Huomenta.
Paljon onnea kuusikon äitille ja koko perheelle pienestä pojasta!! :heart: :flower: :hug:
Kohta pitää kouluun lähteä, ehdin hetken kirjoitella, kun Sami vie pojat, mun ei tarvi siitä tänä aamuna huolehtia =) Sami ei mee töihin, sillä on Helsingissä työhaastattelu tänään
Ihan ku mulla olis ollut jotain asiaakin, kun aloin kirjoittelemaan
Onko muiden joulutähdet puhuneet kuolemasta? Millä tavalla? Meillä Joonatan on, viimeksi tänä aamuna. Pohti, että mitä jos kaupat ei koskaan enää olis auki, sitten me kuoltais, kun ei saatais ruokaa
Ja entä jos meitä ei enää olis, ei oltais elämässä (elossa). Olivat päiväkodissa yhden kaverinsa kanssa näitä asioita pohtinut, kertoi, että tämä kaverinsa oli sanonut, että jos ne kaupat ei olis auki niin voisivat taikoa ruokaa
:heart: Onneksi ei tän vakavampia pohdiskeluja, eikä Joonatankaan näyttänyt mitenkään huolestuneelta tai kauhuissaan olevalta, eihän se kuolemaa edes silleen ymmärrä vielä.
jellona, kiitos :hug: Me ollaan tona viikonloppuna, sinä lauantaina menossa mun äitin kanssa jouluostoksille ja illalla kuuntelemaan Vesa-Matti Loirin joululauluja :heart: Mitä päivää olit ajatellut? Olis ihana nähä :hug:
Kaizan kirjoituksia oli mukava lukea
Mietipä, miten nopeasti tämä ensimmäinen puolivuotta one mennyt! Jos tätä vauhtia menee niin ei ehditä huomaakaan, kun yhtäkkiä jo valmistutaan
Paljon täytyy töitä tehdä sen eteen, mut kyllä me selvitään! Jaksamisia Matiaksen uhmaan :hug: Meilläkin Joonatan aloittaa kaikki lauseensa tolla: "eiks niin?"
"Eiks niin äiti, eiks niin iskä" :heart: Musta se on jotenkin söpöä. Mä stressaan kans ihan hirveesti, vaikka tosi hyviä numeroja oon saanut!
Mistä tulikin mieleen, että saatiin toissapäivänä palaute ja arviointi meidän siitä ammattianalyysistä, arvosana oli H4!! Olin ja olen tosi tyytyväinen!!
Ja siitä taas tuli mieleen,
siru, saitko sähköpostia? :wave:
siru, oi :heart: Montako kummilasta sulla nyt jo on?
Hauskoja pikkujouluja teille, ihanan kuuloista!
Mut nyt alkaa jo kohta tulemaan kiire... Hyvää viikonloppua kaikille!! :flower: