Maanantaita!
Onpas kivasti tullut tekstiä sitten eilisaamun =)
Huh huh, on ollut taas melkoinen maanantai kerrassaan :kieh: Ollaan nyt jätetty Rasmukselta tutti ja tuttipullo ihan kokonaan, on jonkun aikaa ollut silleen, että ne on ollut tosi vähän käytössä tai oikeastaan melkein pelkästään öisin. Mut nyt päätin, että pakko niistä on jo luopua, pitkään ollut suunnitelmissa, että ennen kun täyttää 2v ja hyvä, ettei kiire jo tullut asian kanssa
No, viime yö...... |O Rasmus kyllä nukahti illalla ihan hyvin, mut heräs ennen klo 00, ennen kuin mä olin edes nukahtanut ja huusi siitä sitten varmaan tunnin enemmän ja vähemmän, eikä meinannut millään rauhoittua, otettiin viereen, pidettiin sylissä, silitettiin, paijattiin, pidettiin kädestä kiinni, hyssyteltiin ja vaikka mitä. Varmasti kuului naapuriin asti huuto (siitä tiedän varmaksi, kun meille kuuluu aina, kun yläkerran naapurin lapsi itkee). Sitten meinas aina välillä nukahtaa ja taas silmät auki ja alkoi nyyhkytys. Ite en uskaltanut liikahtaakaan, kun viimein nukahti (tai kun sit liikahdin niin johan oli taas poika hereillä ). Nukkui aina semmoset 20min-45min ja taas täsmälleen sama show, mitä tuohon kirjoitettiin. Näin mentiin siis läpi yön. Ite ei tullut kauheesti kyllä nukuttua. Aamulla sit 5 jälkeen tai aikoihin ei enää uni tullutkaan ja huuto raikas, noustiin sit ylös ja Joonatankin heräs jo vähän ennen kuutta :| Melkoisen väsynyt olin ja oon ollut koko päivän.
Aamu oli muutenkin ihan järkyttävä. Joonatanin kanssa tapeltiin ihan joka asiasta, hirveä huuto ja vastaan väittäminen KAIKESTA :kieh: :kieh: Viimeisin oli, kun hississä MINÄ painoin nappia ja kuulemma Joonatan olisi halunnut painaa, siitä se riemu sit ratkeskin :headwall: Poika huusi koko matkan kurkku suorana autolle, eikä enää puolessa välissä kävellyt, minä vein Rasmuksen autoon, Jonttu karju täyttä kurkkua koko sen ajan, sain senkin sitten vihdoin autoon ja hysteerisenä siinä vielä nyyhkytti, kunnes keksittiin jotain muuta asiaa (en enää muista mitä) ja sitten vihdoin rauhottui, nyyhkytys jatkui vielä pitkän matkaa. Kumpikin jäi hoitoon sitten itkien
Rasmuksen ryhmässä oli taas sijaisia, sen takia varmaan alkoikin itkeä. Oli siellä onneksi yksi tuttu, mut silläkin alkaa talviloma just, et sitpä ei vakituisia tai vakituisia sijaisiakaan ryhmässä ole |O Onneksi sentää yksi tuttu, se joka on aina silloin tällöin ollut sijaisena ja silloinkin, kun Rasmus aloitti.
Huh, jopas sitä tulee valitusta :ashamed:
Tintta, siitä tuleekin aina hyvä mieli, kun harvoin itselleen vaatteita yms. ostaa
Toivottavasti ei migreeniä enää tolleen tulis :hug:
Danjuska, eivät olleet pojat mitenkään erityisesti ikävöineet
Olivat iskän kanssa kaikenlaista touhunneet =) Voi tota ongelmaa :/ Meillä ei onneksi tommoisia ole, kyllä samoilla linjoilla mun äitin kanssa mennään, kai, tiiä sit mitä äiti oikeesti ajattelee
Anopin kanssa en nyt kohta vuoteen olekaan ollut oikein kovinkaan paljoa tekemisissä, enkä siis niillä ole käynyt/ollut, joten ei sitten semmoisia ongelmia ole B) Eiköhän sun anoppi ymmärrä :hug:
Koivunkävyn tauti vois kyllä jo helpottaa! :hug:
Gerberan pojille paranemisia! Meillä kesti toi ripulitauti viikon, viikon verran Rasmus ripuloi ja sinä aikana Sami kahtena päivänä ja Jonttu parina päivänä, kerran oksensi, sitten oli vatsa löysällä ja kipeä.
Danjuskan miehelle kans paranemisia, toivottavasti ei teihin muihin tarttuis...! Vatsatauti on kyllä niin syvältä :x
Nyt täytyy lopettaa!