Meidänkin oli tarkoitus pitää ristiäiset tuolloin 25.2, mutta kun siskon perhe ja kummiäti ei ois päässy niin vaihdettiin siihen 11.3 päivään, jolloin varmasti kaikki tärkeät ihmiset pääsee paikalle.
Tarjoiluja en oo vielä miettinyt tarkemmin, mutta ainakin valmiita voileipiä, pasteijoita, täytekakkua, jotain keksejä, joihin sitten laitan nimen alkukirjaimen jne. Täytyy miettiä, että tekiskö sinne vielä salaattejakin...
Meillä on esikoinen vieläkin mummin luona. Sille oli illalla noussut kuume ja tänään ei sitten päässyt kouluun. Esikolla on myös mieletön yskä, joten hän jää vielä yhdeksi yöksi mummin luokse, ettei vauvaan kuume ja yskä tarttuis... Hirmuinen ikävä kyllä alkaa esikoista jo olemaan, kun on ollut jo monta yötä siellä
Onneks hän on ihan mielellään mummin luona.
Mummi on siis mun anoppi. Anoppi asuu tuossa reilun 2km päässä. Tullaan loistavasti toimeen ja anoppi on aivan ihana ihminen. Välillä tietenkin sekin käy hermon päälle, mutta onneks harvoin
Appiukko asuu sit 20km päässä. Häntä tulee nähtyä harvemmin, mutta hyvät välit meilläkin on.
Anoppi auttaa meitä juuri tuollein, että pitää esikoista luonaan. Näillä reilun -30 asteen pakkasilla, kun en ole raaskinut esikoista laittaa kävelemään pakkaseen, niin mummin luota on lyhyt matka kouluun, joten sillä hän on nyt siellä öitä ollu. Vauvan hoidossa anoppi ei auta yhtään eikä muutenkaan tule meille siivoomaan ym. tekemään. Pullaa hän kyllä meille leipoo jos pyydän
Anoppi leipoo aivan ihanaa pullaa ja mun pullista tulee aina kovia, niin sillä anoppi saa meillä tuon pulla puolen hoitaa
Omat vanhempani asuvat reilun 50km päässä ja siellä tulee käytyä kerran 1-2viikossa. Äitini on innokas vauvan hoitaja ja vaihtelee vaipat sujuvasti. Isäni taas katselee esikoisen kanssa luonto ohjelmia ja kertoilee hänelle juttuja merillä olo ajoistaan. Mulla on ihanan loistavat vanhemmat, joten siellä on aina ilo käydä kyläilemässä :heart:
Meillä on vauvalla Britaxin turvakaukalo. Sitä on kyllä työläs laittaa aina autoon ja ottaa pois. Silläpä jos olemme käyneet vauvan kanssa yhdessä kaupassa olen laittanut vauvan kauppojen kärryissä olevaan turvaistuimeen. Ei kyllä olla käyty, kuin kaksi kertaa kaupassa... Mies on nyt hoitanut meillä tuon kaupassa käymisen.
Olen nyt kolmena iltana peräkkäin kylvettänyt pojan ja näyttäs siltä, että uni maistuu paremmin ja pidempään tuon kylvyn avulla. On nyt heräillyt öisin vain 3-4h välein syömään.
Ohos, tulipas taas sepustusta :ashamed:
Profiilissa kuva haukottelevasta muutaman tunnin ikäisestä "Ilmarista" :heart: