Heippa hei!
Lomalla tai lomamatkalla on ollut mukavaa, tänään jatkuu matka Tallinnasta Tukholmaan Samin tädin luo
Ollaan siellä jonkun aikaa, mut ensi viikolla pitää tulla jo kotiin, eikä muutenkaan aiottu olla siellä kovin pitkään. Viikon päästä maanantaina mulla alkaa jo opiskelutkin!!! IIK!
Lomasäät olis voineet loppuviikonkin suosia, mut ollaan sit kierrelty kauppoja ja eilen käytiin vesipuistossakin koko porukalla, pojilla (kaikilla kolmella) oli tosi kivaa ja aikuisetkin viihtyi
Kaikinpuolin ollut kiva reissu
Iltaisin kun ollaan saatu lapset nukkumaan niin ollaan syöty ja pelailtu aikuisten kesken, silti pitäny mennä ajoissa nukkumaan, että on jaksanut lasten kanssa aamulla aikaisin nousta.
En nyt oikein kommentoida ehdi, kaikki teidän kuulumiset oon kyllä lukenut!
Mulla on Jontun 3,5-vuotismitat, mut neuvolakortti on kotona, enkä niitä nyt ulkoa muista, laitan sit, kun ollaan kotona.
Koivunkävyllä oli ihania ultrakuulumisia :heart: :hug:
Kiitokset ainakin
Jellonalle, Danjuskalle ja Sirulle matkojen toivotteluista :hug:
Danjuskalle pikaisesti vastailen tohon kantoliina kysymykseen. Meillä oli alkuun kantoliina, en muista nty just sen nimeä, sellainen trikoinen, joustavaa kangasta... Sit myöhemmin patapum-kantoreppu, joka oli tosi kätevä! Googlettamalla löytyy. Siinä taitaa kyllä olla joku ikä/kilorajoitus, tai siis, että pitää olla tietyn painoinen/ikäinen, että saa siihen laittaa. Mut se on aika pitkäikäinen, mun mielestä mun serkku käytti sitä niitten tytöllä aika vanhaksikin asti...
Mut nyt täytyy rientää, tää kämppä pitää luovuttaa klo 11!! :wave: