Tuitsu: Kiva kuulla että sulla alkaa olla parempi mieli. :hug: Varmasti alkuun oli outoa "vaan olla" kun töissä on tottunut käymään. Hienoa että on lomailu alkanut maistua, sitä lomaa minäkin täällä jo malttamattomana odottelen.
Mainiomamma: Kiitos.
Sain eilen taas jonkun sivun tehtyä eteenpäin, et toivottavasti se tuosta joskus valmistuu...
Mulla ei vielä ole mitään koulutusta, joten ihan tervetullut ois paperit tuolta...
No, jos ei ennen lomaa, niin sitten sen jälkeen.
jajepoo: Omas meillä sit samanikäiset lapsoset.
En mäkään silloin odotusaikana täällä vielä pyörinyt, kaverin avustuksellä löysin tänne neidin syntymän jälkeen, ja silloin sitten koukkuun jäinkin...
mmiilia mä oon pohtinut asian niin (eli siis yrittää kääntää saamattomuuden positiiviseksi
) että pienen ressin alla tulee paremmin saatua päättötyötä aikaiseksi, siksi sitä ei aikaisemmin kovasti kannattanut vielä panikoida.
Heh, hyvä koittaa lohdutella
itseään... :saint:
Tervetuloa
Orchidea. :wave:
Menninkäiselle onnea uuteen kotiin. :flower: Eiköhän se pian ala kodilta tuntumaan. :hug:
Mötkylä: Esikoisella meillä ei aluksi ollut käytössä peittona kuin pussilakana, mut nyt aattelin ottaa ihan käyttöön sen äippäpakauksen peiton vaikka iso onkin. Saa sillä sitten samalla tuettua selän takaa, ei tarvii siihen erillistä tyynyä.
Lumienkeli: sun ois oikeesti pitäny alkaa häiriköimään sillä aikaa kun tänne pääsit. :headwall: Toi bannaushomma toimii kuin junan vessa... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
(.): Sama meininki kuin ennenkin... Ens viikolla on seuraava neuvola, alkaa jo taas vaakapainajaiset...
Ja sokerirasituskin lähestyy, se on vasta tosin seuraavalla viikolla... Eniten odotan et pääsis aloittaan jo loman, alkaa taas motivaatio vähetä koulua kohtaan...
Nooh, jos nyt kuitenkin parhaansa yrittäis...
Tylsää... Sataa ja paistaa aurinko, mut paistetta niin hetkittäin et ei ulos usklataudu pihalle koska sit tulee just vettä niskaan. :/ Mies ehdotti et mentäis jonnekin syömään, sopii mulle.
Jos nyt menis kattoon keihäskisan lopun, niin sais esikoisen hereille kun ottaa kunnon asennon tuolissa.
Shamandalie ja Torsti 25+6 :heart: