos? en minä utelias ole.. :whistle:

Meidän lapset on mummolassa ja minä ihan itekseen kotona, kun mies vietiin polttareihinsa. :D eilen käytiin keilaamassa ja syömässä ravintolassa. tänään aamusta ehdittiin käydä morsiuspuku liikkeessä kattomassa miehelle loput vaatteet ja sit hakikin poikaporukka miehen sieltä päivän rientoihin. käyvät ainakin ampumassa ja viettävät illan meidän mökillä. muu touhu selviääkin mulle sit myöhemmin. :)

mukavaa kun saa touhuta rauhassa. siivota ja laittaa tavaroita paikoilleen. ei olisi enää kuin aleksin vaatekaappi tongittavana, että mitä pistää varastoon ja mitä jättää. pyykkikone jo pyörii ja imuri laulaa kohta. illalla saankin ottaa sitten ihan rennosti.

koivunkävylle, jaksamis :hug: . ja toivotaan että ilves tajuaa pysyä poissa.

mariasta, oli mukava kuulla pitkästä aikaa. =)

jospa palailen illemmalla, kun oon hommat saanu tehdyksi. vaik koko ajanhan tää kone täs auki varmaan on.. :whistle: :wave:
 
Huomenta :wave:
Täällä tosiaan tervehdytty. Kiitos kaikille myötätunnosta :hug: Mies sairastui sitten maanantaina ja appi ja anoppi tiistaina. Minä olin ainut joka ei oksentanut ;) Eilen ei enää kenekkäkään ollut mitään. Hiukan huonosti on juusolle maistunut ruoka, mut muuten oma itsensä.

Vau..enpä uskonut kirjoittelevani julkkisten kans ;) Tsemppiä haastatteluun..joka voi kylläkin olla jo ohi kun saan tän lähetettyä.

Minäkin mielelläni tulisin tapaamiseen kesällä. Ei tosiaan vielä tiedä miten saa kesälomaa. Kiva et niiskuneiti viitsii nähdä vaivaa ja etsiä paikkaa.

Täällä vielä mies nukkuu ja Juuso päikkäreillä. Ihanan hiljasta :D

Hyvää viikonloppua kaikille!

Kaikille kipeille nopeaa paranemis taikoja lähettelen :hug:
 
Huoh, ohi on :D Tai onhan se ohi ollut tässä jo jonkin aikaa mutta sitten piti tehdä sapuskat ja saada tytöt päikkäreille...

Eli haastattelut ja kuvaukset meni hyvin, just niinkuin Peppi kertoikin :) Mua kuvattiin meidän keittiössä tietsikan ääressä ja tosiaan ton ekan viestin kirjoitin kun mua kuvattiin edestäpäin ja tokan "virallisemman" viestin kun kuvaaja kuvasi sitä tekstiä... Kuvaaja kuvasi myös kun selasin viestejä eli siellä voi näkyä teidän tekstejä ;) Selasin kiireellä viestit koskien tätä päivää kun ajattelin ettei niitä haluta näyttää, mm. mun eilinen viesti että "SE soitti", hehee... Hui kun oli jänskää :eek: Lopuksi mua ja Veeraa kuvattiin rapusta käsin, me vilkutettiin ovelta toimittajalle ja mä laitoin oven kiinni :D Jee, nyt ollaan sitten julkkiksia :D Mun puolesta voi kertoa täällä milloin ohjelma tulee (ei muuten tule vielä pariin viikkoon...).

Oli hurjan mukavaa nähdä Peppi, Metku ja Jonna! Ja tietenkin oli kivaa nähdä Jonttua, Attea, Eetua, Wiltsua sekä poikien isiä -ja Jonnan siskoakin :D Meillä olikin paljon tätä tukiporukkaa mukana :LOL:

Joo, nyt ei kertakaikkiaan pysty kommentoimaan mitään, täällä käydään ihan ylikierroksilla :D Me lähdetään kahden maissa 50v. juhliin joten en tiedä ehdinkö tänään enää koneelle. Peppi: ollaan huomenna koko päivä kotona, jos haluatte hakea kameran!

Maria: ihanaa kuulla teistä :hug:
Tansku & pesue
 
Heippa ystävät! :wave:

Hienoa, että jutun teko onnistui hyvin! Nyt sitten vaan jännitetään ja odotetaan, että koska se nähdään! :D

Maria: Kiva kuulla pitkästä aikaa teidän kuulumisia ja tervetuloa takaisin! :)

Nyt ei ennätä muuta, kun mun äiti ja mummi on tulossa kylään ja pitäisi vielä vähän paikkoja järjestellä! Palaillaan taas! :wave:
 
Moi!!

huh... Juttu ohi ja kerkesin torkut kotona vielä ottaa. Kohta töihin. Kirjoittelen lisää huomenna tai maanataina.

Jos sopii niin laitetaan mielellään yhteissöön tarkka ohjelma-aika ja kyseinen ohjelma.. Jos vaan kaikille käy?

Nyt mentävä syömään ja tosiaaan kirjoittelen lisää sit myöh...

Ne meidän yks vee mitat muuten on 8605g ja 72,5cm...
 
huh, siivous/järjestely urakka loppu suoralla. pyykkiä tullu pestyy 2 koneellista. huomenna jatkan siitä hommasta. sit voiskin ottaa rennosti loppuillan. kuhan keksis mitä tekis. :whistle: =)

mukavaa kun teidän julkimoiden kuvaukset onnistui hyvin. :D

alkaa nälkä pahasti mahaa kurnimaan, olis jostain kaivettava ittelleen syömistä.. :wave: palaan taas...
 
Jipii julkkikset, onneksi kaikki meni mukavasti! Kyllä meistä tulee sit viksu kuva!! :D

Me päästiin miehen kanssa kaksin kaupungille, kun se hoitaja oli ekan kerran käymässä. Pojat tykkäs hurjasti, ja olin ite tosi tyytyväinen. Hyvillä mielin jätän seuraavallakin kerralla!!! =)

Nyt lähettelen Kaizalle kuvaa.. :ashamed: Eihän se kauhiasti ole myöhässä... :whistle:
 
Heips tähtöset ja äidit!

Pakko tulla tänne vähän ilmoittautumaan kun tähtösillä on niin jännittävät ajat. Selailin myöskin sivuja taaksepäin kun oli niin omituisia ja salamyhkäisiä kirjoituksia ja löytyhän se vastaus. Hieno juttu Peppi, Metku, Jonna ja Tanskuliini!!!! Ilmoitelkaahan ajankohta kun on nähtävää.

Kyllä tää tähtösten palsta on ainakin mulle ollut ihana vertaisuki, vaikka en itse olekaan aktiivisesti kirjoitellut. Varmaankin kun samanikäisistä lapsosista on kyse, niin samankaltaisia ongelmia on esiintynyt. Useasti kun olen jotain asiaa Noeli kohdalla miettinyt, niin kyllähän joku tähtösten äideistä on jo ehtinyt aiheesta kysyä ja vastaukset on nätisti nipussa.

KIITOKSIA kaikille tähtösten äideille ja tietysti tähtösille, jotka meitä yhdistävät. Minulle tämä palsta on ollut henkireikä tämän myllerryksen keskellä ja kontakti kodin ulkopuoliseen elämään. Toki sitä muutoinkin on, mutta Noel on vieläkin sellainen valvottaja, että tämä väsy mamma ei jaksa enää kauheasti ylimääräistä seuraelämää.

Jää nyt taas kommentointi. Kipeille paranemista; kaikki tähtöset on jo vuoden täyttäneet, joten myöästyneet onnittelut niille, joita en ole onnittellut. :flower: :flower:

Meillä muuten Noel nukkuu melkein joka toinen päivä vielä kahdet päikkärit. Pitäs saada koko päivärytmi muokattua jollakin tavalla uuteen uskoon, koska jos päikkärit alkavat myöhemmin, niin ruoka-aika osuu pahasti kesken unien. Noel ei aamulla heti jaksa puuroa syödä, koska syö vielä yöllä useasti. Täytynee pikkuhiljaa totuttaa.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille tähtösille äiteinee!!

