Minäkin laitoin Viivistä ihan tuoreen kuvan. Otettu iltana jolloin Kärpät voitti mestaruuden B)
Nyt täytyy lähtee siivoamaan ennen kuin tyttö herää päikkäreiltä.
Nyt täytyy lähtee siivoamaan ennen kuin tyttö herää päikkäreiltä.
:kieh: minäpä tiijän hyvän konstin ja testasin sen itsekin tässä aurinkokeille. eli porkkana vaate kuivumaan aurinkoon ja kyllä lähtee porkkana tahrat, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakinAlkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 13:50 Pia87 kirjoitti:neiti päätti tuossa sunnuntaina kääntyä mahalta selälle.. monesti on nyt kääntynyt ja vielä molepiin suuntiin.. ylpeä omasta pallerosta kiinteiden aloittelu mennyt ihan hyvin.. muutamaan lusikka vielä annan.. tykkäsi enemmän tuosta peruna-porkkana soseesta ku peruna-maissi.. eli olin antanut jo aikasemmin maissivelliä et tuo sopi hyvin alotteluks.. olis ens viikolla muutto edessä yksi tasoiseen asuntoo, nyt on kaksi kerroksinen.. ei tarvi pelätä si noitten rappusten kanssa kovasti.. neuvola paikka vaan vaihtuuu.. tykkäsin tuosta missä kävin äitiysneuvolassakin.. no ei kait voi mitn.. onko muutes oikeasti mitään konstia saada tuo porkkana vaatteista pois??
t. Pia & Netta melkein 4kk
just itekki löin kuivan porkkanatahra vaatteen aurinkoon ja lähti tahra poisAlkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 15:29 miila-83 kirjoitti:Huh,muutto on nyt sitte takana,olihan tuo taas työn takana eikä yhtään helpota et kohta pitää varmaan muuttaa taas isompaan.Ensimmäinen neuvolakin oli täälä, ja ukko painaa jo yheksän kiloa!!! Onneksi oli kiva täti ja sano et kyllä se paino tasaantuu ku lapsi oppii liikkumaan,mulle tuli jo semmonen olo et mitä mie teen väärin.
Anoppirintamalle kuuluu taas hurjia, ja miekö ehin jo hetken toivoa et se olis rauhottunu tuo tilanne :kieh: Pakko sanoa että vaikka vauva kuume vähän kiusaakin, ni tämmöseen tilanteeseen en toiste lähe, eli pitää löytää meidän se kultainen keskitie ennenku seuraavaa ruvetaan suunnittelemaan, niin pöljältä ku se kuulostaaki ni tuommonen anoppi vie omatkin voimavarat...
Uus paikkakunta ja uudet tuulet, tänään kävin ekan kerran yksin vaunuttelemassa ja tutustumassa paikkoihin, vähän tuntuu orvolta
Taas tämmöstä sekavaa tekstiä mut tuosta porkkanasta vaatteista et ootteko te laittanu sen suoraan aurinkoon?Nimittäin mulla on pestyjä vaatteita joissa on porkkanatahroja,vieläkö on toivoa?