Heippa hei.
Alkuviikko oli melko tylsä ja jotenkin väsynyt |O Tai minä olin väsynyt, ei oikein huvittanut mitään tehdä tai minnekään lähteä ja ilmatkin oli huonot. Pojat kyllä tappeli keskenään ja hermothan siitäkin menee... No joo. Eilen käytiin sit mun tädin luona, mun serkun perhekin oli siellä, ja sit illasta vielä toisen mun tädin luona, oli kiva päivä
Tänään pojat oli tunnin verran mun mummun ja papan luona, mä vein mun tädin ja sen miehen satamaan, sit oltiin yhdessä vielä tunnin verran mummolassa.
Samilla oli illalla/yöllä taas dj-keikka, mä oon nukkunut yöllä niin sikeesti, etten oo edes kuullut kun se on tullut
Sen jälkeen ku me laitettiin noi pimennysverhot niin mä oon nukkunut ihan hirveen sikeesti, ku tukki
Heh. Korvatulpat mulla on edelleen joka yö. Rasmukseen noi verhot on vaikuttanut vähän vaihdellen, ehkä vähän pidempään on nukkunut ja muutamina kertoina jopa 7 asti, kuten tänään!! Koko yön heräämättä, omassa sängyssään
Huoh, Samillakin alkaa tänään vihdoin LOMA! Vaan 2vko, mut kuitenkin
2,5vko niin mullakin alkaa jo opinnot
Iik.
Joonatanilla on mielikuvitusystäviä
Marios, Elios ja Milli, kahdesta ensimmäisestä puhuu useimmin. Yks päivä keskusteltiin niistä aika paljonkin, Joonatan kertoi, että ne asuu Pirjolahdessa (
:ashamed: ), sit rupes pyytämään, että mä soittaisin niille, että voiko niille mennä kylään
Ja kun mulla jossain vaiheessa tuli tekstiviesti niin sanoi, että nytkö ne mun kaverit laittaa sulle viestiä
Ei silleen niiden kanssa leiki, mut niistä kyllä puhuu ja kertoo tarinoita
On muutenkin aika hyvä mielikuvitus kaverilla, tarinoita ja juttuja riittää
On kuulkaa monet kerrat käynyt yksin kaupoissa ja eri paikoissa, heh
Rasmuksella on kamala "kyselykausi", kaikesta kysyy "miski", joka asia pitäis selittää, mut onneks on vähän helpompi tapaus ku isoveljensä, aika pieni selitys riittää, toisin, ku J:lle vähän aikaa sitten. Tuntuu, että J:llä ei ole kunnolla edes vielä loppunut se ainiainen kyseleminen ja toinen aloittaa saman heti putkeen, huoh
Rasmus on päiväkuiva, tosin, jos jonnekin lähetään niin en oo vielä uskaltanut olla vaippaa laittamatta. Täytyy ruveta, nyt kesällähän se on helppo, kun ei paljoa vaatteita tarvi edes.
Rasmus saa ihme hepuliraivareita mitä pienemmistä asioista :kieh: Aika hyvin niitä silleen jaksaa, mut väsyneenä on kyllä hermoissa pitelemistä
Ettei ihan samalle tasolle vaipuis
Pojilla tulee tosi usein kinaa ja tappelua, ilmeisesti vähän liikaa toisiaan näkevät, alkaa toisen naama ärsyttää
Meidän kiltti isoveikkakin on menettänyt kerran jos toisenkin hermonsa pikkuveikan ärsyttäessä ja nytkin on Rasmuksen naamassa pienet jäljet, kun Joonatan vähän nipisti :/ Ei sillä, Rasmuksella kyllä useammin nyrkki heiluu noista kahdesta
:ashamed:
Kylläpäs rupes runosuoni sykkimään, heh
Sirulle laitoin yv:tä :wave: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug:
jellonalle jaksamisia ja paranemisia :hug:
Mitenkäs jakselee
käpynen mahasensa kanssa?
Mitäs kuuluu
Smirgelainelle? Ja kaikille muille harvemmin kirjoitteleville? :attn: