Huomenta.
Kiva lumisade
Aika märkää tosin vaan.
Mulle tulee kummi
poika!! :heart: Ihanaa, sitten mulla on kummityttö ja kummipoika, kummatkin :heart: :heart: Kaveri oli tänään käynyt ultrassa ja siellä oli pippeli vilkkunut
Tosin, tiesi itse jo, että poika on tulossa, tai oli pitkään ollut jo poikaolo. Tiedän, että toivoi tyttöä (heillä on jo poika), mutta on kyllä onnellinen toisesta pojastakin
Kokoa on pikkukaverilla nyt n. 20cm ja painoa 300g :heart: Viikkoja vähän reilu 20.
Eilen kävin tyhjentämässä sen kirppispöydän, joka mulla viikon oli, 133e siitä tuli, eli reilu 90e voittoa pöytävuokran jälkeen. Ihan kivasti, oon tyytyväinen.
Mä keksin nyt pojalle (siis omalle, jos joskus vielä saan) koko nimen
Se olis Kasper Onni Mikael
Vähän samantapainen, kun Rasmuksella (Rasmus Lenni Mikael), mut sopiipahan hyvin yhteen sit
Heh. Tytönnimi vaihtelee aika paljon, sitä on mun mielestä vaikeampi keksiä, vaikka vois ajatella, et olis just toisinpäin, kun meillä jo 2 poikaa on. Mä oon vähän pöpi ku tämmösiä edes pohdiskelen
Eilen varasin jo toisen osan ens kevään harjoittelusta, 5vko kotihoidossa (kotihoito on pakollinen, jonka jokainen sh-opiskelija joutuu jossain vaiheessa suorittaa), vielä olis toiset 5vko varattavana. Ajattelin, että jos olisin yhteen palveluasuntolaan soittanut tai lähettänyt s-postia, pääsiskö sinne harjoitteluun.
Uneton, miten teillä voidaan?? :attn: :hug: Tuu kertomaan!
Danjuska, kiva, kun vastailit tohon synttäriasiaan
Mukavaa, kun Jenna nukkuu jo paremmin.
siru, :heart: Samillakin olis ne 30-vuotissynttärit nyt uutena vuotena, me ollaan vähän myöhäsessä noiden juhlajärkkäilyjen kanssa, kun ei vieläkään oikein tiedetä, milloin niitä juhlittais :/ Kaikilla alkaa jo olemaan uudelle vuodelle muita suunnitelmia, kuka menee minnekin ja tekee mitäkin ja jos joku paikka vuokrattais niin olis sit varmaan uuden vuoden aattona kalliimpi ja ehkä jo varattukin... Taidetaan pitää sit tammikuun alussa, ehkä. Me yhdessä suunnitellaan ja järjestetään niitä, mä en yksin osaa, enkä jaksa :ashamed:
taaperolle jaksamisia, toivottavasti syntyis pian ja ehtisitte sairaalaankin asti.
koivunkävylle kans jaksut :hug:
Tarttis vähän siivoilla... :wave: