JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

Uintireissut tältä viikolta tehty. Tänään itseasiassa ihan oikeasti uinkin. 500 metriä uin alkuun ja sitten 35 min päälle vesijuoksua. Vesijuoksu tuntui jaloissa ihan eri tavalla tänään. Tulee harjoitteluun vähän vaihtelua ja liikkuminen tuntuu kivemmalle, ei niin tylsälle.

Riippuvuuksista: Mulla suklaata menee joskus paljon eli kauppareissuilla tarttuu patukka mukaan. Välillä voin olla ihan hyvin ilmankin. Suurempi pahe minulla on pullat ja muut kahvileivät. Nyt olen kyllä jättänyt paljon vähemmälle kun Hyperfitin aloitin. Pariin viikkoon ei oo menny kuin yksi pulla ja senkin söin sallituissa energiamäärissä. Viime päivinä on tehnyt aiiiika paljon mieli herkkuja mutta periksi en ole antanut. Välillä on kyllä hieman herkuteltavakin muuten ei vaan jaksa.

Hyvää viikonloppua tasapuolisesti!

Heissan kaikille!
Tässä päivittelin osin palstaa, ja kuinkas menikään sormi suuhun kun en löytänyt tuttua pinoa...
mutta onneksi anun nikki osui silmiini...

Elikkäs luin et torstai on punnituspäivä niinkö on edelleen? (en millään jaksanut lukea kaikkia kahdeksaa sivua. :ashamed: sori)

Onkos muita muutoksia? ilmoittelen painon sit torstaina, jos vielä mahtuu mukaan?
Ihana oli tuo aloitus sivu anu :heart:

Katari Joo, torstaina rimpsut ja keräilen niitä sitä mukaa kun huomaan niiden ilmestyneen, mutta viimeistään perjantaina.

Mulla on ollut teemaviikonloppu..aiheena syö kaikkea kohtuudella vielä kun maistat ja nautit herkuista :LOL: Enää 2 yötä reduihin :heart: Ja kaikille himokkaille tiedoksi..Omarsuklaa on PAHAA.. ei kannata kuolata.. :LOL:

Ukko on tän viikon lomalla..joten en voi istua jatkuvasti netissä ettei selviä mitä mä täällä kaiket päivät teen.. :LOL:

Mukavaa alkanutta viikkoa ja ella..paljonko nyt?? :D

-Anu-

samassa edelleen..viikonloppuna tuli hieman herkuteltua :p ,ja kenties se vaikuttaa..
olen selvästi vetänyt liian tiukalle syömiset,olin perjantai-lauantai tosi väsynyt ja huonovointinen..eli mun pitää muistaa syödä enemmän!!!!
ei tosiaan jaksa oikein tehdä mitään..mutta josko tänään kävis lenkillä..ehkä :xmas:

ellapuu Ihana, mun täytyy muistaa syödä enemmän.. :LOL: Olisitko voinut kuvitella että sanot vielä joskus noin :LOL: Toivottavasti mulla on ens viikolla samanlainen fiilis, nyt just ei ainakaan tunnu tuolta.. :/

Missäs kaikki muut majailee?? Kovin on hiljaista..

-Anu-

en punninnut torstaina kun mulla oli viisaudenhampaan poisto..ja poskea tykyttää välillä vieläkin kipeesti :| Särkylääketttä sain ja antibiootin kun oli tulehdus hampaassa. Mutta lupaan punnita huomenna aamulla =)

ei,enpä olis oikeasti koskaan uskonut :LOL: :LOL: !!itsekin tajusin tuon mun kommentin koomisuuden kun luin anu sun viestin :D
tänään vielä on ollut aika huono olo,ja ihan jäääärkyttävä päänsärky (josta kyllä suuri osa liittyy kammottavaan työtahtiin :headwall: ). siis ei mitään ylitöitä vaan siis liikaa töitä mitkä pitää saada tehtyä kahdeksassa tunnissa |O
lisäksi mies taas oli niin ajoissa niin ajoissa hakemassa lapset
|O |O ,mua sitten niin yrpii että ei voi lähteä töistä ajoissa,ei sitten millään!!!!!!! :kieh:
jos työt loppuu puoli neljä,niin sieltä sitten lähtee puoli neljä!
kivasti jotkut ovat huomanneet että paino on pudonnut,ja ollut myös puhetta kun mm mun äiti on huomannut että en juuri syö,ja sitä sitten huolehtii..en ole saanut kerrottua että käytän sitä lääkettä,ja siksi ei maistu enkä pysty paljoa syömään kun tulee paha olo (vatsalaukku pienentynyt?)..mutta kun en saa kerrottua.. :ashamed: kai sitä vaan häpeää että ei itse ole pystynyt laihtumaan..
tuosta ruokamäärästä vielä,mä syön kerralla samanverran kun meidän 3v,joskus vähemmän..

