Kissa-asiaa...meilläkin kattimateista toinen osaa avata ovet. On kokeiltu sitäkin, että ovi laitetaan lukkoon, mutta eihän sitä rämpytystä ja naukumista kuunnellut kukaan, joten piti luovuttaa. Eli kissoilla on jälleen vapaa kulku sängyn jalkopäähän nukkumaan, jos niin tykkäävät
Pitää nyt sitten vaan löytää mahdollisimman hyvä verkko/ritilä vauvan sängyn päälle suojaksi.
Enää kaksi yötä rakenneultraan. Toivottovasti kaikki olisi hyvin.
Täällä voimistuu voimistumistaan ähkypuhkuolo. Eilen olin pyörtyä kaupan kassalla, kun alkoi heikottamaan varsin kovasti. Syynä tietenkin huono syöminen päivän mittaan, minä kun fiksuna ajattelin, että nyt on hiukan paastottava, kun koko edellisen yön oli tosi puhku olo ollut. Ei auta muu, kuin syödä jotain, vaikka olisi kuinka puhku olo. Eilinen oli tosi hyvä esimerkki tuosta.
H&M:lle oli tullut ihan kivan näköisiä mammavaatteita ja sorruin ostamaan elämäni toiset mammahousut. Ne on sellaset mustat, aika paksua kangasta, mutta sellaset siistimmät. Niitä vois vaikka hätätapauksessa käyttää vaikka yksissä syksyn häissä, jollen muuta kivaa löydä. Postista tupsahti myös H&M katalogi, jossa näytti olevan tosi paljon kaikenlaisia tunikoita, joita vois varmaan mammatkin käyttää...taidan tehdä pienen tilauksen sinne
Onko teille muille tullut "ongelmia" nukkumisesta? Joko meitin sänky on tosi huono, tai sitten mä vaan nukun tosi huonossa asennossa, kun aamuisin on selkä ihan jumissa. Yöllä saatan herätä siihen, että lonkkia kivistää...Selällä nukkuminen ei tunnu hyvältä ja ihan kyljellään nukkuminen aiheuttaa vissiin tuon lonkkakivistyksen. Sellanen puolittainen kylkimaha-asento on ollut mun entinen mieluinen nukkumisasento, mutta onko se sitten hyvä asento maha-asukille...jaa-a...Ja ei tää tästä varmaan helpommaksi enää muutu...
Töissäkin on alkanut ottamaan koville kaikenmaailman painavien laatikoiden ja kuormien raahaaminen. Tuollasen jälkeen on olo, ku ois maratoni juossut...puuhkututtaa ja hengästyttää niin kovin...
Että tämmösiä kuulumisia täälläpäin...täällä sitävastoin on oikein kaunis auringonpaisteinen aamu
B)