Joulutähdet 05 marraskuun kasaan

Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Epelis 21.12 Lauri Artturi*
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Hyvinkää
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti
kuusikon äiti 5.12 Elina******
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 17,5kg/98cm (3v)
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
siru2006 19.12 Otto**, 13,6kg/94,1cm (3v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
taaperotx4 28.12 Janette Sofia, Turku
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Uneton 5.1 Peppi***, 14kg/97,1cm (3v)

Tyttöjä 5
Poikia 14
Yhteensä 19

Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
Joulutähdet 2005
 
kiitos unettomalle pinosta!

Meidän vauva täyttää tänään 7v :'( äkkiä se aika menee..
Ja 2vk päästä Tinka saa syntyä, sit on viikkoja 36, tai eihän sitä enää edes huomenna estellä jos lähtee tulemaan, mutta 2vk:n päästä ei tarviis olla sairaalassa sen kummemmin..
 
Käpyselle peukkuja että Tinka vielä malttaisi hetken masussa :heart: :heart:

Mie oon nyt ollu viime torstaista lähtien töissä, to kotokaupungissa, pe Hesassa ja tänään Espoossa. Saas nähä josko tää poikisi nyt jotain hyvää. Oon ottanu sellaisia vuoroja jotka ei meinaa muille kelvata, mie en oo niin kranttu vaan otan työn työnä. :whistle: Ja jaksan vielä uskoa, että se palkitaan. Aika tiukkoja päiviä vaan kun työajan (8-9h) lisäksi tulee matkat päälle. Vierähtää siis 11-12 tuntia matkoineen... Vaan ei itkut auta.

On niin mukavaa lukea teidän kaikkien kuulumisia :heart: On helpottavaa tietää, että kaikilla on samankaltaisia iloja/suruja ja vertailla arkielämää :heart:
Oon neljältä heränny, ni on taas hempeä fiilis :ashamed: ;) :D

Meillä on hieman surua lähisuvussa, kun miehen isän veli on saanut vakavat sairauskohtaukset ja on nyt todella kriittisessä tilassa :'( On melko todennäköistä että hän nukkuu pian pois.

Viikonloppuna oli aika rapsakat pakkaset, ihanaa oli tuulettaa mattoja sekä petivaatteita.

Mukavaa viikon alkua kaikille :wave:
 
Se olis sit taas maanantai... Ja marraskuukin jo! Kiitos unettomalle uudesta pinosta :)

Annalle paljon onnea!! :hug: :flower:

Mä käväisin lauantaina kavereiden tupari/halloween-juhlissa, kivaa oli! Tulin kyllä kotiin ajoissa, mua ei vaan huvita toi kaupungin yöelämä ja ennen kaikkea valvominen, en jaksa :ashamed: Ehkä joskus vielä :D

Eilen käytiin mun mummulla ja papalla, Rasmus ei nukahtanut päiväunille, meno olikin sit melko villiä :whistle: Kamalan raivokohtauksen sai, kun pois lähdettiin :ashamed:

Mun pitäis vihdoin saada viedyksi yhdelle itsepalvelukirppikselle taas vaatteita, on tossa jo 1 pussillinen poikien vaatteita valmiina, mut vielä on kellari käymättä läpi :whistle:

siru, minkähän kokoinen maha mulle tulis, jos joskus kolmatta alan odottaa :D No, oon päättänyt, että tarkkailen enemmän syömisiäni ja liikkumistakin, mitä en Rasmuksen odotusaikana oikein tehnytkään :ashamed: Musta tuntuu, että mäkin saattaisin pitää sukupuolen salassa synnytykseen asti, tai siis, että en haluais tietää niin säilyis sekin jännitys loppuun asti :heart: Toisaalta, oon kyllä niin utelias, että en tiedä, pystyisinkö :LOL: Eiks oo ihanaa, kun mä suunnittelen tämmösia asioita, vaikken tosiaankaan aio edes yrittää raskautua vuosiin :whistle: Vauvakuumetta on ollut jo pidemmän aikaa ja sen kyllä huomaa :D

taaperolle jaksamisia viimeisiin hetkiin (meinasin laittaa viikkoihin, mut eikös me toivota, ettei enää viikkoja joutuis odottelemaan) :hug: Kiva masu :D :heart:

Mitähän muuta mun piti... Hmm.

Koivunkävylle ainakin jaksamisia, menispä pari viikkoa nopeesti :) Sit ei tarvis kauheesti pidätellä tai huolehtia ja vauvakin olis sit taas vähän kehittyneempi, ettei tarvis sairaalassa kauaa olla.

Eipä tässä sit kai kummempia. Hyvää viikonalkua ja viikkoa kaikille!

Uneton olikin samoihin aikoihin kirjoitellut (mulla kesti tää kirjottaminen aika kauan). Jaksamisia sulle pitkien työpäivien ja surunkin kanssa :'( :hug: Hatunnostot sulle kyllä, reipas ja ahkera olet!
 
Heippa!

Annalle ONNEA :flower: aika menee niin nopeasti, etenkin kun taaksepäin ajattelee! Juuri tuntuu, että meilläkin Lotta syntyi, saati sitten Oton syntymä on mielessä kuin eilinen päivä. Mutta edessäpäin 2 vkoakin tuntuu pitkältä ajalta tietyissä tilanteissa :hug: Toivotaan, että asukas pysyisi kyydissä vielä sen aikaa ainakin!

Unettomalle kiitos uudesta pinosta! Tosi ahkera olet :flower: Jaksamista surun kanssa :hug:

Peppi ihanat raskaussuunnitelmat :D ja vannomatta paras, voihan se olla, että teillekin vaan se vauva päättää tulla ;) Kyllä välillä itselläkin tulee olo, että miksei sitä sukupuolta katsois jo rask.aikana, mutta sen voittaa se olo, kun sen sukupuolen näkeminen synnytyksessä on niin ihanaa :heart: Ja sitten voi leikitellä ajatuksella, että mitä jos se on poika tai mitä jos se on tyttö, nimiasioilla jne. Mutta hankintoja ei voi tietysti tehdä sukupuolen mukaan... katsoin juuri ja meillä olikin enemmän vauvanvaatteita tallessa, mitä luulin, niitä kaikkein kivoimpia olin jättänyt molemmilta, Lotalta kylläkin vähemmän, mutta johan ne olis sit 10v. vanhojakin :D

Nyt ulkoilemaan, täällä on ihana auringonpaiste B)
 
Annalle synttärionnittelut :flower:

Täällä on taas vaan kärvistelly niitte supistusten kanssa mutta ne vaa tykkää kiusata niinku aina..mä niin toivoisin ettäö poika jo syntys.

No 9 päivä kuulee varmaa että ruvetaanko käynnistelee vai ootetaanko että käynnistyy itestää kun edellinen oli nii iso ja sillo oli puhetta että seuraavan kohalla käynnistetää lasketun lähellä jos ite ei synny sitä ennen.
 
Annalle synttärionnittelut! :flower:

Unettomalle :hug: ja kiitokset uudesta pinosta!

Koivunkävylle ja taaperolle :hug:

Siru: Me kyllä ollaan niin uteliaita, että sukupuoli halutaan tietää etukäteen. Nyt kyllä haluan pitää sen ihan vaan omana tietona, kun poikien kohdalla se kaikille kerrottiin :)
Joonas syntyi rv 40+2 ja Jesse 40+3, et hyvin todennäköistä on, et me saadaan toukovauva :heart:

Eipä tänne muuta kummempaa...huomenna sikainfluenssarokote saamaan :eek:

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Huomenta!

Yövuorot olis ollunna, mut eipä tarvinnut mennä..eilen kävin siellä sairaalassa taas ja sen jälkeen kun kaksi mieslääkäriä oli varmistunut ettei todellakaan ole mitään elollista olentoa niin sain ekat lääkkeet ja huomenna sit loput. ei ole vielä mitään tapahtunut, mutta ei kait voi tietää milloin tapahtuu niin sain sit saikkua. oh. ei vaan kauheesti tykänny kun ilmoitin eilen iltapäivällä että en pääse yövuoroon. :ashamed:

pojat vein äsken hoitoon ja just tuossa viestittelin kaverin kanssa että menen myöhemmin tänään käymään heillä. kotona alkaa tulla hulluksi. |O

jospa pistäis eiliset pestyt pyykit kaappiin ja lisää koneeseen peseytyy. kait se päivä tästä jotenkin eteenpäin menee. onneksi torstaina ja perjantaina mies on vapaalla niin on seuraa vaikka vapaapäivät ovatkin. toivottavasti olisin vaan huomisen hirveen kipeä ja sit helpottais. täällä aukaistaan torstaina uusi kauppakeskus niin sinne vois mennä palloilee jos vaikka joululahjat ostais ajoissa. :)

onkohan taaperot vielä kasassa?

mut eipä tänne muuta. :wave:
 
Jellonalle suurensuuri :hug:

täällä poksuu viikot, nyt ei enää estetä kun lähtee syntymään! neuvolassa piipahdin sen verran että hain masiinaan lisää neuloja ja kävin vaakalla, jessus 1,3kg viikossa noussu.. ja oon kumminki karkit jättäny vähemmälle ihan tuon pojun painon takia.. 2vk ja sitten lähden synnyttämään, toivottavasti..
 
Jellonalle :hug:

Voi kunpa oisinki jo päässy toimiin mutta täällähän mä viel yhes koossa pyörin kipeitten supistusten kanssa.Eilen illalla ja yöllä tuli tosi tiuhaan ja aika säännöllisisnä näitä kanssa ja nyt on tullu kans pitkin päivää mutta jotenki tuntuu että mä oon täällää vielä maha pystyssä jopa jouluaattona |O
 
Jellonalle :hug: ei varmaan löydy sanoja mitkä lohduttaisi.. jaksuja vaan kovasti toivotan!

jää taas lyhyeksi..
itse edelleen kuumessa ja halusivat hakee seinille kiipeilevän pojan mummolaan, että saan huilia ees jennan päikkäri ajat ;)
 
Taaperot, kävele sinne akupunktioon :xmas: mä oon päättäny olla synnyttämässä parin viikon päästä ni katotaan vaan että oon koossa viel uutenavuotenakin :kieh: kun on ollu kummien kanssa puhetta että joulunpyhinä on ristiäiset kun sillon on liki kaikki täällä päin suomea valmiiksi..
No ei tosi, mä tiedän että ei ehdi ku ehkä sen kerran peittoa heiluttaa niin tulee lähtö.. :ashamed:

Yö oli ihan syvältä ja poikittain.. |O
 
Hei taas :wave:

Jaksuja viime metreillä oleville :hug:

Ja kiitos kaikille haleista ja tsempeistä, olette ihania :heart: :flower:

Sellaista ajattelin teiltä kysyä, että oletteko aistineet kirjoituksissani jotakin alakuloa tai masentuneisuutta? Vastata saisi ihan tänne tai yv:nä. Jos joku on "poiminut" jotakin niin kertoisitko, kiitos :flower:

Aika hassua, että vaikka välillä on kipakoita pakkasaamuja ja päiviä niin silti on tosi paljon lehtiä puissa vielä :whistle: Onko joillakin jo toppapuvut tarpeellisia? :wave:

Peppi85 mitä kuuluu? Oletko ollut keikalla tms? Mitäs pojille? :heart:

Mie oon nyt Hesassa töissä, täällä on juuri nyt tosi rauhallista. Ehkä tästä tosiaan poikii vähän enemmänkin työtä bd

Hyvää loppuviikkoa kaikille =)
 
Mulla tökkii nyt kaikki, tai ainakin Facebook ja Kaksplus, eli toisin sanoen kaikki :LOL: :whistle:

Eipä tänne kummempia kuulu, en oo keikkoja nyt tehnyt, mä en taida uskaltautua noihin hoivakoteihin/osastoille ennen ensi kevään pitkää harjoittelua, kun ei kuitenkaan ole kokemusta siltä puolelta juuri ollenkaan, lähihoitajaharjoittelun lisäksi vaan 1 päivä :D Enkä ole sit uskaltautunut noihin sairaanlapsen hoitoihin (lapsen kotiin häntä hoitamaan, kun on kipeenä ja vanhempien pitää päästä töihin), ihan ton SI:n pelon vuoksi :ashamed: Vaikken sitä edes hysteerisesti pelkää tai kauppareissuja sun muita yleisillä paikoilla oloja välttele, mut varta vasten en kyllä kuumeisia lapsia halua nyt lähteä hoitamaan tai oikein muutenkaan hakea meille kotiin nyt mitään tauteja :|

Pojille ei myöskään mitään erityistä, sitä perustappelua ja nahistelua, mitä keskenään harrastavat :whistle: Kivastihan noiden kanssa nykyään menee, syömiset ja nukkumiset sun muut arkirutiinit toimii hienosti (meillä kun on ollut kausia, jolloin ei syödä ja nukkumiset menee huonosti) =)

Sain vietyä sille itsepalvelukirppikselle eilen vaatteita ja tänään vein lisää, toivottavasti kävis kauppa... Aika alhaiset hinnat mielestäni koitin laittaa :)

siru, niin, tottahan toikin, aina ei mee kaikki suunnitelmien mukaan :) Mut kyllä mä nyt haluaisin ekana ton koulun käydä ja pitäis sitä työkokemustakin saada. Mut ei kaikki mee aina niinku haluaiskaan :D

jellonalle jaksamisia :hug: :hug:

Uneton, mä en oo erityisesti kiinnittänyt ainakaan huomiota, sä et niin kovin usein kuitenkaan tänne kirjoittele :ashamed: :hug: Meillä on jo semmoset ohuemmat toppavaatteet pojilla päällä (siis viime talven, jolloin eivät oo uutuuden paksut :D ). Täällä toi tuuli tuppaa olemaan plussasäälläkin hyytävän kylmä. Toivottavasti sulla jatkuis työt =)

Mut eipä tässä kummempia :wave:
 
uneton, en mä oo huomannu että oisit kovin alavireinen, toki työhommat rassaa mut muuten..

http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/Picture002.jpg 34+1 joku on ollu ruoka-aikaan kotona... mut huomatkaas, ei oo vielä(kään) revenny!
 
jokohan taapero on päässy tositoimiin? täällä jännätään lähdetäänkö tästä tositoimiin, hillittömällä vauhdilla koitan kiskoa aamukahvia että ehdin viedä pojan hoitoon jos tästä viel kipeemmäks menen ni en aja nimittäin mihinkään..
 
Koivunkäpy: Hui, mikäs nyt on tilanne??? Tsemppiä kovasti, jos lähtö nyt tulee tai on jo tullut :hug:

Mites taapero? :wave:

Uneton: En ole kyllä mäkään mitään erikoista havainnut... Iso :hug: , jos jotain masennusta on ilmassa :whistle:

Kuinka moni muuten meinaa ottaa lapsilleen sikainfluenssarokotteen??? Kyllä mä alan aika vahvasti kallistumaan siihen suuntaan, kun nyt kerta on jo yksi perusterve lapsi siihen kuollut :(
 

Yhteistyössä