En tahdo enää ehtiä tänne.. Aamusta asti on kamala meno päällä ja kun iltasella hiljenee olen niin naatti etten nimeäni tahdo muistaa. Meillä on olkkarissa 4:n rastin rata..ensiks rämpyttämään telkkaritason lasiovia, sitten salamana sammuttamaan tietsikkaa, kun äiti kieltää niin suunnataan seuraavaksi säätelemäään iskän jotain helkatin ula??radiota jota äiti ei osaa korjata ja siitä matka jatkuu kohti cd-tornia josta ehtii näppärin sormin purkaa aika monta cd:tä ennenkuin tulee joku ja kantaa kriminaalin oman huoneen lattialle autojen keskelle..autot kiinnostavat tasan 3 sekunttia ja sitten voikin suunnata kohti ovea ja paiskoa hetken sitä kunnes päättää palata olkkariin ja alkaa kuntopiirin alusta |O |O |O Ja tämä kaikki vaan sen pienen hetken aikana kun äiti olis käynyt esim. pissalla ihan yksin..
Paino on ällö! Tippui jo ihanasti 82.8:aan, mutta taas on 83.4..en tahtois malttaa odottaa ens viikkoon kun turvotuksen pitäis olla poissa. Miks päivät kuluu niin hitaasti..
Lenkkiä, ainakin jonkinlaista olen tehnyt aamuisin, välillä lyhempää ja välillä pidempää. Eiköhän kuitenkin ole pääasia että liikkuu edes jotenkin.. Herkkuihin en ole vielä sortunut. Yhden pätkiksen söin, mutta se oli ihan harkittu teko
Mukava kuulla Iineksestäkin pitkästä aikaa. Älä stressaa niitä sokereita, vaikka tärkeä asia onkin. Mulla oli paljon korkeammat ja olin pelkällä ruokavaliolla ja kaikki meni hyvin... Ompun sokereita seurattiin osastolla ja kokoajan olivat ok.. Ja voin tunnustaa että todellakin söin suklaata..vaikka suurimman osan ajasta olinkin oikein kiltisti
Eikä mulla tainnut nyt jälkiseurannassakaan olla tuon 5.1:n alle |O Oliskohan rajoissa eroja eripuolilla maata.. Mulla paastoarvoja nosti iltapalaks syöty kaurapuuro ja toiset leivät..syy voi siis olla niissäkin eikä vaan "sinussa". Ainakin Espoon sivuilla tais olla hyvä ruokailuohje r.diabeetikoille, hiilarit oli hyvin jaettu pitkin päivää ja Jorvistakin sian jonkinlaisen taulukon..luulis että teilläkin olis saatavilla jos haluat. Tosi hyvin olet saanut pidettyä painoa, että et kyllä ole syönyt ihan mitä sattuu
Sanonpa näin muistaessani että torstaina on Ompun lekuri, joten päivittelen painoja kun iltasella kotiudun, joten älkää ihmetelkö..
ellapuu Kakka-asiaa :ashamed: Toimiiks sun maha?? Mä oon miettinyt että eiks ole tulossa tavaraa vanhaan malliin kun ei kerran syökkään paljoa vai mikä mättää.. Vaikka kuinka juon ja käytän kuidullista leipää ym. syön Ompun luumumössöt niin ei, ei ja ei.. Kohta otan tömpsyt Levolackia, eiköhän ala tulla asiaa huussiin
Niitä pellavansiemeniä en voi alkaa nielemään |O Saan vaan aikaiseksi ykät..ajatuskin inhottaa.. Kiinnititkö huomiota vaikuttiko redut menkkaoireisiin? Mulla on aina ihan 100% varmuudella tuo 10:n päivän päänsärky josta osa ihan migreeniä. Nyt ei mitään!! JOko johtui reduista, isommasta teroannostuksesta tai sitten meille on käynyt vahinko|O Ikinä ei ole menkat alkaneet näin terveellä päällä..
Mandi Hyvä että ottivat vakavasti! Ainakin Espoossa on kaupungin fysikaalinen aika halpa, olisko ollut peräti pelkkä uimahallilippu kun kerran ovat uimahallilla ja niiden kautta pääsi vesijumppaan joka oli myös suunnattu niskoille.. Hieronta ym. ovat törkeän hintaisia maksaa omasta pussista vaikka joskus saiskin osan takaisin. Puhuiko mitään sauvakävelystä? Mulla se auttaa aika nopeasti niskoihin, varsinkin jos en kävele aluksi "kunnolla" vaan ajatuksella liikuttelen käsiä niin että niskat lämpenevät. Ja saa muuten hien pintaan.. Mulla heikkeni kuulo toisesta korvasta ja palautui samaa tahtia kun niskat alkoivat parantua.. Toivottavasti nyt pääsisit kuntoon :hug:
Mukavaa päivää kaikille!
-Anu-