JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Mulla taipumusta noihin rytmihäiriöihin on muutenkin, ja nyt r-aikana ne prkl:t tuli takaisin! :headwall: Eilen tuo :heart: tykytti niiiin inhottavasti, että olin jo vähällä soittaa päivystykseen. Propralin kanssa sain jotenkin tasaantumaan, tosin se alkoi väsyttämään ihan hirveästi |O ja yöunet alkovat jo klo 19:30! :eek:

Onko sulla jotain lääkettä määrätty noihin lisälyönteihin?

*muoks* tää kommentti siis Riikkulille
 
Joo mähän olen se palstan rasva asinatuntija :LOL:
Minky se Weledan on ihan hyvää, mut se Louis Widmerin on vielä parempaa. Kokeilepa seuraavan kerran on samanhintaisia.
Mä tykkään sen koostumuksesta enemmän, ei jätä ihoa öljyiseksi
niinkun Weledan..

Oootte muuten kaikki mielettömiä ihmisiä, iso kiitos kaikille
ultra kuulumisista mun kanssa hehkuttaneille!

Missäs se Maukkis on?? Kuulumisia ootellaannn.. :wave:
 
Siel on JORMA!!!! :D :heart: :heart: :heart:
Kaikki hyvin ja aktiivisesti ukkeli jumppas ja monta kivaa kuvaa saatiin muistoksi. Vois lähtee viikonloppuna kirppareille etsimään sinisiä nuttuja..
Palaan myöhemmin uusiksi.
Porschelle piti viel sanoo et ei se sit ollukkaa pippeli :) Mutta voi kuinka ihana lauma prinsessoja teillä on, on siinä kova työ potkia pihalle siippaehdokkaita tulevaisuudessa :D Pieni prinsessa.. IHANAA!

Mutta myöhemmin lisää, nälkä!!! :wave:
 
No niin työpäivä ohi :)

Snoopy: veljeni on kans kotonaan kääntänyt kahvat ovissa ylös kun kissat muuten karkaa =) Toimii...

Porsche: onnea tytöstä :flower:

Kinka Mä ostin tänään ekan joululahjan, isälleni =) Viime vuonna meni tuo lahjojen osto ihan viime tippaan mutta tänä vuonna on pakko olla ajoissa, en todellakaan aijo kauppojen ruuhkissa olla ennen joulua ison mahan kanssa. Mä olen jouluihminen että vois tulla joulu jo...

Shamandalie Silloin kun mä aloitin valmentamisen niin nuorimmat oli 5v ja osa samoista edelleen mukana nyt 16v. Nauretaan vieläkin välillä kun aloitettiin niin kuinka pieneen tilaan ne menikään kun pallo meni nurkkaan niin kaikki pelaajat perässä, ei ollut silloin omasta pelipaikasta tietoakaan :D

Tekeeks kukaan teistä kauppaa Huuto.netissä? Itse olen siellä taustaillut mutta nyt ajattelin että jos rohkenis myymään noita neitin pieniä vaatteita sinne, kun uusi tulokas poika niin ei käyttöä vaaleanpunaisille hepeneille.

No niin nyt tuli vieraita joten palataan asiaan :wave:
 
Aivan mahtavaa, onnea Maukkis !! :heart: Nyt on ainakin kaksi Jormaa saapumassa valloittamaan Etelä-Pohjanmaan joulukuussa! :D

Saparo79 Joskus olen tuota Huutista kokeillut, mutta laiskana ihmisenä musta se tuntuu liian työläälle kirjoittaa kuvaukset niiiiiin älyttömän tarkasti. :ashamed: Vaikka moni raapustaa muutaman sanan ja se on siinä, mut mä otankin ne "säännöt" niin pilkuntarkasti.
 
Jorma-onnittelut :flower: Maukkikselle!
Snoopy: Vaikka osoititkin kommenttisi Riikkulille, niin kommentoin sen verran, että mulla 5 vuotta raivonneet rytmikset väheni selkeästi raskauden eka kuukausina, mut nyt iltaisin paikallani maatessa ne on todella voimakkaita. Tuntuu aika ikävältä mennä nukkumaan, kun sydän lyö milloin sattuu. Viime syksynä ne hallitsi elämää niin paljon, että oli pakko mennä tutkimuksiin :ashamed: . Lopputuloshan oli se, mitä aiemmin tänään mainitsinkin... Mä en edes matalan sykkeen takia saa mitään lääkitystä vaivaan :( .
Mutta "kiva" tietää, että siitäkin paskasta kärsii joku muukin.

ON: Tähän aikaan päivästä meinaa silmät väkisin painua kiinni |O . Ei vaan viitsis nukkua, ettei mene yöunet.
Tänään tulee taas Tahdon asia :D .
Huomaan muuten edelleen automaattisesti vetäväni vatsaa sisäänpäin koko ajan. Siinäkin mielessä saisi jo käydä pinkeämmäksi tuo kumpu, ettei tarttisi vaistomaisesti jännittää sitä koko ajan :p .
 
SNOOPY: No, neuvolatäti soitti tossa neljän aikaan ja sain lähetteen ekg:hen ja kilpirauhaskokeeseen... Saa nähdä mitäs sitten... Inhottaviahan nää todella on ja just levossa tuntuu. Mä olen joskus nuorempana kärsinyt stressiperäisistä rytmihäiriöistä ja saanut tota propral lääkettä, mutta mulla ne vaan pahensi niitä rytmihäiriöitä ja jouduin lopettamaan ne. Sitten kun stressikin hellitti niin hellitti ne sydänoireet. Se on vaan jännä, kun en nyt koe olevani stressaantunut ollenkaan... Toivottavasti jotain selviää. Keskiviikkona menen labraan ja ekg:hen... =)
Ihania uutisia ultrista tulut ja olette vielä saaneet sukupuolenkin tietää. Mahtavaa ja tuhannesti onnea... =)
Riikkuli 20+1
 
tässä vielä kaikille kissanomistajille uudestaan linkki ainakin minusta ihan näppärän oloiseen kissaverkkoon... ajattelin käydä paikan päällä katsomassa kun täältä joskus pääsee kaupunkiin.. tai no siis 13.8 on rakenneultra rovaniemellä niin sillon pääsee shoppailemaan =)

http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=652

ja vielä löytyi tällainen vaunuihin...

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=99&toimittajaid=55
 
Noniin..

Ensinnäkin apalle tervetuloa!

Ja mötkylälle onnea myöskin pojasta!

Kuukiitäjä: Päivitetyt puukkojunkkarit tuloillaan.. HIH!! :D

Kiitos kaikille jorma onnitteluista!! Ootte niin ihania. :)

Oon niin onnesta sekaisin vieläki etten ny meinaa saada jutun juurta millää aikaiseksi.

Jospa vähä kattelis huutonetistä poikavauvojen paketteja ja yrittäis saada koneelle nuo ultrakuvat, on niin söpöläinen niistä yx missä "jorma" pitää käsiään nyrkissä kuin rocky konsanaan. Voi tää menee niin oman navan kaivelux nyt et leijailen toisaalle ettette kylläänny muhun.

Sätseenille piti sanoo et mulla on myös tuota vedämpä vatsaa sisään tapaa. Aika huonosti siinä enää onnistun, jostain kumman syystä.. :whistle:

:wave: Hei nyt..
 
Mun piti olla tänään täältä pois,mut pakko nyt kirjoittaa ku huomenna kuitenkin unohdan kaiken.

Apa:tervetuloa joukkoon :wave:

Onnea kaikille ultra kuulumisista,ite pitää odottaa vielä huomiseen ja jännittää ihan hirveesti.

Meilläki toinen kissa osaa aukasta ovet ja toinen kaapit :LOL:
Me ollaan laitettu aina pyykkikori oven eteen esteeksi niin se on pitänyt kissat pois makuuhuoneesta.Tai sitten joku roikkumaan oveen niin että se peitää oven kahvan,mutta tuo kahvan kääntäminen on kyllä loisto idea pitää itekki laittaa.

Nuista syöttötuoleista minäkin meillä on emman tripp trapp jäljennös ja meillä ainakin toiminut loistavasti ja ei keiku vaikka neiti kiikkuuki siinä.Minä ainakin hehkutan tällä kertaa halvemman puolesta.

Huomiseen :wave:
 
Onnea tän päivän poijansaajille!
Rupee tyttövaltaisuus tasaantumaan. Pitäiskö oikeen pistää lista pystyy että montako on laatujaan tulossa?

Ite olin eilen sitten shoppaamassa. Mukaan tarttui seinämaalit (sinistä), pinnasänky (sininen) ja patjat.peitot ja muuta. Ostin kanssa lipaston ja yritin katella hoitopöytiä mutta ei mieleistä löytynyt.

Eilen oli vähän huolipäivä kun tyttö oli kokopäivän ihan hiljaa ja rupeskin jo ahistamaan, mutta illalla sitten potki oikeen pitkät sessiot ja kunnolla. Onko muilla päivisin hiljaista ja sitten illalla löhötessä rupee liikkumaan?
Eihän syöttötuolia tartte vielä ostaa? :ashamed:

Mulla on ruvennu tuleen semmoisia pieniä paniikkihetkiä että osaakohan sitä hoitaa ollenkaa. Kun esikoinen on ja vauvoista kokemusta on ihan tasan nolla? Kaipa toi sitten sutviintuu luonnostaan.

semmoista.

Ainii, olikos se sätseeni kun kysy, oltiin Riviera del solissa ja se on malagan lähellä.

Tui ja tyttö 20+6
 
Terkkuja Hämeestä :wave: !

Asuntomessuilla meni tämä päivä ja viikonloppu Tampereella. Mun poikaolo on vaihtunut tyttöoloon, koska messutalojen pinkit lastenhuoneetkin näyttivät paljon söpömmiltä, kuin vaaleansiniset poikahuoneet. Muutenkin kaikki tavara, mihin kiinnitän huomiota, on tyttövauvan kamaa ja tytön nimivaihtoehdot pyörii päässä. Rakenneultraan on vielä 2 viikkoa, joten ehdin hyvin fiilistellä, ennenkuin poika paljastaa itsensä :D .

Veljeni avovaimoineen kävi tänään rakenneultrassa ja siellä ei puhuttu sukupuolesta mitään eivätkä olleet nähneet. Eivät saaneet edes kuvia mukaan :eek: ! Mä kyllä vaadin filmirullallisen kuvia vauvastani omassa ultrassani ja sinne 4D:henkin vielä haluaisin.

En ole varma, potkaisiko Itiö perjantai iltana kaksi kertaa, kun makasin mahallani patjalla. Potkulta ne tuntuivat, mutta muuta liikehdintää en vieläkään tunne (paitsi sydämensyke tuntuu navassa?!). Maha on aloittanut kasvuspurtin ja alkaa olla ongelma, mitä laittaa päälle. Mistä te hommaatte vaatteenne nykyisin? Mä en halua Lindexin tai H&M:n valikoimista mitään, Missymommilta en ole löytänyt mitään ja tavan vaatteita en enää viitsi ostaa. Täytyy kai lähteä Kamppiin shoppaamaan loppuviikosta.

Onnea ultrakuulumisista ja hääsuunnitelmista :flower: ! Mun täytyy myös etsiä vaatteet veljeni häihin syyskuun lopulla.

Saparo79: mä olen tehnyt kauppaa huuto.netissä.

Ai niin, vaunukauppoja kiertelimme viikonloppuna ja olen entistä vakuuttuneempi, että haluan Teutonian Spirit S3:n. Jututin yhtä pariskuntaa sellaisista vaunuista tänään.

tivoli 18+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
O
Eihän syöttötuolia tartte vielä ostaa? :ashamed:

Mulla on ruvennu tuleen semmoisia pieniä paniikkihetkiä että osaakohan sitä hoitaa ollenkaa. Kun esikoinen on ja vauvoista kokemusta on ihan tasan nolla? Kaipa toi sitten sutviintuu luonnostaan.


Tui ja tyttö 20+6
En tiedä muista, mutta me miehen kanssa sitä ollaan lähinnä sen takia katseltu jo, kun laskeskellaan niitä tonneja mitä noihin välttämättömyyshankintoihin suunnilleen menee. Mut ei kai se tosiaan moneen kuukauteen tarpeellinen ole.

Kai niitä epävarmuuden hetkiä tulee meille kaikille esikoista odottaville, mut jostain syystä uskon, että kun sen oman käärön saa käsivarsilleen, niin jokainen tietää itse parhaiten miten sen kanssa tulee toimia :saint: . Ja sairaalassa/neuvolassa sitten saa varmaan ne ohjeet, joihin rakkaus ja rintamaito ei riitä ;) .

Miten Tivolin Tampereen reissu sujui? Löysitkö mitään kivaa? Ehkä törmättiin vaunukaupoilla ;) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mauahtavaa:
Noniin..

Ensinnäkin apalle tervetuloa!

Ja mötkylälle onnea myöskin pojasta!

Kuukiitäjä: Päivitetyt puukkojunkkarit tuloillaan.. HIH!! :D

Kiitos kaikille jorma onnitteluista!! Ootte niin ihania. :)

Oon niin onnesta sekaisin vieläki etten ny meinaa saada jutun juurta millää aikaiseksi.

Jospa vähä kattelis huutonetistä poikavauvojen paketteja ja yrittäis saada koneelle nuo ultrakuvat, on niin söpöläinen niistä yx missä "jorma" pitää käsiään nyrkissä kuin rocky konsanaan. Voi tää menee niin oman navan kaivelux nyt et leijailen toisaalle ettette kylläänny muhun.

Sätseenille piti sanoo et mulla on myös tuota vedämpä vatsaa sisään tapaa. Aika huonosti siinä enää onnistun, jostain kumman syystä.. :whistle:

:wave: Hei nyt..

Puukkojunkkarit, toi oli paha! :LOL:


Mä tässä muistelin että joillain muillakin oli istukka tossa niin lähellä kohdunsuuta, että määrättiin uuteen ultraan 28 viikolla. Jos oikein muistan, niin Tuitsu ja tk82 ?
Mä siitä jo tuossa rakenneultrassa kyselin, että kuinkas käy alatiesynnytyksen.... Jos se ei siitä nouse niin sittenhän mä JOUDUN sektioon! :eek: Ja sitä minä pelkään! |O

 
Heips pitkästä aikaa

ONNITTELUT kaikille ultrasta mukavia uutisia saaneeille :flower:

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan :hug:

Täällä on paiskittu niin ahkerasti töitä, että iltaisin olen ollut aivan poikki ja en yksinkertaisesti ole jaksanut edes tietokonetta aukaista. Mutta loma lähestyy hurjaa vauhtia, enää tämä ja ens viikko töitä :) . Viikonloppu vietettiin savon suunnilla mökillä ja arvatkaa vaan olisiko tehnyt mieli jo jäädä sinne... Onneksi tänään palasi yksi työkamuni takas töihin, niin ei tartte enää ihan yksin vastata koko puljusta, tilauksista ja valituksista. Selkä on taas tosi kipeä ja aamulla oli pakko töissä jo istua hetkeksi alas, kun meinasin pyörtyä kun selkään koski niin kovasti :ashamed: . Toivottavasti tämä taas tästä paranee.

Olenko muuten ainut, joka ei halunnut tietää sukupuolta rakenneultrassa :snotty: ?

Massuasukilla kaikki hyvin. En ole vielä tuntenut kunnon potkua, mutta muuta myllerystä tunnen päivittäin :) Massu kasvaa aivan hurjaa vauhtia ja mieheni jo viikonloppuna päivitteli, että kuinka iso olen marraskuussa :LOL:

Vauvantarvikkeista.. Saatiin viime viikolla naapurista pinnasänky :) Nyt se sitten odottelee tuossa vieressä, että saisin sen siirrettyä parempaan paikkaan. Ihanaa, kun on tuollaisia naapureita :) . Lisäksi varastossa odottaa jo hoitopöytä, sitteri, rintareppu ja turvakaukolo, jotka kaikki ollaan saatu mieheni siskolta. Vaunut haluan uudet ja niihin on tarkoitus panostaa kunnolla loman aikaan.

Mutta nyt on lähdettävä keräilee vielä hetkeksi takapihalta viinimarjoja ja sitä ennen varattava laivamatka :p




 
veeruska-81:
eikä täällä, tai siis itse olisin ihan vain utelias mutta mies ei halua tietää, joten en sitten yritä itsekään urkkia (etenkin kun eivät kättärillä kerro), möläyttäisin sen heti kuitenkin.
 

Yhteistyössä