Huomenta!
Yö meni ihan ok:sti, Joonatan heräili parit kerrat ja kokonaan 06.20... On kyllä hyvällä tuulella :heart: Menikin jo 20 aikaan nukkumaan eilen.
Itekin sain unta, mulle on ehkä kehittymässä joku taito, että pystyn olla ajattelematta iltaisin tiettyjä asioita, että saan unta... Saa nähdä päteekö enää tänää illalla
Uneton: Mulla onkin täällä kotona jo yksi sellainen, jota täytyy tsempata ton saman kyseisen mörön kanssa... Miten Peppi voi?
Niiskuneiti: Kiitos sullekin tosta perätilasynnytysjutusta :hug: Hauskaa jäkismatsia!
Caramelli: Täällä on yksi täysin koukkuun jäänyt palstailija
:wave:
Tähdet nimien perässä ekalla sivulla kertovat kuinka monta lasta kyseisellä nikillä on =) Meillä nukutaan useinmiten vielä kahdet päiväunet, kestoiltaan ovat 1-1,5h ja toiset 1,5-2h, jos vaan yhdet niin on ne sit yleensä pidemmät, 2-3h.
Siru: Meillä kone myös keskeisellä paikalla ja aina auki, siksipä täälläkin tulee käytyä niin usein
Kaiza: Kiva kun ehdit edes pikaseen meitä moikkaamaan! Ja mukavaa, että teillä on alkanut päiväkoti ja koulu hyvin :hug:
Petra: Joonatan nukkuu pinnasängyssä, eikä nyt ihan vähään aikaan ole siirtymässä mihinkään, meillä ei edes ole vielä muunlaista sänkyä sille
mm70: Paranemisia Topille!
Lillukka: Ei vielä tiedetä, koska ohjelma tulee ulos, mutta eiköhän sekin selviä tänään tai sit viimeistään huomenna
Mammariia: Olis ihanaa tavata isolla porukalla kesällä jossain, meille vaan ei mahdu edes yhtä perhettä
Mutta joku vuokramökki tms.. Mä oon ainakin ihan mukana!
Metku: Pääsisitkös sä paikalle huomenna? Mites
Tigru??
Hannamari: Asuuko teillä täällä päin ketään, kenen luokse voisitte esim. tänään jo tulla yöksi? Olis ihanaa, että mahdollisimman moni pääsis paikalle, vaikka toki ymmärrän, ettei se välttämättä pidempimatkalaisilta onnistu, varsinkaan näin lyhyellä varoitusajalla.
Tanskuliini: Viikonlopunsuunnitelmista.. No, tänään mies on myöhään iltaan töissä, me mennään varmaan Jontun kaa käymään mun äitillä, huomenna onkin SE päivä ja miehellä turnauksia, tulee joskus seiskalta kotiin... Sunnuntaista ei tietoa.
Huh, tää kirjoittaminen on taas kestänyt!! Jos nyt voisin jo lopetella!