ellapuu Äidille ei voi kertoa kaikkea.. Soitin omalleni ja pyysin lainaks verenpainemittaria..ihan kirkkainsilmin valehtelin että huippaa pikkusen ja että seurailen sitä..joo, lainaks sain mittarin, mutta eikös tämä soittele päivittäin ja kysele paineista :saint: Onneks aina sillon tällön vippasee päästä kun nopeasti kääntyy, että kaikki ei mene ihan valehteluksi.. Tunnustan sitten kun on jotain näkyvää saatu aikaiseksi :whistle:

sannis Mun puolesta painoja voi ilmoitella vaikka tiheemminkin kuin torstaisin, päivitän kunhan kerkiän..eli parin tunnin sisällä..mulla on kone auki koko päivän jos vaan kotona olen ja tässähän mun persus on penkissä aika paljon päivän aikana :D

Viimeinen karkkipäivä menossa..Aamupalaksi tobleronea.. Ei muuten ollut hyvä idea..Ihan pikkuisen turhan makeaa jopa minun makuuni :| Taidanpa käydä tekemässä leivän niin saan tämän tahman maun pois suusta..On kuin olis sokeria syönyt..

Vain yksi yö reduihin.. B)

-Anu-

Tsiisus että mä vihaan meidän nettiyhteyttä :headwall: ! Meillä täällä korvessa on 3G:n kanssa vähän niin ja näin ja mokkula ottaa siipeensä joka viides sekunti. Tää on h-i-d-a-s-t-a puuhaa. Kotona ollaan jo toista päivää, pikkumies on taas kipeä. Tällä kertaa epäilen vahvasti korvatulehdusta. Viime yö oli kamala, jätkä yski ja kröhisi, hengitys oli vaikeaa ja nenä tukossa. Unta sain ehkä 5 tuntia (jos sitäkään) joten olo on
.

Mulla piti olla neuvola huomenna mutta sieltäpä soitettiin ja siirrettiin aika ens viikolle. Sain armonaikaa painon kanssa kamppailuun :D . Toisaalta olisin halunnut käydä jo kuuntelemassa sydänääniä, kun tuntuu niin epätodelliselta ajatukselta, että mahassa on elämää.

anu: Miltäs nyt tuntuu, kun herkkuviikonloppu on takana?

Antakaas mulle taas hyvien kevyiden ruokien vinkkejä. Mulla on päässyt kaikki kaikkoamaan mielestä eikä mitään terveellistä tee mieli... Hesen hamppareita menis vaikka joka päivä :ashamed: .

Voi kettu sentään, nyt toi räkänenä sotkee joka paikan. Pitää mennä pelastaan sohva....

Iines ja Sintti 14+3

Iines Viimeisiä herkkuja vedän.. jos ihan miettii niin ei ne edes maistuneet niin hyville kuin muistin... Ja ihan hyvä niin , eipähän jää polttelemaan jatkossa :D

Kännykästä.. Asutaan kehä kolmen laidalla..sillä sivistyksen puolella :LOL: Eikä mun kännykkä kuulu kunnolla! Elisa tylysti ilmoitti että voi voi, osta uus puhelin..No puhelin oli uusi ja vikaa oli muillakin joten pakko vaan kärsiä..Mä en kyllä ymmärrä että miten se voi olla niin vaikeaa..Avaruuteen jutellaan ihan sujuvasti, mutta 10 kilometrin päähän pätkii ja pahasti.

Kevyet ruuat.. minä teen paljon keittoja , pistän suhteessa enemmän kasviksia kuin makkaraa/jauhelihaa/kinkkusuikaletta/broiskua ym. Uusin himo on laittaa herkkukurkkuja ja paprikaa keittoihin, tulee niin hyvää :p Paljon mausteita ja vähän suolaa..hyvin maustettua lientä on mukavampi litkiä :D

-Anu-

en ilmoita tätä virallisesti,mutta mun on p-a-k-k-o kertoa teille..
tänä aamuna, tasan 5 kg miinusta!!!!!!!!!!!!
wau. :D :eek:
eli ensi maanantaina voin sitten kertoa,miten kokonainen kuukausi on mennyt :flower:
äh,en ehdi enempää,pitää tehdä töitä.. :LOL:

Ellapuu hienoa!!!

Eilen punnitsin itseni. Kokonaispudotus tasan kuukauden ajalta 4,8 kg. Täytyy olla erittäin tyytyväinen. Nyt on tarkoitus hieman tahtia löysätä sillä elimistö on alkanut reagoimaan liian nopeaan painonpudotus tahtiin. Mulla on ollut jonkin sortin rytmihäiriöitä ja syke kovin matala. Ensi viikolla pitäisi käydä ekg:ssä. Todennäköisesti vaarattomia mutta haluavat varmistaa ettei mitään vakavampaa.

Anu, mies on mukavasti huomannut mutta muut eivät ole vielä noteeranneet. Itsekin huomaan että kasvoista olen laihtunut ja ympärysmitasta on lähtenyt senttejä. Ihanalle tuntuu kun mies kehuu minun pienentyneen. :heart: Eiköhän ne muutkin huomaa kun vielä muutama kilo tippuu!

Epäilen että tämä nopea pudotusvauhti ympättynä minun kiireiseen elämään väsyttää minua aika ajoin. En ole kuitenkaan alati väsynyt vaan toisina päivinä olen ihan pirteä. Ekg:n lisäksi terkka määräsi labroja. Voihan olla että hemppari on alhaalla tai jotain. Katsotaan nyt mitä kokeet näyttävät.

eikä tästä nyt tuu mitään,ihan kamala päänsärky,kuume nousi ja korvaan koskee..polvia särkee ja yrpii :kieh: :kieh:
ja täällä mä istun töissä kun meitä on niin vähän että en halua olla pois -kaikki mun hommat kaatuis toisille,jotka myös hukkuvat töihin..mä haluun kotiin lepäämään!!!!!!!!!!!!!!!

ellapuu Hei ei kipeenä saa olla töissä!!! Huomenna et kyllä sinne raahaudu jos vielä oot kuumeessa!! Mietis kannattaako hommata keuhkokuume tai joku sydänlihaksentulehdus vaan siksi että töitä on paljon..Järjestä sille teini-blondille jotain tekemistä ettei ehdi olla ilkeä :LOL: Pistäppä puntariin työ ja koti/lapset/mies ja sun oma terveys..kumpaan kallistuu??Onks lapsista kiva kun äiti joutuu vaikka sairaalaan?? Ja kaikki vaan työn takia..

Oliko tarpeeks hyvin uhkailtu? Joko taivut sairastamaan kotona :hug: Mulla on ainakin niin pieni palkka, suorastaan nimelliskorvaus suoritetusta työstä, että sillä rahalla en vielä suostu töiden takia kuolemaan :saint:

Paranemisia ja nappaa muutama vitamiinipilleri..Voi olla kroppa ihan uuvuksissa tuon jätti-pudotuksen takia :LOL:

Terveisin Kateudesta vihreä..

Minä täällä häpeissäni :ashamed: ...

Teillä muilla on niin hienoja pudotuksia etten tahdo iletä edes tulla... Mutta sentään sain itseni liikkeelle ja kävin tänään spinningissä... Tosin nyt ei ole oikean käden sormissa tuntoa mutta se nyt on pientä, eiköhän se sieltä palaja ja vasurilla voi hyvin kirjotella...

Mun sokerittomuus ei oikeen suju, 200g marabouta katosi mun kitusiin tänään kun tytär nukkui päikkäreitäja kattelin eilen tallennettua BB:tä... Eli vajaassa tunnissa...

Mutta nyt on liikuntaputki saatu auki, eikä moisen rääkin jälkeen tee mieli herkkuja joten toivoa on...

Huomenta,

Kiitokset anu vinkistä. Pitääkin koittaa herkkukurkkuja keittoon :p .

Hienoja pudotuksia ellapuu ja Mandi! :)

Täällä ei niin mitään muutosta. Huomasin tänä aamuna, että jos astun pari senttiä eri kohtaan vaa'alla, niin tulos on kilon pienempi :eek: . Eli mihin tulokseen mä luotan? Vissiin siihen isompaan, ei kai se nyt enempää voi näyttää :/ . Eli valitettavasti tämän aamun tulos oli taas 112,2 kg :ashamed: . Pitäis saada se alemmas. Ihan pakko olis. Nämä pari päivää mitkä olin pojan kanssa kotona, oli pahoja, sillä mä söin pakastimesta omenapiirkkaa päikkäriaikaan yms. Nyt ollaan taas ruodussa, kun oon töissä.

Ai niin, ellapuu täällä myös kärsitään flunssasta. Viime yönä tuli kurkku kipeäksi, nenä alkaa olemaan tukkoinen ja yskä alkaa tulla esiin. Lämpöä en ehtinyt mitata mutta kai se on koholla, kun eilen istuin sohvan nurkassa fleecessä ja villasukissa kaksinkertainen peitto ympärillä. Töihin oli pakko tulla, kun mä oon ainut, joka pääsee yhteen kaapin sisältöön kiinni (avaimet on siis vain mulla) ja sitä tarvitaan tänään :/ . Muutoin olisin voinut levätä pojan kanssa kotona.

Mä taidan mennä keittämään vettä, että saan Panadol Hotit jäähtymään. anulle paljon tsemppiä redujen hakuun!

Iines ja Sintti 14+4

Yhteistyössä