Iines Ihan pikkusen tuntuu haikeelta..vuodatan salaa kyyneleitä aina kun näen jonkun synnytysohjelman
Just aamulla katsoin netistä sitä uutta sairaala-sarjaa. Siinä oli ensisynnyttäjä joka oli ponnistanut jo 15 minuuttia ja oli ihan loppu, seuraavalla ähkäisyllä sitten syntyikin ihana vauva.. Olen kyllä pikkusen ihmeissäni kuinka noi sen tekee..mulla meni 1h 40minuuttia ja jalkopäässä oli 3 tätiä yhtä kovissa hommissa kuin minä..pikkusen olen kateellinen.. Kait se sitten johtui siitä kun Omppua tehtiinkin niin pitkään niin oli sitten pikkusen tiukemmassa
Tavallaan on kamala huoli ja hätä kun tuo kasvaa eikä mulla ole enää vauvaa, mutta enemmän suren sitä että se pitää viedä hoitoon 2 vuoden päästä enkä saa viettää päiviäni enää naamakkain..Mulla on ihan pikkusen opeteltavaa..
Vaikka olen ikäni hoitanut lapsia ja mulla on monia todella rakkaita lähellä niin kyllä Omppu vaan on mun lihaa ja osa minua. Sen kipu ja suru on kuin minuun koskis..
Teetätin meistä tähtikartat..
Mulla oli aivan 100% tarkkuudella just mun näköinen..sitten alkoi kiinnostamaan millainen Ompusta tulee..No herkkä poika..joka ei saa tarpeeks tukea kotoa koska äiti on niin vahva ja itsenäinen persoona joka ei ymmärrä lapsen todellista avun tarpeen määrää..siis henkisellä puolella.. Pikkusen menin itseeni ja oikein pelottaa osaanko olla sopivassa suhteessa kannustava ja vaativa.. |O Mussa asuu tiukka nipo jolle kasvaa ajoittain pienet mustat Aatu-viikset..Toisaalta jaksan myös tehdä penskojen kanssa kaikkea kivaa ja järjestää niille ohjelmaa..Kasvunpaikka.. Ompun kartan tulkinta oli kuin suoraan tarina sen vanhemmasta siskosta..Ja se teini nyppii mua niin monella saralla välillä että huh huh..Kiva tyttö., mutta meissä on tavallaan niin paljon samaa ja kuitenkin hän on niin veltto ja ohjattavissa joka siirto..
Laitoin kartta-pyynnön myös ukosta.. Kaikki natsas oikein hyvin muuten mutta herra on kuulemma kova rakastumaan, joskus myös erikoisesti ja vaarallisesti ym. suoraan oli luettavissa että on oikein lääninsonni ja häntäheikki ! Ja just sinä viikonloppuna se lähti Mikkeliin ralliin ja yöks oikein hotelliin..Meinas iskeä mustasukkaisuus
Aikaisemmin en ole ollut mustasukkainen, mutta raskaana ollessa tapahtui jotain..
Ukko oli työpippaloissa jossa oli koko iso konserni ja ruokaa ja juomaa..Lupas pitää puhelimen päällä jos mulle tulee hätä..Siis 3 puhelinta!! Kun äijää ei klo.2 ollut kuulunut kotiin ja työtkin alkais jo seitsemältä aloin huolestua.. Soitin ihan muutaman kerran joka numeroon eikä vaan vastaa.. Tuli kolmelta kotiin ja päissään kuin ellun kana.. Nukkui muutaman tunnin ja kuskasin töihin..Siellä odotteli jo muutama muukin hyvin marinoitu työkaveri.. Päivällä laittelin pyykkiä koneeseen ja ajattelin että tuuletanpa vielä puvuntakkiakin. Kun otin sen käteen niin voi että lemahti hajuvedelle. Tosin oikein hyvälle sellaiselle
Tuuletin takin ja kävin pihalla nuuhkimassa ainakin viidesti ja aina se lemus..Aloin jo epäillä että kuvittelin ekat nuuhkaisut.. Ukko tuli illalla kotiin ja pokkana kyselin että millaista oli ja keitä paikalla oli ollut..Kuka tuli samassa taksissa..Sherlok oli vauhdissa.. En sanonut mitään hajuvedestä.. Tuli seuraava päivä ja takki lemus! Päätin että illalla kuulustelen ja vaikka kiduttamalla kaivan tyunnustuksen.. Laitan takkia vaatekaappiin ja koko kaappi lemuaa..mun omalle hajuvedelle |O Takki oli ollut samassa pukupussissa mun vaatteiden kanssa.. Pikkusen noloa..onneks en ehtinyt järjestää mitään episodia. Todistetusti raskaus muuttaa hajuja ja hajuaistia
Nyt syöttämään tuota vekaraa ja sitten ultraamaan sitä päätä..Pikkusen jännittää vaikka kallo onkin jo muuttunut pyöreämmäks ja on musta jo ihan "normaali"
-Anu-