JOULUTÄHDET -05 HELMIKUUN 2009 PINOON

Maanantaita

Viikonloppu meni nopeesti,lauantaina oli ne ristiäiset,oli ihanat pienet juhlat,vain kummit ja isovanhemmat mukana.
Nimeksi pojalle tuli Otto Emil :heart: ja rauhallinen heppu oli koko tilaisuuden ajan ;)
Äiti haki Oskarin jo perjantaina sinne,joten ei tarvinnut sitä ottaa mukaan kun oli nuhassakin,niin en halunnut viedä tartuttaan mitään vauvaan...
Olipas kiva olla vaan tyttöjen kanssa kolmisin siellä,ei tarttenut vahtia ketään.

Käpy:Tosi harmillinen takaisuku tuo hoitopaikka homma :hug:
Mikset muuten alkais yksityiseksi pph:ksi? Vai eikö sekään onnistuisi siellä :ashamed:

Peppi:En tullut vatsatautiin,onneksi,mutta miten on sun laita?
Toi vatsatauti on kyllä kauhee kun se tuleepi :(

Mies joutuu olemaan tänään töissä yönkin,kun laivan purku Porissa päättyy vasta kymmeneltä ja alkaa taas kuudelta joten ei kannata ajella kotiin sieltä. Tulee sit vasta huomenna.
Oli koiriakin taas kysellyt,aikoo ottaa meille toisen mäykyn Jipon kaveriksi metsälle...
Saas nähdä mitä siitäkin tulee :whistle:

Huomenna olis Oskarin kerhopäivä ja mä meinaan mennä siksi aikaa kävelylenkille.
Nyt pitää lopettaa ja lähtee pihalle ennenkuin tulee pimee :wave:

Tinttamooses

Heips!

Taas alkoi yksinäinen viikko. Mies lähti aamulla aikasteen ajamaan Kemiin. Torstai-iltana ajaa kotiin ja pe-aamuna lentää Helsinkiin. Onneksi taitaa lentää pe-iltana jo takaisin kotiin!

Vkl meni kivasti. Mulla oli synttärit sunnuntaina ja mies oli kutsunut lauantaiksi isänsä ja äitinsä meille poikasia hoitamaan. Me lähdettiin keskustaan; mies oli varannut minulle käsihoidon, sit käytiin syömässä, shoppailemassa minulle uusi kukkaro ja paitoja ja käytiin ostamassa olkkariin toinen matto. Rentoa ja kiireetöntä aikaa! Eilen laittoi aamupalan; munia, pekonia, croissanteja ja tuoremehua :p Mietin jo lauantain aikana, että kyllä mulla on aikas ihana, huomaavainen mies :heart: Lupasi hemmotella minua seuraavan kerran viimostaan äitienpäivänä :D Sitä odotellessa :saint: :D

Huomenna ja ylihuomenna poikaset on päiväkodissa. Huomisen ajattelin "uhrata" kaupassa käyntiin (ruokaostokset) ja jos siivoilisin. Keskiviikoksi en ole suunnitellut vielä mitään, saatan vaikka nukkua :ashamed:

Olen nukkunut vähän huononlaisesti, kun Julle on huudellut mua öisin peittelemään useamman kerran ja siihen päälle Werneri on nukkunut suurimman osan yöstä vieressä... tuommosessa 120 cm sängyssä alkaa olla ahdasta, kun pikkuherra nukkuu erittäin leveästi :D Onneksi viimeyön nukkui kokonaan omassa sängyssään!! Sen jälkeen kun tutti jätettiin pois, niin on ollut öisin kainaloinen :heart: Niin ihanaa, mut silti niin ärsyttävää :D

Lillukka, ihan hyvillä mielin pk-seudulle oltaisiin lähdössä. Välillä kyllä tulee sellaisia "pakokauhukohtauksia", että tuntuu, että meidän pitäisi ehdottomasti asua Kuopiossa ja sit hetken päästä jo ajattelen, että miten kiva siellä uudessa paikassa ja kodissa voisikin olla, uusi ympäristö, uudet ihmiset, uusia ystäviä, uudet työkuviot, mies enemmän kotona jne :D Mut kait se on normaalia panikointia :D

Jaahas, täytynee minun alkaa katselemaan pojille huomiset vaatteet valmiiksi ja päivittää hoitokassien sisällöt!

