ok,siis piti vielä jatkaa..
verenpaine oli tooosi koholla,mutta lääkäri sanoi että hän kyllä arveli että ei sitä nyt kannata edes mittailla,kun sua jännittää kuitenkin
eli se oli ok,onneksi oli omat mittaustulokset mukana.
kahden viikon päästä uudelleen,nyt ihan terkkarille punnitukseen ja vp mittaus. Lääkäri myös löysi sydämestä epäsäännöllisen rytmin (????) ja sanoi että se on normaalia,mutta pitää tarkkailla
kirjoitti uuden 1 kk reseptin,ja sitten kun ne alkaa loppua niin meen uudelleen. Sanoi että voisi periaatteessa kirjoittaa parikin kuukautta,mutta haluaa ehdottomasti nähdä mut aina välillä ja sitä verenpainetta tarkkailla,joten kirjoittaa vaan kuukauden niin tulen käymään kun tartten lisää
ja sanoi myös että hänestä on ihana kun hän pystyy minua auttamaan ja silkasta uteliaisuudestakin haluaa nähdä miten paino laskee
kysyi myös että mikä on mun tavoitepaino,ja kerroin että 70kg,sen olen joskus painanut ja ollut pikkuisen pyöreä ja ihan tyytyväinen siihen,vaikkei se ihannepaino olekaan tän mittaiselle. Lääkäri oli sitä mieltä että se on juuri oikea tavoite mulle,hän ajatteli ihan samaa...
mitäs muille kuuluu ?