Lumiinalle ensiksi :hug:
Meillä on nyt matka tehty ja yli viikkohan tuolla anoppilassa hurahti.Junamatkat meni ihan kivuttomasti molempiin suuntiin.Ja poju nukkuikin ihan kiitettävästi matkan aikana.Mumma ja pappa saivat hössöttää pojun kanssa minkä ehtisivät ja isompaakin leikittivät niin, että hän tuumasi ettei halua lähteä kotiin ollenkaan
Meillä on maisteltu nyt sitten perunaa pari päivää ja hyvin menee alas, ei edes irvistele juurikaan vaan yrittää ottaa lusikasta itse kiinni ja tunkea sitä suuhun
Mies sanoi, että poju vaikuttaa siltä, että jos osaisi puhua niin sanoisi, että "vihdoin, tätä ollaan odoteltukin"...Ja eilen kun sai pottua niin nukkui sen jälkeen 3.5 tunnin päikkärit ja oli syömättäkin 4.5 tuntia
Vaikka siis ihan vähän sitä vasta saa.
Ja korvikketta olen aloittanut antaa iltaisin lisämaidoksi, mutta ei ole vaikuttanut juurikaan nukkumisiin.Saa siis noin 120 ml nannia ja tissiä illalla tiheesti niin ei nuku siltikään pidempää pätkää :headwall: Mietin, että jos antais vielä enemmän tuota nannia, mutta kun hyvä jos saa syötyä tuon 120 ml, kun on jo ihan tainnoksissa ja sammuu pullolle.Eli tuo heräily on sitten vissiin jo tapa, josta pitäis vaan yrittää päästä eroon.Mutta en kyllä jaksa alkaa taistelemaan öisin, kun olen niin väsynyt jo nyt :ashamed:
Meillä on kans jalat löytyneet ja koko ajan yrittää tavoitella niistä kiinni.Jopa turvaistuimessa ja sitterissä.Ryömiä meillä ei vielä osata, mutta pistetään kans jalkoja koukkuun masun alle.Ja kyllä tuo jotenkin liikkuu, kun sen lattialle laskee ja jonkin ajan päästä katsoo niin eihän se ole ollenkaan siellä mihin sen jätin
Ja päristely on täälläkin in.Eilen alkoi oikein pitkiä pätkiä päristelemään ja paidat on ihan litimärkiä sen jälkeen.
Luulen, että meillä on hammas tulossa ihan piakkoin tuohon alaleukaan.Eilen kun katselin ikeniä niin minusta siellä pilkotti sellainen valkoinen piste ja ihan kuin ikenessä olisi ollut sellainen viiva eli vähän rikki.Mutta saa nähdä näinkö oikein, kun vähän vaikeaa se ikenien katselu, kun yrittää koko ajan lipoa mun sormia tai sitten kieli luikertelee siellä edessä