Joulutähdet 05 marraskuun kasaan

Auts,aika pahan näkönen mustelma kävyn pojalla

Täällä tuo meitin 1v7kk ikänen poika sai jollain ihmeen kaupalla kaadettua meitin olkkarin pöydän jaloillensa ja nyt hän sitte on ontunu sitä toista jalkaa siitä asti.Pitäs varmaa huomenna mennä lekuriin jos viel aamullaki ontuu..kun hän ei halua astua sillä lainkaan lattiaan vaa haluaa olla sylissä ettei tartte kävellä.Oisin varmaa jo tänää lähteny mut ei vaa jaksa enää kun supistaa ja väsyttää taas kerran ihan kiitettävästi

 
taaperot, toivotaan että on vaan täeähtänyt pienen jalka! nytkös se vasta onkin hurja tuo nama kun puolikasta silmää on mustana ja turvoksissa..

Kivakiva, eipä ollu ukolle tullu tili, paree olla tänään rahat tilillä tai käyn pusertamassa napinpainajalta ne rahat, ei nimittäin ole ekakerta kun jotain kämmää..
 
Perjantai-iltoja!

käpynen, rajun näköinen jälki villellä. toivottavasti paranee pian. jaksuja myös sulle. :hug:

taaperoilla, se h-hetki vaan lähenee. :)

omia juttuja sen verran että tää keskeytys/sen pois saanti tuolta yksiöstä ei ensin meinannu alkaa sujuu ollenkaan, mut on nyt sit hitaasti ja varmasti tullu toivottavasti pikkuhiljaa pois. ja pääsee elää normaalisti. :)
kiitos kaikille jaksuista. :hug:
ei tää ole ollut mulle juurikan kauheen paha juttu niinkuin jo aiemmin selitin. en oikeen koko aikana kerinnyt vielä pääsemään siihen ajatukseen että olisin raskaana. kivaahan se olis ollu saada alkukesän vauva, mut kaikki ei aina mee niin kun haluis. ja mulle ei ole liiemmin noita vastoinkäymisiä varsinkaan noiden raskaus juttujen kanssa ollut niin ehkä tää nyt sit oli sellainen. joten ei mulla hätää ole. olen ollut nyt yli kaksi viikkoo pois töistä kun eka oli se tynkä lomaviikko ja sitten sain saikkua ton keskeytyksen takia. huomenna menenkin jo innolla töihin. =)

uneton, enkä minäkään mitään erikoista alavireisyyttä ole havainnut. :hug:

jeps, mut nyt laittelee noita apinoita pikkuhiljaa nukkuu. olette ihania kaikki. :hug: :heart:
 
Huomenta!

Se olis tänään isänpäivä =) Hyvää isänpäivää kaikille tähtösten isukeille :D :flower:

Meidän (poikien) iskä saa tänään nukkua pitkään, herättyään saa aamupalaa ja pienet lahjat :)

Me lähdettiin Samin kanssa perjantaina Tallinnaan päiväristeilylle, kaverilta saatiin ilmaisristeily ja pojat oli joka tapauksessa menossa Samin äitille yökylään. Kivaa oli! Sieltä ostin Samille talvilippiksen, kaulaliinan ja hanskat, ne oli isänpäivälahja, sovittiin niin. Ostin kuitenkin vielä muumipappa muumimukin, kun ite oon sitä jo kauan halunnut :whistle: :D

Sikainfluenssarokotteesta, me aiotaan se kyllä ottaa. Rasmus kuuluu ikänsä puolesta riskiryhmään, alle kolmevuotiaat saa sen ja myös ne perheenjäsenet, jotka ovat muistaakseni alle 24 tai 25 vuotiaita. Täällä sitä ruvetaan antamaan 16.11. alkavalla viikolla, mä täytän sinä päivänä 24, ehkä mäkin sen kuitenkin vielä saan B)

Koivunkäpy, voi Ville parkaa :hug: Onko jo paremapana jälki? Mites oot ite jaksellut?

Jellona, ihana oot :hug:

taapero, kamalaa vauhtia toi näyttäis vikoilla viikoilla vielä kasvavan :D Ihana pallomaha! :heart:

Mitäs kaikille kuuluu, mitä suunnitelmissa nyt isänpäiväksi vai onko mitään suunnitelmia? Me mennään sit iltapäivästä mun isän luo syömään, vielä en tiedä, käydäänkö mun pappaa moikkaamassa kans.
 
Kiitos kaikille teille :hug: :wave: :flower:
Peppi85, on totta etten käy täällä kovin usein...

Perjantaina kuopus alkoi valittaa huonoa oloa ja yö menikin oksentaessa. Lauantaina hän söi jonkin verran ja oli päivällä ihan ok. Illasta yritti saada useamman kerran unta, mutta kipu esti nukahtamisen. Alkoi valittaa kipua alaselässä. Itki todella paljon ja sellaista kipuitkua. Oltiin päivystyksessä 19.50 ja lääkäri katsoi pientä 23.50. Välissä saatiin pissanäyte jossa leukkarit oli koholla. Raukka nukahti vihdoin 23.20 eikä herännyt lääkärin tutkimiseen, automatkaan eikä mihinkään ennen aamua. :heart: Antibioottikuurin antoivat ja oletuksena on pissatulehdus. Pitää nyt tarkkailla, mutta mikään ei kuulemma viittaa possutautiin. Lämpöä oli korkeimmillaan 37.

Me ollaan isänpäivää ihan arkisesti, juhlakalu ei olisi edes muistanut itse päivää :whistle: B)

Ensi viikolla on ti-to ryöpäivät Espoossa, uusi kohde jälleen. Ihan kiva kuiteski että on nuita työpäiviä nyt annettu.

Ootte ihanaisia :heart:
 
Meillä ei o täksi päiväksi mitää kovin erityistä suunnitteilla.Olin aatellu että jos ois vaikka päässy jo tänää synnyttää mutta ei ainakaa vielä mutta onha tässä päivä aikaa..

Kakkua meillä ainaski on ja pyykkiä täytyy taas pestä ainaki 3 koneellista ja voiskai tuon vauvan kaukalon telakanki asentaa jo autoon
 
Isänpäiviä!

kaikille tähti-isille täältäkin mukavaa isänpäivää. :heart:

minä olen ollut eilen ja tänään aamuvuorossa töissä. kivaa on ollut. ihan kuin olis ollut ikuisesti poissa. :whistle: pojat viettivät kolmistaan päivän. olivat käyneet mäkkärillä syömässä ja pojat antoivat päiväkodissa tekemänsä lahjat isukille. minä kävin töistä tullessa ostamassa kukkakimpun. muita lahjoja ei osteltu. säästöajat meidän perheellä. ja ostetaan vaan tarpeellisia tavaroita. :) illalla pelattiin pihalla yhdessä. saunottiin ja käytiin kylmässä suihkussa, kun maalämpöpumppu vähän reistaili. joten mukava perheen keskeinen ilta vietetty.
eilen meillä olikin illalla kaveri poikansa kanssa kylässä. tulivat ihan yllärinä, mutta oli tosi ihanaa nähdä heitä pitkästä aikaa. =)

taaperolla, jännät ajat sen kun lähestyy.

mites käpysen villen jakselee?

peppi, kiitos. :)

huomenna olis miehellä eka lomautuspäivä. mulla iltavuoro. kokonaisuudessaan melko helppo työviikko. =)

mukavaa alkavaa uutta viikkoa kaikille. B)
 
heipat

Me ollaan oltu torstaista asti reissussa.. tai Tatunhan mummo ja ukki haki jo sillon tiistaina kun minä olin kipeenä..
Tauti alkoi helpottaa keskiviikkona.. 5 päivää piti kuumetta ja tajutonta päänsärkyä.
Soittelinkin jo tk:lle että millon ne alkaa tulehdusarvoja ottaa jos kuume ei ala laskea, mutta onneksi sitten laski.
Sanoivat että oireet vois olla myös possuflunssaa, mutta en jaksa itse uskoa.. Meillä mulla oli kuumetta 5pv:ää, tatulla piti sillon edellisellä viikolla päivän. Ja kun on paljon myös ihan tavan flunssaa niin mistä noista tietää.
Rokotuksesta en oo oikein varma. Aluksi olin vastaan mutta se 8-vuotiaan tytön kuolema jotenkin pysäytti :'(
saas nyt nähdä sitten mihin päädytään ja millon täällä alkasivat edes rokottaa.

Peppi: Ihanaa kun ootte kahdestaan päässeet käymään siellä risteilyllä =)

Jellona: Jos voi sanoa tuossa tilanteessa, niin ihanan positiiviselta kuulostat :), :hug:

Unettoman typylle paranemista!

Meillä isänpäivän vietto alkoi tavallaan jo eilen :whistle: tehtiin karjalanpaisti, kasvisgratiini, italiansalaatti ym ym. ja syötiin eilen ihan kunnon ruoka. Päälle sitten voileipä- ja täytekakku kahvit. siksi eilen kun meidän piti tänään joutua jo ihan ajoissa kotia ajelemaan. Tullessa pysähdyttiin sitten miehen porukoilla.
Oltiin siis minun porukoilla. mies sai lahjaksi kelloradion ja paidan. tatun ja Jennan kans askarreltiin sormiväreillä korit.

Meillä Jenna alkanut nukkua öitä paremmin =) nyt on monena yönä herännyt vasta neljän aikaan syömään ekan kerran :D paitsi viime yö oli poikkeus.. kääntyili koko ajan masulleen ja hihkui iloisena sieltä sitten.. oppi nimittäin ryömimään niin uusi tait näkyy taas vaikuttavan uniin ;) mutta ainakaan tällä hetkellä ei näyttäs korvat vaivaavan =)

Tatulla on tämän kuun lopussa 4-v neuvola.. pitää siellä näyttää tuota ihoa.. on semmoista pientä syheröistä näppyä täynnä :( tosin luin vauva lehdestä sieltä lääkäri palstalta yhden jutun ja kuvasi aika hyvin noita Tatun näppylöitä.. en nyt tarkaan muista mikä se oli, kun en kerennyt kuin vilasta, mutta pitää huomenna lukea ajatuksen kanssa.

oliko Peppi kysellyt aikasemmin synttäreistä.. ensin ajattelin että pidetään täällä kotona vaan Tatun synttärit ja sillo selvä, mutta nyt on vähän mietitty etä pidetäänkö täällä tavallaan kaveri synttärit ja sitten mummolassa sukulaissynttärit, niin kun on parina vuonna tehty. Mutta mitään varmaa ei olla vielä päätetty..

nyt pikku hiljaa miehen viekkuun.
 
Viljami voi hyvin, kauniisti naama kirjavankukertavana..

Taas supistelee, illalla piti jo lapsenvahtia kysellä että on mahdollista saada lapset hoitoon jos tarvii. asettuvat onneks sit, yöllä tuli välillä semmosia mihin heräs. päivän oon ollu kamalan väsy, sokeritki natis taas tänään :ashamed: ja taas supistelee ja hermotki on kireellä ja päätä särkee..

Uneton, mulla on menny ohi että mitä teet nykyisin työkses? jos et tässä tahdo kertoo niin yv tai mese toimii jos tahdot kertoa :D
 
Ultrassa käyty ja vauvalla oli kaikki hyvin mutta sain jo käynnistysajan ensviikon keskiviikoksi joka on siis 18.11 vähän hiukan jännittää jo tuleva että meneeköhän se yhtä nopeeta kuin tuo edellinenki.No ei o ainakaan vaarana että kotiin synnyttäisin jos tuonne asti menee.
 
Heippa!

Tänne ei mitään erikoista kuulu. Maha tuntuu kasvavan ja liikkeitä tuntuu paljon, on jo parin viikon ajan tuntunut, voimistuvat vaan koko ajan :heart: Isänpäivää meillä aamulla isä ja lapset juhlisti keskenään, mä lopetin aamulla yövuorot, niin nukuin. Tosin herätä piti jo 11.30, kun lähdettiin syömään mun vanhempien ja sisarusten perheineen kanssa. Sitten oltiin vielä mun vanhempien luona käymässä, suunniteltiin ohjelmanumeroa mun veljen 30-bileisiin (hän ei siis tullut enää tuonne meidän "alkukotiin"). Ihan kivaa ohjelmaa tulossa, harmi vain, että mä olen ainoa selvinpäin esiintyjä :D Kutsuttuja on n.70.

Mun hyvä ystävä sai tänään kolmannen lapsensa :heart: Ehkä huomenna käyn nopeasti katsomassa vauvaa =)

Koivunkävylle ja taaperolle jaksamista loppuraskauden päiviin! Miksi taaperot sulla jo ens viikolla käynnistetään? Taitaa kylläkin syntyä ennen sitä =) toivottavasti syntyis, mutta ei kotiin!

Niiskuneiti Meillä Otto sai viime to rokotuksen, kun mies sai, niin oli mukana tk:ssa ja sai sitten samalla! Lotta saa sitten, kun koulusta saa. Lupalapun täytin jo, mutta en tiedä, koska aloittavat koulussa rokotukset. Toivottavasti pian! Mä olin päättänyt jo ennen sen 8-v. tytön kuolemaa, että otan lapsille rokotukset.

Nyt jos vähän siivoilis...

 
käpy sitä mäkin toivon mutta jotenki tuntuu että ei tää poika täältä mihkää haluu ilman häätämistä lähtee..on tainnu ihan veljeensä tulla kun hänki viihty viikoille 42+1 asti mahassa ja sitte tultiinki vauhdilla.
 
Huomenta.

Kiva lumisade :) Aika märkää tosin vaan.

Mulle tulee kummipoika!! :heart: Ihanaa, sitten mulla on kummityttö ja kummipoika, kummatkin :heart: :heart: Kaveri oli tänään käynyt ultrassa ja siellä oli pippeli vilkkunut ;) Tosin, tiesi itse jo, että poika on tulossa, tai oli pitkään ollut jo poikaolo. Tiedän, että toivoi tyttöä (heillä on jo poika), mutta on kyllä onnellinen toisesta pojastakin :) Kokoa on pikkukaverilla nyt n. 20cm ja painoa 300g :heart: Viikkoja vähän reilu 20.

Eilen kävin tyhjentämässä sen kirppispöydän, joka mulla viikon oli, 133e siitä tuli, eli reilu 90e voittoa pöytävuokran jälkeen. Ihan kivasti, oon tyytyväinen.

Mä keksin nyt pojalle (siis omalle, jos joskus vielä saan) koko nimen :D Se olis Kasper Onni Mikael :) Vähän samantapainen, kun Rasmuksella (Rasmus Lenni Mikael), mut sopiipahan hyvin yhteen sit :whistle: Heh. Tytönnimi vaihtelee aika paljon, sitä on mun mielestä vaikeampi keksiä, vaikka vois ajatella, et olis just toisinpäin, kun meillä jo 2 poikaa on. Mä oon vähän pöpi ku tämmösiä edes pohdiskelen :LOL:

Eilen varasin jo toisen osan ens kevään harjoittelusta, 5vko kotihoidossa (kotihoito on pakollinen, jonka jokainen sh-opiskelija joutuu jossain vaiheessa suorittaa), vielä olis toiset 5vko varattavana. Ajattelin, että jos olisin yhteen palveluasuntolaan soittanut tai lähettänyt s-postia, pääsiskö sinne harjoitteluun.

Uneton, miten teillä voidaan?? :attn: :hug: Tuu kertomaan!

Danjuska, kiva, kun vastailit tohon synttäriasiaan :) Mukavaa, kun Jenna nukkuu jo paremmin.

siru, :heart: Samillakin olis ne 30-vuotissynttärit nyt uutena vuotena, me ollaan vähän myöhäsessä noiden juhlajärkkäilyjen kanssa, kun ei vieläkään oikein tiedetä, milloin niitä juhlittais :/ Kaikilla alkaa jo olemaan uudelle vuodelle muita suunnitelmia, kuka menee minnekin ja tekee mitäkin ja jos joku paikka vuokrattais niin olis sit varmaan uuden vuoden aattona kalliimpi ja ehkä jo varattukin... Taidetaan pitää sit tammikuun alussa, ehkä. Me yhdessä suunnitellaan ja järjestetään niitä, mä en yksin osaa, enkä jaksa :ashamed: :whistle:

taaperolle jaksamisia, toivottavasti syntyis pian ja ehtisitte sairaalaankin asti.

koivunkävylle kans jaksut :hug:

Tarttis vähän siivoilla... :wave:
 
jaaha, täällä aletaan elää jänniä aikoja, syntyy koska tahansa, 5vk sisään :LOL: paikat auki liki 2cm ja kanavaa ehkä 1,5cm jäljellä mut se on ihan höttöä kuulemma.
Torstaina saikulla käynti sokereitten takia kun nyt kilahti toisen kerran yli sallitun, ja kun neuvolantäti tahtoo tietää onko se iso, tai siis että miten iso tulokas on..
 
Kävylle :hug: jänskättää. Mua naurattaa se sun kommentti siihen mun uneen liittyen. B) :whistle:

Kiitos Peppi85 huhuilusta. Täällä ollaan :hug: :wave: Peppi on kiitos jo toipumaan päin, isi hoitaa tän ja huomisen kotona. Mä oon Espoossa töissä ;)

Itellä on aika outo olo, varmaan tarttui noin sata pöpöä niistä päivystysreissuista :snotty: :kieh:

Mites taaperoitten äiti, oletko vielä kasassa?

Mitä kuuluu niiskuneidille, tanskuliini, kaiza80, jellona? Muutkin? :wave:
 
Yöterveisiä!

kiitti uneton huhuilusta. ei tänne ihmeempiä. nyt ehdin hieman kirjoitella kun yövuorossa olen. ei ole kuin tää yksi toivottu yö ja sit loppuviikko vapaata. jiihaa. :D

harmi vaan että meidän hienot suunnitelmat lauantain pikkujouluista saattaa mennä mönkään. ystäväperheen äiti on hieman flunssassa. toivotaan ettei ole mitään possua. kuumettaa ei ainakaan eilen aamupäivällä ollut. ja meidän naapurissa on ihan sitä ihteensä possua. tosi jees. ollaan suht kohta paljon tekemisissäkin oltu. nyt sit ootellaan ja toivotaan, koska mitään rokotuksia en ole ottanut, eikä kukaan meidän perheestä. :ashamed:

muuten mun olo ok. siis sen aikaisemman asian osalta. kiitti danjuska ihailusta. edelleen mieli yhtä positiivinen. =)


taaperot on tainnu mennä menojaan. :wave: kait.

käpysellä myös tosi jännät paikat. tsemppiä ja jaksuja. :hug:

peppi, onkos sulla vielä monta viikkoa sitä lomaa?

eilen illalla kävin Mikkiksen kanssa Fröbelin palikoiden konsertissa. Mikkis ei vaan oikein innostu noista konserteista, vaikka videoilta kovasti niiden musiikkia tykkää katsella. mut konsertissa ei yhtään tanssi tai muutenkaan ole mukana. sanoi että on liian kova melu jne. lähdettiin sitten hieman ennen loppua pois, joka ei kyllä itseäni yhtään haitannut kun olis ollut muuten ihan hirveä ryysis siellä. Kyllä poika muuten kuitenkin nautti kun pääsi jonnekin. :heart:

niin tulihan mulle eilen todella mielenkiintoisia mielleyhtymiä, kun minä kait saisin jo sen possurokotteen, mutta todellisuudessa kun en tiedä haluanko sitä. muu perhehän ei saa ainakaan hetkeen. joten olisin ainut joka ei ehkä sairastuisi. töissä sit sanoivat että hoitaisit muita perheenjäseniä sitten. minä eilen sitten vaan mietin että jos muut sattuvatkin kuolemaan niin en minä tänne ainoona haluu jäädä. mies 'kovasti tykkäsi' tästä mun mielenkiintoisesta päätelmästä. tää onkin ainoa mun mustempi asia tästä possuasiasta. nyt ei auta kuin ootella, että puhkeaako tauti esim aksuun joka on ollu tekemisissä naapurin kanssa aiemman parin viikon sisällä jolloin tää tauti puhkesi. :/

no tänä iltana meen piristymään hyvän ystäväni kanssa uudestaan Yö:n keikalle. ihanaa. :D mie niin tykkään. käydään ehkä syömässä keikan jälkeen. :)

täällä on lunta tollanen reilu 10 cm, ehken. hiihtoladut ainakin osittain tossa meidän lähellä oli jo saatu kuntoon että sen verran.

perjantaina ollaankin koko perhe vapaalla, kun pojatkin halusivat pitää vapaapäivän. siivotaan sitten yhdesä kunnolla, kun mieskin on niillä lomautusviikoilla. :)

mut eipä tällä kertaa muuta suurempaa. lumista viikonloppua kaikille. :xmas:
 
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/Picture008.jpg herttinen sentään...
väsyttää ja päätä särkee ei nyt ihan oikeesti jaksas lähtee johonki saikulle ajaa ronkittavaksi.

Possurokotteesta, meillä loput saa lauantana piikin, toiveissa päästä sit kotiin vauvan kanssa..
 
puuh, puhki!!!

keskiviikkona piti olla tytön korvat kunnossa (toinen vähän punoitti) mutta nyt ei siltä tunnu |O :headwall: kitinää natinaa haromista ja ja ja.. tai sitten tekee hampaita, mutta eipä ainakaan mitään erikoista ja hälyyttävää ikenissä näy.. ehkäpä aamulla vie tie taas päivystykseen :|

Tänään vähän säikäytti kun tein ruokaa ja Jenna oli mönkinyt pois näköpiiristä ja huhuilin sitten tyttöä.. seuravassa hetkessä tulee Tatu jennaa kantaen.. päättyi hyvin mutta kun selkäni känsin niin halus siskon uudestaan syliin ja typy pyörähti nenä edellä lattiaan :ashamed: :'( itkuhan siinä tuli mutta onneks ei mitenkään käynyt.. ei edes mustelmaa. tatu reppana oli ihan säikähtänyt ja raasu tuon jälkeen... en raskinut edes moittia kun hyvää vaan tarkotti. Puhuttiin vaan että pyytää aina jos haluaa siskon syliin.
Oli eka kerta kun omin päin meni nostelemaan.

Huomenna oli tarkoitus lähteä porukalla uimaan ja jouluostoksia pikku hiljaa tekemään, mutta uinti jää ainakin jennalta ja multa väliin.. saas nähdä lähdetäänkö sitten ollenkaan.. sa mies ja Tatu mennä täkäläiseen uimahalliin.

mukavaa viikonloppua itse kullekkin!!
 
Huomenta.

Me ollaan otettu 2 rottatytönpoikasta!! :heart: :heart: Aivan toooosi suloisia, ihania veijareita! Oon ihan rakastunut :D Mulla on nuorena ollut 2 rottaa, nyt halusin taas. Niin kivoja ovat. Tässä meidän Candy (synt 1.9.09) : Tässä iskä Candyn kanssa:

Tässä Annie (synt 9.10.09) : Tässä mamma Annien kanssa:

Rasmus heräsi jo 4.27 (katoin kelloa) ja rupesi jotain vinkumaan ja pyörimään, halusi vettä, halusi peittoa, tyynyä jne. Lopulta halusi vessaan! Pissahätä taisi olla toisella, vaippa oli ihan kuiva! Ensimmäinen kuiva yö Rasmuksella, siis tollein, että pyytää vessaan. On melkein aina kuiva, mut aamuisin pissaa aamupissan vaippaan... Taisi se hetkeksi torkahtaa vielä, mut ihan hetkeksi vaan.

Maanantaina taas kouluun... Ihan kivaa, toisaalta vähän hirvittää. Eipä oo ku kuukausi koulua ja sit pitkä joululoma =)

Mites Unettoman perheessä voidaan? Ootko pitkään Espoossa töissä? :)

jellona, maanantaina tosiaan alkaa jo koulu :/ Ota vaan se rokoite, voit sit tosiaan terveenä kipeitä hoitaa, jos nyt muut sen saisivat! Miten pikkujoulujen kävi?

koivunkäpy, huii :D Nyt se jo näyttää isolta, heh :D Söpö silti. Kuis oot voinu?

Danjuska, paranemisia Jennalle! Voi tota tippumista, voi Jennaa ja voi Tatua. Onneksi ei pahemmin käynyt :hug:

Pojat on tosi onneissaan rotista, varsinkin Joonatan. Tykkää ihan hirveesti, uskaltaa ja haluaa pitää sylissä, osaa olla tosi varovainen ja nätisti. Rasmusta ei yhtä paljoa kiinnosta ja vähän jännittikin pitää sylissä :) Itse tykkään yllättävän paljon, en olis uskonut, että näin paljoa kuitenkaan tykästyn, vaikka totta kai tiesin, että tykkään :D

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
täällä haettiin lopuille piikki tänään ja hyvin meni, ei hajonnu keltään korvat tai muutakaan.
Supistaa taas välillä silleen että palleaa painaa, mut jos se tästä. viikon päsät ävois olla jo vaikka nyytti kotona :heart: jos tuuri käy.
Liikkeitä oon seurannu vainoharhaisena toissa aamuisen kaatumisen takia.
Turvotus on hirvee, piti jo tk:lla mitata paineet kun ei edes yöllä turpo laske.
 

Yhteistyössä