JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

Vai on kysyntää, ja siellä niin kaukana (täältä katsottuna). Ei ihan heti tulisi mieleen lähteä helsinkiin asti täältä ihan yhtä juttua varten :/ . Mutta ihmeessä menkää te jotka olette lähempänä (suurin piirtein kaikki, ovat minua lähempänä, paitsi ehkä Katinka). :LOL:

Meillä on jo 5 vuorokautta mennyt ilman tissiä, haaveilin huomenna avaavani viini pullon ja nautiskelevani pitkästä aikaa. :whistle:
 
Perjantaihuomenia :heart:

Veera nukkui TAAS hyvin, jo neljäs yö peräkkäin :D Tähän alkaa jo pian tottumaan :D Mäkin nukuin hyvin vaikka illalla en JOSTAIN syystä meinannut eka saada unta :whistle: ;)

Smirgelaine, MammaTuulia ja muut pk-seutulaiset, käykäähän tekin yhteisössä lukemassa!! Pääsisittekö tekin paikalle? Ajankohta on tosiaan jo huomenna aamulla :D Onpas tää huisin jännää :saint: Mäkin jo mielessäni mietin että kuinkakohan rikkaita me Pepin kanssa sit ollaan -ja vaaniiko paparazzit pian nurkan takana :D :LOL: No joo, mä kuitenkin mokaan ja nolaan itseni ihan täydellisesti -saan sitten vajota maan alle :ashamed:

Mä en taaskaan pääse kirjoittamaan yhteisöön, yritän myöhemmin uudelleen -kunhan tiedän lisää siitä huomisesta...

KÄÄK! Tänään pitää siivota, huh... Kämppä on ihan hujanhajan :x
Mukavaa päivää ja viikonloppua kaikille! Mitäs viikonloppusuunnitelmia kaikilla muuten on? Me mennään huomenna iltapäivällä tyttöjen ja miehen kanssa miehen isän serkun 50v juhliin, sillä aikaa pojat menevät mun äidin kanssa katsomaan Bondia. Sunnuntaiksi ei olekaan mitään, saa rauhassa toipua huomisesta... :D
Tansku & tytöt
 
Huomenta =)


Ihanaa,toi juttu tuolla yhteisössä,peppi ja tanskuliini onnea matkaan :D
Mulla oli eilen kokopäivän kaamea päänsärky,nyt onneksi loppunut.
Koivunkäpy: Meiltä Forssaan on noin 50km ja tästä turkuun noin 40 km.
Olen itse Forssasta kotoisin joten käyn siellä viikottain äitiä moikkaamassa :D

Tänään olis seurakunnan perhekerho,mutta en taida jaksaa lähteä,taidan mennä hetkeksi nukkumaan kunhan esikko haetaan eskariin.
Pienemmät vielä nukkuukin ja toivotaan etteivät ihan heti herääkään niin saan huilattua hetken =)

Ei vaan...palaillaan ystävät :wave:
 
Huomenta!

Yö meni ihan ok:sti, Joonatan heräili parit kerrat ja kokonaan 06.20... On kyllä hyvällä tuulella :heart: Menikin jo 20 aikaan nukkumaan eilen.

Itekin sain unta, mulle on ehkä kehittymässä joku taito, että pystyn olla ajattelematta iltaisin tiettyjä asioita, että saan unta... Saa nähdä päteekö enää tänää illalla :LOL:

Uneton: Mulla onkin täällä kotona jo yksi sellainen, jota täytyy tsempata ton saman kyseisen mörön kanssa... Miten Peppi voi?

Niiskuneiti: Kiitos sullekin tosta perätilasynnytysjutusta :hug: Hauskaa jäkismatsia!

Caramelli: Täällä on yksi täysin koukkuun jäänyt palstailija :whistle: :wave: :D Tähdet nimien perässä ekalla sivulla kertovat kuinka monta lasta kyseisellä nikillä on =) Meillä nukutaan useinmiten vielä kahdet päiväunet, kestoiltaan ovat 1-1,5h ja toiset 1,5-2h, jos vaan yhdet niin on ne sit yleensä pidemmät, 2-3h.

