Huomenta!
Meillä meni yö taas tosi kivasti =) Joonatan heräs vaan kerran ja kokonaan sit 06.30.
Ihanaa, että mies on vielä tänään kotona
Kristiina: Tykkäiskö Sauli juoda itse mukista? Siis ihan tavallisesta mukista, ei nokkamukista (jos siitä ei tykkää), Joonatan on aina ihan onneissaan, jos saa tilkan vettä lasiin/mukiin ja itse hörppäistä sen sieltä! Tai sit avustamana myös, sekin on sen mielestä kivaa. Ja jaksaa juoda paljonkin, kun tuolla tavalla vettä antaa
Ja osaa tosi siististi, kun ei kerralla laita sitä vettä sinne mukiin paljoa. Haluaa sit koko ajan lisää, kun on niin kivaa. Pillillä Joonatan on osannut juoda jo tosi kauan, sekin on mieluista puuhaa, edelleen, joko pillillä ihan mukista tai sit jostain sellasesta pillijuomapullosta (tiiätteköhän mitä tarkoitan...). Ja sit huippujuttu on myös ihan tavallisesta puolenlitran (esim. vesipullosta) pullosta hörppiä vettä, laittaa taas vähän vettä pohjalle niin juo tosi innoissaan ne vedet sieltä ja lisää on taas koko ajan saatava
Meillä on saunassa aina mukana tollanen vesipullo ja sieltä hörppii vähän väliä vettä
Välillä saattaa mennä väärään kurkkuun, mut eipä se oo poikaa haitannut, vähän on yskinyt tms. Meillä kyllä tykätään juoda itse nokkamukistakin ja se taitaakin olla näistä keinoista helpoin ja siistein
Nää nyt tuli mulla mieleen, ajattelin kertoa, jos joku noista keinoista teilläkin onnistuis. En tiedä, voi olla, että oot jo kaikkia yrittänytkin. Joonatanilla toi juomisinto on varmaan lähtenyt siitä, kun on nähnyt meidän juovan lasista jotain ja sit on pitänyt itekin saada kokeilla tai ollaan vaan annettu maistaa ja ollaan kehuttu, kun on niin nätisti osannut hörppiä
Toivottavasti Sauli paranis pian ja saisit jotenkin sitä nestettä siihen menemään =)
Siru: Meillä on mummu joskus antanut ihan pikkuriikkisen palan suklaata pojun suuhun ja ilme on kyllä ollut muikea
Ei kyllä mitenkään usein, ihan kerran-pari vaan =)
Tigru: Liikutuin kyllä niin sun sanoista :'( :heart: :hug: Kiitos :ashamed: Ihana olet!
Lillukka: Älä nyt kovin pitkiä aikoja ole kirjoittelematta, toki ymmärrän, että et koko aikaa koneella halua olla, kun mieskin on lomalla, mut kuitenkin
Onko teillä aamut jatkuneet samalla tavalla nyt?
Neve: Voi, olis varmasti ihana päästä ihan uuteen palvelutaloon töihin! Tsemppiä, täällä on kyllä peukut pystyssä! Koska tää työ alkais?
Laskettu aika mulla on siis 15.3. ja tänään siis viikkoja 37+4 Kirjat on tosi IN täälläkin, tykkää kovasti niitä katsella, varsinkin noita paria autokirjaa! Mummo toi pojalle uuden autokirjan, siinä on sellainen rattikin, jota pystyy itse ohjailemaan, voi, kun toinen oli siitä onneissaan :heart: Kiva, että Vera on nukkunut hyvin!
Me saatiin eilen tuliaisiksi mummulta Tallinnasta Reimatecin välikausihaalari, tosi kiva oli! Ja siihen sopiva sellainen pipo ja sit sellanen hattukin... Ja vauvalle vaikka mitä, oli pukua, tuttia, tuttipulloa, lelua, pipoa ja tumppuja, ihania juttuja :heart: