Joulutähdet -05 heinäkuun pinoon!!

Käpy kasvaa, tai lähinnä paisuu eteenpäin. Helteet ajaa mut hulluudenpartaalle, tänään viel sain idean ja oon keitelly n.6h mehua ja viel on heruttelematta marjoja. kaikki viimevuotiset herukat sun muut tuolta pakkasesta täräytän mehuks, on tuossa ehkä pariks kk mehua kun oikein kuvittelee. :xmas: perinteisesti käden poltin hemmetti että osaa kirvellä.. :kieh:

Ihan pikaisesti...

Paljon onnea Jellonalle syntymäpäivänä :hug: :flower:

Tänään lähdetään reissuun, Pärnuun :heart: Siellä on jo mun äiti, isäpuoli ja veljet, täti ja sen mies vielä huomiseen asti. Kivaa!

Samilla alkoi perjantaina vihdoin loma! Lomalla mennään vielä Ruotsiinkin, Samin tädin luo.

Nyt täytyy jo rientää :wave:

Heippa!

kiitos ihanaiselle pepille! :hug:

meillä ollut mukava viikonloppu, vaikka mies olikin järkkärinä rottarallissa siis moottoripyörä tapahtumassa. eilen leivoin hulluna vaikka mitä, ensi viikon aleksin synttäreitä varten varsinkin. tänään nukuttiin kaikki puol 9 paitsi tietty mies tuli juuri niihin aikoihin vasta hommista. kävi sit hetkeksi nukkuu ja me palloiltiin pihalla kun niin mahtava sää oli. päivällä käytiin fransmannissa koko perhe syömässä. oli aivan ihanaa ruokaakin. ja äiti sai lasillisen valkkaria ruualla. :p :p =) ilta menikin minun siskon tytön synttäreillä. :)

vielä on viikko mulla lomaa jäljellä. onneksi on hyviä lomakelejä luvannut. huomenna olis poikien parturit iltapäivällä, muuten ei ihmeempiä suunnitelmia ole. toivottavasti saa vaan olla ja ottaa rennosti. uimarannalla saatetaan käydä jos oikein lämpimäksi ilma muuttuu. B) :D

Pelaako kenenkään muun lapset korttia siis ihan oikeesti? Meillä Aleksi eka innostu pelaamaan viimeistä tikkiä ja nyt on Miikkakin pelannu jo jonkin aikaa. Pelaavat usein kaksistaan ja sit välillä pelataan yhdessä. Miikka tietty ei ymmärrä kuinka pelitaktiikka, mut maat tietää hyvin ja sen miten peliä pelataan. numerot/suuruusjärjestys ei ole vielä täysin hallussa, mut on yritetty opettaa että missä on vähän kuvioita niin se on pieni ja sit kuvat on hyviä. hyvin pärjää ja usein tuurilla voittaakin. :D

jeps, mut nyt miehen viekkuun hetkeksi. mukavaa uutta viikkoa kaikille. :hug:

Tervehdys kaikille! :wave:

Koivunkävylle kovasti jaksamista! :hug:

Pepille perheineen oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa! B)

Jellonalle myöhästyneet synttärionnittelut :flower: ja mukavaa viimeistä lomaviikkoa! :) Meillä ei kyllä ole korttia pelattu, pitääkin joskus koittaa =)

Tänne ei kummempia, kotona ollaan nyt vaan viime aikoina oleiltu. Muumimaailmassa pitäis tässä joku päivä käydä... Perjantaina tai lauantaina viedään varmaankin pojat mun vanhemmille yökylään, niin saadaan miehen kanssa oikein kunnolla viettää kahdenkeskistä aikaa :) Alunperin oli suunnitelmissa, et oltais lähdetty Valkeakosken asuntomessuille ja oltu sitten mökillä yksi yö, mutta ei nyt ehkä jaksetakaan...

Me ostettiin viime viikolla Holiday Clubin loma-osake... :D Onko jollakin kokemusta, että onko kannattava hankinta? :whistle: Saatiin me siihen sitten kaupanpäällisiksi kaksi ilmaista viikon lomaa, missä tahansa HC:n Suomen kohteessa ja ollaankin nyt suunnittelemassa hiihtolomaa johonkin... ;) Päästään vielä ilmaiseksi syömäänkin Naantalin Merisaliin :p

Mä voisin muuten aloittaa elokuun ketjun! :wave: Olen nyt katsonut, että ketkä ovat kesän aikana tänne kirjoitelleet ja voisin listaa vähän muokata, onko ok? :whistle: Ja voisi tosiaan 3v-mitatkin listaan kerätä :)

Eipä nyt muuta, kuin oikein ihanaa heinäkuun viimeistä viikkoa kaikille! :heart:

Ai niin, sitä mun vielä piti kysäistä, että kiinnostaisko teitä vaikka elo- tai syyskuun aikana isompi tapaaminen vaikka meillä? :wave: Siis samalla periaatteella kuin silloin Hannamarin luona :)

Huomenta :)

Meillä on ollu täällä Pärnussa ihanaa :) Käytiin yksi päivä äitin kanssa hoidoissa (värjäyttää kulmat ja ripset, jalkahoidossa ja kampaajalla). Muut oli sillä aikaa rannalla. Eilen oli tosi lämmin päivä, mut puolipilvinen, käytiin vähän kaupoissa jne.

Tosi kiva on tää meidän kämppä, mut vähän syrjässä, mut eipä se haittaa, meillä on täällä auto mukana, sillä pääsee nopeasti keskustaan :)

Huomenna tulee ne mun kaverit!

Aamuisin Rasmus on herännyt 5 aikaan, täällä ei oo kunnon verhoja ja aurinko on paistanut suoraan makuuhuoneisiin :kieh: Kummallakin pojalla oli eilen silmät täynnä roskia/rähmää ja sitä itkivät :| Tänä aamuna Rasmuskin nukkui yli kuuteen! Taisko olla jopa 7.30??

jellona, meillä ei Joonatan vielä korttia pelaa.

Niiskuneiti, kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Mulle sopii oikein hyvin, että aloitat elokuun ketjun ja muokkailet vähän listaa. Olis kiva, jos sellaiset pidempiaikaiset "vakkarit" listassa pysyis, vaikkei olisi nyt tässä kuussa esim. kirjoitelleet :) Musta tollainen tapaaminen olis ihana! Mä kyllä tulisin, jos vaan ajankohta passais ja päästäis tulemaan! Olispa tosiaan tosi kiva :attn: Hauska idea :) Meille sopis elokuun lopulla aika hyvin, tai sitten syyskuussa joku viikonloppu mahdollisesti (Samilla alkaa iltatyöt ja sillä on varmaan taas sunnuntaisinkin töitä :/ ). Jos se nyt suostuis mukaan lähteä, mut uskon kyllä, että suostuiskin :D

Nyt taitaa aamupala kutsua ;) :wave:

Sirulle oon laittanut yv:tä.

Moikka!

niiskuneiti, mulle sopii että muokkaat listaa. niin ja ideana mahtava toi elo-syyskuussa tapaaminen. mut täytyy kattoo sitten lähempänä jaksaako täältä asti lähteä sinne ajelee. ja työvuorot pitää tietty sopia jo kauan aikaisemmin. :)
mistä päin hommasitte holiday club osakkeen. mekin joskus haaveiltu jostain osakkeesta. mut ei vaan rahaa ole. Onneksi rukalla on mökki jota saadaan vuokralle suht halvalla.

peppi, ihanan luxusta sulla. =) B) nauttikaahaan.

Me oltiin eilinen päivä mökkeilemässä. lapset sai uida ja touhuta. ihanaa oli. sisko sekä tyttönsä olivat myös ja äitini. tänään käytiin Aleksi aamusella saattelemassa kaverinsa luokse päiväksi. Miikan kanssa täytyis kohta alkaa leipoo ja tekee kotihommia sekä varmaan hieman leikkii. huomenna onkin Aksun kaverisynttärit ja pe sukulaissynttärit, joten juhlahumua tiedossa pari päivää.

mukavaa viikkoa kaikille. B)

Moikka! :wave:

Peppi: Ihanalta kuulostaa teidän loma! :)

Jellona: Meidän viikko-osake on Ähtäristä vko 27 (mikä siis ilmainen), mut voidaan siis vaihtaa se mihin vaan maailman yli 4000:sta kohteesta tosi halvalla :D

Mä voisin ehdottaa treffejä meillä elokuun vika tai syyskuun eka viikonloppu, miltä kuulostaa? :wave:

Nyt herkuttelemaan uunituoreella mustikkapiirakalla, joka on tehty oman metsän mustikoista :p Ja vielä on paljon keräämättä :)

Pikaisesti täältä töistä :wave:

Me käytiin lomalla Holiday club Caribiassa ja oli aivan ihana paikka meidän mielestä. Plussaa oli Hese, varsinkin huonolle syömäri Veralle. Nyt ei muuta. Mukavaa loppukesää kaikille ja lomalaisille aurinkoisia lomapäiviä.

Heippa!

Kesäloma alkanut, ihanaa. Ilmatkin on tosi kivat :D

Kiitti Peppi yv:stä :hug: Tosi mukavan kuuloinen teidän loma, hauskaa loman jatkoa!

Niiskuneiti Kiva, jos viitsit päivitellä tuota listaa. Oton 3.vee mitat: 13.6kg/94.1cm. Mukavalta kuulostaa tuo tapaaminenkin, mutta näyttäis siltä, etten pääsis. Elokuun vikan vknlp:n teen yövuoroja ja syyskuun eka vknlp on mun kavereitten kesänpäätösbileet. Miten muillekin sopii, niin voin koittaa järjestellä sitten. Niinku Jellonallakin, niin tämä vuorotyö on yleensä hankalaa siksi, että pitäis niin todella aikaisin tietää kaikki menot, että voi toivoa vapaita. Kivan kuuloinen tuo teidän Holiday Club-osake. Mekin oltiin maanantaina tuossa meidän metsäpläntillä mustikoita keräämässä ja tosi hyvin näyttäis tänä vuonna tulevan mustikkaa. Otto oli oikein innokas mustikanpoimija =) oli mun kanssa pari kertaa päivän aikana ja Lotan kanssa kerran, eikä millään olis tullut pois metsästä. Mustikkapiirakkaa meilläkin tehtiin ja osan laitoin pakastimeen.

Me oltiin eilen mökkeilemässä, Lotan kummien vuokramökillä. Kivaa oli, lapset ui ja saunoi. Huomenna ollaan lähdössä sinne laivalle iltalähdöllä ja ihan vaan miniristeilyllä käydään, eli pe takaisin. Viime viikonloppuna oltiin siellä Metallican konsertissa Sonispheressä, tosi kivaa oli. Paaaljon väkeä kylläkin.

Nyt lenkille. Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

heipat täältäkin :)

katotaas montako riviä kerkeen naputella ennen kun joku hätyyttää ;) :whistle:

Eilen kotiuduttiin siis kesäloman vietosta ja olipa kyllä ihana tulla kotiin =) vaikka toisaalta jäi jotenkin haikea mieli kun piti maalaismaisemat jättää taa.. tuntuu että taövi kolkuttelee jo oven takana piakkoin kun mies palaa töihin...
On puuhattu lomalla vaikka mitä.. viime vk:lla oltiin siellä mökillä ja Tatu jouksenteli kaksi päivää ihan nakuna.. sitten pe iltana vetäs uimahousut jalkaan kun meni uimaan :D :LOL:
ukki ihmetteli että mitä sinä teet niin poika oli vaan tuuminu että no menen uimaan =)

Tapaaminen kiinnostaisi kovasti mutta en usko että päästään täältä sinne :/

Pepille mukavaa reissua!

Jellona: Tatua kiinnostaa kortit ja jossain välssä tunnistikin kunkun, akan, jätkän, ässän ja kympin.. nyt on jäänyt vähän vähemmälle. toisinaan pelataan silleen että kummalla suurempi kortti niin voittaa.

Meillä on yöt alkaneet olla hajanaisia |O Jenna oppi ihan kunnolla nyt kääntymään masulleen ja harjoittaa uutta taitoaan yötä päivää. Unissaan äheltää myös ja sitten kiukuttaa kun ei eteenpäin pääse.. sama homma päivällä.. pakko päästä mahalleen mutta siten menee herne nessuun kun voimat loppuu ja ei jaksa päätä pitää enää kunnolla ja ei ettenpäin pääse.

jahas.. nyt tuntu tyttö heräävänkin joten palailen myöhemmin

Heippa taas!