Siru: Meillä kone myös keskeisellä paikalla ja aina auki, siksipä täälläkin tulee käytyä niin usein :whistle:

Kaiza: Kiva kun ehdit edes pikaseen meitä moikkaamaan! Ja mukavaa, että teillä on alkanut päiväkoti ja koulu hyvin :hug:

Petra: Joonatan nukkuu pinnasängyssä, eikä nyt ihan vähään aikaan ole siirtymässä mihinkään, meillä ei edes ole vielä muunlaista sänkyä sille :)

mm70: Paranemisia Topille!

Lillukka: Ei vielä tiedetä, koska ohjelma tulee ulos, mutta eiköhän sekin selviä tänään tai sit viimeistään huomenna :D

Mammariia: Olis ihanaa tavata isolla porukalla kesällä jossain, meille vaan ei mahdu edes yhtä perhettä :( Mutta joku vuokramökki tms.. Mä oon ainakin ihan mukana!

Metku: Pääsisitkös sä paikalle huomenna? Mites Tigru??

Hannamari: Asuuko teillä täällä päin ketään, kenen luokse voisitte esim. tänään jo tulla yöksi? Olis ihanaa, että mahdollisimman moni pääsis paikalle, vaikka toki ymmärrän, ettei se välttämättä pidempimatkalaisilta onnistu, varsinkaan näin lyhyellä varoitusajalla.

Tanskuliini: :LOL: :LOL: Viikonlopunsuunnitelmista.. No, tänään mies on myöhään iltaan töissä, me mennään varmaan Jontun kaa käymään mun äitillä, huomenna onkin SE päivä ja miehellä turnauksia, tulee joskus seiskalta kotiin... Sunnuntaista ei tietoa.

Huh, tää kirjoittaminen on taas kestänyt!! Jos nyt voisin jo lopetella!
 
Huomenta!

Täällä odottais hammashoitajalle lähtö... pojat syöneet ja pukemaan täytyis mennä. Pepille piti tulla laittaan viestiä, ehkä voisinkin tulla paikalle, vaan riippuu tuosta ajasta, moneltako aloitatte ? Tosin Tanskuliini voit varmaan infota lisää kun tiedät tarkemmin? Joo ei tänne kummempaa...

Meillä nukuttiin taas vaihteeksi ihan hyvin, nyt on viikko mennyt tätä hyvän yön aikaa, saa nähdä jatkuuko pitkään. Tosin en ymmärrä, miksi joka ainoa aamu pitää herätä ihan hirveän huudon kera, miksi ei sillai iloisesti höpöttäen kuten Eetu aikanaan. Pikkasen on vissiin kärsimätön tuo pienempi =)

Joo nyt tarttee mennä pukemaan :wave:
 
Pepillä yöllä yli 39 kuumetta ja aamuyöllä kun jälleen alkoi valvoa, niin sitten oksensikin :/
Nyt melko tyytyväisenä touhuaa, mulla särkee päätä jne kun en saanut yhtään nukkua.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
miksi, ois miksi ei voida nukkua yöllä???? kysyy hän joka on viimeyönä valvonu yli 2h ja kolmentunnin aikana heräilly 3kertaa.

Tänää pitäs ilvesasian lähtee etenemään B) Luojan kiitos kukaan teistä ei taida olla viherpiiperö siinä mittakaavassa et rupeis lähettelee uhkauskirjeitä ku mää vaahtoan elikoista :D

Siru, mullahi on kone auki aina, on tässä lasten leikkipaikalla ni pääsee sujuvasti pyörähtelee :snotty: :whistle:

Unettomalle roppakaupalla jaksamista, lähetän puolet omista energioistani sulle, pysytään ehkä hätäseen käynnissä molemat.. :hug:

Voi luoja mikä määrä kirjotusvirheitä etotekstinpätkässä...

Tigrulaan mahtaa lähtee tänää postia mikäli jaksan kauppaan asti raahautuu, oiskohan jotai muuta mitä voisin laittaa samaan pakettiin? :whistle:
Uneton ehkä tietää et joskus haksahdan... :ashamed:
 
Jonna79 harmaana
Tanskuliini minä varmaan pääsisin pikku prinsessan kanssa paikalle. ME tultaisiin siskolle sit jo tänä iltana. Mutta ilmoita lisää kun tiedät niin tietää onks sinne edes ottamassa lisää porukkaa :) Ois kyl aikas kivaa!!
 
Heipsan!

Sain nukuttua tunnin esikon lähdön jälkeen ennenkuin Oskari heräs :D
Nyt on kauhee nälkä,tarttis ruveta syömään makaronilaatikkoa ja kahvia jälkkäriksi =)
Koivunkäpy: Tosi jännä että ilves tuollalailla ihan pihalle tulee,onko teillä jotain eläimiä(kissoja) tai jotain ruokintapaikkoja mistä se olisi kiinnostunut?
Toivottavasti saat apua tuohon ilvesongelmaan,mitä sille muuten tehään?

nähdään taas :wave:
 
Heissan! :wave:

Siis aivan mahdottoman upea juttu Peppi ja Tanskuliini! Tsemppiä kovasti ohjelman tekoon! :D Toivottavasti vielä moni muukin pääsisi mukaan! Täältä kyllä valitettavasti taitaa olla vähän liian pitkä matka näin lyhyellä varoitusajalla, kun ei ketään tuttujakaan asu sielläpäin, todella mukavaa olisi kyllä ollut olla mukana! :whistle:

jemma: Taitaa tuo testaus mennä vasta ens viikkoon ellei sitä ennen menkat ala. Olen tainnut laskea kiertoni vähän väärin ja menkat voikin alkaa vasta sunnuntaina :whistle:

Petra: Joonas nukkuu vielä pinnasängyssä, uusi sänky on meilläkin vielä ostamatta :)

Peppi: Kiitoksia! =)

Missä tosiaan Gerbera luuraa? :wave: :eek:

Kaiza: Kiva että ehdit meitä pikaiseen moikkaamaan ja hienoa että teille kuuluu hyvää! :hug:

Uneton: Lapsille pikaista paranemista! :hug:

koivunkäpy: :hug: Olipa aika kauhistuttava ilvesjuttu :/ hyvä että asia on nyt hoidossa!

MammaRiia: Loistava idea tuo isommalla porukalla treffaaminen kesällä esim. jollain mökillä! Me ehdottomasti mukana, jos sellainen järjestetään! :D

Eipä tänne nyt muuta, mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Höh, en pääse kirjoittamaan yhteisöön :kieh:

Jonna ja Metku, SE olisi siis huomenna klo 8.30 meillä kotona. Ilmoittakaa mahdollisimman pian pääsettekö paikalle! Ja laittakaa vaikka yv:nä teidän koko nimi, se ihminen haluaa tietää ne. Se soittaa mulle tänään illalla, sitten tiedän tarkemmin mistä puhutaan huomenna. Niin, ja pistäkää mailiosoitteenne, voin sit kertoa meidän osoitteen ja ajo-ohjeet, mun puhelinnumeron ym. Ja tosiaan joulutähtien pitää olla paikalla, haluavat kuvata lapsukaisia =)

Meillä on huominen tosiaan kiire päivä joten valitettavasti en ehdi kestitsemään pitkämatkalaisia... Mun pitäis saada tytöt päiväunille jo klo 12 mennessä kun kahden maissa lähdetään synttäreille.

MammaRiia: MAHTAVA IDEA! Mä olen myös mukana :D Jonkun tarttis varmaan ottaa ohjat käsiinsä ja alkaa pian järjestämään tapaamista... Meillä on kesämökki mutta ei sinne kovin montaa mahdu.

Unettoman Pepille paranemista ja äiteelle jaksuja :hug:

Ai niin, vielä HUOMISESTA! Mitä te haluatte että me kerrotaan meistä? Ehdotuksia/ ideoita?!

Ja takaisin siivoamaan... :wave: :D
 
Hienoa, TANSKULIINI ja PEPPI!! =)
Innolla odotamme teitä olohuoneisiimme! :D
Jos joulutähtien "levinneisyydestä" juttelette, niin täältä taitaa löytyä itäisin tähtönen, valtakunnan rajalle matkaa pari km linnuntietä.. :whistle:

UNETTOMAN PEPILLE paranemishaleja :hug:

Meidän sälli voi pv pvltä paremmin, kiitos vaan PEPPI ;)
Yskä alkaa hellittää onneksi otettaan, ongelmana enään tuo räkä jota aina vaan riittää ja riittää..
Muutamana yönä on onneksi saanut jo nukuttua paremmin.

Piti varmaan muutakin, mutta tämä sintti tuli tirisemään uni-itkuaan, joten mentävä taas,
MOI!!!! :wave:
 
Huomenia! Mulla alkoi menkat... Olen vähän pettynyt, vaikka ei me oikeastaan ole vielä edes puhuttu toisen lapsen hankkimisesta. Mutta laskin kyllä jo päiviä, viikkoja ja kuukausia, että ehkä kuitenkin pienen toivon kipinän avulla olisin voinut olla raskaana... en siis ollut.

ILVES!!! Apua. Minä olisin kyllä varmaan aika tiukasti sisällä muutaman päivän, vaikka ei kai ne hirveästi oe ihmisen kimppuun käyneet. :eek:

Tanskuliini ja Peppi kertoo vaikkapa, että joulutähtiä löytyy ympäri Suomea + Otto-tähti Norjassa. Meitä on kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä. Muutama isäkin ja yksi mummo ovat kirjoitelleet :) . Ja jutellaan toki muustakin kuin näistä pienistämme. Ongelmat ovat kaikilla samantyyppiset: nyt ajankohtaista ovat esim. hoitoon & töihin/opiskeluun lähdöt, sairastelut, uudet sana& temput, uudet vauvat... etteköhän te jotakin jutun juurta keksi ;) .

Nyt menen kahville. Lauri menee tänään tuttavaperheeseen pariksi tunniksi, kun mun työt alkaa klo 15 ja mies tulee kotiin n. klo 16. Siellä on 2 villiä isompaa poikaa, jotka on kyllä kovia leikkkimään Laurin kanssa, mutta välillä aika rajuin ottein!

Ai niin. Pikku-Lauri sanoi selvästi "iä", kun posti kolahti luukusta. Alkoi sitten itkemään eteisessä, kun ei isää tullutkaan. :heart: RAKAS!

Mukavaa perjantaita!

t:Epeli
 
MM-70: Hienoa että Topi jo paremmassa kunnossa, toivottavasti nuhakin pian hellittäisi! :hug:

Tuosta mahdollisesta kesän tapaamisesta vielä, että meilläkin tosiaan on kesämökki Tampereen vieressä, mutta sinnekään ei isoa porukkaa mahdu :/ Tietenkin meilläkin voisi tapaamisen järjestää, mutta varmasti jokin keskeisempi paikka olisi parempi :whistle:

Meillä aika kummallinen päivä unien suhteen tänään, kun jouduin laittamaan Joonaksen unille jo puoli yhdentoista maissa, siis ennen syömistä, kun oli ihan väsynyt ja itkeskeli vaan...vieläkin nukkuu. Saapa nähdä, että miten loppupäivä sitten menee... :whistle:

Epeli: :hug: ja parempaa onnea jatkossa!<br><br>
 
tansku: ehutte tietty kui ihania me ollaan!

Jaha, nyt on naapureille soiteltu, kaikki oli sitä mieltä et ammutaan, joko luvalla tai ilman :whistle: ilves siis..
Tinttamooses: kysynkö keverilta et tekiskö se/isäsä teille jotai? ku käsittääkseni niillä on halvemmat taksat ku muilla akutyypeillä, isällään on mun käsittääkseni ihan vastaanotto juttu se akupunktuuri.. Mulla ei kulje ajatus, ja kukaan ei varmaan saa taaskaan mun teksteistä selvää :LOL: et jos pyydän vaik kaverilta puh.numeroita ja laita ne sit sulle, jos kerran usein käytte forssassa. Isäsä on ihan pätevä tyyppi, on jopa saanut eräälle halvaus potilaalle tuntoa takaisin :whistle: kun lääkärit oli jo lyöny hanskat tiskiin..

Nyt pelaa franklin peliä neitin apuna, on muute yllättävän vaikee peli...

Epelille lisäyksenä et en mäkää innosta kilju tääl, pelkään enemmän ilvestä ku karhua :ashamed: Naapurilta pääs erinnäinen määrä #&%?$!*ä ku kerroin asiasta, niillä on nimittäin yks kissa hukassa (tai tässä tapauksessa tod.näk. ilveksessä) \|O

JA mm:lle hyvä et poika jo parempana!

voittehan te siunailla tätä suomen petokantaakin samalla :LOL: no ei tosi, tuosta ilveksestä ollaan hyshys muuten mulla on piha täynnä viherpiiperöitä kera kylttien pelastakaa ilves :whistle: sit sen/ne vois laittaa niitten mukaan :kieh: <br><br>
 

:wave:

Kiva, kun Uneton ja Niiskuneiti olitte kaipailleet minua!! Tuli hyvä mieli!

Olen kyllä jutut käynyt lukemassa (miehen työkone on kotona), mutta en ole jaksanut kirjoitella mitään. Mut jospa nyt vähäsen :D

Unettoman pikkuiselle pikaista paranemista!

Ja Niiskuneidille kovasti plussaonnea!! Jännittää taas sun puolesta!!

Tanskuliinille ja Pepille + muille ketkä huomenna paikalle pääsevät, niin kovasti tsemppiä! Tosi ihana juttu! Toivottavasti pian tulee telkkarista!!

Petra, me käydään ostamassa jatkettava sänky Juliukselle rakenneultran jälkeen. Tiedetään, että mimmoset voidaan ostaa... Ja heti sitten siirrän Jullen siihen sänkyyn nukkumaan, saadaan sitten pinnasänky vähäksi aikaa piiloon ja vauva saa sen sitten käyttöönsä, kunhan aika on.

MammaRiian ehdotus on aivan ihana, mut jos tapaaminen on heti kesäkuussa, niin mun täytyy jättää se väliin. Ette varmaan halua syöksysynnyttäjää mukaan, vaikka olishan mulla sitten monta kätilöä :D
Tosiaan aika keskeiseltä paikalta kannattaa tapaamispaikkaa miettiä, ei tulis kellekään ylivoimaisen pitkä matka. Eikun mietintämyssyt päähän!

Mies on siellä laivalla työmatkalla (koulutusta), tulee huomenna kolmen tienoilla kotiin. On ostanut kivasti tuliaisia (pääasiassa karkkia) ja niitä kovasti odotellaan :D

Nyt taidan mennä syömään tuommosta Bistroa, on muuten älyn hyviä! Kantsii kokeilla!

Mukavaa vkl kaikille!

T. Gerbera & Taimi rv 14+4 :heart:
 
Hrrrr, heitti sit pakkasta kehiin kerralla kunnolla! Artun "touhutunnit" alko taas (millon sillä on jonkun muunlaisia tunteja?!) ja kylläpä otti pakkasilma keuhkoihin kun tuolla hiki hatussa lykkäs vankkureita.

Metku: Kiva kun oot päässy aktiivisemmin taas kehiin! Meillä kans Vili herää yleensä itkun kanssa, ja se on tosi rasittavaa kun on ite ihan vielä tööt. Arttu on ihan pienestä asti heränny jutelemaan, ja nykyään laulelee herätessään. Huoneesat kuuluu ..Lilliiiii, kukka pianoineeen... :heart: Tänä aamuna Vilikin yllätti, itkeä tirautti kuudelta, kaadoin takas sänkyyn, jäi sinne ja alo höpöttään. Ihan niinkun olis tullu juttuja mieleen pikkuhiljaa, välillä aina hiljeni ja haukotteli, alko asettua nukkumaan kunnes kuulu töttöttöööö? Ja taas jutut lisäänty kunnes oli pakko nousta pinnoja vasten jutteleen.. :heart: Arttu ei käy yksin kerhoissa, täällä pitää olla 3 kun alottaa esim seurakunnan naperokerhon, ja muuta tässä lähellä ei oikeastaan ole. Sinne pääsee lukuvuosittain, joten paikkojakaan ei oikeastaan ole, ja me käydään perhekahvilassa muutenkin juuri silloin. Ihan mielelläni laittasin sen pari kertaa viikossa johonkin, mutta mahdollisuuksia ei oikein ole. Hihii, lahjoitko Eetun myös pitämään suunsa kiinni siitä että lahjoit pitämään suun auki?! :D

Taivaanvuohi: Imetyksen lopettamisessa on myös puolensa!! ;)

Tansku: Meidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu se että mies menee kaverillensa saunomaan ja mä haen sen huomenna kotiin.. :kieh: Ei vaan, ei se ole ollut pitkään aikaan missään, ja ilta yksin on aika luksusta. Leikitän mukelot niin poikki, että talo on hiljainen heti kasin jälkeen, jää sitä kaivattua omaa aikaa.. :whistle: Tosin ajattelin askarrelaa Artun synttäreille jotain kivaa.. Vaikka kalvoväreillä jotkut hauskat kuvat kertakäyttömukeihin kiinnitettäviksi. Yleensä varaan jotain herkkuja yksinäisille illoille, nyt olen ollut herkkulakossa tämän viikon. Aika helposti vielä! :eek: Lauantaina päästään kaksin miehen kans shoppaileen, kun meille tulee uusi lastenhoitaja!!! Kiitos vaan Jelu.. :wave:

MammaRiia, olis aivan ihana tavata kesällä!!! Jos mitään muuta paikkaa ei löydy, me asutaan aika keskeisesti, ja piha on ihan mukavan kokoinen.. :whistle: :LOL: Ja olis aika mahtavaa olla joukulla Gerbsulle kätilönä!!! :LOL: :LOL: :LOL:

Petra: Mulla ei ole vielä aikomustakaan siirtää Viliä pois pinniksestä, se on niin levoton nukkuja että meillä on vielä kaikki pehmusteet paikallaan ja sielä lisäpehmeetä päädyssä kun pieni hakkaa päätänsä pitkin yötä.. :/ No, Arttu oli vähän vajaa 2 kun siirrettiin, että eipä kiirettä. Sänky on kyllä olemassa jo, saatiin veljenpojan vanha. Poika meni ite maanantaina armeijaan, joten eipäs sänky ihan viime aikoina ole ollut käytössä.. :LOL:

Johan tuli tekstiä. Arttu käy taas mankumassa pääsyä teletappien sivuille.. :headwall: Vilikin kai kohta herää.. Se muuten nukkui eilen päikkyjä 3t15min!!! Normaalisti nukkuu n2t. Ihan selvästi on sekä ruokahalu että päiväunet lisääntyny kun on lähteny ulkona käveleen. Kai se kuluttaa niin paljon enemmän siellä tepastellessaan.. Heippati kaikille.
 
Heipsan ihanat siskot!

mua jännittää teidän pk-seutulaisten puolesta ihan hirmusti. tulipahan äksöniä tähänkin viikonloppuun. :D

niin ja epelikö se tais hyvi kirjoitella mitä voitte kertoilla meistä. ja varmasti juttua löytyy vaikka mistä. kyllähän me aika laajalla skaalallla täällä ollaan kirjoiteltu. =)

koivunkäpy, hiukanko nauroin tolle sun viimesimmälle ilves kirjoitukselle. mut tiedän etten ite olis uskaltanut päätäni ulos pistään seuraavaan viikkoon. :whistle: jaksamista kovasti väsymyksen pahimpaan aallokkoon. :hug:

toivottavasti smirgelaine, metku ja jonnakin pääsisivät mukaan. tigru ei tietty työtohinoilta ole edes ennättänyt varmaan meidän juttuja lukemaan. =)

meillä on yökyläläisiä ainakin la asti tai siis vaan nukkuvat ja päivät käyvät sukuloimassa. pojat lähtevät mummolaan tänään ja muuten ei ole mitään ihmeempiä suunnitelmia viikonlopuksi. :D

mulla ei oikein ajatus juokse, enkä tiedä että kelle piti mitäkin kommentoida.
kaikille sairastaville kovasti jaksamista ja väsyneille pirteyttä kovasti. :hug:

Miikka sai eilen ekan kolhunsa kun sattu puistossa laskemaan mahallaan pää edeltä liukumäen alas. äippä ei oikein ehtinyt mukaan, kun oli poika jo alhaalla. mut ei onneksi ole kuin nenänpäässä ja leuassa hiukan nirhaumaa.

mammariia, mekin ollaan mökki hommassa mukana. jos vaan ajankohta sattuu muuten sopimaan. ei vaan mulla raksuta mistä sais niin ison paikan tai paikat vuokrattua että porukkaa sopisi enemmän. :)

jaahans, jos lähtisi jälkiään siivoomaan, kun miikkakin päikkäeillä ja aleksi omissa leikeissä. :wave:
 

Yhteistyössä