-G-

tosi myöhäiset moit :wave:

minä täällä vielä jostain syystä kukun.. Nukuta ei tipan tippaa..

Ja ollaan taas miehen kans kaksistaan. Oltiin vkl reissussa ja Tatu jäi vielä mummolaan.. tulee ke takas kotia. Vähän ontto olo ja huono äiti fiilis kun annoin pojan jäädä :ashamed:

Tässä on taas kerenny tapahtua paljon eikä kuu ole edes puolessa :whistle:
viikko sitten mies sai irtisanomislapun ja tänään soittivat töihin. Olo ihan epätodellinen.... toki ajomatkaa tulee mutta ompahan työpaikka ja tulee tili millä laskut maksaa!
Tämä päivä mennyt jossain transsin kaltaisessa että voiko tämä ollakkaan totta miten voi onni potkia. Ja kai siinä nyt miehen taidoillakin jotain tekemistä on ;) :LOL:
keskiviikkona menee siis jo töihin.

ilta on mennyt huiliessa.. käytiin lenkillä, haettiin kiinalaisesta ruokaa, saunottiin ja katsottiin leffa. Huominen menee varmaan vähän asioita järjestellessä.

Mites Pepin porukka jaksaa?? kurjaa kun mahatauti sinnekkin tiensä löyti, :hug:

Käpy: Toivottavasti hoito asia selviää! pakkohan sen ois.

Gerbera: Onpas ihanasti miehes sinua hemmotellut =)
Minustakin olis niin ihanaa kun Tatu nukkuis vieressä mutta kun ei me tahdota samaan sänkyyn sopia :ashamed: nukutaan yhtä levottomasti ja leveästi molemmat.
Mikä olikaan ihanampaa silloin kun poika oli ihan pieni ja tuhisi kainalossa nukkua :heart:
Nykyään aikamoista peppurointia kun samassa sängyssä koitetaan nukkua.

nyt koitan vähän unta mennä houkuttelemaan.. yöllä saa kuitenkin vielä hypätä jalkeilla.
tuli vähän sekava kirjoitus mutta en voi muuta kun ihmetellä tällä hetkellä.. :D

Danjuska, ihanaa että teillä asiat järjesty! :hug:

Tintta, en uskalla alkaa yksityiseksi pph:ksi :ashamed: pelkään että jos vanhemmat jättää laskun maksamatta tms ni oon kusessa.

tänään TOIVOTTAVASTI selviää pojan kohtalo..

Gerbsu, ihana hemmottelu! määki tahdon käsi ja mielellään myös jalkahoitoon :whistle:

Kai tässä samalla vois muutaman rivinkin kirjoittaa.

Jellona kiitos kysymästä. Taannoinen Tampereen reissu meni oikein mukavasti. Perjantaina käytiin syömässä hyvin ja mentiin ajoissa nukkumaan. Lauantaina oltiin useampi tunti shoppailemassa ja käytiin päiväleffassa. Sitten hellittiin. Illalla käytiin vähän kurkkaamassa yöelämää. Teki hyvää olla ihan kaksin

:heart:

Peppi85 parantukaa pian :hug: :hug:

Toivottavasti Käpy asiat selviää pian :hug:
Onnittelut kummiudesta
Tinttamooses :flower:

Perjantaina lähdenkin Varkauteen, näkee sitten ystäviä ja kummitypsyä :heart: Kiva juttu.

Hyviä viikkoja kaikille ja terveempiä aikoja :wave:

T: Lentsu-uneton

Huomenta.

Jestas, että taas väsyttää :ashamed: Ei taas ihan äkkiä tule mieleen semmoista yötä, jolloin olisin oikeesti saanut nukuttua :| Sama tilanne on Samillakin. Rasmus on taas nyt kipeenä ollessaan, eli nyt 4 yötä, heräillyt tunnin välein |O Joonatan pyöri sitten viime yönä meidän välissä pari tuntia :kieh: En tiiä, onko se tulossa kipeäksi vai voiko täysi kuu vaikuttaa senkin yöuniin :whistle:

Kaiken tämän lisäksi mulla alkoi eilen menkat ja vuodan TAAS kuiviin |O :x :snotty: Onneks ei ole mulle vielä iskenyt tota vatsatautia tähän päälle :eek:

Rasmus ripuloi edelleen, vähän väliä tulee ihan velliä vaippaan ja itkut sen päälle :( Ruoka ei maistu,mut juo kyllä edelleen hyvin, onneks.

Sami on ainakin vielä tän päivän sairaslomalla, hakee huomenna lisää, jos olo ei parane. Sai vaan 2 päivää, mitä vähän ihmettelin, kun oli kertonut, että Rasmus on ollut jo monta päivää tässä taudissa ja oon ymmärtänyt et tosi monella tämä on venynyt.

Ollaan nyt oltu koko perheen kesken kotona, Joonatan on kyllä ihan kunnossa, mut on saanut olla meidän kanssa täällä kotona. Jos jotain hyvää haluaa hakea niin saadaanpahan olla kerrankin perheenkesken kaikki kotona :heart:

Koivunkävylle tsemppiä tuohon Villen hoitoasiaan :hug: Mites Anna jakselee? Kerrot heti sit noi Villen hoitouutiset, vaikka mesessä!

Tintta, hieno nimi tuli kummipojallesi :heart: Vai että Jipolle kaveri :)

Gerberalle myöhästyneet onnittelut! :flower:

Danjuska, onnittelut miehellesi! Upea juttu!!!! Aivan mahtava :flower: :hug: :heart: Kylläpä kävikin tosi hienosti :) Tuossahan noita meidän kuulumisia jo "vähän" tuli :whistle:

Uneton, kiitos :hug: Mitäs teidän tytöille kuuluu? :)

Pitäis menn kylpyyn poikien kanssa, Joonatan sitä tuossa jo kyselikin, kumpikin rakastaa kylvyssä käymistä :D On pitänyt uimahalliinkin mennä, mut kun ollaan taas koko ajan oltu kipeinä, niin ei olla päästy.

Ihana, kun Rasmus on oppinut niin paljon puhumaan. Nytkin olin just pyykkejä ripustamassa niin tuli vessaan kysymään "mitä teet" vastasin, että laitan näitä pyykkejä, poika sanoi "joo" ja lähti leikkeihinsä takaisin. Kyselee koko ajan tuota: mitä teet ja vastaa aina sitten joko tuon joo tai sitten "okei" :D Kaikesta (esineistä jne.) kysyy: "mikä se on" :) Aina, kun huutaa: "Rasmus" niin heti kuuluu jostain päin "mitä" ja tulee luo. On se vaan suloinen. Vaikka on toisinaan aikamoinen ärripurrikin :D

Sami on nukkunut tuossa sohvalla, me käytiin poikien kanssa kylvyssä, ollaan leikitty ja äsken maalattiinkin =) Nyt Sami nousi ja aikoi lähteä Joonatanin kanssa jossain käymään.

Yksi päivä kysyin Joonatanilta, että mistä äiti tulee hyvälle tuulelle, mistä asioista niin poika vastasi "ihanista" :heart: On kyllä huippuihana, kun jos huomaa, että mulla alkaa pinna kiristymään niin tulee mun luo ja sanoo: "äiti on ihana" tai "äiti on rakas" ja halaa :heart: On tainnut tosiaan huomata, että tulen siitä hyvälle tuulelle ja pinnan kiristymiset unohtuu :D Eihän siinä muutakaan voi. Ja muutenkin, ihan päivittäin, tosi monta kertaa päivässä sanoo noita asioita meille kaikille :)

Kiva, meillä on 1 vaippa jäljellä enää ja sekin on autossa :eek: Saa Sami käväistä kaupassa, kun toi Rasmus niin usein kakkailee.

Keskiviikkoa!

yövuorossa pitkästä aikaa olen... kaksi yötä niinkuin aina. äärimmäisen rauhallista ollunna.

Meille kuuluu hyvää.. tunnit ei vrk:ssa riitä kaikkeen siihen mitä haluais tehdä. perhe joka hulluna talviurheiluun. =) Perjantaina sain vihdoin aikaiseksi ostettua uudet monot ja niihin käyvät siteet. kävin pikaseen niitä heti sillo kokeilee ja lauantaina oltiin sit koko perheen voimin hiihtää. kaikilla muilla oli sukset jalassa paitsi miehellä, koska sillä ei vielä ollut suksi. nyt on hälläkin, kun kävi eilen ostaa. Mikkis hiihti kenkäsuksilla, jotka lentää mäkeen tän vuoden jälkeen. ensi talveksi etitään jostain ihan oikeat monot sekä sukset. hyvin pysy pystyssa ja jakso kiertää n.400m pituisen kentän ympäri. Aksu hiihtääkin sit jo kovaa vauhtia, hänen kanssaan kiersin 2km pituisen lenkin ja itekseen viuhtoi menee tuon samaisen kentän monta kertaa ympäri. :D
luistelu on toinen laji johon ollaan hurahdettu. eilen käytiin pitkästä aikaa ulkojäillä meidän lähellä. Mikkiskin oli hetken aikaa luitimilla ja hyvin se onnistuu jos vaan ite jaksaa. pystyssä pysyy ja eteenpäin pääsee. Mies sit haki kuitenkin hiukan aiemmin Mikkiksen pois, kun alko olla hiukan väsy niin me pelailtiin Aksun kanssa kaksin vähän aikaa.

sit on viel toi laskettelu, mihin varmaan hurahdetaan ainakin viikoksi, kun rukalle päästään. Mikkiksellekin meinattiin varusteita kokeilla, mut eka täällä meidän nyppylällä. niin nähdään tykkääkö yhtään. =)

juu arvaan hulluja ollaan, mut talvi on niin ihana. :xmas: :D ja kevätaurinko, mitään ihanampaa en vaan tiedä. B)

viikonloppuna meillä oli ne minun papan hautajaiset myöskin sekä sunnuntaina Aksulla jääkiekko pelejä Sapkoa vastaan. kävin kattoo ne kun äitini oli Miikan kanssa sen aikaa.
kovasti kehittyneitä pikku-selänteitä oli kaukalo täynnä =)

Miikalla on mennyt nyt hoidossa mukavasti. eikä ole kyllä hirveesti välittänyt että hoitokaverit vaihtuu viikoittain. siihen sopeutuu hyvin. maanantaina ei jäänyt edes itkemään. minulla hiukan stressi pienentynyt tuon asian suhteen. :)

minäpä taidan kommentoida ihan eri viestiin, kun tähän tuli niin paljon kaikkea omaa löpinää jo...

peppi, ihan mielettömästi :hug: ja jaksamisia ihan kaikkeen. toivottavasti piakkoin sairastelut hellittäisi. Miikka on siis sellaisessa varahoitopaikassa, mihin lapset yleensä laitetaan jos oma hoitaja kipeenä tms. Mikkis on tuolla niin kauan kun saa päiväkoti paikan,viimeistään syksyllä siirtyy pois.

danjuska, hurja onni teitä potkaissut tai siis miestäsi. :D tosi hieno juttu. sanattomaksihan tuollainen vetää. miten pitkä työmatka hällä nyt on? nautihan kun oot ilman tatua, kyllä sie kohta saat hoitaa vauvaa ja tatua ihan urakalla. ;) =)

käpynen, kuinkas villen hoidon kävi??

uneton, mukava kun viikonloppu oli onnistunut. :heart: kuinkas sinun työjutut?

juups,mut nyt kutsuu työt...palailen taas viimostaan ensi yönä. aurinkoista keskiviikkoa kaikille. B)

Jelloja, eipä oo viljamilla vieläkään hoitopaikkaa, meille ehdottelivat tuomosta ryhmää missä mikkis on mutta siinä vaihtuu myös hoitajat jatkuvaan, joten ei kiitos.
koittaavat saada sitä samaan päiväkotiin mihin hoitokaverit menee. mä niin oisin tahtonu ainakin vuoden vielä pitää sen perhepäivähoitajalla.. :ashamed:
Villen uusi lempilelu on näyttö, sitä se vetää tääl perässään johdosta, millon se on penkki ja millon kiikku ja millon auto :LOL:

Noniiiiiin!!! Nyt sitten Joonatan oksentaa :x Viime yönä tuli sänkyyn iiiiiso oksennus, kaikki lillui siinä itsessään, siinä sitten aloin peittoa, tyynyä, lakanoita ja poikaa suihkuttelemaan ja pesemään :/ Loppu yö nukuttiinkin koko perhe tuolla meidän sängyssä, kun kaikki tietenkin heräsi siihen, kun J oksentaa. Nyt aamulla ei ole syönyt mitään, sanoi tossa äsken: "äiti, ei multa tule täältä nyt mitään" ja osoitti suutaan ja sen jälkeen näytti hetken siltä, että oksentaa ja sanoi: "mulla on kurkku kipeä".

Rasmus ei ole tänään vielä kakannut, eilinen menikin ainakin vielä ripuloidessa.

Musta tuntuu, että mulla on vähän paha olo... :eek: Vatsassa kiertää :ashamed:

jellonan perheen ulkoiluinnostus ja talviharrastukset kuulosti ihanille :heart: Kiva, että Miikalla on mennyt hoidossa hyvin. Jaksuja ensi yöhön ja toivottavasti saat ennen sitä nukuttua hyvin. Tuuhan taas yöllä kirjoittelemaan!

Villelläpä on hauska lelu :whistle: :D

Mä niiin VIHAAN vatsatauteja, tuleeko ne tästä lähtien vähintään kerran vuodessa?? Sai tossa ennen lapsia olla niin monta vuotta ilman sitä :whistle:

moro

vähän on tokkurainen olo.. nukuin suhteellisen hyvät yöunet ja heräsin ennen kasia.. käytin koirat lenkillä ja suihkun kautta tähän istumaan :whistle:
jos kokeilis ommella yhdet verhot kohta..

Peppi: Teille paranemista kovasti lähettelen, :hug: mahatauti on niiiin syvältä :x
Meillä se ei onneksi kestänyt kuin puolisen vuorokautta/nuppi ja sitten alkoi pysymään jo ruoka sisällä. mut sen myötä sairastuttiin sitten siihen kamalaan yskään ja räkätautiin joka nyt alkaa vasta helpottaa pikku hiljaa..
Ja voin lohdutuksena sanoa että ei se välttämättä kerran vuoteen tule ;) meillä sairastettiin viimeksi mahatauti pääsiäisenä kun Tatu oli ihan vauva.

Jellona:
tehän urheilette paljon :D
Itsestä olisi kiva kans hiihtämään alkaa.. mutta ehkä ensi talvena. Ei sen puoleen.. en omista edes suksia.
Miehellä työmatkaa tulee n.60km että reilusti yli 100km päivässä.. minusta se tuntuu hurjalta :eek: vaikka ajaahan ihmiset pidempääkin matkaa.. mm ouluunhan moni ajaa täältäkin ja tulee silloin se 200km/pv..

iltapäivästä ois parturi.. jes.. alkaakin ola aikaa kun viimeks tämän leikkuuttanut :whistle:

Öitä!

täällä pirteenä valvomis urakka melkein puolessa. rauhallista tänäkin yönä.

eilinen päivä meni hyvin. sain nukuttuu puoli 3 saakka, sit tulikin Mies jo kotiin oli hakenut Mikkiksen ja haki sit vielä Aksunkin. käytiin kaupungilla hakee miehen sukset yms sekä ostin itelleni uudet laskettelumonot. jospa ei enää varpaat jäätyisi. mulla oli iänikuiset monot aiemmin.
ruokakaupan kautta tultiin kotia, lämmitin lapsille pikaseen ruokaa ja söin itekin. sit lähdettiin kaukalolle. Aksu halusi luistella sekä mies testata uusia suksia. me mikkiksen kanssa touhuttiin lumihangessa. Aksu löysi onneksi taas porukan jonka kanssa pelata. ei oltu kuin tunti, mut niin oli pojilla hiki päässä. =)
mies yritti kysellä meille yhtä tyttöä poikia aina joskus muutamaksi tunniksi hoitaa niin päästäis kaksin hiihtää. katotaan onnistuuko. tai sitten kysäisen mll:stä. olis mukavaa tietty. =)

tänään kunhan saan nukuttuu ja pojat hoidosta pois sekä mies kotia niin on tarkoituksena lähteä Aksun kanssa hiihtää sellainen hiukan pidempi lenkki. Mies jos olis sen aikaa Mikkiksen kanssa. pääsee sitten illalla vaik hänkin hiihtää itekseen, jos ukki saa niihin hiukan luistoa päivän aikana laitettuu.

danjuska, juu ollaan aika höynähtäneitä nyt tähän urheiluun. ja minä olen kyllä nuorempana ollut aika kova liikkumaan, mutta sitten innosuts jossain vaiheessa hiukan hiipui. nyt kun pojatkin tykkää ulkoilusta sekä liikunnasta niin miksipä tätä ei harrastaisi. ehkä minä tänä keväänä ja kesänä aloittelen kunnolla sen juoksemisenkin, mistä olen haaveillut.