Siru: Milloin sulle sitten sopisi tapaaminen parhaiten? Olis kiva, jos mahdollisimman moni pääsisi mukaan :) Ja Jellona myös! ;)

taaperotx4: Asutaan Varsinais-Suomessa, parikymmentä kilsaa Turusta :)

Danjuska: Harmi, kun te asutte sen verran kaukana, ettei ihan päiväreissulle viitsi tänne etelään lähteä :/ Jaksuja öihin! :hug:

Nyt pihahommiin! :wave:

Täällä on ultrassa käyty, kaikki hyvin, kk päästä uusiksi.
Oli ultraajana sairaalan mulkuin lääkäri, joka oli ensimmäistä kertaa ihmismäinen ja hellä kätinen tutkiessaan :eek: mulla meni jo huoneeseen mentyä pasmat niin sekaisin että unohdin kysellä mutaman jutun, mutta onneksi ne ehtii ensikerralla kysyä.
Painoarvio oli 345g, koko vastasi viikkoja jne.
Sen jälkeen käytiin romanttisesti kahdestaan kaupassa ja nyt väsyttää niin että vois vaikka nukkumaan mennä. tosin pitäs piristyä niin jaksas illalla..

Moikka!

täällä juhlajärjestelyjen (osa 2) keskeltä ehdin jotain kirjoitella. Eilen oli kaveripippalot tänään tulee mummi ja ukit sekä siskoni tyttöjensä kanssa. hieman rauhalliset juhlat tiedossa siis. onneksi on hyvä sää niin pääsee pihalle. B) :)
Aleksi sai eilen ison kasan legoja pääasiassa bionicleja lahjaksi. kaikki oli mieluisia. tänään onkin päivän taas kaverinsa luona. tai tunnin päästä pitänee hakee pois niin ehtii hetken olla kotona ennen kuin vieraat tulee.

koivunkävylle, jaksuja kovasti. :hug:

niiskuneiti, minä en osaa yhtään sanoo miten nuo viikonloput mulle käy ja pääsenkö muutenkaan tulee. meiltä kuitenkin matkaa se 500km about. täytyy miettii. kuhan menen ensi viikolla töihin niin tiiän hieman työvuoroja miten ne menee.

danjuska, hauska Tatu, kun piti uimahousut jalkaansa laittaa ennen uimaan menoa. :D

jospa ehtisin hetkeksi itseni sohvalle oikaista..suihkussa pitäis käydä pikaseen. mun pikkuserkku tulee käymään jossain vaiheessa. no menenpä nyt niin jotain ennätän. :wave:

mä en valitettavasti pääse tapaamiseen tän pallon kanssa, on tuskaa jo alle 100km matkat reissata.. :/
Meillä metsästetään söpöjä vaatteita, onneks ostin tuota ihanan vihreetä joustofroteeta, kattoo teenkö vaippoja vai vaatteita siitä, vai peräti molempia :LOL:

Täällä on törkeen kuuma, ulkona tuntuu että henki lähtee, ei tää sisälläkää oikein kummosempi ole. |O ihanaa, sunnuntaina pitäs sataa!

JEllonalle myöhästyneet onnittelut, samoin Aleksille!

uh, sisällä 27.3 lämmintä.. *menee virittämään ilmapumppua tohisemaan..

Heippa!

Niiskuneiti Elokuun toiseks viimeisen vknlp:n olen vielä lomalla ja syyskuun toiseen viikonloppuun ei ole vielä tehty työvuoroja, eikä siitä eteenpäin, tehdään parin vkon kuluttua nuo työvuorot. Mutta ei tietenkään tarvi sen mukaan tapaamista järjestää, vaan miten tapaamisen järjestäjälle sopii parhaiten =) Aina kuitenkin on niin, ettei kaikki pääse. Niinku nyt meillä on vkon kuluttua luokkakokous, kun tulee jouluna 10v. valmistumisesta, niin näillä näkymin 6-7 pääsee, ja meitä oli 18. Varmaan kesäkin vähentää osallistumisprosenttia, kun kaikilla on niin paljon vknlp:sin muutakin. Tosi kiva olis kyllä nähdä teitä kaikkia :)

Jellonan Aleksille onnittelut :flower: Kova homma on aina järjestää lasten synttäreitä, mutta on ne sitten hauskojakin =)

Koivunkäpy hienoa, että siellä kaikki hyvin ultrassa! Ja mukava yllätys tuo lääkäri, että siis olikin nyt ok =) Kysyitkö sukupuolesta ultrassa, vai haluatko edes tietää etukäteen?

Me tultiin eilen illalla laivareissulta, tosi mukavaa oli. Ice Age 3 oli teemana, sekä Muumit taitaa olla aina noilla laivoilla. Otto oli aivan innoissaan, leikkihuoneissa olis vaan koko ajan ollut. On ennenkin ollut pallomeressä, mutta ei sitten vissiin vähään aikaan, kun kysyi mennessä, että onko mun uikkarit mukana, kun menen sinne pallomereen... Sitten kun sanottiin, ettei sinne tarvi uikkareita, niin kysyi, että meenkö mä sitten kalsareilla sinne :LOL:

Nyt Otto on Lotan ja pikkuserkkujensa kanssa tuossa läheisessä leikkipuistossa ekaa kertaa ilman aikuisia. Tulevat kyllä jo pian syömään. Ehdoton määräys oli totella siskoa, minkä lupas kyllä, kunhan vain pääsee mukaan :)

Nyt meen jatkamaan siivousta. Hauskaa vknlp:a kaikille!

Siru, juu sukupuoli kysyttiin, tai no, näki sen kysymättäkin kuitenkin sitten. Haalin meidän vanhoja vauvanvaatteita takasin :D

Tänään kävin lastentarvikkeessa tilaamassa vanhojen kärrien kuomuun uuden osan kun on rikki, parin tunnin päästä pyyhkäsin takasin ja ostin uudet vaunut, oli puoleen hintaan gracon quatro sportit, ei voinu jättää tilaisuutta käyttämättä. :ashamed: mietittiin kyllä että onko vara ostaa, päädyttiin sit etä eiköhän noi saa myytyä sit joskus pois.

pikaisesti tulin kysäisemään että onko joku käyttänyt rintareppua/kantoliina?? Osaisitteko suositella jotain? Meillä ikivanha baby björnin rintareppu ja se ottaa mulla hartioihin kantaessa.. tyttö vaan tykkäis kamalasti olla kun näkee sieltä :)

tulen myöhemmin kuulumiset kertomaan.. lupasin Tatulle jätskiä niin nyt kärttää tuossa vieressä :D

Heippa hei!

Lomalla tai lomamatkalla on ollut mukavaa, tänään jatkuu matka Tallinnasta Tukholmaan Samin tädin luo :) Ollaan siellä jonkun aikaa, mut ensi viikolla pitää tulla jo kotiin, eikä muutenkaan aiottu olla siellä kovin pitkään. Viikon päästä maanantaina mulla alkaa jo opiskelutkin!!! IIK!

Lomasäät olis voineet loppuviikonkin suosia, mut ollaan sit kierrelty kauppoja ja eilen käytiin vesipuistossakin koko porukalla, pojilla (kaikilla kolmella) oli tosi kivaa ja aikuisetkin viihtyi ;)

Kaikinpuolin ollut kiva reissu :) Iltaisin kun ollaan saatu lapset nukkumaan niin ollaan syöty ja pelailtu aikuisten kesken, silti pitäny mennä ajoissa nukkumaan, että on jaksanut lasten kanssa aamulla aikaisin nousta.

En nyt oikein kommentoida ehdi, kaikki teidän kuulumiset oon kyllä lukenut!

Mulla on Jontun 3,5-vuotismitat, mut neuvolakortti on kotona, enkä niitä nyt ulkoa muista, laitan sit, kun ollaan kotona.

Koivunkävyllä oli ihania ultrakuulumisia :heart: :hug:

Kiitokset ainakin Jellonalle, Danjuskalle ja Sirulle matkojen toivotteluista :hug:

Danjuskalle pikaisesti vastailen tohon kantoliina kysymykseen. Meillä oli alkuun kantoliina, en muista nty just sen nimeä, sellainen trikoinen, joustavaa kangasta... Sit myöhemmin patapum-kantoreppu, joka oli tosi kätevä! Googlettamalla löytyy. Siinä taitaa kyllä olla joku ikä/kilorajoitus, tai siis, että pitää olla tietyn painoinen/ikäinen, että saa siihen laittaa. Mut se on aika pitkäikäinen, mun mielestä mun serkku käytti sitä niitten tytöllä aika vanhaksikin asti...

Mut nyt täytyy rientää, tää kämppä pitää luovuttaa klo 11!! :wave:

Danjuska, meillä on käytetty pitkää liinaa ja neliöliinaa. nyt ajattelin tehdä trikoisen pikaliinan eli tricottin tyyppisen kun ei taida olla vara ostaa yhtä härveliä minkä haluaisin kun tuli nuo vaunut hankittua.. Patapum-ja ergo on kans käyny mielessä jos halvalla jostai sais..

Mulla on ihan lentsunen olo, ei nyt tarviis mitää tautia iskee.. |O

Täällä hiljasta kun tyttö nukkuu ja mies lähti Tatun kans pururadalla käymään. En oikein oo vieläkään kunnolla hereillä vaikka Tatun kanssa käytiin jo pyöräilemässä |O tosi kostea ja painostava ilma.. pää ollut kipeä vaikka kuinka monta päivää.

Tuossa illalla istuskelin netissä ja tosiaan alettiin harkita tuota Ergoa tai Manducaa... niitä saa vuokralle viikoksi (hinta 8e/vk + pantti ) niin voisi hyvin kokeilla että minkälainen on. pirun kalliitahan ne on mutta on aika hyvin saatu lapsilisä välistä jemmaan.. ottaa niistä.

Pepin lomailu kuulostaa niin kivalta! Jospa joskus itekki pääsis ulkomaita kiertämään :)

Käpy: Niin minkä värisiä vanhoja vaatteita takas metsästät?? :)
Infootko sitten kun oot siirtäny niin katon on tullu perille?

Meillä ois huomenna arkeen paluu. mies lähtee töihin.. tuntuu jotenkin siltä että talvi alkaa.. vaikka vielähän tässä on lämpimiä kelejä vaikka kuinka pitkään.
Oli niiiin ihana kesä meillä =)

Pitäis lähtee pihanmaata raikkoamaan.. laatotettiin pätkä takapihan verannan eteen niin piha on sen näkönenkin että siinä on jotain möyritty..
Mutta en ehkä ihan vielä :whistle: äsken jo napsahti kun tuntuu välistä että minä saan pitää täällä paikat järjestyksessä.. ei varmana nouse esim. pojan likaset vaatteet lattioilta ellen minä niitä nosta, astianpesukone ei tyhjene jne.. tämä on tätä. :D kyllä paljon mies kotitöihin osallistuukin mutta sitten on taas näitä kausia jolloin tuntuu just tältä.

Tatu on alkanut enemmän kiinostua pikkusiskostaan.. on ollut suhteellisen neutraali Jennaa kohtaan. Myt sitten pelleilee tytölle (ja tyttö kikattaa ääneen :heart: ), haluaa vaihtaa vaippaa kaverina, näyttää erilaisia leluja ja pitää useammin sylissä.

Jenna kasvaa ja meillä menee velliä iltaisin kun ei oikein muuten masu täyty. Eilen huitas juoda velliä 2,4dl + iltatissi tunnin päästä päälle. tässä vähän mietin että pitääkö sitä kohta antaa jotain täyttävämpää kuin ei mikään näytä riittävän.. mutta kun en vielä raskisi. Katotaan ainakin neuvolaan asti joka on parin viikon päästä.
Vastahan tyttö tulee sen 4kk.

Pikaisesti tulin vaan laittamaan DANJUSKALLE JA KOIVUNKÄVYLLE, että olen laittamassa myyntiin meidän vanhaa ergo-reppua! Eli on beige/musta. Ns. vanhempaa mallia, mutta hyvin asiansa ajanut. Ja on tosiaankin parempi vaihtoehto kuin rintareppua. Olen käyttänyt tuota ergoa myös rinnan puolella ja hyvin toimii. Esim viime kesänä Lauri 2,5 v. nukkui Tukholmassa 1,5 tunnin päiväunet minun selässä kun oltiin reissussa! Ja minunkaan selkä ei väsynyt! Se on kyllä tosi hyvä.Viime aikoina ollut vaan vähäisellä käytöllä, joten laitan sen myyntiin. Reppu on minun mielestä tosi hyvä kuntoinen. siinäpä pieni myyntipuhe...

Muuten meille kuuluu remontointihommia :). Pojat ovat ihan innoissaan uudesta kodista, vaikka Lauria ensin vähän ihmetytti, kun siellä ei ole mitään tavaroita. Niin ja Laurilla on vielä viimeisiä rupia vesirokosta, josta selvisi paljon vähemmällä kuin Aleksi. Kertaakaan ei ollut kuume yli 38 ja jaksoi koko ajan olla virkeä.Eikä edes raapinut näppylöitä! HUiomenna alkaa toinen kesäloma viikko ja se menee siis remontoeidessa!

Moi moi teille, mies jo ovella huutelee kärsimättömänä!

Täällä poksuu taas viikot rv 24+0 aika on mennyt kyllä nopeeta,enää jotai 16 viikkoa niin poika voi jo syntyä.

Täällä on taas koko aamun melkei satanu ja vihdoin arska paistaa,pääsee muksutki vähän pihalle temmeltämään.

Yhteistyössä