Mammatuulia ja Noel
 
Lauantai-iltaa taas!

kävinpä sitten äidin luona jääkaapin tyhjennyksellä ja tunnin lenkillä äipän kanssa. nyt on sauna itselle lämpiämässä ja valkkaria lasissa sekä tuore pulla (äidin leipoma :whistle: )vieressä. ihanaa tulla taas teidän seuraanne tähtöset.

mukavaa hannamari, kun tykkäsitte ja kaikki onnistui hyvin. on tosi ihanaa, kun sinäkin välillä pääset jonnekin käymään ilman lapsia. =)

mammatuulia, mukava kuulla teistäkin vaihteeksi. väsymykseen kovasti jaksamista :hug: kera.

peppi, kuinkas jakselet? :hug:

ihanaa kun saan kuunnella ihan mitä musiikkia vaan ja mistä vaan eikä kukaan tuu sanoo mitään. :D tää on aika IHANAA!
mut en haluais tälläistä 'olotilaa' jatkuvaksi. on ikävä mukuloita ja miestäkin. =)

jospa menisi taustailee ja tekeen jotain vähemmän hyödyllistä.. :wave:
 
Nyt täytyy kyllä sanoa, että kommentoin sen, mitä muistan, kun mun kommentointilappu meni roskiin, kun siivoiltiin (lue: äiti siivosi meillä) :) En jaksa taas montaa sivua selata taaksepäin, menee pian koko ilta ja yön puolelle :whistle:

Meillä siis mentiin tää päivä yksillä päiväunilla ja Joonatanpa päätti nukkua VAIN 1h15min :headwall: Vaikka tarkoitus oli, että olisi nukkunut monta tuntia. Ja kun en itsekään ollut saanut päiväunia nukutuksi ja oli muutenkin niin jännä päivä, että olin todella väsynyt, johtuen varmasti myös alhaisesta hemoglobiinista, olo oli täysin voimaton. Nukutin Joonatania vielä puoltuntia ja nukahtihan se -10 minuutiksi :kieh: Itku ei ollut kovin kaukana ja tais siinä pari tirausta päästäkin, kun yksin olin kotona, mies turnauksessa... Äitille sit vähän valittelin messengerissä ja ihana äiti tuli meille :heart: Ja siivoilikin samalla, kun siitäkin valitin, kuinka sotkuista (tavarat levällään yms.) täällä on :ashamed: Mutta apu tuli kyllä tarpeeseen!

Nyt on Joonatan menossa nukkumaan, iskä nukuttaa.

Niin, sitä kommentointia... Tulee sellaisessa järjestyksessä, missä satun muistamaan.

Ensiksi Jellonalle; hyvä ja piristynyt on mieli, kun äiti kävi, auttoi Jontun hoidossa, siivosi ja juteltiinkin, oli tosi ihanaa! Kiitos vielä sulle :hug:

Maria: Tosi mukava kuulla teistäkin :)

Gerbera: Kiva, että sinäkin kirjoittelit taas =)

Uneton: Vai on koirakuumetta.. Mä voisin joku päivä, tänään en välttämättä enää jaksa, oon ihan poikki, kertoa sulle messengerissä ne miljoonat huonot jutut, miksi koiraa EI kannata ottaa :whistle: Miten teidän lapset voi?

Tanskuliini: Kiitos vielä sulle, että tarjosit kotisi meidän käyttöön :D Mua harmitti muuten ihan hirveen paljon, kun en ollut eilen illalla tajunnut kukkia käydä ostamassa, eikä tänä aamuna ehditty/kukkakaupat varmaan olleet auki, kun teille päin oltiin tulossa :ashamed: :ashamed: Katotaan, jos tehtäis huomenna sellainen sunnuntaiajelu ja tultais se kamera hakemaan, viestitellään tms. siitä lähempänä.

Mammatuulia: Kiva kuulla teistäkin! :)

Noniin ja tässä vaiheessa rupes sit muisti pätkimään :/

Hannamari: Mukavaa, että olette päässeet miehen kanssa kahden kaupungille ja lapsilla ollut hyvä ja kiva hoitaja :)

Koivunkäpy: Voi sitä teidän ilvestä :eek: Toivottavasti pääsisitte siitä eroon keinolla millä hyvänsä pian!

Tää päivä on tuntunut ihan älyttömän pitkältä!!

Niin, Niiskuneidille piti sanoa, että yhdyn muihin, olet aivan ihana, kun jaksat nähdä vaivaa :hug: En ole vielä ehtinyt perehtymään noihin vaihtoehtoihin, mutta teen sen, kun en ole näin väsynyt :)

Joo, nyt en jaksa enää pinnistellä muistia :D

Hyvät yöt kaikille!
 
Ilmoittautuu vahvuuteen!

Pitkä päivä vihdoin illassa, kivaa on ollut. Tanskuliinille suuri kiitos kun tarjosit kotisi käyttöömme! Mitäs muuten miehes tykkäs kun me kaikki sinne tultiin? Oli kyllä tosi kiva nähdä teitäkin livenä. Myös Jonnaa ja Peppiä oli tosi kiva nähdä! Kiitos myös teille kivasta aamupäivästä! Haluatteko, että laitan ottamiani kuvia yhteisöön? Haittaako jos Tanskun ja Pepin miehet niissä myös vilahtelevat?

Kuten nämä "lähimatkalaiset" jo kertoivatkin päivän kulusta, ensin kuvattiin muksuja ja sitten haastateltiin meitä. Vähän oltiin kaikki aluksi "lukossa" vaan sittenpä se ilmapiiri onneksi vapautui. Meidän muksut oli ihan innoissaan kun saivat touhuta uusien lelujen kanssa =) Nyt nuo murut ovat jo yöunilla, kovasti reissu väsytti. Käytiin Itäkeskuksessa "vähän" ostoksilla ja syömässä, kaikin puolin oikein antoisa reissu. Tosin virtaa tai yliväsymystä oli sen verran illalla, kun tultiin, että yksi peiliovi eteisestä meni rikki... Ihme että vasta nyt, sillä nuo kun eivät usko että ovat särkyvää.... Kaamea keli oli ajella siellä etelässä, täällä ei ole tullut lunta yhtään. Onneksi ehjinä päästiin perille.

Tigrulle kiitokset eilisestä puhelusta, ihanaa että joku yllättäen soittaa, oli tosi kiva jutella pitkästä aikaa. Tullaan sitten keväämmällä käymään.

Niiskuneitiä kiittelen minäkin tuosta vaivannäöstä, jos en jo aikaisemmin ole sitä tehnyt. Ihanaa jos tuo iso tapaaminen onnistuisi!

Hannamarille sen verran, ettei mun lahjominen tuottanut tulosta siellä hammashoitajalla... ei sitten millään olisi suuta aukaissut. Sitten kun lupasin, että käydään kirpparilla kun lähdetään, niin johan suu aukes.... Eetu tykkää kovasti käydä siellä mun kanssa kun pääsee hissillä yläkertaan ja ainahan meille jotain tarttuu mukaankin.

Toivottavasti Koivunkävyn karvaiset kaverit muuttaa vähän kauemmaksi, siis tosi kauaksi...

Juu, ei enempää jaksa... Palaillaan :wave:
 
Kaiza, kiva kun ehdit meidän luokse, vaikkakin vaan pikaisesti. meilläkin on ikävä sinua. :hug:

tänne ei erityisempää edelleenkään. yllättäen. jatkanpa tätä surffailua ja musiikin kuuntelua sekä herkkujen syöntiä. :p :D :whistle:

makoisat unet kaikille! :hug:
 
Uneton laiskana
Joo, ainaskin yks syy miksi ei koiraa on miehen mielipide....

Mutta ainaskin 2 asiaa puoltaa
- me ei ikinä matkusteta ( ei olisi ongelmia hoitopaikan tai muun kanssa)
-saisin uskollisen lenkkikaverin.

Kyl tiiän, ettei eläintä saa ottaa väärin syin, eikä meille sellaista ole tulossakaan.
Kunhan hölmönä haaveilen ja unelmoin :whistle: :)

Tytöt edelleen kipeänä, Pepin luona saa rampata koko ajan ja on jo luoja tietää kuin monta yötä ollu mun nikin kaltaisia.

Noo elämäähän tää vaan =)
 
Iltaa siskot!
Ihanaa kuulla että aamun haastattelu meni hyvin! Nyt jännätään milloin tulee ulos =)
Ikävä kuulla että flunssa vaivaa viellä joitain tähtien perheitä, täälläkin taas yskitään :snotty:

KOIVUNKÄPY täälläpäin se susi jolkottelee vielä, olivat silloin nähneet sen ihan mun työpaikan lähellä :eek:
Otappa kuva siitä ilveksestä, on tosi harvinaista että se noin näyttäytyy.
Ja tietysti olkaa varovaisia.

METKU kiva että piristin päivääsi. voisihan sitä useamminkin soitella/pitää yhteyttä.
Kyllä sulla on ihana mies kun sut kyyditsi haastatteluun :heart: terkkuja perheelle.

UNETON kiitos viestistä, lämmitti mieltä

Meidän perhe teki tänään tampereen reissun, käytiin sukuloimassa.
Oli rentouttava reissu. käytiin syömässä kreikkalaisessa ja sit juomassa vohveli kahvit :p maha vieläkin täys!
huomisen saa vielä ottaa rennosti ja sit alkaa arki.

JOspa ens viikolla sais omaa rytmiä paremmaksi, töiden jälkeen olis hyvin aikaa ottaa pienet nokoset, mut eihän sitä raaski ottaa.
On tuo mies rukkakin jääny vähemmälle huomiolle kun teen kotitöitä koko illan ja painun nukkuu jo ysiltä :ashamed:

sänky kutsuu taas, poika ei tuota rytmiään muuta viikonlopuksi joten huomennakin noustaan seiskan aikaan \|O ( haukotus)

hyvää ja pitkää yötä kaikille

tigru <br><br>
 
no näin niin ku ex 9 koiranpennun ja 1 ison pitäjä voi sanoa että koira on ihan 1 :D .

On toki ollut raskastakin mutta ihanaa. On ihana ku 10 koiraa vilistää jaloissa, nyt on enää 4 pentua ja haikea mieli.

Toki odotan innolla jo että pääsen kunnolla perehtymään Welmuun mutta minä en voisi enää elää ilman koiraa.

Se meidän vanha roki oli aivan kauhea koira mutta silti on ikävä tosi usein ja Wilman kanssa on aika ajoin ollut ihan tosi vaikeeta (wilman taustast johtuvia juttuja) mutta eläimistä on niin paljon iloa...Mutta en tiedä ottaisinko eläimiä jos asuisin kaupungissa, eri asia ku täällä maalla. Kyllä mulla varmaan ois kissa ja koira, mutta pienempi koira ei noin isoa.

Tää pentu aika on ollut tosi hieno kokemus ja ihana muisto jää sydämeen..

Meille nyt kun pennut lähtee tulee vieä joko kani tai pari hamsteria, ei olla vielä päätetty tai mietitty ollaan siis jo pitkään...mulla on pienestä pitäen ollut rottia (montakin), kani, hamsteri jne. ja oon kaivannu kahen viimsen rotan kuoleman jälkeen kauheesti noita jyrsijöitä/kaneja...niitten touhuja on niin ihana seurata.

Mä oon jo kauhulla miettinyt että mitä mä teen ku noi viimesetki koiranpennut on lähteny :p , on tottunu jo tähän päivärytmiin...

Mutta minusta on ihanaa kun on eläimiä kotona...

Mutta eläin jonka ottaa pitää valita elämäntilanteen mukaan ja miettiä mikä eläin oikeasti sopii perheeseen ja mikä ei.<br><br>
 
Huomenta!! Taidan olla eka tänään, vau! :D Lunta on satanu yön aikana, maa on valkoinen, ihanaa. Toivottavasti tulee pöäivän aikana jo lisää, muuten pulkka saa taas lisänaarmuja.. :whistle:

Isäntä lähti sauvakävelylle, ja lupas ulkoiluttaa poikia päivällä. Ihanaa, taidan vaipua sohvalle kirjan kanssa..

Tämä on nyt ihan löpönlöpöä, mutta hyvää sunnuntaita kuitenkin kaikille!! :LOL:

Muoks, laitan vielä päivän piristykseks yhen a la Arttu.. Aurinko kun on paistanu tosi kirkkaasti parina päivänä, Artun mielestä se silmiin osuessa ei häikäise, vaan kirkaisee.. Ihan loogista! :LOL: <br><br>
 
Sunnuntaita!

Yhteisössä käyty ja vastailtu. käykeehän muutkin.

rauhallinen viikonloppu jatkuu. pienempiä poikia tarttis iltapäivällä lähtee mummolasta hakemaan, kuhan isommat pojat mökiltä kotiutuvat. :whistle:

tavaroita edelleen paikoilleen järjestelly ja pyykkikone pyörii. aikas tavallista paitsi lapset puuttuu.

mitäs muiden sunnuntaihin kuuluu? :attn:

palailen taas... :wave:
 
Sunnuntaita :)

No niin, eilisestä toivuttu :D Oltiin tosiaan miehen isän serkun 50v juhlissa illalla, kivaa oli. Siellä oli paljon lapsia ja tytöillä leikkiseuraa. Oli tosi hyvät ruuat ja kakut, namskis :p Kuultiin myös aivan ihania uutisia: miehen sisko menee naimisiin kesäkuussa, jippii :D :heart: Meidän tytöt pääsevät morsiusneidoiksi jos vaan uskaltavat =) Kyllä noita hääuutisia on odotettukin, ovat olleet muutaman vuoden yhdessä ja heillä on Saaran ikäinen tyttö.

Mammatuulia: tosi kiva kuulla teistäkin :hug: Pitäis joku kerta tavata kun tekin asutte Helsingissä, eikös vaan? =)

Peppi: höpsis, älähän huoli mistään kukista :hug: Tosi kiva että kävitte eilen, oli tosi ihana nähdä. Pitäis kyllä tavata hieman useammin kuin kerran vuodessa, asutaan kuitenkin suht lähekkäin... Mitäs mieltä sä olet Jonnan asiasta?!!! Mä kirjoitin jo yhteisöön jotakin.

Metku: laita vaan kuvia vaikka mun ukko siellä näkyykin. Hyvä että pääsitte turvallisesti kotiin. Oli kyllä tosi ihana nähdä teitäkin kaikkia :hug:

Unettoman tytöille paranemistoivotuksia :hug:

Heh, olipas taas hauska tuo Artun sutkautus :D :LOL:

Jaahas, jos sitä menis ruuanlaittoon. Miehen täti tuleekin tänään kahville miehensä kanssa, tekaisin aamulla marjapiirakan :p
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytöt
 
Huomenia!

Jonna: Vastailin sulle yhteisössä... :attn:

Täällä kiukuteltiin ilta 12 asti, mutta sitten nukuttiinkin yhtä soittoa puoli kahdeksaan ja vielä äidin ja isän välissä puoli yhdeksään :D . Rennon levännyt olo!

Hahaa, Arttu heitti hyvän huulen!! :) Kirkaisee tosiaan...

Aamulla tuli tosin taas pahoinvointia, oi milloin se oikein loppuu?? Ens viikolla alkaa jo 15. viikko... :whistle:

Helmikuun alussa olevaa rakenneultraa odotellaan jo kiihkeästi, ei vois aika kulua tarpeeksi nopeesti sinne! Miten se olikaan Peppi, tiedättekö jo teidän vauvan sukupuolen? Entäs Tigru ja Gerbsu? Mulla on vahvasti tyttö-olo, vaan koskaan ei voi tietää ;)

Mies on lenkillä ja Amanda nukkuu...joten taidan levyttää tossa hiukan. Lokoisaa sunnuntaita kaikille :wave:

toivoo

jemma ja nyyti 13+5<br><br>
 

Yhteistyössä