peppi, jontulle ihan mielettömästi paranemisia. :hug: toivottavasti et ole jo sinäkin sairastunut. niin ja ei vatstauti ihan hirveän usein tule. Meillä se vieraili tasan vuosi sitten, mut olikin noroa joten oli ärhäkkä ja kesti. siitäkin selvittiin. pysyikö rasmuksen iho pepussa hyvänä, vaikka ripulia tuli usein? Mikkiksellä on mennyt iho ihan punaseksi ja välillä ihan aukikin, mut onneksi on perunajauho ja bebanthen keksitty. voimia koko porukalle. :hug:

Villellä on hauskan kuuloiset lelut. :D

Meillä pojat välillä ottaa yhteen ihan mielettömästi. Autoilla ajaminen ei meinaa millään onnistuu, kun Aksu haluais että ajettais vaan niinkuin hän haluaa ja Mikkis ei todella suostu sellaiseen, vaan haluaa esim ajella hiukan vauhdikkaammin. Ulkona leikit sujuu paremmin..Aksu ei juuri muuta siellä tee kuin pelaile. meillä on keräilty leluja iso kasa jemmaan, kun ei leikit onnistu. silloin kun aikuinen on vieressä neuvomassa ja kattomassa hiukan touhua niin homma sujuu, mutta luulisi tuon ikäisten jo hiukan osaavan leikkiä yhdessä. tuntuu välillä että aksu ei osaa aloittaa mitään omaa leikkiä. vaatii vanhemmilta vähän turhankin pitkää pinnaa. :whistle: :)

kaiza, mites tiedän elämä? saitko perhetyöntekijää hankittuu? oletko nukkunut?

olis mukava kuulla harvemmin kirjoittelevista..hannamari, niiskuneiti, jonttuli, lumikarpalo, tanskuliini, taivaanvuohi, neve, jonna, ja kaikki muutkin. :wave: :wave:

mulla olisikin kaksi vapaata. perjantaina touhutaan jotain kivaa poikien kanssa, vähän leipomista mietin..täytyy kattoo. mennään varmaan silloin iltapäivällä käymään tornimäellä, kokeilee laskettelua. perjantai-iltana käyn kaverini kanssa syömässä. lauantaina vois taas ulkoilla ja liikkua urakalla. sunnuntaina onkin töitä. mukavasti saadaan varmasti aika kuluu. =)

mukvaa loppuviikkoa kaikille. ja paljon paranemisia sairastelijoille. :hug:

Torstaita!

Kaikille kipeille pikaista paranemista!

Danjuska kiva että asiat järjestyi nopeasti.

Käpy vie Vili sinne ph-toimistoon hoitoon :kieh:

Sami meni nyt sitten ekaa kertaa sinne "isojen" ryhmään hoitoon. Kylläpä poju oli niin pieni, niihin muihin lapsiin verratuna. Siellä oli yksi poika ehkä 5-6 vuotias, mutta ei vaikuttanut minusta mitenkään ikäiseltään. Ja se varasti aika hyvin shown.
Menevät vielä sitten sinne isolle pihalle leikkimään. Kääk ja se on aika kallioinen...

iltoja

Käpy: No johan on kun paikkaa ei järjesty :eek: :headwall:

Jellonalle mukavia vapaa päiviä =)

Leivottiin Tatun kans päivällä sämpylöitä :p
Välissä kävin koirakoulussa ja illasta muutettiin järjestys meidän makkarissa niin saatiin pinnasänky mahtumaan.
Tatukin ilmoitti jo aamulla että hänekin huoneessa vaihdetaan sitten järjestys :whistle: pojalla oli hyvin selvät suunnitelmat heti alusta asti.. halusi sängyn ikkunan viereen ja siinä ei ollut neuvottelemista :LOL: :whistle:
saas nähdä miten ensi yön nukuttaa kun uusi järjestys..

huomenna on jo perjantai.. meillä ei ole mitään suunnitelmia viikonlopuksi.. tai no sen verran meinattiin että la käytäs elokuvissa kun tulee madagaskar II.. Tatun kans joskus katottu se ykkönen ja tykkäs.. pääseehän sieltä pois jos tuntuu ettei jaksa istua.
En ymmärrä miten jaksaa olla kiinnostunut pitkistä elokuvista.. viime vkl makasivat tätin kans mahallaan sängyssä ja nauroivat ihan kippurassa kun kattovat sitä norsu elokuvaa.. nimeä en nyt kyllä muista. Tatu ottaa kyllä hyvin oppia tädistään :whistle:

Nyt jos lähtis iltahommat tekemään niin joutuis sitten pitkäleen.. aamulla aikainen nousu että kerkeen Tatun viedä kävellen (vaappuen) kerhoon.. en mitenkään innolla odota kun kävely välillä yhtä tuskaa kun nappula painaa tuonne oikealle puolelle niin kovasti.
Mut kiva saada raitista ilmaa =)

Heippa!

Peppi KIITOS Sä olet kyllä SULOINEN :D :heart: :flower: Toivottavasti et sairastunut itse. Meillä on varmaan ainakin kerran vuodessa mahatautia ollut, jollen nyt ihan väärin muista. Nyt Otto ripuloi vknlp:na monta kertaa, su oli ihan veto pois. Pieniä määriä sain juomaan kuitenkin. Ma oli jo vähän parempi, ke vasta kuitenkin meni tarhaan, kun Lotta oli sitten taas ma-ti maha kipeänä. Olikin vähän outo mahatauti hänellä, kun vatsa oli vaan kovin kipeä, kerran ripuloi. Jouduin olemaan ti pois töistä, meillä oli vielä sitä koulutusta. Onneksi sitten keskiviikoksi kaikki kuntoutui ja mä pääsin ke-to koulutukseen. Olikin todella mielenkiintoista, nyt vaan odotan innolla, että pääsen töihin uusia taitoja kokeilemaan. Huhtikuussa tämä koulutus vielä sitten jatkuu 3-päiväisenä.
Eilen vaan alkoi taas se ylämahavaiva, mitä mulla oli silloin vuosi sitten. Mietin ensin, että onko mahatautia, mutta kyllä niin erilaiselta tuntuu mitä mahataudissa. Ke-iltana oltiin syömässä ravintolassa ja valkosipulileivät tämän varmaan teki. Nyt pitää vaan uskoa, että valkosipuli niin hyvää oliskin, niin mulle se ei sovi :| Tarkkailen nyt vielä vointiani, ennen kuin päätän, lähdemmekö mun porukoille, kun siellä juhlitaan mun mummun 85-vuotissynttäreitä. En tietysti halua häneen mitään tartuttaa, jos tarttuvaa on. Ehkä on parempi mennä joku toinen päivä. Olis vaan ollut hyvä mennä auttamaan äitiä keittiön puolella. Ja nyt en tiedä, koska sitten ehtisin siellä käymään. Mies saa kyllä mennä lasten kanssa joka tapauksessa iltapäivällä. Lotalla on ystävänpäivän disco koulussa iltapäivällä, niin sen jälkeen.

Meillä oli eilen 9-vuotishääpäivä :heart: Eipä kyllä uskois, että siitä on jo noin kauan, kun häitä juhlittiin. Olin silloin h20 raskaana :heart: Ei juhlittu mitenkään erikoisesti eilen, pullia syötiin :p

Jellona kivalta kuulostaa teidän talviurheilut. Mun tarvis kanssa sukset hankkia, kun olis hyvää liikuntaa. Luistelusta tykkään kanssa kovasti. Laskettelu on jäänyt muutamaan kertaan :whistle: Se ei ollut mun laji :)

Nyt pitää lähteä kotihommia tekemään, Otto on innokas apulainen :D

Hyvää huomista ystävänpäivää kaikille ja ihanaa vknlp:a myös :heart:

jippii maanantaina PITÄISI selvitä villen uusi hoitopaikka, mikä onki positiivista, tänhetkinen hoitajan vika työpäivä on 24.2.. jotta ei tässä mitään kiirettä mutta..

kesken työpäivän pomoon iski mahatauti, joten sitä odotellessa. :x

Hyvää ystävänpäivää kaikille teille ihanille :heart: :hug: :flower: Kohta neljän vuoden ajan ollaan täällä kirjoiteltu, jaettu ilot ja surut ja muutkin kuulumiset, milloin pohdittu kakan koostumusta ja väriä, milloin mitäkin :whistle: :D Kiitos siitä, että olette olemassa :) Mulla ei kauhean monilla kavereilla ole lapsia, senkin takia joulutähdet merkitsee mulle paljon :D

Sami on keksinyt jonkun yllätyksen meille täksi päiväksi. Ei oikein suostu sitä kertomaan, se, mitä tiedän, on: tarvitaan ykkösbonus-korttia, ihan sama koska lähdetään, huomenna tullaan takaisin. Johonkin hotelliin oltais kai menossa. Siinäpä ne... Ja koko perhe ollaan lähdössä.

Joonatanilla on vatsa nyt löysällä, ei kyllä koko aikaa kakkaile, vähän useammin, mut ei kuitenkaan usein. Valittaa, että vatsa on kipeä. Rasmus on jo terveenä (ja vauhti päällä :eek: ).

Danjuska, tuliko kiva tukka? Meidän piti eilen leikkuuttaa hiuksemme, mut tutulla kampaajalla kestikin sitten niin kauan tulla, ettei jääty sit enää odottamaan, kun poikien yöuniaikakin oli jo alkanut... Harmitti ja harmittaa kyllä kovasti. Helpommalla pääsee sit varmaan, kun varaa vaan kampaajalta ajat. Sami ajo eilen itse hiuksensa, nyt on pari senttiä enää tukkaa päässä, sillä olikin jo tosi ylikasvanut tukka :whistle:

Jellona, ei mulle onneksi sit tautia tullut. Rasmuksellahan tuli joka kakan jälkeen itku, kyllä se kakka peppua poltti, mut ei sit kovin pahaksi mennyt, vähän punoitti, viileällä vedellä piti aina pestä äkkiä. Kiitos muuten tekstiviestistäsi :hug: ;)

koivunkäpy, hus pois vatsan kiertelyt ja kaikki!!

siru: :hug: :) Pikaista paranemista sullekin :hug: Myöhästyneet hääpäiväonnittelut!

Uneton :hug:

Mut josko sitä rupeis valmistumaan siihen johonkin... :whistle: :wave:

Hyvää ystävänpäivää kaikille!! :flower: =)

Tatu pötköllään ja sen jälkeen lähdetään elokuviin.. ootta jo kovasti =)
Mies kipeenä.. rykii ja palelee.. ainut vaan että ei oo kuumetta vaan reilusti alilämpöä..

Käpy: No Hortonhan se olikin!

Peppi: Kivan kuuloinen ylläri teille tulossa :D
Päästä tuli ihan kiva.. lyheni aika paljon takaa.. eilen sitten itse värjäsin.. seuraavalle kerralle varasinkin ihan leikkaus ja värjäys ajan..

Itse tuumin kans että Tatulta pitäis tukka leikata.. ainut vaan etät kummitäti on kaukana ja ei tiedetä millon nähdään.. ja poika sitä mieltä että kummi leikkaa.. että kasvakoot vielä :whistle:

Hyvää ystävänpäivää kaikille ihanille mamma-siskoille!! :hug: :heart:

tänään käyty miehen kanssa hiihtää kaksin. minun isäni oli poikien kanssa tai siis Miikan joka sekin nukkui. Aksu oli naapurin pojan kanssa pihalla leikkimässä. mulla on nyt jalat ihan hapoilla, vaik ei hiihdetty kun 4km. juu mulla on huono kunto. illan saunaa ootellen. =)

sain mieheltä ystävnpäivä lahjaksi body shopin, huulivoiteen, pesuvaahdon sekä sellaiset kuorimahanskat. niitä pääsen kokeilee saunassa.

eilen käytiin tunti laskettelee tornimäellä Aksun kanssa. Miikka ei halunnut kokeilla, joten ei tarvii varmaan Rukallakaan sille vehkeitä hommata. pulkkamäki riittää. onneksi siellä on niitäkin hyviä. :D

Mies kähti Mikkiksen kanssa käymään kaupassa. hiukan odotan sekavin mielin niitä takaisin, koska Mikkis onnistuu järjestää ongelmia noilla reissuilla. eilenkin tornimäellä melkein onnistu nitistämään ittensä sellaiseen naruhissiin, kun ei totellut. :attn: toivon kovasti että reissu menee hyvin ja jaksaa käyttäytyä. poika kun on aina ihan innoissaan lähdössä kauppaan. haluaa aina farkut jalkaan sun muuta. on vaan niin kova tuo meno hällä ja oma pää. :ashamed:

illalla tehdään pizzaa ja sit saunaa, kun lapset on saatu nukkuu. ihanaa.

huomenna onkin työpäivä, iltavuoro.

mukavaa lauantai-iltaa kaikille. =)

Yhteistyössä