JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

wuhuu :D sehän toimii !!

anusulla on kyllä lähtenyt heti alusta älyttömän hyvin tuo painonpudotus :flower: ..mullahan se alku takkuili oikein kunnolla |O

onnea pikku-ompulle -ja samalla äidille hyviä hermoja!!
 
Pistinpä itsestäni tähtikartta-pyynnön Elleihin ja kartta oli kuin ilmetty minä!! Suosittelen jos vähääkään kiinnostaa.. Miten jotkut tähdet/planeetat vois vaikuttaa persoonaan?? Vaan kait se on sitten uskottava..

-Anu-
 
Hellurei!

Hengessä mukana olen kovasti ollut vaikka en viime päivinä ole koneelle ehtinytkään...

Viime torstain punnitus jäi väliin, kun en aamulla muistanut, mutta ei siinä paljon olisi ollut kerrottavaakaan.. Paino vaihtelee 74-75 välillä vaikka olen mielestäni ollut suht kiltisti, esim suklaata en ole syönyt palaakaan yli viikkoon... Mutta nyt ei auta luovuttaa vaan on jaksettava jatkaa ja ehkä se paino siitä kääntyy laskuun.

Suklaaton elämä on sujunut ihan yllättävän hyvin, ekoina päivinä vaivasi päänsärky, mutta sittemmin tilanne on korjaantunut.

Ja nyt mun on anottava erityislupaa ilmoittaa painoni perjantaina... Aloitin viime viikolla koulun ja nykyisin mun torstait on 7-15 töitä ja 16- 20.45 koulua joten on ihan mahdotonta ehtiä koneelle tuona päivänä.
 
nöpö80 Lupa on myönnetty :D Ei tuo ole niin tarkkaa, tässähän mä pyörin jatkuvasti..huutelet vaan kovemmin jos multa menee ohitse enkä tajua lisätä listaan.

Kyllä meinas kuolema korjata tämän eukon..Aivan kamala migreeni alkoi eilen illalla ja jatkui pitkälle tätä päivää.. Nappasin lääkettä minkä uskalsin ja kun heräsin päiväunilta niin tossut olivat niin keveät ja päässä vaan enää humisi mukavasti. Vieläkin on ihan pöllyinen olo. Potuttaa kamalasti kun tiedän että huominen vaaka lukema on jotain muuta mitä toivoisin, saakelin särkylääkkeet |O No pääasia on että putoaa jotain ja pitkässä juoksussa tällaiset pikku hidasteet ei paljoa tunnu, mutta silti..

Kyllä olis tehnyt mieli suklaata, kuuluu mun migreenin hoito-ohjelmaan :LOL: Vaan enpäs syönyt, en edes sortunut mihinkään hätäratkaisuun kuten kaakaojauho, nonparellit tai muut vastaavat ;)

Huomista odotellessa..

-Anu-
 
Huomenta vaan kaikille!

Mulla projekti otti vähän takapakkia. Viikonlopulla syöpöttelin vähän enemmän ja kuis ollakaan vaaka näytti maanantaina +200g. Argh! Kyllä otti kupoliin! Nyt olen palannut jälleen ruotuun. Rytmihäiriötuntemuksia mulla on edelleen. Tiistaina oltiin hippasilla ja juoksin esikoisen kanssa ihan oikeasti. Ensin oli tuntemus käsivarressa ja rintakehällä. Ne meni heti ohi kun lopetin juoksemisen mutta huono-olo seurasi koko illan. Nukkumaan käydessä oli erittäin inhottava olo. Huomenna mulla on lääkäri. Katsotaan mitä tämä lääkäri sanoo.

 
Mandi Kuulostaa kyllä ihan kuin olis oikeesti joku sydän juttu eikä vaan rytmihäiriöitä :/ En halua pelotella, sua pelottaa varmaan jo muutenkin, mutta luitko lööpeistä kolmikymppisestä perheen isästä jonka sepelvaltimotauti jäi huomaamatta? Vaadi ja uhkaile hoitovirheellä ja laiminlyönnillä jos eivät katso sulta sitä!!!! Jos oikein muistan niin sepelvaltimoiden ahtauden yks yleisimmistä oireista on hengästyminen/ahdistaminen rasituksessa.. Nyt pysyt vaan kovana etkä suostu mihinkään nuppi-lääkkeisiin kun ne yrittää uskotella sulle että olet vaan kuvitellut kaiken!!

Mulla on huono kunto ja pikkusen kun juoksen niin verenmaku on suussa ja kroppa "hyytyy", mutta ikinä ei koske käsivarteen..

Pysy lujana.. Mä pidän sulle peukkuja että olis oikein fiksu lääkäri ja oireiden syy olis joku "pikku-juttu" joka olis helposti hoidettavissa :hug:

-Anu-
 
mandille jaksamista ja taistelutahtoa noiden lääkäreiden kanssa!!! :hug:

kävin tänään terkkarilla taas,ja selvästi painonpudotusvauhti on hidastunut..ja mulla on taas nälkä!!!!
terkkarin mukaan tää on enemmän kuin tavallista tän lääkkeen kanssa,että kuukausi menee vauhdilla,mutta sitten monella elimistö miettii hetken ennenkuin alkaa taas paino pudota..toivon niin |O
kaikkea tekee mieli,varsinkin kaikkea suolaista ja rasvaista :p sipsejä,suolapähköitä,kermaista pastaa...karkkia ja herkkuja.. :ashamed:
pudotusta ei mitään viime viikkoon verrattuna..tai no ilmoitan sen vasta huomenna..
ärsyttää,kun haluaisi että paino putoaa,ja malttaa olla syömättä kaikkea herkullista,niin sitten -ei tapahdu taas mitään..vaivun epätoivoon :|

kaipa tässä juuri nyt tarttee sitä mielenlujuutta,että nyt ei repsahda..mistähän sitä vois ostaa :whistle: ?
viikonloppuna juhlistetaan miehen synttäreitä kakkukaffella,ja tietty sinne pitää leipoa sitä sun tätä...argh!voisinpa vaan hautautua peiton alle,ja nousta sieltä ensi vuonna 30kg laihempana!!!!!!!!!!!!
 
ellapuu Mulla on kanssa ihan nälkä!! Mielestäni oon kyllä syönyt.. Ja kamala karkin tuska!! Vielä on hermot pitäneet, toivottavasti tämä on ohimenevää ja hormooneista johtuvaa. Putosiko sulla sillä viikolla paino ihan hyvin kun menkat piti alkaa? Mulla on 4:s terolut päivä menossa ja hiljaa hiipien paino laskee, ei pitäis johtua enää buranoista..Tai sitten nesteet on nyt poistuneet ja nyt sulatellaan läskiä..
Jos löydät sen mielenlujuus-kaupan niin vinkkaa mullekin B)

Ollaan me aika hätäisiä tässä hommassa, kilot pitäis karistaa mieluiten yhdessä yössä vaikka niitä on huolella kerätty useampi vuosi :LOL:

Suunnittelen täällä Ompulle 1-vuotis kakkua ja olen nyt lopultakin päätynyt tekemään sinisen auton jolla on perässään kärry jossa on kyydissä sininen mönkijä :LOL: Saap nähdä mikä sotku siitäkin hommasta tulee |O Pitää kuulemma vuolla suklaadonitsi-renkaisiin eri kuviot..ei autossa ja mönkkärissä voi olla samanlaiset renkaat..Kuvion voin vielä rapsutellakin, mutta tuumakokoa en kyllä ala muuttelemaan :kieh:

Voi kun olis jo ilta ja pääsis nukkumaan, väsyttää aivan sairaasti..


-Anu-


Pakko vielä tulla lisäämään että 5.5kg on aika paljon!! Ei mikään ihme jos pikkusen kroppa miettii minne osa hävis, raukkaparka on varmasti aivan ihmeissään ;)
 
Katari Jos meinaat tuota 5.5kg niin ikäväkseni on myönnettävä ettei ole mun pudotus vaan ellan, kelpais kyllä mullekin ;) Kopsaa vaikka mun rivi ja vaihtele siihen omat tiedot, hyvin se menee.

Mun virallinen paino oli aamulla 83.3kg..

anuaanua .......89kg/158cm........ 83.3/ -2kg..........70kg

Pudotusta 2 kiloa, mutta oikeasti olen ollut reduilla 8 päivää, enkä tuota viikkoa.

Edelleen vaivaa nälkä ja ajoittainen uskonpuute :LOL:

Mukavaa päivää kaikille..

-Anu-




 
Se on sitten virallinen punnituspäivä ja minäkin jopa muistin sen! Pitemmittä puheitta, tässä tulee rivi:

Mandi.................96,5kg/169 cm........90,1kg/-1,0kg.............70kg

Siis täytyy sanoa että mistä nämä pudotukset tulevat! Siis aivan tosi hienoa mutta vasta pari päivää sitten vaaka näytti 91,3 ja nyt tuo! En voi kuin ihmetellä. Tosin tyytyväinen olen, tietysti!

Huomasin illalla että ahdistava tunne rinnassa johtuu siitä että rintakehä on ihan jumissa. Kun venyttelen, niin ahdistava tunne häviää. Toivon totisesti että kaikille näille mun oireille löytyy viaton selitys. Tää lääkäri, jolle mä menen on yksityinen mutta ei tyyris! Tiedän hänen olevan perusteellinen ja hyvä työssään. Pahinta muuten on kun alkaa itse tulkita oireitaan ja sit alkaa mielikuvitus lentämään! Eilen piti laittaa jäitä hattuun kun aloin miettiä vaikka mitä. Onneksi lääkäri on tänä iltana.

Nyt laittamaan pienille aamupalaa!
 
Kiitti Anu :flower: ,kyllä mä olen aika tyytyväinen tuohon pudotukseen,mutta kun silti tuntuu että tää painon putoaminen tapahtuu a i v a n liian hitaasti!!! |O
Tälle viikolle ei pudotusta ollenkaan :kieh:
ellapuu............93,4kg/163 cm........88kg/0kg.............70kg

anu kyselit miten paino putoaa jos on menkat alkamassa..no ei putoa,vaan nousee,ja just sellainen tilanne täällä on menossa nyt :headwall:
kaipa se kerää nestettä tai jotain sitten niin paljo että ei tosiaankaan painossa tapahdu mitään |O |O

Mä kävin eilen lenkillä :attn: :attn: ajattelin että kokeilen hieman hölkätä,kun en oikein jaksa juosta.. nyt mä hölkkäsin ja hölkkäsin ja hölkkäsin..meinasin kaatua ojaan kun tajusin että jessus,tässä mä vaan hölkyttelen menemään eikä tunnu missään :D :LOL:
sitten vähitellen alkoivat keuhkot olla eri mieltä,ja kävelin reippaasti loput,mutta en mä ole vuosiin jaksanut hölkätä noin kauan. wau!
 
Mandi Toi lihas-jumitus on kyllä ihan looginen selitys.. Mulla pistää joskus jonnekin rinnan alle niin ettei pysty hengittämään kun esim. kääntyy sängyssä nopeasti ja siihen sitten jää kun sattuu niin ettei uskalla liikkua. Olen käynyt naprapaatilla joka on aivan ihanaa. Hierojat löllyttää pintaa, mutta naprapaatti painaa ja puristaa..sattuu aivan kamalasti, mutta kipu on sellaista nautinnollista ;) Sai jopa mun persvako-vian (mikälie issiaksen tyyppinen juttu..) hoidettua ja se oli vaivannut ainakin 15 vuotta!! Jos kiinnostaa ja olet pääkaupunkiseudulta niin multa saat numeron... Kerta maksaa muistaakseni 45 euroa, mutta en ole koskaan käynyt kuin yhden kerran ja sillä on vika korjattu, kun taas hierojalla saa rampata joka viikko eikä ongelma välttämättä häviä.

Painosta..se on niin ihan tunne kun menet vaakalle ja tiedät että tulee kamalat lukemat..ja sitten ei tulekaan vaan täytenä yllätyksenä kunnon pudotusta =) Ens viikko jännittää, menkat pitäis alkaa.. Onneks ellakin vakuutti että nestettä kerääntyy niin jos alkaisin jo asennoitumaan ajatukseen :D

ellapuu Onnea hölkästä..en uskalla vielä edes kokeilla |O Voip olla äkkiä asiaa tuolle kovin mainostetulle naprapaatille :LOL:

Kävin aamulla Sellossa ja sain oikein neuvotella itseni kanssa kassalla etten ostanut suklaata |O Pikkusen teki tiukkaa, mutta viikko jo kuivilla..

-Anu-
 
Sade82
Raportointipäivä :eek:
Onnea pudotuksista. Hienoja tuloksia :)
Olipahan sentään tällä viikolla vaaka vähän antanut anteeks mullekin :D Eli tässä olis mun rivi:

Sade82.......88kg/166cm........84,9kg/-0,5kg........75kg
 
Mandi, Anu, mahtavia pudotuksia!!! :flower:

Itse unohdin käydä vaakassa tänään.....

Taidan ilmoittaa vasta ensi viikolla tulokseni, mutta se on varmasti karua kertomaa, neuvolan vaaka näytti +900g/vko viime punnituksesta joka oli kk sitten. Prkl :kieh:
 
Mie unohdin punnituksen!! |O Olin jo juonut 2 kuppia kahvia ja syönyt vähän, kun muistin :headwall: Saanko ilmottaa painon vielä huomenna, saanhan? :saint: Kävin vaa´alla syöneenä ja se näytti ihan liikaa... Illalla mussutan taas ananasta niin ehkä huomenna sit näyttäs +/-0 viime viikkoon :D
 
Huomenta..

Taas on perjantai ja viikonloppu tulossa =)

Kyllä eilen pänni kun huomasin että meidän vajaan vuoden käytössä olleet Briot ovat rikki! Metalli joka tukee muovisia osia säädettävässä työntökahvassa on poikki. Pakko käydä ostamassa uudet kärryt.. Täältä korvesta ei pääse minnekään pelkillä sateenvarjorattailla |O Ikinä en osta enää mitään Brioa, en edes leluja :kieh: Kyllä on niin surkealaatuiset olleet nuo rattaat ettei ole tosikaan..Onneks Hobbarista saa osamaksulla eikä erätkään ole suuria.. Köyhän paras kauppa..

Eilen tunnustin mutsille että laihdutan läski-pillereillä.. Vastaanotto oli oikein yllättävä, suorastaan kannustava.. Taitaa joku lukea palstoja ;)

Mukavaa päivää ja päivittelen taas illemmalla listaa..


-Anu-




 

Yhteistyössä