* JOULUNTÄHDET 2006 *

heips!!!

Ristiäiset onnellisesti takana,poika nukkui koko toimituksen ajan ja oikeestaan koko juhlien ajan =) Ei päässy paljon vieraiden kanssa seurustelemaan....
Niko tuli pikkuherran nimeksi ja tuntui sukukin nimestä tykkäävän =)

Tänään käytiin ottamassa eka puolisko ROTAvirus-rokotteesta ja ens kuun alussa mennään ottaa toinen puoli....

No nyt meillä heräillään ja taidetaan vääntää kakkaa...

Palaillaan

Tuulenviemää&Niko 6vk
 
:wave: heippa pitkästä aikaa....

mulla oli jälkitarkastus kans tänään ja samalla pikku miehen neuvola :)

meillä kitistään ja kätissään edelleen hereillä olo ajat suurimmaksi osaksi mutta nyt ehkä viihtyy vähän paremmin sitterissä ja keinussa kuin sillo alussa. tosi kova on kyl syömään edelleen ku tosiaan korviketta menee vuorokaudessa vähintään se litra :eek: parhaimmillaan menny 1400ml vuorokaudessa, kerralla syö sen 180ml....

imetyksen lopetin siis joku aika sitten kokonaan kun sitä maitoa ei tullut alkujaankaan paljon. reiska kuukauden imetin.... :snotty: harmi kun jäi niin lyhyeksi.... maidot hävis tisseistä muutamassa päivässä ja kertaakaan ei ole tarvinnut pumpata...

ukko on nyt 5viikkoa ja painoa oli tullut tolla syömisellä 3viikossa reilu 1,5kiloo neukkatätikin sanoi ett OHO! mut tosiaan toi söis ja syökin koko ajan. kohta saa varmaan vellii työntää naamariin. painoa oli siis nyt reilu 5700g ja pituuttaki tullu 3viikossa 4 senttii, 57,5cm

iso jätkä siis... jos tota menoo jatkuu niin.... \|O

tuttiahan toi ei syö ollenkaan,yritetty on mutta ei niin ei. ja ostettu erilaisii mut huutaa vaan kauheemmin jos työntää tuttii suuhun....

mut itkuhälytin tuolla suhisee siihen malliin ett kitisijä heräilee.....
 
Meillä ei myöskään tuttia huolittu, mut sylikummitäti sano, et minä ja isä ollaan liian läheisiä antamaan tuttia, et meiltä odotetaan vaan ruokaa suuhun, joten tutin laittaja olisi hyvä olla joku muuu.. No, kummitäti sit kokeili lauantaina ja nyt on tutti ruvrnnut kelpaamaan ihan erilailla, kun Lumi raivoaa unta, niin tutti kelpaa nyt rauhottajaksi.. Kannattaa kokeilla, kellä on sen kanssa ongelmia. =)

Lumi tuntuu heräävän..

Leenu ja Lumi
 
täällä onneksi ei tullu rintatulehdusta... kuume kesti sen yhen päivän ja rinnan arkuus kaksi päivää.. mukavaa.. netta nukkuu päivisin pieniä pätkiä, mutta onneks yöllä pidempiä.. joskus tarvitsee herätä vain kaks kertaa yöllä syöttämään.. netta ottanu rytmikseen herätä joka aamu klo 9 aikaan.. ja 23 mennään nukkumaan.. jonkinmoista yö rytmiä sentäs :) tää jälkivuoto ei tunnu millään loppuvan.. kesti 5vko niin oli pari päivää poissa, si miehen kans kokeiltiin petipuuhia ja si seuraavana päivänä taas.. välillä tosi pientä mut välillä punastaki tulee.. onko kellään ollu näin pitkä j.vuoto? mitä jos ei lopu tarkastukseen mennessä 22.2? onkohan kummiski ihan normaalia tää kesto?? jos joku viittis vähä valasta mua?

Pia & Netta 7vko
 
Johan ottaa päähän kun kirjotin pitkän sepustuksen ja sitten hävitin sen sählätessä, mrrrr....

Eikun uudestaan edes jotain eli
Onnea kaikille kovasti uusista hienoista nimistä !!! :flower:

Meilläkin oli ristiäiset viikonloppuna ja tytön nimeksi tuli Micaela. Nyt meillä on siis lapsoset Mathias ja Micaela (molemmat lausutaan ihan suomalaisittain vaikka kirjoitusasu ei sitä ole. isä kun ei ole ihan supisuomalainen).

Tyttö huusi ristiäisissä puolet ajasta ja kyllä siinä rupes jo itsellä kainalot hikoamaan kun tahti vaan kiihty. Loppuajan sitten pitelinkin itse ja tyttö rauhottui heti :)

Meillä on mennyt yöt myös ihan hyvin. nukkumaan siinä 23-24 (siis vika syöttö) ja seuraava on ollut siinä 5-6 ja sitten nukutaan vielä tuonne 9-10 asti). Kyllähän tuommoisilla yöunilla pärjää hyvin itse ja on ihan virkeenä päivisin. Illasta haluisin monesti aikasemmin nukkumaan mutta Micaela vaan seurustelee.. Veli kun ollaan saatu nukkumaan niin alkaa tytön seurustelu ja välillä mahakiputunnit. Meilläkin tuttia syödään vaan juuri näihin raivoitkuihin. Sänkyyn pistän ilman ja sinne nukahtaa hyvin vaikka hereillä olisikin (päivisin ei kyllä oikeen, mutta yön pimeys ilmeisesti saa nukahtamaan helpommin).

Nautitaan äitylit nyt näistä "pitkistä" unipätkistä niin kauan kuin niitä kestää. Luulen että ne jossain vaiheessa kyllä muuttuu (viimestään siinä 8-10 kk kun pitää seisomista harjotella yölläkin). Ainakin pojan kanssa meillä oli supervaikeeta n.5-9kk iässä kun tuttia piti laittaa suuhun 15min välein. 10kk iässä sitten osasikin sen vihdoin laittaa itse ja niitä kylvettiin sitten sänkyyn n. 10kpl.

Ihanaa aurinkoista päivää toivottelee
Hedy ja Micaela (melkeen 2kk) :heart:
 
..tää sekoilis nyt tään viestittelyn kans...sori.
Oltiin siinä b-hepatiitti rokotteella.Nyt jännäillään, et tuleeko oireita.
Hirveesti muuten tulee niinsanottua "vauva roskapostia"kotiin.. kirjakerhot ja jotai vaatefirma juttuja..

<br><br>
 
mahailija
Moikka kaikille. En oo pitkään aikaan kerinny koneelle. On ollut pientä käsityötä kotona :) ... Juu tautia taudin perään esikoisella. Onneks vauva on säästynyt pahimmilta taudeilta, mutta melkoisen rasittavaa tää sairastaminen.
Ihmeellisiä vauvoja teillä on, kun nukkuvat jo yhellä syötöllä läpi yön. No meillä 2 syöttöä yöllä ja esikoinen herää kerran ainakin. Kipeenä ollessa useammin. En oo mitään älyttömän väsynyt, iltaisin tosin aina kauhulla odotan yön herätyksiä.
Joku kyseli jälkivuodosta. Mulla oli esikoiselta 8vk ja nyt 3vk kunnon vuotoa ja tiputtelua vieläkin. nyt siis vauva about 8vk. Joten normaalia lienee.
Ihanasti meidän tyttö jo seurustelee. Pikku käninään riittää, että menee juttelemaan. Ilman vaippaa tykkää heilutella jolkojaan. Onkohan kestovaipat niin kauhee kokemus, että on supertyytyväinen ilman vaippaa
:) .
Jaksamista vauvojen kanssa.
 
Hei!
Neiti meni eilen illalla nukkumaan jo ennen 22:ta,yleensä on menny vasta 23 aikaan. Söi klo21 ja sitten heräs klo4 maissa syömään ja seuraavan kerran klo8 jälkeen. aamupäivällä neiti nukku 1,5tuntia ja nyt on nukkunu jo 14 asti. Jospa nämä unet alkas neidille päivälläkin maistumaan, raskasta on itelle kun neiti nukkuu pieniä pätkiä, ja on sitten kiukkuinen. Yöt onneks on menny alusta asti kivasti.

Viikon verran tyttö on ollutkin täysimetyksellä, tänään sai yhden aterian pullosta korviketta,kun olin vanhemmin tytön kanssa hammaslääkärissä. Pian tuo toinen tissi räjähtää kun aamulla on siitä viimeks imeny. Täytyy varmaan rueta lypsyhommiin,jos neiti ei vieläkään jaksa herätä.

Tänään en oo antanu tuttia,kun neiti menee sänkyyn etsimään unta, ja nukkuukin paljon paremmin. Hän nimittäin yleensä herää siihen kun tutti tippuu suusta..joten saa tutti jäädä pois unillemennessä. jos niin meillä nukutaan paremmin.

pauliina ja neiti 6viikkoa
 
Täälä ollaan oltu Hyvoin väsyneitä tänään.
Pyry päätti eilen yöllä että hänhän ei nuku kahta tuntia pidempiä pätkiä ja tuo ruhtinaalinen 2 tunnin pätkä unta saatiin tasan kerran. Muuten nuori herra halusi herätä tunnin välein joko vaan toteamaan että yö jatkuu tai syömään ja äidin silmät on olleet ristissä tämän päivän.
Aamullakaan ei tullut nukkumisesta mitään vaikka miehen koulu alkoi vasta kahdelta, kun ei isi parka saanut poikaa pysymään hiljaa kun toinen huusi väsymystään. Eikä isi myöskään saanut poikaa nukkumaan. Piti minun sitten heittää hyvästit aamu-päikkäreille ja nousta nukuttamaan Pyry.

Meillä meinaa tuo nukkumaan alkaminen välillä mennä hieman sirkuksen puolelle :ashamed: Jos Pyry on TODELLA väsynyt eikä osaa tehdä enää mitään muuta kun huutaa väsymustään alkaa kamala ruljanssi pojan nukuttamiseksi.
Ensin kuljetaan ympäri asuntoa ja hytkytetään poikaa olkapäällä ja suhistaan. Seuraavaksi poika laitetaan syliin makuuasentoon ja jatketaan hytkyttämistä ja suhisemista. Sitten kun Pyry rauhottuu tähän laitetaan hänet hytkytellen sänkyyn, suhina jatkuu edelleen, tutti suuhun ja hytkytetään pyllystä ukkelia. Sitten pikku hiljaa lopetetaan ensin suhina, sitten hytkyttely ja lopuksi otataan käsi pois pyllyn päältä.
Hirveä sirkus toisen nukuttamisesta, mutta minkäs teet kun ei millään muuten meinaa alkaa yöunilleen :/

Tuli tuossa mieleen, että onko teille ketkä jo rokotteita olette saaneet tullut mitään oireita? Meinaan minua pikkasen jännittää Pyryn rokottaminen :ashamed: Jos olisi turvallista jättää rokottamatta, niin varmasti jättäisin, mutta kun miusta hyödyt on suuremmat kun haitat, niin täytyy äidin vaan kestää.
Ja pikkusen jännittää se, että mie olen pienenä saanut rokotteesta kuumekouristuksia, ettei vaan tuolle ukkelillekin tulisi niitä :ashamed: Muutenkin olen ihan hysteerinen kuvitellessani Pyrylle kaikkia mahdollisia sairauskai, niin tuo olisi Kamalaa.

Tänään Pyry suostui nukkumaan suhteellisen hyvin ulkona jopa 2,5 tuntia =) Jospa se vanha rytmi tässä tulisi takaisin pikku hiljaa kun pääsee taas ulkoilemaan päivittäin.

Pyrykin on tässä jo jonkin aikaa punnannut itseään istuma asentoon sylissä ollessa. Ja toinen on oppinut pyörimään ympyrää kyljellään :D :D Hauskaa katsella kun hitaasti, mutta varmasti toinen menee ympyrää lattialla ollessa =)

Pyry myöskin imeskelee antaumuksella nyrkkejään edelleen. Ollaankin harkittu pitäisikö hälle ostaa joku purulelu, mahtaisiko vielä ymmärtää moisen päälle. Sisko kyllä katsoi käydessään Pyryn suun eikä löytänyt sieltä hampaan alkuja vielä, että mitähän poika oikeen nyrkkejään imeskelee?

Juuh, meinaa pää olla höttöä yäynnä tänään. Jospa huomenna olisi virkeämpi, jos yö unet menisi hieman paremmin =)


tinde ja Pyry
 
Hienoja nimiä on kyllä pienet saanu! =)

Juu, tuota mainospostia tuntuu tulevan joka päivä... Kaikenmaailman kirjakerhoja, vauvakerhoja ja jopa vaatekerhoja... Niinku mulla ois nyt rahaa tuommosiin ku äp-raha on hurjat 300 euroa kuussa :eek:

Onpa tinde teillä ollu vähän hepakkaa... Toivottavasti saatte tänä yönä nukuttua :hug:

Meillä näyttää sujuvan nuo yöt ihan hyvin... Välillä Lassi nukkuu jopa 6-8 tunnin pätkiä ja välillä taas vähän lyhyempiä jos mahaa vääntää, mutta viime aikoina on nukkunu aina ainakin sen 3 tuntia syömisten välillä.

Heh, ukko tinkas niin reippaasti viikonloppuna että suostuin lopulta kokeilemaan petipuuhia... Ei se loppujen lopuksi niin kauheeta ollu ku pelkäsin mutta täytyy sanoa ettei tuolla oo vielä kaikki ihan kohdallaan kun kipeää otti -vaikka synnytyksestä jo 10 viikkoa :/
No, huomenna on se jälkitarkastus et eiköhän se sano jos jotain on vialla :) Hitsi kun luulin jo että pääsin siitä purkkiin pissaamisesta niin eiköhän siellä pidä antaa vielä yks virtsanäyte... Ei oo mun lempipuuhaa :D

Jippii, enää tämä viikko ja ukko jää kahden viikon lomalle!!! Jukra että on sitten ihanaa kun saa syödä aamupalankin silloin kun on nälkä eikä silloin kun Lassi antaa luvan :D

Hmm... Tekee mieli kaakaota...

pimmi + Lassi
 
Eilen neiti sitten otti ja nukku sisällä omassa sängyssä 5tunnin päikkärit. Luulen,että johtu siitä kun nukahti sänkyynsä ilman tuttia(normaalisti herää,kun tutti tippuu). Noh, sitten yöllä heräskin 3kertaa syömään. Laitto kuitenkin illalla kivasti nukkumaan klo22, herätykset oli 1.30, 4.30 ja 6.30 jolloin lopulta otin neidin viereen syömään ja herättiin sitten taas klo8 syömään ja uuteen päivään. Eihän tuo yö ollu paha,kun neiti kuitenkin heti syötyään nukahti uudelleen,mutta kun viime viikon heräs vaan kerran tuossa 4-5aikaan ja sitten jatko unia tuohon 8-9 asti.

Muuten menee oikein kivasti. Eilen hain neidin iloksi vintiltä vauvan leluja, soittorasioita,helistimiä jne. melkonen kasa niitä on meille kertynytkin kahden edellisen vauva-ajoilta. Neiti oli yhtä hymyä, kun siskot näyttelivät leluja. Olen miettinyt lelukaaren hankintaa,mutta pitää ensin odottaa ristiäiset,jos neiti sattuis saamaan sellasen lahjaksi,ettei meillä sitten ole kahta lelukaarta.

Kovasti täällä odotellaan jo ensi viikkoa,kun on neidillä lääkärineuvola ja minullla se jälkitarkastus. Omaa tarkastusta en niin innoissani odota,tosin ois kiva saada jo ne minipillerit,kun tahtoo nuo sänkypuuhat jäädä vähiin kun kumiukkoja on käytettävä. Meidän neiti on ihan huimaa vauhtia kasvanu. Kaikki 56cm vaatteet on pitäny laittaa jo pois. 62cm vaatteet on passeleita. Toppahaalari meillä 68cm ja hyvän kokoinen,kun ulos mennään ja tarvii laittaa alle väliasua.

pauliina ja neiti
 
Huomenta vaan !

Juuri kun pääsin eilen kirjottamasta, että täällä yöt menee hyvin niin heti seuras huono yö :'(

Nyt on silmät sikkurassa ja ei pystynyt nukkumaan aamustakaan kun pitää lähteä jälkitarkastukseen. Nukkumaan mentiin ihan norm 24.00 mutta sitten klo 2 tyttö huusi ihan kauheesti vissiin jotain mahavaivaa, koska ruokaa ei koskaan huuda vaan alkaa älytön nyherrys ja tuherrus. Sitten huusi klo 3 taas ja isovelikin huusi siinä välissä pissalle ja pahaa unta. No sitten huusi taas klo 4 jolloinka päätin että nyt syödään samalla kun herättiin. No kait se oli liian aikasin, koska sain todella upottaa 100ml tyttöön ja olin ihan tuskissani ja hikinen kun se oli syöty (siis tuskaannuin kun piti herätellä toista ja tökkiä ym ym.). Sitten ei tullutkaan uni mulle ja isoveli huusi jotain taas. Loppuyönä en pässytkään enää kunnon syvään uneen ja sitten alkoikin mies ja poika kolistella ja lopuksi kinata. Että semmonen yö tälläkertaa.

Nyt onneksi pääsen kaupungille ihan yksin käyskentelemään kun äitini hoitaa tyttöä, jeeee...Kumpa aurinko vielä paistaisi niin piristyisi ja tulis hyvä fiilis päälle. B)

Hedy väsähtäneenä
 
Meillä viime yö menikin sitten pikkasen paremmin. Pyry nukahti yöunilleen jo yhdeksän jälkeen ja nukkui siitä sitten kahteen, millon tosin halusi vaan viereen ja jatkoi unia kolmeen jolloin ensimmäisen kerran heräsi syömään =) Itse tosin meni vasta puoliltaöin unille, että ei paljon hyötyä ollut siitä että ukkeli veti pitkän pätkän unta kaaliin illasta.
Illalla tosin taas oli hieman kiukkunen ukkeli meillä. Käytiin kylvyssä kun ajattelin jos se rentouttaisi Pyryä pikkasen ja nukahtaisi sitten helpommin. Noh, yhdeksän aikaan oli taas aikamoinen huuto konsertti pystyssä, tissä halusi mutta suuttui kun sieltä tulikin maitoa ja lopulta sitten nukahti tissin viereen tutti suussa :heart:

Todellakin on huomannut että on pieni löytänyt aimo annoksen Omaa tahtoa jostakin :D Ihan hyvä juttuhan se on, eipähän jää sitten isompana jalkoihin, mutta kyllä se pienempikin oma tahto menisi tässä vaiheessa :whistle:

Miekin olen huomannut että noita esitteitä ja lahjomuksia tulee joka tuutista. Tekisikin mieli kirjottaa postilaatikkoon "ei mainoksia" lapun viereen "ei joukkokirjeitä" :kieh:


tinde ja Pyry
 
Meillä eilinen ilta meni mukavasti Effin kärttyisyyden merkeissä .Sama jatku aamupäivän.Luulen et rokote teki tehtävänsä.eipä tuntunut supoista apua olevAN.
Tänään tulossa vieraita.toivotaan et tyttö ok.silloin.

mistä ihmeestä ne kaupustelijat saakin tiedot näist vauvatulokkaista.Ja todellakin ..kenellä rahat noihin riittää.
:/

Meillä lapsilla alkaa toi hiihtoloma perjantaina.Miehellä lomaa kans silloin.Eli ens viikko onki hulinaa.Ollaan Effin kans kahestaa totuttu tössöttämään päivät.
On sitte taas totuttelua.

=) Kovin tuntuu silti ,et parhaat hymyt ja höpinät saa toi meidän keskimmäinen lapsi
=) Kyllä lapsi lapsen vaistoaa,vaikka heillä ikäeroa 10vuotta.

Lähetääs vaipattamaan Effi-neitiä.Kummallinen tyttö ,kun tyytyväinen ilman housuja :whistle:
 
Aleksin 2v äiti
WOW...ihania nimiä ootte antaneet...ONNEA VAAN KOVASTI!! :flower: :hug: =)

Täälläkin ekat vaatteet jo laitettu jemmaan ja siirytty seuraavaan kokoon!!
Samaten myös vaipoissa siirrytty kolmoskokoon!! ;)

Nyt on Typyn tuleviin (sunnuntaina) ristiäisiin itselle katsottu/ostettu vaatteet ja ukollekin ostettiin myös uusi kauluspaita!!
Päivän juhlakalulle tiedän mitä mekon alle laitetaan mutta toi reilu 2vee jäpiskä onkin sitten ongelma.
Täytyy ilmeisesti käydä viel kerta pyörähdys vaatekaupoilla ja etsiä jotain juhlavampaa isoveikallekin!!
=)

Me tosiaan käytiin viime viikonloppuna katselemassa niitä sormuksia ja löydettiin lopulta se (meidän mielestä) just täydellinen ja sopiva!! :heart:
Käydään todennäköisesti ukon talvilomaviikolla se ihan jo ostamassa...
En tiiä mitä mieltä muut on mutta myö tykästyttiin semmoiseen valkokultaiseen,kolmella kivellä olevaan sormukseen.
Sitten kun siinä on kaverina miun kihlasormus niin se yhdistelmä näytti todella raikkaalta ja upealta!! =)

Viime yö meni meillä LOISTAVASTI...ensin Typy nukkui 7h putkeen...söi välissä ja taas nukkui 6h!!
B)
Tosin huono puoli tässä on se,että toi 2vee oli sitten vuorostaan levoton kun mikä... :p
 
Heippa!

Ihanaa ku meidän prinsessa on nyt alkanut nukkua päikkäreitä.. Tänäänki 4 tuntia. Ulos pääseminen on ollut ratkaisevaa, voi kun lauhat kelit jatkuisivat.

Miten teillä viihdytään sitterissä/lattialla? Meillä Lumi leikkii päivittäin lelukaarella yksinään jopa tunnin ja aamulla viihtyy sitterissä, tänä aamuna ihan torkahti siihen. Kyllä vauva on muuttunut ja päivät alkaneet sujua, kun hereillä olo aika ei oo mahavaivojen kitinää vaan iloista seurustelua =)

Aloitin viikko sitten pillerit ja siihen loppu seksi, nimettäin tuntuu vievän kaikki halut multa.

Mites teidän vauvat pyörii, meidän tyttö pyörii paikallaan paljon, yleensä yöllä haen syötölle, niin Lumi on poikittain pinnasängyssä, ja lattialla sahaa kans ympyrää.. Tais Tinden Pyry harrastaa samaa.. Mut eilen isäntä sai synttärilahjaks ensimmäisen pyörähdyksen mahalta selälleen.. Kova liikkumisen halu jo pienellä..

Mut eipä nyt kummempia!!

T:Leenu ja Lumi
 
TOSI aikaisin Lumi kääntyy ja liikkuu.Mahtaa teillä vauhtia piisata kohta. :)
Meillä Effi ei viel liikuskele.Ainoa ,et jäsenet huitelee kokoajan.Esineisiin yrittää kiinni.On nää lapsoset niin yksilöitä..

Meillä kitinää viel illallakin..On näköjään herkkä noille rokotuksille :(

Mut huomenna päivä uus.
Hyvää yötä jokaiselle
 
HUH tuota ukkoa :\|
Mahtavat ilta serenadit järjesti taas meille. Tänään olen miettinyt minne se meidän kiltti ja helppo ja hiljainen vauva oikeen on kadonnut kun tuolla pojalla sitten tuota ääntä on alkanut piisaamaan tosissaan.
Tosin tuossa hetki sitten ilta huutojen lomassa tuumasin miehelle, että yhdestä asiasta saadaan kyllä olla Todella kiitollisia, siitä ettei Pyrylle tullut koliikkia. Sillon sitä vasta helisemässä oltaisiin oltu :ashamed:

Pyryllä on alkanut toinen silmäkin vuotamaan, liekkö sitten rähmää vai mitä. Pitää huomenna soitella neuvolaan ja kysäistä asiasta ja että onko aihetta käydä lääkärillä vai voiko odotella seuraavaan neuvolaan asti joka on reilun parin viikon päästä.

Jaahas, huuto senkun jatkuu. Saas nähdö millon poika tajuaa ettei huuto auta mitään ja helpompi on vaan väsyneenä laittaa silmät kiinni ja nukahtaa (sitä odotellessa....).


tinde ja Pyry
 
Huomenta!
Meillä menee yöt vaihdellen yhdellä tai kahdella syönnillä. Tänään Ronya herätti mut kuudelta aamulla, tuttia sille laittelin, mut ei se sit tyyntynyt siihen. No, nousin lämmittää maitoo niin johan tyttö nukahti... Mutta vaan hetkeks, sitten olikin jo jättikakka housuissa.
Huomenna ois jälkitarkastus, mutta jää multa kyllä väliin. Vuodan edelleen ku pistetty sika, menkat... No, vauvalla on lääkäri, niin sinne mennään kuitenkin.
Lauantaina ristiäiset, eikä mitään vielä valmiina. Lapsille ei edes oo vaatteita... Hitto, kiire tulee.
Juu, ei nyt muuta tuu mieleen, aivot ihan homeessa vielä. Tuolla toi Ronya lattialla naureskelee jumpperin alla. IOhanaa kun se on alkanu jokeltelemaan!
Mahza ja Ronya
 
Viivuska
Huomenta! Ja hyvää ystävänpäivää teille!

Täällä ollaan muutama yö nukuttu hyvin (lukuunottamatta toissayötä jollon Viivi halus 2-3 tunnin välein tissille), muuten menny muutama yö hyvillä unilla. Parina yönä melkein kuuden tunnin pätkä ja parina seitsemän. Mies herää aina 6 aikaan töihin ja Viivi laittoi eilen klo 23 jälkeen nukkumaan, nostin meidän sängystä ennen yhtä omaan sänkyyn ja aamul kun miehel piippas puhelin herätystä niin piti vähän aikaa miettiä et mitä nyt tapahtuu, sitten tajus et aijaa, neiti nukkunu, sitten se alkoikin siinä älisemään ja nostin isin paikalle minun viereen tissille ja siinä köllöteltiin yhdessä tuonne 10 paikkeille välillä torkkuen ja tissitellen. Viivi on niin ihana unikaveri :heart:

Mulla on jälkitarkastus ens viikon tiistaina ja Viivin 2kk neuvola on ens viikon maanantaina. Tänään Viivi on 8 viikkoa mut "virallisesti" sen 2kk vasta ens viikolla :)

Hyvää päivänjatkoa kaikille ja nauttikaa rakkaimmistanne :heart:

-Viivuska ja Viivi-
 
ystävänpäiviä kaikille :flower:

Tääl hyvin nukutun yön jälkeen aamu jatkunut rauhaisissa merkeissä.Tänään Effillä ja äidillä on sama sävel näköjään.

Kohta taitaa kaikki joulukuun-lapsoset olla"nimellisiä" :)

Jos lähtis kotihommiin ,kun neitikin nukkuu ulkona.
 
Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille täältäkin päin
:flower:

Meillä oli taas kans rikkonainen yö. Poju nukkui 4,5 tuntia ja sit semmoisia 1,5 tunnin pätkiä ja välillä valvottiin tunti ja yli... En edes uskalla puhua mistään rytmistä. Nyt tuo kyllä nukkuu tuolla vaunuissa. Käytiin vähän ulkona ja jätin eteiseen vaunuihin, jospa siellä uni maittais muutaman tunnin. Muuten voi ilta taas olla yhtä huutoa väsymyksestä.

Meidän ukkeli ei edelleenkään viihdy lattialla kovin pitkiä aikoja, korkeintaan 15 min. Sitterissä menee vähän pidempään, mutta sekin tylsistyttää alta aikayksikön joskus. Sit vaan pitää olla sylissä. Olishan se kiva jos sais tehtyä hommia kun poika olis vähän aikaa omillaan. No mä odotan kun tuo sisko tulee koulusta ja sit se viihdyttää pikkuveljeä niin saan tehtyä asioita.

Eilen käytiin tyttären kanssa kahdestaan shoppailemassa. Oli muuten piristävää!!! Paitsi, että mietin puolet ajasta mitenkähän mun miehet pärjää kahdestaan... No hyvin ne tietty oli pärjänneet, mutta kun pitää olla semmoinen hermoilija.

Nyt menen ettii jotain syötäväks kelpaavaa ja jos vaikka ehtisin itekin ottaa pienet päikkärit ennenkun pikku-ukko herää...
 
Aleksin 2v äiti
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ,kanssa-sisaret!!!! :flower: :hug: =)

Kysäsenpä teiltä,et onko teistä kellään ollut mitään pitopalvelu-jutskia??
Lähinnä hinta/laatu sydeemejä mietin,et minkä hintaisia ja tasoisia ja millaisilla tarjottavilla??
Meitin loppukesän häille ollaan täs mietiskelty jotain pientä lämmintä salaattipöytää ja kakkukahveja ja tarjouksia on tullut ihan laidasta laitaan...tähänastisista ehkä miellyttävin tarjous on ollut 14e/hlö,alle 10v 7e ja alle 5v ilmaiseksi!!
Jos joillakin teistä on kokemuksia ja tietämystä tälläisista niin miltäs kuulostaa...?? :eek:
 

Yhteistyössä